×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банк який дурить працівників та клієнтів
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Безпричинна відмова в обслуговуванні
Звісно, мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу бінанс. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і відмінив переказ у банку,
а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене. Але ніяких спроб зв’язатися зі мною, клієнтом, з яким 12 років не було проблем, спитати про надходження, щоб розібратися у ситуації, банк не спромігся і на наступний день закрив всі рахунки, зокрема ФОП. А після цього зв’язатись з банком шансів вже немає.
Дуже погана робота відділу, який займається цими питаннями і в цілому банку, який втрачає купу лояльних клієнтів, які багато років довіряли йому свої кошти.
Шукайте банки, які краще цінують людей.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (1)
Не возвращают деньги на карточный счет
Жаль нельзя приложить скрин переписки с колл-центром.
Банк утверждает, что удержание моих денег это не мой кредит для банка, не депозит и не несанкционированный овердрафт.
Тогда остается только одно — это кража моих денег со стороны банка.
Вибачте за створені незручності. У чаті наш фахівець перевірив та надав інформацію, що кошти на опрацюванні до зарахування. Банк очікує підтвердження про переказ даної суми від платіжної системи. Сповіщення надійшло відразу, оскільки банк проінформував вас про запит на повернення коштів. Коли банк отримає повністю переказ, кошти відразу стануть доступними на рахунку.
Написать комментарий
Безмежна вдячність!!!
Все було ввічливо, мені максимально допомагали на всіх етапах.
Я просто готова обійняти кожного причетного працівника!
Справа не в грошах, а в тому, що відчуваєш, що банк, яким ти користуєшся, на твоєму боці, і кожен співробітник намагається допомогти тобі! Це дуже цінно!!!
Дякую!!!
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написать комментарий
Жахливе обслуговування
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (1)
Не віддають перевод Western union.
Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання.
Комментарии (3)
шахрайство депозитарного відділу Приватбанку
Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.
У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:
Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.
Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.
Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.
Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.
Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.
За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Безпека коштів
Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 «недостатньо коштів».
Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США.
Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди.
Але ситуація дуже цікава.
Це була бесконтакта сплата карткою. Картка при мені, пристрої ApplePay також.
Ні я, ні оператор підтримки не бачить як саме була проведена ця бесконтактна операція.
До оператора питань немає, він зробив все що зміг.
А до банку в меня питання. Як можлива бесконтактна оплата? Якщо фізично картка в мене, та я не отримував повідомлень про додавання до незнайомих мені пристроїв для applepay/googlepay.
Тобто я допускаю, що дані картки були викрадені в інтернеті, на цей випадок ліміт інтернет сплат нуль.
Та я зовсім не допускаю, що хтось контактував з моєю фізичной карткою або пристроями.
Як ваша система безпеки дозволила додати дані картки в якійсь пристрій для бесконтактної оплати без жодного повідомлення?
Мені дуже пощастило, що на картці зі вчора був 0, тому що інтернет ліміт би не спрацював на цю операцію и картку було би вичищено за кілька хвилин.
Якщо мої висновки невірні — прошу надати мені відповідь, як саме це відбулося.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Комментарии (12)
Навязывает не нужные услуги и блокирует финансовый номер телефона.
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Комментарии (5)
Клієнти тікають з Привата
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (4)
Поддержка Фоп на высшем уровне!
В сентябре муж открыл ФОП, счёт открыли в Моно, работал спокойно в течении месяца, и тут, прикол, клиенты мужа не могут перевести ему деньги за товар с своих карт и расчетных счетов с Приват банка! И только с привата, с остальных банков никаких проблем! Подумали, глюк, ну бывает… Ан неееет, не глюк, и через два дня тоже самое! Приват банк пишет своим клиентам цитирую дословно: На жаль здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку не можливо! Змушені Вам відмовити у даному платежі!,
Всё, занавес, наработались… При обращении в поддержку привата, никаких пояснений не дают! А клиентов у которых только один банк, и тот приват, очень много (и как оказалось такая же проблема не только у мужа, а у многих кого, отшил, приват, а теперь вставляет палки в колеса для предпринимателей!
Повышаем экономику страны!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, обслуговування вашого чоловіка обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Комментарии (5)
Розрив ділових відносин і нестабільність агентів підтримки щодо конкретного питання.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (4)
Вынос мозга
Короче, операцию отменил, приложение закрыл.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Возврат средст от Привата
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (1)
Ганьба такому банку.Немає слів вже.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Комментарии (4)
Не возвращают деньги.
В терминале авторизировался по номеру телефону, так как не являюсь (слава Богу) клиентом этого банка. Внес средства и получил квитанцию об успешной оплате. Однако получатель (провайдер) оплату не получил. С момента оплаты (02.10.2024) прошло уже две недели, а мне так до сих пор и не вернули средства. Я неоднократно общался со службой поддержки и всегда они давали противоречивую информацию. Теперь, наконец-то, средства нашлись, они, как выяснилось, по какой-то причине не были отправлены получателю (провайдеру). И теперь, видите ли, они не могут, ни отправить их получателю, ни вернуть их мне, еcли я не стану клиентом их банка!!!
На мое предложение вернуть средства на мою карту другого банка или на номер телефона, который использовался для авторизации в терминале этого, так называемого банка, я получил отказ!
В итоге, деньги мне отказываются возвращать, навязывая мне ненужные мне услуги и условия.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (11)
В неробочий час
Наша колега Катерина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Написать комментарий
Отримання валюти з валютної картки
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Комментарии (3)
С карти вкрали гроші, інтернет ліміт не спрацював
Хочу всіх застерегти від того, щоб користуватися картками ПриватБанк, адже з них зникають гроші. Гроші крадуть шахраї професіонали, а ПриватБанк розводить руками, або з ним діляться шахраї.
Ось моя ситуація в межах доби:
1. Ставлю ліміт на оплату в інтернеті 6700 грн
2. Оплачую купівлю в інтернет магазині 5374 грн 69 коп
Тобто інтернет ліміт вже буде 6700−5374 грн 69 коп = 1325 грн 31 коп.
3. За декілька годин, у ту саму добу з моєї карти зникає 6502 грн 49 коп як оплата в інтернеті. Було шість платежів загальною сумою 6502 грн 49 коп.
4. Так, а що з інтернет лімітом? Був ліміт на добу 6700 грн, а з картки пішло на оплату через сайти 11877 грн 18 коп.
5. Телефоную до банку, розповідаю все, робимо заявку, но повернення (ну ви розумієте що шансів нуль) і я запитую, а як так що є ліміт 6700 грн на добу, а в мене за добу оплат в інтернеті 11877 грн 18 коп, а банк відповідає, що цей ліміт не стосується оплати яку зробили шахарї. Адже можна якось платити у інтернеті оминаючи інтернет ліміт.
Ну ви зрозуміли, ліміт це для вас, а шахраї можуть вашу карту обчистити поза лімітом.
Тож моя порада: не тримати гроші в банку який дає можливість красти ваші гроші, в банку де ліміт на оплату в інтернеті не працює.
По мотивах цієї історії буде знято ще не один тікток та youtube, адже цей досвіт треба щоб почули люди поки їх не ошукали як мене.
Банку «щиро дякую», таку підлість я не міг собі уявити.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (23)
Гоп-стоп банк
Я, забыв что имею дело с максимально морально пустыми людьми им поверил и стал ждать.Через сутки я выяснил (опять по собственной инициативе) что мои документы не подходят потому что они на немецком языке и потребовали сделать перевод+апостиль (напомню что банк заблокировал все мои сбережения).После этого я принял решения что не хочу быть клиентом этого банка и пошел писать заявление на разрыв отношений.В отделение мне естественно сказали что не могут мне помочь.Пришлось опять общаться с людьми из чата, которые каждые 5 минут меняют свое мнение.Кое-как я отправил заявку на разрыв отношений ну или меня в очередной нагло обманули сотрудники.Результата никакого нет.В итоге я уже неделю без средств существования живу по друзьям.Меня выгоняют из моей квартиры.С работой тоже начинаются проблемы, так как я целыми днями пытаюсь спасти свои деньги из лап этого банка.Спасибо приват банку за сломанную судьбу.ПРИВАТ БАНК БЕРЕМО І РОБИМО.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (6)