×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Купівля білетів через приват24
Для кожного постачальника діють індивідуальні правила повернення. Саме тому потрібно ознайомитись з умовами у бланку квитка на автобус. Якщо за умовами постачальника можливе повернення через банк, відповідна кнопка буде доступна в архіві квитків Приват24.
Кнопка повернути квиток НЕ відображається в архіві:
— Якщо з моменту купівлі квитка пройшло менше 20 хвилин.
— Якщо за умовами постачальника завершений час для повернення квитка до відправлення автобуса у каналах ПриватБанку.
Комментарии (1)
mPos
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Знущання з клієнтів Привату
Гроші зняло, але продавцю вони не надійшли, і через 2 години я з’вязався з банком, і виявляється переказ заблоковано на перевірку. (Але нас про це не сповістили, і не надіслали смс).
Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.
Після цього оператор сказала, що ваші данні не співпадають з анкетними (в анкеті вік не вказується, тільки дата народження), і заблокувала всі картки, а також — номер телефону!!! І кинула слухавку.
Після цього зайти в приват або дозвонитись оператору стало неможливо.
Я зі СВОГО телефону подзвонив оператору, і росказав ситуацію, вона скинула форму для відновлення телефону по фото обличча в паспорту. Ця опція виявилась незручною, бо робить тільки селфі в поганій якості і дає тільки 1-ну спробу. І в нашому випадку вона не спрацювала.
Ми вирішили сходити відновити телефон в банкоматі через кортку, і встановили там фінансовий номер. Але це не допомогло знову зайти в приват24 чи дозвонитись оператору.
Ми зайшли в чат привату, сфотографували дружину с паспортом, що б зареєструвати в чаті. Потім оператор ніяк не міг запустити відеочат, який не працював. Потім запросив ще якісь дані і ще одне фото. На цей раз з карткою в руках. Тільки після цього дружину відновили в приват24.
Вона знов зробила цей же платіж тому самому магазину, і його знов заблокували!!! І знов звонила оператор, і задавала ті ж самі питання. На цей раз платіж пройшов.
Висновок:
0) ми втратили 4 години і купу нервів.
1)некомпетентний менеджмент, який придумав перевіряти платежі в інтернет магазинах і задавати дурні запитання і кошмарити своїх клієнтів.
2)погано працюючі сервіси.
3)ви перетворили нормальний банк в цифрове пекло — лабіринт з купою пасток.
4)нічого не зміниться, доки банк залишиться державним.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (15)
Банк використовує Закон про протидію відмивання як спосіб вирішення особистої неприязні працівника
Відомі постачальники, які є в будь- якому супермаркеті. Якщо є питання, надам договори і документи. Характер діяльності вказаний, банк коли видав кредит підприємницький перевіряв. Тобто важко банку буде пояснити, що в мене щось незаконне. Що призвело до такого відношення? В банку обслуговується інший фоп, в мене довіреність на ведення рахунків, це моя свекруха, у якої кредит в банку, єдина операція по фін допомозі на неї — це оплата кредиту її з мого фоп. Все. Але співробітник банку набрала мене і сказала закрити кредит, сьогодні (було 10.03), я відповіла це буде 31.03.23, так як у мене зобов’язання по своєму бізнесу. Банк мене не попередив, в клієнт банку вказана сума на 31.03 і додала їй, що я по Закону не платник. Результат розрив відносин зі мною як фіз особою, тов і блокування карти мого родича (пенсія) Банк думає це законно? Подала скаргу в банк, можливо ви помилились, якщо така сама розмита відповідь, залишається суд і скарга в нацбанк. Але так дозволяє собі тільки державний банк, тому що гроші не ваші, держава покриє збитки. Також зрозуміла, чому у наших продуктів харчування всі рахунки в різних банках, тільки не приват
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (2)
ВСЕ УЖАСАТЕЕ И УЖАСАТЕЕ Приватбанк в собственности государства
Через полгода лично обратился в отделение ПБ за выплатами по ФГВФО наличными, заранее получив положительное подтверждение ПБ24 о наличии и доступности моих выплат ФГВФО. Во время оформления этих выплат в отделении Приватбанк резко отказывает в проведении выплат фонда и неожиданно решает потребовать от клиента документальное подтверждение ДМС об изменении паспортных данных, с прекращением проведения выплат ФГВФО. Это при том, что полгода назад у ПБ все было «ок» с актуализацией данных клиента и никаких претензий …
Таким образом, Приватбанк, находящийся в данный момент в государственной собственности, постепенно превратился в банк с КРИВЫМИ «дистанционными» клиентскими сервисами, которые напрасно транжирят время клиента, не дают ожидаемого результата, поскольку безобразно организованы неквалифицированными «специалистами» и «руководителями». За такой «сервис» клиентам кто-то в ПБ должен быть уволен.
Еще лучше ПБ продать в частные руки, избавив его таким образом от кумовства-сватовства на должностях, требующих соответствующей квалификации.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Не зарахували кошти з POS-терміналу
За даними з відгуку, на жаль, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта банку. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Комментарии (1)
Сняли деньги с карты
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все, щоб захистити наших клієнтів від шахраїв та просимо клієнтів бути обачними, щоб самим не попасти на гачок шахраїв.
Щоб в подальшому уникнути подібної ситуації ми радимо не передавати персональні дані третім особам та не вводити їх на неперевірених і ненадійних сайтах.
Оскарження платежів проведених на сторонніх ресурсах відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, які передбачають, що оплати проведені з (3D Secure) підтвердженням одноразовим кодом, на жаль, не можуть бути опротестовані, як шахрайські.
Комментарии (6)
Благодарность
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Комментарии (1)
Повернення коштів
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.
Комментарии (5)
Банк не согласовывает анкету юр.лицу в течении трех месяцев
Комментарии (1)
Проблема на митницях з рахунками Приватбанку
Проблема банку відома і я не єдиний потерпілий. Відома проблема на митницях. Люди намагаються вирішити питання через митниці, податкову, банк, але вони займаються футболом. Митниця не може вручну вносити данні і бере їх через синхронізацію з базами податкової. примусова синхронізація нічого не дає і митники просять звертатися до податкової і банку. У податкової все ок, бо в її реєстрах Приватбанківські рахунки є, чому вони не передаються митниці вони не знають. Банк на запит про проблему з митницею через відсутність їх рахунків у картках акредитації на митниці лише повідомив, що вони ще раз надали податковій інформацію про ці рахунки, що не принесло змін у реєстрах митниці.
Можна, звичайно, зауважити, що це дійсно не проблема банку. Але я не погоджуюсь. Клієнт банку не може провадити ЗЕД через проблеми виключно по приватівським рахункам. У всіх відомих мені потерпілих однакові проблеми, реєстрація у них у Харківській і Сумській областях, ще кілька ФОП місця реєстрації я не знаю. Виходячи з того, що у реєстрах виникають проблеми лише з Приватом, безумовною є ознака проблем саме із його базами данних, протоколами обміну данних або у їх трирічній реформі по переходу на єдине МФО всіх філій.
Приват не може напряму передавати данні клієнтів митницям?
Якщо і не може, то має не відписуватися формальними листами, а реально пошукати причину, через яку його клієнти потерпають на митницях. Якби, наприклад, Приват уклав би угоди з рекламними агенствами на показ реклами по телеканалу, але на телеканалі матеріал би не з’явився, вони би, напевне, звернули би на це увагу, хоча напряму не працюють з телеканалом? Бо хтось не виконав свою функцію і у ланцюжку стався збій. Так от тут аналогічний збій у ланцюжку і я прошу банк подбати про своїх клієнтів і виправити ситуацію.
Комментарии (3)
Не можу отримати свої кошти
Для отримання залишку коштів на моїх рахунках в ПриватБанку, мені було запропоновано написати заяву в онлайн чаті. Я написала заяву 28 лютого на перелік залишку коштів до іншого Банку. Фахівець в чаті сказав, що відповідь буде протягом 5−7 днів на мою електронну адресу. Відповіді не було.
11 березня я знову звернулася до онлайн чату, знову було створено заяву вже під номером 33179324. Фахівець відповів, що протягом 5−7 днів кошти надійдуть до мого рахунку в іншому Банку.
Кошти так і не надійшли.
Сьогодні 21 березня знову звернулася до онлайн чату, де була відповідь: «На жаль, переказ залишку коштів неможливий, так як в Банку недостатньо даних для Вашого обслуговування». Треба особисто звернутися до найближчого відділення Банку.
Я більше десяти років Клієнт Банку, і тільки тепер у них не вистачає даних. Тим паче, коли надсилала останній раз заяву, я відправляла фото всіх документів разом з собою. Було підтвердження через відео-чат моєї особистості.
Я знаходжусь на окупованій території, і я не можу завітати до ніякого відділення.
На що мені Банк надав варіант, написати довіреність на людину, яка знаходиться на підконтрольній Україні.
Як мені написати довіреність, нотаріуса у нас не має, та й поштою я її не відправлю. Як мені отримати свої кошти з рахунків ПриватБанку?
Дуже цікаво, якщо б у мене були кредити, то я б зобов’язана була б їх сплачувати і надалі, і даних моїх достатньо для цього. А як віддати мої кошти — так ми вас не знаємо.
Написать комментарий
Банк припинив обслуговування без пояснення причини.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
заборона Розрахунки в Інтернет без 3D Secure
Как вы заметили люди жалуются на мошеннические оплаты картой на иностранных сайтах. Вам всего то нужно добавить функцию «заборона Розрахунки в Інтернет без 3D Secure.
Такая функция есть в Ощядбанку
Фото
https://i.ibb.co/wQPqxjs/20−03.png
Пропозиція вже передана нашим колегам для розгляду. Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
Комментарии (3)
Блокують платежі
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Написать комментарий
Отказ в обслуживании
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Написать комментарий
не віддають валюту
Перепрошуємо за можливі незручності.
Отримати готівку з картки/рахунку без попереднього замовлення можна в будь-якому зручному відділенні за умови наявності потрібної суми та номіналів купюр в касі на момент вашого звернення. Замовлення готівки здійснюється через Приват24 на суму від 300 EUR/USD на суму кратну 100.
Комментарии (3)
невыполнение взятых финансовых обязательств
ВОПРОС — почему такое скотское отношение к клиентам банка?
Интересно, если бы я был должен банку средства по кредиту, но просрочил платеж на сутки что бы было???
Перепрошуємо за завдані незручності.
Після створення заявки на замовлення готівки банк відправляє повідомлення, що заявка створена. На цьому етапі вона ще не опрацьована. Тому після створення заявки ми радимо перевіряти стан замовлення в своєму Приват24 та очікувати окремого повідомлення про підтвердження.
Ми завжди стараємось задовольнити попит клієнтів та робимо все, що заявка була опрацьована позитивно і готівка була доставлена на обрану дату. В ситуації, коли, на жаль, відсутня можливість виконати замовленя готівки на обрану дату ми додатково інформуємо клієнта про те, що готівка буде доставлена в інший день або необхідно створити нове замовлення.
Також зазначимо, що отримати готівку можна у відділеннях без попереднього замовлення за умови її наявності в касі на момент звернення клієнта.
Написать комментарий
Всім ФОП УВАГА міняєм банк!!! КРАДІЖКИ З РАХУНКУ ФОП через картку ключ до рахунку.
Оплата на сторонньому сайті можлива лише за умови введення даних картки, що відомі її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження платежів та зробимо все, щоб повернути вам кошти. Наразі заявки на оскарження в роботі і за результатом їх розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Комментарии (6)
Квитанции
Оплата была, но квитанции невозможно посмотреть в приложении
Наразі не зафіксовано труднощів з отриманням квитанцій через Приват24. Ви можете оновити або перевстановити додаток, якщо на вашому телефоні все ще не вдається отримати квитанцію в архіві платежів. Якщо після цього питання залишиться актуальним, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми могли розібратись в ситуації детальніше.
Комментарии (2)