×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 44.7 |
PLN | 10.2 | 10.7 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Не компетентність працівників
Щоб зняти арешт з рахунків -це ще той квест…
На жаль такий банк я б нікому не рекомендувала, навіть ворогам.
Некомпетентність працівників в тому що на протязі 14 днів на звернення я чула безліч відповідей, але на превеликий жаль не вирішене питання.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
Комментарии (1)
Банк роиси
Блокування рахунків відбувається виключно для того щоб нбу по шапці не надавав, якщо нбу скаже переводити лаве з рахунків українців на рахунки кацапів у сбербанк, то цей пумб буде мовчки виконувати, щоб нбу по шапці не надавав.
Ну ок, тепер що не розмазується по поки що адекватним банкам буду обмінювати на налік у менорі, чувакам котрі свої доходи на кіпр виводять.
Є підозра що цей ПУМП співпрацює з кацапстаном, бо вони не надали ніякіх доказів що вони не коллаборанти.
Зробив скрін, але тут немає як прикрипіти, перед написанням цього відгуку звернув увагу на рекламний банер тут, в якому цей пумп пропонує 500 гривень за гарний відгук, тож робіть висновки яка жабагадюка в нашому банківському секторі пригрілась.
Маємо зауважити, що Банк не співпрацює з російською та окупаційною владою, створеними чи підтримуваними російською федерацією незаконними збройними формуваннями.
ПУМБ фінансово підтримує ЗСУ та Сили тероборони, допомогаючи нашим бійцям на передовій. Ми вже перерахували на потреби українських воїнів понад 68 млн грн. ПУМБ — системно важливий банк України. Наразі, ми підтримуємо стабільність фінансової системи держави.
Також, Банк започаткував проєкт «Ми однієї крові» для допомоги пораненим військовим і сприянню донорству крові. А також, підтримку українських виробників й економіку країни, популяризуючи українську культуру. Обʼєднання з українськими виробниками та ілюстраторами, дозволило створити патріотичний мерч для можливості учасників проєкту активно виражати свою позицію та допомагати в лікуванні поранених бійців.
Під час надання банківських послуг, Банк дотримується всіх вимог чинного законодавства.
Комментарии (2)
ПУМБ — це протиправний банк.
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Написать комментарий
Банк відмовляє закривати картку дистанційно
Розказав цю історію друзям, товариш мені розповів, що з ним була така сама ситуція, але декілька років тому. Він показав мені чат зі зверненням до банку, де він також просив закрити картку, й його також відправили до відділення, бо функція дистанційного закриття рахунку ще в розробці. Це було в листопаді 2023 року, відтоді ця функція все ще в роботі.
На теперішній момент у застосунку вже реалізована можливість дистанційного закриття картки.
Опція доступна в таких випадках:
— для активних (не заблокованих карток);
— для віртуальної картки опція стає доступною за 2 місяці до завершення терміну дії;
— для пластикової картки послуга доступна завжди тільки за умови, якщо вона не заблокована.
Також, звернувшись у чат-підтримку банку, Ви можете ініціювати дистанційне закриття дебетового рахунку.
Опція доступна в таких випадках:
— рахунки у валюті гривня, долар, євро, злоті та фунти без залишку;
— рахунок у валюті гривня із залишком до 100 грн;
— всі пакети, в тому числі «єПідтримка», «Національний кешбек», «єВідновлення» без залишку.
Впровадженням функціоналу дистанційного закриття рахунку кредитної картки, а також отримання довідки про відсутність заборгованості вже займаються технічні команди банку.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (3)
Не виплачують кешбек
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо додаткову перевірку та обов’язково Вам надамо зворотний звʼязок.
За результатами перевірки хочемо повідомити, що кешбек було донараховано.
Перепрошуємо за незручності!
Комментарии (5)
Необґрунтоване застосування де-рискінгу до члена сімї загиблого Захисника України.
Після довгої розмови із співробітником фінмоніторингу банка, яка довела мене до сліз, я зрозуміла що банку байдуе на членів сімй загиблих і наше горе… І що для банку статусу члена сім'ї загиблого Захисника не існує, як і бажання детально вникнути в надані банку документи що до походження коштів…
Коли я добралася до інтернету, зателефонувала до банку, залишити скаргу, оскільки перш ніж довіряти (!!!)банку кошти, я принесла ДВА Витяги із Протоколу М О про признасення ОГД, які підтверджують походженння коштів…
Далі, в себе в електронній пошті, я знайщла електронного листа від банку що до джерела походження коштів, який я читала і в мене були сльози на очах від такого ставлення…
По мірі детального вивчення тексту листа від ПУМБ, в менне почало виникати дуже багато питань до банку, відповіді на які я так і не змогла отримати, звертаючись на гарячу лінію і тепер вважаю, що спілкуватися віч на віч з ПУМБом немає сенсу. Тому буду задавати запитання ПУМБу тут, під наглядом МінФіну
Більш детально про всю ситуацію.
Як вже повідомлено вище, я маю статус члена сім'ї загиблого захисника України.
Згідно із двома Витягами з Протоколу М О, які ПУМБ отримав від мене ДВІЧІ, я є єдиним отримувачем ОГД відповідно до постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р Зазначені виплати отримую через АТКБ ПриватБанк.
Кошти частково і поступово знімалися і переводилися у валюту. Згодом, я вирішила покласти кошти на рахунки банку ПУМБ, які відкрила у квітні 2024 року (тоді я хотіла отримувати ОГД через цей банк, але виявилося, що з ним немає співпраці) із подальшим наміром депозиту у цьому банку.
Попередньо, неодноразово дзвонила на гарячу лінію ПУМБ, консультувалася, питала які документи потрібні для підтвердження джерела походження коштів. Консультанти гарячої лінії, всі як один запевняли, що витягів з Протоколів МО достатньо. Ні про які виписки із банку мови не було.
Перші надходження на мої рахунки ув банку ПУМБ, з мого боку, розпочалися у листопаді 2024 року, а перш ніж класти кошти у валюті, для запобігання виникнення такої ситуації, яяка вже виникла, я віднесла оригінали Витягів із Протоколів МО у банк ПУМБ, де були зроблені копії.
Зазначу, що
По перще, працівниця банку не одразу погодилася брати в мене документи. Чинила опір, але моя наполеглевість, переконала її і вона зробила копії Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, до яких ще, за вимогою працівниці, ми додаликопії свідоцтва про смерть мого чоловіка і свідоцтва про шлюб. Про виписки із банку, де я є отримувачем ОГД навіть натяку, з боку працівниці банку, не було!
По — друге, працівниці (консультанту) банку НЕ ВДАЛОСЯ зазначити мій щомісячний дохід, оскільки ОГД, яка встановлена Постановою КМУ № 168 від 28.02.2022 р, не попадає під жодну категорію виплат, яка зазначена банком. Тому замість 315000 грн доходу зазначили 0, а на підставі отриманих витягів із Протоколів МО про призначення ОГД, банк встановлює мені ліміт на поповнення у розмірі 3000000 грн на квартал (ні це не описка, саме таку сумм встановив банк — три мільйони грн).
Ця сумма значно перевищує порогову, але я довірилася компетентності фахівців банку, які переконали мене, що достатньо копвй Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, у період з листопада 2024 року по лютий 2025, я поповнила свої рахунки банку ПУМБ, в гривні та валюті в еквіваленті трошки більше 550000. Тобто, ліміт, встановлений самим банком не перевищено.
19.02.2024 р від банку ПУМБ мені подзвонив працівник і повідомив, що я повинна надати підтверджуючі документи що до походження коштів і надати виписку із банку, в якому я отримую кошти, про рух цих коштів, а в електронному листі від ПУМБ була ще вимога про (цитую дослівно):
«Деталі офіційного запиту:
Потрібно запитати:
*Джерела походження коштів, що були зараховані в період з 07/04/2024 по 17/02/2025″
І тут в мене виникло запитання: шановний ПУМБ, хіба з надходжень не видно, що операції по моїх рахунках розпочато з 16 листопада 2024 року? Чому я повинна надавати пояснення про надходження, яких не було?
І чому, та на якій підставі, я зобов’язана банку надавати письмові пояснення щодо використання СВОЇХ коштів, які отримала за правом дружини загиблого Захисника України? Я намагалася знайти відповіді самотужки.
Я неодноразово дзвонила на гарячу лінію банку. На питання з яких причин і чому до мене такі вимоги, у відповідь чула лише тільки, що це вимоги НБУ і що гаряча лінія мені більше допомогти не може, оскільки я отримала листа вфд вфддфлу фінмоніторингу.
Це як? Ви окремі банки? Гаразд. Погоджуся, що гаряча лінія не в курсі. Тоді чому, спеціалісти відділу фінмоніторингу ПУМБ жодного разу мені не подзвонили, з моменту моєї скарги? Чому обмежуються лише листами в електронному вигляді, складеними некоректно?
Далі я залишила скаргу в банку, яку офіційно зареєстрували, але письмову відповідь на скаргу я так і не отримала, хоча банк стверджує що лист направлено на мою електронну пошту. Всі скриньки мною неодноразово перевірені, відповідь від банку на своє звернення я так іне отримала. На моє прохання повторити відправку відповіді на мою скаргу — тиша…
В електронному банкінгу намагалася заповнити анкетні данні, але анкета — некоретна, оскільки я не побачила таких видів доходу як отримувач аліментів та отримувач соціальних виплат. Ці графи є лише як додаткові види доходів… До яких можна перейти зазначивши лише основний вид доходу… Я поставила відмітку біля:«не працюю", оскільки знаходжусь у стадії оформлення пенсії по втраті годувальника. Коли завершила робити відмітки додаткових видів доходів: соціальні виплати, депозити, допомога родичів та отримання виплат за судовим рішенням, зазначила щомісячні надходження від 300 001 до 500000 (є така відмітка в анкеті банку) і на наступному кроці анкета мені видає: максимальна сума надходжень вказаного виду діяльності 30 000 грн… Тобто банк, на власний розсуд, визначив суми, яка не підлягає оскарженню? Чи ПУМБ не в купсі Постанови КМУ № 168 від 28.02.2022 р, відповідно до якої людина може отримувати щомісячно значні суми виплат, більші ніж гранична сумма, встановлена НБУ?
Перечитавши постанови НБУ, я знову зібрала пакет документів в електронному вигляді, що зайняло дуже багато часу, відправила 27.02.2025 до банку. В пакеті документів були: виписки по надходжкнням коштів на мої рахунки в АТКБ ПриватБанк, виписки що до зняття коштів з цих же рахунків, помісячно, починаючи із жовтня 2024 року та фотокопії двох Витягів із Протоколів МО про призначення ОГД і, на всяк випадок подала розрахунків заборгованості по аліментах, зроблениї державними виконавцями Державної виконавчої служби…
І тут зазначу, що сервіс подання документів в електронному вигляді за посиланням в ПУМБ, це як гра в одні ворота. Сервіс зроблений таким чином, що в клієнта не залишається доказів що до поданих документів.
КЕрівництво ПУМБу, ви вважаєте, що це юридично грамотно? Ось, наприклад, я направила до банку пакет документів в електронному вигляді в кількості 9 — 10 шт. Чому банк не написав мені в листі, які саме документи він отримав від мене, а лише виразив свою подяку? І в електронному банкінгу поданих мною до банку документів я теж не бачу…
Далі. Вивчивши юридичні сторони питання, переглянувши знову всі направлені документи до банку, вважала, що питання вирішено, але ні!
Знову отримала листа на свою електронну скриньку, в якому мене подякували за надіслані документи і далі по тексту (цитую дослівно): «Прохання надати пояснення з підписом.
*Письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів.
*Письмові пояснення формуються на ім'я Голови правління ПУМБ Черненко С. П. на папері з власним підписом та повинні містити:
ПІБ та паспортні дані
Детальні суті проведених операцій по рахунках та джерела походження коштів
Дата та підпис „
Пумб, вибачте: ЩО??? По пепрше, з виписок від АТКБ ПриватБанк, наданих мною вашій установі, добре вбачається, що я отримую кошти від Обласного ТЦК СП, від товариства, де працює боржник по аліментах (Це зазначено в розрахунках заборгованості по аліментах), і що я є отримувачем соціальних випрлат, а також добре видно, які сумми були зняті з банківського рахунку (і вони значно більші, ніж суми, які я необачно довірила ПУМБ. ВСІ деталі операції за моїм рахункам зазначені у виписці!
По друге, покажіть мені будь ласка, хоч один документ державного зразка, або дайте посилання на Закони України, згідно із якими клієнт зобовязаний надати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані та мету подальшого використання зарахованих коштів у разі, якщо банк отримав ВСІ вичерпні документи, які підтведжують джерело походжкення коштів!
Далі. Знову повернемося до листа від 19.02.2025, надісланого на електронну скриньку банком ПУМБ. Розберемо детально.
1.цитую дослівно: «Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення» № 361-IX від 06.12.2019 (далі — Закон), «Банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта…»
Проти цього закону нічого проти не маю, але є питання до керівництва та відділу фінансового моніторингу банку ПУМБ:
1. З яких пір, сім'ї загиблих захисників України попадають під підозру відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масовогознищення?
Тим більше, що вже з самого Витягу з Протоколу М О про призначення одноразової грошової допомоги видно, що клієнт не одержує гроші злочинним шляхом, і не є терористом і розповсюджувачем масової зброї!
А під час подання документів на призначення ОГД члени родин загтиблих Захисників подають Витяги про несудимвсть.
Нас — перевіряють і перевіряють дуже пильно! Це само по собі виключає ризик, про який йдеться у п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
(Звісно, можна стверджувати, що банк не підозрює і не звинувачує клієнта, але це так виглядає)
Розбираємо текст закону України далі:
… на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик…
І тут у мене виникає до керівництва банку друге питання:
Який ризик є в особі дружини загиблого захисника України? І який ризик вона зробила фінансовими операціями, поклавши кошти, які призначені ій за законом і, які вона підтвердила відповідними документами?
Занадто велика сума коштів? Ну тоді слід подивитися на дати Витягів із Протоколів МО, виписки з АТКБ ПриватБанк, де вказані деталі операції, і зрозуміти, що ні про яке відмивання, в тим більше тероризм і розповсюдження зброї масового знищення мови не може бути.
Йдемо далі по тексту Закону України, про який згадано вище:
…включаючи В РАЗІ НЕОБХІДНОСТІ інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовою (ими) операцією (ями).
І тепер до банку ще запитання:
ЯКА БУЛА НЕОБХІДНІСТЬ в тому, щоб вимагати в мене виписки із банку, в якому я отримую ОГД по забилелі мого чоловіка?
Яка тепер необхідність давати письмові пояснення щодо джерел походження коштів що були зараховані?
І чому я повинна вказувати банку мету подальшого використання зарахованих (покладених) на мої рахунки коштів, які я отримала законним шляхом?
Моя особистість встановлена. Всі мої данні в банку є. Походження джерела коштів я підтвердила Протоколами М О. Мій статус дружини загиблого захисника підтверджений Витягами із Протоколів МО та моїм усним повідомленням із зазначенням серії та номерів сірого та чорних посвідчень, що фіксувалося працівником гарячої лінії банку.
Чому таке ставлення до члена сімїзагиблого Захисника України? Чому, перш ніж відсилати листи зі змістом, зазначеним вище, ви не враховуєте морально — етичну сторону?
Чому ПУМБ необґрунтовано застосовує де-рискінг, попередньо втановивши мені ліміт на поповнення рахунків 3000000 на квартал? Виглядає, як введення клієнта в оману.
І ці питання вже не тільки до ПУМБ, ці питання стосуються багатьох банків, оскільки виявилося, що такий випадок не поодинокий. Багато членів сімей загиблих захисників попали під такий необгрунтований фінмоніторинг.
З огляду на зазначене вище, я хочу отримати ві ПУМБ обгрунтовану та ровернуту відповідь на всі мої запитання, які я поставила у цьому відгуку.
Я дуже розчарована банком, клієнтом чкого був мій загиблий на війні чоловік. Мені дуже хотілося плідної і багатострокової співпраці з ПУМБом, але я вже зрозуміла, що політика банку оминає морально етичні сторони відношень з клієнтами та застосовує невиправданий та необгрунтований де — ріскінг і свої дії не може пояснити, посилаючись лише на Постанови НБУ, які стосуються тих клієнтів банку, які, перш ніж класти свої кошти в банк, не надали підтверджуючі документи що до походження цих коштів.
Працівники банку навчані гарно говорити та заманювати клієнтів, а ось вникнути в надані документи, детально розібратися із ними, проаналізувати іх та документи клієнта і зробити правільні висновки що до рисків, співробітники, схоже не навчані. Дуже шкода.
Чекаю від каерівництва банку розвернутих та обгрунтованих пояснень під цим відгуком та бажаю всьогог найкращого.
І ще додам: я не відмовляюся надати банку необхідні документи, або пояснення. Я просто хочу отримати від банку обгрунтування своїх вимог до мене, як до клієнта, який усвідомлює, що є певні вимоги під час дії воєнного стану, а тому — надав банку документи, які підтверджують джерело надходжепння коштів. І ці документи, за своїм змістом і законністю, відповідають вимогам НБУ.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (18)
Шахрайство з акцією автосписання
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Не користуйтеся Pumb! Шахрайство
Прикро, що від співпраці з нами у Вас склалося негативне враження.
Ми бажаємо розібратися в ситуації та все детально перевірити, після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (9)
Банк отказывается принимать подтверждение доходов
Звоню в поддержку и говорю, что в банк пришло уведомление о подтверждении денег. Называю свои данные, после чего мне оператор говорит, что у вас все нормально, у вас прошло только 15 тысяч по карте. Думаю, что ошибка, но не тут то было, пользуюсь пару дней картой еще и в моменте ограничение на счет поступает.После я иду в банк и начинаю узнавать за всю ситуацию, они мне говорят наберите на горячую линию.Я звоню в поддержку, они говорят что вам нужно подтвердить доход. Я и объяснил, что пару месяцев назад, я подтвердил его на 250 тысяч, щас банк просит подтверждение дохода.
Хотя банк указал, что до 750 тысяч без вопросов.
Я кидаю подтверждение в банк, был выиграш с казино, на сумму в районе 500 000 гривен. С официальными печатями и прочим от официального украинского казино.
Но банк почему-то решил их не принимать и сказал, что это не является доходом.
Хотя в пункте у банка есть выигрыши. Счет до сих пор ограничен на использование. Если нужно, я по новой скину 3 выписки с казино для подтверждения доходов.
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (12)
ПУМБ — один з лідерів в Україні
1. Комісії. Переказ коштів, зняття готівки до 50 000₴ з банкоматів 3-х банків, оплата послуг — це все абсолютно без комісії. А навіть якщо послуга і потребує комісію, то вона значно менша ніж в інших банках
2. Розвиток. Видно, що банк кожного дня прикладає зусилля для розвитку можливостей саме для клієнтів. Наприклад, платежі на закордонні банки, можливість скачувати платежі, інформування клієнтів, якщо карта отримувача підозріла та багато іншого дозволяють клієнтам зручніше
користуватись послугами банка
3. Технічні збої. На жаль, інколи в банку трапляється різні технічні збої. Проте мені подобається швидкість вирішення питання. Адже і середньому такі проблеми вирішуються не більше чим за 20−30 хвилин. Що, на мій погляд, швидко
4. Якісь обслуговування. Звертався ще в 2023 році у відділення в місті Вінниця. Чисте приміщення, дружні і ввічливі працівники допомогли у відкриті рахунку і розповіли все, щоб я зміг користуватися рахунком без проблем
Загалом банк ПУМБ дійсно робить все можливе, щоб покращити сервіс і надавати послуги високої якості. І я радий, що вирішив обрати саме його
Раді, що Ви задоволені продуктами нашого банку, обслуговуванням та обираєте нас вже тривалий час!
Працюємо для Вас! ❤️
Комментарии (3)
У інваліда 1 групи, просто відібрали кошти
Ось мій попередній допис https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/388901/
В кратці, мені в січні, на картку прийшло 72 тис. грн. частина з них пішла на погашення кредитки, на що банк заблокував рахунок, з вимогою пояснити кошти.
Я сам являюсь інвалідом 1А групи, пересуваюсь виключно на інвалідному візку, коли я банку це все пояснив, показав документи всі свої, зі мною прекратили, як каже банк, ділові відносини. проблема, що на рахунку залишилися кошти, близько 500 грн. Може показатися що це не багато, але при пенсіїї 2300 грн, це також кошти.
І тут саме цікаве, щоб їх отримати банк наполягає тільки на особистій присутності у відділенні!
проблема, я живу в Дніпропетровській обл, в передмісті, найближче в м. Кривий Ріг, майже 100 км. взяти і просто поїхати у відділення нема можливості.
Я вже куди тільки можно пояснював, відправляв документи про інвалідність, абсолютно нуль якогось розуміння чи спроби вирішення.
Але сталося цікаве, банк відверто вирішили, по знущатися. Після чергового звернення, 11 лютого, до мене перезвонила представниця банку, сказала що можливість дистанційного переказу коштів все-таки є. Що мені треба заповнити заяву і надати нові реквізити підписані КЕП через Дію. Бланк заяви прислали на ел. пошту з інструкцією про ел. підпис.
12 лютого я все зробив, та відправив ел. листом.
Відповіді не було, я сам повторно написав 24 лютого про мою заяву, і сьогодні, 25 лютого, відповіли, цитую:
— після детального розгляду ситуації профільним відділом, на жаль, було відмовлено у дистанційному закритті рахунку. Тому для закриття необхідно звернутися саме у відділення.
В разі, якщо ми отримаємо нову інформацію — обов’язково надамо її Вам на електронну адресу.
Це така відповідь офіційного представника, сказати що я в шоці, не сказати нічого.
Будь ласка, хто прочитає мій допис, якщо у вас є контакти юриста або ви самі є юристом, потрібна консультація, адже є закон про ел підпис, це офіційний інструмент, чому банк відмовляється приймати підписанні КЕП документи.
Вони кажуть непередбачено функціоналом дистанційне перерахування залишку коштів, але це неправда, адже рееструвася в банку я дистанційно через Дію, Дія підпис у мене є.
Вважаю це шахрайством, надіюсь представник банку прочитає!
Нам прикро, що відповідь з приводу Вашого звернення викликала негативні враження про банк.
Ми проведемо додаткову перевірку та обов’язково надамо зворотний звʼязок з приводу цієї ситуації.
Вітаємо!
Наразі дана ситуація успішно вирішена. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення та на ел.пошту.
Комментарии (8)
ПУМБ десь на іншій планеті мабуть
звернувся в Viber чат банку, заблокували карту і була подана заява на оскарження операції по причині ймовірного шахрайства
через пару днів я дізнався з інтернет видань, що проблема масова і кошти було знято за попередніми поїздками тільки 20.02.2025р. тому в цей же день я подав заявку (з горем пополам!!!((() на розблокування карти
але
сьогодні я отримав повідомлення від банку, що їм, мовляв, жаль, але «згідно з правилами МПС, не підлягають оскарженню операції здійснені шляхом застосування платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця»…
то в якій сфері діяльності крім банківської витають працівники цієї контори, що вони навіть не мають доступу до загальнодоступної інформації, чи може їм просто все одно?(((
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта відповідь не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Комментарии (6)
відсутність здорового глузду
Дивлючись на попередні відгуки цього банку, виглядає так, що у ПУМБ можна оскаржувати транзакції «на ліво і на право» і надіятись, що хтось все-таки поверне кошти, а банк в даному випадку не захищає клієнта.
На щастя, окрім кредитних коштів, якими я активно користувався, на рахунках майже нічого не було, тому нічого не втратив.
Ще здивував процес подачі документів. Після блокування рахунків зв’язатися в чаті з оператором стає неможливо, зателефонувати в банк також неможливо (навіщо це зроблено ???) Автовідповідач лише запрошує у відділення і все. ОК, я ніколи не обслуговувався у відділеннях, знайшов найближче. У відділенні черга, зачекав. Назвав номер телефону, мою ID картку переглянути не змогли, тому що «ой, щось Дія не працює», але фахівець все-таки створив запит у службу безпеки. Очікувати відповіді від 5 хв до декількох годин. Зателефонували приблизно через 3 години. — Потрібні документи, які знову ж можна подати лише у відділені. Знайшов час, знову потрапив у банк, знову черга, документ приймаються ЛИШЕ у паперовому вигляді. Скріншоти та документи, які я підготував необхідно самостійно роздрукувати. Потім їх відсканують і лише тоді відправлять у службу безпеки. Якщо чесно, то це жах. Документи не можна подати онлайн і документи мають бути виключно у паперовому форматі, це точно 2025 рік? Але враховуючи, що банк захищає шахраїв, то це, звичайно, всього лиш дрібниця
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш банк.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
Комментарии (5)
як втратити клієнта
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
Комментарии (4)
Постійно дзвонять
Нам шкода, що дзвінки викликали у Вас негативне враження про наш банк.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Комментарии (4)
Отказали заменить карту
Комментарии (6)
Отказываются разблокировать счет в банке.
Прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали у приватні повідомлення.
Комментарии (19)
Це шахрай просить гроші і не відсилає товар
це його карточка 5355 2800 2565 7378
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (3)
Комиссия за размен купюр на монеты
заменяя их монетами.
В банкоматы обычно заправляют купюры
номиналом от 100 грн и выше.
А банк ПУМБ незаконно ввел комиссию за обмен бумажных купюр на мелкие монеты.
Даже сняти с карточного счета через кассу наличных, если они будут монетами, подпадает под дополнительные комиссии.
Считаю это нарушением правил денежного обращения в Украине…
Банк має право встановлювати власний тариф на будь-які касові операції. В тому числі встановлено комісію «Обмін банкнот на монети (і навпаки)» — 0,07 UAH без ПДВ за кожну монету.
Комментарии (7)
Прошу в сприянні повернути кошти помилково перераховані шахраям.
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (5)