Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
krasand1971 31 декабря 2024, 20:29
Отделение по адресу: Львов, ул. Мирослава Скорика, 17
30 грудня 2024 року Пумб заблокував мені усі три рахунки (гривні, долари, євро), без жодних видимих підстав, рух коштів по цих рахунках це тільки отримання ренти за здачу в оренду квартири і побутові витрати в магазинах і на заправці. На звернення на гарячу лінію сказали звернутися у відділення, коли я повідомив що зараз за кордоном, то сказали чекати на протязі трьох днів на відповідь на мейл. Рахунок використовував виключно в побутових справах для покупок і раз на місяць отримував кошти від оренди квартири. Отакий от «новорічний подарунок «від Пумб
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 января 2025, 10:38
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 1 января 2025, 15:38

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Bondarenko17 29 декабря 2024, 15:22
Доброго дня.Я Юрій М’якота знаходжусь за кордоном. 3 роки тому в мене завершився термін депозиту. Оформив довіреність на матір. Вона забрала кошти із усіх банків, окрім Вашого. У Вашому миргородському відділенні весь час видумують якісь відмовки: то фото недостатньо світле, то останню сторінку треба перекласти (хоч вона й не стосується ні вашого банку, ні України)Ваша «безкоштовна лінія із-за кордону» насправді платна. Коли та як мені або мамі вдасться забрати у Вас свої кошти?
ПУМБ
Ответ банка
29 декабря 2024, 16:59
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого відділення. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Христина Соборенко 27 декабря 2024, 0:51
Через мою картку торгував криптовалютою мій хлопець з моєї згоди. Я надала всі виписки, скріншоти і ордери з платформи «binance», як мене попросили працівники відділення і запевнили, що це може допомогти в вирішенні питання. Через декілька днів працівники відділення сказали, що мені потрібно тільки повернути всі кошти по картам, від яких були надходження, хоча банк ніяк не доказує того, що я вкрала або якимось нечесним шляхом заволоділа цими коштами, але наполягає, щоб я повернула кошти відправникові.

Я знаю, що порушила договір з банком і передала дані 3 особі, але ж тоді банк повинен розірвати договір і повернути кошти, бо я не порушувала чинного законодавства України. Я ніяк не можу зв’язатися з центральним відділенням банку для вирішення питання, застосунок заблокований, на гарячій лінії відповідає бот і каже, що треба звернутися у відділення банку.
Будь ласка, шановна підтримка банку, не треба мені писати, що вам шкода і треба звернутися у відділення банку, я там була вже 5 разів і це не допомагає у вирішенні питання. Мені треба зв’язатися з центральним відділенням банку і отримати офіційний лист з роз’ясненням щодо ситуації.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 декабря 2024, 10:05
Вітаємо!

Ми перевіримо детальніше інформацію вказану у відгуку, за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 30 декабря 2024, 11:37
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Михайло Єрьомін 26 декабря 2024, 15:24
Я торгував криптовалютою через картку пумб моєї дівчини. Це мої кошти офіційно зароблені як ФОП. Я надав всі виписки, скріншоти і ордери з платформи «binance», як мене попросили працівники відділення і запевнили, що це може допомогти в вирішенні питання. Через декілька днів працівники відділення сказали, що мені потрібно тільки повернути всі кошти по картам, від яких були надходження, хочу це МОЇ! кошти і банк ніяк не доказує того, що я вкрав або якимось нечесним шляхом заволодів цими коштами, але наполягає, щоб я повернув кошти відправникові(я отримав ці кошти легально за продаж криптовалюти).

Я знаю, що моя дічина порушила договір з банком і передала дані 3 особі(мені), але ж тоді банк повинен розірвати договір і повернути кошти, бо я не порушував чинного законодавства України. Я ніяк не можу зв’язатися з центральним відділенням банку для вирішення питання, застосунок заблокований, на гарячій лінії відповідає бот і каже, що треба звернутися у відділення банку (ми там були 5 разів! і чуємо одне й те саме, що треба повернути МОЇ кошти відправникові і це єдиний варіант).

Будь ласка, шановна підтримка банку, я дуже сподіваюся, що я зможу отримати роз’яснення щодо дій банку в моїй справі та контакти центрального банку, щоб ми смогли вирішити це питання в цьому році.
З наступаючими Вас святами!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 декабря 2024, 19:47
Вітаємо!

Нам шкода, що Вас спіткала така ситуація.
Для остаточного владнання власнику рахунку необхідно звернутися у відділення.
Інформація щодо рахунку іншої особи не може бути надана третій особі.
Проблема решена
Кирило Шукало 26 декабря 2024, 12:10
Мне заблокировали карту, и не дают вывести деньги, когда обратился в поддержку, они отказались принимать мои данные так как у меня нет официальной работы, сегодня, спустя 3 дня, наконец-то приняли, но я не могу быть уверен что это правда, по этому лучше напишу сюда, может хоть это поможет потому-что деньги не маленькие (больше 60к грн) и мне надо платить за квартиру и как-то жить, надеюсь что быстро решат проблему
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 декабря 2024, 14:47
Вітаємо!

Ми перевіримо детальніше інформацію вказану у відгуку, за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
slandomts 26 декабря 2024, 0:45
Нахожусь в Мариуполе и приехать в отделение не могу…так как я пенсионер и у меня нет ни денег ни здоровья доехать до отделения через Европу в Украину, чтобы опять получать свою пенсию. Зашёл с нового устройства в приложение пумб, после чего и на новом и на старом телефонах заблокировали приложение. А это единственная возможность получать СВОЮ пенсию, которую я заработал тяжёлым трудом работая на металлургическом комбинате. Ели ели дозвонился до оператора через сайт (так как Киевстар по понятным причинам не работает в моем городе, но смс иногда я ловлю), прошел верификацию у оператора (назвал свой финансовый номер, кодовое / секретное слово и ответил на другие вопросы) после чего меня связали со службой безопасности банка, где опять были вопросы — я давал ответы, КРОМЕ правильного названия устройств (модель телефонов) с которого я заходил в приложения. Извините, но мне 62 года…я немного не разбираюсь в моделях. Через три дня, мне помогли разобраться во всех мобильных устройствах, где было мое приложение…я их выписал их на листик- подготовился. И вот опять долгожданный звонок через сайт ПУМБ, но почему-то в этот раз служба безопасности банка решила не подавать заявку о разблокировки моего приложения, говоря, что такой возможности нет, даже не стали задавать вопросы (как в прошлый раз) о моих устройствах, хотя в этот раз я бы точно сказал правильно. Сотрудник сказал, что только личное присутствие в отделении. Я считаю это несправедливо! Учитывая, что я просил видеоконференцию, я просил опять кинуть заявку, но уже с правильными названиями моих мобильных устройств, я просил смс для подтверждения моего финансового номера (смс мне доходят), я даже просил разблокировать мне аккаунт, но заблокировать мне счета, пока я через аккаунт не пройду видеоконференцию и не докажу что я это я… Ответ один «только личное присутствие». Я не понимаю почему так относятся к клиентам вашего банка, которые десятилетиями были клиентами у вас: получали зарплату, а потом и пенсию. Почему в наше непростое время нет понимания, что сейчас идёт война и не у всех есть возможность путешествовать через через несколько стран для того, чтобы получить свои деньги. В то же время…совершенно другие банки идут на уступки и могут сделать вас клиентом даже дистанционно и дистанционно подтвердить вашу личность. Но только не ПУМБ! Я советую всем клиентам этого банка, особенно пенсионерам задуматься о смене банка, так как неизвестно, что в это тяжёлое время ждёт вас. Но одно ждёт вас точно, ПУМБ не на вашей стороне, он не заинтересован в своих клиентах!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 декабря 2024, 10:11
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Abastas 25 декабря 2024, 16:09
5355 2800 3688 5588
скинула гроші, мали відправити товар, і ні товару ні грошей. Заблокуйте щоб інші люди не страждали.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 25 декабря 2024, 18:07
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
vikadany 24 декабря 2024, 14:47
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 28
У мене виникла така ситуація: я змінила прізвище, але не оновила дані на картці. Почала користуватись картою, і мені перекидали кошти за косметику та інші речі. Однак картка заблокувалась. Коли я звернулась до відділення для оновлення даних, мені відповіли, що дані оновлено, але картку розблокувати неможливо, і вони не можуть мені допомогти. Як таке може бути? Це абсолютно непрофесійне ставлення до клієнтів!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 декабря 2024, 16:35
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 декабря 2024, 15:32
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Smarter 24 декабря 2024, 8:32
Продавец не отправляет товар после оплаты. Мошенник 5355280028225363 Артем Топоров. Карта пумб банк
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 декабря 2024, 9:30
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися з шахрайськими діями. Ми передали інформацію до Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
vamel 22 декабря 2024, 10:01
Прийняв участь в акції банку ПУМБ ЗАПРОСИ ДРУГА але обіцяної винагороди не отримав. Співробітник банку сказав, що немає підтвердження про реєстрацію нового клієнта за моїм посиланням. Докази про запрошення (скриншоти з вайбера) та факт реєстрації нового клієнта після цього до уваги не прийняті.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 декабря 2024, 11:42
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 22 декабря 2024, 15:48
Вітаємо!

Дякуємо, що зачекали. Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що, на жаль, запрошений друг не перейшов за посиланням, що Ви надіслали. Саме тому бонус не було зараховано.
Serhii8 22 декабря 2024, 6:11
Неодноразово в даної установи виникають недопрацювання в роботі програмного забезпечення. Так, одна ситуація, яку працівники установи не можуть вирішити вже рік, з налагодження платіжної системи через вкладку комунальні послуги по надавачу послуги Полтаватеплоенерго. Дане підприємство у вкладці відображається, але у зв’язку з тим, що програма не допрацьована, і схоже що ніхто не хоче і не буде її допрацьовувати, не можливо сформувати платіж. Можливо, але лише за реквізитами та сплатою відповідно комісії банківської установи. Рік не можуть налагодити. Інша ситуація, місяць назад було закрито спеціальний рахунок Національного кешбеку, але без пояснення причин, дана установа продовжує розповсюджувати банківську таємницю та передавати транзакції по основному рахунку третій особі державному підприємству Дія. При повідомленні працівників установи про даний факт, вони лише говорять що нічого не можуть зробити, пропонують лише фіксувати якісь звернення, які подають до свого відділу комп’ютерного забезпечення та на протязі трьох днів нададуть інформацію. Тобто пропонують ще розповсюджувати банківську таємницю ще три дні мінімум. А так як враховуючи не фаховість працівників, можливо не три, а десять днів, чи місяць, а то і знову рік, як у випадку з Полтаватеплоенерго. Прошу вважати дане звернення офіційним до НБУ, для перевірки даної установи по даному факту на предмет дотримання Закону України Про банківську таємницю.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 декабря 2024, 11:14
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 декабря 2024, 18:05
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що по оплаті Полтаватеплоенерго по ЄДРПОУ постачальника підтягнувся комплексний сервіс 87678 Єдина комунальна система м. Кременчук. Оплату необхідно виконувати по ньому.
Щодо «Національного кешбеку», рекомендовано: Зробити свайп вправо, опуститися вниз та обрати «Доступ до рахунків» «Національний кешбек». На наступній сторінці натиснути кнопку «Керувати рахунками», прибрати галочки з рахунків по яким необхідно анулювати передачу інформації та натиснути «Підтвердити», при успішному виконані побачите інформативне повідомлення «Заяву на послугу відкликано».
Згідно перевірки бачимо, що дані рекомендації були виконані.
alexhit 21 декабря 2024, 12:16
Оформив на свою голову розстрочку в Пумб, хоча постійно користувався розстрочкою від Монобанк. Коли прийшов час першого платежу, я закинув на кредитку власні кошти (тобто зверху кредитного ліміту), з думкою, що буде автоматичне списання в потрібний день, як то робить моно. Але вже через день після потрібної дати 1го платежу отримав повідомлення, що мій кредитний ліміт недоступний)) А причина — прострочка платежу за рострочкою. Тобто сума, як я з’ясував у сапорті, автоматично не списується с кредитної карти, а лише з дебетової… Цікаво, як я міг то знати? І яка різниця, скажіть мені, будь ласка, якщо є власні кошти на кредитці? І я, щоб внести платіж, ввів номер цієї ж своєї кредитки та сплатив перший платіж… Ну це ж дурня, вибачте! Чому не можна просто списати з тих коштів на картці, що є моїми? Нащо ускладнювати? Чому на моно все набагато простіше?! Я вже не кажу про застосунок. На моно навіть з кредитного ліміти зписує. Так, потім повертаєш з відсотками, але ж банк так заробляє, і всі задоволені.
Не раджу Пумб нікому тепер!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 декабря 2024, 13:32
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Але бажаємо запевнити, що у кожного банку можуть відрізнятися кредитні процеси, тому радимо ознайомлюватись з договором до банківського продукту, аби не виникало непорозумінь. По нашим кредитним продуктам потрібно самостійно вносити суму. Це зроблено задля того, аби уникнути не запланованих списань, а клієнт міг обрати різний спосіб зарахувань на кредит та в бажаний день. До прикладу, деякі клієнти вносять суму за кредитом лише готівкою через термінал, або переказом з картки іншого банку. Тому даний функціонал досить зручний, в застосунку в розділі «Кредити» чітко зображено дату обов'язкового платежу, мінімальний платіж та суму до повного погашення. Натискаєте на Оплату частинами і можна обрати різні зручні способи для зарахування коштів.
ValNa82 19 декабря 2024, 17:31
Все почалось з того що я намагався знайти в застосунку виписки по картці, я не знайшов де це можливо зробити…надіюсь ця функція є десь…
Потім я спробував, звязатись з службою підтримки, спочтаку Телеграм потім Вайбер так нічого не завантажилось.
Далі краще, застосунок мене викинув і я так не зміг зайти, він просто завис на вході.

Видалив застосунок і переустановив на ново, в чат вдалось ура, ура зайти.
Плюс, що все ж таки в чаті мені виписку сформували, допомогли з питанням, підтримка на 👍
Тому до підтримки в мене не має питань, а ось з застосунком щось потрібно робити (можливо я занадто прискіпливий, але ж Ви тримаєте марку)
Відповідати не потрібно)
Описав свої болі
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 декабря 2024, 17:40
Вітаємо!
В цьому випадку радимо оновити застосунок ПУМБ до останньої версії. Для отримання виписки потрібно натиснути на картку, потім на «і» та внизу «Сформувати виписку».
Дякуємо, що поділились враженнями. Сподіваємось, що надалі застосунок буде приносити Вам лише позитивні емоції.
irina1327 19 декабря 2024, 13:57
Пумб заблокував картку без пояснення причин та відмовляється розблоковувати, запрошуючи все нові і нові документи.
Знаходжусяи на окупованій території. Єдине джерело доходу — гроші, які переводить донька на картку. Кілька місяців тому зв’язалися з банку і попросили вказати приблизну суму очікуваного місячного доходу. Вказала. При цьому спитала в менеджера — а що буде, якщо цю суму перевищити? Відповідь була — нічого не буде. Ну і от це сталося — перевищили місячну суму. Так склалился обставини, що терміновго знадобилася велика сума і донька її перевела. Прийшло повідомлення з банку — ви перевищили, подайте до 9 грудня лист-пояснення. Подала — вчасно. 9 грудня блокують картку. Отримую лист — ваш рахунок заблоковано, зверніться на гарячу лінію. Отак от просто і швидко, без пояснення причин — заблоковано. Ок, звертаюся в підтримку. Кажуть, не отримали листа. Довго ходять, перевіряють, не знаходять листа, потім нарешті сталася магія і листа знайшли. Кажуть — ок, мабуть він загубився, ми передали — чекайте. Чекаю. Довго чекаю. Увесь цей час без копійки грошей. Нарешті приходить повідомлення — надайте документ про похождення коштів, а то нічого не буде. Якого, питається, біса, я маю вам давати документи про похождення коштів на рахунку МОЄЇ ДОНЬКИ, яка мені їх перевела? Це справа МОЄЇ ДОНЬКИ і її банку, а ніяк не вашого. Де я вам візьму зараз ці документи і де гарантія, що ви хоч щось зробите після цього?
Це помилка банку — і те, що про наслідки перевищення ліміту мене повідомили невірно, і про те, що провтикали мій лист, і те, що просто так заблокували рахунок. Я так розумію що це просто така політика по витісненню клієнтів з окупованих територій. Щоб показати нам наше місце і позбутисязайвих проблем.
Сподіваюся, на вас знайдуть управу і у вас будуть дуже великі проблеми. Як от зараз в мене, коли я сиджу без копійки грошей і не розумію, як жити далі.
ПУМБ
Ответ банка
19 декабря 2024, 15:47
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 19 декабря 2024, 19:54

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на ел.пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dotaaa01 18 декабря 2024, 14:08
Ещё в 10 месяце закрыл все вопросы по кредиту с пумб
А с 12.01.24 начали поступать званки что бы я закрыл заборгованість, сообщения в чате, звонки с банка, сообщения в вайбере
Закройте долг иначе вашу кредит историю мы начнем портить.
С 1.12.24 оставлено куча заявок с вопросом что происходит и почему банк меня террорезирует по этому вопросу, есть скрины оплат, лимит давно по кредиту снят и опубликован, ответа НЕТ
Есть только рекомендации заплоти, а дальше будем разбираться, от 3 дней уже говорят ждать до 30 дней, но незабывают ежедневно писать что бы я заплатил деньги
Это уже похоже на бред, но гарячия линия и отдел обратной связи просто игнорят
ПУМБ
Ответ банка
18 декабря 2024, 15:28
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 19 декабря 2024, 12:06
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
SLisitsa 17 декабря 2024, 23:30
Категорично не рекомендую отримувати на цей банк кошти по програмі національний кешбек+зимова підтримка! Скористатися коштами на оплату комунальних послуг ще той квест! в додатку Банк поставив заборону на оплату комунальних послуг і пропонує використовувати кошти на оплату компослуг на сторонніх сайтах з додатковими комісіями!!!
ПУМБ
Ответ банка
18 декабря 2024, 10:18
Вітаємо!

Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.

Проте, маємо зауважити, що розрахунок у застосунку неможливий, оскільки під час сплати за комунальні послуги здійснюється переказ з рахунку відправника на рахунок отримувача, а такі операції не передбачені програмою. Сплатити за комунальні послуги карткою «Національний кешбек» Ви можете за допомогою сервісу Easy Pay, або іншого сервісу де передбачена оплата Google Pay/Apple Pay.
Проблема решена
SelinaY 17 декабря 2024, 13:32
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 43
Зверталася два рази до відділення 3 у Харкові на проспекті Аерокосмічному 43, два раза питання були по кредитуванню та кредитним канікулам по фіз ліцу та юр ліцу ФОП, і нажаль, у відповідь я отримала некомпетентну інформацію, та ще яка ставить у глузий кут, тому щоб не було помилок у інших та щоб покращити роботу банку Пумб, якому я дуже вдячна за кредити для фізичної особи та для бізнесу ФОП, що дали мені можливість розвитку чудового бізнесу.
На моє враження у цьому відділенні том менелжери — це дуже некомпетентні менеджерки, які точно не слухають Клієнта та не намагаються запропонувати рішення по питанням Клієнта, а навпаки — ставлять Клієнта у безвихідне становище та ще дають некомпетентну інформацію, спілкуються з неувагою у розмові — несерйозні.
Та також служба персоналу та скарг банку — те ж — не врахувала мої побажання на покращення та відповіла не повно та не по суті захищаючи не клієнта, а некомпетентних менеджерів — після такого замислишся чи треба платити за обслуговування таким менеджерам банку… (звернення без уваги залишала на сайті номер #981257

Для корисного досвіду Клієнтів у цьому відділенні 3 Харків — розказую по ситуації з обслуговуванням прийміть до уваги у цьому відділенні мою істрорію Клієнта.
Сталося восені 2024 два моменти які мене як клієнта дуже засмуитили:

1) Перший випадок стався у жовтні 2024: я зателефонувала з питанням надання кредитних канікул по карті фізичної особи до менеджерки Олени (яка мій менеджер банку Пумб), я так розумію, у відділенні три міста Харків вона в одному кабінеті с завідуючею, вона зам. Мені Олена відповіла з неохотою, а головне — вона дала мені інформацію що це неможливо… Я телефонувала на її особистий номер два рази з цим питанням по фізичній особі, але все ж таки вирішила зателефонувати на горячу лінію і там вже мені відразу по суті відповіли, що це МОЖЛИВО і як це зробити у додатку, що я і зробила за 5 хвилин і дякую Банку можливості, надалі зобов’язусю платити. Але менеджерка відділення три Олена мені два рази по телефону сказала що це не можливо ПО ФІЗИЧНІЙ ООСОБІ, тому я почала сумніватися у її компетенціях та неуважному розумінні того за чим Клієнт я звернулася до неї…

2) Другий випадок стався вже 26 листопада 2024 року, тоді мені особисто зателефонувала сама завідуюча відділенням номер три у Харкові Яна, вона мені по телефону розповіла, що кредитні канікули по ФОП неможливі (я написала до того листа у жовтні с запитом) і вона мене залякала, що будуть нараховуватися не кредит громадні відсотки, а те що мені до того 25.11.24 на гарячій лінії Пумб відповіли почекати відповідь добу від кредитного відділу, то завідуюча сказала то «вони у нашому банку спеціально так кажуть, бо відсотки та штрафи будуть великі». Я їй сказала, що я написала звернення і що я телефонувала сама на гарячу лінію банку, що я буду слпачувати але частинами, у зв’язку з посиленням мобілізації чоловіків у жовтні у місті Харків, я переформую бізнес ФОП і набираю інших робітників, тому так потрібен був час. Я наголошую, що платити зобов’язувалась. Але завідуюча продровжила на мене тиснути і лякати відсотками та штрафами, на мої питання по зверненню мені відповіла БЕЗ ВАРІАНТІВ РІШЕНЬ, що їй ніколи розмовляти і хоч вона мені сама зателефонувала, але я займаю її час бо вона поспішає кудись на зустріч. Я перелякалася дуже, психологічний булінг у чистому вигляді, при тому що я працюю в прифронтовому місті Харкові, де кожного дня прилітають ракети і поруч з містом точяться бої, але я намагаюся працювати і заробляти гроші і робити виплати по кредитному договору. АЛЕ ввечері того ж дня мені зателефонуав кредитний відділ Пумб, як і обіцяли через добу відповісти мені, назвався Дмитро, дуже компетентно ми уточнили ситуацію і мені сказали що штрафи та відсотки зараз під час військового стану НЕ нараховуються, він показав де у додатку Пумб Діджитал буде реструктурізація і потім 29 листопада мені те ж зателефонував автоматично банк Пумб і розповів про відсутність штрафів та таке інше. Я зобов’язуюсь сплачувати, бо це повага Клієнта до Вашого банку та можливостей, просто роблю це частинами, в виду того, що динаміка надходжень трішки змінилася, але надалі все налагодиться по розкладу, просто потрібен час для перегрупування бізнесу (що заздалегідь описала у зверненні у жовнті). Тепер в мене те ж залишилося питання по компетенції з телефонного дзвінка мені завідуючей відділення три в Харкові Яни, яка дала мені зовсім іншу інформацію …це мене і лякає і дивує як так можна…

3) Залишила скаргу на сайті на некомпетентність менеджерів и ось отримала таку відповідь НЕповну без фіз особи та ще виявилось що ці мендждерки для банку Пумб хороші, іх захищають, а Клієнта — НІ.
І знову у листі про наразхування відсотків — інформація протирічь з кредитним відділом.
Здивував ДУЖЕ захист НЕкометентності і ТЕ що менедлжери банку НЕ думають зовсім про клієнтів та не чують їх і думати зовсім не бажають!

Цитата листа банку зі скарги #981257, коли вже відомо про рішення по кредитам та спілкування з спец відділом, про те шо відсотки не треба вже чіпати і треба писаті ЯКІ відсотки — конкретно і компетентнео — знову інформація без конкретних слів що плодить купу протирічь і зневага просто до Клієнта при таких відповідях про таке обслуговування у банку і теперь вже при роботі зі скаргами для покращень нашої праці Клієнта та Банку, цитата:

«Як показала перевірка, стосовно надання кредитних канікул та реструктуризації, то менеджер та керуюча відділення надали відповідь, яку дають при таких зверненнях, а саме: «Станом на сьогодні банк не пропонує реструктуризації для кредитів на бізнес-цілі. Умови кредитування залишаються максимально лояльними для наших клієнтів, зокрема, ми пропонуємо швидкі рішення щодо фінансування бізнесу та відсутність додаткових вимог у вигляді застави чи поруки. Звертаємо також увагу, що банк не нараховує штрафів та пені за прострочену заборгованість. Водночас просимо Вас своєчасно виконувати зобов’язання відповідно до умов кредитного договору, щоб підтримувати позитивну кредитну історію та зберегти можливість отримувати фінансування в майбутньому.»

Погашення та виконання умов прописано в кредитному договорі.

Стосовно нарахування відсотків і їх збільшення — то припинення нарахування відсотків на період дії договору не скасовується, навіть при простроченій заборгованості.

Реструктуризацію зроблено в індивідуальному порядку.

Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!"

Кінець цитати…

В чому така допомога служби персоналу Банку Пумб для Клієнта та для самого Банку?

Я дуже вдячна банку Пумб за можливості, я знаю як важливо працювати з людьми і як важливі люди які працюють в компанії та їх компетенції, тому пишу Вам щоб допомогти Вам ставати краще, з великою вдячністю за надані Вами мені можливості, дякую!
ПУМБ
Ответ банка
18 декабря 2024, 16:24
Вітаємо!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що Ваш персональний менеджер обслуговує лише юридичних осіб. Інформацією щодо продуктів для фізичних осіб, персональний менеджер не володіє. Саме тому, менеджер порадила Вам звернутись на гарячу лінію чи до менеджера роздрібного бізнесу для уточнення необхідної Вам інформації.

Вдячні за розуміння!
DanyloSheva 17 декабря 2024, 13:18
Ще вчора банк підняв кредитний ліміт на 1500 грн, проте вже сьогодні прийшло «письмо щастя». Прямо напередодні Різдва. ПУМБ — це єдиний банк серед усіх банків, якими я користувався, що просто отак взяв і заблокував кредитний ліміт. Таких прецедентів не було. Що в ПУМБі, що в інших банках, я сумлінно гасив усю суму ліміту (а не лише мінімальний платіж). І тут на тобі таке.

Не рекомендую користуватися кредитними продуктами, бо через рішення кривої системи вже завтра можете залишитися без грошей, і прямо напередодні свят.

Буду закривати рахунок і кредит, шкода. Бо дуже багато корисних функцій, але такі підстави дуже сильно вдарили по репутації банку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 декабря 2024, 15:53
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 18 декабря 2024, 14:47
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що блокування ліміту відбувається в рамках переліміту. Станом на 18.12.2024 р. Ви маєте заборгованість по договору Гроші в розстрочку та по кредитній картці.

Надання кредитів є правом, а не обов’язком Банку. Банк самостійно визначає доцільність кредитування позичальників в тому числі з врахуванням того, що банкам забороняється здійснювати ризикову діяльність, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку згідно ст. 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність».

Перегляд лімітів на стороні Банку відбувається автоматично кожного місяця. Ми рекомендуємо Вам активно користуватися послугами банку та робити погашення заборгованості. Подати повторну заявку на збільшення Єдиного кредитного ліміту Ви можете через 30 днів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Недорого Отзывы 15 декабря 2024, 0:07
Обновление чуть ли не каждый день происходят и потом хрен что найдёшь. Старое приложение А-банка с круговым меню и то более понятным было. Пора добавлять поиск для нужной функций. А потом ввести поиск для поиска.
Снимал разок деньги в банкомате (с комиссией). На следующий день замечаю что денег на счету больше чем должно быть. Обращаюсь в поддержку, а в ответ получил:«Було здійснене повернення комісії за переказ 15 000,00 грн (комісія 448,5 грн), після опрацювання платежу, комісія буде списана." То есть сначала списали комиссию, потом передумали и вернули. А потом стало их жалко и решили опять забрать. Ещё хочется выделить поддержку в тг «Вітаємо 👋 Чат ПУМБ до ваших послуг! Наразі у нас багато звернень. Тож можемо трохи затриматися з відповіддю. Перепрошуємо та сподіваємося, що не створимо зайвих незручностей». И так постоянно, хоть иногда бывает по другому?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 декабря 2024, 11:28
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо зафіксувати Вашу пропозицію щодо застосунку ПУМБ та перевірити ситуацію з комісією, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 18 декабря 2024, 16:52
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що в грудні Банк має надмірне навантаження на чат-підтримки, саме тому, клієнтам надсилається повідомлення щодо можливого збільшення часу на підключення фахівця до чату.

Щодо списання коштів, ми дякуємо Вам, що звернули на це увагу, інформація вже була доведена до профільного підрозділу та буде дообрацьовано механізм списання коштів за рахунками клієнтів.

Вдячні за розуміння!
Проблема решена
Сергій Єрж 13 декабря 2024, 4:30
Мне би хотілось щоб ви конкретно провіряли своїх клієнтів ПУМБА
ПУМБ
Ответ банка
13 декабря 2024, 10:53
Вітаємо!

Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.7
PLN 10 10.5
USD 42 42.8
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.8 44.7
PLN 10 10.5
USD 42 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ПУМБ, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.