Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
umserg 26 января 2024, 9:26
Маю іпотечний кредит в Приватбанкі платіж рівними частинами + раз в рік страхування майна в цьому році було прострочено страховий платіж але він погашений тепер 25 числа кожного місяця система як і раніше показує суму платежу однак після оплати її 25 числа на наступний день виника заборгованість кожного місяця різна на звернення дають лише відповідь чому вона виникає (мовляв так система розподіля) але не надають відповідь ні скільки це буде тривати ні графіку де розписано скільки ж я повинен платити кожного місяця бо сумма кожен місяць різна
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2024, 11:14
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vadym098 25 января 2024, 17:13
Пройшло рівно два місяці як банк мені заблокував картки, та ні як це не аргументували, ні яких матеріалів не надали, як вони спочатку сказали за «шахрайство», залишав купу запитів на дзвінок, с банку не телефонують. Ходив до відділення, написати заяву на закриття рахунку та вивід грошей, і тут нова проблема, заяви на мене нема (а вона була раніше на 50к грн, повністю дурна скарга, повністю сфабрикована, та без доказів) и тут мені вчора кажуть що, не можна нічого підкріпити, у вас карта заблокована, через «виконавче провадження», зрозуміло, що, номера впровадження нема, також перевірив через стороні сервіси (Дія, OpenData), нічого нема, і от цікаво, банк навмисно це робить? Просто утримувати гроші, без наявної причини. 2 місяці я бігав до поліції, два місяці бігав до банку, жодних результатів.
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2024, 19:51
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема решена
Boroda81 25 января 2024, 16:37
Непонятно по какой причине исскуственный интеллект ПриватБанка выбрал мой перевод.
Переводил 3200 гривен на карту человеку.
Итог карты заблокированы.
Позвонила девушка оператор назвал все мои данные на итог не повлияло.
Вход в Приват24 заблокирован
Восстановить доступ возможно только посетив отделение.
Друзья у меня нет на данный момент такой возможности.
Мой долг по кредитному лимиту порядка 10000 гр как я вам оплачу?
В период когда в стране итак непонятно что творится.
Вы занимаетесь явно не тем.
3200 гривен это жесть…
Являясь клиентом более 7 лет не ожидал такой подножки от Привата.
Надо искать альтернативу иначе в самый неподходящий момент останешься без денег.
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2024, 18:39
Вітаємо.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Наші оператори поруч 24/7 і завжди будуть раді допомогти.
Проблема решена
g5wrik 25 января 2024, 16:30
1.5 роки користувався регулярними платежам, проблем ніяких не було, але раптово не зміг змінити дату платежу, видалив платіж і через банкомат зареєстрував нові платіжні доручення в дорученнях значиться що платіж пройде 26.01.2024р але в онлайн версії стоїть 26.02.2024р, зателефонувавши на 3700 і відвідавши відділення не вдалося виправити дату платежу, всі фахівці відповіли як один вони не можуть, і є якась таємна інструкція банку згідно якої вони не можуть, в той же час в електронній системі написано що я можу змінювати дату платежу з 1 по 28 число, парадокс, розчарований що не знайшлось компетентного фахівця, і даремно простояв в черзі 2 години
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2024, 18:21
Вітаємо.
Для створення платежу в Приват24 https://next.privat24.ua/ по сервісу «Списання цільових виплат з
карток інших банків на картку для виплат регулярним платежем» необхідно:
Крок 1. Перехід в меню «Усі послуги — - Платежі — Регулярні платежі».
Крок 2. Натиснути на дату платежу.
Крок 3. Створення платежу.
Натиснути кнопку — Додати регулярний платіж і обрати послугу з переліку.
Крок 4. Додавання картки.
Крок 5. Заповнення інформації щодо платежу
5.1. Вибір типу платежу.
5.2. Вибір дати (при необхідності її можна змінити).
5.3. Вибір картки для зарахувань.
5.4. Збереження платежу.
Для збереження платежу необхідно натиснути кнопку «Додати в календар
платежів».
Протягом 3 днів необхідно активувати регулярний платіж в банкоматі, після його створення в Приват24.
Щодо вашого візиту до відділення та дзвінка на лінію 3700, дозвольте нам проаналізувати дії співробітників під час вашого звернення та провести роботу з операторами.
Полезный комментарий
g5wrik 25 января 2024, 21:28
Дякую Приват банку та його співробітникам за вирішення мого питання у повному обсязі, з повагою!
Mykola95 24 января 2024, 20:45
Вам надійшов автоматичний лист від Чат-Онлайн.
Текст діалогу:
17:03:31 «Клієнт»: Доброго ранку
17:03:59 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:04:29 «Клієнт»: Доброго дня
17:05:07 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:05:18 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:14:45 «Клієнт»: Інше
17:14:56 «Клієнт»: Інше
17:15:11 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:26 «Клієнт»: Оператор
17:15:45 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:56 «Клієнт»: Оператор
17:16:11 «Клієнт»: Оператор
17:16:33 «Клієнт»: Банк не надає куплені квитки
17:16:57 «Клієнт»: Оператор
17:17:06 «Клієнт»: Ви знущаєтесь
17:17:20 «Клієнт»: Звʼяжіть з оператором який відповідає за аваквитки
17:17:33 «Клієнт»: Авіаквитки
17:17:48 «Клієнт»: Чекаю
17:18:03 «Оператор»: Вітаю у чаті. Мене звати Руслана, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
17:18:09 «Клієнт»: Доброго дня
17:18:54 «Клієнт»: Я купила авіаквитки в приват24 і оплатила їх. Чомусь замість квитків я отримала повернення коштів. Це неподобство. Мені потрібні мої квитки які я бронювала, та оплатила.
17:19:52 «Оператор»: Рекомендую придбати квитки у іншому місці.
17:20:26 «Оператор»: Не за місцями що Ви вибирали при першій спробі.
17:21:18 «Клієнт»: Як ви це уявляєте? Я вчора забронювала по цій ціні, яка була конкурента на той час. Сьогодні вони вже будуть дорожче. Ви мені різницю компенсуєте? Я придбала квитки, будьте ласкаві мені їх надати
17:22:51 «Клієнт»: Ви тут? Як ви плануєте надати мені квитки?
17:25:25 «Клієнт»: Ви ігнорите своїх користувачів?
17:26:57 «Оператор»: Я Вас розумію як людина, але квитки скасовані, лише купівля нова. Банк не впливає на рішення провайдера. Бажаєте залишити скаргу на банк, уточніть, будь ласка?
17:27:59 «Клієнт»: По якій причині вони скасовані?
17:30:12 «Клієнт»: Назвіть причину скасування… тим паче в статусу квитка було написано «запрос на скасування», я такий запрос не залишала
17:32:53 «Клієнт»: Я чекаю на відповідь, бо планую писати до авіаперевізника. Мені потрібно знати причину скасування
17:34:14 «Оператор»: Зачекайте, будь ласка, у чаті.
17:34:18 «Оператор»: Розумію, що Ви бажаєте якомога швидше отримати інформацію. Запевняю Вас, я роблю все можливе, щоб скоротити паузи в спілкуванні.
17:34:57 «Клієнт»: Дякую. Ви просто хоч пиши «перевіряю», чи щось, щоб я розуміла що ви на звьязку
17:36:03 «Оператор»: Ми на зв’язку, відповіді надаються в порядку живої черги.
17:37:04 «Клієнт»: Якої живої черзі, якщо я вже на консультації? Це як? Лікар приймає трьох, і вислуховує по одному реченню за раз. Ладно, не відволікаємось від основного питання
17:38:32 «Оператор»: Так, на жаль, оператор консультує не одну особу, а кількох, тому що це не лікарня. Очікую відповіді від провайдера.
17:39:13 «Оператор»: Відповідь від провайдера надана.
17:39:25 «Оператор»: Авіакомпанія не підтвердила можливість виписки, оскільки надто був великий ріст по вартості
17:39:36 «Оператор»: Відмова з боку авіакомпанії.
17:40:33 «Клієнт»: Ні, це проблеми банку. Купівля будь-якої послуги, то є публічний договір оферти. Я купила по зазначеній вартості, і якщо банк не встиг її змінити, то проблеми банку
17:42:49 «Оператор»: З боку банку відповідь надана, кошти повернуті в повному обсягу.
17:43:09 «Клієнт»: Так мені потрібна послуга, а не повернення коштів…
17:43:16 «Клієнт»: Послуга за яку я сплатила
17:43:57 «Оператор»: Я Вас розумію, але відповідь надана, вона остаточна.
17:44:04 «Клієнт»: Для цього і є бронювання. Я забронювала квитки ще вчора, по вказаній ціні. Оплатила їх сьогодні за вказану ціну
17:44:29 «Клієнт»: Шикарне відношення до клієнтів. Як би вам так кредити віддавали? То норм було?
17:45:02 «Клієнт»: Банк порушує закон про захист прав сподивача
17:46:19 «Оператор»: Якщо Ви вважаєте що дії банку неправомірні, маєте повне право звернутись до відповідного органу.
17:47:32 «Клієнт»: Звичайно я звернусь. Надайте мені нашу консультацію у відповідному форматі на електронну пошту. На офіційному електронному бланку. Це дозволить мені звернутися до відповідних органів
17:48:05 «Клієнт»: Також будь ласка надайте свій номер, щоб потім у мене не питали по 100 раз уточню саме мене консультував
17:51:32 «Оператор»: Мій табельний номер — 296438.
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2024, 14:50
Доброго дня. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією.
Строк дії бронювання отриманий від постачальника до 15:24.
На жаль, строк дії не завжди є гарантованим.

Після оплати, провайдер намагався виписати оригінальне бронювання, але у перевізника всі місця по цьому тарифу вже були недоступні. Можливості виписати квиток по оригінальній вартості не було, оскільки з моменту бронювання квитка до сплати пройшло близько 10 годин.
Через відсутність змоги виписати квитки, було ініційовано повернення коштів.

Провайдер не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких бронювань.
Бронювання може бути автоматично скасовано в Системі Бронювання в разі, якщо за час, поки Ви проходили всі кроки Пошуку — Бронювання — Оплата, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником.
Проблема решена
Maksym Solomko 24 января 2024, 18:28
Є особистий гривневий рахунок у тарифі «Картка для виплат», на якому вчора (23 січня) були наявні три платіжні картки: дві картки (mastercard пластик із індивідуальним дизайном і Visa digital), які оформлені на мене, й одна картка, яка оформлена на довірену особу. За пластиком спливав у цьому місяці його строк дії, тому через застосунок Приват24 я замовив пластик із доставкою у поштове відділення — тут проблем немає. Пластикову стару картку я бажав віддати на утилізацію, щоб дбати про навколишне довкілля, тому картку я вирішив перевипустити через банкомат ПриватБанку. У процессі такого перевипуску система анульовує мені Visa digital і перевипускає старий пластик mastercard на новий пластик — за рахунком тепер я маю дві закріплених платіжні картки: новий mastercard пластик і картку на довірену особу. При цьому в процесі перевипуску банкомат мене попереджав, що з'їсть мою картку mastercard і ні слова про ануляцію іншої картки Visa, яка мала чинний строк дії. Звернувся відразу у підтримку… Фактично я з нею спілкувався годину, якщо не більше. То вона не розуміє, що не можна мати декілька карток на рахунку, то про ліміт перевипуску 6 карток до рахунку (яким боком він стосується на ануляцію старої картки?), то втулює, що додаткову картку я можу відкрити дистанційно на digital. Що зміг отримати так це зафіксувати у технічний відділ заявку щодо того, що мене не попередили. А ось повернути мені назад digital Visa, то зафіксувати не можуть.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2024, 20:21
Вітаємо.
Якщо у вас є потреба в додатковій картці, ви можете замовити ще одну картку через Приват24 і в Керуваннях карткою — Підключити додаткову картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітника під час вашого звернення та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема решена
Іванов Микита 24 января 2024, 4:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Рональда Рейгана, 4
Доброго дня, банк відмовив у обслуговуванні, у відділені банку написали 2 заявки на переказ коштів (як ФОП і як фіз лице), після 5 днів обробки кошти з рахунків фіз лиця були перераховані, з фопу — ні, звернувся до підтримки і отримав відповідь, що заявки взагалі не в них не має і треба звернутись у відділення і написати нову, написали нову заявку, через два дні отримую відповідь, що заявка відхилена, причини не повідомлять, кошти не повертаюсь і незаконно утримують на рахунках арешту не має і законних причин утримувати кошти також
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2024, 10:42
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
mlyzan 23 января 2024, 23:05
12.12.2023 банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини та заблокував мої рахунки, я був клієнтом банку 10 років та 3.5 років як ФОП. Після блокування рахунку я 5 разів писав заяву на переказ коштів в інший банк, спочатку казали що можна перерахувати гроші лише на ФОП рахунок в іншому банку потім казали що можна перевести на фізичну особу, а в результаті в заявці відмовляли хоча я звертався на гарячу лінію і вони казали що гроші переведуть. Безмежна кількість дзвінків на гарячу лінію там посилають на відділення, а у відділенні кажуть дзовонити на 3700. І так мене годують обіцянками по сьогодні. Так як вже пройшло більше місяця мої гроші знаходяться на аналітичному балансовому рахунку банку але в працівників банку слово аналітичний рахунок викликає сміх, некомпетентні особи які не можуть ні пояснити ні оформити заяви і такі ж самі на підтримці. За свої чесно зароблені гроші з яких сплачені податки в держбюджет я повинен витрачати свій час та нерви щоб домогтись правди, хоча ті гроші банк мене просто вкрав. Залишається лише подавати в суд. Не рекомендую звʼязуватись з даним банком.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2024, 10:41
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Андрей Кузнецов 23 января 2024, 11:57
Взяв товар по програмі «оплата частинами»
В грудні прострочив оплату на 1 день — замість 22 грдня закинув гроші на кредитку 23 грудня.
Банк їх не списав. Я цього не знав, доки банк не забрав забрав платіж з особистої карти аж 30 грудня. Ну то таке.
Зараз січень. Я ЗАВЧАСНО вніс необхідну суму. А саме 18-го січня, при плановій даті 22 січня.
Зараз 23 січня, а платіж не списали. Кредит винесли на просрочку, хоча гроші я вніс завчасно. Забрати гроші з карти прямим текстом відмовляються!
Про зміну умов кредиту мене ніхто не повідомляв, ні в грудні, ні в січні! Відповідно, я закинув гроші на кредитку, як це передбачалось договором, де вони і лежать, а забрати їх звідти буде кошувати купу комісій! Та ще й знімають додаткові відсотки за «прострочку», хоча я вніс платіж завчасно.
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2024, 13:18
Вітаємо.
Кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати такого платежу, вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Димон 23 января 2024, 7:51
Здравствуйте всем, пишу чтобы другие были в курсе. Все произошло за один час. Порядок действий был такой.
Украли номер телефона с Life Cell, зашли каким-то образом в приложение, вполне вероятно что подобрали пароль какой-то программой возможно, не знаю. У меня номер подвязан к документам, поэтому я не переживал что его могут украсть, но как оказалось, получая доступ к приложению Вы можете подвязать свой номер к Esim (номер восстановил, у оператора спросил про возможность отключить данную функцию… нельзя, делайте выводы). Пока я был в душе, воры зашли в приложение, докинули денег, чтобы было 50грн. на счёте и с помощью услуги переноса Esim завладели номером телефона. Далее в приват банке зашли по номеру телефона, т. е. прошли индентификацию по телефону и успели сделать одну транзакцию через новую почту, видимо через новапей перевод денег, это то что успел просмотреть, пока не заблокировал карту. Иду в банк, буду переделывать все карты. Карта была кредитная и снялось с кредитной 6 300. Видимо у меня было ограничение, не помню. На карте линия с 90 000 грн… Даже не представляю, если бы не успел заблокировать. По факту выйти на цепочку мошенников легко, надо посмотреть куда и на какое имя пошел перевод в новапей, потому что не пропустят транзакцию без этих данных, далее выследить этого человека (который 100% подставной) и уже через него на других людей, но ведь этого никто делать не будет. П.с. заявление в кибер полицию буду писать. Интересно как поведет себя банк, так как я позвонил с номера жены, сообщил свои данные и попросил все заблокировать и отвязать финансовый номер в течение короткого промежутка времени. Прошло около часа с момента транзакции, когда я смог дозвониться оператору приват, смогут ли отменить транзакцию или нет, узнаю сегодня в банке, так как я сказал что последний перевод связан с мошенниками. А карточки и сим-карту я успел заблокировать сам, когда вышел из душа и заметил что пропала связь, быстро отреагировал и был доступ к вайфаю, смог зайти во все приложения по отпечатку пальцев. Так что в этой истории слабое место был доступ к приложению телефона, возможность привязаться к Esim, и пройти аунтификация в приложении приват 24… Были смс от оператора сотового на изменение номера телефона и пополнения счета, но я не успел отреагировать, был в душе…так же буду рассматривать возможность другой индентификации. Допустим в моем приложении укрсибба, там уникальный номер, а не номер телефона, который в лёгкой доступности… А иметь куча номер для финансов не удобно, проще пойти в другой банк тогда, если не будет возможности большей защиты данных.
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2024, 11:02
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Bohdan08 22 января 2024, 17:42
Хороший та чесний банк, відношення хороше до клієнтів, роботою банка задоволений, укр-газу треба повчитись в Приват банка що до роботи з людьми. Дякую за увагу.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 18:21
Вітаємо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aндрей Кочергин 22 января 2024, 15:54
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
От всей души хочу поблагодарить Андрусенко Светлану за ее высокий профессионализм и чуткое и внимательное отношение к людям!
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 16:49
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Світлана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Проблема решена
Awator85 22 января 2024, 14:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Харченко, 29
Вимушений звернутися з такою проблемою. Банк закрив мої рахунки і припинив обслуговування. Я, кілька разів 2 і 8 січня звертався до банку з письмовими заявами про надання мені виписки по закритому рахунку ФОП для подання декларації з прибутку та для проходження процедури фін моніторингу в іншому банку (який триває з 29 грудня). Досі не можу її отримати. Відділ фін моніторингу чекає від мене тільки цю виписку. Прошу працівників банку та відповідальних осіб прискорити обробку мого запиту, поки мені не заблокували рахунки в іншому банку.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 16:26
Вітаємо. Для замовлення виписки по закритому рахунку необхідно в заяві обов'язково вказати номер рахунку, період надання виписки та електронну пошту (для отримання відповіді). Ви можете направити заяву на електронну пошту help@pb.ua.
AliG 21 января 2024, 21:04
Знімав в банкоматі приватбанку готівку, банкомат перезагрузився прямо посеред операції і не видав кошти. З карти гроші списали.
Створив заявку на повернення 2дні тому
В підтримці кажуть чекати до 14 днів
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 10:34
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Arthur77 20 января 2024, 10:43
Доброго дня! Звертаюсь за допомогою, тому що звернення в службу допомоги Приват-24 -це 7кіл аду.
Система бажає не допустити через бота, а оператор нічого не хоче зробити, щоб допомогти.
В мене залишилася в Приват-24 пуста валютна карта віртуальна та ким то випущена Універсальна на яких я не знаю паролі.
Карта Для виплат, яка закінчилася у 2023р, закрита.
Оператор вимагає відеочат, але рівень інтернету від українських операторів настільки низької якості, що він не тягне.
З оператора, та 2 дні потрібно було мені, щоб зрозуміти, це реальне технологічне ДНО.
Хочу одного -закрити рахунки та забути назавжди.
Той банк, що був про Коломойськом, та цей-два різних банка.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2024, 12:50
Вітаємо.
Закрити картки можна в будь-яку мить через Приват24.
Для зміни способу підтвердження входу вам запропонували в чаті зробити фото, та якщо не вмикається камера, необхідно дозволити до неї доступ вашому браузеру.
На смартфонах Android:
1. Відкрийте додаток Chrome на пристрої Android.
2. Праворуч від адресного рядка оберіть меню Налаштування, далі Налаштування сайтів.
3. Натисніть опцію Мікрофон або Камера — Запитувати дозвіл на доступ до камери.
Безпека рахунків наших клієнтів є основним пріоритетом банку. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
vad3208 18 января 2024, 15:04
у листопаді 2023 року заблокували усі рахунки посилаючись на скаргу від певної громадянки, однак дана пані і є шахрайкою, вимагають повернути їй кошти, не надають конкретних пояснень щодо блокування рахунків, складається таке враження що ПриватБанк співпрацює з шахраями. Після надання підтверджуючих документів про відсутність шахрайських дій з мого боку, кажуть що розблокування лише через суд або після повернення коштів особі яка подала скаргу.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 16:47
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Хірманчук 18 января 2024, 14:44
Дякуємо працівниці Вільнянського відділення Приватбанку Вайцеховській Ларисі Олексіївні за швидке вирішення проблем з ідентифікацією профіля клієнта Приватбанку, за професійне вирішення проблем та добре відношення до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 15:19
Вітаємо. Наш співробітник буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Минфин
Ответ администратора
22 января 2024, 12:52
Відгук не зарахований (на 22.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
bravisanna 17 января 2024, 13:58
В тому році ПриватБанк мені відмовив в обслуговуванні, закрив всі рахунки, включаючи рахунок Пакунок малюка з грошами на ньому. І буцімто проінформував про це, надіславши лист про розірвання обслуговування на окуповану територію. Наразі мені треба знову відкрити цей спецрахунок для отримання компенсації Пакунок малюка, але в додаток мене не пускає, бо мені закрито всі рахунки. На гарячу лінію не дозвонитися, мене просто ігнорують. В чат-боті направляють дзвонити на гарячу лінію.
Як мені поступити, щоб отримати державну компенсацію за Пакунок малюка?
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2024, 15:15
Вітаємо. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Б. 17 января 2024, 11:55
Хочу порекомендовать ПриватБанк, т.к. это один из не многих банков, который думает о клиентах и действительно решает их вопросы. Сотрудничаю с ним больше 20 лет и не разу не пожалел. Был клиентом разных банков, но Приват № 1. В преимуществах вижу удаленные сервисы (видеоконференция, удаленная смена номера и т. д.) и отличную службу поддержки. Успехов во всем!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2024, 12:53
Доброго дня. Вдячні вам за такі теплі слова. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема решена
darow 16 января 2024, 13:30
Мне наверное больше нужен совет.
Заказал именную карту, ее прислали на адрес Килийского банка по улице Мира.
И вот теперь проблемма ее забрать т.к. мой гафик работы такой-же как и у банка,
а в мой обеденны перерыв я то-же не могу потому, что очередь в банке выходит далеко за пределы территории и говорит это о том, что работники банка настолько медлительны, что очередь в 50 человек обслуживают три дня, это я к тому, что прихожу третий день подряд, а лица одни и те-же в очереди.
дайте совет-буду очень благодарен.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2024, 14:49
Вітаємо.
На жаль, пересилка не здійснюється. Отримати картку можна в обраному відділенні в робочий час.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝