Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ValentynKa1984 2 июля 2024, 14:34
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 67
За декілька місяців до повномасштабного вторгнення взяв іпотечний кредит у ПроКредит на покупку квартири в Ірпені. Через 3 місяці після оформлення кредиту, почалось повномасштабне вторгнення росіян. Будинок та квартира — постраждали і з роботою було важкувато…

Кредитний співробітник ПроКредиту сказав мені майже дослівно: «Ви спершу відновіть житло і бізнес, а потім погодимо графік виплат. Бо без житла і бізнесу ви не справитесь.» Жодного дзвінка колекторів, смс чи погроз за рік несплати по кредиту не було. Були нормальні розмови про стан справ і перспективи.

Декілька днів тому повністю погасив іпотечний кредит. За 2,5 роки виплатив іпотеку, з яких 1 рік — це були прострочені платежі. І мені було дуже приємно, що коли ситуація була скрутною — мені ніхто не капав на мозок, а поставились з розумінням. Фінансово я виконав всі зобовязання і виплатив всі прострочені платеже та відсотки, але мені дуже психологічно допомогло, що поведінка банку була людяною.

Я чув багато різних історій, про поведінку банків-колекторів з клієнтами, але моя історія — з ПроКредитом — це хеппі енд :)

Мій рекомендасьйон, якщо плануєте працювати з банком вдовгу!
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 3 июля 2024, 10:12
Вітаємо, Валентине!

Усій нашій команді було дуже приємно отримати настільки позитивну оцінку своєї роботи.

Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб клієнти залишалися задоволеними високим рівнем сервісу й надійності.

З повагою
ПроКредит Банк
Yuriy81 19 июня 2024, 13:31
Сподобалась чітка і професійна робота з клієнтами. Маю з чим порівнювати. Однак, під час онлайн відкриття рахунків додаток іноді глючив, що викликало деякі незручності. Цю проблему повністю компенсував професійний підхід персонального менеджера Руслани, за що їй моя повага.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 20 июня 2024, 14:31
Вітаємо, Юрію!

Вдячні Вам за відгук та позитивну оцінку нашої роботи. Обов'язково передамо Руслані вітання.
Ваші зауваження щодо нашого мобільного застосунку будуть враховані в подальшій роботі над його покращенням.
Cподіваємось на продовження плідної співпраці.

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Gosha77TREO 18 июня 2024, 10:09
Обслуживание не профессиональное, сотрудники допускают много ошибок и хамят.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 19 июня 2024, 9:33
Вітаємо!

Для отримання більш детальної інформації з приводу ситуації, що склалась, та її вирішення, будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 09 90 (безкоштовно в межах України) або за допомогою Viber Call (в бізнес-чаті ProCredit Bank у застосунку Rakuten Viber).

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natashaGra 10 июня 2024, 16:44
Одной из самых неудобных особенностей является отсутствие понимания клиентов. Сейчас, когда выключают свет, банк оказался просто не готов к такому. Хотя был прошлый год, для понимания, что такое может быть. В результате получился такой опыт:
1. Связь по прежнему через телефонные звонки, которые очень часто сбоят и сеть не ловит
2. Отсутствие дублирующей системы связи для таких случаев
3. Непонятно для чего сделаны шаблоны в интернет- банкинге, если не написано как их заполнять.
4. Написав от руки заявления по шаблонам и отправив в интернет- банкинг, вы не можете быть уверены, что это правильно. Хотя в 9 из 10 банков Украины именно это и будет правильным действием.
5. Менеджеры, которые звонят ВООБЩЕ не хотят слышать критику. И как и операторы рассказывают, что это очень удобно
6. Операторы в большинстве своем не компетентны, отвечают шаблонами, которые уже выучены наизусть
7. Все процессы очень и очень медленные. Только звонки ничего не решающих менеджеров более-менее быстрые.
Из плюсов можно отметить только смс о движениях денег по счетам.
Все остальное пока оставляет желать лучшего
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 11 июня 2024, 13:46
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви стикнулися з труднощами під час користування нашими послугами. Звертаємо увагу, що альтернативою телефонному зв’язку є можливість спілкування у месенджерах Telegram та Viber. З переліком усіх каналів зв'язку із банком, можна ознайомитися за посиланням: Контакти | ПроКредит Банк (procreditbank.com.ua)

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dmitrijnen 10 июня 2024, 10:57
Отделение по адресу: Днепр, ул. Литейная, 17-А
Дуже ввічливе обслуговування.
Завжди швидко і продуктивно вирішується будь-які питання.
Дякую за співпрацю
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 10 июня 2024, 11:53
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами та за позитивний відгук.
Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
МИКОЛА Ліпаков 6 июня 2024, 9:41
Очень доволен обслуживанием в банке. Всегда при обращении получаю исчерповающую информацию. Персонал вежливый и профессионально подготовленный. Очень хорошее мобильное приложение интернет — банкинга. Можно проводить все операции не посещая отделение. Банк с иностранным капиталом, поэтому высокая надежность депозитных вкладов. Советую всем открывать счета и депозитные вклады в этом банке. Ставки депозитных вкладов в грн. и валюте выше чем в других банках.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 6 июня 2024, 12:56
Вітаємо, Миколо!

Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку наших цінностей та послуг.
Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.

Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
Олексій Рукін 5 июня 2024, 13:48
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 67
В мене є рахунки фіз.особи в ПКБ, а також в декількох юр.осіб, в яких я займаюсь фінансами.
Виникло питання з фінмоном щодо операцій з новим нашим контрагентом. Після двох тижнів листування с панами з фінмону я звернувся до свого персонального менеджера (як фіз особи), Катерини, з проханням допомогти мені і зв’язати з якоюсь «живою людиною», готовою вислухати мої коментарі і донести їх куди слід.
Чесно скажу, я не дуже вірив, що це допоможе, враховуючи закритість фінмону будь якого банку, але зі мною зв’язались і врешті питання зрушило з місця.
Тому що можу сказати, Катерина — молодець)
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 6 июня 2024, 12:42
Вітаємо, Олексію!

Щиро вдячні за позитивний відгук. Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.

Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.

З повагою
ПроКредит Банк
natashaGra 3 июня 2024, 12:11
Около года назад открыла счёт в этом банке. Счёт открывался достаточно тяжело и очень несовременно. Поддержка постоянно писала исправим, подправим. Прошел год пользования и за это время выявились очень существенные недостатки
1. Отделений катастрофически мало
2. Терминалы есть, но их тоже катастрофически мало
3. Морально устаревшее приложение даже после обновлений, вечно не отвечающий разработчик приложения и никакие отзывы о приложении не могут это изменить
4. Система интернет банкинга вроде есть, но сам он далек от привычной системы конкурентов и его никто и никогда не улучшал
5. Если вы даже зарегистрированы в банке, вам писать будут не на вашу привычную почту, та в почту в их интернет — банкинга
6. Уровень общения некоторых операторов очень далек от привычного, и в телеграмме ни одной проблемы не могут решить
Ощущение, что банк берет пример с Ощадбанка и останавливается в этом не намерен. Похоже банку глубоко плевать на мнение своих же клиентов
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 10 июня 2024, 9:56
Вітаємо!

Дякуємо за відгук, ми врахуємо Ваші коментарі в подальшій роботі.
Ми прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.

З повагою
ПроКредит Банк
Shvetsov 30 мая 2024, 20:07
Щиро дякую Алле Очиченко!
Вона відмінно відпрацювала по іпотеці зі мною!
І завжди була на зв’язку… і в ранці і в вечори.
Дякую тобі Алла!
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 31 мая 2024, 10:23
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук та за високу оцінку роботи Алли!
Ми пишаємось своїми співробітниками.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pomaranch 30 мая 2024, 15:44
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 67
Спочатку здавалось, що банк з такою малою кількістю відділень — це несподівано. Але виявилось, що кількох відділень на місто — цілком достатньо, бо все можна зробити самотужки, ні від кого не залежати, ніяких черг у каси. Спілкування зі своїм менеджером — і дистанційно, і в разі необхідності очно. Дуже зручно і швидко.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 31 мая 2024, 11:04
Вітаємо!

Дякуємо, що обрали нас та за високу оцінку банку в цілому. Ми робимо все, щоб ви мали змогу отримувати якісне обслуговування дистанційно.

Залишайтесь з нами, рекомендуйте наші послуги друзям та знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти залишались задоволені.

З повагою
ПроКредит Банк
Минфин
Ответ администратора
3 июня 2024, 15:53
Відгук не зарахований (на 03.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ValentinAnt 17 мая 2024, 12:37
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 67
Європейський рівень обслуговування
Дуже довіряю банку Прокредит. Якісне обслуговування. Менеджер Роберт завжди на зв’язку та допомагає у вирішенні питань, в цілому все подобається.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 17 мая 2024, 16:25
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук.
Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Apoddene1205 15 мая 2024, 16:43
Щиро дякуємо Роберту Сімоняну за професійну підтримку та надання консультації. Це дійсно європейський рівень — завжди чітко, зрозуміло, якісно. Я з ProСredit працюю вже більш ніж 10 років. Починав як корпоративний клієнт, потім як фізична особа. Завжди гідний рівень послуг. Повага до клієнта. Дякуємо Вам та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 15 мая 2024, 16:58
Вітаємо!

Дякуємо за позитивний відгук. Нам дуже приємно читати про довгі роки приємної роботи з нами. Завжди раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

Обов'язково передамо Роберту вітання!

З повагою
ПроКредит Банк
Минфин
Ответ администратора
17 мая 2024, 9:07
Відгук не зарахований (на 17.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
ted7021 14 мая 2024, 17:19
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 67
Безмежна вдячніть Роберту, який допоміг мені вирішити непросту ситуацію, в той час коли інші банки відмовлялись допомогти. Я впевнений, що успіху у вирішенні мого питання ми досягли завдяки його клієнтоорієнтованності та професіоналізму.

Вперше отримую досвід такого сервіса, де спілкування із співробітниками банку виходить на якийсь інший рівень, набагато більше ніж очікуєш.

Дякую банку та Роберту особисто!
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 15 мая 2024, 10:08
Вітаємо!

Щиро вдячні за позитивний відгук. Команда ПроКредит Банку пишається своїми співробітниками.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
Роберту вітання передали!

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Xto555 14 мая 2024, 12:44
Отделение по адресу: Одесса, ул. Разумовская, 10/12
Дякую свому персональному менеджеру Михайлу Шляхта за вирішення усіх моїх питань та своєчасну допомогу!
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 14 мая 2024, 13:20
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та за високу оцінку роботи Михайла.
Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hihi 12 мая 2024, 5:43
Дуже вдячний Аллі Очіченко, яка дуже швидко та ефективно допомогла мені відчинити рахунок у ProCredit банк.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 13 мая 2024, 13:08
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк
Проблема решена
yanovskyo 9 мая 2024, 13:50
Дуже довго і дуже повільно!
Це мабуть все про «німецький» сервіс.
Його величність бюрократія.
Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.
Ситуація.
Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.
Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.
Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 13 мая 2024, 13:03
Вітаємо, Олексію!

Висока якість обслуговування в роботі з клієнтами для нас пріоритет, тому дякуємо, що сповістили про цю ситуацію.

Погоджуємось, що опрацювання Вашого запиту, зайняло більше часу, ніж мало б бути. У зв’язку з чим, для врегулювання ситуації, що склалась, ми встановили по трьом Вашим компаніям індивідуальний тариф: комісія за обслуговування рахунків у розмірі 1 (одна) гривня до 01.08.2024 року.

З повагою
ПроКредит Банк
Ivanchenko456 7 мая 2024, 16:34
Кассир обманула меня. Принципиально не захотела второй раз пересчитывать деньги.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 8 мая 2024, 12:13
Вітаємо!

Касир завжди перераховує кошти на спеціальному лічильнику банкнот, а суму клієнт може бачити на екрані. Також після видачі коштів, ми просимо додатково перерахувати їх біля каси. За запитом клієнта, погоджуємося на повторний перерахунок.

Усі приміщення кас знаходяться під постійним відеоспостереженням, яке фіксує усі проведені операції, тому за Вашим запитом ми легко зможемо перевірити цей інцидент.

З повагою
ПроКредит Банк
Проблема решена
Антон Бец 20 апреля 2024, 11:37
Внесено на рахунок суму в доларах дещо більше 400000, відразу повідомлення про блокування. Потім дзвінок менеджера, який починає вимагати довідки ок5, чи ок7. Менеджеру пояснюю, що банк є основним для отримання зарплати та всі дані є у них у виписці за декілька років, тому немає сенсу ніяких довідок, а достатньо просто переглянути дані, що в них є — зарахування, обмін валют, депозити, тощо.
За декілька годин результатів немає, передзвонюючи по номеру з якого телефонував менеджер — відповідає якась жінка та на фоні галас та дитячий гомін, питання не в темі, каже щось про адміністратора незрозуміле.
У вечері окремо дзвоню на гарячу лінію — знову вимоги довідок, на пояснення ніякої реакції.
Наразі ніякої реакції немає. Банк порушує конституційні права щодо розпоряджання власністю і вимагає довідки, дані яких вичерпно має в своєму розпорядженні у виписках.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 24 апреля 2024, 13:17
Вітаємо, Антоне!

Згідно з ч. 7 ст. 11, ст. 20 та п. 9 р. Х Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банку заборонено здійснення видаткових операцій за рахунком клієнта з коштами, внесеними готівкою на такий рахунок у розмірі, що еквівалентний або перевищує 400 тис. грн., у разі ненадання клієнтом документів про джерела походження внесених коштів.

Отримання клієнтом заробітної плати на рахунок не є підставою для звільнення його від надання банку документів про джерела походження коштів, внесених на такий рахунок, якщо розмір внесення є більшим за розмір отриманої клієнтом заробітної плати або, якщо у банку наявні сумніви щодо джерел походження внесених коштів.

Тому, з Вами зв'язався наш менеджер для отримання відповідних документів.

Перепрошуємо за можливе спричинення незручностей та наголошуємо на тому, що дії Банку були вчинені суворо в межах законодавства України, оскільки Банк несе відповідальність за забезпечення прозорості платіжних операцій та дотримання вимог вищевказаного Закону.

Якщо у Вас виникнуть питання, звертайтесь, будь ласка, до нашого контакт-центру за номерами 0 800 50 09 90 (безкоштовно в межах України) або +38 044 590 1000 (згідно з тарифами Вашого оператора) або за допомогою Viber Call (в бізнес-чаті ProCredit Bank у застосунку Rakuten Viber).

З повагою
ПроКредит Банк
MiroslavaG0lyb 17 апреля 2024, 12:29
Доброго дня. відкрила рахунок у вашому банку, щоб у подальшому відкрити депозит, але після місяця користування банк розірвав зі мною договір щось дивне відбулося, але хоч добре мої гроші швидко перерахували на іншу мою картку.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 17 апреля 2024, 15:27
Вітаємо!

Для отримання коментарів щодо ситуації, що склалася, просимо вас зателефонувати до нашої клієнтської підтримки за номерами 0 800 50 09 90 або +38 044 590 10 00 щодня з 09:00 до 21:00.

З повагою
ПроКредит Банк
SerhiiVostrikov 12 апреля 2024, 11:16
У серпні 2021 року взяв іпотеку на квартиру, на той час на ринку Прокредит банк мав майже найкращі умови, умовно невисокий відсоток по іпотеці і відносно дешеві супутні комісії, оперативно прийняли рішення і видали гроші.
Протягом майже трьох років, які я виплачував іпотеку, не стикався з якимись проблемами взагалі, в банк їздити не потрібно, вся комунікація відбувалась онлайн. Після початку війни банк комунікував зі мною на предмет того, чи маю я можливість виплачувати кредит і чи можливо при скрутному становищі, ми могли б якось змінити поточні умови виплат. На третьому році суттєво зросла ставка по кредиту (бо вона була плаваюча), але це вже не провина банку, а скоріше загальна ситуація з економікою.
Хотів би окремо подякувати Аллі Очіченко за ввічливе компетентне обслуговування і завжди швидкі відповіді!
Єдиним не дуже зручним нюансом є що інтернет банкінг, що мобільний додаток. Користування ними радості не приносять)
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 12 апреля 2024, 14:16
Вітаємо!

Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Алли та нашого банку.
Ми завжди прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.

Щодо онлайн роботи з нашими банківськими послугами, то зараз ми активно працюємо над оновленням нашого мобільного затосунку, щоб користування ним було максимально зручним для клієнтів.

Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.

З повагою
ПроКредит Банк

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.15 45
USD 40.6 41.25
Все курсы банка

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.15 45
USD 40.6 41.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Отзывы о Прокредит Банке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Прокредит Банке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.