×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Професійність, Культура спілкування, Результат.
Моя дружина і я — пенсіонери. Ми тимчасово перебуваємо за кордоном і в нас виникла проблема із закінченням дії наших Карток для виплат та їх продовженням, а також доступом до наших надходжень в ПРИВАТ Банк. Ми звернулися за кваліфікаційною допомогою до оператора Валерії, яка з величезним терпінням до наших численних запитань і знанням справи провела нас через усі тонкощі банківських вимог і допомогла отримати нам нові електронні картки, які добре працюють за кордоном. Складаємо подяку і захоплення вашими працівниками, особливо Валерії, зворушені її культурою спілкування, професіоналізмом, зрозумілими для нас інструкціями, приємним голосом. Вдячні дуже. Всім бажаємо подальших успіхів.
З повагою,
Людмила і Юрій Данилюк. 10.10.2020
Дякуємо, що ви з нами! Завжди поряд і раді допомогти :)
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Прохання повернення коштів
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Станіслава. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи.
Беремо і робимо!:)
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Gold - разводняк
Вам не нужны клиенты. Вам нужны лошарики, которые не смогут обнуляться и будут попадать на 3% в месяц.
Объяснение про пересчёт лимитов оставьте для своих оперативок и тренингов. Чем вы руководствовались, когда мне 25 тыс. давали? Был вообще 0 и клиент «с улицы».
Ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Для уточнення деталей ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (5)
Переказ на стару картку
Щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Двойные стандарты
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Оформлення картки здійснюється на існуючого клієнта. Як підтвердження тому, при видачі робиться фото клієнта з карткою, за яким можна буде ідентифікувати людину.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють говорити про високий рівень безпеки персональних даних клієнтів, належне функціонування сервісів та механізмів, що забезпечують роботу банку у відповідності з чинним законодавством, нормами НБУ та внутрішніми правилами банку.
Комментарии (1)
+380502361178 Мошейник
+380507539768
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
работа сотрудников банка
Ми прагнемо надавати лише якісний сервіс. Щоб розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Очень хорошее обслуживание.
Дякуємо, що ви з нами! Завжди поряд і раді допомогти :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Викрадені кошти
На даний момент наші колеги перевіряють додаткову інформацію за вашим питанням та за результатом зв'яжуться з вами. Будь ласка, очікуйте дзвінка профільного спеціаліста.
Комментарии (9)
Превышение полномочий, арест счетов
В постановлении судебного исполнителя указано: «заблокировать средства на всех счетах, которые уже открыты или будут открыты после постановления»…
Что делает «Приват»? Они тупо блокируют вообще всё, даже возможность открыть социальный счёт для выплат по безработице/зарплате, что прямо противоречит закону. Любые возражения сразу отражают фразой «мне программа не даст это сделать».
Приват тупо нарушает закон и плевать ему на всех…
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
При відкритті нового рахунку банк буде зобов'язаний накласти на нього арешт, керуючись законною вимогою виконавця.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Як слідує з Вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (8)
Присвоили мои деньги
И для того чтобы разблокировать, мне нужно погасить задолженность и прислать банку письмо об этом из исполнительный службы…
Это просто смешно, я не являюсь владелицей квартиры и там не живу, по какому поводу и на каких основаниях банк творит подобный произвол мне не понятно. Заморозили деньги, даже не попытавшись объяснить мотивацию. В общем ужас.
Буду максимально доносить эту ситуацию всеми возможными способами, пусть люди знают что в любой момент их денежки на карте перейдут на баланс банка, а их заставят плясать с бубном под их дудку!!!
Варто розуміти, що банк не може відмовити в накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженню. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Ми щиро вирімо і сподіваємось, що в разі, якщо у клієнта виникла така ситуація, то після звернення до виконавця, нам надішлють додатково інформацію про необхідність зняття арешту і нами буде зроблено все, щоб виконати цю вимогу в найкоротші терміни, тим самим допомогти клієнтові в цьому питанню.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (22)
Благодарность за профессионализм
Мне нужно было получить новую карту для получения зарплаты до конца рабочего дня моего бухгалтера, а также разблокировать валютную карту.
В случае отсутствия зарплатной карты, всему коллективу нашего отдела завтра не выдали бы зарплату и винили бы в этом меня (я только трудоустроился).
Алла оперативно и профессионально решила все мои вопросы.
Алла, спасибо!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Ужасный банк
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Також, ви можете звернутись до підтримки банку для подачі заявки на розгляд можливості оскарження операцій.
Комментарии (6)
рекламные звонки
+380634808177
+380673640613
+380675247713
+380685227505
И это далеко не весь список номеров, с которых звонит их звонилка-робот Наталья. Интересная позиция: еще пару десятков звонков и я побегу за кредитом? Так это работает? Не нужно судить других по себе, не у всех iq<60.
Зазначимо, що жодний з вказаних вами номерів не належить ПриватБанку.
Комментарии (3)
Деньги за страхование снимают исправно, но, страховых выплат нет
Вот уже прошло две рабочих недели, за это время меня только порадовали СМС, что очередная сумма на страховку с карточки списана.
Хотел аннулировать договор страхования, ибо зачем он нужен, если не работает?
В банке настойчиво уговорили пока не разрывать договор, подождать.
Вот жду непонятно чего, непонятно от кого.
Хочу предостеречь других людей от страхования в Приват Банке.
Перевіряємо інформацію за вашим питанням.
За результатами додатково повідомимо вас у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Благодарность
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Отказ в возврате средств за авиабилеты (по окончанию карантина)
Компания Turkish airlines уведомила об отмене двух рейсов. Подала заявку на возврат и отмену билетов сразу же. Через 2 дня банк отправил письмо со словами Возврат средств только по окончанию карантина. Это огромные деньги!
Являюсь членом Gold club. Много лет пользуюсь банком. Просто в шоке сейчас. Разве так можно работать с людьми которые ваши клиенты много лет? Буду обращаться куда только можно. Это абсолютно неприемлемо!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Бардак.
Зазначимо, що ми постійно працюємо над наданням якомога кращого сервісу, що вимагає періодичного оновлення додатку, про що ми завчасно попереджуємо клієнтів.
У разі, якщо на даний час ваше питання актуальне, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Комментарии (3)
Отсутствие сервиса и финансовой ответственности
В возврате карты после инкассации также отказали. По сути послали на три буквы и оставили на едине с проблемами.
Полный отстой!!!
Комментарии (3)
Актуализация данных - не пользуйтесь Приватом, если вы инвалид или пенсионер!
если у вам затруднительно раз в год приходить в отделение Привата — не используйте этот банк. Если вынуждены — «теряйте» карту и требуйте перевыпуск. В этом случае карту вам в конце-концов принесут домой и не заставят идти в отделение
Подробнее —
1. Пожилой человек, который с трудом передвигается и практически не выходит из дома
2. Карта в ПриватБанк для соцвыплат
3. Неделю назад карта перестала обслуживаться с ошибкой «транзакция отклонена»
4. На 3700 в течении пары дней дозвониться не удалось — тотальное занято
5. Соцработнику в отделении отвечать, что с картой — отказались
6. Привезли собственника карты в банк. Требуется «актуализация». Как изящно высказался сотрудник банка — «нам надо посмотреть, что вы еще живы».
7. Общение с руководителем отделения —
— На основании чего заблокирован счет и доступ к средствам?
— требования по актуализации данных НБУ, закон бла-бла-бла
— почему не предупредили?
— мы предупреждали!
— нет, не предупреждали
— не знаем, звоните на 3700
— а если бы человек не мог ходить?
— к лежачим больным мы можем прислать курьера для актуализации. К тем, кто может ходить и инвалидам — нет
8. Попросил организовать звонок с 3700 из отделения. Общение с оператором —
— На основании чего заблокирован счет и доступ к средствам?
— актуализация согласно бла-бла-бла
— почему не предупредили?
— мы предупреждали! Когда вы заходили в Приват24 — там сверху показывалось сообщение
— девушка, это пожилой человек, у неё нет Приват24
— ну я не знаю, если бы зашли — то увидели бы
— те вы считаете, что сообщение через Приват24 (в который не входили) — это надлежащее информирование о блокировании счета и доступа с денежным средствам. И что нет необходимости послать заказное письмо ну или хотя бы позвонить по телефону или послать СМС?
— да, Приват24 — это надлежащий способ информирования
— я могу пожаловаться на это или попросить вашего супервайзера рассмотреть вопрос?
— нет, я не могу оформить жалобу у них
— а как могу?
— посылайте письмо по почте
— так, хорошо.С актуализацией. А что делать, если я скажем плохо хожу и в отделение мне сложно попасть?
— к сожалению, сотрудник может выехать только для вручения новой карты. Актуализация данных только в отделении
Комментарии (33)