Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Дмитро Синькевич 17 июня 2023, 11:53
Вже скоро буде рік, як банк заморозив мої особисті кошти в розмірі ~ 4650 грн і їх не повертає, на мої пояснення не реагує, при дзвінках на гарячу лінію в ПУМБ відправляють у відділення, а у відділенні нічим допомогти не можуть, та на письмову заяву мною особисто написану та зареєстровану у відділенні банку з вимогою закрити рахунок і залишок коштів перевести на мій рахунок відкритий в іншому банку — не відповідають!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 июня 2023, 16:06
Вітаємо!

Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Маю кредитку, під час війни втратила роботу, вклалась в бізнес, прогріла на купу грошей, зараз працюю за копійки, ледь на життя вистачає, але я плачу, не повно суму, але все одно, кожного місяця я поповнюю картку, була у відділенні, просила реструктуризацію, або щоб зменшили обовʼязковий, відповідь ні, кожного дня дзвонять, зранку, вдень, одним словом кошмарять, погрожують кримінальним провадженням, при тому що на картці є кошти %20 від суми заборгованості, прострочка складає 77 днів, кажу їм, що я не відмовляюсь від боргу, але я не можу більше, ну ніяк, я в пошуках нової роботи, жити нема за що, цілу ніч не спиш бо ракети літають на головою, вибухи, після цього заробітки просідають, а вони кажуть «позичте і поверніть банку кошти», я все розумію, але це так по хамські зі сторони банку, ніякого розуміння, ведуть себе як під час 90х рекетири, або ж гірше, це просто кошмар, я хочу звернутись до поліціі, бо це вже стає неможливо, вчора я вношу частину коштів, сьогодні дзвонять і вимагають погасити повністю «сьогодні-завтра» … жах, я всім розповідаю про це, щоб ніхто ніколи не звʼязувався з цим банком, бо потім нервів не наберешся … а ще кажуть «війна це не привід не платити», хоча я плачу, так не в повному обсязі, але кожного місяця плачу, на максимум своїх можливостей … фух, реально хочеться кудись звернутись, до вищих інстанцій, бо це психологічне насилля, так можна і до самогубства довести людину
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 июня 2023, 21:40
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та час дзвінків, а також номери телефонів, з яких вони надійшли. Це допоможе нам перевірити коректність роботи операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:03
Вітаємо, Дарино! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформацію з деталями. Просимо надіслати її нам у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Проблема решена
Сергей Ру 13 июня 2023, 11:48
Шел 10 год войны. Банк заблокировал карту. Нужно пройти идентефикацию. Я не в Украине, возможности приехать нет. 2 маленьких ребенка, заблокировали 66 тысяч!!! Вы вообще в своем уме? В какое мне отделение прийти? Может в Луганске? Может в Бахмуте? Мариуполе?! Я просто требую чтобы мне вернули мои деньги! И в сотый раз повторяю что я готов пройти видеоидентификация или через приложение ДИя!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2023, 12:13
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 июня 2023, 14:46
Сергію, дякуємо, що зачекали!

Ми перевірили інформацію стосовно Ваших рахунків та з’ясували, що вони були заблоковані у зв’язку з необхідністю проходження переідентифікації. На даний момент, переідентифікація можлива лише у відділенні нашого банку, проте уже найближчим часом ми очікуємо на відкриття процесу уточнення особистих даних за допомогою застосунку ПУМБ Online.

Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Просимо слідкувати за оновленнями застосунку ПУМБ Online. Бажаємо Вам гарного дня!
Я торговал криптовалютой и в итоге мне заблокировали счёт. Дозвониться до горячей линии не могу, не дают зайти даже в личный кабинет что бы связаться с онлайн-поддержкой. Срочно нужны деньги, а стучаться за выводом некуда. Ужас
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 13 июня 2023, 9:37
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо з'ясувати усі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 июня 2023, 11:08
Владиславе Валерійовичу, вітаємо!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Через блокування Вашого рахунку, Вам необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та надати наступні документи, якими підтверджується джерело їх походження, зокрема:

— Підтверджуючі Вашу реєстрацію на криптобіржі;
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти;
— Звернення в кіберполіцію cyberpolice.gov.ua із заявою про шахрайство покупця криптовалюти.

Якщо Ви перебуваєте за кордоном і не маєте змоги подати документи у відділенні Банку, то можете їх направити на електронну адресу Банку: info@fuib.com.

Для визначення точного переліку документів ми рекомендуємо Вам особисто звернутися до відділення, де Ви також зможете отримати необхідні рекомендації з приводу ситуації, яка виникла, та вирішення її.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлия Бабак 10 июня 2023, 10:56
Маю кредити в даному банку, поки платила все було добре.Але працюю на підприємстві, яке залежить від об'єкта, який неодноразово піддавався ракетним атакам. В березні 2023 року написала заяву у вайбер- чат, з проханням оформити кредитні канікули На зустріч ніхто не пішов. Зараз виникла прострочена по кредитним продуктам, суми я взагалі не розумію.Зверталася на електрону пошту банку з проханням надати графіки погашення кредитів, пояснити звідки взялася така заборгованість.Писали шаблоні фрази, 07.06.2023 року звернулися з листом на почту банку, знов почалися якісь шаблоні фрази,(моя електрона поста та номер телефону, офіційно вказані в кредитних договорах).Коли пригрозила написати скаргу в НБУ, подали запит на формування графіків погашення по кредитним продуктам.Зараз 10.06.2023 поки суцільна тиша з боку банку. Графіки погашення благаю ще з квітня місяця, в додатку до договорів є графіки але вони не відповідають дійсності.
ПУМБ
Ответ банка
10 июня 2023, 13:14
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Працівники обманюють, оформлював гроші в кредит, одразу не звернув увагу, а співробітниця скористалася наявністю та без згоди оформила ще й якусь страховку. На картку зарахувалося 15 тис, а кредит виявився 17 тис. Куди поділися 2 тис? В карман співробітниці?
ПУМБ
Ответ банка
10 июня 2023, 12:57
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:20
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Iryna0110 6 июня 2023, 15:31
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
Група Компаній відкрила рахунки у ПУМБ. Маємо систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк. В наш час це сама примітивна функція системи дистанційного обслуговування. Жодний банк з яким працювали не має таких проблем. Ганьба!!! Змініть технічну службу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2023, 16:51
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:06
Вітаємо, Ірино! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформацію з деталями. Просимо її надіслати нам у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість вирішити проблему.
spam2023 6 июня 2023, 9:55
Оператори банук ПУМБ відмовляються видалити мій номер з бази «холодних дзвінків» і постійно наярівают. За два дні вже три чи чотири рази. Кажуть, що в умовах банківського обслуговування я погодився, що мені будуть постійно телефонувати і щось продавати.

Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?

Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 июня 2023, 12:25
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июля 2023, 13:08
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Проблема решена
Jullli 2 июня 2023, 14:13
Понад півроку намагаюся вирішити елементарне питання, яке в будь-якому іншому банку вирішили б за 5 хв, але не в ПУМБ. Будьте готові до того, що тут ніхто нічого не вирішує, а якщо наполягати, то просто ігнорують. Пів року переписувався з тих підтримкою, щоб вони виправили реквізити мого ЖБК, для оплати комуналки, надав купу квитанцій, рахунків і виписок, все це робив по 3−5 разів, оскільки після чергового звернення новий працівник тих підтримок взагалі не розумів хто я такий і чого хочу. Нарешті вирішивши це питання і зробивши 2 оплати, це перестало працювати, звернувшись до потдержу мені запропонували почати процедуру заново! Я отруїв їм їхні ж квитанції про оплату з їхньої ж програми!!! І вони знову загубилися на місяць! Якщо це хоч іноді читає представник банку, передай своїм що я не бажаю вам нічого хорошого і сподіваюся ви працюєте не більше ніж за 5000 грн на місяць. Насправді ви й на 3000 не напрацьовуєте.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 июня 2023, 15:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 июня 2023, 17:18
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема решена
Serhii Varavin 2 июня 2023, 11:57
Неприємно вражений ситуацією з банком ПУМБ, клієнтом якого я є вже тривалий час. У лютому сплатив остаточний залишок по кредиту (500 грн), який відображався у додатку банку. Через три місяці банк повідомляє, що я маю борг у розмірі 1035.00 грн.
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 2 июня 2023, 12:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 июня 2023, 17:46
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Добрий день, маю кредит в даному банку. Ніразу непросрочувала платіж, але в кінці березня стався прильот на фірму де я првцюю, попрохала про кредитні канікули. Ніхто не пішов на зустріч. Писала в чат. Ніякої реакціїї не має. Почали терорити мою стареньку матір, ви взагалі дотримуєтеся законодавства, ви не маєте права дзвонити моїм родичам.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 31 мая 2023, 16:26
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
kolvah61 30 мая 2023, 16:42
В мае месяце 2022 г с помощью ПУМБ приобрёл военные облигации на 12 тысяч долларов.При покупке облигаций претензий ко мне не было, но прошол год и при погашении облигаций банк выявил нарушение т. е. государство возвращает деньги за помощь ВСУ, а банк их блокирует.К депозиту в гривне два года притензий не было их тоже заблокировали.Банк прислал письмо с требованием доказать что деньги мои.Мне 62 года эти деньги откладывались в течении 30 лет на староть.Ни одно требование банка о происхождении ссредств подтвердить не могу.На данный момент остался без средств.Прошу ПУМБбанк сообщить когда можно возобновить отношения с банком.У клиентов банков прошу совета как быть
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 мая 2023, 17:36
Вітаємо! Нам прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися та з'ясувати деталі. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Про результати перевірки ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
lydmila84 29 мая 2023, 12:48
Банк не виконує Постанову Державного виконавця про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 15:02
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Проблема решена
AndronPav 29 мая 2023, 11:13
Більше десяти років мав нібито нормальну взаємовигідну співпрацю з цим банком, останні роки навіть іноді його рекламував своїм знайомим. І ось настали дні величезного розчарування. З зарплатного рахунку раптово було списано банком 1500грн, в квитанції сказано що на погашення якихось прострочених відсотків за овердрафтом від 2012 року!(не користуюсь овердрафтом та закрив його ще в 2014! Ніяких претензій та повідомлень від ПУМБ за всі ці роки не було) Дзвоню на гарячу лінії зі впевненістю що зараз все вирішиться, але там мене дивують ще більше! Кажуть так, ми бачимо що у вас окрім зписаних ще більше тисячі боргу висить! На питання звідки цей борг взявся — запропонували звернутися у відділення. Наступного дня у відділенні молодий хлопець співробітник, теж нічого не розуміючи і блимаючи очима, попросив знов зателефонувати тільки вже в інший відділ по заборгованостям. Там мене попросили почекати і передзвонити через два дні. Через ті самі два дні мені знову спочатку довелось пояснювати що трапилось, поки нарешті там побачили що я вже звертався, але виявилось що нічого поки що не з’ясовано, а чекати треба десять днів! Так от за всі ці «пригоди» я вже витратив чимало часу, сил та нервів, а не почув ще жодного хоч приблизно зрозумілого пояснення, що це таке і хто винен??? То ж єдиний висновок поки що котрий я змушений зробити, то це або в них там працюють якійсь шахрайські схеми, або некомпетенті працівники! А ще звісно мабуть доведеться закривати рахунки в цьому банку і шукати щось краще… Бо довіру вже втрачено.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 14:24
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
Филипп Мисюренко 28 мая 2023, 20:11
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 33
17-го апреля банк заблокировал все мои счета и деньги, которые на них находились, в связи с процедурой фин.мониторинга. С моей стороны все документы, которые у меня имелись для подтверждения происхождения источника средств я предоставлял в день запроса, на данный момент последний запрос, который я получил от банка был 3-го мая. Я им скинул весь набор документов и с того момента происходит игнор, прихожу в отделение банка — никто ничего не знает, повлиять на процесс никто не может, в тех. поддержке молчат, в переписке с отделом фин. мониторинга отправляют шаблонное сообщение по типу — ваш вопрос находится на рассмотрении, о результатах мы вам сообщим. Я хочу получить свои деньги и закрыть все взаимоотношения с этим банком и никогда больше его услугами не пользоваться, учитывая какой сервис они предоставляют своим клиентам. Ситуация до сих пор не решена, прошло больше месяца.
ПУМБ
Ответ банка
29 мая 2023, 13:42
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 июля 2023, 12:57
Добрий день, Філіпе! Перепрошуємо за затримку! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
MaksimCoX 26 мая 2023, 18:29
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 102
Доброго дня! Маю жахливу ситуацію з даним банком. 11.04.2023 року продавав автомобіль через компанію і компанія мені оплатила кошти на мій картковий рахунок відкритий у банку ПУМБ. Продаж був офіційний з вказанням призначення платежу (за продаж авто згідно ДКП…). Як тільки кошти поступили мені на рахунок від компанії, мені одразу заблокували карту. Я звичайно одразу передзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це фінмон заблокував кошти і що потрібно надати документи про походження коштів. На наступний день я надав у відділенні банку всі необхідні документи які просили (договір, платіжку від компанії і т.д). Документи прийняли на розгляд і сказали очікувати відповіді. Пройшов тиждень, другий відповіді не було. Я знову звернувся у відділення, конкретики знову ж ніякої не отримав. Кожен все по різному говорить. Пройшло ще трохи часу, мені прийшов лист я так зрозумів з відділу фінансового моніторингу що статус мені присвоять протягом 30 днів від моменту коли я надав документи (12.04.2023). Станом на сьогодні вже пройшло 1,5 місяці і я в черговий раз відвідав відділення, де мене просто приголомшили, сказавши що їм відповіли з відділу фін моніторингу, що моя заявка в черзі і регламенту ніякого немає. Тобто вони спокійно користуються моїми коштами, а сума не маленька, і годують мене чеканнями ((((. Просто у мене знайомий у Хмельницькому мав подібну ситуацію, при чому у нього це сталось пізніше ніж у мене, то його питання закрилось через 4 дні. А я дальше в черзі… я щось не до кінця розумію їхню чергу.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 мая 2023, 9:14
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Archibald2023 26 мая 2023, 13:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
При сплаті комуналки через мобільний додаток в продовж двох місяців за тепло (а це майже 4тис гривень) банк відправляв гроши в теплоенерго на рахунок абсолютно іншого користувача (додаток ПУМБ підтягнув в послуги за моєю адресою ІНШОГО ЛІВОГО користувача) там поля незмінні, тобто їх руками внести було неможливо. Помітили коли заборгованісь почала збільшуватись. Ще 09.03.2023 звернувся і у відділення (Київ, Лаврухина,4) персонально до менеджера, написав заяву у віддділенні,і одночасно відправив електронне звернення на електронку банка (Зі скріном і log-файлом). Банк не електронку відповів що чекайте відповіді. Сьогодні 77 діб пройшло. Відповіді нема, повернення нема. Поверніть гроши, це косяк роботи додатка банку… А менеджер мене посилає розбиратись з теплоенерго… А вони тут до чого. Я скористався послугою банку і питання у мене до банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 мая 2023, 13:57
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
Archibald2023 6 июня 2023, 10:38
Ура! ПИТАННЯ ВИРІШЕНО. Кошти повернули! Дякую за вирішення питання. Як би це вирішилось на рівні першого звернення до відділення то взагалі це було би перфектно. Дякую за розуміння і допомогу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Roman2023vic 24 мая 2023, 7:57
Самий найкращий банк
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 мая 2023, 8:55
Вітаємо, Романе!

Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Anna1694 23 мая 2023, 11:09
Ніколи не пишу негативні відгуки, але тут не втрималася. Кожного разу, як в системі видно рух коштів по моїй картці, співробітники починають наярювати з пропозиціями кредитів (в моїй багаторічній клієнтській історії немає жодної зацікавленості даною послугою). Це продовжується вже три роки, кожен місяць одне й те саме. Спочатку я ввічливо вислухувала по 20 хв монологу про те, що мені НЕ потрібно і НЕ цікаво, потім стала ігнорувати дзвінки. У травні 2023 дійшло до щоденних дзвінків по два рази, і продовжують дзвонити поки не скінчиться час очікування. Невже не зрозуміло, що клієнту не зручно спілкуватися в такому форматі?! Такою назойливістю відбиваєте все бажання співпрацювати, вважаю це за порушення особистих кордонів! В жодному іншому банку (а я є клієнтом ще дев’яти) немає такого нахабницького просування своїх продуктів.
ПУМБ
Ответ банка
23 мая 2023, 13:30
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, аби ми могли видалити Ваш номер з бази прозвону клієнтів щодо пропозицій від банку.
Це жах! Була клієнтом десь 3 роки, поповнювала мобільний, інтернет, купувала речі в інтернеті та переводила кошти з карти на карту, знайомим родичам та собі на карти інших банків, все було ок. Заходжу в свій особистий кабінет в квітні цього року, хочу перевести кошти,і що я бачу, пише недостатньо коштів на рахунку, хоча кошти є і не мала сумма, телефоную на гарячу лінію, кажуть зачекати уточнюють потім кажуть рахунок заблокований фін моніторингом банку, я кажу що мені тепер робити, кажуть пишіть на пошту ПУМБ, пишу туди, кажуть щоб надала джерело походження коштів, одразу надаю, кажуть чекати, чекаю тиждень, тиша, пишу що терміново потрібні кошти на лікування, кажуть недостатньо документів, пишу що ще вам потрібно, які саме документи надати, ніякої конкретики, йду до відділення питаю там, кажуть можете надати довідку про доходи свої родичів, я вибачаюсь, а до чого тут мої родичі до мене, відмовляюся, кажу що робити віддайте гроші терміново, кажуть тоді якщо немає документів чекайте на розірвання ділових стосунків з банком, кажу давайте зараз я напишу заяву що не хочу в такому банку обслуговуватись, кажуть, а ви не можете самі закрити рахунок, вам потрібно чекати щоб фін моніторинг вам закрив рахунок. Телефоную на гарячу лінію, кажуть йдіть до відділення ми не займаємося закриттям рахунків, йду до іншого відділення, кажуть фін моніторинг ще їм не відповів, я кажу так, а що чекати, до чого цей цирк, я клієнт прийшла і хочу закрити свій рахунок так як ви мені як надавач послуг не задовольняє те, кажуть ні в даній ситуації треба чекати на відповіді фін моніторингу, кажу ок, скільки треба чекати, ми не знаємо відповідь, кажу чого так довго, кажуть в них завантаженність велика, а мене хіба це повинно хвилювати? Як велика завантаженність то наймайте нових працівників. Кажу що мені робити, що можете порадити, відповідь чекайте, я кажу що чекати кого? Ми нічого зробити не можемо ваше питання на розгляді чекати 30 днів, а може в більше, я кажу ви розумієте що мені терміново потрібні кошти на лікування, кажуть співчуваємо але нічого зробити не зможемо, чекайте. Пишу кожен день на пошту кажуть чекайте, телефоную кожен день на гарячу лінію кажуть чекайте, приходу в відділення кажуть чекайте, чекайте поки банк прокурте ваші кошти як йому потрібно без вашої згоди, то платіть мені відсоток за користування моїми коштами! Вже місяць я чекаю, зайшла в свій особистий кабінет бачу 99999 якусь дивну суму на балансі, пишу на пошту нуль емоцій, пишу в чат бот там наче з дуба впали, знов пішла в відділення кажуть так добре давайте зараз закриємо рахунок і віддамо вам кошти, пів години сиділи, і тут мені відповідь треба чекати відповіді від фін моніторингу щоб можна було забрати кошти! Питаю скільки ще чекати, відповідь ще місяць, я кажу то я вже місяць чекаю, відповідь ну це фін моніторингу це завжди довго. Тобто якщо ви будете помирати і захочете забрати свої кошти, банк просто наплює на вас і буде крутити вашими коштами стільки скільки йому потрібно! Тому моя порада, обходити цей банк стороною, і всі кошти які зберігаєте негайно забрати, бо наморочать вам голову так що ви після цього банку не захоче ні в якому банку тримати кошти! Я так розумію банк Пумб банкрот і таким чином підтримує себе на плаву. Дуже багато подібних відгуків можна побачити про банк ПУМБ, люди по пів року, рік не можуть кошти забрати! А це незаконно, тому-що згідно НБУ заблоковані кошти можуть бути не більше 7 днів.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 мая 2023, 21:27
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝