×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Второй раз блокируют карту без явной причины
Узнал предварительную причину(уже достижение): жалоба от неизвестного покупателя, не вернули деньги, мошенничество. Ну зачем бы ещё мошеннику открывать ФЛП счёт?
Если уверенны в том, что я «мошенник», то почему деньги покупателей зачисляются на счёт до сих пор? А если не уверенны, то почему блокируете?
Учитывая что возвраты платежей иногда задерживаются Банком до 3 суток, а на зачисление уходит около часа, то волнение покупателей ожидаемо.
Данные о том самом платеже строго держат в секрете в течении 3 дней. Создали заявку на разблокировку именно Заблокированной карты. Целых три дня ждёшь долгожданный звонок.
Проходит 3 дня, тишина… Связываюсь по 37 00 и узнаю, что вчера мне всё-таки звонили(конечно же нет), а заявка была сделана не на ту карту, хотя всё уточнялось. Теперь опять ждать 3 дня? А какой сюрприз меня ожидает потом?
Такая ситуация, в пик Новогоднего сезона, естественно вызвала у меня ряд проблем. Теперь мне ожидать новых жалоб от покупателей? Любой «нервный» покупатель может строчить на меня жалобы спустя 5 минут после оплаты, а я каждый раз должен ждать по 3 дня?
Проблемы нужно решать быстро. А не держать в секрете и тратить время обеих сторон.
В общем всё очень размыто и не понятно :/ Заблокировали непонятно почему и непонятно по чей жалобе. И была ли жалоба вообще? Всю информацию пытаешься собрать по кусочкам. Такие действия только ставят под сомнение доверие клиентов.
Написать комментарий
Благодарю за содействие
Дякуємо за ваш відгук! Ми пишаємося тим, що професіоналізм Марії залишив у вас позитивні враження. Будемо раді подальшій співпраці:)
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Беспричинное незачисление swift перевода
Комментарии (4)
шахрайство?
Ба більше того, мене у Приват24 повідомлено про наступне: «щоб не платити відсотків за кредитом до 25 числа поточного місяця внесіть на вашу картку те, що використали: 1801,81 грн.
Та насправді в мене вже три роки немає ніяких кредитних відносин із банком.
Карта 4 149 629 315 269 613 використовується як звичайна дебетна картка: є гроші, можу користуватись; немає грошей — немає можливості користуватись карткою.
Будь яких кредитних угод з банком щодо встановлення кредитного ліміту, надання кредитної лінії або кредиту або на оплату частками — не укладав.
Тому 30 листопада 2020р я заблокував цю картку в Приват24, та через короткий проміжок часу раптово з’явилась інша інформація, у тому ж Приват24, що у мене є інша активована картка 4 149 437 106 766 262 по якій визначено заборгованість по, нібито, кредиту. Строк дії цієї картки зазначено 03/15. Тобто, для проведення видаткової операції на суму 4500,00 грн 30.11.2020р хтось, хто має доступ до облікової системи банку, витягнув з архіву інформацію про картку, строк дії якої сплив п’ять років тому та актуалізував ії, додавши інформацію про кредитну заборгованість за цією стародавньою карткою, оскільки я заблокував картку 4 149 629 315 269 613.
Я заблокував і цю картку в Приват24 та в режимі онлайн у чаті Приват24 повідомив спеціалістів Приватбанку про вчинення незаконних дій: встановлення кредитної заборгованості, списання за незаконним кредитом коштів на суму 4500,00 грн, тощо.
Досліджуючи виписки по діючій картці 4 149 629 315 269 613, я побачив, що заборгованість в розмірі 6331,00 грн з’явилась у 00:00:00 год 08.10.2020р за чеком платіжного терміналу #S0122471 код авторизації 1 чек №(без номеру).
Тобто, невідома мені особа, у змові з невідомими мені особами Приватбанку, без моєї участі, без мого дозволу та відому стягнула з мого карткового рахунку у Приватбанку за невідому мені «покупку» кошти в розмірі 6331,00 грн.
Враховуючи, що станом на 00:00:00 год 08.10.2020р на моєму картковому рахунку не було таких коштів, хтось ввів в облікову систему Приватбанку інформацію про надання мені на суму 6331,00 грн кредиту.
Протягом жовтня — листопада 2020р я постійно користувався карткою Приватбанку і у мене не було ніяких повідомлень про покупки на суму 6331,00 грн, а тим більше про надання кредиту на цю суму.
За моїм зверненням в чаті онлайн Приват24 мене повідомили, що хтось 28 листопада 2020р здійснив авторизацію на суму 6331,00 грн. Чому цю авторизацію банк провів минулим часом та за рахунок фіктивного кредиту — ніхто пояснити не міг, сказали, що їм прикро що так сталось.
Тобто, 28.11.2020р невідомі мені особи за мене вирішили: банк комусь за невідомо що перераховує кошти в сумі 6331,00 грн, а надалі ці витрати перекладає на мене як за наданий кредит, але двома місяцями раніше.
Протягом місяця від 30.11.2020р по цей час від Приватбанку немає відповіді щодо проведення цієї оборудки з кредитом та платежем.
Нам дуже шкода, що ви стикнулися з такою ситуацією. З нашого боку, було сформовано заявку, за результатом розгляду якої, на жаль, отримана відмова. Причиною відмови є те, що транзакція проходила з присутністю картки та оскаржити шахрайство стосовно безконтактної оплати немає можливості, згідно правил платіжних систем.
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
Додатково, рекомендуємо вам звернутися до даної торгівельної точки для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Выдача депозита
Йдемо в приватні повідомлення, що уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
ПРИВАТ ВКРАВ В МЕНЕ 11.000 грн.
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Комментарии (1)
Приватбанк ужасный работодатель
Оценка от клиента, которую ставят работе банка, которая постоянно разочаровывает. Но она должна идти операторам и Сокам, так как они — пушечное мясо, стоящее на передовой. Дать внятную, четкую информацию и! главное вовремя они не могут сотрудникам. Бесконечные показатели продаж на отделении, которые заставляют людей просто навязывать продукт, бесконечные показатели на горячей линии заставляют бить кулаком по стенам и столам, некоторых плакать. Повышение зп? зато минус праздничная зп, 13. зато что? конечно, руководство привата себе выплатило 1.000.000 дол, а сотрудикам шишку. Деньги того не стоят, не ведитесь.
Попытки сотрудников обслуживать лучше не помогут это сделать, так как банк постоянно ставит палки в колена, постоянно меняя перечень услуг, условия их выполнения дистанционно и в отделении. Клиенты звонят с издевками, криком, матом, проклянут тебя и всю твою семью до седьмого колена, а отдача от банка — ну у него же проблема. ТАК ПРОБЛЕМА ТО ПО ВИНЕ БАНКА, не по вине сотрудников. Ночные смены, дневные — все равно нет плюсов. Доплата за ночные смены идет не к ставке, а к бонусам(нестабильной выплате, зависящей от количества звонков.)
А как прекрасно работает система! Вау эффект просто. Доступа у сотрудников к части програм нет, давать не хотят, а информацию будь добр, предоставь.
Часть С В действтельно толковые и стараются помочь, но они тоже не всесильные. Нормальные компании просто дают отпуск, а ты должен найти себе еще и обмен на часть смен, потому что у них есть «квота «часов, хотя отпуск дается не сбухты барахты, а планируется заранее, до нового года, чтобы всем же хватило дат и часов.
И вы сидите с св и мнете себе мозг, кому бы слить кусок смены, чтобы посреди отпуска, на праздник, например, тебе не пришлось работать. Уволился, и рад от этого.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Ми розуміємо, що, на жаль, інколи може бути невдоволення, але той же час, ми завжди робимо все можливе, щоб зменшити такі ситуації до мінімуму.
У разі, якщо у співробітника є будь-які зауваження/пропозиції щодо робочого процесу, він завжди може залишити на розгляд свої ідеї через внутрішні канали.
Банк цінує кожного співробітника та прагне створити максимально комфортну та приємну робочу атмосферу.
Звертаємо увагу, що кожен співробітник із роботою в нашому банку отримує:
• високу заробітну плату;
• програму добровільного медичного страхування з частковою компенсацією витрат на страхові платежі за рахунок банку;
• систему пільгового кредитування;
• щорічну оплачувану відпустку 24 календарних дні;
• консультаційні послуги з юридичних питань;
• забезпечення безпеки працівників і членів їхніх сімей (програма «Захист»);
• корпоративні заходи;
• навчання протягом усього періоду роботи в банку – під конкретні спеціальності та потреби співробітника створено 91 захопливу та ефективну програму навчання (курси, тренажери, майстер-класи, вебінари, тренінги тощо;
• корпоративний мобільний зв’язок (компенсація частини витрат).
Якщо у вас залишились невирішені питання з банком — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Комментарии (3)
Оплата частями
Дякуємо за ваш відгук. У випадку, якщо у вас є запитання до банку – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Написать комментарий
закрыто
Дозвольте розібратись в ситуації. Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Написать комментарий
Смена тарифов
Собственно к банку претензий не имею: о внезапной смене тарифов приходится узнавать так же неожиданно, как и в других банках.
Вопрос: есть ли возможность узнавать о смене тарифов как-то иначе, кроме как методом такого вот печального тыка? Насчёт того, что тарифы вывешены на сайте банка, — я в курсе. Но как-то напряжно перед каждым платежом их перечитывать. Для справки: с «Приватом» я уже более 15 лет.
Інформація про комісію за платежем завжди відображається перед його відправкою. Так в веб версії Приват24, в кошику платежів вказана сума та комісія, також окремо виділена інформація про додаткову комісію. Якщо вона присутня, відображається посилання на сайт банку.
Комментарии (2)
Оплата частями
Всі ідеї та сервіси реалізуємо для вас. Задоволений клієнт наша краща мотивація до нових досягнень :)
Написать комментарий
SWIFT переводы в ПриватБанке отстой!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Документи відправника були запитані, щоб не порушувати чинне законодавство. Адже банк зобов'язаний проводити перевірку обох сторін переказу.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Кража денег со счета
Статус: «Успіх»
Сума: 234.00 UAH
Призначення: «Телеком послуги Privat24 web MT, ID 1 515 092 994»
Я ничего и никому деньги не пересылал, как мне решить эту проблему?
У вашому Приват24 ви маєте змогу бачити інформацію по даному платежу. В архіві наведені деталі платежу та номер, який був поповнений. Проведення такого платежу можливе лише з введенням даних для входу в особистий кабінет, відомих лише власнику картки.
У разі виникнення додаткових питань, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
Комментарии (3)
Работа банка
Дякуємо за таку оцінку нашої роботи. Ми дуже стараємось для наших любих клієнтів :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Ошибочный перевод.
Мною был 21.12.2020 совершен ошибочный перевод с карты МоноБанка на карту ПриватБанка.
МоноБанк посоветовал обратиться на прямую в ПриватБанк для скорейшего решения данного вопроса. МоноБанк также проконсультировал меня о том, чтобы я сразу просил меня соединять с департаментом Банк Обидел Клиента, и какие доказательства я им должен дать!
И тут началось…
Позвонил на 3700, прошел этот круг ада робо бабы, дозвонившись до тех поддержки, услышал уникальный ответ что мы вам нечем помочь не можем, и никаких запросов об ошибочном переводе мы создавать не можем, обращайтесь в МоноБанк. Мною был совершен звонок в МоноБанк после чего мне настоятельно звонить на 3700 и просить меня связать с БОК. Так как дозвониться я уже не мог, банк обещает перезвонить через 3 минуты, и за моих 20 звонков так и не перезвонил, я решил написать в чат, и тут началось, все в один голос кричали мне что они ничем не могут мне помочь, и тупо закрывали диалоги. Решил я все же снова позвонить, и о чудо, дозвонился, ответила девушка, также сказала что не сможет нечем помочь, и данный перевод никак не вернуть, на этой ноте мы и закончили нашей диалог, но спустя 10 минут она мне перезвонила, и сказала что сможет все же мне помочь, но у нее уже закончилась смена, и спросила в какое удобное для меня время она сможет мне перезвонить. На что я ее поблагодарил, и сказал что я сейчас сам напишу вас снова в чат, и буду просить чтобы они от меня приняли заявку на возврат средств. Написавши первому оператору, он от меня принял заявку, и пообещал что завтра со мной свяжутся. Наступило 22.12.2020 за день ко мне так ник-то и не позвонил, но я получил 1 сообщение в вайбер о пропущенном звонке, написав снова в чат, на что у меня потребовали чтобы я им донес какие-то документы, которых вчера хватало, а за ночь они уже пропали, на вопрос какие вам документы нужны, я так и не получил ответа. Позвонив на 3700 они мне ответили что специалисты которые заниматься моим вопросом работают только до 19:00 а они не могут мне дать ответ на какой стадии находиться моя заявка и ожидайте звонка уже завтра. пришло 23.12.2020 За день я получил 2 сообщения в вайбер о пропущенном звонке, и одно в приват 24 о том что моя заявка успешно выполнена, и закрыта. Когда я вечером напила в чат, мне объявили что моя заявка была закрыта в связи с неполным сбором документов, на вопрос почему меня не оповестили что нужно надать еще какие-то документы, ответ меня убил, мы вам звонили вы не брали трубку, хотя за два дня кроме двух сообщений в вайбере что мне звонили больше не было пропущенных. Решил я позвонить на 3700 с 16:00 до 19:00 я сделал звонков штук 50, кучу раз слышал что через три минуты мы вам перезвоним, и никто так и не перезвонил, каким-то боком я достучался к какому-то оператору, в крации объяснил свою ситуацию, и попросил меня соединить с БОК так как мне советовал МоноБанк, она мне сказала ожидайте на линии и ждал я 45 минут, меня так и не соединило с операторам и разъединило! Дальше я написал в чат, и попросил соединить меня с их руководством, или дать контактные данные на которые я могу написать жалобу, на что я от все операторов чата слышал один и тот же ответ, пишите на главный офис, просил так же соединить с начальником смены, или кто у них старший, как я понял нет у них старших или руководства, каждый сам себе руководитель. Не один оператор чата так и не указал данные куда я могу написать жалобу, и не соединил меня с кем-то кто будет компетентней, или выше рангом. Одним словом в техподдержке всем пофиг, и пожаловаться на них некому, а компетентность сотрудников -1.Если можете повлияйте ка-то на ваших сотрудников, потому как помочь мне в возврате моих денег ник-то даже и не пытается. Номер заявки у вас в системе № 15 270 172
Фахівці вже займаються вашим питанням.
На жаль, при спробі зв'язатись з вами минулого разу, виклики було скинуто. Ймовірно, номер банку знаходиться у вас в чорному списку, що може перешкоджати нашим колегам зв'язатись з вами по телефону.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Комментарии (4)
Возврат денежных средств
Сегодня обратился к менеджеру приват банка с просьбой вернуть средства.
В течение 10 минут мой вопрос решили.
Профессионально и оперативно.
Очень благодарен.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Написать комментарий
Не прийняли дрібні монети на обмін
Я запитав чим регулююється цей переліміт. Як я розумію має бути якесь внутрішнє розпорядження банку з номером та від якогось числа. Але навіть керівник віділення, що знаходився в залі, не зміг повідомити мені яким саме документом регулююється обмін дрібних монет.
В мене склалося враження, що просто касиру незручно отримувати дрібні монети(мабуть він зобов’язаний їх перерахувати), тому і був придуманий переліміт.
Прийняти скаргу від мене ніхто не бажав — воно і зрозуміло.
Дзвоніть на 3700 і все ;)
Дуже хочеться дізнатися чи дійсно є якісь розпорядження по прийняттю дрібних монет у відділеннях Приватбанку.
У касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти в сумі до 200 гривень на день на одного клієнта. На жаль, касир не може прийняти монети в більшій сумі в зв´язку з тим, що у нього немає місця для зберігання монет.
Проте, є спеціалізовані відділення, які приймають монети без обмежень в сумі (але з урахуванням фізичного об´єму касового сховища — не більше 5 кг).
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей, щоб перевірити ваш сигнал.
Комментарии (6)
Довідка про рух по депозиту
Замовила я довідку нестандартну про рух коштів по депозиту. Депозити в мене там всі закриті, але оскільки я там депозити тримала 8 років, мені потрібно було витягнути ці відомості. Перше з чим я стикнулась, це те, що вони не годні були прив’зати ту довідку до картки(депозит то ж закритий). По-друге, як сказав мені потім хлопчик по телефоні, що довідки англійскьою вони зараз не роблять, бо багато людей просять саме англійскьою довідку, їм їм бачте багато роботи. І мені порекомендували звернутись в бюро перекладів.Вау, браво, а то я вже сиджу і думаю, що далі з тим робити.
НУ прийшла наступного дня ту горе-довідку забрати, а ваша працівниця на мене круглі очки і питається, чого це я до їхнього відділеня приперлась, довідку в іншому відділені потрібно забрати. Виявляється, що працівниця, яка мені довідку замовляла, була на якісь ротації, і насправді ця працівниця закріплена за іншим відділенням. Ок, я замовила ще раз довідку. І тут дзвонить мені хлопчина і впевпнено каже, що я собі придумала, і що я насправді довідку в іншому відділені замовляла. Сказав він мені, щоб я йшла у то відділеня(вже втретє) і брала довідку там.
Я почала вимагати, щоб її переробили, на що мені сказали, а шо вам вашшшкоооо піти в інше відділення?
Ви що там курите?
І я ще за то маю 100 грн платити? Ви блін що хочете нормальну країну, але поводитесь як рагулі?
Банк, вам просто -1, якщо така оцінка би була.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Комментарии (4)
Мне попался не честный продавец который попросил предоплату и не отправил товар и начал игнорировать.
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці
Написать комментарий
Внимание! Мошенники
5169 3600 0951 9426 Новиков П. В.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий