×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Швидка підтримка
Написать комментарий
Безвідповідальність
Комментарии (3)
Почему списывают деньги не выдавая их с банкомата
Комментарии (1)
Ганьба! Волонтеру банк відмовив в обслуговуванні!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (3)
***
Комментарии (1)
Кідалово
Написать комментарий
Банк займається лохотроном замість кешбеку
Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я тільки з жахом уявляю які реальні масштаби цього лохотрону.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (3)
Приват банк — отстой
И это учитывая то, что я являюсь клиентом этого банка уже более 10 лет.
Что хочу сказать — клиентоориентированность никакая, после того как банка забрали у Коломойского — сервис ужасный.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
Комментарии (18)
7 годин у чаті
Перепрошуємо за незручності. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Написать комментарий
Подяка
Ми обов’язково передамо Оксані ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написать комментарий
Знущання над люьми у важкий військовий час
Я намагалась зв’язатися з ними, але це просто неможливо! Вхід в аплікацію заблокували і вимагають пін, який я не знаю! Я вирішила звернутися через чат, почала заповнювати всі ці поля для підтвердження місця проживання, а програма каже, що вулиця, на якій я все життя живу, не існує! Це просто абсурд! Я не можу купити другий подарунок! Мені все перекрили і нічого не пояснюють! Як так можна?!
Для отримання пін-коду:
1. Відправити смс (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700,
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
Як тільки ми отримаємо дану команду, вам надійде відповідь від банку з новим PIN-кодом.
2. Можливо запросити змінити пін-код через робота на 3700 (якщо знаходитесь в Україні).
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Комментарии (3)
Неправомерная блокировка счета
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (5)
Не професійне обслуговування,
роботу щоб було видно який оператор що робе. Оператор з телефону 380503629633 07/12/24 около 10−30 чому не зробив все щоб карта не була заблокована, я ж повідомила про свою наступну дію. Також спитала чи вважаю я її некомпетентность, так дуже. Це тільки один випадок роботи банку, а проблеми на некомпетентність співробітник постійна. Також навіщо присилати повідомлення в часі підтримки, що зараз повітряна тривога і всі оператори в укриттях якщо не має тревоги, а жодній області
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Оновлення даних
Що це за такі угоди потрібно підписувати?
Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи
ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА
та/або державним органам США, зокрема, але не обмежуючись цим, секретарю
Казначейства, Генеральному прокурору (далі «Отримувач (і)»)
…
У тому числі, але не обмежуючись цим, Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі «Інформація»), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту. Дозвіл на розкриття Банком Інформації надається в межах запиту, наданого Отримувачами. Перелік інформації, що становить банківську таємницю, визначений в ст. 60 ЗУ «Про банки і банківську діяльність». Крім цього, Клієнт надає дозвіл на передачу на запити Отримувачів копій документів, отриманих від Клієнта, (далі «Документи»). Дозвіл на передачу Інформації та Документів надається як Банку, так і на передання від одного Отримувача другому, що здійснив запити до одного із Отримувачів щодо Клієнта.
Клієнт усвідомлює та згоден, що передача Інформації/Документів Отримувачу (ам) здійснюватиметься за допомогою поштових відправлень на поштову адресу Отримувача (ів), засобами електронної пошти каналами зв’язку в мережі
Інтернет на адресу електронної пошти Отримувача (ів) і передана таким способом інформація, може стати доступною третім особам. Клієнт звільняє Банк, від будь-якої пов’язаної із цим відповідальності.
+
Я надаю згоду на наступну обробку:
на отримання рекламних повідомлень за моїм номером телефону, електронною поштою або іншим мережевим ідентифікатором.
НІ. НЕ НАДАЮ.
Якщо без цього ніяк — будемо прощатися.
Комментарии (1)
Банкомат не видав гроші
Комментарии (2)
Приват банк заблокував використання кредитних рахунків
Ви або попереджайте про такі дії заздалегідь, хоча б якимось повідомленням, або дайте відповідь коли відновлять, місяць, два, рік?
Комментарии (2)
Найгірший банк, найгірше обслуговування
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Шахраї
Зранку прийшли платежі по еквайрінгу на рахунок і суми 1220 грн немає. Мені сказали, що я таку оплату не проводила. Якщо операція не проведена була, то чому написало «успішно»? Чому не висвітилось «помилка оплати». Працівник на ці питання фактично сказав, що я це вигадала.
Зателефонувала на горячу линію по обслуговуванню термінала — нічого не можемо зробити, Ви оплату не проводили. Я попросила замінити термінал, бо не хочу по цьому терміналу більше нічого проводити. Звідки я тепер знаю, чи всі кошти зарахуються. Мені відповіли, що термінал замінювати не будуть. Це всього лише була така була оригінальна помилка зв.язку за мій кошт.
Приватбанк — Шахраї
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Заявка #83477 — жодного питання приват#прости_господи#банк — НЕ ВИРІШИВ
… була інкасація, перерахунок, заявки подавалися неодноразово — жодних дій по виявленні справжньої проблеми їх служба безпеки не проводила — логи так ніхто і не дивився — а те що вони відповіли по заявці Вам не відповідає дійсності.
приват то не банк то організоване злочинне угрупування — і збої терміналу організовують спеціально щоб вкрасти гроші…
Попереджаю Всіх хто сує власні кошти в залізні ящики (це вони так термінали називають) з лого привату — краще НЕ грайте в цю рулетку
Шкода що НБУ і мастеркард ще працюють з цими шахраями
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та наданий зворотний зв'язок. Після детального розгляду ситуацій та заявок, зазначена інформація не була підтверджена. Рекомендуємо звертатись до правоохоронних органів.
Комментарии (4)
Банкомат не видав кошти!!!
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Комментарии (3)