Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Zuzanna123 6 июня 2024, 21:42
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Грушевского, 61
Приват банк просто разорвал договор и прекратил обслуживание моих карт, ничего не обьяссняя. Являюсь клиентом банка около 20 лет. скриншоты происхождения моих денег есть, обратиться не к кому. горячая линия робот твердит что мы с вами разорваали договор. и все. что за обращение такое к клиентам? почему без обьяснений, почему не дает возможность показать происхождение денег на счету? это вы так цените своих клиентов? что за свинское отношение к людям?
Приватбанк
Ответ банка
7 июня 2024, 9:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
LiquidStorm 6 июня 2024, 11:42
Намагався придбати електростанцію, на двох різних сайтах, де оплата картою та/або GPay організована через liqpay.ua — вводив як реквізити карти, так і обирав з гаманця Гугла, отримував запит ID Check від Мастеркард — вводив номер з СМС, операція не проходить «перевищено ліміт». Написав в онлайн-чаті у підтримку, сказали треба підтвердження, що картка — моя, фото з картою і паспортом. Але нюанс в тому, що карта — віртуальна, нема як зробити фото. Відповіли що треба довідку з банку, що карта — моя. Ок, пішов у відділення банку, отримав довідку, повторив спробу оплати, знову відмова, відкриваю чат і разом із номером карти відразу надаю довідку + фото себе із паспортом. Мені відповідають, що довідка їм не підходить, оператор вже був інакший, ніж у першому зверненні. Думаю спробую подзвонити по номеру 3700 що на сайті — попадаю в підтримку Привату, які виявляється не мають доступу до liqpay і нічим допомогти не можуть. Все, фініш.

Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Приватбанк
Ответ банка
6 июня 2024, 13:02
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Проблема решена
denyssuprunenko 5 июня 2024, 13:34
Заблокували рахунки ФОП та фізичної особи і розірвали договір в односторонньому порядку без пояснень. Являюсь платником податку другої групи 3467305154 та маю фіскальний номер каси 4000841957 та діючу касу у роздрібному магазині квітів тобто всі кошти які заходять на мій рахунок, виключно, від наших клієнтів та всі чеки фіскалізовані у податковій!
Чому така неповага до клієнтів? без пояснень відразу блокувати рахунку, я не зміг розрахуватись із постачальниками так як обмежили доступ до приват 24 також магазин дав збій так як клієнти не змогли оплатити на наші реквізити які ви заблокували! ЯКЩО ЦЕ ОСТАННІ кошти та я в іншому місті що мені тоді робити??? а ви взяли і заблокувати все без підстав

Невже неможливо дати запит або зателефонувати щоб я підтвердив ту чи іншу операцію? навіщо робити головний біль клієнту та приносити стільки незручностей. Ніяких заборгованостей у банку небуло, давно являємось клієнтами вашого банку разом із дружиною! Невже співпраця з вами оцінюється такими вчинками які ви робите?

просто тотальна неповага до бізнес клієнта! Дуже помилився мабуть що вибрав ваш банк для співпраці! Нікому не рекомендую відкривати будь які рахунки тут так як їх можуть заблокувати
Приватбанк
Ответ банка
5 июня 2024, 15:14
Добрий день. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Николай Поддубняк 5 июня 2024, 12:13
30.05.2024 я здійснив платіж на суму 1414 грн, вказавши при цьому некоректний реквізит pb.ua/4474. Звернувся до служби підтримки Приват 24 і одержав кваліфіковану допомогу. Гроші повернуто на карту 05.06.2014. Вдячний співробітнику банку, з яким відбувалась комунікація, за професіоналізм, оперативність і ввічливість до клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
5 июня 2024, 13:18
Вітаємо. Ми обов’язково передамо оператору ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
aboria 5 июня 2024, 11:33
Моя свекровь клієнт банка як пенсіонер, їй надали ще і кредитну карту на якій без її попередження підняли лімит до 75 тис. грн. 16.03.2024 з кредитної карти знімають 1514 євро, за еквівалентом 64700.85 грн. Свекровь додатково оплачувала страхування карток від шахраїв. Після звернення в відділення банку, їй запропонували звернутися до поліції, в поліції прийняли заяву. А в банку після письмового звернення нарахували відсотки для щомісячного погашення і знімають суми з пенсійної карти. Приват24 у сверкрові відсутні, карткої інші особи не користувалися і вона дані не передавала. У виписці з банка вказано що зняли гроші на сайті eu.store.bambulabe.com. Чому служба безпеки не чого не робить? Навіщо страхувати картки від шахраїв, якщо гроші можливо зняти без відома хазяїна???
Приватбанк
Ответ банка
5 июня 2024, 12:11
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення контактних даних, звернулись до вас у приватні повідомлення.
Юлия Сырова 4 июня 2024, 0:08
Спитала у оператор, як створити електронний гаманець. Він мені все зрозуміло пояснив. Щиро вдячна за допомогу
Приватбанк
Ответ банка
4 июня 2024, 9:04
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Sanay 3 июня 2024, 8:55
Здравствуйте. Хочу поделиться опытом работы с Приват банком. В конце прошлого года получилась очень плохая, и очень странная ситуация. В конце прошлого года оплачивали квартплату, через приложение Приват24. Оплата производилась по ранее созданному шаблону. По этому шаблону всегда оплачивали нормально, менялась только сумма. И вот, в один «прекрасный» день оплаты, также по ранее созданному шаблону оплатили, НО потом как выяснилось оплата ушла не по назначению, а именно в Донецкую область, тоесть в оккупированную Россией территорию. Было обращение в Банк, с вопросом, как в приложении мог поменяться шаблон с ранее введеными реквизитами? В банке всю вину переложили на меня, типо вы сами, ваша ошибка. Деньги не вернули. И тут возникает Вопрос. ПриватБанк работает на Россию? Пожалуйста помогите вернуть деньги. Для меня сумма большая 1800 гривен. Помогите пожалуйста разобраться и вернуть деньги. Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
3 июня 2024, 10:13
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що у Вас немає відповідних оплат у зазначений період. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Ще 07.05.2024 року знімали кошти в банкоматі ПриватБанку. Кошти з карти списало, а банкомат не видав. Хвилин 20 чекали, і не дочекавшись, зателефонували оператору. Оператор сказала почекати хвилин 30 ще, кошти повинні повернутись на карту. Але нічого не змінилось. 08.05.2024 була написана заява про повернення коштів. На сьогоднішній день, 02.06.2024, заява, я так розумію, розглянута ще не була, так як кошти повернуті не були.
Я розумію, що це не за день робиться, але пройшов майже місяць часу і єдине, що кажуть в відділенні — «чекайте, ви маєте розуміти, що це все довго».
Скільки ще чекати?
Приватбанк
Ответ банка
3 июня 2024, 9:51
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитро Степаненко 2 июня 2024, 5:02
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 77
Privat 24, на мою думку найкращий та надійніший банк, скоро вийде оновлення стане ще більше зручним та надійним сервісом України, користуючись ти на всі 100 % відчуваєш безпеку, завжди швидко та ефективно працює ❤️🤝
Приватбанк
Ответ банка
2 июня 2024, 12:27
Добрий день. Ми вдячні вам за відгук. Він дає нам зрозуміти, що ми на правильному шляху. Дякуємо, що ви з нами!
vitaly1987 1 июня 2024, 20:36
Доброго дня! ПриватБанк повністю повернув помилково списані кошти за заявкою 28590511.
Приватбанк
Ответ банка
2 июня 2024, 12:13
Доброго дня! Ми поруч і завжди раді допомогти!
OksOlef 1 июня 2024, 19:17
Доброго дня! Дуже вам дякую за ваш сервіс. Ваші працівники дуже сумлінно відносяться до своїх обов’язків. Дуже дякую Яні, яка мене проконсультувала і зробила все можливе і здавалось не можливе, щоб мені допомогти. Ми змогли з анульованою сім картою, закінченим терміном дії і забутим мною пін кодом, зробити нову картку і зберегти всі мої кошти. Браво! Щиро вам дякую за вашу працю!

P. S. Налаштуйте, будь-ласка, відправку фізичних карт до Сполучих Штатів Америки, не лише до Европи.
Приватбанк
Ответ банка
2 июня 2024, 12:11
Вітаємо. Наш оператор Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Ми поступово розширюємо географію послуги міжнародної доставки платіжних карток й оновлену інформацію публікуємо на офіційному сайті банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
victor victor 1 июня 2024, 17:00
ПриватБанк нормальный адекватный банк и Служба пидтримки приватбанку отличные позитивные добрые общительные специалисты подержку говорят добрые слова говорить специалисты приватбанка могут даже одну и ту же смс отправлять сейчас всем клиентам приватбанка поставили замок на универсальную кредитную карту чтобы люди не могли тратить деньги банка потому что отдать деньги банка не могут, а некоторые люди могут отдать весь долг банку, но банк сказал нету гарантии что снимут замок с карточки разморозить карточку приватбанка клиентам в приложении нормальное меню приватбанка нету притензий к приватбанку даже есть в приватбанке заказать любую карту банка по новой почте кредитную универсальная и даже карту для выплат и золотую карту ПриватБанка вип премиум карту универсальная заказать можно рекомендую ПриватБанк
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2024, 18:09
Вітаємо. Ми дякуємо, що ви знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Робимо все і навіть більше, щоб ви і всі наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Стосовно обмеження на використання кредитних коштів, яке банк встановлює аналізуючи інформацію по картці Універсальна/Універсальна Gold, хочемо зауважити, що особисті кошті доступні для використання при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження клієнта додатково повідомляють.
Якщо у вас є питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Ще раз дякуємо за ваш відгук та підтримку!
Минфин
Ответ администратора
7 июня 2024, 11:28
Відгук не зарахований (на 07.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Олексій Люлін 1 июня 2024, 13:07
Це жахлива контора, яка знайде тебе де завгодно, коли їм потрібні від тебе гроші. Але, якщо в тебе якісь проблеми з авторизацією, чи питання по рахунку, — не можливо ні додзвонитися, ні дописатися! Нащо ви робите всі ті чат боти, верифікації, актуалізації, якщо я, елементарно не можу зайти у приват24 з нового телефону, закінчився термін картки, селфі верифікація теж не проходить, знаходжусь зараз за кордоном, змоги відвідати відділення немає. На спроби додзвонитися — всюди електронний голос, плюс потрібно мати немало коштів на телефонному рахунку, бо це не дешево
прослухати оту всю …ю. Виходить, якщо ти не зайшов у приват24 — ти не клієнт банку, залишайся без коштів. Навіщо мені таке обслуговування, приїду і завершу всі відносини з цим банком.
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2024, 14:07
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід при зверненні до підтримки.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до чату Допомога-онлайн, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Якщо відповідь не знайдена, радимо покроково описати ваше питання короткими виразами та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліст.
Наші оператори поруч 24/7!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vitaly1987 31 мая 2024, 11:36
29.05.2024 орієнтовно о 19:30 я намагався зняти гроші (7500 грн) з рахунку. В процесі функціонування банкомату було чутно як він відраховує необхідну суму, далі на екрані відобразилось повідомлення Out of service і банкомат перезавантажився. Кошти він НЕ ВИДАВ але з рахунку вся сума була списана. Відразу звернувся за номером 3700, створили заявку 28590511 на повернення коштів. Чекаю 2-й день. Нічого немає. Банкомат знаходиться за адресою Тростянецька 1А. Буду обходити його стороною. По результатам напишу пізніше, але який рівень обслуговування вже зрозуміло.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2024, 12:09
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми зробимо все для повернення ваших грошей та повідомимо результати протягом 14 днів у смс повідомленні.
Antuana 30 мая 2024, 16:51
Не давно я зашла в приложение Приват 24 и хотела сделать электронную подпись сама.
У меня не получилось и я позвонила на номер Приват 24.
Трубку поднял работник банка, представился мне.
Это была девушка по имени Мария.
Она помогла мне сделать электронную подпись и полностью прошла со мной вместе весь этот путь обучения, от начала и до конца.
Хочу выразить ей благодарность за оказанную помощь, за терпение и за выдержку, когда у меня не получалось и мы возвращались несколько раз назад и повторно проходили этот путь.
Девушка Мария, очень вежливая, спокойная и я только по этому и смогла сделать электронную подпись.По воле случая я уже второй раз попадаю на эту девушку и всегда она спокойная и вежливая.Первый раз у меня была ошибка в документе, в названии улицы и мы с ней вместе меняли букву
в названии.Своим спокойствием и вежливостью она придает уверенности клиенту в себе и он не нервничает и поэтому у клиента все получается отлично.
Благодаря ей мы справились с моей просьбой.
Спасибо Банку за таких работников.
С уважением Бєк Антуана Дмитрівна.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2024, 18:46
Вітаємо.
Ваше задоволення — це саме те, чого ми прагнемо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема решена
Анастасія Ющенко 30 мая 2024, 16:35
Банк наложил замки на все карты! Написала в поддержку попросили предоставить доки на деньги, предоставила, пришел ответ в течении 24 часов в автоматическом режиме карты разблокируют, прошло 24 часа ничего не изменилось, пишу снова в поддержку, оператор создает заявку и говорит в течении дня разблокируют карты, прошел день ничего не изменилось, пишу снова в чат, мне говорят теперь что заявка будет рассматриваться до 30 дней, я объясняю что мне эти деньги срочно нужны, специалист отвечает шаблонами и ему плевать на мои проблемы, я просто в шоке, как наложить замки они молодцы как снять ограничения так начинаются какие то качели, просто нет слов!!! Не советую этот банк! Им плевать на ваши проблемы
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2024, 18:39
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
G55578Ddf 29 мая 2024, 11:16
Вчора на мою карточку поступили гроші від продажу KunaCod (криптовалюта), від фізособи: Гомон Леся Миколаївна. Після чого банк заблокував мою карточку на якій знаходилися мої власні кошти в розмірі 10000 гривень, через те що ця особа написала скаргу на мене, наче б то вона не хотіла скидати мені гроші, наче аферистка, яка її обікрала. Я звернула до покупця який купляв KynaCod написавши чому вони на мене поскаржилися, у відповідь я отримала голосове, чоловічим голосом де мене та мою сімʼю матюкали. Я подзвонила банку, розповіла цю ситуацію, надала докази, що я нікого не обікрала, а ці кошти прийшли мені за продаж KynaCod. Та їм було все одно, вони поставили мені умову або я скидаю тій людині назад 1700 гривень, або вони мене не розблуковують і мені потрібно звертатися до суду. Я погодилася повернути 1700 гривень, у висновку я лишилася без коду на 1700 гривень і ще + скинула шахраям 1700 гривень. В них залишився і код, і кошти поступили. Що ж завдяки банку, афера цих людей спрацювала, я думаю ці люди робили вже так неодноразово, а банк заставляв повертати кошти людям які начебто вони «вкрали». Бережіть себе від таких банків і шахраїв!!!
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2024, 12:43
Добрий день. У разі здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
webwolf 29 мая 2024, 8:30
Поскольку ситуация обострилась и после размещения моего отзыва на сайте МинФин вместо помощи сотрудники банка Приват заблокировали не только мою карту, но и полностью разорвали со мной деловые отношения, неправомерно заблокировав все мои средства на своих счетах, считаю правильным продолжить освещать эту тему, пока банк заботится о мошенниках больше, чем о добропорядочных клиентах. Схема у мошенников простая: лицо, а возможно группа лиц, имеющая доступ к базе личных данных клиентов (банка, либо другой финансовой организации) регистрирует по этим данным аккаунт на бирже Binance, по данным на другое лицо регистрируется аккаунт в Привате (так же можно и в другом банке зарегистрироваться). Аккаунт на ОЛХ вообще без проблем завести, как и сим-карту получить без регистрации номера на себя. Затем находят заявку на бирже, совершают обмен с переводом от третьего лица и практически в это же время через форму жалобы о мошенничестве отправляют запрос в банк о возврате платежа. Банк блокирует карту и всеми способами заставляет отменить платёж, поскольку подтверждение об оплате заявки по обмену от третьего лица не принимает. Не удивлюсь, если платёж был проведён с кредитных средств, поскольку данные псевдо-клиента в банке не его. Естественно, такое лицо не пойдёт писать заявление в полицию, а тот человек, чьи данные использованы для обмена, даже не в курсе происходящего. Поэтому, делаю вывод, что 1) недобросовестные сотрудники банка (особенно из службы безопасности банка) легко могут использовать данные клиента, 2) заявление в полицию такой «клиент» никогда в жизни не пойдёт писать, поскольку это надо делать лично. Банку следовало во время блокировки счета добропорядочного клиента как минимум запросить официальное заявление в полицию от человека, подавшего жалобу о мошенничестве, если не приносит его — счет должен быть разблокирован в течении нескольких дней-недели. А требовать нормального клиента обращаться в полицию, тем более давить на него при помощи блокировки всех счетов и вынуждать таким методом отменить перевод, считаю противоправным действием без заявления обращения пострадавшей стороны в официальные органы полиции.
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2024, 9:28
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Devastation 27 мая 2024, 20:52
Отделение по адресу: Одесса, ул. Нежинская, 72-А
День добрый.
Продолжение статей от 2021го года
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/236502/#com4132512
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/237652/#com4137098

Чтоб вы не читали всё, кратко опишу — неходячему инвалиду заблокировали пенсионную карточку и карточку благотворительной организации, незаконно, в 2021ом году. На пенсионной по нашей информации находятся две пенсии и две соц.выплаты (за 21 и 22 года).
На вопрос о причине блокировки банк давал четыре письменных ответа, в которых сказано
-«будем искать в базах информацию, дадим знать как найдём».

В итоге мы обратились в суд. Шесть переносов заседания суммарно. После третьего или четвёртого мне позвонил представитель банка и задаёт вопрос
-«ну что там у вас?»
У меня от такой наглости чуть сосуд не лопнул. Перед её мордой лежит иск, плюс вызов в суд, а мне такой вопрос задаёт.
Приморский суд г. Одессы они выиграли. Судья фактически, по словам в решении суда, наплевала на приложенные к делу доказательства.
Обратились в аппеляционный и выиграли, что как бы естественно.

Немного странно, что в материалах дела банк указывал выписки, которые не соответствуют реалиям по деньгам, но это уже такой вопрос.

20го мая этого, 2024 мне позвонил представитель банка, уже получив решение суда, извинилась за три года судебного разбирательства и сказала, что могу прийти в любое отделение банка и забрать деньги. Там же по решению суда назначена материальная компенсация и представитель уточнила, на какой счёт их отправлять. На мой вопрос о том, будет ли всё хорошо, или дебильный банк снова «запорит» мою доверенность, якобы нет каких-то прав, она ответила, что всё будет хорошо и там поставят пометку (где-то на счёте).

Как я сегодня узнал, оператора зовут Ольга, номер 12297, если я правильно запомнил.
Звонила она с +3 80 56 736 9129, 20го мая в пол четвёртого дня.

С решением суда, доверенностью, я пришёл в отделение на Нежинская 72А, пошёл к кассе как мне и сказали, а от туда меня отправили к менеджеру. Менеджер снова начала фотографировать мою доверенность, будто за три года не хватило. А так же сфотографировала решение суда. И это при том, что оно есть у толстого юриста/адвоката банка, и главного офиса, куда было направлено решение. Ну да ладно.

Мне сказали ждать сколько то там. Вот только ждать у меня времени не было, и по закону мне не требуется ждать, так как перед лицом руководителя отделения банка и лицом менеджера физически находится доверенность и решение суда. При том, что мне позвонили и сказали прийти в любое отделение, что говорит о том, что банк уже всё знает, всё получил, и все решил. Решение суда от 23.04.2024, судьи Комлева, Северова, Вадовская.

Очередной умник, рук. отделения начал умничать и даже снова мне начали угрожать охраной, попросил менеджера нажать кнопку. Но видя, что эти угрозы не сработали, он попросил менеджера не звать охрану. На мой недоумевающий вопрос он сказал «ну вы не буяните и тд». А зачем он тогда угрожал охраной и просил нажать кнопку? Очередной идиот видимо забыл, что охрана может воздействовать только при воровстве, порче имущества и драке на территории банка.

Затем мне там начали ссылаться на регламент банка и прочий бред. На вопрос о том, что выше — законы Украины или тупые правила банка, мне ответ не дали. Собственно в суде на регламент банка и их правила наплевали, так как есть общие правила, контролируемые Нац.Банком, есть законы про доверенность и полномочия и прочие законы, которые затрагивают отказ в обслуживании, блокировка целевых средств и т. д.

Попросил менеджера и руководителя поторопить их юристов и мне сказали, что возможности нет, но вот стоило мне вызвать полицию для заявления об отказе выполнять судебное решение, как у менеджера сразу в одном месте проснулись возможности и она начала кому-то там звонить. В итоге, по словам того юриста, которому она звонила, мою доверенность опять «запороли». И это при том, что и судья апелляционного, и даже приморского судов, подтвердили мои полномочия и права. Собственно это одна из причин назначения моральной компенсации.

Приехала полиция, уехал в отделение и написал заявление, согласно 382 статье уголовного кодекса про «Невиконання судового рішення карається штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до трьох років»

Так же мне в очередной раз очередной руководитель банка начал втирать о том, что банк действует согласно законам нашей страны. Эту же шарманку мне говорили в 21ом, в 22ом, и в 23ем года. Вот только будь это так, то и суда бы не было, как и решения суда, как и сегодняшнего заявления. Удачи ему, его менеджеру, его юристу объяснить и доказать в суде, как их внутренние правила банка, их регламента, оправдают их от 382 статьи. И есть ли там в регламенте что-то, что будет выше 382ой.
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2024, 9:05
Вітаємо. Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Niflungar 27 мая 2024, 13:31
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 129
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Минулий раз аналогічне питання Приватбанк вирішував 48 днів! Приватбанк реальні сроки виконання не називає і ніяких звернень від Сенс Банка не бачить. Навіть не може сказати, що йде хоч якийсь рух у вирішенні мого питання. Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Минфин
Ответ администратора
17 июня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝