×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
Помилково відправили мої 200 000 грн на благодійність, визнали, що сталась помилка і 3 тижні не повертають мої гроші
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
Комментарии (5)
Туристична страхівка
Ситуація наступна. Вчора, 13 листопада, я, через мобільний застосунок приват24, оформила туристичну страхівку на свою неповнолітню доньку. Вказавши повні дані дитини, як застрахованої особи, і свої, як страхувальника і повністю оплативши послугу, отримала на електронну скриньку страховий поліс. Але! В графі страхувальник не було вказано ні моє ПІБ, ні паспорт. Ці графи були повністю порожні. З моїх даних було вказано лише дату народження і ідентифікаційний код. Я почала дзвонити і писати операторам банку і отримала відповідь, що поліс заповнено вірно і щоб я не відволікала їх від обслуговування інших клієнтів. Велике прохання до керівництва банку розібратися у неправомірності видачі таких страхових полісів і компетентності своїх працівників. Зокрема операторів Анни і Євгена, з якими я спілкувалася
Перепрошуємо за можливі незручності.
Наразі ви можете повторно роздрукувати поліс у Приват24.
Наші фахівці також проаналізують дії операторів під час ваших звернень та при необхідності проведуть роботу, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (1)
Мошенники сотрудники ПриватБанка А. В. Граб и Елена Николаенко (Днепр)
Я по своей глупости решил взять кредит под залог единственного жилья (КД №DNUAGA0000000001). Для чего сам изготовил неактуальные справки о доходах для себя и поручителя. Николаенко пришла ко мне домой, видела что в квартире находится мебель из офиса (то есть источника дохода — работы — не было) и содействовала получению кредита с целевым назначением «ремонт».
Сегодня пришел ответ, что кредит погашен без комментариев об указанных фактах.
Я так понимаю, что Приватбанк это секта, которая ломает судьбы людей.
Требую от руководства Приватбанка расследования этих событий и пересмотра договорных отношений.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Про результати вас обов'язково повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (9)
При розрахунку карткою Приватбанку, курс євро найбільший серед усіх інших банків України!
Відповідно курси для безготівкових операцій визначаються банками виходячи з поточної ринкової ситуації.
Комментарии (2)
Безпідставне розірвання угоди банком
ЗВЕРТАЮ ТАКОЖ УВАГУ, що їхній колл-центр не достатньо кваліфікований, та надає не достовірну інформацію. Напередодні я дзвонила на гарячу лінію з метою вияснення ліміту операцій та суми переказів, так як перед продажом квартири, я розпродаю свої речі, але так як я находжусь на даний момент не за місцем реєстрації, то цим займається знайома людина, і щоб запобігти якихось проблем, я зателефонувала до гарячої лінії щодо лімітів, нащо працівник надав недійсну інформацію і через невелику кількість днів мене заблокували без єдиного питання. ЖАХ, А НЕ БАНК!!!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (9)
Заморозили 2 перевода разным клиентам приватбанка, сделанные мной из Монобанка
получатель ЕДРПОУ 37441872, сделан 29 Вересня на сумму 1859 грн
Второй перевод
получатель ЕДРПОУ 3043817263, сделан 18 Жовтняна сумму 2800 грн
Данные по платежам от Монобанка:
Надаємо вам номера платіжних доручень та UETR за яким банк-отримувач може знайти перекази:
— по платежу Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 Технолоджі Груп» 2023−09−29 06:56:36 -1859.25 UAH: номер доручення 495102361.1, UETR 16015cfd-0782−441d-96a7−17aecc8672a4;
— по платежу Крочак Олена Євгеніївна 2023−10−18 10:33:41 -2800 UAH: номер доручення 502365540.1, UETR b05333be-4015−449d-8945-e140a860de50
Рекомендуємо одержувачам надати дану інформацію та попросити перевірити платіж у банку-отримувачу.
Також, можемо припустити, що платежі знаходяться на перевірці у банку-одержувачу. Тому рекомендуємо одержувачу наголосити про те, щоб перевірили платіж на рахунках фінансового моніторингу, які займаються перевірками. Якщо ж банк-отримувач так же буде говорити, що коштів немає, рекомендуємо отримувачу запросити меморіальний ордер з повернення кожного платежа
Оба получателя не могут получить деньги, так как по словам ПриватБанка, отсылающая сторона (Я) «не идентифицирована». При этом отказываются предоставить письменный запрос со списком данных, которые им нужны. Со стороны Монобанка перепроверили все много раз, платеж не вернулся и не поступало ни одного запроса со стороны Привата. Полный беспредел. Меня по факту приват банк обокрал на 4700 гривен, заморовив 2 перевода, при этом добиться хоть каких запросов, обьяснений или возврата перевода — невозможно. Меморіальний ордер з повернення кожного платежа — не дают, так как платеж не возвращен, а висит на каком то из счетов привата. Сегодня предложили стать клиентом Приват банка, чтобы было легче лично разобраться с этой проблемой (!!!). Интересный способ завлекания клиентов. Если в ближайшие дни не будет решения проблемы, буду вынужден обратиться с юристам для решения проблемы.
Для уточнення інформації щодо зарахувань отримувач може звернутись з квитанцією до підтримки банку.
Написать комментарий
Все гірше і гірше
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Банк заганяє клієнта в борги навмисно, щоб нараховувати відсотки
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Втратив кошти: банк бездіє
На моє прохання допомогти повернути гроші, на горячій лінії 3700, отримав відмову.
Банк бездіє, преступник далі обманює громадян, надії на повернення коштів немає
Якщо переказ проведено на картку, відкриту в іншому банку, на жаль, інформації про одержувача в ПриватБанку немає, тому ми не можемо з ним зв'язатись і попросити повернути переказ.
Згідно чинного законодавства, повернути кошти без згоди отримувача можливості немає.
Для вирішення питання рекомендуємо вам звернутись до отримувача (якщо ви знайомі), в банк-отримувач або до правоохоронних органів.
Комментарии (4)
Шахрайство Приватбанка, невиконання зобов’язань, обман клієнтів.
Спочатку банк паяв мені мізки, що я зареєструвався після того, як здійснив транзакцію, я довів банку скриншотами, що я зареєструвався на 2 дні раніше. Потім банк мені обіцяв нарахувати кешбек найближчого четверга, — наїбав, ніяких виплат кешбеку не було, потім обіцяно було 09.11.2023 — втретє банк збрехав, поскільки нарахування кешбеку не відбулось, а працівники банку тупо брешуть. Вже пройшло майже місяць.
В кого такі ж проблеми з цим банком, поставте лайк. Чомусь інші банки ПУМБ, МОНО, СЕНС, А-БАНК та інші без проблем і одразу нараховують кешбеки. От тому й немає бажання витрачати гроші з картки привату, бо обман і розвод. Зі свого досвіду — раджу знімати готівку з привату і класти на рахунок в тому банку, де банки дорожать своєю репутацією і відповідають за свої слова.
Можливо хіба що приват тут публічно визнає свою помилку, вибачиться за брехню і публічно мені покладе на рахунок 1000гривень компенсації моральної шкоди, тоді я публічно перепрошу у приватбанку. А поки що в моїх очах це банк — піздабол!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Не зрозумілі притензії щодо зарахувань
Надав довідку про доходи звідки маю основне зарахування, зарплатний проект з Приваті, але він не підійшов + до всього маю розміщений депозит, але Банк вважає мене не благонадійним, що ще більше засмучує. Таке відношення звичайно демотивує щось пояснювати і доводити не зрозуміло що
Пунктами 4 та 5 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-ІХ від 06.12.2019 та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 зобов’язано Банк на постійній основі здійснювати заходи належної перевірки, зокрема, шляхом моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у Банка інформації про клієнта, його діяльність.
Відповідно до частини шостої статті 11 цього ж Закону Банк наділений правом
витребовувати та вивчати документи (інформацію) щодо фінансових операцій клієнтів та відомостей про їх учасників, про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями та інше.
Банк дуже вдячний вам за довіру та готовий до подальшої співпраці та взаємодії за умови, що вами буде надано запитану інформацію та документи, на підставі яких здійснювались операції.
Комментарии (21)
8+ месяцев не работает сломанный сервис. Банку *** не смотря на жалобы и отзывы тут. В высшей степени бесполезная поддержка.
Если это программная ошибка, то в нормальной организации её записывают, ставят в список на исправление и исправляют. Но приватбанк не такой. *** они хотели всей службой поддержки, всем программистским отделом на такие ошибки, на проблемы со своими сервисами. Получав за 8 месяцев 4 или 5 отзыв, они по-прежнему не могут сказать, что же это за загадочные условия и правила, почему банк не даёт пользоваться своими сервисами и когда их, чёрт подери, наконец починят. *** они хотели на все эти отзывы, оценки и т. п., вся эта организация сродни российскому МИДу, которому хоть сцы в глаза, всё божия роса. Так и эти, плевать на всё, важно только что-то гавкнуть в ответ, мы мол молодцы, заявку приняли и обработали, а теперь проваливай, пёс!
Отдельно хочется сказать о крайне низком качестве поддержки на данном сайте. Задача работающего здесь сотрудника приватбанка видимо просто что-то копипастнуть невпопад, создать видимость работы, видимость ответственного сбора отзывов для дальнейшего исправления проблем. Как следствие имеем ответы на аналогичный отзыв в стиле: «сказал, как в лужу п…». Так, не разбираясь в сути проблемы, сотрудник приватбанка вначале обвинил НБУ в запрете платить за интернет через терминалы приватбанка, потом скопировал в диалог какую-то муть про идентификацию особы для предотвращения финансирования терроризма и предотвращение продажи наркотиков. Вот, понимаешь, приватбанк не уверен, добавив моего провайдера в свои сервисы, а не финансирует ли он случайно терроризм, не продаёт ли так наркотики из-под полы. Приватбанковский сервис подтягивает мои ФИО, просит указать и подтвердить номер телефона для начала работы, но всё равно Бог его знает, что это за особа раз в 2 месяца передаёт какие-то одинаковые суммы, вот просто вам, дорогой клиент, нужно идентификацию пройти… Короче сотрудники приватбанка отвечающие на здесь на отзывы даже не знают, как работают сервисы своего банка. А через приват24, кстати, можно «финансировать терроризм» и творить всякое по описанной выше схеме, там ограничений нет, всё хорошо, проблема только в терминалах. В общем качество поддержки данного банка крайне низкое. Всем на всё плевать. Создаётся просто видимость.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Комментарии (1)
Неуважение, хамство и непрофессионализм
Я сообщу более, в прошлом был сотрудником банка, заместитель отделения, к сожалению. На сегодняшний день у меня зп в этом банке, пенсионная карта в этом банке и я имею много недвижимости о которой знает банк. По не понятным причинам мою карту ГОЛД, так называемую для ВИП класса блокируют и не разрешают пользоваться кредитными деньгами. Обращаю внимание, что не уменьшают кредитный лимит со ста тысяч до трех, а просто запрещают ей пользоваться. Ужасно неприятно. Позвонил на шарящую линию, записал разговор с непрофессионалом Дмитрием и остался очень огорченным этой ужасной бандой коррупционных сотрудников. Пока в стране война и многие помогают друг-другу, я не могу даже оплатить со своей карты коммунальные услуги ((
Позор этому банку… Как они могут так себя вести. Я с идеальной кредитной историей. Но при этом всяким бомжам раздают и навязывают кредитные карты. Мне кстате тоже навязали карту, а теперь заблокировали))
Позор этому банку…
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. При прийнятті банком рішення про відновлення кредитування, ви будете додатково повідомлені.
Комментарии (4)
Приват
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Комментарии (2)
Просто шок
Такі як я для вас це просто мурахи, яких можна давити, для мене навіть ця сума в 20 тисяч грн це дуже великі кошти, за що воював мій чоловік і поклав своє життя, щоб я ще кожний день вималювала повернути кошти мої ж? Що вам стоїть перевірити, що надходження були з зарплатних карток військових? Або що свідоцтво про смерть мого чоловіка вже підтягнуто в його банківську справу і що його зарплатна карта заблокована? Або що вам стоїть просто подзвонити і спитати як людина людину, чому у вас за день так багато транзакцій, а до цього такого не було? Ви ж дзвоните, якщо невчасно кредит заплатиш, то одразу на телефоні від вас жива людина з питаннями у чому проблема? Відношення як до скотини.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (4)
Я пенсионерка и мне заблокировали счет в банке
Получала пенсию через банк больше 10 лет. В этом месяце пришло сообщение от банка что мне блокируют счет и отказывают в обслуживании. Причина отказа из-за большого количества сомнительных операций по счету. Но я их не совершала, их совершал мой сын, обменивал криптовалюту на бирже по П2П системе. Уверял что проблем не будет, но проблемы как оказалось появились.
Я пенсионерка, на данный момент живу в селе, мне тяжело заниматься переоформлением документов. Ходить в Пенсионный фонд у меня нет возможности для переоформления на другой банк (болят ноги и нет денег на такси). У меня большая просьба к работникам банка, сжалиться надо мной и разблокировать счет. Со своей стороны обещаю больше никогда и никому не давать свой доступ к счету в Приват24 и не давать никому свою карточку!
Надеюсь на ваше снисхождение.
Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
Комментарии (19)
Заказ премиальной карты
Перепрошуємо за можливі незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (1)
Банк, який блокує соціальні картки у військового.
Творити таке цей банк не має право тому що соціальні рахунки не блокуються.
07.11. гроші які прийшли на карту де отримую соціальну виплату як учасник бойових дій без мого відома були списані в невідомому напрямку, точно так і зникли гроші з картки грошового забезпечення яка також є соціальною.
Закон забороняє блокувати дані картки я мовчу про те, що списувати з них кошти заборонено від слова ЗОВСІМ.
Починаю розбиратися з даним питанням.
Відповідь банка просто шокувала —
Та виконавець не вказав які картки не блокувати.
На гарячій лінії взнав телефон виконавця.
Дзвоню їй і на моє питання про блокування соціальних карток вона повідомляє, що в постанові чітко вказано, що потрібно заблокувати всі картки крім тих які заборонено законом. А це соціальні картки. Звідки вона знає, що я є учасником бойових дій і отримую соціальні виплати. Це зає банк через який здійснюються виплати.Пообіцяла розблокувати соціальні картки в найкоротший термін.Але кошти вже незаконно зникли.
Тоді виникає питання -для чого потрібен звичайній людині такий банк, який порушує Закон, для чого там штат юристів і чим вони займаються? Я мовчу про те, що я є військовий та учасник бойових дій.
Думав, що під час війни військових обманювати не будуть? Але ні. Я помилився.
А чи буде хтось за це відповідати???
Тому висновок
1. Подам в суд на не професійні дії банку.
2. Хоча є клієнтом цього банку років з 20
але буду від нього відмовлятися.
3.Про цей факт повідомлю НБУ та всим своїм друзям буду радити обходити його 10-ю дорогою.
А найбільше дивує, що все зроблено за спиною що про судовий наказ взнав випадково, про відкриття виконавчого провадження випадково, про блокування карток випадково і лише після того як зникли кошти та почав розбираьись виплила дана інформація.
А як же спілкування з банком он лай та інші засоби комунікації?
Тим більше що я працюю на державу і таке творить державний банк. Це дивує.
Моє вчорашнє звернення на Ваш сайт чомусь зник?
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Що ж до карток, то хочемо зазначити, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку інформація про це має бути вказана у виконавчому впровадженні. Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та надати її виконавцю.
Додатково звертаємося в особисті повідомлення для того, щоб розібратися з ситуацією звернення, яке зникло з сайту.
Комментарии (6)
Отношение к клиентам
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Передали профільним фахівцям, усю інформацію з приводу дій охоронця, для перевірки та роботи зі співробітником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Комментарии (2)
Блокування рахунків та відмова у обслуговуванні
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Комментарии (36)