×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Исчезли деньги с дебетовой карты.
Написал в мессенджер в приложении ПБ 24 — тоже тишина.
Щоб ми могли ідентифікувати Вас та перевірити інформацію детальніше, ми звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Украли деньги с утеряной карты посредством оплаты услуг Itunes
В описаній Вами ситуації варто зазначити, що для зміни інтернет ліміту через Приват24 необхідно знати пароль від акаунту та доступ до фінансового номеру телефону. Довольте зауважити, що перевірити історію змін інтернет ліміту по картці можна в Приват24 меню «Архів» — «Налаштування» — «Зміна інтернет-ліміту». Виходячи з інформації, вказаної Вами в даній публікації, дані Вашої картки були відомі окрім Вас також третім особам. Згідно умов та правил банківського обслуговування, що розміщені на сайті банку (https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-74/?lang=uk), п.п. 2.1.3.5. в обов'язки клієнта входить:
— Не передавати Карти, Піни третім особам (п.п. 2.1.3.5.1.);
— Вживати заходів щодо запобігання втрати (розкрадання) Карток, ПІНа (персонального ідентифікаційного номера) або інформації, нанесеної на карту і магнітну смугу, або їх незаконного використання (п.п. 2.1.3.5.6.);
— Інформувати Банк, а також правоохоронні органи за фактом втрати карти, ПІНу, або отримання звістки про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку, або за телефоном 3700 (п.п. 2.1.3.5.7.);
— У випадку якщо Держателю Карти відомі факти про незаконне використання Карти, Держатель Карти зобов'язаний у триденний термін після усної заяви про втрату карти, стікера PayPass, ПІНа надати в Банк докладний виклад обставин втрати карти, стікера PayPass і / або ПІНу і відомі факти про їх незаконне використання (п.п. 2.1.3.5.7);
— Письмово доручати Банку постановку Картки в СТОП-ЛИСТ Платіжної системи (п.п. 2.1.3.5.8.).
Банк, діючи в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою за Вашим зверненням сформував запити на повернення коштів. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше. За результатом обробки запитів Вас буде проінформовано.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті та не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet і https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (23)
Дуже подобається обслуговування банку
Дякую за послуги
Дякуємо за те, що Ви з нами! Нам дуже приємно, що Вам подобається користуватися нашими послугами. Будемо робити все, щоб і надалі Ваше обслуговування викликало лише позитивні емоції.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Кредитный лимит
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Глибоко НЕуважаемый ПриватБанк!
Но тут БАЦ!!! Покупаю утром кофе, а у меня «недостатньо коштів на рахунку». Смотрю в приложение а там кредитный лимит «0». С 27000 до 0, без предупреждений. Без объяснений каких либо причин. Типа программа сама пересматривает кредиты и мне его обнулили.
Через два месяца звонок: « Вы такой хороший клиент, мы вам поднимаем кредитный лимит до 5000 грн!!!!!!»
Ну ладно, пользуюсь опять в том же духе. Покупки, метро, никакой просрочки… До сегодняшнего дня. Опять без предупреждения, без объяснения причин: « Ваш кредитный лимит 0».
Ну как так можно по… стически относится к своим клиентам? Как можно доверять вам и на вас рассчитывать. Сегодня дали завтра, захотели, забрали. Обидно не за деньги, они не мои все равно, а за отношение. Я что то нарушил? Так объясните, пожалуйста.
Я точно уже не ваш клиент. И другим рекомендую подумать насчёт вас. Сейчас ваши сервисы и условия далеко не уникальны как лет пять назад. Есть с чего выбрать.
P.S. Не утруждайте себя писать мне ответ на это сообщение. О программе, которая сама принимает решение о кредитном лимите, я уже слышал неоднократно.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Ви можете переглянути свою кредитну історію в Бюро Кредитних Історій України (УБКІ). У Вашому випадку, переглянувши історію користування та поточний стан картки, банк прийняв рішення знизити ліміт. При подальшому користуванні карткою, особливо без порушення умов кредитування банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Чиста правда про ПриватБанк
Дякуємо, що залиши відгук про наш сервіс. Ваш коментар — це найкраща оцінка нашої работи. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Оплата за рубежом.
Случайно через пару дней в чеке обнаружил «оплата не прошла». При всех предыдущих оплатах в разных странах мгновенно приходил е-мэйл с выпиской со счета, подтверждающий списание. По этой операции такого сообщения не было. В Пр24 все покупки того дня списаны со счета, кроме этой. На момент в выписке такой оплаты нет. Т.е. продавец ошибся и товар получен без оплаты.
Вопрос: как проверить был ли сбой и как его устранить.
Буду там в марте. Хотелось бы к тому времени устранить проблему.
Дата платежа 02.02.2020. Ресторан: PREZO KEPYKLELE, VILNIUS
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації по ньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Непробиваемая стена
Виходячи з описаної Вами ситуації, як ми розуміємо, за Вашим зверненням служба підтримки відмовила в наданні персональних даних третьої особи. Так як персональна інформація клієнта є банківською таємницею та захищена законом. За необхідності, клієнт може отримати реквізити до своєї картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» та надати їх Вам самостійно.
Ви можете більш детально описати нам в особистих повідомленнях ситуацію та яка виникає складність при коммунікації з клієнтом для отримання реквізитів.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Украли деньги с карт приват банка ,через систему приват 24
Більше правил безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (15)
Банк разочаровал. Разочаровал в том, что по всей своей популярности имеет необразованных сотрудников. В банк поступило постановление «Об исполнительном производстве» об аресте счетов должника. На основании чего был арестован счёт по зачислению зарабо
Комментарии (7)
Отказались обслужить
Комментарии (4)
Банк требует документы про финансовое положение.
Такое поведение банка привело к тому, что я уже закрыл все депозиты — на 400 000 грн, практически обнулил валютные карточки. Вы потеряли порядочного и надежного клиента.
Комментарии (5)
Невозможно открыть счет для ФОП
Пытаюсь зарегистрировать счет для ФОП.
1) Сначала нужно час ждать специалиста, который этим занимается. Потом нужно отсидеть получасовую очередь к другому специалисту, который внесет обновленные данные в мой счет открытый на физ лицо. Потом идем опять к специалисту, которого ждал час. После этого тебя отпустят, но счет не откроют.
2) Сказали, что в течении нескольких часов счет откроют. Это было в пятницу, сегодня понедельник. Дозвониться в банк не смог, пытаюсь общаться в чате — отвечают один раз в полчаса и каждый раз новый специалист спрашивает в чем у меня проблема.
В конце концов ответили, что нужно просто ждать.
Вывод:
Если вам нечем заняться и очень нравится ходить в этот банк-поликлинику, и нравится, что на вас всем наплевать, и вы не хотите работать, как предприниматель, да и вам вообще не нужен счет для ФОП, то это банк для вас!
Всем остальным советую поискать другие банки.
Да и специалист в чате сказал, что счет открывают до 3х рабочих дней. Так, что инфа на минфине, что счет открывают во время визита в отделение неверная.
И еще, 7-го не мог получить CVV код от своей карты. Пришлось идти в отделение, там сказали, что не знают в чем причина. Позже перезвонил какой-то специалист банка и сказал, что с моим счетом все в порядке, просто они ради безопасности выборочно блокируют отправку кодов.
Сегодня эти коды опять невозможно получить. Говорят, что у них какой-то сбой. Видимо он случился тоже ради безопасности чтобы люди не смогли снять и потратить свои деньги.
Комментарии (4)
Лучшая поддержка, да и лучший Банк, объективно
К сожалению, почти все негативные комментарии, которые я здесь прочитал, связаны с низкой финансовой грамотностью клиентов. Я являюсь клиентом ПриватБанка более 10 лет. Имея опыт сотрудничества с другими украинскими и зарубежными банками, могу абсолютно объективно утверждать, что ПриватБанк — один из самых современных и надежных банков точно Украины, и один из самых удобных в Мире. Такой широкий спектр финансовых услуг и инструментов мало, где доступен. Желаю сотрудникам ПриватБанка такта и терпения в работе. Спасибо вам за сервис и функциональность.
Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Ми цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Мошенники
Написать комментарий
Афери Приватбанку
В суботу після обіду до мене телефонує співробітник банку і повідомляє, що у мене кредит і я заборгувала більше, ніж 2 роки, коли я віддам.
Крім того, що я не користуюся кредиткою (у мене її навіть нема), всі борги, які у мене були давним давно закриті, приват 24 — чистий, але за одну ніч магічним чином у мене з'являється кредит близько 30 тисяч гривень, який я маю сплатити.
На численні дзвінки у Приват мені підтверджують мою ж інформацію і повідомляють, що це технічний збій і мені перетелефонують з технічного відділу.
Чекаю або йду в поліцію…
Комментарии (3)
Банківські підводні камні
Умови користування карткою не змінювались, інформація щодо умов користування є публічною і також зручно наведена з прикладами на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Задля погашення заборгованості не обов'язково знаходитись на території Україні — Ви можете відправити міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov; або надіслати кошти безпосередньо за номером картки.
При закритті картки, у разі наявності власних коштів, система пропонує Вам вибір, куди перерахувати залишок.
Закриття проводиться після перерахування на один із обраних Вами варіантів (На іншу картку/рахунок; на благодійність; на скарбничку)
Комментарии (16)
Приват 24 уже не 24
Комментарии (1)
Данные моей карты у мошенников?
Я так понимаю, кто-то пытался произвести платеж с моей карты. Свзавшись с оператором, в итоге получил такой ответ: «Бачимо запит на списання від стороннього сервісу...» Т.е. мошенник знал номер карты, срок действия и CVV код. Как такое могло произойти если:
1) Карту не терял, да и CVV код на ней стёрт
2) Платежи в интернете я проводил только через EasyPay и LiqPay
Карту заблокировал, деньги сохранил, но боюсь повторения подобной ситуации в будущем.
И ещё — общение через чат с операторами: беседа длилась полчаса, каждый ответ приходилось ждать по 5-10 минут. Оперативненько так.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Що стосується очікування відповідей — чат буває дуже популярний, і з цієї причини не вийшло швидко підказати Вам потрібну інформацію. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Наскільки ми бачимо по діалозі в чаті, то наш оператор надав рекомендації щодо такого роду ситуацій.
Також, не варто забувати, що банк дає змогу відкрити віртуальні картки, які дозволяють Вам здійснювати платежі в інтернеті і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
Дякуємо, що Ви наш клієнт!
Комментарии (3)
Після постанови суду та виконавчого провадження мною було сплачено всі рахунки але банк до цього часу нараховує штрафи з 300 грн вже 33000
Комментарии (8)