×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Арестована зарплатная карта
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. В постанові про накладення арешту не було вказано картки, на яку Банк не повинен накладувати арешт. При надходженні відповідного листа від виконавця з вказанням даної картки арешт з неї може бути знято.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не приняли с электронным паспортом
На поточний момент банківські операції (ідентифікація, видача карток, відкриття рахунків, відправлення/отримання термінових переказів в касі і т.д.) з додатком «Дія» не проводиться, до постанови НБУ.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
3-й раз снижаюсь кредитный лимит
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Протидія шахраям
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Ми склали декілька правил, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банк провел транзакцию по текстовому реквизиту и без подтверждения!!!!!
Дякуємо за оплату!
ID: 1311919180
Сума: 4660.12 UAH
З картки: 516875*86
Призначення:
LiqPay payment
Дата: 2020.05.05 15:28
Одержувач
Назва:
КУПЛЮ★ПРОДАМ★БАРАХОЛКА★ОБЪЯВЛЕ
Сайт:
http://vk.com/olegator_net
Платник
Спосіб:
Приват24
Возврат возможен по словам сотрудника банка от 45 до 120 дней!!!
Теперь вопросы:
1. Ликпей и Приват банк одна и та же структура. Как возможно оформить платежку в приват24 без собственноручного указания реквизитов получателя?
2. Повторив ту же операцию ( LiqPay Оплата услуг сразу переход на https://www.liqpay.ua/ru/checkout/card/i69622118407 ), получили что поле получателя заполняется автоматически указанным текстом, БЕЗ возможности изменения!!!
3. Каким образом подобная операция оплаты прошла без стандартного подтверждения?
4. Весьма странно, что банк не видит куда ушли деньги, говорят что это другой банк, не Приват, но деталей транзакции не дают, говорят, что их пока не видно, так же как и в выписке банка не видно реквизитов получателя.
Квитанции в обычном виде тоже не формируется.
Вам було надано посилання для оплати, перейшовши за яким Ви авторизувались в Приват24. Після чого було обрано картку та натиснено «Оплатити», що разом із авторизацією в Приват24 слугує підтвердженням платежу. Такий спосіб оплати більш зручний у порівнянні зі звичайним платежем по реквізитам, адже Вам достатньо лише вказати суму платежу та авторизувавшись в Приват24 обрати картку, з якої проводити оплату. Радимо не переходити за посиланнями від третіх осіб та не підтверджувати платіж, якщо Ви не маєте на меті здійснити дану оплату.
Питання повернення платежу вже розглядають наші фахівці. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Посягают на жизнь клиента
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
При цьому, дозвольте зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З питання страхування, хочемо зазначити, що за страхуванням Ви можете отримати компенсацію згідно умов договору. Ознайомитись з переліком страхових випадків, що покриває страховка, Ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Страховки» — «Мої страховки».
Також, ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних та перевірки дзвінка від співробітника.
Комментарии (6)
Ненадежный банк
Раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та надав інформацію за питанням.
Хочемо зазначити, що про інформацію щодо невдалого зарахування переказу Вас було повідомлено банком.
Ознайомитись з сумою обов'язкового платежу та необхідної суми для повного погашення заборгованості, Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки» — «Розрахувати».
Написать комментарий
Обслуживание
У касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти в сумі до 100 гривень на день на одного клієнта. На жаль, касир не може прийняти монети в більшій сумі в зв´язку з тим, що у нього немає місця для зберігання монет.
Проте, є спеціалізовані відділення, які приймають монети без обмежень в сумі.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за Вашим візитом до відділення.
Написать комментарий
Возврат денег от покупки в интернете
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
У всех карантин, а у приватбанка праздник
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Комментарии (7)
довіра Приватбанку
Хочу висловити подяку співробітниці гарячої лінії пані Олені за її особисту пильність у захисті інтересів постійних клієнтів Приватбанку, за ввічливе спілкування, професійність та оперативність у вирішенні питань.
При продажі домашніх речей в інтернеті після отримання від мене посилки покупець через деякий час став вимагати повернення грошей від банку, в результаті на мою картку було встановлено обмеження у зв’язку з шахрайскими діями з боку покупця. Після звернення до спеціалістів банку мені зателефонувала пані Олена та докладно пояснила, які документи потрібно надати для розв’язання конфлікту. Уся ця ситуація особисто для мене була дуже стресовою, не було впевненості, що банк стане на мою сторону, а не на бік шахрая, та взагалі залишить мене у лавах своїх клієнтів. Але пані Олена виконала свою обіцянку, розглянувши з колегами моє питання та доклавши максимальних зусиль у вирішенні проблеми у найкоротший строк, та надавши мені поради щодо уникнення в майбутньому таких ситуацій. Хочеться також висловити побажання, щоб Приватбанк і у відділеннях нашого міста мав якнайбільше таких чуйних, ввічливих та професійних співробітників. А пані Олені – особиста подяка від усієї нашої родини за розв’язання питання,і що не залишили нас без грошей у такі складні часи. Бажаємо професійного зростання та творчих успіхів.
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Комментарии (1)
17% в месяц за хранение средств!? Серьезно!?
На счету осталось более 20 000 грн личных средств.
По процедуре необходимо лично явиться в отделение с заявлением и документами, однако я прописан и проживаю в г. Макеевка Донецкой области и по причине карантина не могу выехать к ближайшему отделению.
Теперь я буду должен заплатить 17% (3400 грн), поскольку иных вариантов принять документы и заявление банк не предоставляет
Дозвольте пояснити деякі засади щодо роботи банківської сфери. ПриватБанк працює в межах правового поля України. Цього ж ми хочемо бачити і від наших партнерів та клієнтів. Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» має силу для всіх без винятку громадян, підприємств та установ. Цей Закон визначає заходи первинної перевірки, які повинен здійснювати банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу.
На даний час, для зняття коштів або переказу їх до іншого банку, Ви можете звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Комментарии (3)
Неизвестные причины уменьшения кредитного лимита
Пора менять банк…
p.s. Никаких претензий к работникам банка и онлайн сотрудникам кам нет, Ваша работа бесценна.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (5)
Маркетологи привата ... вредители
2. впаривают карту ключ к ФОП счету без возможности отказатся — она мне не нужна с такими тарифами.
3. впаривают кредитный лимит для ФОП счета, от которого невозможно отказаться! ЧЁ?
Далее интереснее, узнав про спец тариф для IT я перешел на него, по почему-то за бесплатный Gold Club с меня продолжали списывать по 20грн в месяц. Немного обиделся закрыл все счета (ФОП и для физлица) и перешел в другой банк (все учетные записи в привате остались на месте). В другом банке мне еще больше не понравилось, решил вернутся обратно.
4. При оформлении счета мне опять впарили карту ключ к счету.
5. Ура — за Gold Glub стал действительно бесплатным! ЧЁ?
Осадок накопился
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (6)
Задолженность на некредитном счету. Как это возможно?
Ми перевірили інформацію за Вашим зверненням і бачимо, що, на жаль, за вказаним телефонним номером у банку, наш співробітник не зміг зв'язатись з Вами.
Відзначимо, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При здійсненні витратних транзакцій сума спочатку блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата. Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися тільки на доступний баланс, а не на баланс у виписці. Коректна інформація відображається в виписці по картці, яку можна сформувати в Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
При цьому, банком була надіслана відповідь за Вашим зверненням на електронну адресу.
Також, нами буде надіслано офіційну відповідь банку за Вашим зверненням.
Комментарии (5)
Уменьшают кредитный лимит
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (2)
Мошенничество
19 марта, так же раньше времени (вместо 27 марта), списали платеж по страховке Недвижимость без осмотра. Поэтому для списания я и подключил карту, на которой нет средств, и альтернативную карту не подключал. Сейчас нет возможности платить по страховке. Был уверен, что при недостатке средств списание не будет осуществляться! С таким успехом банк может списать в минус или с депозита.
Это чистой воды мошенничество! Клиент хочет (может) платить по добровольному страхованию, а хочет, не платит, так же он сам решает каким образом (налом или с карты) и с каких счетов платить! Приват банк просто обирает пенсионеров и инвалидов.
Да Приват вообще не выполняет своих обязательств по страховкам – списывает на СК. Но договор заключаешь с Приватом. В отделении Привата заключил договор по страхованию здоровья. В марте заболел, лежал в больнице в выплате СК «Країна» отказала, ссылаясь на то, что моего заболевания нет в перечне «Дополнения». Это при том, что, как они рекламируют, страховка покрывает более 150 заболеваний! Мне в отделении к Договору никакого Дополнения не давали, да и ознакомится с перечнем не давали, — сказали, что страховка покрывает практически все заболевания. А в их Дополнении есть болезни, которые не существуют в перечне заболеваний (в МКХ 10)
Банк скатывается по наклонной пропасти, клиентом Привата являюсь около 20 лет, поэтому могу сравнить. Скоро Приват будет очередным Ощ… банком. Очень разочарован Приватом и их продуктами, в частности их Страхованием.
Думаю, теперь, после публикации отзыва представитель банка соизволит позвонить и расскажет какую-нибудь чушь да деньги не вернут.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Приватбанк самовольно ввел нововведение по картам?
Рекомендуємо очікувати автоматичного розблокування суми.
У разі ж, якщо сайт спише суму, то варто звернутися до них для повернення коштів.
Якщо Ви не оформляли підписки і не підтверджуєте операцію, рекомендуємо звернутися до сервісів, за якими пройшли запити, і відписатися, щоб вони не списували кошти.
Комментарии (2)
Списание денег с интернет карты в минус
Каким образом это произошло сотрудник тех поддержки ответить не смог. В условиях банка указано, что овердрафт выдается с кредитного лимита, которого по интернет карте нет ( на основной карте у меня кредитный лимит 0.00 UAH ), следовательно на каком основании и главное с каких средств были списаны данные деньги в минус? Пытался узнать у сотрудника какой кредитный лимит по интернет карте, как его убрать и т.д. ответа не получил, только отписки о том, что торговая точка запросила больше денег, чем было на счету и банк решил выдать овердрафт, с каких средств — непонятно и по какому это алгоритму работает — тоже. Сегодня оплачивал с другой интернет карты заказ и не хватило 50 копеек для оплаты комиссии- банк никакой овердрафт не выдал и в минус карту не загнал. Такая же интернет карта. Прошу банк разъяснить логику работы овердрафта на интернет картах и какие дальнейшие действия стоит предпринять для отмены этого списания т.к. оплачивать подписку которой не пользуюсь «100 лет» и уже давно потерял доступ к аккаунту не собираюсь.
Комментарии (8)
Обдираловка народа на ровном месте
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)