×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Щось дивне коїться там
Згідно даних УБКІ жодних прострочок не маю (також використовую кредитні картки в інших банках при потребі для бізнесу).
Також зазначу, що маю свій бізнес, зареєстрований в іншому банку, з оборотом більше мільйона на рік, частину цих коштів постійно використовува як власні через Універсальну картку.
Нещодавно почало коїтись щось дивне.
Місяць тому мені дзвонить менеджер по роботі з віп клієнтами та каже, що бачить, що я використовую великі кошти і тому пропонує перенести свій бізнес до них, описує всі можливі переваги. Я відмовляюсь, кажу що мене задовольняє мій банк і явних переваг в переході я не отримаю. На наступний день мені приходить смс «Після перегляду вашої кредитної історії ваш кредитний ліміт зменшено до 29000».
Ну зменшили й бог з ним, з моїми прибутками мені не критично хоча й неприємно таке чути коли маєш відмінну кредитну історію.
Живу далі. На наступний місяць мені дзвонить вже інший менеджер по роботі з віп клієнтами з тією ж пропозицією. Я знову відмовляюсь. І що ви думаєте? На наступний день знову приходить смс Після перегляду вашої кредитної історії ваш кредитний ліміт зменшено до 9000".
Йду до відділення, запитую, а що не так з моєю кредитною історією? Звісно ніякої відповіді мені не надали, все секретно.
На цьому все панове!
Не хоче банк заробляти на тих хто відмовляється вести в них свій ФОП! А мені не потрібні сміхотворні лімити, тому найближчим часом на одного клієнта у них стане менше!
Ми раді, що ви оцінили переваги користування нашими послугами та дозвольте пояснити, що кредитний ліміт на картку встановлюється та змінюється на основі сотень факторів. Один чи декілька з них виділяти було б не коректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком. Зменшення ліміту на даному етапі не означає, що він буде таким і надалі. Активне користування нашими сервісами збільшує ваші шанси на підвищення ліміту в майбутньому. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію детальніше.
Комментарии (6)
Заблокировали карту и не хотят разблокировать
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання про необхідність актуалізації даних, то це описано в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I. Загальні положення п.3 зазначено: «Цим Положенням установлюються загальні вимоги Національного банку щодо порядку: ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів, уточнення/додаткового уточнення інформації про клієнтів.» Розділ V. «Порядок ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів», в якому описано порядок ідентифікації клієнта банку та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
Додатково з вами зв'яжуться наші співробітники.
Комментарии (1)
Странности Услуги Оплата частями от Приватбанка
Являюсь длительное время клиентом Приватбанка, пользуюсь активно его услугами. Просрочек кредитам не имею.
Хотела сделать себе подарок и приобрести хороший телевизор с помощью сервиса Оплата частями. К сожалению оказалось что на Розетке телевизор можно приобрести или за наличные или картой оплатить или использовать сервис Оплата частями. И вот незадача не хватает 500 грн. Для долгожданной покупки. После звонка в Приватбанк и просьбы увеличить на 500 грн. Оплату частями, оператор посоветовал увеличить Кредитный лимит и возможно поднимется оплата частями.
После увеличения кредитного лимита я с ужасом обнаружила что Оплата частями не поднял Банк, а уменьшил в 2 раза. Я была просто в шоке, что моя мечта разрушилась за одну ночь.
После звонка оператору который говорил заученными фразами и был полностью не компетентен, мне сказали что так решил банк. Но уважаемые если Вы увеличиваете кредитный лимит, то логично должна увеличится сумма и оплата частями, а не уменьшаться в 2 раза. У меня при меньшем кредитном лимите была больше сумма. Так же я как клиент Банка наверно обязана была быть уведомлена хотя бы за 2—3 дня об изменении условий обслуживания. Так же с 1 сентября Банк обязан раскрывать полную информацию и понятную для клиента об условиях обслуживания и кредитования.
Дійсно, зазвичай ліміт Оплати частинами дорівнює кредитному ліміту на картці та при цьому важливо розуміти, що це два окремих ліміти та вони не обов'язково мають бути однаковими. Банк розраховує кредитний ліміт та окремо ліміт за сервісом «Оплата частинами» індивідуально для кожного клієнта беручи до уваги сотні різних факторів, серед яких немає змоги виділити один головний показник. Щодо збільшення вашого ліміту по Оплаті частинами, інформація по ньому буде оновлена в Приват24 найближчим часом.
Повна інформація, щодо умов та правил користування клієнтом та надання банком сервісу «Оплата частинами» розміщена на сайті https://chast.privatbank.ua/ та в Умовах і Правилах надання банківських послуг на сайті банку https://privatbank.ua/.
Комментарии (2)
Приватбанк Одесса Люсдорфская дорога 140в
Наші фахівці вже проводять перевірку описаної ситуації та зв'яжуться з вами за результатом. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та робимо все, щоб подібні ситуації, навіть в якості рідких виключень, не завдавали незручностей нашим клієнтам.
Написать комментарий
Повернення у Приват
Поки що все, далі побачимо.Чесно кажучи, сподівався на більшу кількість бюрократії і «підводних каменів», але обійшлось без цього, це тішить. Звичайно, мінусом Привата є досить високі комісії, але буду старатись користуватись його перевагами, а там, де умови будуть неконкурентні — скористаюсь іншими банками.Хочу подякувати оператору он-лайн підтримки Яні (не роботу: ) ), на жаль не знаю її прізвища, за кваліфіковану допомогу.
І особливу подяку хочу висловити начальнику відділення Наталії Володимирівні Лозинській за професіоналізм, чуйне ставлення до клієнта та готовність допомогти.
Дякуємо вам за настільки різносторонній відгук.
Будемо продовжувати й надалі робити все, щоб наші клієнти залишалися задоволеними.
Комментарии (4)
Ипотечный кредит
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (3)
Лучший качественный банкинг
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Понижение кредитного лимита за день до снятия платежа по оплате частями
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту
Комментарии (6)
Возвращение в 90-ые
Произошло сегодня:
— Решил пополнить в терминале самообслуживания карту другого банка. Успешно авторизировался с помощью моей приватовской карты и выбрал услугу пополнить карту другого банка. Внес довольно большую сумму денег (сумму с очень хорошую зарплату), указал, что получатель тоже я (требуется по закону указывать если сумма выше 5000 грн.) и нажал кнопку оплатить.
А дальше сюрприз — извините, ваша операция не завершена — позвоните 3700. Ни квитанции, ни номера операции — ничего!
Оператор даже не извинившись за «плохую» работу сервиса, предложил оформить заявку на возврат средств, которые должны быть выполнены на карту привата, минимум в течении 24 часов (если не будет проблем).
Я сообщил, что меня это не устраивает, у меня нет времени бегать потом в банкомат, снимать средства и опять выполнять операцию (тем более непонятно сколько времени будет возврат).
Я попросил связать меня с вышестоящим кем-то — на что получил отказ. Я попросил написать жалобу — на что также получил отказ (это не предусмотрено системой). Я спросил с кем я могу поговорить — на, что получил ответ, что если я найду контакты кого-то лично сам, то тогда могу обратится к ним.
Произошло несколько месяцев назад:
Был у меня кредит под депозит. Я хотел продлить, на что получил местное одобрение у своего банкира, после его консультацией с вышестоящими. Оформил договор продление кредита, депозита и кучу всего другого.
После подписания, через несколько дней, получил отказ. Чтобы вы понимали — проволочка с документами, оплатами и т.п. длилась почти три недели — они не могли определится и постоянно меня дергали.
Больше полугода назад:
При оформлении вышеописанного кредита (не потребительского) — я водил жену в отделение 4 раза, заполнял 5 анкет и кучу заявлений. На протяжении 4 недель банк не мог убедиться, что моя жена, является моей женой))) — после каждого заявления, обращения и т.п. система выдавала, что она не моя жена (хотя мы являемся клиентами банка с момента нашего брака (10 лет) и изначально эти данные есть в системе).
Если вам нужны простые какие-то операции — то можно пользоваться. Но если будут какие-то не штатные ситуации — персонал не сможет их решить, так как нет шпаргалки инструкции. Обратится за помощью к разбирающемуся человеку или руководителю также невозможно — вам никто не даст написать заявление или жалобу.
Государственная структура, которая некомпетентна, не имеет права называться главным банком страны!
Ми розуміємо, що неприємно очікувати та інколи, на жаль, можуть трапитись такі випадки, коли техніка може дати збій.
Як ви могли помітити, то поступово банк вводить нові банкомати, оновлює та розвиває мережу терміналів при цьому залишаючи за собою першу позицію по кількості даних пристроїв.
Дійсно, повернення коштів може бути здійснено лише на картку ПриватБанку. При цьому, не варто забувати, що ми надаємо змогу проводити операції онлайн, не потрібно після повернення коштів йти до банкомату, достатньо увійти в Приват24 і вказати дані отримувача, якому ви бажаєте провести оплату. Цінуйте свій час і проводьте операції в кілька кліків.
Перевірити суму ліміту Кредиту під депозит можна в Приват24 для бізнесу, перейдіть, будь ласка, в меню: Кредити — Кредит під депозит — Переглянути. Також, ознайомитися з повним списком документи для Кредиту під депозит можна в Приват24 для бізнесу, меню: Документи — документи корпоративного клієнта — Документи для отримання фінансування — Кредит під депозит.
Комментарии (12)
Заблокировали ЗАРПЛАТНУЮ карту из-за крымской прописки. Абсолютно некомпетентные операторы горячей линии! Банк не в состоянии решить данный вопрос.
Позвонив утром, 4 сентября оператору, узнала, что с моей картой все отлично, никуда ходить не надо, это просто технический сбой. В 10.00 карта снова станет активной.
Когда в 16.00 карта все ещё была заблокирована, я позвонила третий раз оператору. Узнала, что уведомление мне действительно не отправляли (привет обманщице-оператору при первом обращении!). Необходимо прийти в банк с паспортом и кодом для актуализацию моих данных (привет второму опратору — обманщику!).
7 сентября, в свой выходной, в 12.25 я попала на приём к оператору отделении банка (простояв в очереди 25 минут в маске). Предоставила свои документы, на мобильное приложение пришло заветное уведомление «Ваша карта разблокирована». «Ура», подумала я, но оказалось, это всего лишь уведомление, карта по-прежнему заблокирована… В 12.58 оператору пришёл ответ от тех. поддержки, в котором был указан перечень возможных документов для разблокировали МОЕЙ зарплатой карты с МОИМИ деньгами на НЕЙ.
Сообщение выглядело так, цитирую:
«Повідомляємо, що клієнтам, які мають паспорт громадянина України з адресою реєстрації в Криму або на території проведення ООС, для користування послугами переказів між картами необхідно в банку підтвердити місце проживання на підконтрольній території України. Підтвердити місце проживання в Україні необхідно наступними документами:
довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеного особи;
довідка або виписка з єдиного державного реестру про місце проживання або тимчасового перебування;
довідка з житлово-експлуатаційної організації або житлово-будівельного кооперативу;
договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на теритopії України або оренді житлового приміщення;
довідка, видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного або лікувального закладу і тому подібне.
Додаете с типом: Подтверждающий документ место жительства / нахождения клиента Подальше обслуговування по проведенню платежів можливо тільки після надання в банк одного з зазначених документів. https://my.privatbank.ua/other instructions/TdC]TlyaWQIMIIМОЕIM]x|TlуTDTVYKIk
Образец справки переселенца: https://docs,google.com/document/d/1|D5Q7TVЬКON- AzAUyK с9LKA7nnAjwlq3PGCGSUI80/edit „
Тут очередной пламенный привет уже третьему оператору-обманщику!
Т. к. я проживаю на территории Запорожской области с 2006 года, естественно, я не могу предоставить справку ВПО, я не переселенец, не беженец и т. д.! Я всего лишь человек с крымской пропиской, который живёт в Украине, официально работает и получает зарплату, платит налоги, имеет украинский паспорт, но по мнению Приватбанка — я нерезидент, т. е. никто…
Имея на руках договор аренды жилья, а также договор с лечащим врачом, в тот же день, в 15.00 я обратилась к оператору банка. При мне были сфотографированы мои документы об Аренде. Договор с врачем с указанием моего фактического адреса проживания оператор сказала, что не нужен. Заявка была подана, в течении суток было обещано, что карту разблокируют. В 15.10 я позвонила на горячую линию, сообщила, что все документы я предоставила и хочу получить свои средства, закрыть карту и больше не являться клиентом Приватбанка! Оператор печальным голосом сообщила, что сейчас я не смогу снять СВОИ деньги, что необходимо подождать сутки, что дополнительно она отправила заявку на разблокировку карты.
8 сентября в 15.00 карта не была разблокирована. Позвонив оператору на горячую линию, узнала, что документы, предоставленные мной, не отображаются в системе! Бинго, товарищи!
Но мою заявку приняли, в течении суток клятвенно обещано было временно разблокировать карту на 30 дней.
Сегодня, 9 сентября, состояние карты — заблокирована. Пообщавшись в очередной раз оператором, мне сообщили, что по техническим причинам документы не отображаются в системе. Пройдите в отделение банка ещё раз!
Приватбанк, а тебя ничего не смущает? Уверен, что такое отношение к клиентам должно быть?!!!
Мой рабочий график до 19.00, мой ближайший выходной — 13 сентября (воскресенье) и 14-е, т. е. в банк я смогу попасть только в понедельник, спустя 11 дней после блокировки МОИХ личных средств. Вам не интересно, на какие средства я жила и буду жить все эти дни?!!!
Очень жду официального ответа Приватбанка, предвижу формулировку:
“Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення»,
заранее прошу ответить, каким образом это касается моей официальной зарплаты???
На момент публикации карта по-прежнему заблокирована, чётких ответов операторы не дают, просят «очикуваты добу»(три раза уже просили). Клятвенно уверяют, что делают все, чтобы решить МОЮ проблему (которые сами же создали), но по итогу — «0».
Это Я пять раз связывалась с оператором и дважды ходила в отделение банка. Я выполнила ВСЕ свои обязательства, а вы?!!!
Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію та допомогти розібратися
Комментарии (3)
Встановлення банкомату в селі
Комментарии (1)
Обслуговування в ПриватБанк
Написать комментарий
Претензия к Приватбанку
Комментарии (35)
Зачисление перевода в валюте других стран
Комментарии (2)
дуже гарний досвід спілкування з онлайн сервісом Пріват
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
С марта месяца не могу получить деньги за авиабилеты.
Додатково повідомимо результат.
Комментарии (1)
Нет адекватного объяснения, полный 0 в вопросе клиентоориентированости
Що ж стосується необхідності надання документів, то в межах дотримання правил програми ідентифікації клієнтів ПриватБанку по клієнтам, які мають зареєстроване місце проживання (юридичну адресу) на території ООС, необхідно документально підтвердити місце проживання або перебування на підконтрольній частині України.
Комментарии (3)
Давайте жить дружно!!!
Комментарии (3)
Деньги на ветер
Но вот и настал мой страховой случай, в итоге закрытый перелом локтевой и лучевой костей, на следующий же день обратился на 3700 и у меня зафиксировали обращение и сообщили какие необходимо собрать документы и каким образом их предоставить (через сайт или же лично в отделении банка).
Когда наступил день выписки (лечение проходил в военном госпитале), я под личную ответственность взял снимки и справки и обратился в отделение банка (поскольку на протяжении дня не смог дозвониться на 3700, мне лишь обещали перезвонить), где сотрудник сделала фото документов и предупредила, что со мной в течении дня свяжутся сотрудники стаховой компании и уточнят все необходимые данные. После выписки я таким же образом предоставил еще дополнительные документы в банк, и мне так же посоветовали ждать звонка.
Перезвонили только на 3й день, в итоге оказывается, что мои снимки не подходят, поскольку фото снимков сделаны не на белом фоне и якобы плохо просматриваются (при том, что фото снимков делала сама сотрудник банка), но еще раз предоставить снимки я не могу (мне дали 7 дней на предоставление, но умалкивают то факт, что перезвонили только на 3й день), так как они не выдаются мне на руки, а передаются в вышестоящие органы, поэтому мне в страховке отказано.
Что имеем сейчас: отказ в выплате, потраченные зря деньги и время, и уверенность в том, что сотрудники банка и страховой компании сделают все возможное лишь бы не выплачивать положенную сумму.
И в заключение: отсутствие связи с горячей линией, за 3 дня более 40 раз позвонил на 3700, а мне перезвонили всего лишь 1 раз, поэтому приходиться звонить с других номеров.
Избегают меня что-ли, вот и преимущества «голд-клуба».
Комментарии (10)
Беспредел
Дозвольте зазначити, що система працює стабільно. На жаль, описаної вами інформації у відгуку недостатньо, щоб проаналізувати ситуацію. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Комментарии (1)