Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
не можу зайти у додаток, допоможіть
У разі зміни номера мобільного телефону треба звернутися у відділення банку для реєстрації нового номера, щоб мати повноцінний доступ до всіх сервісів у банку. У разі зміни мобільного пристрою треба встановити програму MobileSign і зателефонувати до контакт-центру на номер 0 800 50 09 90, щоб спеціалісти допомогли вам увійти в застосунок.
Будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру або повідомите свої контактні дані в особистому повідомленні. Ми зв'яжемося з Вами для отримання більш детальної інформації з приводу ситуації, що склалась, та разом знайдемо рішення.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Продолжение и финал
Дополнительно задал вопрос, как конкретизировать перечисленных людей по которым нужно дать информацию, если в выписке банка не видно ФИО отправителя, а просто в голове удержать такую информацию за год невозможно. Ответ — 11 статья.
В общем понимая к чему все идет, написал ответ, приложил квитанцию за 1750гр отправленную контрагентом, предоставил еще несколько банковских документов о транзакциях, как пример. Дней 10 банк молчал, потом прислал письмо о разрыве деловых отношений по ст15. В формулировке было указано, что-либо не предоставил, либо предоставил в неполном объеме. Классика в общем. Мое предположение оказалось изначально верным, в момент запроса, скорее всего, решение о закрытии счета уже было принято, и весь последовавший за этим цирк, был просто был формальным предлогом. В общем, никому не рекомендую связываться с этим банком.
Комментарии (1)
Швидко вирішили проблему.
Дякуємо за позитивний відгук, були раді Вам допомогти. Якісне та швидке обслуговування — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Відкриття рахунку ФОП онлайн — 3 роб. дні
Наче завжди в мене були гарні спогади про Прокредит Банк коли користувався ним як ФОП
Але єдине відділення у моєму місті — вже дано закрите (
На другий день очікування та після дзвінка в 14:07 з поясненням що онлайн верифікацію роблять аж 3−4 людина на день і тільки до 14:00
Це наче спеціально так зробили, щоб я напрягся та знайшов інший банк)
Що я і зробив — там з допомогою Дії вікрили рахунок за 25 хвилин
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що час очікування був неприйнятним для Вас. Зауважимо, що, на відміну від відкриття рахунку фізичної особи, відкриття рахунку ФОП дійсно забирає більше часу. Ми вже працюємо над оптимізацією наших процесів, щоб і надалі забезпечувати високу якість обслуговування наших клієнтів.
Перепрошуємо за незручності і будемо раді знову бачити Вас серед наших клієнтів.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Старі проблеми не вирішені, нові ще гірше
В зонах самообслуговування серйозна та критична проблема — при поповненні стається збій і зараховується не вся сума.
Якщо ви це не помітили — то забудьте про свої кошти.
Якщо ви помітили — то через підтримку доведеться все пояснювати і це не вирішення питання, вас направлять писати заяву на перерахунок.
Одного разу перерахували та знайшли 2000, що було не враховані.
Другого разу нещодавно різниці в 5−6 тис гривень та отримана відповідь, що нічого не находять, по камерам дивитись не можуть та т.п.
Отже можете легко втратити кошти і ніяк не довести, а система працює точно не стабільно.
Нам прикро, що у Вас виникли труднощі в користуванні нашими послугами. Дякуємо, що зазначили слабкі сторони процесу — ми допрацьовуватимемо всі недоліки, щоб досвід наших клієнтів від користування обладнанням був максимально комфортним.
Наші фахівці докладають усіх зусиль, щоб розв’язати проблему. У випадку незарахування коштів проводиться інкасація та залучається інженер для перевірки роботи пристрою. Втрата коштів неможлива, оскільки відбувається фіксація всієї інформації про внесені кошти та ті кошти, що фактично є в терміналі.
За операціями, які Ви вказали, Банк ініціював розслідування і виконав всі потрібні процедури, після чого надіслав офіційну відповідь. Сподіваємося на продовження плідної співпраці.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
Один з улюбленіших банків
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Любимый банк. Был…
Теперь стоит пояснить главное, я не занимаюсь отмыванием денег, торговлей расщепляющимися материалами и др. видами оружия массового поражения, торговлей криптовалютами, финансированием терроризма и другими незаконными операциями. За последние 2 месяца, оборот по все моим счетам составил 11900гр. Что вообще за фигня творится?
Нам прикро, що Ви стикнулися з труднощами при користуванні нашими послугами. Ми раді, що нам вдалося звʼязатися з Вами для розвʼязання питання.
Ваші зауваження будуть враховані в подальшій роботі, адже ми прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (3)
Погана підтримка
Нам прикро, що ця ситуація може негативно вплинути на подальшу співпрацю з Вами, і ми готові докласти всіх зусиль для її обговорення. ПроКредит Банк не бере участі у програмі «Національний кешбек». Якщо Ваше звернення стосувалося нашої акції з Visa та АЗК «ОККО», будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру та залишите свої контактні дані.
Ми зв’яжемось з Вами для отримання докладнішої інформації з приводу ситуації, що склалась, і разом знайдемо розв’язок.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Зручний банк
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку наших сервісів.
Ми постійно працюємо над встановленням взаємовигідних партнерських відносин з нашими клієнтами.
Будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Переказ коштів в валюті закордон за навчання
Щиро вдячні за позитивний відгук та високу оцінку роботи нашої команди. Високий рівень сервісу і швидкість роботи — наш пріоритет.
Сподіваємось на продовження плідної співпраці та будемо вдячні за рекомендацію нашого Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Переказ коштів в валюті з закордону
Дякуємо, що Ви з нами і за високу оцінку роботи Михайла та Іванни. Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Жахливо
Нам прикро, що Ви стикнулися з труднощами під час користування нашими послугами. Описана Вами ситуація не є характерною для нашого банку, адже ми завжди прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування, тож нам дуже важливо розібратися, що саме пішло не так і чому.
Будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 09 90 або повідомите свої контактні дані в особистому повідомленні. Ми зв'яжемося з Вами для отримання більш детальної інформації з приводу ситуації, що склалась, та разом знайдемо рішення.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (2)
Банк для людей!
Кредитний співробітник ПроКредиту сказав мені майже дослівно: «Ви спершу відновіть житло і бізнес, а потім погодимо графік виплат. Бо без житла і бізнесу ви не справитесь.» Жодного дзвінка колекторів, смс чи погроз за рік несплати по кредиту не було. Були нормальні розмови про стан справ і перспективи.
Декілька днів тому повністю погасив іпотечний кредит. За 2,5 роки виплатив іпотеку, з яких 1 рік — це були прострочені платежі. І мені було дуже приємно, що коли ситуація була скрутною — мені ніхто не капав на мозок, а поставились з розумінням. Фінансово я виконав всі зобовязання і виплатив всі прострочені платеже та відсотки, але мені дуже психологічно допомогло, що поведінка банку була людяною.
Я чув багато різних історій, про поведінку банків-колекторів з клієнтами, але моя історія — з ПроКредитом — це хеппі енд :)
Мій рекомендасьйон, якщо плануєте працювати з банком вдовгу!
Усій нашій команді було дуже приємно отримати настільки позитивну оцінку своєї роботи.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб клієнти залишалися задоволеними високим рівнем сервісу й надійності.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (2)
Чітка робота з клієнтами
Вдячні Вам за відгук та позитивну оцінку нашої роботи. Обов'язково передамо Руслані вітання.
Ваші зауваження щодо нашого мобільного застосунку будуть враховані в подальшій роботі над його покращенням.
Cподіваємось на продовження плідної співпраці.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Ухожу
Для отримання більш детальної інформації з приводу ситуації, що склалась, та її вирішення, будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 09 90 (безкоштовно в межах України) або за допомогою Viber Call (в бізнес-чаті ProCredit Bank у застосунку Rakuten Viber).
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Особенности банка
1. Связь по прежнему через телефонные звонки, которые очень часто сбоят и сеть не ловит
2. Отсутствие дублирующей системы связи для таких случаев
3. Непонятно для чего сделаны шаблоны в интернет- банкинге, если не написано как их заполнять.
4. Написав от руки заявления по шаблонам и отправив в интернет- банкинг, вы не можете быть уверены, что это правильно. Хотя в 9 из 10 банков Украины именно это и будет правильным действием.
5. Менеджеры, которые звонят ВООБЩЕ не хотят слышать критику. И как и операторы рассказывают, что это очень удобно
6. Операторы в большинстве своем не компетентны, отвечают шаблонами, которые уже выучены наизусть
7. Все процессы очень и очень медленные. Только звонки ничего не решающих менеджеров более-менее быстрые.
Из плюсов можно отметить только смс о движениях денег по счетам.
Все остальное пока оставляет желать лучшего
Нам прикро, що Ви стикнулися з труднощами під час користування нашими послугами. Звертаємо увагу, що альтернативою телефонному зв’язку є можливість спілкування у месенджерах Telegram та Viber. З переліком усіх каналів зв'язку із банком, можна ознайомитися за посиланням: Контакти | ПроКредит Банк (procreditbank.com.ua)
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (1)
👍
Завжди швидко і продуктивно вирішується будь-які питання.
Дякую за співпрацю
Дякуємо, що Ви з нами та за позитивний відгук.
Рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Oценка работы
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку наших цінностей та послуг.
Якісне обслуговування і безпека Ваших коштів — наш пріоритет.
Будемо вдячні за рекомендації ПроКредит Банку друзям та знайомим.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (3)
Дякую за допомогу
Виникло питання з фінмоном щодо операцій з новим нашим контрагентом. Після двох тижнів листування с панами з фінмону я звернувся до свого персонального менеджера (як фіз особи), Катерини, з проханням допомогти мені і зв’язати з якоюсь «живою людиною», готовою вислухати мої коментарі і донести їх куди слід.
Чесно скажу, я не дуже вірив, що це допоможе, враховуючи закритість фінмону будь якого банку, але зі мною зв’язались і врешті питання зрушило з місця.
Тому що можу сказати, Катерина — молодець)
Щиро вдячні за позитивний відгук. Були раді допомогти у вирішенні Ваших питань.
Залишайтеся з нами й рекомендуйте наші послуги друзям і знайомим, а ми зробимо все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою
ПроКредит Банк
Написать комментарий
Жалко нет оценки 0
1. Отделений катастрофически мало
2. Терминалы есть, но их тоже катастрофически мало
3. Морально устаревшее приложение даже после обновлений, вечно не отвечающий разработчик приложения и никакие отзывы о приложении не могут это изменить
4. Система интернет банкинга вроде есть, но сам он далек от привычной системы конкурентов и его никто и никогда не улучшал
5. Если вы даже зарегистрированы в банке, вам писать будут не на вашу привычную почту, та в почту в их интернет — банкинга
6. Уровень общения некоторых операторов очень далек от привычного, и в телеграмме ни одной проблемы не могут решить
Ощущение, что банк берет пример с Ощадбанка и останавливается в этом не намерен. Похоже банку глубоко плевать на мнение своих же клиентов
Дякуємо за відгук, ми врахуємо Ваші коментарі в подальшій роботі.
Ми прагнемо забезпечити для наших клієнтів найкращі умови та обслуговування.
З повагою
ПроКредит Банк
Комментарии (2)