Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Термінал «з`їв» 100 $ і не зарахував на картку. Кошти не зарахували!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
allagal1 16 июня 2021, 17:52
Під час операції обміну валют 11.06.2021 в одному з магазинів смт. Заболотів термінал прийняв купюру 100 доларів, ЗАВИС, ВИСВІТИЛОСЯ«ВИБАЧТЕ, ТЕРМІНАЛ ТИМЧАСОВО НЕ ПРИЙМАЄ КУПЮРИ«.На картковий рахунок не зарахувало НІЧОГО!!! Одразу ж зателефонувала на гарячу лінію:»Не переживайте, таке буває, кошти з терміналу заберуть інкасатори і зарахуємо вам на картку. По терміну від годин до трьох діб.Ви отримаєте сповіщення».Ага, якби ж то так і було. В понеділок телефоную знову на гарячу лінію, де мені повідомляють що по заявці відмова.Я в шоці.Каже оператор, щоб подати ще одну заявку.Ок.Подаю ще одну заявку. Підкрадається думка, що щось тут не чисто. У вівторок, знову ж таки телефоную на гарячу лінію.Мені кажуть те саме — у вас відмова.Я якби у ще більшому шоці.Під час інкасації надлишків не було виявлено, заявляє мені оператор. Я стверджую, що цього не може бути, тому що купюру то в мене забрав термінал.Оператор каже, добре, тоді я оформлю вам заявку у технічний відділ.Я в ще більшому шоці і здивуванні.Тобто попередні заявки вони оформляли куди? У космос??? Я відповідно налаштована вже більш радикально і недовірливо.Сьогодні середа — гаряча лінія мені каже, що так, технічний відділ ВИЯВИВ купюру, але ми вам на картку кошти по ній не повернемо, бо купюру вилучили на перевірку достовірності — на Інкассо.Це триває до 70 діб.Що? Ви в своєму розумі, кошти які потрібні мені ще 11.06 я по якійсь незрозумілій причині не зможу отримати ще два з половиною місяці??? Брєєєд.Йду додатково у відділення, прошу дівчат-консультантів мені допомогти написати якісь додаткові заяви, дати запити, які тільки можливо, щоб пришвидшити сам процес, БО Я НЕ ДОВІРЯЮ ВЖЕ ні гарячій лінії, ні словам самих працівників.І що ви думаєте — працівники кажуть мені прямо в лице з єхидною посмішкою, що ми вам нічим не допоможемо, моліться щоб до вас у нашої служби безпеки ще до вас не виникло питань звідки у вас фальшива купюра…І тут я випала в повний осад… Дзвоніть на гарячу лінію, ми вам нічим не допоможемо. Дзвоню на гарячу- звертайтесь у відділення.Поліція каже що заявою тут не допоможеш, вирішувати це питання суто з банком потрібно.А банк навіть не хоче дати документ підтвердження, що ці кошти — мої кошти — вилучили на інкассо.Я в розпачі.Вони думають, ей, зробимо відмову по заявці, та й я напевно забуду, що в мене 100 доларів пропало… Потім напевно напишуть що то фальшивка, тай на тому все. Логіка мені ясна і понятна.
Приватбанк
Ответ банка
16 июня 2021, 19:36
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Комментарии - 6

+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
16 июня 2021, 23:21
#
Странные настройки ПО банкомата. Если купюру он не распознал, то должен вернуть назад клиенту. А он её у клиента изъял. Какие интересно у банка были правовые основания для такого изъятия? Теперь можно навесить на клиента что угодно.
+
0
alwalaa0602
alwalaa0602
17 июня 2021, 8:49
#
Боже! Как я вас понимаю!!! уже неделя, по мне никакого результата, говорят — излишков нет и возвращать нечего. 5500 просто украли. Слов нет.
+
0
youknow
youknow
17 июня 2021, 23:18
#
«А банк навіть не хоче дати документ підтвердження, що ці кошти — мої кошти — вилучили на інкассо.» — агоу!!! чому банк не видає документ?
+
0
allagal1
allagal1
27 августа 2021, 12:42
#
08.07 мені тільки надійшла відповідь, яка сформована банком ще 18.06 на електронну адресу щодо того, що мною була здійснена операція обміну грошових коштів, цитую «проте грошові кошти не зараховані."Також написали що банкнота вилучена на встановлення платіжності.Наскільки мене орієнтували на гарячій лінії, термін інкасо — 70 календарних днів.Сьогодні телефоную на гарячу лінію — тому що якраз вийшли ці 70 днів, мені повідомляють, що потрібно ще чекати, поки Нацбанк сформує відповідь і тільки тоді вони приймуть рішення…Питаю про терміни коли сформують рішення - терміни не відомі…
+
0
allagal1
allagal1
28 октября 2021, 15:10
#
Навіть на сьогодні - 28.10.2021 року моє питання ще не вирішене.
+
0
allagal1
allagal1
24 ноября 2021, 16:26
#
15.11.2021 року мені повернули мою купюру — але не в такому стані як вона потрапила в термінал, а пірвану банкоматом в декількох місцях і без деяких її частин…
В заключенні написали що з даними пошкодженнями вони її «повертають» мені.З пошкодженнями які зробив їх же термінал…Я за весь цей час подала безліч заявок, безліч раз нагадувала банку про те що моє питання не вирішене … Я розчарована…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Термінал «з`їв» 100 $ і не зарахував на картку. Кошти не зарахували!!!