×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Сплатіть 59 тіл кредита що закрити борг
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Отримання законних лікарняних
1. Чому я маю такі труднощі з отримання законних лікарняних коштів які вже є на моєму рахунку?
2. Яка з 5-ти версій операторів Приватбанків правильна?
3. Чому вагітна повинна пройти через такі труднощі, при тому що ці кошти законні, заборгованості як ФОПа немає, чому банку я повинна це доказувати, якщо соцстрах який при нарахуванні цих коштів, обов'язково дивився на відсутність заборгованості про що було прийнято рішення нарахувати їх.
4. Додаток 1 відноситься до заробітної плати, який зв'язок цього додатку та заяви-розрахунка до лікарняних ФОПа, який на спрощеній системі оподаткування та не має найманих працівників?
5.Чому окрім ЄВС я повинна платити такий великий податок (1/5 від суми) 6000 грн?????? Це великі кошти для мене!!! При тому що я не можу нормально отримати лікарняні, ви хочете стягнути таку велику суму за їх отримання!!!
Я вас дуже прошу спростити для мене процедуру отримання лікарняних, оскільки за станом вагітності я не можу пройти такі випробування через податкову інспекцію, яка на сьогоднішній день не працює у звичному режимі, мені важко звернутись у відділення оскільки на наше місто працює лише 3 відділення на час карантину, там багато клієнтів у чергах і ніхто з клієнтів банку не пропускає як вагітну, мені через тиждень народжувати, мені ці кошти дуже необхідні.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
отд.на Лукьяновке - обойти стороной!
Дана ситуація потребує перевірки.
Для того, щоб ми змогли більш детально розглянути описаний Вами випадок – радимо даному Клієнту звернутися самостійно в нашу службу підтримки, щоб ми змогли перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (7)
Плохое отношение к беременным на отделении
Смысл объявлений — обладателям карточек Голд обслуживание без очереди? Тем более в положении!!! Сотрудники (специалисты по работе с клиентами) ведут себя не корректно.
Приносимо вибачення за те, що після звернення до нашого відділення у Вас залишився неприємний досвід. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
«Без стейков сумно, и быть кинутым - тоже сумно»
Банк уже признал, что просто «забыл» указать в официальных условиях акции те транзакции, которые считает незасчитываемыми.
Согласно пункту 2.2 официальных правил акции — «Відповідальність за достовірність даних у Базі Акції несе Організатор».
По факту — банк не обеспечил достоверность данных в базе акции.
Вопрос: какую именно ответственность понесёт банк за неисполнение своих же правил?
Готов ли банк выплатить вознаграждение кинутым им клиентам в качестве извинения за свою халатность (если уж не говорить про злой умысел)?
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (12)
Как получать перевод в Приватбанке
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Справка о реквизитах собственного счета физлица - 100 грн. Это вообще цена адекватная???
Ок… эта работа максимум 5 минут. Почему этого нельзя сделать, хотя бы, сразу — вне очереди? Почему мне пришлось ждать 1,5 часа, пока оператор обслужит… аж двух (!) человек и уделит мне две минуты своего драгоценного времени???
В общем, обслуживание просто ужасное, но при этом цены за услуги огромные…
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що отримати довідку безкоштовно можна самостійно в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку». На сторінці сайту — https://privatbank.ua/check Ви можете перевірити документ, виданий ПриватБанком та тим самим підтвердити справжність довідки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приватбанк покрывает мошенников.
Предоставив все доказательства Приватбанку что это мошенник, сотрудники ничего не предпринимают.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Звернення на гарячу лінію 3700 з питань відкриття пенсійного рахунку і т.п.
Отримав вичерпні відповіді на свої питання, а головне реальну
допомогу в онлайн режимі для оформлення рахунку, картки, довідки
для подальшого подання пакету документів в ПФУ.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Втрата коштів
Ну і хай уже… Вона стверджує, що картка весь цей час була у неї і підозрює співробітника відділення (ясно, що це припущення!)
Ваше питання стосується інформації персонального характеру, яка не може бути надана за зверненням третіх осіб. Клієнт може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Оплата частями через ПБ
Сегодня же хотела оплатить онлайн( товар в E-markete-матрас ортопедический) первую часть кредита оплата частями личными средствами.На карте 689 гр личных средств, кредит -первая часть-на сумму 315,75гр.Вот что выдал банк при проведении операции оплаты-Договір по сервісу «Оплата частинами» не створений
Перевищено допустиму суму купівлі в розмірі 563.0 грн. Оберіть інший товар або погасіть попередні купівлі.
Я в шоке, за свои деньги я уже не могу приобрести товар.Так для чего тогда банк? При Коломойском такого не было…
Хочемо звернути Вашу увагу, що оформлення покупки за сервісом «Оплата частинами» передбачає собою кредитні зобов'язання, які бере на себе клієнт. Оплата частинами є кредитом, який надається клієнту для оформлення купівлі та відповідно даний ліміт не є особистими коштами клієнта. Це не виключає того, що перший і подальші платежі Ви можете погашати за рахунок особистих коштів, а не кредитного ліміту на картці. Перевірити суму доступного ліміту можна в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Оплата частинами».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Знизили кредитний ліміт без попереджень і пояснень
«Дякую, дуже дякую» за підтримку клієнтів державним банком в період пандемії.
П.С. послугами банку користуюсь 10 років, фоп 3 група, кредитний рейтинг в УБКІ — 94%, жодного просроченого платежу по кредитах.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Мошенник, остерегайтесь!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Ганьба а не банк!!!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У Вашому випадку, в постанові було вказано про арешт всіх рахунків без вказаних вийнятків про окремі рахунки з цільовими зарахуваннями. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (6)
Терминал-вор
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Шантаж
Вот такой ваш ПриватБанк господа.....(((
Поэтому я, сразу же написал заявление в полицию, по поводу шантажа и вымагательства. Надеюсь полиция разберётся в данной ситуации.
Вот такой ваш ПриватБанк господа.....(((
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (48)
Абсурд
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували якісний сервіс. В описаній Вами ситуації, співробітник не має змоги надати інформацію за зверненням третьої особи, в тому числі, якщо питання стосується смс відправлених банком клієнту.
Клієнт може спробувати здійснити вхід в Приват24 за посиланням — https://next.privat24.ua/ та самостійно обрати інший спосіб підтвердження, або ж звернутись в онлайн підтримку на сайті — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Хороший банк
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Комментарии (3)
Двоякое толкование условий промо-акции и не выполнение своих обязательств при выполнении вознаграждения
На днях стал одним из тех, кто банк «кинул» по выплате вознаграждения кешбека касательно промо-акции «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn, которая проводилась с 26 марта по 24 апреля 2020 года. Были выполнены условия акции, которые были озвучены в правилах на момент моей регистрации в ней: совершил оплаты в интернете с применением платёжной карты mastercard, которые попадают под пункт 2.1.3 и не попадают под пункт 2.3 условий акции, без использования Приват24 (мобильного приложения и веб-версии банкинга). Обещанное вознаграждение в виде кешбека не получил — создал обращение от 16 мая № 27193040 и через сутки получил ответ представителя, что операции оплат коммунальных услуг и услуг мобильной связи на интернет-портал платёжной системы Portmone.com не являются операциями для выполнения условий акций. Сей ответ противоречит их же правилам.
Организатор акции ПриватБанк и его партнёр Mastercard по отношению продвинутых участников акции повели себя нехорошо. Участники акции не виноваты, что организатор и партнёр написали недоскональные (неидеально) правила. Ничего не мешает банку или его партнёру в дальнейшем кинуть своих клиентов, когда клиент становится не выгодным для них.
Больше всего в данной ситуации мне не понравилось, что ни ПриватБанк, ни Mastercard не признали своей вины касательно составления таких правил.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок за результатом.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Приватбанк не выполняет взятые обязательства по кешбеку
Но наступило 16.05.2020, а денег ни у кого из нас нет. Созвонившись и списавшись 16.05.2020 с банком они теперь говорят, что коммунальные платежи не идут в зачёт. Ссылок никаких нет, но их и не может быть поскольку эта услуга полностью соответствует п.п. 2.1.3 условий Акции. И наши операции даже не противоречат их ответу на сайте в части Приват24 (мы использовали сторонние сервисы -причём с комиссией). Действия банка, по моему мнению, похожи на мошенничество. И объяснением может быть, возможно, лишь желание максимально сэкономить средства. Видно не рассчитали свои финансовые возможности. Но так не делается. Банк может подвести не только себя, но и Мастеркард под определённые последствия.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)