×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Не тримайте особисті кошти у цьому банку «ПУМБ» !!!
Коротко опишу ситуацію: 24 вересня 2022р, я здійснював продаж своєї криптовалюти зі свого особистого кабінету на біржі Binance через систему p2p торгівлі, де я офіційно зареєстрований. Мені надійло у той день 4 поступлення на загальну суму 59917 грн. Частину грошей я перевів на свої інші картки в інших банках, а залишок в розмірі 4650 грн залишив на рахунку. 25 вересня 2022р мені ПУМБ банк списав 29,31 грн за якусь заборгованість, а вже 26 вересня 2022р після дзвінка на гарячу лінію мені їх повернув з вибаченнями за технічні помилки. 27 вересня 2022р мій рахунок був заморожений і залишок коштів 4650 грн заблокований по сьогоднішній день. Після дзвінка на гарячу лінію — мені повідомили, що потрібно звернутися у відділення банку для вирішення даного питання. У м. Дрогобич — дане питання у відділенні банку вирішити не змогли і направили мене у головне відділення м. Стрий. Витративши загалом день часу — мені так і не вдалося розблокувати кошти. У відділенні у м. Стрий я написав письмову заяву з вимогою закрити рахунок і перевести залишок коштів на мій інший рахунок відкритий в іншому банку. У відповідь на мою заяву прийшов лист, що потрібно звернутися у відділення для закриття рахунку, який у відділенні так і не змогли впродовж цілого дня його закрити. Замкнуте коло! Найду трохи більше часу і подам судовий позов на цей банк, а тим часом було б дуже добре, якби такі установи як ПУМБ банк Мінфін міг перевірити і провести відповідне розслідування щодо діяльності цього банку.
Нам прикро, що стався даний інцидент. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що Ви описали, детальніше та уже склали запит на уточнення інформації. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Комментарии (5)
Найгірший банк в Україні
Комментарии (15)
Нужно пройти индетефикацию лично в банке! Возможности нет
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми перевірили інформацію стосовно Ваших рахунків та з’ясували, що вони були заблоковані у зв’язку з необхідністю проходження переідентифікації. На даний момент, переідентифікація можлива лише у відділенні нашого банку, проте уже найближчим часом ми очікуємо на відкриття процесу уточнення особистих даних за допомогою застосунку ПУМБ Online.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Просимо слідкувати за оновленнями застосунку ПУМБ Online. Бажаємо Вам гарного дня!
Комментарии (11)
Прошу разобраться в моей ситуации
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо з'ясувати усі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Через блокування Вашого рахунку, Вам необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку та надати наступні документи, якими підтверджується джерело їх походження, зокрема:
— Підтверджуючі Вашу реєстрацію на криптобіржі;
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти;
— Звернення в кіберполіцію cyberpolice.gov.ua із заявою про шахрайство покупця криптовалюти.
Якщо Ви перебуваєте за кордоном і не маєте змоги подати документи у відділенні Банку, то можете їх направити на електронну адресу Банку: info@fuib.com.
Для визначення точного переліку документів ми рекомендуємо Вам особисто звернутися до відділення, де Ви також зможете отримати необхідні рекомендації з приводу ситуації, яка виникла, та вирішення її.
Комментарии (3)
Не можу отримати графіки погашення по кредитам
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Комментарии (3)
Нав’язливі та обмані дії співробітників
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
колл-центр дзвонить постійно з пропозиціями
Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?
Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Технічна підтримка відстій!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (1)
цікава комісія за «обслуговування кредиту»
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (1)
тероризують матір
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)
Блокировка депозита и валютного счёта
Комментарии (13)
Банк не виконує постанову державного виконавця
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Комментарии (7)
Шахрайство або некомпетентність?
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
Отвратительный сервис, не сотрудничайте с данным банком.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (7)
Заблоковані кошти
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Мобільний додаток ПУМБ відправив комуналку за іншого платника. Гроші не повернули.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Пум банк самий класний найкращий банк
Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Комментарии (1)
Банний листок
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, аби ми могли видалити Ваш номер з бази прозвону клієнтів щодо пропозицій від банку.
Комментарии (1)
Блокування рахунків фін моніторингу
Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)