×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Раджу центральному офісу привату рівнятися на відділення
Дякуємо вам за відгук. Ми будемо прикладати максимум зусиль, щоб кожне ваше питання вирішувалося швидко та якісно.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Отказали в обслуживании (отказли выдаче карт)
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. По результату вам зателефонуємо.
Комментарии (33)
Информирование
Дякуємо вам за відгук!
Дійсно, послуга нарахування відсотків на залишок дозволяла отримати додатковий дохід у розмірі 4% річних за наявність особистих грошей від 100 грн на картці Універсальна, Юніора та пенсійних карток для виплат за умови активації послуги.
З 01.06.2021 буде скасовано депозитну властивість картки та припинено нарахування % на залишок коштів.
Також, на даний час, банком не будуть продовжуватись або ж оформлюватись нові послуги «Стандарт безподатковий».
Натомість, ми пропонуємо альтернативу – послугу Приват-вклад. Фактично це теж саме, що й депозитна властивість картки. Приват-вклад дозволяє легко накопичувати кошти. В будь-який момент ви зможете зняти потрібну вам суму без комісії. Клієнтам подобається, що Приват-вклад дозволяє розділити свої кошти на ті, які плануєте витратити одразу, та на ті, які треба притримати про всяк випадок. Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент. Детальніше про ці та інші вклади – на сайті https://privatbank.ua/depozit.
Комментарии (7)
Это уже не банк.
В колл-центре робот предложил посмотреть не нужный ролик.
Помог лишь гугл. И не удивительно.
Вот как выглядит верхняя часть страница с перечнем Услуг этого учреждения:
ЦІННІ ПАПЕРИ
ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ
BLABLACAR
ЗАМОВЛЕННЯ ВОДИ
ІГРИ
МОЇ РАХУНКИ
ПЛАТЕЖІ
Цінні папери
Замовлення води
BlaBlaCar — пошук попутників
Замовлення готівки
Акції
Бонус Плюс
Купони БонусПлюс
Торговий центр
Страховки
Перечнем услуг определяется профиль заведения.
Вывод:
Это торгово-развлекательный универмаг.
Ми активно працюємо над оновленим Приват24 в якому врахували зауваження клієнтів та недоліки попередньої версії. Для вашої зручності є можливість пошуку потрібного меню чи послуги по слову або першим літерам, що реалізована в веб версіях, як оновленого, так і попереднього дизайну особистого кабінету. А у разі виникнення питань, фахівці онлайн підтримки цілодобово на зв'язку та залюбки допоможуть.
Комментарии (18)
Двойное списание
Запит на проведення операції формує не банк, а сайт, на якому були введені реквізити картки. Як бачимо, за вашим зверненням створено заявку на повернення коштів та за ініціативою банку гроші повернуто достроково, ще до прийняття кінцевого рішення по заявці.
Комментарии (1)
Швидка допомога онлайн консультанта
Написать комментарий
Приятное обслуживание
Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Комментарии (4)
Швидке вирішення проблеми онлайн консультантом
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Написать комментарий
Связались быстро. Оператор Станислав дал подробные ответы на вопросы
Обов’язково передамо Станіславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написать комментарий
Отвратительное обслуживание
Берут деньги за обслуживание и ответственности не несут
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке/
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Що ж стосується вашого звернення до підтримки банку, нами буде проаналізовано діалог та, за результатами вас буде додатково повідомлено.
Комментарии (13)
Помогли оформить чарджбек
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, просто — це все про нас :) Раді були допомогти!
Комментарии (1)
Приват банк, верните деньги!
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке
При здійсненні переказу, клієнт особисто обирає дані отримувача та додатково підтверджує переказ.
Зазначений платіж успішно відправлений за вказаними в ньому реквізитами. Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Комментарии (8)
Крадуть гроші
По вашому списанню на сторонньому сайті було оформлено токен, що дає змогу проводити оплату згідно договору, що ви заключили користуючись послугами компанії, на рахунок якої проведено оплату.
Перевірте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на кратку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевірити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (4)
Наплевательское отношение
История такая…
Внезапно пришло уведомление о блокировке карты в приложении. Потом потребовали актуализацию данных. Все актуализировал онлайн, хотя актуализацию делал в декабре 2020 года непосредственно в отделении. Сразу после актуализации заблокировали вообще все счета! С припиской: вам нужно явится в отделение, предоставить счёт в другом банке для перевода остатка по карте… Около 16000 грн. Звоню сразу на 3700 — тоже самое… С вами банк принял решение о прекращении сотрудничества! Я в полном недоумении!!! Последние операции — отправка по Western Union переводов в Узбекистан и Азербайджан… Суммы до 1000 $. Решил подождать немного-может какая то ошибка. Подождал неделю, ничего не происходит, никто не звонит… Просто тупо кинули меня. Решил позвонить *персональному банкиру* (у меня золотая карта)… Хотя бы что-то узнать!!! Девушка ответила: у меня нет доступа к информации, вам перезвонят… Сутки прошли- ничего… Звоню опять персональному банкиру- тупо сбрасывает…
Что делать- не знаю… Последняя надежда, что меня хотя бы проинформируют, за какие заслуги со мной так поступили, на Ваш сайт.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Комментарии (17)
Обслуговування клієнтів дорівнює 0
Надавши касиру усі дані рахунку: МФО, ЄДРПОУ, номер рахунку, та суму поповнення, касир відмовив мені, як клієнту приватбанку в поповненні даного рахунку, пояснивши, що даний рахунок відноситься до іншого банку (Райффайзен банк). Касир повідомив, що б я шукав даний банк і там оплачував даний рахунок…
Я в шоці!!!
Після приватбанку, я зайшов в А-банк.
В А-банку касир, швиденько оформила платіжку і прийняла від менше грошові кошти!!!
Підводячи підсумки, в який раз переконуюсь в некомпетентності роботи такої структури, як приватбанк!!!
Комментарии (6)
Забирают деньги себе
Не советую держать больше 100 гр в этом банке. А лучше вообще не держать или снимать мгновенно.
Комментарии (7)
Банк обманывает людей! пользуясь их деньгами
Счета без предупреждения и пишет, что разрывает со мной договор обслуживания! На каком основа, не пишет! Предупреждения, что хотят разорвать снимает средства тоже не было! Блокирует не только личную карту, но и фоп счет! Тем самым парализуя мою работу! Работать я не могу, а налоги платить должна! Пишут предоставьте карту другого банка и мы в течении 30-ти дней переведём деньги! Как это 30-ти дней? Это мои средства которые сейчас у них! Почему это не 1−3 дня! Зачем им 30 дней вернуть мои же деньги? Они просто пользуются бесплатно моими средствами все это время! Заморозили мне работу, я несу потери! Банк обманщик! Которому абсолютно плевать на репутацию и своих клиентов!
Комментарии (6)
Разрыв договора в одностороннем порядке без объяснения причин
Комментарии (1)
Оплата частинами
Оператор Юлія допомогла за 10−15 хв без надання жодних додаткових даних — коротко описав ситуацію. 10\10. Дякую за швидкість і результат. В цей раз приват не підвів.
Написать комментарий
Ситуация
Вопрос № 1 — почему об этом не сообщают заранее?
В апреле 2021 г я снялась с учета ЦЗ, НО кешбек до сих пор не получила (чуть больше 500грн). Заявки чудным образом пропадают, обещая выплата анонсированная на 24.05 так и не была выплачена.
Вопрос № 2 — почему так происходит и когда кешбек будет зачислен на карту?
Написать комментарий