Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Непрозорі акції та відсутня нормальна можливість з’язатися з оператором

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maksym Solomko 4 декабря 2023, 20:11
Додав платіжну картку системи mastercard у «Google Гаманець», щоб зняти з неї готівку на касі й прийняти тим самим участь в акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай» (1 листопада зареєструвався в акції, а 10 — зняв готівку). Кешбек мені не нарахували, мотивуючи тим, що мною не був уведений ПІН-код від картки. А те, що термінал магазину не запитав у мене ПІН-код від картки, оскільки оплата здійснювалася телефоном із NFC при розблокованим екраном — фахівець підтримки на це повідомив, що міг би попросити продавця зробити запит ПІН. Я ось стою на касі, мені термінал показує суму для оплати й я не знаю чи термінал запитає ПІН, операція торгова чи переказ, правильний МСС… У повних умовах акції (пункт 3.1) взагалі про запит ПІН немає і мови. Кидок від банку :(
Але більше за все мені не подобається процес з'єднання з фахівцем підтримки, бо треба пройти «квест» від бота й можливо при правильному «паролі» він з'єднає з оператором, а у в противному випадку ні. Й тут немає різниці я дзвоню на 3700 чи пишу в чат. Наприклад, в осени я зробив терміновий переказ через Western Union, отримувач переказ отримати не зміг і система повернула переказ відправнику, але для цього мені було потрібно з'єднатися з оператором для фіксації запиту (оскільки в системі переказ успішний, але він не доступний для повернення) — я витратив більше 10 хвилин спілкування з роботом Поліна, щоб вона з'єднала з необхідним фахівцем; а щодо неотриманного кешбеку мені що тільки не прийшлось писати боту. Я розумію, що бот допомагає вирішити питання самостійно, но таке неправильне його налаштування робить неможливим отримати необхідну підтримку від банку. Відстій повний!
Приватбанк
Ответ банка
5 декабря 2023, 9:50
Вітаємо. Перелік дій, щоб стати учасником акції «Готівку на касі знімай – 50 гривень забирай» вказаний на сайті https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte, де однією з умов є підтвердження операцію за допомогою ПІН-коду картки.
Для з'єднання з оператором на лінії 3700, ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або короткими фразами описати ваше питання та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліста.

Комментарии - 1

+
+24
SergeyNina
SergeyNina
4 декабря 2023, 22:45
#
Продавец не может сделать запрос пин кода или нет. Это решается автоматически. Можно настроить, но не индивидуально для каждого клиента при оплате. На ходу это сделать невозможно
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Непрозорі акції та відсутня нормальна можливість з’язатися з оператором