×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Кредитний ліміт
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН для перевірки.
Комментарии (3)
Отвратительное мобильное приложение
В общем, если нужно документальное подтверждение каких-то переводов — лучше обратиться в другой банк: в ПУМБе невозможно получить элементарную квитанцию.
В мобільному додатку інтернет-банкінгу в розділі «Платежі», Ви можете отримати квитанцію по транзакціях які були виконані на рахунок в іншому банку або оплата комунальних платежів.
Отримати виписку по кредитній карті, Ви можете натиснувши на Картку — «і» — «Сформувати виписку».
Отримати виписку по будь-якому дебетовому рахунку Ви можете зробивши запит на нашу ел.пошту: info@fuib.com або в наш чат-підтримки в Viber або Telegram через мобільний додаток: «Більше» — «Написати в чат».
Комментарии (1)
ПУМБ банк мошенник № 1
2022−11−11 относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51 была блокировка моего счёта.
где в отделении банка засранцем СБ было написано сообщение менеджеру, предложить мне два варианта разблокировки,
вернуть сумму 5000грн.на указанный им счёт, если такой вариант мне не подходит, предоставить квитанцию от кого был
перевод. Квитанция транзакции с биржи Binance была предоставлена и счёт заблокирован.
При повторной оперативной проверке, была выялена причина вторичной блокировки моего счёта 02−02−2023
вновь относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51
«Засранецы» СБ банка, а точнее уполномоченное лицо которое имеет влияние на СБ банка, торговало
на бирже Binance от третьего лица.
Третье лицо умудрилось «опрокинуть» по деньгам «засранца-ку», что в дальнейшем ОНО
не может самостоятельно обратиться в службу поддержки Binance с жалобой и заявлением
в прав.органы для возбуждения уголовного производства.
Теперь маразм недоумков: для разблокировки моего счёта, через менеджера в отделении банка требует чтобы я обращался с жалобой
в полицию для идентификации третьего лица которое «кинуло» по деньгам «засранца»
Факт спланировнных действий банка ПУМБ и Кибер-полиции как это было сформулированно при первой
оперативной проверке, подтверждает мошенничество банка.
Ми передали Ваш запит на розгляд нашим спеціалістам. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки.
Комментарии (7)
Оплата частицами як інструмент діскредитаціі банку
Він і раніше був не дуже зручний. Я кілька раз користувався ним і к недолікам відношу те що:
* оформлення кредиту робилось через сторонній інструмент (вайбер),
* також відсутність інформації про те коли і скільки треба платити,
* неможливість достроково закрити окремий кредит бо закрити можно було тільки повні заборгованість по кредитній картці.
Не знаю як з цим в Приваті чи А-банку, але в Монобанку і оформлення в самому застосунку і там же є інформація по кожній оплаті частинами з датою та сумою. Також можливе закриття окремого кредита.
Швидкість оформлення оплати частинами в ПУМБ і Монобанку була приблизно однаковою з тією різницею що в ПУМБ це робилось вже після покупки через вайбер: приблизно так як це в Монобанку робиться перевод трати у розстрочку.
Не знаю як давно, але ПУМБ зробив мабуть висновки і переніс оформлення кредиту в застосунок. Але як же дурачків він це реалізував.
Я вирішив купити у оплату частинами смартфон в Алло. Прийшов в магазин і почав це оформлювати. Перший сюрприз це те що була потрібна Дія для підтвердження особистості та підпису. Те що я вже є клієнтом банку і в мене вже стоїть застосунок — ПУМБ-у чомусь не достатньо. Таке враження що це зробили тільки щоб якось оправдати присутність підпису в Дії.
Але далі почався просто жах: в застосунку запустився майстер з великою кількістю кроків та ідіотськими запитами інформації:
* ідентифікаційни код та дата коли він був отриманий;
* паспорт та дата коли він був отриманий;
* для ФОП номер в реєстрі та дата запису в реєстрі — тут я взагалі офігів бо це вперше в житті коли в мене питали цю дату.
Головне що ніде немає попередження що застосунок буде це запитувати, а коли ти вже знаходиться в магазині взяти паперові документи ніде. Нагадаю що попередній крок був запитом підпису в Дії з якої як раз можна було отримати все що потім треба було заповнювати вручну.
Оскільки паперових документів в мене не було, а в Дії немає дати видачі ідентифікаційного кода (паспорта мого там взагалі не має, але дату видачі я пам‘ятаю) отця дата була вказана випадкова. Дані по ФОП я гуглив стоячи біла прилавку: все це є в ПУБЛІЧНОМУ доступі тож незрозуміло нащо взагалі це в мене запитувати якщо в банка вже є мій ідентифікаційний код який дозволяє цю інформацію відшукати.
Ітог: в оформленні оплати частинами мені відмовлено. Чи то через неправильну дату видачі ідентифікаційного номера, чи то через якісь інші параметри бо після дострокового закриття кредиту на автомобіль при відсутності прострочених кредитів УБКІ чомусь обвалило мій кредитний рейтинг на дно — банк звісно не повідомив. Але навіть якби я отримав цей кредит то все одно негативний відгук довелось би писати.
При оформленні «Сплачуйте частинами» анкетування пропонується для клієнтів, що раніше не користувалися кредитними продуктами ПУМБ, або чиї поточні анкетні дані вже втратили актуальність. В такому випадку, після підтвердження передачі документів з ДіЯ, ПУМБ Online перенаправляє клієнта на сторінку заповнення даних.
Послуга «Сплачуйте частинами» підключається на підставі аналізу даних клієнта комп'ютерним алгоритмом, що враховує багато чинників. У разі відмови Ви можете подати нову заявку через 30 календарних днів.
Комментарии (3)
Досвід отримання валютного депозиту
03.02.23 о 8 год ранку кошти зараховані на валютну карту.
14 година того ж дня, відділення місто Васильків- отримання коштів у валюті.
-1зірочка бо всі купюри старого зразка, трапляються навіть 2003р, дивіться уважно.
Важливо:
1) немає «кидалова» як у привата з авто пролонгацією, попередили телефоном про закінчення терміну депозиту.
2) без попереднього замовлення (валюта є в наявності)
3) щоб не було комісії у вас має бути фізична валютна карта (не путайте з віртуальною створеною в додатку)
4) перед отриманням спочатку підійдіть до спеціаліста для оформлення «видачі готівки» (якщо звернитесь відразу в касу- знімуть комісію)
Дякуємо, що знайшли час оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Написать комментарий
Мошенничество с валютной картой
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дати і суми списань, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
И вновь мошенники С Б Пумб себя проявили
Вновь заблокировали под видом мошенничества мой счёт, но только когда я повторил им рассказ что в СБ банка работают мошенники и они их покрывают. Хотя это ихняя работа и заключается разводить клиентов банка, риторика через два часа поменялась, Опять ваш счёт заблокировали относительно транзакции 2022−11−09 23:10:51 5000.00 UAH и вновь нужно предоставить реквизиты плательщика.
Как было описано в прошлой записи мой счёт заблокировали под видом мошенничества. После обращения в отделение банка менеджер получил указание в чат от СБ, предложеть мне два варианта разблокировки.
Один из них, это вернуть 5000грн. полученные на мой счёт за проведённую операцию на бирже Bnnance, на указанные реквизиты которые пришлют менеджеру в чат если я соглашусь. Второй вариант, это после моих неоднократных звонков на горячую линию в отдел по мошенничеству, предоставить выписку от кого были получены деньги, а точнее Ф, И. адрес и телефон.
Маразм заключается в том что не один банк в квитанции не указывает реквизитов плательщика кроме Ф.И как и любая биржа не предоставляет регистрационных данных своих пользователей кроме квитанции об удачно проведённой сделке, что фиксируется в истории платежей и технически не возможно обмануть покупателя.
Можно сделать вывод: в этом банке опасно хранить свои средства! И это только СБ банка в этом учавствует у кого есть полномочия так безосновательно блокировать счёт пользователей мотивируя их «мошенничеством» или в связке с СБУ недобросовестных соторудников? И дураку понятно что все биржи сотрудничают
в выше указанными службами!
«Рука руку моет» и мошенники покрывают мошенников!
Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (5)
Списываются деньги с карты
Очень разочарована работой банка, особенно после начала военных действий.
Такое впечатление, что банк за счет добросовестных давних своих клиентов перекрывает задолженности неплательщиков. Очень очень разочарована отношением к клиентам. Никому никогда не посоветую этот банк и сама постараюсь быстрее уйти из него.
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Написать комментарий
Как это понимать Пумб ?
Кошти повернуться на Ваш рахунок на наступний робочий день тобто понеділок. 777777 дані цифи відображається так як Ваш рахунок заблокований, це не сума коштів.
Комментарии (1)
Финансовый мониторинг банк Пумб
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та електронну адресу з якої Ви зверталися до банку, ми перевіримо інформацію щодо розгляду документів.
Комментарии (4)
Дают проблемную валюту
Это не первый раз, раннее кассир пыталась дать деньги старого образца, которые никто не берет (с маленьким портретом президента). Итог: деньги не заменили, оставалось только поменять по невыгодному курсу в этом банке.
В Ужгороде это самый плохой банк т. к. помимо того, что здесь мне пытались не единожды дать проблемные купюры, большая проблема с очередями. На улице возле банка всегда можно видеть толпу-очередь в банк. В других банках не пытаются подсунуть неликвидные деньги, моя ошибка, что я продолжала пользоваться услугами ПУМБ в Ужгороде.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактній номер телефону та дату коли отримували переказ.
Комментарии (6)
Заблокували картку
Мені потрібні ці гроші. Чому ви так просто заблокували мій рахунок, так можна що завгодно купити навіть у людини перевести гроші і написати в банк що я нічого не купляв і відправив гроші випадково (чи як?) і їй заблокують рахунки? Мені здається це не нормально. Такі питання повинні вірішувати органи влади, а не оператори банка просто так
На гарячій лінії нічого не кажуть.
Пішов до банку, оператор веде себе дуже не гарно, надмінна така. Таке відчуття що я її від чогось дуже важливого відволікаю, і вона зовсім не хоче допомогти.
Комментарии (2)
Незрозуміла причина блокування картки
Комментарии (10)
Заблокували карту, неможливість скористатися своїми грошима.
Комментарии (3)
Обман клиента
Добрый день, вчера 27 января мне поступило 1225гр на этот счёт, хотя я просила оператора 21 января сделать так, чтобы деньги не поступали, так как счёт под финансовым мониторингом.
Оператор сказал, что поставьте карту в блок и поступать не будут, так как 21 января подобный случай был при поступлении 3800гр.
Позвонила в итоге 27 января оператор Светлана сказала, чтобы видит, что карту Вы поставили в блок 21 января и деньги вернуться назад отправителю, но я решила уточнить у другого оператора, который сказал обратное, что нет, нужно чтобы мы постовили карту в блок на постоянно, тогда деньги поступать не будут.
Просьба разобраться с 2 операторами и вернуть деньги отправителю или нам.
Прослушайте запись разговоров, это наглый обман клиентов 2 раза подряд.
Комментарии (3)
виписки по транзакціям в мобільному додатку
Банк у жодному разі не списує кошти за реєстрацію. Можливо Ви потрапили на шахраїв. Уточніть, будь ласка, на якому саме сайті Ви заповнювали форму з данними карти, і коли відбулося списання?
Комментарии (1)
Пумб Вінниця на Оводова
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Комментарии (1)
Байдужість та неповага до своїх клієнтів
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація ми хочемо детальніше розібратися. Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону клієнта.
Написать комментарий
Блокування рахунку фінмоніторингом
Мій рахунок був заблокований 22 січня 2023. Всі необхідні документи та пояснювальну записку віддала у відділенні банку 24 січня.
Прошу вас посприяти розгляду моєї справи якнайшвидше. Через те, що повітряні тривоги в Харкові зараз тривають годинами, хочу вивезти дітей за кордон. Всі квитки на автобус і літаки, готель — вже оплачені і сплановані.
У відділені банку працівники не знають скільки буде тривати розгляд; на гарячій лінії кажуть, що розгляд справ по черзі, а наскільки довга черга знає відділення банку. На листа на вашу почту відповіді так і не отримала.
Сподіваюсь, що отримаю вашу відповідь та допомогу.
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та електонну адресу з якої Ви надіслали лист.
Комментарии (8)
Блокировка карты
Ранее по поводу этого перевода мы сами подавали обращение в ПУМБ так как успатривали мошеннические действия одного из интернет-магазинов в инстанграмм, имеются скрыны общения с операторами ПУМБ в телеграмме этого обращения. Заявку якобы приняли, но обратную связь о рассмотрении не предоставили.
По поводу блокировки карты оператор в отделении г. Умань сказала что нужно подать заявку на разблокировку, и подождать некотоое время. Некоторое время уже длится около месяца. Звонки через день сотруднице отдения и несколько визитов в банк вопрос решить не помогают. Сотрудница говорит что она это не решает, ждет какого то ответа от СБ. Звонок на горячую линию и просьба переключить на СБ также не к чему не приводят, так как СБ говорит, что этот вопос решает сотрудник на месте в отделении. Замкнутый круг, никто не может компетеннтно пояснить какой регламент по срокам рассмотрения вопроса и блокировки карты. Карта, на которою я получаю социальные выплаты! Даже если отросить все ньюансы, жалоба была на 350 грн, ок заблокируйте данную сумму на время разбирательства или можете даже списать ее, но я имею право свободно распоряжаться остальными своими деньгами. Прошу связаться со мной для предоставления дополнительной информации.
Комментарии (1)