Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Василий Демьянчук 2 августа 2023, 22:42
Проблема з банком, нажаль співробітники нічого не роблять

Був та є рахунок в Приватбанку, станом на 2014−2015 рік на момент проведення АТО у нашому місті закрились всі філії, банкомати та термінали. на той час мав залишок -3000 грн на кредитному рахунку

Звязувався з банком, так как кошти були (КБ Приватбанк — старий) оператори казали що нічого страшного, діє закон президента (точно вже не памʼятаю) що можна оплатити без процентів в любий час бо не мав можливості їхати у Дніпропетровську область.

Далі в мене різко заблокували додаток, рахунки на фіз особі, кошти всі пропали більше 5000 грн.

в 2019 році був вимушений все бросити та виїхати в друге місце на територію України

Пішов на роботу, і прийшло письмо від виконавця, що Приватбанк подав до суду, виграв (хоча повідомлень і запрошень мені не приходило за весь період)

Сплатив більше 21000 грн (кредит 3000 грн) за позовом

Далі довго Приват блокував доступ, більше місяця дзівків, мені перерахували все, та заразували на рахунок 18500 грн (незаконні відсотки)

Грощі були на рахунку.

в 2022 році, звернувся до банку щоб відкрити рахунок
Бізнес акаунтом не використовував, так как закрив підприємство

На картки приходила зарплатня більше року, все було добре,
Платив комуналку, грощі завжди були на карці

В Один день після зарахування зарплатні 16500 грн, ці грощі за секунду пропали.

звязався з консультантом. Сказали поставили автоматичне списання за кредит.
Тобто у мене був закритий кредит. Я не відкривав від греха ті кредити

Начав розбиратись, і той кредит що я виплатив тіло закрите, а якісь відсотки більше 55000 грн є

Ті 16500 грн уйшли на якійся там рахунки, і сума тепер 45000 грн
відсотків

Зараз пишу цей відгук, зайшов в программу і її заблокували

Шахраї

Оператори нічого не можуть сказати

у відділені мяко кажучи послали і сказали платити

— Платити все життя, бо не факт що я виплачу, а вони ще не придумають відсотків

Дуже прикра ситуація, це бандити котрі всі ваши кошти будуть привласнювати собі

Коли був Комерційний банк, даже такого не було, а тут Державний…
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2023, 13:31
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. При зверненні до виконавчої служби можливо отримати повну інформацію стосовно стану заборгованості та шляхів її погашення. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняті протягом 3-х днів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Niflungar 2 августа 2023, 21:22
1 августа в 22:47 попытался снять 10400 гривен со своей карты. Банкомат минут 10 жужжал, почти до самого закрытия магазина, в котором расположен. Потом выдал сообщение, что не может завершить транзакцию и деньги будут возвращены в течении 30 минут.
Прошли сутки, денег нет. Заявка принята. Ждём инкассацию. Работники приезжали около 9 утра. Они до сих пор возят с собой денежные мешки? В чем сложность пересчитать кассу проблемного банкомата?
Эти деньги были крайне важны на сегодняшнее утро. Приват очень сильно подвёл.
В марте была похожая ситуация, возврат денег ждал 48 дней. На этот раз карта именно привата. Какие будут отговорки на этот раз и что я сделал неправильно?
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/320053/
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2023, 12:17
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію стосовно вашого питання, додатково вас сповістимо про результат у особистих повідомленнях.
Проблема решена
Dens777 2 августа 2023, 21:09
Приват списал 117$, что по курсу примерно 4165 грн, якобы я был подписан на какую-то подписку в амазоне и прошло списание денег, причем дату подписки они озвучили такую, что я физически не мог ее совершить в тот день! Далее интересней, на карте стоит лимит на интернет платежи с гораздо меньшей суммой, но и это не помешало привату списать деньги!!! Я когда блокировал карту и разговаривал с оператором, так ей и сказал, очень похоже на то, что вы сами списали эти деньги или у вас утечка информации и кто-то из ваших сотрудников это делает!!! Прочитав кучу отзывов на этом сайте о похожих ситуациях у людей по списанию на awes emea amazon.co у меня желание полностью закрыть все счета в этом банке и больше никогда даже и в мыслях не допускать, что бы быть их клиентом!!! На данный момент создали заявку и типа ждите 11 дней, может вернутся деньги, а может потом еще придется ждать по каким-то их там регламентам от 45−120 дней, а может вообще не вернутся, короче банк сделал вид «моя хата скраю, ничего не знаю» Как можно доверять им деньги, если это не первый случай и они ничего с этим не могут сделать!!! По моему пониманию, они должны были эту ситуацию заподозрить как мошенническую, так как уже у них были проблемы с такими списаниями у других людей, судя по многочисленным отзывам, во вторых не потребовалось ни какого подтверждения по операции списания и третье это то, что стоит лимит в разы меньше на операции в интернете и что вы думаете…ничего из этого всего их систему не смутило и платеж они провели!!! Если деньги не вернут в течении 11 дней, закрою все счета у них и всем знакомым скажу сделать тоже самое!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2023, 9:13
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Бачимо, що наразі за вашим зверненням було сформовано запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Окремо зауважимо, що у випадку, якщо при вказаних платежах не було введено 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дані операції і повернути кошти розцінюються, як високі.
Зі свого боку робимо все можливе, аби допомогти повернути кошти.
Проблема решена
streamy 2 августа 2023, 11:58
Отделение по адресу: Харьков, ул. Китаенко, 8
Банк продовжує видавати доларові купюри старого зразка до 2006 року включно спираючись на регулювання НБУ. Однак на валютному ринку України реалії такі що білі долари в обмінниках приймають за значно нижчим курсом ніж нові купюри зразка після 2006р. Я скаржився регулятору (НБУ) на дану ситуацію в обмінниках Харкова, однак ніякого вирішення питання від НБУ немає. То ж НБУ по факту не регулює валютний ринок в Україні. Курс безпосередньо в банку значно нижчий за ринковий і обмінювати валюту в Приватбанку вкрай невигідно. То ж не можу забрати свої власні кошти новими купюрами з банку.
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2023, 12:22
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
MaksD28 1 августа 2023, 21:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Сечевых Стрельцов, 103
Доброго вечора. 23.07.23 з моєї карти приват банку було знято значну суму коштів без моєї на це згоди, еквівалент 14 тис.грн. Було здійснено 4 транзакції в проміжку з 19.14 по 19.20, перші дві по 1 доллар (потім кошти повернулись), далі ще дві транзакції на 251 доллар та 2852276 VND (в реєстрі валют це в'єтнамський донг). В приват24 дані транзакції зареєстровані як «Оплата послуг Facebook». Хоча в мене не підключено жодних підписок в соцмережах, оплати проводжу через NFC, на підозрілих сайтах оплати не робив, третім особам інфу не передавав.
Після цього інциденту мною було подано заяви в у відділення поліцію № 31271 та кіберполіції № 31342 (онлайн) та подано запит в приватбанк № 2614450, № 2614449 на повернення коштів.
Обурливим є факт, що значної суми коштів приват24 не запросив підтвердження як наприклад при покупці чогось в googl pay, не спрацювали ліміти встановлені для оплати в мережі, хоча це і є та ж сама оплата в мережі. Виходить, що безпека банку не спрацювала зовсім.
Вважаю, що відповідальність за нелегальне списання лежить в першу чергу на стороні банку та шахраях, хочу щоб мені повернули кошти та провели модернізацію системи безпеки при проведенні онлайн переказів зв’язаних з підписками на якісь сервіси, покупки і тд.

В мережі вже є багато подібних випадків, значить шахраї розвивають цей напрямок і наразі є ризики бути ошуканим.
Приватбанк
Ответ банка
2 августа 2023, 9:33
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Окремо зауважимо, що у випадку, якщо при вказаних платежах не було введено 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дані операції і повернути кошти розцінюються, як високі.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
nadin10121980 1 августа 2023, 19:29
Укрпошта доставила рекомендований лист з постановою ВДВС 25 липня. Телефоную щодня. Спочатку не бачили постанову, 27 липня зареєстрували. А вчора виявилось, що зареєстрували 31 липня. Шукати постанову з 25 до 31 для реєстрації??? Станом на вечір 1 серпня постанова «в черзі»! А скільки ця черга займає часу? А подальше опрацювання? Таке враження, що ПриватБанк умисно затягує час. Таку постанову ВДВС виносить на протязі 2 роб.днів. Для чогось законодавством встановлено стислий термін. А ПриватБанк тиждень реєструє після отримання, черга-невизначений час, а обробка до 10 днів? Шановні! Зараз все автоматизовано! Арешт дивом наклали в той же день, як винесли постанову (отримали, черга…, обробили, все встигли за 10 хвилин).Може досить знущатись.
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 20:00
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
juliaho555 1 августа 2023, 15:55
Сегодня, хотела снять со своей валютной Карточки 700 $ в кассе, но кассир сразу сказала, что доллары у неё в наличии только 1996 года. Это вообще нормально? При том, что карту свою я пополняла долларами 2006 года и подвину Синими, так почему же мне хотят впарить сейчас старье и хлам??? Что это за беспредел? То же самое с моим валютным Депозитом, хотела забрать, но мне сказали, что выдают тоже старыми!!! При том, что клала я на Депозит нормальную валюту, а теперь мне хотят подсунуть хлам??? Что за беспредел и сколько ещё это будет продолжаться? Никогда больше не положу деньги на Депозит в Приватбанк!!!
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 16:18
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Анатолий Романов 1 августа 2023, 13:25
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 9/7
с 28 июля с. г. пытаюсь получить валюту в отделении приватбанка по адресу: г. Николаев пр. Центральный 9/7, было сделано три попытки, и каждый раз банк пытается выдать сумму купюрами старого образца, которые не принимаются многими финансовыми организациями в Украине. Все три раза деньги заказывались предварительно, через приват/24 с получением оповещения о доставке денег… трижды подавал жалобу о вышеизложенном (58704272 от 28/07/2023, 58983896 от 31/07/2023, 59245047 от 01,08,2023) реакции на жалобы никакой.
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 14:22
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Зняв $400 в касі приватбанку де мене запевнили що приймуть їх назад, цитата «звісно, це ж ми їх видали». Пішов спеціально перевірити в інше відділення, з 4 купюр 2 прийняли, а 2 сказали лише інкасо, але його зараз в них немає. Навіть якщо є, це ж не безкоштовно. Це прикол?
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 12:48
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
Olegnedovolny 1 августа 2023, 1:36
Зараз 1−22 ночі. Терміново була потрібна консультація співробітника банку. Почав писати цей пост після ГОДИНИ очікування та прослуховування музики.
1. Це плювання на всіх клієнтів банку (яких десятки мільйонів).
2. Зараз мільйони дівчат та жінок їдуть за кордон щоб заробити якісь гроші, оскільки в Україні проблема з роботою. Невже в цей скрутний час ДЕРЖАВНИЙ банк не може працевлаштувати декілька десятків співробітників, щоб вони могли отримувати зарплату, а клієнти сервіс??..
Гнати к чортам керівництво банку, якщо воно плює на людей…
Закінчиться війна і ви теж своє від нас отримаєте…
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 18:03
Вітаємо.
Перепрошуємо за ці незручності. Обов'язково перевіримо, чому так вийшло.
Також нагадаємо, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
ohudyma 31 июля 2023, 17:56
Маю відкритого ФОП в приватбанку. Співпрацюю з іноземною компанією з ОАЕ по контракту, як IT фахівець та отримую кошти на USD рахунок через SWIFT.

Перші пів року все було нормально, але зарплату за червень було заблоковано фін моніторингом. У відповідь я надав файли контракту та реєстраційні документи компанії в ОАЕ, на що отримав відмову та вимогу надати структуру власності компанії, та скани документів основних власників.

Якщо структуру власності я можу ще якось намалювати, то сканів документів мені ніхто явно не надасть.
Дзвінки валютному менеджеру ніяк не допомогли, кошти зависли в повітрі, відправник їх не має, а банк мені не хоче зараховувати на рахунок посилаючись на те, що я не надав достатньо документів.

Також банк відмовляється повернути кошти відправнику, посилаючись на те, що вони будуть автоматично повернуті через 2 місяці.

Цікаво те, що я відкрив рахунок в Укрсиб банку і наступна зарплата прийшла без проблем після надання простого інвойсу, але приватбанк не зацікавлений в тому, щоб полегшити життя підпримцям, лише щоб гемороїти їх.

На даний момент чекаю, щоб кошти повернулися відправнику і мені перерахували їх в інший банк. Після того закрию всі рахунки в приваті та обірву з ними будь які зв’язки.
Приватбанк
Ответ банка
1 августа 2023, 8:34
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
club777 30 июля 2023, 16:17
Коротко: готівкового долара в норм стані в касах банку у Львові немає, за 2 тижні в більш-менш норм стані вдалось зняти всього 200USD старого зразку.
Клієнти косяками щоденно приходять в касу за своїми грошима, ім демонструють долари в жахливому стані (які потім в обміннику точно не приймуть!), клієнти відмовляються отримувати такі купюри, розвертаються і приходять в тим самим питанням в касу на наступний день… І так по колу.

Відповідь на відмазку банка тіпа «які купюри нам здають клієнти — такі гроші ми видаємо в касах»: банк може (навіть в норм країни мав би!) не тільки барижити на комісіях, але й проводити інкассо (як варік для голд клієнтів, ЗСУ, пенсіонерів і т.д. — без комісії), вкласти власні кошти (а доходи банку це дозволяють), позбирати старі/зношені купюри і літачком завезти їх на обмін в USA
Замість того, найбільший банк країни, включає окуня і генерує відмазки озвучені вище

Номери заявок замовлення готівки (фактчєкінг)
17−07−2023 29492789
18−07−2023 29513246
19−07−2023 29529140
20−07−2023 29540973
21−07−2023 29563039
26−07−2023 29626578
27−07−2023 29646644
28−07−2023 29662736

пс. Приват завжди був дном, але банку вдаєть покращувати свої результати і пробивати дно все глибше!))

Зміст того посту (може комусь зроблю корисну справу): при можливості, уникайте Приватбанк, т.я це банк, який: барижить персональною інфою, блокує карти без поводу, має величезні комісії, створює черги в касах, ну і тепер той цирк з видачею доларів!
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 20:10
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що у вас склалась така думка про нас.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Якщо у вас залишились невирішені питання, ви завжди можете звернутись в наш чат підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua
Dmytro Krym 30 июля 2023, 13:03
A Positive Banking Experience

I recently had the pleasure of banking with Bank, and I must say it was an outstanding experience. From the moment I walked through their doors, I was greeted warmly by their friendly and knowledgeable staff.

Opening an account was a breeze, and the staff guided me through the process with patience and professionalism. They took the time to explain all the available options, making sure I understood the features and benefits of each account type.

One of the things that impressed me the most was their online banking platform. It is user-friendly and intuitive, allowing me to manage my finances conveniently from anywhere. Whether it was checking my account balance, transferring funds, or paying bills, the platform proved to be efficient and secure.

Additionally, I must mention their customer service, which has been top-notch. Anytime I had a question or needed assistance, I could rely on their customer support team. They were responsive, courteous, and always went the extra mile to address my concerns promptly.

Furthermore, Bank offers a variety of financial products that cater to different needs. Their competitive interest rates and low fees make banking with them an excellent choice for maximizing my savings and minimizing unnecessary costs.

Overall, my experience with Bank has been exceptional. They have demonstrated a strong commitment to customer satisfaction and have proven themselves to be a reliable and trustworthy institution. I highly recommend Bank to anyone seeking a reliable banking partner for their financial needs.
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 15:32
Good day! We sincerely thank you for your feedback! Your words motivate us to provide even better service!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
1979mmv 30 июля 2023, 7:44
Я спробував скористатись картою Приватбанку перебуваючи за кордоном. Банк одразу заблокував мою карту і вимагає в мене здійснити дзвінок, от тільки коли я дзвоню, то мені каже, що вибачте, на даний час всі оператори зайняті. Після доби активної переписки зі службою підтримки банку мене взагалі просто заблокували і стерли, не має у них такого клієнта. Дякую банку.
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 11:02
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення вам знадобиться веб-камера.
Полезный комментарий
1979mmv 31 июля 2023, 7:03
Вирішення питання з розблокування карти зайняло добу активного спілкування з банком. Можливо б це зайняло менше часу, але система довго не надсилала СМС для розблокування додатку. У підсумку форум виявився єдиним дієвим каналом зв’язку з банком, хоча і не має до банку жодного відношення. Після блокування карти ані додаток, ані чат боти не ідентифікували мене як клієнта банку. Прикра ситуація, яка псує нерви і забирає дуже багато часу.
Проблема решена
BochaAleks2204 29 июля 2023, 22:24
26 липня, мав необхідність зняти готівку 7000 грн в банкоматі Приват банку ТЦ«Магелан" в м.Миколаїв, та стався технічний збій, кошти з карти були списані, але не видана готівка!
На моє звернення по 3700 якісної відповіді про повернення коштів я не почув, більш того порядок повернення коштів завуальований настільки, що таке враження, що це шахраї, які маніпулюють людськими коштами на свою користь! Термін повернення кожного звернення (5), до спеціаліста переноситься з незрозумілих причин! Будьте обережні з власними коштами у Приватбанку!
Приватбанк
Ответ банка
30 июля 2023, 10:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату. У описаній вами ситуації, термін обробки заявки на повернення коштів може складати до 14 днів, оскільки аби підтвердити факт помилки з боку пристрою його необхідно інкасувати. Бачимо, що наразі за поданою вами заявкою факт збою підтверджено, робимо все, щоб якомога швидше повернути кошти вам на рахунок.
Проблема решена
Олександра Сергіївна 29 июля 2023, 0:45
Ставши жертвою шахрайства, а саме 18 тис грн., саме стільки в мене вкрали з рахунку кредитної карти. Я звернулась в банк для вияснення і повернення своїх коштів. Під час розмови працівник лінії мене чемно вислухала, подала заявку на повернення коштів. І сказали чекати відповіді
до 120 днів. Також повідомила що шахраї провели авторизація моєї карти з використанням номеру, терміну дії і cvv кодом на певному сайті. Й після цього банк авторизував і відніс його до «безпечних сайтів» чим саме дав зелене світло шахраям. Мені не приходили ні коди з смс, ні дзвінки для підтвердження, ні ліміти по карті не спрацювали (що добило мене остаточно, бо я встановила 100 грн.). Згідно відповіді банку, після авторизації карти на сайті з неї можна списувати будь які суми, і до одного місця ті ліміти. Це взагалі не налазить на голову!!! Скажіть де безпека банку??? Чим ви зайняті??? Якщо дозволяєте таке. До крадіжки з карти у мене був ще свій борг й загалом у мене 36 тис. Я стала шукати варіанти вирішення, бо % по боргу ростуть з повної суми. І платити мінімальний платіж з тої суми мені вкрай дорого.Й звернулась з проханням реструктуризації (розбивка суми рівними частинами). На що отримала відповідь, що мушу стати злісним не платником щоб отримати таку подачку від банку! Хотіла навіть взяти «кредит готівкою» в тому ж Приватбанку. Й тут суцільне розчарування, бо під час звернення я заблокувала кредитку і не збираюсь її розблоковувати.Відділ по кредитах анулював після цього усі доступні мені ліміти. А відновити до того рівня що було вони не можуть (((. Так триває вже майже місяць моїх поневірянь. Банк свідомо заганяє мене у боргову яму! Коли я питаю у працівників банку що вони можуть запропонувати мені щоб якось вирішити питання, то ті розводять руками. Довіри до банку «0». Навіть ворогу не побажаю звертатись в ПриватБанк. Тож якщо вам не шкода своїх нервів, себе й своїх коштів, то ласкаво просимо в ПриватБанк.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2023, 9:49
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Бачимо, що ваше звернення було опрацьоване, і за результатами було проведено зворотній зв'язок. Окремо зауважимо, що Банк працює над спрощенням умов кредитування, однак наразі операція реструктуризації боргу за кредитною карткою «Універсальна» доступна лише для клієнтів Банку із простроченою заборгованістю.
Zarabasik21 28 июля 2023, 23:35
Виконавчою службою направлено постанову на зняття арешту з картки, отримана Приватбанком 25.07.2023р., рахунок досі заблокований,, я військовослужбовець і вкрай обуренний таким ставленням вашого банку.Надайте пояснення в чому причина затримки.
Приватбанк
Ответ банка
29 июля 2023, 10:01
Вітаємо. На жаль, за інформацією, наданою у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ZOYA MINAYEVA 28 июля 2023, 17:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Андрея Малышко, 5
Добрий день!
Питання по МИТТЄВИМ переказам Money Gram.

Звернулась у відділення з метою отримання переказу Money Gram в розмірі 50 доларів США. Касир повідомила, що згідно даних її програми я маю підійти до співробітника, щоб заповнити опитувальник та актуалізувати дані. Я спитала, якщо я не маю активних продуктів банку, нащо мені проходити ідентифікацію? Касир відповіла, що такий порядок і програма далі не пропустить. Я звернулась до співробітника, яка повідомила, що для отримання переказу мені потрібно відкрити рахунок в доларах. Я сказала, що мене влаштує виплата в гривні по курсу, якщо немає 50 доларів в касі. Тоді вона сказала, що я маю відкрити рахунок в гривні і ніяк інакше, а те що сказала касир вона не має коментувати. А якщо я не погоджуюсь на відкриття карткового рахунку, маю звернутись до будь-якого іншого агенту системи переказів, наприклад Ощад, де мені можуть здійснити виплату «за альтернативною схемою без відкриття рахунку, а в Приваті такі правила». Намагаюсь знайти такі вимоги в офіціальних документах і не знаходжу.
Я звернулась в інший банк і протягом 2х хвилин отримала 50 доларів готівкою. Але питання з Приватбанком хочу закрити для себе.
Прошу повідомити чи дійсно для отримання переказу в А Т Приватбанк в розмірі 50 доларів США (або еквівалент в гривні)за системою Money Gram, я маю відкрити картковий рахунок в А Т Приватбанк?
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2023, 18:55
Вітаємо.
Для отримання переказу не обов'язково відкривати картку.
Процедура отримання у відділенні:
Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації.
Крок 2. Повідомте деталі переказу: систему переказу – MoneyGram, контрольний номер, суму, валюту отримання, П. І. Б. відправника й країну надсилання.
Крок 3. Отримайте гроші на картку або в касі.
Більше місяця не можу зняти гроші зі свого валютного рахунку. Пропонують купюри 1996 року, з плямами та потертостями, які потім не хоче приймати ні сам приватбанк, ні в обмінниках.
Приватбанк
Ответ банка
28 июля 2023, 18:36
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Проблема решена
1979mmv 27 июля 2023, 19:23
Мені військова частина зарахувала грошове забезпечення і випадково у коментарях до платежу я побачив, що банк зняв за зарахування комісію. Мої звернення до служби підтримки банку ситуацію не вирішили. Банк чомусь вважає, що військова частина не грошове забезпечення мені перерахувала, а щось інше. Хоча що саме пояснити не можуть. Раджу всім військовим перевірити, може і у них банк краде кошти. При цьому, в умовах користування карткою зазначено, що за зарахування грошового забезпечення комісія не списується.
Приватбанк
Ответ банка
27 июля 2023, 20:12
Вітаємо.
Розуміємо ваше невдоволення, та якщо поповнення вашої картки було проведено як нецільовий платіж, утримується комісія, відповідно до тарифів картки. Наразі це 0,5% від суми (та не більше 50 грн). Рекомендуємо уточнити в бухгалтерії, чому в такий спосіб вам переказані кошти.
Полезный комментарий
SergeyNina 28 июля 2023, 1:24
Если бухгалтерия провела платёж как нецелевой то комиссия 0,5% и отменить её нельзя. Просите чтобы бухгалтерия исправила ошибку иначе будете платить комиссию

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝