×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47.2 | 47.9 |
PLN | 10.83 | 11.23 |
USD | 41.4 | 42 |
Все курсы банка |
Ці карти. 5355 2800 4496 0217. 5355 2800 3527 9742. 5355 2800 4534 2175. 5355 2800 4495 1356. 5355 2800 4500 5855. 5355 2800 4519 0210… 5355 2800 4475 1822.5355 2800 4506 6477. 5355 2800 2507 5332. використовує сайт https://mi-unlock.tech/,для
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (2)
ПУМБ і Шафа замкнуте коло
Щиро вдячні за Ваше розуміння!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (7)
Подвійне блокування сум при переказі на PayPal
Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого Банку. Ми бажаємо у всьому розібратися, саме тому, просимо Вашу дружину звернутись до нас в приватні повідомлення.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (3)
Банк заблокировал карты, и требует вернуть средства отправителям.
Причина первая — банк потребовал подтвердить источник моих доходов в связи с запросом от НБУ, так как мною был проведён оборот более чем в 140 000 грн за месяц.
Вторая причина — опротестование ненадлежащего платежа.
По первой причине банку было предоставлено полное разъяснение о происхождении средств по моим картам и счетам. Банк принял все документы и разблокировал карту.
По второй причине банку также было представлено доказательство по операциям в размере 19 000 грн (получены 03.03.2025) и 7 000 грн (получены 04.03.2025). Данные средства были получены за счёт продажи криптоактивов в виде USDT. Я предоставил банку скриншот ордера, где указаны мои реквизиты на получение средств, номер ордера, сумма получения в грн и сумма отправки в USDT покупателю. Также банку были предоставлены PDF-квитанции по данным платежам, полученным от отправителя средств.
Банк, ссылаясь на пункт 17 статьи 86 Закона Украины «Про платіжні послуги», имеет право удерживать средства до 30 календарных дней. Банк нарушает закон и не даёт возможности воспользоваться средствами; заявлений на меня в полицию или киберполицию на 14.04.2025 нет.
Не рекомендую данный банк для сотрудничества.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (11)
Відмова в оформленні держкомпенсації на вітчизняну техніку
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Написать комментарий
Технічна помилка по провині клієнта
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Ми детально перевірили надану у відгуку інформацію та хочемо повідомити, що кешбек було донараховано.
Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Комментарии (4)
Власник даної карти шахрай 5355280044128930
Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Високі комісії за поповнення дебетової картки готівкою
Нам прикро, що Ви маєте негативні емоції. Тарифи по продуктах банку у відкритому доступі для всіх клієнтів. Також, в разі змін щодо суми комісії ми завжди попереджаємо та сповіщаємо у застосунку та на сайті.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (9)
5355 2802 2051 0562 — Карта ПУМБ мошенники олх Осторожно!!!
Дякуємо, що сповістили про даний випадок. Ми вже передали дані нашого клієнта до відділу протидії шахрайству. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство, якщо вже є потерпілі від даного шахрая на сайті Кіберполіції та зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (5)
ВОРЫ!!!
Нам шкода, що Ви маєте негативний досвід співпраці з нами.
Так, Ви можете оформити довіреність за кордоном та надати її довіреній особі для закриття рахунку та отримання власних коштів (це обовʼязково має бути вказано у довіреності).
Комментарии (8)
Найгірший банк в Україні
рекет на рівному місці
Ми перевірили ситуацію, що описали у відгуку. У відділенні співробітники надавали інформацію згідно діючих процесів та комунікацій банку. Після припинення спрівпраці, з рахунку можна вивести кошти через відділення за затвердженим тарифом на переказ коштів. Просимо звернутись до найближчого відділення аби продовжити процес виведення коштів та закриття рахунків.
Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (5)
Pumb Dmytro Andriyovych Yanyuk 5355 2800 4496 9028
Dmytro Andriyovych Yanyuk
5355 2800 4496 9028 мошенік
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (4)
Постійно не співпадають баланси на кінець дня з наступним ранком. Банк пише,що все добре.
Постійні проблеми з нарахуванням кешбеків, їх потрібно постійно перевіряти, вже тричі телефонувала до служби підтримки за 15 грн неправильно нараханованого кешбеку. Ситуацію виправили, але зайняло багато часу
Розуміємо, що затримки у списанні комісій можуть викликати незручності, особливо якщо залишок на рахунку невеликий. Ми працюємо над тим, щоб удосконалити ці процеси для наших клієнтів. Додатково рекомендуємо враховувати залишок коштів, суму переказу та комісії під час здійснення операцій, аби уникнути ситуації, коли баланс має мінусовий показник.
Перепрошуємо, що Вам довелося звертатися до підтримки та витрачати особистий час для зарахування кешбеку. Ми постійно вдосконалюємо систему нарахувань і врахуємо Ваш зворотний зв’язок, щоб зробити її більш точною та зручною.
Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами!
Комментарии (1)
У відділенні не дають закрити рахунок
Мені сказали, що подзвонять до 25 березня і скажуть реквізити та суму. Ніхто не зателефонував. 26 березня я прийшов у це відділення і тільки тоді зміг закрити свій кредит. Оператор сказала, що більше нічого не винен. Але мені потрібно було ще закрити свій рахунок на що я отримав ВІДМОВУ. тому що у мене заблоковано обліковий запис.
Шановний пумбі, я хочу розірвати стосунки з вами в односторонньому порядку. Повплівайте на своїх менеджерів і дайте мені можливість закрити свій рахунок.
Нам прикро, що у Вас склався негативний досвід співпраці з нами, але закрити рахунок, на який накладено обмеження неможливо до моменту, поки ці обмеження не будуть зняті, або банк не відмовить клієнтові у співпраці в індивідуальному порядку.
З урахуванням вище зазначеної інформації, якщо Ви не бажаєте знімати обмеження, а бажаєте завершити співпрацю — необхідно очікувати на рішення банку з приводу ситуації, що у Вас склалася. Терміни щодо отримання відмови у співпраці відсутні, оскільки ситуація кожного клієнта розглядається банком в індивідуальному порядку.
Комментарии (2)
ПУМБ розірвав відносини, але відмовляється переказати кошти на інший рахунок
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надіслали Вам у приватні повідомлення!
Комментарии (5)
служба підтримки
Навіть після того, як той п’ять разів поспіль навів підстави з чинного законодавства (Інструкції про порядок закриття рахунків), навівши приклад ДКБО ПриватБанку — і!!! ДКБО самого Банку ПУМБ і!!! — навіть те, що Банк сам визнав (дивно аби було навпаки!) що має таки інформувати Клієнтів — ну не може Банк по тихому так собі закрити рахунок — ці славетні дівчата до кінця так і не побороли себе стверджуючи що все цілком гаразд і торочачи те, що мовляв 12 місяців без руху Банк рахунок закрив, крапка.
І скільки ми, товариство, не намагалися отримати інформацію про те чи знають оператори базові поняття законності та законодавства про порядок закриття рахунків — дівчата тільки копіпастили один і той же пункт ДКБО — і все 😂😂😂.
Нажаль, змушений констатувати — з моменту спроби укладання договору на банківське обслуговування з 2020 року в даному розділі нічого не змінилося.
Компетенції даних працівників не те що залишають бажати кращого — вони відсутні від слова зовсім і слова геть!
Як доказ — договір не вдалося підписати, а ні з першої а ні з другої спроби в одному зі столичних відділень, а відкриття відбулося зовсім в іншому обласному центрі України!
Відкриття валютних рахунків та мультивалютного — з поверненням в столицю довелося робити взагалі в двох інших відділеннях, бо пані не всюди розуміли про що в них запитували.
Конкретно приклад — коли сказав що як покласти валюту на депозит через додаток — викликало просто шок і допомоги змогла тільки керівник відділення особисто!
Ну я не знаю чому за п’ять років майже нічого не змінилося — це питання лишається відкритим.
Стосовно закриття рахунку без належного повідомлення — Банк порушив не тільки Інструкції, але і власний ДКБО.
Тому мусить виправити ситуацію сам, а не змушує Клієнтів відкривати рахунки та картки по новій.
Наполягаю — якщо б було принаймні смс — можна було б зробити одну транзакцію і ніхто не мав би з тим всім клопоту.
Отак буває, коли один пункт договору Банк реалізує, а про інший забуває.
До речі — а ні ПриватБанк, а ні Моно, а ні А Банк — таких «чудєс» своїм правильним і не дуже Клієнтам — не роблять.
Тому ПУМБу не завадить зробити висновки.
Перепрошуємо, це дійсно була наша помилка, адже через збій повідомлення не надійшли на початку місяця. Ми розуміємо, що це Вас обурило, але правила банку для всіх клієнтів рівні і затверджені. Рахунок закрився відповідно нормам. Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб відкрити новий рахунок та отримати пластикову картку.
Відповідно до ДКБО п. 4.2.7. Сторони дійшли згоди, що Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір у порядку та на умовах, визначених Договором, та самостійно закрити Картковий рахунок та/ або інший рахунок, відкритий відповідно до цього Договору, у наступних випадках:
відсутності операцій за таким рахунком протягом 12 (дванадцяти) місяців поспіль або якщо протягом 12 (дванадцяти) місяців не була сплачена винагорода/комісія за обслуговування такого рахунку;
З урахуванням вищезазначеного порушення зі сторони Банку відсутні. Направлення повідомлення з попередженням про закриття рахунку здійснюється за наявності технічної можливості. В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені деяким клієнтам. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно.
Відновлення закритих рахунків не передбачено. При необхідності Ви можете відкрити нові рахунки у необхідних валютах.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (16)
Абсолютно не адекватний банк
Нам прикро, що маєте негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації, що склалась у Вашої доньки, тому просимо, аби Вона особисто звернулась у наші канали зв'язку для отримання допомоги. Ми обов'язково все перевіримо та надамо інформацію для вирішення питання. Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (8)
Двоякі відчуття
Кудись він однозначно рухається/котиться не в той бік.
Банк ПУМБ, шановний — Ви плануєте/планували повідомляти своїх Клієнтів перед тим як закривати рахунки та картки у валютах євро та долар США?
І будь ласка, не пишіть про прикрощі, прикро досвід та ДБКО.
Бо це вам абсолютно не личить.
Відповідь чітко — так, маємо повідомлення давати перед тим.
Ні, не маємо.
Дякуємо, що сповістили нас про це. Ми вже зафіксували та розглядаємо Вашу пропозицію. Невдовзі повернемось зі зворотним зв'язком.
В банку реалізовано інформування клієнтів про закриття рахунків у разі їх неактивності. На початку місяця відбувся технічний збій і повідомлення не були відправлені. Перепрошуємо за даний інцидент. На поточний момент відправка повідомлень працює коректно. Будемо вдячні за розуміння!
Комментарии (9)
Розблокування картки військовослужбовцю
Відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», військовослужбовцям, призваним під час мобілізації, не можуть нараховуватися пені, штрафні санкції або відсотки за користування кредитом протягом дії воєнного стану та шести місяців після його завершення.
Звертаюсь до банку з вимогою списати ці нарахування за період дії мобілізації та призупинити їх подальше нарахування згідно закону.
На мої звернення, листи банк не відповідає, а по телефону говорять що заблокували зарплатну карту видану в військові частині через припис приватного виконавця. Зарплата списується до нуля. За що жити?
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (4)
Шахрай
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий