Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Privatloh 23 октября 2024, 21:35
Уже рік як звільнився з приватбанку, прислали через борг 2000₴ за безкоштовне страхування, яке я не підключав і написали, що цей податковий борг. Податкового боргу ніякого немає, просто ПриватБанк колись не заплатив сам за себе податки за страхування і вирішив повісити на діючих працівників і на звільнених.
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 24 октября 2024, 9:42
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.
yjkj 23 октября 2024, 19:21
Як я зрозумів, повна неповага до клієнтів і розірвання ділових відносин без жодних коментарів — це вже звичайна справа для Приватбанку.
Звісно, мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу бінанс. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і відмінив переказ у банку,
а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене. Але ніяких спроб зв’язатися зі мною, клієнтом, з яким 12 років не було проблем, спитати про надходження, щоб розібратися у ситуації, банк не спромігся і на наступний день закрив всі рахунки, зокрема ФОП. А після цього зв’язатись з банком шансів вже немає.
Дуже погана робота відділу, який займається цими питаннями і в цілому банку, який втрачає купу лояльних клієнтів, які багато років довіряли йому свої кошти.
Шукайте банки, які краще цінують людей.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 20:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Kuresha 23 октября 2024, 15:57
Не возвращают деньги на карточный счет, хотя возврат был уже два дня назад.
Жаль нельзя приложить скрин переписки с колл-центром.
Банк утверждает, что удержание моих денег это не мой кредит для банка, не депозит и не несанкционированный овердрафт.
Тогда остается только одно — это кража моих денег со стороны банка.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 16:56
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. У чаті наш фахівець перевірив та надав інформацію, що кошти на опрацюванні до зарахування. Банк очікує підтвердження про переказ даної суми від платіжної системи. Сповіщення надійшло відразу, оскільки банк проінформував вас про запит на повернення коштів. Коли банк отримає повністю переказ, кошти відразу стануть доступними на рахунку.
Так сталося, що два рази за рік я натрапила на шахраїв. Перший раз я перейшла на сторінку ніби інтернет-магазину і в мене списали кошти. Другий раз я купила годинник в інтернет-магазині, і виявилося що той інтернет-магазин шахраї. Добре, вчасно зреагувала, одразу написала, на онлайн -підтримку. Надала підтвердження. Не дивлячись на те, що всі надані дані були польською мовою, бо проживаю в Польщі, заявку прийняли в роботу, розглянули та зараз все вирішилося на мою користь.
Все було ввічливо, мені максимально допомагали на всіх етапах.
Я просто готова обійняти кожного причетного працівника!
Справа не в грошах, а в тому, що відчуваєш, що банк, яким ти користуєшся, на твоєму боці, і кожен співробітник намагається допомогти тобі! Це дуже цінно!!!
Дякую!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 16:32
Вітаємо.
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ludmilaaal 23 октября 2024, 13:59
Перед відкриттям рахунків у приваті було задане питання на гл і в чаті-чи будуть у мене проблеми через криптовалюту. Мене проконсультували так-за фін.мон вони відповідати не можуть, але і через крипту проблем бути не повинно. Я запитала скільки можливо транзакцій і тп-все відповіли. Тоді вже були відкриті рахунки. У жовтні банк розриває відносини,(хоча з жовтня криптою не займалась) перераховує кошти на інший банк, з поміткою-розрив відносин! І той банк теж їх розриває. Супер! Дякую приват банку, некваліфікованим працівникам Гл і чату підтримки, які на самому початку ввели в оману. І через які в мене зараз купа проблем.
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 14:57
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
SimSim 23 октября 2024, 11:08
Отделение по адресу: Киев, пр-т Николая Бажана, 10
Вже 3 дні у відділення проспект Миколи Бажана, 10, Київ, 02072 не видають мені гроші по переводу Western Union.Вигадують різні причини щоб не видавати гроші.Відношення до клієнтів як до скотини.Ніколи в житті не звязуйтесь з цим банком.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 13:26
Вітаємо.
Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання.
Solidov 23 октября 2024, 10:37
Мене набирали по телефону та повідомили про заборгованість у розмірі 1000 грн за ОВДП, однак я не розумію, звідки вона взялася, якщо на картці *XXXX є достатній залишок у 2500 грн, і Банк має технычны і юридичні можливості автоматично списати ці кошти. У заявці на купівлю ОВДП зазначена саме ця картка, і баланс на ній перевищував необхідну суму.

Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.

У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:

Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.

Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.

Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.

Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.

Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.

За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 октября 2024, 11:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Fsert 22 октября 2024, 7:34
Доброго дня.
Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 «недостатньо коштів».
Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США.

Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди.

Але ситуація дуже цікава.
Це була бесконтакта сплата карткою. Картка при мені, пристрої ApplePay також.
Ні я, ні оператор підтримки не бачить як саме була проведена ця бесконтактна операція.
До оператора питань немає, він зробив все що зміг.

А до банку в меня питання. Як можлива бесконтактна оплата? Якщо фізично картка в мене, та я не отримував повідомлень про додавання до незнайомих мені пристроїв для applepay/googlepay.

Тобто я допускаю, що дані картки були викрадені в інтернеті, на цей випадок ліміт інтернет сплат нуль.
Та я зовсім не допускаю, що хтось контактував з моєю фізичной карткою або пристроями.

Як ваша система безпеки дозволила додати дані картки в якійсь пристрій для бесконтактної оплати без жодного повідомлення?

Мені дуже пощастило, що на картці зі вчора був 0, тому що інтернет ліміт би не спрацював на цю операцію и картку було би вичищено за кілька хвилин.

Якщо мої висновки невірні — прошу надати мені відповідь, як саме це відбулося.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2024, 10:18
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
111boss111 22 октября 2024, 0:43
Я поздняков Олег Викторович на иждевении имею жену инвалида второй группы Позднякову Светлану Феликсовну. На её финансовый номер +380681187270, позвонила женщина из Привабанка +380567369129 в четверг 10 октября 2024 года, в 12.53, и так как сотрудница из Приватбанка не поговорила с Поздняковой Светланой Феликсовной, то заблокировала финансовый номер +380681187270, теперь инвалиду надо из села ехать в отделение Приватбанка, восстанавливать финансовый номер телефона, либо вобще менять Приватбанк, который переодически шото навязывает, либо блокирует без спроса финансовый номер телефона.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2024, 10:07
Вітаємо
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
082s 21 октября 2024, 16:31
Ось і настала моя черга доказувати, що мій ФОП чесний…невдало…і зі мною Приват розірвав ділові відносини…перевела рахунки в інший банк…ідіоти, викинули клієнта з річним обігом у 8 млн…таке враження, що їм там доплачують за викинутого клієнта…ось, Вам, і Державний банк… Україні не потрібні українці, а Привату клієнти… ідіоти.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ElenaP86 20 октября 2024, 12:30
Пишу за ситуацию мужа. Летом приват банк разорвал отношения, так как карта мужа попала под ФинМониторинг и за 20 тыс грн ± поступлений в месяц, банк разорвал отношения, ну бог с ним с тем приватом, деньги забрали и забыли за него.
В сентябре муж открыл ФОП, счёт открыли в Моно, работал спокойно в течении месяца, и тут, прикол, клиенты мужа не могут перевести ему деньги за товар с своих карт и расчетных счетов с Приват банка! И только с привата, с остальных банков никаких проблем! Подумали, глюк, ну бывает… Ан неееет, не глюк, и через два дня тоже самое! Приват банк пишет своим клиентам цитирую дословно: На жаль здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку не можливо! Змушені Вам відмовити у даному платежі!,
Всё, занавес, наработались… При обращении в поддержку привата, никаких пояснений не дают! А клиентов у которых только один банк, и тот приват, очень много (и как оказалось такая же проблема не только у мужа, а у многих кого, отшил, приват, а теперь вставляет палки в колеса для предпринимателей!
Повышаем экономику страны!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 октября 2024, 14:22
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, обслуговування вашого чоловіка обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
gravezzz337 19 октября 2024, 19:17
Отделение по адресу: Киев, Харьковское шоссе, 2
Був клієнтом Привату з 2015 по 2023 рік, витрати і доходи не були захмарними, звичайні побутові цифри. В 2023 році мені влітку обмежили рахунки по незрозумілій мені причині, і попросили пояснити рух коштів. Писав пояснювального листа, де вказував, що не здійснював ФОП діяльності, також отримую офіційний дохід. Мені декілька днів морочили голову, а потім прислали листа з повідомленням про розрив ділових відносин. Через декілька місяців після цього звʼязувався з підтримкою, одна агент мені сказала що я можу на відділенні написати листа на поновлення, і пройти актуалізацію даних. Інший агент повністю заперечував цю інформацію і сказав що ніколи такого не було. А я не вважаю що мені закрили рахунки заслужено, і хочу розібратися з цим питанням.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 октября 2024, 9:32
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ukrx 18 октября 2024, 12:59
Банк выносит мозг не дает нормально купить ОВГЗ. Пишет что придет SMS, ничего не приходит, а приходит в чат. В чате специалист подключается 15 минут. Потом 15 минут пишет ответ в чат, удобно ли включить видео. Потом 15 минут никто не подключается к видео.
Короче, операцию отменил, приложение закрыл.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2024, 13:28
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Viktoria00 18 октября 2024, 10:11
При выдачи средтв с банкомата не додал сумму. Обратились в тот же день в чат поддержу подали неправильную заявку. По заявки пришел отказ. Подали повторную заявку тоже неправильно. Операторы не понимают что такое полная не выдача средст и частичная не выдача средст. Принимать заявку повторно отказали. Подали жалобу. Ответ — по заявке Надо пересчитывать сумму! Очень гениальный ответ (Сумму так и сделали пересчитали. НО вопрос в том, что операты не верно подают обращение и по нему не верные сумма возврата вот и так. Выяснили в чате 3 часа, никакого толку от оператора нет. Жалобу подать отказались — оператор Михайл. Этот оператор не отвечал после запросила скрины правильной суммы в заявке. Услуги по обслуживанию просто нет. Подали на сайте 2 жалобы — никакой реации. Вывод — пользоваться таким сервисом без ослуживания нет смысла. Никаких реакций. Закрывать счета и уходить из банка полность. Сейча коментарий напишет банк — разобрались с ситуацией и все такое. Бред это никто ничего не разбирал. Если снимать средства с такого банкомата то по их это делать видеозапись и сразу на видео пересчитываать сумму. Вот на эти суммы, которые не додали клиентам они поднимают ЗП своим сотрудникам, которые не умеют отличить разницу в заявке и подать ее правильно.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2024, 11:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy34 17 октября 2024, 17:19
Сьогодні позвонили з Приват і сказали що перевірка стала вже 90 днів.А те що там приходять соц.виплати і я їхній клієнт з 2008 року їх не цікавить.Я вважаю що банк просто став всіх без розбору блокувати бо йому так вигідно.З таким ставленням до клієнтів він може їх втратити з часом.І поясніть нарешті мені деталі блокування і докази надайте бо я досі незнаю детальних подробиць.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2024, 18:25
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Olbell 17 октября 2024, 12:28
Сформировал счет на оплату услуг и выбрал «Оплата через терминал».
В терминале авторизировался по номеру телефону, так как не являюсь (слава Богу) клиентом этого банка. Внес средства и получил квитанцию об успешной оплате. Однако получатель (провайдер) оплату не получил. С момента оплаты (02.10.2024) прошло уже две недели, а мне так до сих пор и не вернули средства. Я неоднократно общался со службой поддержки и всегда они давали противоречивую информацию. Теперь, наконец-то, средства нашлись, они, как выяснилось, по какой-то причине не были отправлены получателю (провайдеру). И теперь, видите ли, они не могут, ни отправить их получателю, ни вернуть их мне, еcли я не стану клиентом их банка!!!
На мое предложение вернуть средства на мою карту другого банка или на номер телефона, который использовался для авторизации в терминале этого, так называемого банка, я получил отказ!
В итоге, деньги мне отказываются возвращать, навязывая мне ненужные мне услуги и условия.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2024, 13:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vapnoukr 16 октября 2024, 20:01
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Сагайдачного, 2
Подяка персональному банкіру. Пісня Катерина м. Тернопіль. За приділений час і вирішення питання в неробочий час. Ви Супер!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 20:24
Вітаємо.
Наша колега Катерина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
SPM 16 октября 2024, 16:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 1
Отримати кошти з валютної карти (долари) у відділенні Приватбанку за адресою вул. Васильківська, 1 (м. Київ) відразу неможливо… Протягом тривалого часу ситуація повторюється. Суть проста. Замовляються кошти, сума яких дозволена на добу. Сума розбита на дві частини. Зроблено було замовлено операціоністом на 11.10 та 14.10. Виявилося, що зі слів касира (каса № 2), протягом 14.10 і 15.10 були лише вживанні купюри у стані, який закордоном можна реалізувати лише з комісією. Нова заявка була на 15 .10 і 16.10. 15.10 мені видали 75% суми і сказано у касі, що більше не має. Сьогодні, 16.10 в 15.00 взагалі було сказано у касі, що моїх замовлених коштів вже не має, незважаючи на те, що згідно повідомлення Приватбанку я мав їх отримати протягом робочого дня. Питання просте. Якщо за чотири дні замовлену суму взяти за 100%, то мені видали 57,7 % від моєї суми, що складає всього 18,75% від загально замовленої протягом 4 днів. Питання! Куди саме сплавили через касу більше 80% від замовлених валютних коштів. Факт корупції. Мабуть касир та її керівник граються з валютними операціями…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 17:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
dimitrio 16 октября 2024, 11:26
Добрий день, шановна спільнота.
Хочу всіх застерегти від того, щоб користуватися картками ПриватБанк, адже з них зникають гроші. Гроші крадуть шахраї професіонали, а ПриватБанк розводить руками, або з ним діляться шахраї.
Ось моя ситуація в межах доби:
1. Ставлю ліміт на оплату в інтернеті 6700 грн
2. Оплачую купівлю в інтернет магазині 5374 грн 69 коп
Тобто інтернет ліміт вже буде 6700−5374 грн 69 коп = 1325 грн 31 коп.
3. За декілька годин, у ту саму добу з моєї карти зникає 6502 грн 49 коп як оплата в інтернеті. Було шість платежів загальною сумою 6502 грн 49 коп.
4. Так, а що з інтернет лімітом? Був ліміт на добу 6700 грн, а з картки пішло на оплату через сайти 11877 грн 18 коп.
5. Телефоную до банку, розповідаю все, робимо заявку, но повернення (ну ви розумієте що шансів нуль) і я запитую, а як так що є ліміт 6700 грн на добу, а в мене за добу оплат в інтернеті 11877 грн 18 коп, а банк відповідає, що цей ліміт не стосується оплати яку зробили шахарї. Адже можна якось платити у інтернеті оминаючи інтернет ліміт.

Ну ви зрозуміли, ліміт це для вас, а шахраї можуть вашу карту обчистити поза лімітом.

Тож моя порада: не тримати гроші в банку який дає можливість красти ваші гроші, в банку де ліміт на оплату в інтернеті не працює.

По мотивах цієї історії буде знято ще не один тікток та youtube, адже цей досвіт треба щоб почули люди поки їх не ошукали як мене.

Банку «щиро дякую», таку підлість я не міг собі уявити.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 12:05
Вітаємо.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
maxgum 16 октября 2024, 0:34
Прежде всего хочу сказать что я доверял данному банку и переодически хранил большинство своих сбережений на нем.В пятницу 11.10 я вывел свою зарплату (работаю в Германии удаленно) на карту приват банка.Через пол часа (было около 13:00) банк ЗАБЛОКИРОВАЛ ВСЕ мои карты.Я пошел в отделение, где мне заявили что причина им неизвестна и чтоб я обращался в чат онлайн.В чате несколько часов пытался выяснить что случилось, пока мне не попался оператор, который заявил что им поступила информация от миграцционной службы о том что мой паспорт утерян и я обращался в миграционную службу (видимо когда сотрудники этого недобанка не знают что сказать им разрешено придумывать любые отговорки лишь бы клиент отстал)На что я ответил что это ошибка и скинул фото своего паспорта, который был при мне.Через пол часа я начал новый чат, где мне сказали что мой счет попал под финмониторинг.(отделения были уже закрыты вечером пятницы, эти лицинзированные нбу люди просто тянули время чтоб я не попал в отделение до понедельника).Еще через день на 10-ой попытке я выпросил в чате список документов для подтверждения мониторинга.Через пару часов я их предоставил, на что мне сказали «спасибо, документы подходят и их взяли в работу».
Я, забыв что имею дело с максимально морально пустыми людьми им поверил и стал ждать.Через сутки я выяснил (опять по собственной инициативе) что мои документы не подходят потому что они на немецком языке и потребовали сделать перевод+апостиль (напомню что банк заблокировал все мои сбережения).После этого я принял решения что не хочу быть клиентом этого банка и пошел писать заявление на разрыв отношений.В отделение мне естественно сказали что не могут мне помочь.Пришлось опять общаться с людьми из чата, которые каждые 5 минут меняют свое мнение.Кое-как я отправил заявку на разрыв отношений ну или меня в очередной нагло обманули сотрудники.Результата никакого нет.В итоге я уже неделю без средств существования живу по друзьям.Меня выгоняют из моей квартиры.С работой тоже начинаются проблемы, так как я целыми днями пытаюсь спасти свои деньги из лап этого банка.Спасибо приват банку за сломанную судьбу.ПРИВАТ БАНК БЕРЕМО І РОБИМО.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 9:24
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝