Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
JuliaKiselova 18 сентября 2023, 19:30
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 38
Доброго дня!
Мене звати Кісельова Юлія Олександрівна.
Шановні представники банку, Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням. 08.2023 я не змогла зайти до свого кабінету в Приват24, написала в підтримку і мені відповдають що зі мною розірвано договір! До цього моменту мені заблокували рахунок та сказали що-«це технічний момент, почекайте 7 днів»… після цього не було попереджень про розрив договору.
В мене залишились кошти на рахунку, я хочу їх перерахувати на рахунок в іншому банку. Але підтиримка мені відповіла, що це можливо тільки у відділенні банку.
Немає змоги звернутись у відділення банку бо знаходжусь у Латвії.
Прошу банк підти мені на зустріч та перерахувати кошти дистанційно.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 20:23
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Подобається обслуговування, завжди коли замовляєш готівку касири привітні та видають нові купюри. Можливо мені кожного разу щастить, все ж дуже приємно! Думаю співробітниці касс заслуговують на бонус, що скажеш ПриватБанк?
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 17:56
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Проблема решена
AngelaSvit 18 сентября 2023, 16:44
В минулому місяці закрила свій рахунок в вашому банку. Після закриття рахунку я втратила доступ до Приват24, і мені не вдається авторизуватися як клієнт банку через службу підтримки. Знаходячись за кордоном, я не маю можливості звернутися в відділення банку. Я не розумію, яким чином я можу отримати довідку про закриття рахунку та виписку з цього рахунку.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 17:32
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема решена
eliseeva21 18 сентября 2023, 16:39
Сьогодні банк розірвав зі мною договір, пояснюючи це тим, що надсилали повідомлення про те, що потрібно підтвердити шлях надходження коштів на рахунок. В мене відкрита карта для донатів, всі збори і витрати я публікую в соцмережі, але як волонтер я не зареєстрована. Тнлефоную в підтримку, консультант говорить, що я можу зараз надіслати фото звітів, подяк від військових та госпіталів, фото запитів від військових і банк протягом доби опрацює інформацію і поверне мені рахунки. Надсилаю. Підтримка на все це пише мені «що це? Нам нічого надсилати не потрібно, треба було раніше». Телефоную ще раз в підтримку, відповідають, що ніякого шансу на розблокування немає. Телефоную втретє і мені говорять «банк розгляне вашу ситуацію і зв’яжеться з вами протягом 7ми робочих днів»
Я так і не зрозуміла, чи питання якось вирішиться??? Всі дають різну інформацію. Раніше була задоволена банком, не мала нарікань. Але після сьогоднішнього випадку…дуже неприємно, що банк не йде назустріч клієнтам.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 20:34
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Dmitriy Odincov 18 сентября 2023, 16:03
мне пришло письмо о том что я должен пройти идентификацию приват 24 я её прошёл отправил все документы и дальше мне затребовали документы о подтверждении источника средств я отправил декларацию о доходах после чего позвонил сотрудник ПриватБанка говорит что отправьте подтверждения источника средств Я сказал что уже отправлял декларацию она долго искала и потом её нашла через время позвонил второй сотрудник банка и говорит где ваши декларация Я им говорю что я уже отправлял После этого разговора был закончен через несколько недель ПриватБанка заблокировал мой счёт без возможности восстановления. Декларация моя ждет проверки)) но им повидимому все равно. Сервис ужасный. я перешел на другой банк и очень доволен. Я бы хотел восстановить приват так как там остались деньги которые мне уже 4 месяца обещают вернуть. доллары вообще не хотят возвращать, только грн.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 17:19
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Alex123F 17 сентября 2023, 22:59
Не признете немецкий паспорт?
В общей сложности 5 лет в вашем банке имею счет как иностранец.
Второй раз заставили делать идентефикацию.
Теперь в приват 24 немецкий райзепасс не признается как паспорт
и идентефикация не проходит.
Про том что идентефикация с данным паспортом была пройдена в 2022 году.
На help@pb.ua сначала писали какой то треш, теперь вообще не отвечают.
Решили прошерстить карманы иностанцев и заблокировать счет?
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 9:26
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Світлана .. 17 сентября 2023, 19:01
Отделение по адресу: Одесса, ул. Академика Глушко, 5
Являють клієнтом Приват Банка не менше 15 років, але як тільки заберу останній свій $, закрию рахунки і ноги моєї там більше не буде. Не видають кошти, кажуть що немає або привезли тільки стару валюту, який жоден з обмінників не приймає. Місяць ходжу в відділення ніби на роботу, відсиджу чергу по 30−50 хвилин та все теж саме. Коли нормальні купюри є в наявності то касирша відверто бреше, каже що є тільки 300−400 і більше немає. Замовляєшь 2000$, а в кращому разі дадуть 300−400. Відходиш від каси, та наступним каже що є тільки 300, хоча мені 20 секунд назад казала що більше немає. І це ще в кращому разі. А то взагалі виходиш ні з чим відсидівши чергу. На тому тижні взагалі викликали охорону на мене та закрили вікно каси перед носом, тому що їм не сподобалось що я не вийшла щаслива від новини що грошей знову немає, а орала на них якого біса вони так знущаються над своїми клієнтами. Місяць я вже ходжу ніби за милостиню, а не свої кошти знімаю. Що можна чекати від банку, працівники якого рахують що можуть клієнту розказувати в яке відділення піти, чи яким банком користуватись, замість того щоб віддати мені мої кошти. Залишила скаргу на них працівників, сказали чекати 3 робочих дні відповіді, та щось мені підказує що на скарги там реагувати ніхто не буде, іначе касирша не нагадувала б мені що я можу зводити на гарячу лінію, а не «трепаешь мне нервы». Просто жесть якась.
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 9:23
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу. У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
Євген Мітт 17 сентября 2023, 18:16
Скористався карткою райфайзен банк для зняття готівки в банкоматі приватбанка. Банкомат зазначив що послуга не доступна, а картка буде вилучена банкоматом в цілях безпеки. При зверненні до служби підтримки приватбанку, аби почути причини вилучення моєї банківської карти, вони зазначили що причин вилучення карти не надають і порадили піти зробити нову карткцу в райфайзені. Звісно така відповідь мене не влаштувала, адже я не мав наміру змінювати карту, її реквізити, і взагалі хотів розібратися з причинами подібних вилучень карти. Оператор по колу повторював одне й те саме, що подібну інформацію банк не надає, типу блокує робот-банкомат, тільки він знає причину. Але ж вибачте, програмуванням цих банкоматів займаються відповідні спеціалісти банку, і вони мають пояснити по якій причині ця конфіскація картки відбулася. На вимогу оформити скаргу щодо конфіскації картки і не можливості банком пояснити причини цього вилучення картки, оператор почав оформлювати якийсь відгук, який не має зворотнього зв«язку, який лише аналізується і покращує роботу банку. Тобто виявилося що оформити офіційну скаргу і отримати офіційну відповідь на неї, в 21 столітті, згідно внутрішніх правил банка немає. Мої розмови про те що я згідно законодавства маю право оформити будь-яку скаргу чи звернення щодо діяльності банку і отримати офіційну відповідь на неї, оператор просто не чув, і керувався лише внутрішніми правилами банка, які не відповідають законодавству, тим самим порушуючи мої права. Зрештою через пів години інтелектуальних дискусій в мене взяли номер вилученої райфайзен картки, а також пообіцяли на електронну пошту надати відповідь банку щодо причин її вилучення чи неможливості пояснення цих причин. Будьте уважні, бо банкомат може з»їдати банківські картки, а банк не матиме ні бажання ні змоги пояснити причини цих вилучень карток. А у службі підтримки давно не приймають ніяких скарг чи звернень, і не вважають за потрібне офіційно реєструвати ці звернення, надаючи на них зворотній зв«язок чи тим паче офіційні відповіді. Служба підтримки приймає всі звернення чи скарги лише у вигляді відгуків, для свого статистичного аналізу сервісів банку. Те що банк зобов»язаний згідно законодавства забезпечити можливість звернень чи скарг, а також надавати на ці звернення чи скарги зворотній зв«язок, вони просто забули, адже ставлять свої внутрішні правила банку вище ніж законодавство України. Служба підтримки розрахована на людей, які не дуже розуміють свої права і не будуть за них боротися. Все налаштоване так, аби формально вислухати клієнта й дуже хитровід ньоого позбутись, переклавши проблеми банка, на проблеми клієнта
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2023, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Картки, вилучені банкоматом, не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
Для отримання письмової відповіді ви можете направити письмовий запит на адресу для кореспонденції банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. cancelyaria@privatbank.ua.
Проблема решена
Людмила Гошко 16 сентября 2023, 22:14
Отделение по адресу: Киев, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Це просто треш.Замовили готівку долари на касу, приходимо, нам вони на касі з спокійним виглядом хотіли дати купюри, які були засрані в хлам, на кожній була печать на пів купюри, чи пів купюри було списано, вони просто розсипались в руках,і на повному серьйозі вони казали що вони ніби в обороті.Це просто не повага до клієнта, таке відчуття що касир спеціально тримає ці гроші, знищені, щоб не видавати нормальні.Ви найгірший банк, я скоріш за все у найближчий час повністю закрию рахунки у вас.
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2023, 13:26
Вітаємо.
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
DmitroOleg1990 16 сентября 2023, 19:52
Взял ипотеку в ПриватБанке 30.06.2020 году, договор детально изучил, представитель банка ответил на все мои вопросы. Согласно договору я обязан каждый год проплачивать страховку жизни и страховку имущества на те же реквизиты, что и ипотека, только правильно указывать назначение платежа, что я и делал каждый год. Было всё хорошо до момента когда сумма начала расти без всяких на то причин. 06.09.2023 я зашёл в приват24 что бы оплатить этот месяц, но сумма уже была указана на 251,01 грн больше. Обратился на горячую линию, мне создали заявку которую сразу же и закрыли без ответа. 08.09.2023 я ещё раз позвонил на горячую линию и мне подтвердили, что ошибки с моей стороны там нет, всё было оплачено согласно суммам и в срок, создали снова заявку которая рассматривается по сей день. Каждый день сумма растет, хотя все было оплачено во время и правильно. Ошибка банка!!! На горячей линии сидят не компетентные консультанты, которые кроме как создавать заявки ничего не умеют! 12.09.2023 я звонил так же представителю банка, который сопровождал меня при сделке по ипотечному кредиту. Он так же подтвердил, что моей вины там нет и в ходе разбирательства выяснилось, что платёж который предназначался за страховку банк засчитал в тело ипотеки не смотря на то что в графе «назначение платежа» была указана СТРАХОВКА! Он создал запрос в бухгалтерию и сказал что в течении суток вопрос должен быть решен. Вопрос до сих пор не решён, а сумма увеличивается. Я плачу огромные проценты и получаю такое отношение!!! Когда будет решен вопрос ??
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2023, 13:25
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Людмила Пархоменко 16 сентября 2023, 17:37
Отделение по адресу: Киев, пр-т Воздухофлотский, 50/2
Сьогодні отримала гроші на картку, які були зняті шахрайським шляхом третьою особою. Дякую колективу ПриватБанку за проведену велику роботу. Бажаю всім міцного здоров’я і мирного неба над головою.
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2023, 18:29
Вітаємо. Дякуємо за теплі слова! Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Julia Julia 16 сентября 2023, 14:47
Отделение по адресу: Днепр, ул. Ивана Акинфиева, 14
Дуже задоволена обслуговуванням у цьому відділенні. Завжди привітні и уважні працівники, швидке і чітке виконання всіх операцій, дають поради, як найкраще зробити те чи інше, в чому виникає проблема у клієнта банку. Дякую вам за вашу роботу, отак треба працювати, а не як в деяких інших відділеннях, де ти приходиш, а на тебе як на якусь комашку дивляться і відмахуються, коли ти не можеш покластися на пораду спеціаліста, а змушений думати, чи тебе де не надурили. Ви молодці!
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2023, 15:18
Вітаємо.
Щиро вдячні вам за відгук та теплі слова! Раді, що змогли задовольнити ваші очікування!
Проблема решена
svittim 16 сентября 2023, 8:35
Мала 2 картки Привату, їх вкрали. Спочаку спробували зняти кошти з неправильним пін-кодом, потім розрахувалися в одній тій самій торговій точці декілька разів з різницею в 2−3 хвилини. Хоча картка має запитувати пін-код з 1500 грн, це все залежить від налаштувань терміналу. Отже, якщо на терміналі немає обмеження для пін-коду, то пін-код картка не запросить, незважаючи на суму оплати.

Такі самі операції спробували здійснити з картки Аваля — в тій самій торговій точці і в тому ж банкоматі. Все це я пояснила оператору.

Заблокувала картки та подала заявки на оскарження операцій. Пояснила, що я знаходилася в іншому місті. Оператор це бачив, коли приймав заявку, тому що я розраховувалася телефоном за 2 хвилини до спроб шахрайства з фізичними картками, а відстань між цими точками — 47 км.

Приват розглянув всі заявки за день та написав, що «провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої зяавки». Що там за коментарі написав оператор і чому вони суперечать — невідомо.

Аваль претензії сформував і відправив. Звичайно, я не маю надії на повернення, але вони хоча б спробували щось зробити.

Все це відбувається за кордоном. Коли блокували картки, оператор сказав, що я зможу виписати віртуальну картку на той самий рахунок, щоб мати доступ до грошей. Насправді, це неможливо: доступу в Приват24 немає, якщо немає активних карток, а пройти селфі-ідентифікацію я не можу, хоча зробила купу спроб.

Покладатися, но системи впізнавання обличь або автоматичні обробки заявок, так само як і на віруальну помічницу Яну (чи як її там звати) можна тоді, коли все це нормально працює. Але Приват відноситься до клієнтів як до вівців, які все стерплять. Для банку фізичний клієнт — це порошинка під ногами.
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2023, 10:22
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така неприємна ситуація
На наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо. В той же час, відповідно до умов надання банківських послуг, клієнт несе відповідальність за всі операції до моменту звернення в банк та блокування платіжної картки.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми склали кілька простих правил, як не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness
У разі труднощів із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації. При зверненні в підтримку ви можете обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь, або описати ваше питання у повному обсязі, та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Євген Васильєв 15 сентября 2023, 9:42
Доброго дня! Моя історія з ПриватБанком почалась року 4 назад. Був як другорядний банк, ніколи не було бажання їм користуватися, але бажання клієнтів — закон. Тому підключили ми еквайринг у 2020 році. Працювали до моменту, коли почалася війна. Завжди були комісїї, завжди блокування карток із подальшою фотосесією з карткою, потім як завжди їх система не пропускала і так по колу. Такі собі розваги.
Але політика банку — нічого не зробиш. Хто не хоче — той не користується.

І дивлячись на те, що в мене є досвід користування іноземними банками — все одно, Приват отримує свою оцінку в 1 зірку. Чому?

Вклали грошей, реанімували бізнес, який був у Мелітополі, почали робити продажі. Потім, привату щось не сподобалось і вони вирішили заблокувати оплати від клієнтів на сумму 102.000 гривень. Попросили ПАСПОРТИ клієнтів. Яка розумна людина там сидить — я не розумію. Десь тиждень, вбиваючи власну репутацію, ми зібрали необхідні паспорти і відправили у приват.

Телефоную через декілька діб і питаю, що ж там кошти.
На що мені відповідь — нажаль, ваші кошти заблоковані на 180 діб, ваша фірма зареєстрована не на території України, ще є підозра, що ви працюєте з окупантами.

На жаль, я не записав цю розмову. Те, що я був, у шоці, не передасть жодних почуттів, які в мене були. ЯК ТИ, МЕРЗОТНИК МАЄШ ПРАВО ЗАЗІХАТИ НА ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ? Як це не Україна?

Мене це дуже вибісило, але я запропонував надати власні документи, а саме: печатка за квітень 2022 року про перетин грузинського кордону, фірму у Грузії, Песель у Польщі, захист у Словаччині, водійське посвідчення у Канаді, на що меня приват відповів — на жаль, рішення банку незмінне. Ви — терористи і бандити.
Приватбанк
Ответ банка
15 сентября 2023, 14:02
Вітаємо. Згідно статті 13 Закону «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами — підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. У випадку перереєстрації підприємства на підконтрольній території рішення щодо обмеження буде переглянуте.
Проблема решена
aleksan1 14 сентября 2023, 16:12
Чим далі тим хужче. Другій місяць поспіль виникає проблема з оплатою комуналки через Пріват24. Платіж просто блокується якоюсь фінансовою службою. Вискакує повідомлення, що платіж перевіряється. Ніяких інших повідомлень чи дзвінків з банку. Дзониш на 3700. Там теж голосивий, помічник, всі нерви витрепле, поки з живим оператором з'єднає. Оператор теж нічого не розуміє і не може допомогти — наплягає, шо вам дзонили, але не було відповіді. :) При цьому жодного пропущенного у вхідних. Прошлий раз чекав більше доби — нічого. Дзвонив знову на 3700 — якось пройшло. Сьогодні теж сама проблема. Набрав 3700 через пару хвилин після спроби оплати — знов гра у слова з голосовим помічником, на живу людину ледь потрапив. І знов —, вам дзонили ви не відповіли, (пройшло декілька хвилин зі спроби оплати :)). Спробуйте через термінал. Кажу —, я у зсу зараз, навкруги тільки дерева та кущі …які термінали ?!!, —, Нічим не можем допомогти,. Питання — але, банк, ви нормально працювати думаєте чи ні ?!!! Я ні наркоділер якийсь, а звичайний мобілізований солдат на ваш захист. Зарплату з частини отримаю на картку вашого банка і ви це чудового бачите. Гроші намагаюся перевести на рахунки комунальних постачальників і це теж вам відрмо. Що за пріколи ?!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2023, 19:55
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Євгеній Юрченко 14 сентября 2023, 15:00
Банк грає в одні ворота. Через війну вніс зміни в договір про списання коштів з картки для виплат на погашення кредитних забовязань. (Вніс зміни без дозволу чи погодження клієнта. Даючи право, тільки на розірвання договору.(розуміючи, що багато клієнтів, сьогодні живі, завтра ні.)) Стягує відсоток від переказу між власними картками в межах України. Надаючи послуги «миттєва розсрочка» чи «оплата частинами», а також кредитні кошти, має автоматичне урегулювання цих питань. І навіть оператор (не кажучи про додаток, чи сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг «оплата частинами» та «миттєва розсрочка», а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, все звертаючи на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, зо моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту за запитом персонала має виводитися інформація про причини не надання тої чи іншої послуги). Розуміючи, що це добровільні послуги від банку, є підозри, що через статус військового (є ризики для банку) обмежуються можливості. При цьому, кредитний рейтинг у мене 401(середній)(заплатив 70грн у додатку, щоб дізнатися.)
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2023, 16:45
Вітаємо.
Умови погашення не змінювались.
Якщо на картці є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки будуть надходити кошти, з них буде списуватись 50% на кредитну картку до погашення прострочення.
Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
FFDP 14 сентября 2023, 13:50
Банкомат выдаёт на экране, что доступные номиналы 1000 и 200, но выдаёт 100 гривенные банкноты, сообщив Вам что это 200!!! Камеры не работают, ничего доказать не возможно, после рассмотрения заявки — Вам сообщают, что банкомат выдал 200 банкноты, мои поздравления))) — ребята, это позор, вы катитесь на дно! Желаю быстрейшего ускорения!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2023, 17:34
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
38504962 14 сентября 2023, 11:31
Не смотря на хороший кредитный рейтинг, официальную зарплату и отсутствия проблем с кредитами и банками, кредитный лимит мизерный, а по оплате частями совсем ноль!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2023, 13:24
Вітаємо.
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить і може бути збільшений. Рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Проблема решена
Катерина Захарчук 14 сентября 2023, 9:43
При поповненні мобільного рахунку з карти універсальна, на 150 грн, була утримана комісія 4 грн. Але на моє здивування, знято було додатково 1,54 (1%), який не відображається в жодній квитанції!!! Оператор кол центру Альона, не надала вичерпної інформації на питання, чому не відображається в жодній квитанції та відколи запроваджена додаткова комісія, а тупо кинула трубку! Плєвать Банк, пробив чергове дно! Не те що не рекомендую користуватись данним банком, а навіть застерігаю — тримайтесь подалі того ДноБанку!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2023, 10:52
Вітаємо.
При поповненні мобільного в Приват24 від 100,01 і більше — 4грн комісія.
Додаткова комісія 1% при використанні кредитних коштів.
https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Інформація також відображається на етапі створення платежу в Приват24.
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
При попытке снять доллары предлагают купюры 1996 года или затертые купюры /купюры с посторонними печатями, которые в обменниках принимают по заниженному курсу или вообще не принимают. Придется менять банк. Так дело не пойдет…
Приватбанк
Ответ банка
13 сентября 2023, 19:51
Вітаємо.
Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝