×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Блокування рахунків. Крипта. Розірвав відносини… і щасливий!
Підтвердження реальності відгуку: ЗАЯВА № 311748640 від 18.12.2025
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
В моб. приложении ПУМБ требования — занижены, сумма награды — завышена, в официальных условиях Акции — наоборот
Общая сумма награды по Акции, указанная:
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=450грн;
в офиц. условиях Акции:
=300грн.
(Этап 2 Акции)
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=выполнить ДВЕ покупки;
в офиц. условиях Акции:
=выполнить ТРИ покупки.
(Этап 3 Акции)
в моб приложении ПУМБ, страница «Завдання»:
=выполнить ТРИ покупки;
в офиц. условиях Акции:
=выполнить ПЯТЬ покупок.
Выполнение ДВУХ покупок на Этапе2 Акции, как предложено на странице «Завдання, Етап2» моб. приложения ПУМБ привело — ни к чему.
По мнению руководства банка ПУМБ, количественные требования к Заданиям и заявленная сумма бонус-награды участникам в моб. приложении ПУМБ и в официальных условиях бонус-Акции ПУМБ должны совпадать?
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
Комментарии (2)
Банк с тупыми программистами
Комментарии (10)
Лінія підпримки бізнесу дуже погана
Прикро, що Ви маєте негативну думку про нас. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, щоб провести перевірку, за результатами якої обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Написать комментарий
АТ «ПУМБ» Відмова від підтримання ділових відносин
Нещодавно отримав запит від банку про транзакції річної давності по звичайні карті фіз особи, надав максимально які міг пояснення, надав декларації за 2023−2024 рік, пояснив що декларацію за 2025 зможу надати тільки в 2026 році, бо скоріше це не можливо для ФОП 2-ї групи які мають лише річні деклараці, як результат блокування рахунків і відмова в обслуговувані
У мене питання до представників банку. Я є діючим ФОП з 2011 року, останні два роки взагалі працюю через prozorro, ви мене підозрюєте у відмиванні грошей одержаних злочинним шляхом, тероризмі і розповсюдженню зброї це не витримує жодної критики. Оскільки ваші неправомірні дії наносять значних репутаційних втрат я змушений звернутись до суду і у мене питання:
Де у Львові у якому відділенні я можу взяти від уповноваженої особи лист з поясненням по якій саме частині ви мені відмовили в облуговуванні, чи по всім трьом відразу, чи має бути для цього адвокатський запит, чи ви взагалі не надаєте пояснень як і хто проводив то розслідування і на основі чого приймалось рішення?
Змушений питати це тут бо по телефону і електронній пошті ніхто нічого не знає, всі говорять лише про той шаблонний лист який розсилають усім підряд.
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (6)
Відеоідентифікація. Банк вимагає третій документ, якого не було при реєстрації.
Я ніби і клієнт банку. Але своїми ж грошима користуватись не можу. Поновити дані або закрити рахунки теж не можу, треба йти в банк.
В банк ходити немає можливості.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми написали в особисті повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (10)
SWIFT загубився, встановлення родинних зв’язків потребую візиту у відділення
Встановлення родинних зв’язків — взагалі цирк, пропонується в розділі «операції за кордоном» і не дозволяє встановити зв’язок при іноземному номері телефона дружини.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (2)
Заблокували додаток , кажуть поганий інтернет , щоб йшов у віділення
Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ваше звернення вже зафіксоване, і наші фахівці наразі працюють над його вирішенням. Ми обов’язково надамо відповідь після отримання остаточних результатів.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (2)
Сумно, сервіс бажає бути краще
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (1)
Зимова підтримка і Національний кешбек
Через деякий час після оформлення замовлення на виплату в «Дії» проводив аналіз своїх рахунків і подав заяву на закриття рахунку «Національний кешбек» у ПУМБ. У підтримці банку мені повідомили про те, що рахунок діятиме ще 45 діб і вже потім закриється. А наступного дня на цей рахунок прийшла виплата 1000 грн. Банк її на рахунок Національного кешбеку прийняв. В той же день я спробував оплатити цими коштами за комунальні послуги — і це мені не вдалося! Бо, виявляється, рахунок діє лише в одну сторону — на зарахування коштів, а от на оплату він закритий. Мені здається, що тут є два варіанти — або рахунок «який знаходиться у процесі закриття» ці 45 днів працює і повноцінно виконує свої функції — як на прийом коштів, так і на їх витрату, а через 45 днів повністю закривається, або ж рахунок вже закрито і він має бути повністю недіючим — і тоді банк не би мав би приймати на цей рахунок кошти «зимової підтримки» і, логічно, їх не можна було б і витратити.
В ПУМБ же склалася унікальна ситуація — вони заявляють про те, що рахунок закриється через 45 днів, через день на цей рахунок приймають кошти «зимової підтримки», проте одразу блокують їх використання на підставі того, що подана заявка на його закриття і рахунок протягом 45 днів «знаходиться у процесі закриття».
Підтримка банку порекомендувала звернутися до відділення для того, щоб подати заяву на відкликання закриття рахунку національного кешбеку. У відділенні ж розхристаний менеджер (про дрес-код — ні, не чули) повідомив, що єдине, що може зробити банк — це повернути кошти «зимової підтримки» в бюджет держави. Але чи можна буде зробити через «Дію» повторну заявку на виплату — вони не в курсі. На прохання вирішити проблему в межах банку і відкликати заявку на закриття рахунку національний кешбек у відділенні відповіли, що не знають, чи це взагалі можна зробити — від них тут нічого не залежить.
Подав заяву на відміну закриття рахунку, чекаю на відповідь.
Взагалі цікава ситуація і позиція дволикого Януса — кошти на рахунок прийняти можемо, а от витратити їх за цільовим призначенням відповідно до правил, встановлених для зимової підтримки — зась! Відкриття рахунку національного кешбеку у ПУМБ — займає півхвилини, а от закриття — 45 діб :)
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (8)
Припинили безпідставно договірні відносини
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки обов'язково надамо зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (10)
Ніколи не обирайте ОПЛАТУ ЧАСТИНАМИ у ПУМБі
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб уточнити дані для проведення перевірки.
Комментарии (5)
Блокування кредитних рахунків
Для отримання рекомендацій щодо зняття обмежень рекомендуємо власнику рахунку особисто звернутися у підтримку банку, а саме написати на пошту банку info@fuib.com або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть «Зателефонувати online»).
Або ж звернутися у будь-яке відділення (обрати найзручніше можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map)
Написать комментарий
Блокування рахунків!!! Ніяких претензій до менеджерів відділення, в якому я обслуговуюсь!
За постановою приватного виконавця 05.11.2025 р. швидко та радісно заблокували усі рахунки, як фіз. так і юр.особи та зняли без попередження та згодою зі мною гроші. Сама справа по суті була довготривала та спірна. На цей час, замість претензій по боргу, позивач перерахував переплату на мій рахунок в ПУМБ.
13.11.2025 приватний виконавець Шуляченко М. Б. зареєстрував постанову по припиненню претензій та зняттю арешту з рахунків.
З 14.11.2025 р. інші банки мої гроши автоматично розблокували.
Сьогодні 20.11.2025 р. а ПУМБ продовжує вимагати особистого звернення виконавця для розблокування моїх рахунків!!! Виконавець вже двічі (14.11.2025 р. та 17.11.2025 р.) відправляв в ПУМБ постанову. Але працівників відділу, який займається вирішенням питання, користуватися мені своїми грошами чи ні, це не бачать, не отримували.
Я 3-й тиждень не можу вести справи, платити за комунальні послуги, користуватися громадським транспортом, де оплата картками.
Скільки це буде тягнутися!!! І хто особисто приймає такі безглузді рішення!!!
Комментарии (1)
Неможливо закрити рахунок онлайн
Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми написали в особисті повідомлення.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (2)
При входе в приложении долг 300 миллионов!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту.
Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (7)
P2P перевод
От меня требуют все возможные документы, выписка, регистрация, транзакция, доки доказывающие, что я никак не связан с третьем лицом (с мошенником), жалоба киберполиции и на бирже и т. д. Я даю все документы, мне уже говорят, что единственный способ разблокировать карту со всеми средствами — вернуть те самые деньги, которые мне перечислил мошенник (5к грн). То есть ПУМБу не понравились эти 5000 грн, он меня требуют возврат средств, но не со счета ПУМБа, потому что он до сих пор заблокирован. То есть, когда я возвращаю проблемные средства, мои проблемные 5000 грн на ПУМБе перестают быть проблемными.
Банк не борется с мошенниками — он способствует их развитию и распространению, будут страдать невинные люди
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (2)
Проблема с авторизацией
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (5)
«Поки Утопаєш — Мені Байдуже»
Після ситуації з шахрайством я звернулася до банку з офіційною заявою і наданням документів (відкрито кримінальне провадження).
В результаті отримала формальну «відписку», у якій банк просто описав технічну сторону транзакції, ніби нічого не сталося. Факт шахрайства банком був проігнорований.
Банк не провів внутрішнього розслідування, не надав пояснень і не виконав обов’язків, передбачених законом про фінансовий моніторинг.
Складається враження, що ПУМБ більше захищає свої внутрішні процедури, ніж клієнта.
Позиція «ви самі ввели пароль — самі винні» у 2025 році виглядає непрофесійно й безвідповідально.
Складається враження, що банк не зацікавлений у безпеці клієнтів.
Байдужість і формальний підхід — це не те, чого очікуєш від установи, якій довіряєш свої гроші.
ПУМБ показав, що у випадку шахрайства ви залишаєтеся сам-на-сам із проблемою.
Дуже розчарована рівнем підтримки й байдужим ставленням.
Не рекомендую цей банк нікому, хто цінує захист і відповідальність.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.адресу. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (5)
Не виходить створити картку
Комментарии (4)