×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Постоянные проблемы
В итоге, «благодаря» ПУМБу не имею возможности использовать свои же деньги.
Вынужден использовать карточки других банков, платя из-за ПУМБа незапланированную комиссию. А иногда и вовсе не имею возможности совершить платеж.
Когда окажусь в пределах досягаемости отделения банка, переведу деньги в другой банк и закрою счёт. Такие «услуги» не нужны, надоело.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо з'ясувати причини блокування, про яке Ви повідомили, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли ідентифікувати Вас та провести перевірку. Після з'ясування причин ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (4)
Шахраї співпрацюють з банком ПУМБ
Нам шкода, якщо Ви постраждали від шахрайських дій. Будь ласка, повідомте про цей випадок нашу службу безпеки за номерами нижче. Це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів та надати Вам детальну консультацію про подальші дії та повернення коштів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (3)
Банк вкрав мої гроші
Комментарии (2)
Осторожно мобильное приложение ПУМБ
Все было хорошо, кроме платежей за газ. Все реквизиты были указаны верно, но в результате более 3х месяцев сумма задолженности не отображалась корректно в приложении.
Будьте внимательны пользуяс приложением ПУМБ, при оплате коммуналки!
Комментарии (4)
Самий жахливий і НЕ надійний банк, бо є з чим порівняти‼️😡
1) Вперше мені не було зараховано кошти за оплату комунальних послуг. Відповідно заборгованість і 14 днів «біганини» щоб зняли борг
2). Через цей банк поповнили мобільний і до вечора виясняли чому оператор не отримав кошти.
3) Знову не зараховані кошти, цього разу Інтернет провайдеру. Вже добу чекаю‼️
Скільки ви можете знущатися з людей під час війни? Ваші аргументи що кошти надходять протягом 3-х днів смішні, оскільки в інших банках протягом 20 хв.є зарахуванням. Я є клієнтом декількох банків, тому знаю що там проблем немає.
Чому під час війни ви як інші банки не робите все можливо аби людина мала зв’язок і не мала проблем?
Чому у вас не компетентні оператори?😡 Один говорить одне, інший його слова заперечує!
Нам шкода, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (14)
5355086022335805 ПУМБ знов шахраї
Будьте обережні! Власники цієї картки взламують аккаунт і під виглядом ваших друзів просять скинути грошей!
5355086022335805 — ШАХРАЇ!
Дана картка відсутня у нашій системі і не була випущена нашим банком. Просимо перевірити коректність номеру картки. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, радимо Вам звернутися до банку-відправника коштів для фіксації випадку шахрайства та написати заяву на сайті Кіберполіції.
Комментарии (3)
Викрали кошти з кредитного рахунку Шахрайство
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (4)
не рекомендую
В первый рабочий день недели посещаю отделение ПУМБа, специалист внимательно меня выслушала и выдает что по сообщению их службы безопасности, меня не взламывали, а на меня кинули жалобу, что я мошенник или еще что-то:)На вопрос кто мне прислал 2 гривны ответ убил-мы не видим кто это вам прислал.Просят предоставить информацию о входящих переводах 1 числа (у меня было 3 ввода на общую сумму 50к гривен, и покупка валюты на месячный лимит, переводы были от моих хороших знакомых)я пишу объяснительную, в которой предоставляю квитанцию к каждому переводу с ФИО и данными отправителя (пришлось попросить каждого присласть мне квитанцию во время посещения банка).Спустя минут 20 ожидания мне отвечает служба безопасности, что увы с вами принято разовать деловые отношения.
В общем в течении 3 дней я все-таки смог забрать все свои сбережения и накопления по картам и попрощаться.Вопросов к работникам никах нет, в процессе ожидания предлагали даже кофе:), все отлично, приветливые хорошие люди, но увы в общей сложности не рекомендую на данный момент.В условиях развития банковской системы в стране не вижу смысла цепляться за данный банк.
Щиро жалкуємо, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому передали Ваше звернення в роботу профільного відділу. Це дозволить врахувати Ваш досвід для покращення наших процесів.
Комментарии (15)
Очень расстроена!!!
Почему ждать 90 дней??? а жить за что эти 90 дней?!
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Комментарии (5)
Банк мошенник
Так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімити на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.
На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно(за паспортом книжкою) немає можливості.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (5)
Встановлення родинного зв’язку для переказу валюти між членами родини
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Хочемо зазначити, що при встановленні родинного зв'язку немає потреби іншому родичу надавати документи, щоб зробити переказ у валюті. Ми бажаємо перевірити коректність консультації нашими фахівцями та після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Не выплачивают кешбек за покупки. Поддержка пишет отписки
Ранее оплачивал покупки с Пумба — всё было ок.
В этом месяце оплатил две покупки по 800 грн — ни за одну не получил кешбек.
В поддержке, как обычно, ничего не знают и маринуют три дня одним и тем же ответом, самой стандартной отпиской по типу: «Передали в соответствующий отдел, ждите»
По факту, просто нарушили условия.
(Нет, мне, конечно, на третье обращение написали, мол «Кешбек может выплачиваться 10 дней», но это такая чушь, боже. В том плане — кто-то когда-нибудь видел, чтобы кешбек выплачивался 10 дней? Если покупка сделана и соблюдены условия — деньги зачисляются. Всё)
Учитывая, какой банк колхозный и как любят в поддержке уже даже после того, как с ними попрощаешься, начать навязывать тебе миллиард ненужного тебе мусора, не удивлюсь, если это просто мошенничество
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Послуга оплати частинами від банку ПУМБ
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.
До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.
Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».
Комментарии (13)
Що означає рядок «використано»
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
Написать комментарий
заблокировали карту
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Комментарии (12)
Банк просто заблокировал мой счет без объяснения причин
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Комментарии (4)
Незручне поповнення картки в банкоматі
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.
Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Комментарии (1)
Дивна Автопролонгація депозитів
Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.
При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».
Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Комментарии (9)
Украли деньги
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.
Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»
Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.
ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Комментарии (8)
Полная не компетентность
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Комментарии (1)