×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Выставили клиента террористом! Оклеветали в получении американского резиденства!
На горячей линии 3700 никаких ответов не дают, говорят что они ничего не понимают и только посредники между банком и клиентом. В отделении говорят — звоните на 3700. Пока снимал деньги с депозитов, попал на все возможные комиссии, что тоже стало шоком для меня. Такое чувство что управление банком пытается сделать все чтобы клиенты переходили в другие банки.
Комментарии (5)
Блокування картки дружини
Комментарии (1)
Оперативная реакция
Написать комментарий
Помощь в чате Приват 24
Завжди поряд і раді допомогти!
Комментарии (1)
Терминал съел 4800 грн. и вывалил с ошибку
Звоню, оператор говорит о том что видит мою операцию оставляет заявку в технический отдел и доводит до меня что денег я не увижу от 1 до 14 дней, а мне они необходимы сегодня… Не ожидал такого «золотого клуба» от банка, с которым уже больше 10 лет…
Комментарии (1)
Банкомат съел деньги!!!Возврат с проблемами!
Написать комментарий
авторизация
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (2)
Подтверждение платежа и блокировка карт
Ответ да мы видим, а теперь назовите нам дату вашего рождения и кодовое слово.
Я: а это зачем?
Приват — иначе мы вам все заблокируем!
Я — тогда отменяйте перевод, я данные вам передавать не буду. может вы мошенники?
Приват — мы вам все заблокировали.
Набираю повторно 3700, мой номер уже не финансовый, бери паспорт и иди в отделение доказывай, что ты клиент банк.
Ми б не хотіли, щоб у вас склалось неправильне враження про нас. Банк завжди дбає про збереження коштів клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших грошей. Нами постійно проводиться їх оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. В подібних випадках, ми повинні розуміти, що операцію проводить саме власник картки, тому і проводимо ретельну перевірку.
Нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами недобросовістних осіб та щиро сподіваємося, що ви ніколи на них не потрапите.
Для розблокування карток вам не обов'язково відвідувати відділення. Достатньо звернутися в наш чат, де ми з радістю допоможемо.
У разі виникнення додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (30)
низость и подлость приват банка!!!
Раніше ми зверталися до вас в приватні повідомлення, але, на жаль, ви нам не відповіли. Просимо вас надати зворотній зв'язок, щоб ми змогли детальніше розглянути ситуацію та надати відповідь по результату перевірки.
Комментарии (21)
Спасибо за своевременную помощь
Дякуємо за ваш відгук! Ми готові прийти на допомогу та вирішити ваші питання в будь-який момент. Будемо раді подальшій співпраці :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Заблокировали все мои карты ПриватБанка.
На жаль, по вказаним вами даним у заявці, немає можливості ідентифікувати вас як клієнта. Звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані.
Комментарии (9)
Приватовское днище
Вибачаємось за те, що після звернення до нашого відділення у вас залишилися негативні враження. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Написать комментарий
прогалини у безпеці банку
Запишемо для спрощення користувач1 користувач2. Для виявлення багу використовувався один мобільний телефон.
і так зранку на телефоні в приват24 була активна сесія користувача1, в обід користувачу 2 треба було терміново в приват24 і він попросив зайти з цього ж телефона тому користувач1 вийшов з додатку і зайшов користувач2.
на телефоні залишилась активною сесія користувача2 + доступ в додаток по біометрії (палець).
наступні дії були виконані в присутності обох користувачів тому не йдеться ні про яку крадіжку даних.
користувач1 вирішив заплатити комуналку на сайті і там перевело на форму в приват24. для спрощення оплати (підтягнення даних карток) можна було виконати вхід в приват24. Було введено логін пароль користувача1 і на диво прийшов запит на телефон про вхід в приват24.
вхід було виконано по біометрії (палець) і відповідно вийшла ситуація коли було підтверджено вхід на сайті для користувача1 але через профіль користувача2.
підлягає випрвавленню в найшвидші терміни
Вже перевіряємо інформацію стосовно ситуації, що виникла. По результату вас сповістимо.
Написать комментарий
На высоте, как обычно.
Все что было это чужой смарт и моя память.
Я доволен максимально
Спасибо еше раз Александру
С приватом больше 10 лет примерно, притезий, по сути, никаких.
Рекомендации знакомым, друзьям, родным 100 процентов порекомендую!
Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Дякуємо, що ви з нами:)
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Четырехглазый Приват
Нам шкода, що наша служба підтримки залишила у вас неприємні враження. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Комментарии (1)
Приватбанк гопник или бандит?
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, то вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб дізнатись контактні дані виконавця і номер провадження на сайті Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors клієнту, на рахунки якого накладено арешт, достатньо ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Щодо погашення кредитного ліміту, то це можна зробити в терміналі самообслуговування готівкою, адже на зарахування коштів обмеження не встановлюється.
Комментарии (8)
Не работает неделю терминал!
Терминал с. Новоалександровка Днепровский р-н по ул. Парковая не принимает деньги уже неделю, оказывается за это время не нашлось сотрудников которые приехали и забрали бы наличные из переполненного терминала чтобы он снова стал работать.
Все звонки на горячую линию не принесли успеха, оператор предложил перевести деньги через Приват 24 ( вопрос как только их из наличных бумажных перевести на Приват 24)
Вообщем качество работы банка за последнее время существенно ухудшилось!!!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Інформацію по терміналу вже передали фахівцям, щоб в подальшому не виникало труднощів з його використанням. Щодо консультації в підтримці, наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за результатом.
Написать комментарий
Благодарю оператора ПриватБанка
Завжди поряд і в будь-який момент раді допомогти :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Заблокировали SWIFT перевод
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ми перевіряємо інформацію по платежу та надамо зворотній зв'язок в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Банк в котором работают некомпетентные сотрудники.
За вашим зверненням були сформовані запити до міжнародної платіжної системи на опротестування операцій. Ми завжди робимо все можливе, щоб запит було розглянуто на користь клієнта.
Щодо вашого листа, то наші колеги його бачать та після підготовки необхідної інформації вам буде відправлена відповідь на електронну пошту про результати даних запитів.
Нами був проведений аналіз звернення в підтримку, щоб покращити якість обслуговування.
Комментарии (2)