Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Юрій Сапего 26 декабря 2025, 7:00
Була акція в ПУМБі, запроси друга. Відправляєш посилання, друг переходе за ним оформлює карту та робить витрату на суму 100 грн та більше. Якщо кредитний ліміт отримуєш 500 грн ти та друг, а якщо без ліміту то по 200 грн. 16.12.2025 року запросив я так двох друзів відправивши посилання до телеграму. Вони перейшли за ним оформили карту з лімітом та зробили витрату від 100 грн. Бонус одному другу прийшов на 200 грн, іншому взагалі нічого і мені за двох друзів нічого. Підтримка банку ні як не допомогла, сказали, що інша акція, хоча всюди я їм надаю скріни з переписок, що в так ті повідомлення є тільки ця акція і запрошення за цією акцією було. Також за пару дней до цього теж точно також запрошував друга, робили теж саме і по 500 грн отримали. Як це працює, чому я та мої друзі зіткнулися з такім відношенням вже на початку користування банком. Я вже давно користуюся та відкривав і депозити та лімітом користуюсь, не стикався с такими складнощами. Прошу розібратися в цьому питанні і нарахувати кешбек, так как всі умови були дотримані
ПУМБ
Ответ банка
26 декабря 2025, 13:20
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
AriM 24 декабря 2025, 13:58
Пользовался ПУМБом полтора года — всё нравилось: отличное приложение, хорошие сотрудники. Но потом пришло 1 января 2025, когда ввели комиссию за пополнение дебетовой карты через City24 и Easypay, и пришлось разорвать с этим банком.
Попробовал ещё два банка, но ПУМБ для меня на первом месте — этот нюанс слишком большой. Правда, в банке советуют пополнять через их терминалы, но добираться до них мне неудобно, а ехать 20−30 минут до терминала желания нет.
Надеюсь, ПУМБ поменяет условия со своими партнёрами, и я смогу вернуться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 декабря 2025, 15:20
Вітаємо!
Дякуємо, що поділилися враженнями про співпрацю з нами!
Комісія в розмірі 1% стягується згідно умов партнерів City24 та EasyPay при поповненні дебетових карток ПУМБ в їхніх ПТКС. Проте, поповнення кредитних карток в ПТКС партнерів City24 та EasyPay проводиться без комісії. Будь-які поповнення через ПТКС в мережі ПУМБ проводяться також без комісії.
Дякуємо за розуміння та будемо раді, якщо Ви продовжите користування нашими послугами!
gravezzz337 23 декабря 2025, 15:40
Користувався пумбом дуже давно. В 2023 році хтось поскаржився на платіж на мою користь. Приходив кілька разів на відділення, писав з десяток пояснень, надавав ок5 ок7, без толку.
Учора прийшов на відділення знов — подали запит, і вуаля, мені розблокували додаток!
Радості повні штани. При цьому відносини ніхто не розривав зі мною, я був діючим клієнтом.
Пробую зранку відкрити картку, потім депозит, потім накопичувальний рахунок. Всюди помилки. Одна й та сама помилка. Пишу по всім каналам звʼязку, і особисто менеджеру, яка займалась моїм вчорашнім питанням.
По телефону сказали: «у вас ніяких обмежень нема, відкривайте ввечорі, зніметься блок на користування продуктами, все гуд»
Менеджерка каже: «вам ще в 23 році відмовили в обслуговуванні, тому така помилка» (жодним чином ніхто ніколи мене про це не повідомляв! ні працівники відділення, жодного листа, жодного повідомлення! І рахунки були активні)
В телеграмі взагалі відправили чекати 3 дні поки розглянуть запит.

Я прошу компенентних на рівні таких питань надати мені детальне пояснення що відбувається, чому я чую від співробітників одного банку три різних версії, і як мені, бляха, відкрити картку. Я вільно можу користуватися додатком, оновлювати анкету, надавати документи, але при цьому картки не відкриваються. Готовий пройти фінмон у разі потреби, надати документи і довідки, актуалізацію. Пумб ніколи не визнавав мене високоризиковим клієнтом, питання стосовно скарг було вирішене правомірно, мною були надані всі витребувані документи і пояснення. Блокування було на рівні лише облікового запису. Чекаю на обґрунтовану та офіційну відповідь.
ПУМБ
Ответ банка
23 декабря 2025, 20:11
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок
StefaniG 22 декабря 2025, 19:08
12.11.2025 я отримала переказ 50 000 грн від знайомої як повернення боргу.
13.11.2025 ПУМБ заблокував всі рахунки та картки.
Я надала банку скріншоти листування та боргову розписку.
Банк відповів, що розписка повинна бути нотаріально завірена.
На запит про дистанційне закриття рахунку та переказ коштів до іншого банку ПУМБ відмовив.
Відвідати відділення не маю можливості через обставини воєнного стану.

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА:
1. Ст. 20 Закону «Про запобігання та протидію легалізації…» — фінансова операція підлягає обов’язковому моніторингу при сумі від 400 000 грн. Мій переказ 50 000 грн не перевищує поріг. Банк не має права вимагати пояснень без обґрунтованих доказів причетності до тероризму чи відмивання (ст. 17 Закону).
2. Ст. 62, 63 Конституції України — банк заблокував кошти без доказів порушення закону. Я не зобов’язана доказувати невинуватість або обґрунтовувати законність коштів без конкретних доказів протиправності.
3. Ст. 23 Закону «Про запобігання та протидію легалізації…» — тимчасова відмова у проведенні операції можлива максимум на 2 робочі дні з обов’язковим зверненням до Держфінмоніторингу. Мої рахунки заблоковані понад місяць без рішення держорганів.
4. Постанова НБУ № 18 від 24.02.2022 — банки зобов’язані забезпечити дистанційне обслуговування в умовах воєнного стану. Відмова у дистанційному закритті рахунку порушує мої права на доступ до власних коштів.
5. Цивільний кодекс України — борговий договір може укладатися у простій письмовій формі. Вимога нотаріального посвідчення не є обов’язковою.

Всім, хто зіткнувся з незаконним блокуванням коштів на рахунках ПУМБ, раджу негайно подавати на них до суду з вимогою відшкодування моральної шкоди та пені. Прецеденти вже є:
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 декабря 2025, 21:24
Вітаємо!
Нам прикро, що Вас спіткала така ситуація. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 23 декабря 2025, 12:33
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
sys813 21 декабря 2025, 21:50
Банк не уведомляя о снятие денег за подписку не понятно от кого увеломляет пофакту
Что за подписка банк не в курсе
Подтверждение не недо
Сняли и хорошо
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 22 декабря 2025, 11:40
Вітаємо! Просимо відповісти нам в особисті повідомлення, щоб перевірити операцію. Якщо це була платна підписка на певний сайт чи застосунок, то списання відбувається автоматично без попередження, адже клієнт самостійно дає згоду на платне користування послугами.
P93 18 декабря 2025, 16:36
Заблокували рахунок в грн з проханням підтвердити джерела надходжень коштів близько 250 тис грн. Надав звітність по ФОП, дохідність в 6 разів більше суми через яку заблокували. Попросили пояснити платежі по картці — пояснив як подарунки від друзів, продаж особистих вживаних речей та операції з криптовалютою. АТ пумб криптовалюта дуже не подобається, на що вони запросили надати інформацію по моєму рахунку і отримали зворотню відповідь підтвердити компетентність банку перевіряти особисті крипто-рахунки, рух крипто-активів і тд користувачів, які є клієнтами АТ пумб. Підтвердити свою компетентність АТ ПУМБ не змогли запропонувавши розірвати відносини, тому були ввічливо відправлені в слід за російським воєнним кораблем з подальшим закриттям рахунків та отриманням залишків по рахунках в касі банку готівкою. Пам’ятайте — банк не може блокувати кошти по вашим рахункам без рішення суду! Поки повідомлення з суду немає — розривайте ділові відносини з банком та в заявах вказуйте отримання залишку по рахунках в касі готівкою! Не надавайте будь-які дані по руху вашої крипти, баланси ваших крипто-рахунків на біржах і гаманцях, тому що АТ пумб не має абсолютно ніякої компетенції в розгляді такої інофрмації.

Підтвердження реальності відгуку: ЗАЯВА № 311748640 від 18.12.2025
ПУМБ
Ответ банка
19 декабря 2025, 10:15
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 декабря 2025, 21:31
Вітаємо!
На жаль, ми не отримали від Вас даних, що є важливими для перевірки ситуації, вказаної у відгуку. Якщо питання для Вас актуальне, будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення.
sparky 16 декабря 2025, 21:44
бонус-Акция ПУМБ «Нагороди з ПУМБ» (Марафон бонусів)

Общая сумма награды по Акции, указанная:
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=450грн;
в офиц. условиях Акции:
=300грн.

(Этап 2 Акции)
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=выполнить ДВЕ покупки;
в офиц. условиях Акции:
=выполнить ТРИ покупки.

(Этап 3 Акции)
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=выполнить ТРИ покупки;
в офиц. условиях Акции:
=выполнить ПЯТЬ покупок.

Выполнение ДВУХ покупок на Этапе2 Акции, как предложено на странице «Завдання, Етап2» моб. приложения ПУМБ привело — ни к чему.

По мнению руководства банка ПУМБ, количественные требования к Заданиям и заявленная сумма бонус-награды участникам в моб. приложении ПУМБ и в официальных условиях бонус-Акции ПУМБ должны совпадать?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 декабря 2025, 9:39
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Уже год не могут устранить глюки с оплатой коммуналки.Несколько раз обращался в отделение банка, операциониста слали с моего телефона скрины глюка своим программистам, но так и ничего не сделали.Я уже на это дело махнул рукой.Суть в том, что каждый месяц приходит два счета на оплату коммуналки, один реальный счёт на оплату и второй повторный счёт за прошлый месяц, который я уже оплатил.В других банках нет такой проблемы, В Приват все четко, проверял.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 декабря 2025, 23:23
Вітаємо! Шкода, що маєте негативне враження. Бажаємо перевірити дану ситуацію і повернемось до Вас з відповіддю після отримання результатів. Будемо вдячні за розуміння!
Полезный комментарий
PUMB 15 декабря 2025, 15:35
Вітаємо! Дякуємо, що повідомили нас про дану проблему. Ці дані передає саме постачальник сервісу оплати, тому ми повідомимо його про даний збій. Поки що в даній ситуації можна обирати потрібний рахунок у застостосунку і сплачувати саме його.
userhome 11 декабря 2025, 12:14
Звернувся на лінію підпримки для бізнесу з питаннями. Навіть не вислухавши відповідь — це не наша компетенція ідіть у відділення. А у відділені кажуть звертайтесь на лінію підпримки. Не рекомендую мати справу з такою «конторою».
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 11 декабря 2025, 13:08
Вітаємо!

Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, щоб провести перевірку, за результатами якої обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ol3ksii 10 декабря 2025, 19:00
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 10
Важко підібрати слова для опису ситуації, яка почала відбуватися в нашій банківській системі останнім часом. НБУ наділив банки повноваженнями проводити фінмон, але як завжди ані розумом ані спеціалістами не наділив, вони через страх втрати ліцензії пів країни записали в терористи, так певно простіше, головне як то кажуть під час розслідування не вийти самим на себе)

Нещодавно отримав запит від банку про транзакції річної давності по звичайні карті фіз особи, надав максимально які міг пояснення, надав декларації за 2023−2024 рік, пояснив що декларацію за 2025 зможу надати тільки в 2026 році, бо скоріше це не можливо для ФОП 2-ї групи які мають лише річні деклараці, як результат блокування рахунків і відмова в обслуговувані

У мене питання до представників банку. Я є діючим ФОП з 2011 року, останні два роки взагалі працюю через prozorro, ви мене підозрюєте у відмиванні грошей одержаних злочинним шляхом, тероризмі і розповсюдженню зброї це не витримує жодної критики. Оскільки ваші неправомірні дії наносять значних репутаційних втрат я змушений звернутись до суду і у мене питання:

Де у Львові у якому відділенні я можу взяти від уповноваженої особи лист з поясненням по якій саме частині ви мені відмовили в облуговуванні, чи по всім трьом відразу, чи має бути для цього адвокатський запит, чи ви взагалі не надаєте пояснень як і хто проводив то розслідування і на основі чого приймалось рішення?

Змушений питати це тут бо по телефону і електронній пошті ніхто нічого не знає, всі говорять лише про той шаблонний лист який розсилають усім підряд.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 декабря 2025, 20:06
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 12 декабря 2025, 11:19
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Mamaditok 6 декабря 2025, 10:10
При реєстрації в банку онлайн, достатньо було паспорта (книжечка) і РНОКПП. Через деякий час банк заблокував рахунки і гроші. Щоб розблокувати — банк вимагає третій документ. Навіщо? Адже, щоб стати клієнтом, достатньо було паспорт і код. Ніхто не питав за інший документ. Чому зараз його вимагають. Або похід у банк.
Я ніби і клієнт банку. Але своїми ж грошима користуватись не можу. Поновити дані або закрити рахунки теж не можу, треба йти в банк.
В банк ходити немає можливості.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 декабря 2025, 11:41
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних для проведення перевірки, за результатами якої обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 12 декабря 2025, 21:45

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми написали в особисті повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Проблема решена
ra1981 3 декабря 2025, 20:59
Вже тиждень чекаю на свіфт платіж в ПУМБ. Не комерційний, від дружини. Між іншими банками (п24, моно) доходить завжди протягом 24 годин. Підтримка ПУМБ — обіцяє перевірку за 3 дні, в п24 чи моно це зазвичай займає 5−30 хв. дізнатися що не так.

Встановлення родинних зв’язків — взагалі цирк, пропонується в розділі «операції за кордоном» і не дозволяє встановити зв’язок при іноземному номері телефона дружини.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 декабря 2025, 11:29
Вітаємо! Шкода, що маєте негативне враження. Бажаємо перевірити деталі даного переказу, тому написали Вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2025, 16:01

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Проблема решена
Pihvasta 1 декабря 2025, 19:40
Мене не пускає в додаток, код правильний, оператор каже звертатися у відділення бо мене заблоковано у цілях моєї безпеки. Відео на камеру робив, пише поганий інтернет але це чушь, в мене 1 ГБ оптоволокно, на кількох пристроях пробував входити. Зараз нема можливості через роботу, графік відділень і вимкнення електрики з тривогами звернутися особисто.М. Запоріжжя. Призупиняти розстрочки і кредити не хочуть, але при цьому зайти в додаток погасити не дає, через кілька діб вже штрафи підуть. При цьому Я не займаюся ніякими операціями з грошима і не звертався з приводу блокування чи крадіжки, в мене навіть фізичної картки нема. Я чисто плачу комуналку і розстрочки за техніку, усе. Ніяких підстав на блокування задля мого захисту не було. Тут навпаки вирішили мене на гроші (штрафи розвести) за те що Я не внесу платіж через дві доби. Ладно якби просто перекази чи щось таке заблокували, вони мені і не потрібні, але тут просто в додаток не пускає задля оплат по рахунка розстрочок, і так просто надати доступ рахунків ніхто не може, тому штрафу не уникнути
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 декабря 2025, 21:18
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ваше звернення вже зафіксоване, і наші фахівці наразі працюють над його вирішенням. Ми обов’язково надамо відповідь після отримання остаточних результатів.
Полезный комментарий
PUMB 8 декабря 2025, 15:16
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Сервіс в касі…жах… стосується касира першої каси. Навіть не піднімає голову до людей коли працює. Взагалі мовчу про посмішку…якої нема. Я розумію що важкі часи, але ж це сфера обслуговування…
ПУМБ
Ответ банка
26 ноября 2025, 15:27
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Serhiy74 25 ноября 2025, 9:57
Отделение по адресу: Киев, ул. Золотоворотская, 13-А
Несподівано у мене виникла проблема у ПУМБ із оформленням оплати коштом «Зимової підтримки» з рахунку «Національний кешбек».
Через деякий час після оформлення замовлення на виплату в «Дії» проводив аналіз своїх рахунків і подав заяву на закриття рахунку «Національний кешбек» у ПУМБ. У підтримці банку мені повідомили про те, що рахунок діятиме ще 45 діб і вже потім закриється. А наступного дня на цей рахунок прийшла виплата 1000 грн. Банк її на рахунок Національного кешбеку прийняв. В той же день я спробував оплатити цими коштами за комунальні послуги — і це мені не вдалося! Бо, виявляється, рахунок діє лише в одну сторону — на зарахування коштів, а от на оплату він закритий. Мені здається, що тут є два варіанти — або рахунок «який знаходиться у процесі закриття» ці 45 днів працює і повноцінно виконує свої функції — як на прийом коштів, так і на їх витрату, а через 45 днів повністю закривається, або ж рахунок вже закрито і він має бути повністю недіючим — і тоді банк не би мав би приймати на цей рахунок кошти «зимової підтримки» і, логічно, їх не можна було б і витратити.
В ПУМБ же склалася унікальна ситуація — вони заявляють про те, що рахунок закриється через 45 днів, через день на цей рахунок приймають кошти «зимової підтримки», проте одразу блокують їх використання на підставі того, що подана заявка на його закриття і рахунок протягом 45 днів «знаходиться у процесі закриття».
Підтримка банку порекомендувала звернутися до відділення для того, щоб подати заяву на відкликання закриття рахунку національного кешбеку. У відділенні ж розхристаний менеджер (про дрес-код — ні, не чули) повідомив, що єдине, що може зробити банк — це повернути кошти «зимової підтримки» в бюджет держави. Але чи можна буде зробити через «Дію» повторну заявку на виплату — вони не в курсі. На прохання вирішити проблему в межах банку і відкликати заявку на закриття рахунку національний кешбек у відділенні відповіли, що не знають, чи це взагалі можна зробити — від них тут нічого не залежить.
Подав заяву на відміну закриття рахунку, чекаю на відповідь.
Взагалі цікава ситуація і позиція дволикого Януса — кошти на рахунок прийняти можемо, а от витратити їх за цільовим призначенням відповідно до правил, встановлених для зимової підтримки — зась! Відкриття рахунку національного кешбеку у ПУМБ — займає півхвилини, а от закриття — 45 діб :)
ПУМБ
Ответ банка
25 ноября 2025, 13:20
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 25 декабря 2025, 11:49

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
autovova 24 ноября 2025, 13:01
Прийшло повідомлення про припинення договірних відносин через підозрілу активніст. Під підозрілою активністю я так розумію перекази з карти монобанк (на яку отримую заробітну плату, орендну плату від юридичної особи, фінансову допомогу яка не обкладається податком від прямого родича) та перекази на карту Новапей, яка має ліцензію НБУ на фінансову діяльність. І це при тому що перед цим для збільшенн ліміту на переказ було надано з Державної податкової служби Повідомлення про нараховані та виплачені доходи. Тобто плходження коштів підтверджено, але банк виріших закрити співпрацю
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 ноября 2025, 14:20
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 ноября 2025, 13:24
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
vdmytro 23 ноября 2025, 0:11
Сервіс оплати частинами нагадує скоріше гральні автомати в підвалі, ніж те, чим воно має бути насправді. То «спочатку відкрийте дебетну карту щоб платити частинами», «пройдіть додаткову верифікацію для оплати частинами», то «закінчився банівський день, оплату не погоджено». Таке враження що я в лото граю… спокусився на кешбек від банку за оплату частинами — жлоб платить двічі. В результаті з 5 замовлень оплата не пройшла по ЖОДНОМУ. Ще й знижка згоріла (більше 400 гривень знижки профукав через цей недобанк). Тепер я до цього ПУМБу 100-метровою палкою торкатись не буду.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 23 ноября 2025, 10:04
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб уточнити дані для проведення перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Inna2306 21 ноября 2025, 21:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Кловский спуск, 5
Підкажіть будь ласка чому блокують кредитні картки? Моїй мамі надіслали на картку кошти на 20 тис грн більше кредитного ліміту, рахунок заблокували. Це були кошти в подарунок. Як вирішити проблему? Дякую
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 21 ноября 2025, 22:06
Вітаємо!
Для отримання рекомендацій щодо зняття обмежень рекомендуємо власнику рахунку особисто звернутися у підтримку банку, а саме написати на пошту банку info@fuib.com або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть «Зателефонувати online»).
Або ж звернутися у будь-яке відділення (обрати найзручніше можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map)
Проблема решена
Oksiznar 20 ноября 2025, 18:19
Байдужість та знущання над клієнтом, який має різноманітні рахунки в вашому банку більш 7 років!!! Розблокуйте рахунки! Віддайте мені мої гроші і я піду в інший банк, де до людей відносяться з повагою!!!
За постановою приватного виконавця 05.11.2025 р. швидко та радісно заблокували усі рахунки, як фіз. так і юр.особи та зняли без попередження та згодою зі мною гроші. Сама справа по суті була довготривала та спірна. На цей час, замість претензій по боргу, позивач перерахував переплату на мій рахунок в ПУМБ.
13.11.2025 приватний виконавець Шуляченко М. Б. зареєстрував постанову по припиненню претензій та зняттю арешту з рахунків.
З 14.11.2025 р. інші банки мої гроши автоматично розблокували.
Сьогодні 20.11.2025 р. а ПУМБ продовжує вимагати особистого звернення виконавця для розблокування моїх рахунків!!! Виконавець вже двічі (14.11.2025 р. та 17.11.2025 р.) відправляв в ПУМБ постанову. Але працівників відділу, який займається вирішенням питання, користуватися мені своїми грошами чи ні, це не бачать, не отримували.
Я 3-й тиждень не можу вести справи, платити за комунальні послуги, користуватися громадським транспортом, де оплата картками.
Скільки це буде тягнутися!!! І хто особисто приймає такі безглузді рішення!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 20 ноября 2025, 21:04
Вітаємо! Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Ми перевіримо ситуацію та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
iosiuk 20 ноября 2025, 9:58
Рахунок відкрили онлайн, а для закриття потрібно приїхати у відділення, в якому половина працівників зайнята своїми справами і не обслуговує людей в черзі. При цьому всьому регулярно телефонують і пропонують якісь нерелевантні послуги, на прохання не телефонувати і видалити мої дані не реагують.
ПУМБ
Ответ банка
20 ноября 2025, 11:19
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 12 декабря 2025, 21:57

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми написали в особисті повідомлення.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.63 11.93
USD 41.9 42.5
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.4 50.1
PLN 11.63 11.93
USD 41.9 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ПУМБ, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.