×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Отличный банк, готовый идти на встречу
Комментарии (2)
Приват Опять мудрит с копиями квитанций про оплату
Комментарии (2)
Мошенничество со стороны банка при оплате виртуальной картой
Якщо мова йде про переказ коштів, утримується комісія згідно тарифів:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Комментарии (28)
Приват становится Ощад. От клиента юр.лица.
Підвищення рівня обслуговування клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (2)
Прощай ПриватБанк.
Комментарии (1)
Зникли гроші
Виявляється, щодня починаючи з 1 липня 2020 року з моєї картки без мого відома здійснювались покупки за кордоним!!! Як таке може бути, ніхто доступу до моєї катки не мав, жодного разу онлайн покупок не оплачував!!! це просто жах!!! З кого ж це можна здерти, як не з пенсіонера, який останні копійки збирає, щоб хоч якось вижити в наш час…
Рекомендуємо заблокувати картку в особистому кабінеті, та звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів для формування заявок до міжнародної платіжної системи на претензійну роботу.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (7)
Терминал съел деньги и не вернул
Написать комментарий
Отличный банк
Проблемы хоть и случались(крайне редкопримерно лет 12 пользуюсь), но решены были очень оперативно и в мою пользу.
Банк по функционалу такой же как например у граждан США либо Объеденённого Королевства.
Единственное что приложение мобильное самое первое было лучше… но всегда есть полноценный приват24 с ПК или Мака
Дякуємо за відгук! Нам приємно розуміти, що докладені зусилля дають свої плоди. Будемо й надалі робити все, щоб наші клієнти були задоволеними.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Оплата частями. Манипуляции сортудником без моего участия.
Ми перевіряємо інформацію за даною ситуацією та в разі необхідності додатково зв'яжемось з Вами.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Блокировка карт без причин
попытался выяснить дели -какие конкретно был и операции из за которых было принято такое решение.
первый ответ банка — «пришел запрос от мастеркард на блокировку, в запросе деталей нет. мы заблокировали»
созвон с мастеркард — «мы такие запросы не посылаем»
Dторая попытка выяснить причины с Приватом.
Ответ банка — Мы приняли решение заблокирвоать вашу карту из за подозрительных операций.
И всё.
Ни какой информации об операциях не дают., ссылаясь на то — что они не выдают такую информацию.
Владельцу карты не говорят об операциях на его карте… отлично…
в общем итог — приват банк заблокировал карту потому что ему захотелось.
узнать детали причины — невозможно.
Подозреваю, что просто какому-то сотруднику стало скучно и просто так заблокировали карту, поскольку причин то все равно никто никогда не выдаст.
НИКОМУ не рекомендую пользоваться услугами привата.
буду закрывать счета.
Банком було отримано сигнал від платіжної системи про компроментацію картки. Тому, виключно з міркувань безпеки картку було заблоковано.
Нами буде проведена перевірка та необхідна робота зі співробітниками підтримки, щоб в майбутньому покращити якість обслуговування.
З Вами додатково зв'яжеться співробітник банку для надання інформації про блокування картки.
Комментарии (5)
Лучший банк
Дякуємо за те, що ви з нами! Ми щиро прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував обслуговування найвищого рівня.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банкомат Приватбанка изъял карту другого банка
Картки вилучені банкоматом не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати Вас, як власника картки може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (35)
Зухвалий та наглий пограбунок
Я знаходжусь в дикретній відпустці, і так вже трапилось що кошти передбачені Державою як допомога при народжені дитини надходять саме в цю злощастну контору з зеленою вивіскою про що я вже не одноразово жалкую. Тому що соціальні кошти жоден з нормальних та адекватних банків взагалі не має права чіпати чи вираховувати якісь комісії, а це в чергове доводить той факт що ПриватБанк — це не банк. Це шарашкина контора, фінансова піраміда, бандицьке угрупування чи взагалі будь що, тільки не банківська установа.
От-же: в програмі Приват24 вирішила переглянути історію платежів. І ось диво (точніше перша махінація), яку я виявляю. Оплата послуг ЖКХ (гарячої води), по невідомій мені адресі і за не відому мені людину.
Гадаєте (мабудь з кимось змовилась)?!.. Зовсім ні. Тому що сплачено було близько 3-х гривень, (три гривні). На скільки розумний данний платіж з моєї сторони??! Я не розумію. При тому, що я проживаю за іншою адресою. А за звітом в програмі з'ясовується що адреса в м. Київ по вул. Вишгородській знаходиться одне з відділен Приватного угрупування.
На запитання по гарячій лінії: — що це таке??? декілька операторів нагло, з підвищеним тоном та грубістю запевняли мене що це я сама оплатила і до них немає бути жодних притензій…
Питання так і залишилось не вирішиним.
Від недавна з'явився ще один СХЕМАТОЗ пограбування і все тих же соціальних виплат. Ця контора мало того що в примусовому порядку та без жодного відома клієнта та його на те згоди провадить ніби-то блягу справу, а саме Страхує нас від від міфічного кажанячого грипу з прямо скажем королівською назвою.
Це при тому, що вся обсурність донної страховки в моєму випадку взагалі безкорисна. Тому що нібито страхується особа на той випадок, якщо захворіла та не може під час хвороби працювати на роботі…
Ще раз повторюю: я ні де не працюю, працює чоловік, я знаходжусь в дикреті.
Все це відбувається як зазвичай з хамовитою наглістю в спробі зробити з мене крайню, мовляв: — Сама погодилась, а отже кошти передбачені на дитину, без мого відома та згоди знову знову вкрала ця мафіозна группа, про що мені вже стало відомо про це з СМС-оповіщення.
А Гаряча лінія в черговий раз цілком і повністю виправдала той факт, що їхня шарашка -це звичайні гопники та кидали, а також в чергове довели свою цілковиту не компетентність та неспроможність взагалі хоча б яки не-будь корисних дії пов'язаних з їхньою роботою та професійних, функціональних обов'язків. Правда не враховуючи самого факту відповіді на телефонний звінок, (підняття трубки). Напевне в них це відбувається рефлекторно, або-ж в автоматичному режимі…
Так от з'ясувалось, що для відмови від «послуги» потрібно з'явитися в відділення, інакше ні як.
Після відвідування одного із філіалів данного бандицького угрупування (яке саме по собі на думку прихлебал кожен з яких там «працює» певно вважає саме себе особисто цілковитим, 100% власником цього общака іменуємого ПриваБанк), та досить не приємних розмов і вияснень мені ніби то відключили цю так-би мовити «послугу». При цьому зі сторони штату «представників» цієї проклятої банди це вигляло так, ніби то я десь в переході прошу у них милостиню та намагаюсь до кожного особисто залісти в гаманець. Такої зверхності та зневаги зі сторони цих скотів, я не вічувала до себе жодного разу в житті. Я навіть приблизно не взмозі описати ввесь той негатив, зневагу, злість, хамство, зверхність який я цілковито отримала в свію адресу за той час який ці тварі виділили мені в вирішені мого питання. Чи так повинен поводити себе ОБСЛУГОВУЮЧИЙ ПЕРСОНАЛ???!!! Таке ОБСЛУГОВУВАННЯ прописано в уставах та правилах ваших гопників???!!!
Впевнена що саме так і є. Тому що в в гопників немає жодних уставів і правел. При всьому цьому вже зняті кошти мені так ні хто не повернув. «Їжте на здоров'я, вони вам раковими пухлинами віддячать»…
І так, проходить деякий час, близько 2-х місяців і ось знову це фінансово-мафіозне угрупупання вимагє, примушує мене в «добровільному» порядку погодитись на їхні СХЕМАТОЗИ, що виглядають таким чином: як і що хочете те і відповідайте, а ми всерівно поступимо по своєму. Цього разу так не вийшло зробити, на рахунку не вистачає коштів для «активації» СХЕМИ. Але для дитини ще декілька місяців будуть надходити виплати от-же ці ублюдки, впевнена в тому ще «своє» наздоженуть…
Я навела випадки котрі відбуваються з моїм рахунком. Але якщо навіть не брати до уваги інші коментарі, а тільки мільйони звичайний користувачів яким по не волі довелося зіштовхнутися з цією бандою то не можливо собі уявити всі масшаби тих махінацій котрі ця Приватна банда провертає з нашими рахунками без нашого відома і згоди.
Є народі є таке прислів'я: — З бідного по нитці — багатому сорочка…
Так от. Бажаю вам ПриватБанк, щоб вона стала для вас петлею на шиї.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Комментарии (4)
Банк честно вернул деньги!
Раді, що ваше питання успішно вирішено!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
«Вибачте, зараз немає вільних операторів»
Дозвольте зазначити, що цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку: 3700.
Також, ознайомитись з усіма контактами банку ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/about/contacts
Написать комментарий
Развод на голом месте.
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Також, хочемо зазначити, що щомісячний членський внесок за участь у GOLD-клубі в розмірі 20 грн. надає можливість використовувати всі привілеї GOLD-клуба, при цьому розмір кредитного ліміту визначається для кожного клієнта індивідуально.
Комментарии (4)
Шахрайські дії Приватбанку !!!!
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Комментарии (5)
Замкнутый круг. Нужна помощь
Пополнял банковским переводом баланс в сервисе Google Adwords. Теперь хочу сделать возврат средств с этого сервиса обратно на карту/счет. НО, дело в том, что эта карта уже закрыта по моему запросу (т.к. была утеряна).
По правилам Google Adwords я могу вернуть средства только с той карты, с которой я пополнял.
С какого банка/сервиса они будут делать возврат я не знаю (врядли это приватбанк).
Один оператор мне сказал, что банк должен автоматически создать на мое имя поточний рахунок та зарахувати средства на него, после чего смогу перевести деньги на активную мою карту через приват 24.
Другой оператор сказал, что невозможно будет получить средства с этого счета/карты.
Получается замкнутый круг.
Еще раз повторяю, что другую свою активную карту я указать не могу, потому-что пополнял ИМЕННО С ТОЙ, КОТОРАЯ СЕЙЧАС ЗАКРЫТА (ПО УТЕРЕ).
Как мне быть тогда в сложившиеся ситуации
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
не возвращают деньги
Ваша заявка ще в роботі. Від імені банку приносимо вибачення за те, що змушуємо вас чекати.
Заявка обробляється протягом 24 годин, а в окремих випадках до 7 днів. Цей час потрібний для того, щоб провести інкасацію пристрою, звірити залишки та операції.
З упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки заявка буде оброблена Ви будете проінформовані.
Комментарии (3)
Неактульная информация на Google картах.
Еще примеры:
https://goo.gl/maps/hM2JA8tMBmLncnjM7
https://goo.gl/maps/6gijrFSLMMdwQAk87
Я конечно понимаю, что есть отделения на сайте и в приложении, но неужели нельзя актуализировать данные в сервисе которым пользуются значительно больше людей?
Перевіримо, що можемо зробити зі свого боку.
Наполегливо рекомендуємо, щоб таких ситуацій уникнути, перевіряти актуальну інформацію саме на сайті банку.
Написать комментарий