×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Подяка від ЗДО «Вишенька»
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написать комментарий
Транзакції
Комментарии (1)
Мошенники клиенты А-банка
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написать комментарий
Взоломали аккаунт
Теперь ходи по отделениям полиции и пытайся вернуть деньги…А по факту возвращать то нам, а не тем кто снял.
Сейчас всех этих мошеннических схем развелось, что банку пока создавать более комплексную защиту от таких ситуаций.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку, можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Комментарии (3)
Повне ігнорування ФОП та бізнес рахунків
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Крадуть гроші в банкоматах
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Написать комментарий
Робота банкоматів
Частково генератори є на чергових відділеннях, але ж чергові відділення працюють в п’ятиденному графіку як і стандартно більша частина населення. Виходить, при вимкненнях світла неможливо зняти гроші бо банкомати в будинках, де світла немає. По графіку перевіряти чи є в будинку з банкоматом світло — ну, вибачаюсь, а в чому тоді сервіс і підтримка клієнтів? Виходить, в критичній ситуації якщо немає світла то сидиш без власних грошей.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Як альтернативний варіант зняття готівки при відсутності освітлення, рекомендуємо користуватися нашою крутою послугою «Готівка на касі». Це можливість зняти готівку на касі (за терміналом) торгової точки, попередньо здійснивши купівлю товару чи послуги. Послуга працює у торгових мережах, які додатково обладнанні альтернативними способами живлення до електроенергії. Детальніше за посиланням - https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi.
Написать комментарий
Оновлення особистих даних.
У На даний момент я громадянин України, але вже 8 липня державний банк Приватбанк загрожує мені в обмеженні коритуватися рахунком. Що заважає Мінфіну, ДМС та Приватбанку вирішити це питання? І таких як я 170 000.
І що робити?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Чудовий сервіс
Консультант оперативно перевірив і повідомив що сума стягнулась за підпискою Google, однак я на жодні послуги не підписувалась, попросила заблокувати наступні стягнення.
Кошти були повернуті в межах декількох хвилин, дуже оперативно спрацьовано, приємно здивована такою якістю послуг, дякую банку та чудовим фахівцям!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Написать комментарий
Не видача коштів
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Комментарии (2)
Онлайн обслуговування
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами. Ми поруч 24/7.
Написать комментарий
Розірвали договір без ніяких на те причин
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (5)
Заблокована картка старенької
.Старенька маломобільна, має важке захворювання.Приїхати, з'єднатися з банком не має можливості.Додатку не має, телефон зломався, для отримання смс не має з’вязку.
Але мабуть банк вирішив самостійно розібратися таким чином, щоб старенька не отримувала свою відпрацьовану 40 річну на доярні пенсію.
Або вони вирішили списати її з списків живих-це ж війна…Кому війна, а кому і …
Я (помічниця) зверталась в чат бот Приватбанку, де її ні як не могли веріфікувати.бот писав постійно одне й те ж саме разів 100…Я фотографувала її лежачу з паспортом у руці, де все було дуже видно (усі данні).Вони її так і не признали…Пишуть звернутися в відділення банку.Бот знову дав нам пінка …З оператором так і не з'єднали.Я чекаю відповідь від представника банку, а не від фантома в онлайні…
Це ганьба! Це шахрайство!
Люди не залишайте готівку на картах, знімайте все…
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (6)
Приват снижает лимит спонтанно и несколько раз за месяц
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить. При аналізі враховується дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Велика подяка
Хочу висловити слова великої вдячності службі безпеки банку, а саме — працівникам, які дуже швидко і компетентно оформили черджбек і зреагували на моє звернення. Також мої слова безмежної вдячності адресовані Анні, так вона представлялася з центрального офісу м. Дніпро, коли телефонувала мені щодо моєї ситуації з шахрайськими діями. Також моя безмежна вдячність менеджеру Софії Світус, яка оперативно провела всі необхідні операції та менеджеру Олійник Альоні Станіславівні, які доклали свої зусилля і професійність у оформленні повернення коштів. Дорогі працівники Приватбанку! Мої щирі, сердечні слова вдячності вам за все, що ви робите для нас! Від усієї душі бажаю вам та вашим рідним достатку, гарних людей в оточенні, Божого захисту у всіх ваших справах та мирного неба!!! Ви — НЕЙМОВІРНІ!!! З повагою, безмежною вдячністю за ваші добрі та щирі серця, Світлана Миколаївна Черненко.) 0675552779
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написать комментарий
Оплата частинами
Я вирішив скористатися цим лімітом, поповнив свою картку для першого внеску, оформив замовлення і мав підписати договір з Приватбанком. Однак при оформленні мені повідомили, що функція оплати частинами зараз недоступна через рішення банку. Це суперечить інформації на їхньому сайті, де чітко зазначено мій ліміт. Це викликає розчарування через втрату часу і невідповідність що зазначено у застосунку.
Я вважаю, що така ситуація потребує уточнень і виправлень з боку банку, оскільки вона порушує мої очікування, які були зазначені у застосунку банка.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написать комментарий
Неправомерные действия, нет сервисного обслуживания
2. Дали мне кредит на другую карту хотя я и гасила обязательный платеж, списывали непонятный процент с другой карты и с этой, вообще был мой шок, когда я закрыла всю сумму, в следующем месяце карта ушла в минус с непонятным процентом!
3. Оператору дозвониться нельзя, никакого сервисного обслуживания, пишут отмазки!
Итог: обдиралово и мошенничество!
У разі закриття картки кошти буде автоматично переведено протягом 48 годин на вашу іншу активну картку, яку було обрано для зарахування залишку. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний для ознайомлення у виписці в Приват24 https://next.privat24.ua/. При натисканні на операцію списання % потрібно натиснути 'Показати розрахунки ', % нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна. Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списано % навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість. У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Написать комментарий
Зелёная карта оформление через ПриватБанк
Комментарии (2)
Скасував платіж по застарілим реквізитам за декілька хвилин за допомогою чата підтримки
Дякуємо за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Написать комментарий
Банкомат не видав гроші і банк затягує повернення коштів
Чия вина? Банку звісно. Але ніхто не спішить вирішувати ситуацію, а статус заявки говорить що чекає на якусь перевірку.
Таке враження, що мене назвали злодієм і мовчки звинувачують що я ці кошти забрала.
На будь які мої прохання — відмова. Прискорити інкасацію (інкасатори в тому ж відділенні і знаходяться) — ні, перевірити камери і впевнитись що кошти в банкоматі — ні, точний термін повернення коштів — ні, пройти крізь менеджерів до керівника щоб пояснити ситуацію — ні, гарантувати мені, шо банк точно поверне кошти — ні.
Банк захищає лише себе, в свого клієнта — абсолютно ніяк в таких ситуаціях і таке враження що намагається вивернути ситуацію на свою користь.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (3)