×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Онлайн консультация
Комментарии (1)
Незаконне зняття коштів
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по ситуації детальніше.
Комментарии (1)
Зміна фінансового номера телефона на закордонний
За допомогою оператора доступ до аккаунту був відновлений, що для мене було вирішенням ряду проблем.
Але є декілька зауваженнь:
— посилання які приходять в смс в не зашифрованому вигляді — браузери автоматично блокують такі посилання для використання веб камери та іншої переферії (http vs https).
— 1 МБ трохи замало для фото особливо з телефону, мої фото всі за замовченням не менше 2.5 МБ. Я розумію що то мабудь обмеження downstream/ DB але то можно вже вирішувати в системах пост обробки.
— я не впевнений але мені здаеться що цей сервіс — в плані валідації фотографій — використовує спеціалістів (людей) — що може призвести до витоку інформації (дивіться слухання конгресу по Facebook та security breaches які там стались). Якщо ж використовуеться системи machine learning то це є великим кроком вперед для банківських систем бо виключае людський фактор.
Як загальний висновок:
— автоматизація то є добре і сервіс відповідає запитам кліентів, але є простір для покращеннь.
Дякуємо вам за відгук!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку, тому процедура ідентифікації, при встановленні нового номеру, проходить в декілька етапів з використанням спеціального паролю та з врахуванням певних обмежень. Співробітники, які приймають участь в здійсненні даної процедури несуть повну відповідальність за свої дії.
В даному випадку, для більшої зручності, ми рекомендуємо використовувати персональні комп'ютери чи ноутбуки.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Повернення коштів в Приват24, бо не вірно оплатила комунальний платіж
Написать комментарий
Повернення коштів з Аліекспрес
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію по зарахуванню та перевірити деталі ситуації.
Комментарии (7)
Чат підтримки
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Много вопросов
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Комментарии (3)
Приватбанк продолжает удивлять!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з діючим законодавством, з 28.04.2020 без ідентифікації можливе поповнення карток на сумму до 5000 грн. У разі здійснення авторизації у терміналі, можливе проведення операції на більшу суму.
Комментарии (12)
В своем репертуаре
Прошу обратить внимание, но мой отзыв!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На даний час ми бачимо, що платіж було успішно проведено.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити деталі дзвінку.
Комментарии (7)
Відмова в обслуговуванні
що «прийнято рішення про відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин» і карту не перевипустять. На мої прохання повідомити причину зсилалися на якусь статтю договору про одностороннє розірвання. Дзвінок до оператора колл-центру теж результату не дав, оператор радив звертатися до суду… В чому причина??? Хочу дізнатися причину так як ніяких не законних операцій не робив і ніяким шахрайством не займаюся
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Комментарии (1)
подяка оператору
Дякуємо вам за відгук!
Євген — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Написать комментарий
Рівень обслуговування, Жахливий
Відповіді не отримав, дуже не задоволений.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Зняло два рази гроші
Не рекомендується повторювати платіж, поки не переконаєтеся, що перший не буде проведений.
У разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Комментарии (1)
Приватбанк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
КАРТА ГОЛД
Якщо по картці GOLD немає клієнтських операцій (прибуткових або видаткових) протягом 90 днів, списання членського внеску припиняється до тих пір, поки клієнт скористається карткою.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
Згідно умовам та правилам, в разі виникнення простроченої заборгованості, працівник кредитного підрозділу зобов'язаний використовувати всі законні способи впливу на клієнта, щоб забезпечити погашення кредиту. Будь-яким способом доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість позичальника за договором.
Ознайомитися з умовами та правилами банку ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/terms
Комментарии (5)
Банк не виконує рішення суду
Перегляд суми можливий після того, як до банку надійде відповідне рішення суду.
Комментарии (1)
Не решают проблему!!!
Моё возмущение связано с тем что я была в точно такой же ситуации, когда мне ошибочно переслали деньги. Тогда банк мне позвонил и сказал: «мы сделали отмену операции», даже не разбираясь дебетовали эти деньги отправителю. Не понимаю что за проблема сделать возврат. Тем более клиента получателя я не знаю это же все решаеться мгновенно в эру диджетализации. Приходиться решать вопрос через полицию. Банк ужасный. Сотрудники к сожалению не компетентный.
Комментарии (6)
Не могу снять деньги с копилки
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.3.6, за посиланням: https://privatbank.ua/terms
1.1.2.1.7. На підставі наданих Банком підтверджуючих документів Клієнт зобов'язаний відшкодувати витрати/збитки Банку, які виникли у зв’язку з наданням бюро кредитних історій інформації про Клієнта (Банк повідомляє Клієнту назву та адресу бюро, якому передається інформація про Клієнта). Клієнт зобов’язаний відшкодувати Банку в повному обсязі судові витрати, зокрема, але не виключно, витрати зі сплати судового збору, витрати на надання правової допомоги юридичних фірм, адвокатів, інших осіб (у разі залучення їх для представництва інтересів Банку), пов’язаних із розглядом суперечок за цим Договором в судах усіх інстанцій, у т. ч. апеляційної та касаційної, а також на всіх підприємствах, організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та управління. Усі перераховані суми відшкодувань виплачуються в термін, зазначений у письмовій вимозі Банку.
Комментарии (1)
Компенсації виплат по смерті під заповіт???
Нарікань на відділення банку не маю.
Отже, невиплачену за життя зарплату працівника за правилами Цивільного Кодексу України треба виплатити членам сім’ї.
Якщо кошти вже були виплачені на картку, то вони входять до складу спадщини.
Комментарии (14)
МОШЕННИЦА 5167 9855 6212 9346 Диденко Г.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий