×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Разорвали договор в одностороннем виде
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Найгірший досвід онлайн-платежів за 15 років
Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Комментарии (4)
Заблокували рахунки ФОП та фізичної особи і розірвали договір в односторонньому порядку без пояснень.
Чому така неповага до клієнтів? без пояснень відразу блокувати рахунку, я не зміг розрахуватись із постачальниками так як обмежили доступ до приват 24 також магазин дав збій так як клієнти не змогли оплатити на наші реквізити які ви заблокували! ЯКЩО ЦЕ ОСТАННІ кошти та я в іншому місті що мені тоді робити??? а ви взяли і заблокувати все без підстав
Невже неможливо дати запит або зателефонувати щоб я підтвердив ту чи іншу операцію? навіщо робити головний біль клієнту та приносити стільки незручностей. Ніяких заборгованостей у банку небуло, давно являємось клієнтами вашого банку разом із дружиною! Невже співпраця з вами оцінюється такими вчинками які ви робите?
просто тотальна неповага до бізнес клієнта! Дуже помилився мабуть що вибрав ваш банк для співпраці! Нікому не рекомендую відкривати будь які рахунки тут так як їх можуть заблокувати
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Комментарии (4)
Повернення коштів
Написать комментарий
Списання з кредитної карти
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення контактних даних, звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Електронний гаманець
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Написать комментарий
Очень расстроен.
За результатом перевірки бачимо, що у Вас немає відповідних оплат у зазначений період. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Комментарии (5)
Дуже довго не приходять кошти !
Я розумію, що це не за день робиться, але пройшов майже місяць часу і єдине, що кажуть в відділенні — «чекайте, ви маєте розуміти, що це все довго».
Скільки ще чекати?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
500грн за найкращий коментар
Комментарии (3)
Результат на відгук «Банкомат списав кошти з рахунка, але не видав їх»
Комментарии (4)
Позитивний відгук для Служби Підтримки ПриватБанку
P. S. Налаштуйте, будь-ласка, відправку фізичних карт до Сполучих Штатів Америки, не лише до Европи.
Ми поступово розширюємо географію послуги міжнародної доставки платіжних карток й оновлену інформацію публікуємо на офіційному сайті банку.
Комментарии (2)
Мнение Про ПриватБанк
Робимо все і навіть більше, щоб ви і всі наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Стосовно обмеження на використання кредитних коштів, яке банк встановлює аналізуючи інформацію по картці Універсальна/Універсальна Gold, хочемо зауважити, що особисті кошті доступні для використання при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження клієнта додатково повідомляють.
Якщо у вас є питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Ще раз дякуємо за ваш відгук та підтримку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Privatbank
прослухати оту всю …ю. Виходить, якщо ти не зайшов у приват24 — ти не клієнт банку, залишайся без коштів. Навіщо мені таке обслуговування, приїду і завершу всі відносини з цим банком.
Нам дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід при зверненні до підтримки.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до чату Допомога-онлайн, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Якщо відповідь не знайдена, радимо покроково описати ваше питання короткими виразами та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліст.
Наші оператори поруч 24/7!
Написать комментарий
Банкомат списав кошти з рахунка, але не видав їх (питання вирішено 01.06.2024)
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми зробимо все для повернення ваших грошей та повідомимо результати протягом 14 днів у смс повідомленні.
Комментарии (1)
Отзыв за прекрасное обслуживание работника банка Марии.
У меня не получилось и я позвонила на номер Приват 24.
Трубку поднял работник банка, представился мне.
Это была девушка по имени Мария.
Она помогла мне сделать электронную подпись и полностью прошла со мной вместе весь этот путь обучения, от начала и до конца.
Хочу выразить ей благодарность за оказанную помощь, за терпение и за выдержку, когда у меня не получалось и мы возвращались несколько раз назад и повторно проходили этот путь.
Девушка Мария, очень вежливая, спокойная и я только по этому и смогла сделать электронную подпись.По воле случая я уже второй раз попадаю на эту девушку и всегда она спокойная и вежливая.Первый раз у меня была ошибка в документе, в названии улицы и мы с ней вместе меняли букву
в названии.Своим спокойствием и вежливостью она придает уверенности клиенту в себе и он не нервничает и поэтому у клиента все получается отлично.
Благодаря ей мы справились с моей просьбой.
Спасибо Банку за таких работников.
С уважением Бєк Антуана Дмитрівна.
Ваше задоволення — це саме те, чого ми прагнемо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами.
Комментарии (4)
Ужас!!!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Комментарии (4)
Співпраця банка з шахраями
Комментарии (2)
Заблокировали средства на счету после p2p обмена от 3-го лица (часть 2)
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (17)
Блокировка (часть 3, почти финал)
Продолжение статей от 2021го года
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/236502/#com4132512
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/237652/#com4137098
Чтоб вы не читали всё, кратко опишу — неходячему инвалиду заблокировали пенсионную карточку и карточку благотворительной организации, незаконно, в 2021ом году. На пенсионной по нашей информации находятся две пенсии и две соц.выплаты (за 21 и 22 года).
На вопрос о причине блокировки банк давал четыре письменных ответа, в которых сказано
-«будем искать в базах информацию, дадим знать как найдём».
В итоге мы обратились в суд. Шесть переносов заседания суммарно. После третьего или четвёртого мне позвонил представитель банка и задаёт вопрос
-«ну что там у вас?»
У меня от такой наглости чуть сосуд не лопнул. Перед её мордой лежит иск, плюс вызов в суд, а мне такой вопрос задаёт.
Приморский суд г. Одессы они выиграли. Судья фактически, по словам в решении суда, наплевала на приложенные к делу доказательства.
Обратились в аппеляционный и выиграли, что как бы естественно.
Немного странно, что в материалах дела банк указывал выписки, которые не соответствуют реалиям по деньгам, но это уже такой вопрос.
20го мая этого, 2024 мне позвонил представитель банка, уже получив решение суда, извинилась за три года судебного разбирательства и сказала, что могу прийти в любое отделение банка и забрать деньги. Там же по решению суда назначена материальная компенсация и представитель уточнила, на какой счёт их отправлять. На мой вопрос о том, будет ли всё хорошо, или дебильный банк снова «запорит» мою доверенность, якобы нет каких-то прав, она ответила, что всё будет хорошо и там поставят пометку (где-то на счёте).
Как я сегодня узнал, оператора зовут Ольга, номер 12297, если я правильно запомнил.
Звонила она с +3 80 56 736 9129, 20го мая в пол четвёртого дня.
С решением суда, доверенностью, я пришёл в отделение на Нежинская 72А, пошёл к кассе как мне и сказали, а от туда меня отправили к менеджеру. Менеджер снова начала фотографировать мою доверенность, будто за три года не хватило. А так же сфотографировала решение суда. И это при том, что оно есть у толстого юриста/адвоката банка, и главного офиса, куда было направлено решение. Ну да ладно.
Мне сказали ждать сколько то там. Вот только ждать у меня времени не было, и по закону мне не требуется ждать, так как перед лицом руководителя отделения банка и лицом менеджера физически находится доверенность и решение суда. При том, что мне позвонили и сказали прийти в любое отделение, что говорит о том, что банк уже всё знает, всё получил, и все решил. Решение суда от 23.04.2024, судьи Комлева, Северова, Вадовская.
Очередной умник, рук. отделения начал умничать и даже снова мне начали угрожать охраной, попросил менеджера нажать кнопку. Но видя, что эти угрозы не сработали, он попросил менеджера не звать охрану. На мой недоумевающий вопрос он сказал «ну вы не буяните и тд». А зачем он тогда угрожал охраной и просил нажать кнопку? Очередной идиот видимо забыл, что охрана может воздействовать только при воровстве, порче имущества и драке на территории банка.
Затем мне там начали ссылаться на регламент банка и прочий бред. На вопрос о том, что выше — законы Украины или тупые правила банка, мне ответ не дали. Собственно в суде на регламент банка и их правила наплевали, так как есть общие правила, контролируемые Нац.Банком, есть законы про доверенность и полномочия и прочие законы, которые затрагивают отказ в обслуживании, блокировка целевых средств и т. д.
Попросил менеджера и руководителя поторопить их юристов и мне сказали, что возможности нет, но вот стоило мне вызвать полицию для заявления об отказе выполнять судебное решение, как у менеджера сразу в одном месте проснулись возможности и она начала кому-то там звонить. В итоге, по словам того юриста, которому она звонила, мою доверенность опять «запороли». И это при том, что и судья апелляционного, и даже приморского судов, подтвердили мои полномочия и права. Собственно это одна из причин назначения моральной компенсации.
Приехала полиция, уехал в отделение и написал заявление, согласно 382 статье уголовного кодекса про «Невиконання судового рішення карається штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до трьох років»
Так же мне в очередной раз очередной руководитель банка начал втирать о том, что банк действует согласно законам нашей страны. Эту же шарманку мне говорили в 21ом, в 22ом, и в 23ем года. Вот только будь это так, то и суда бы не было, как и решения суда, как и сегодняшнего заявления. Удачи ему, его менеджеру, его юристу объяснить и доказать в суде, как их внутренние правила банка, их регламента, оправдают их от 382 статьи. И есть ли там в регламенте что-то, что будет выше 382ой.
Комментарии (17)
Відключення світла, банкомат зняв гроші, але не видав
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Комментарии (3)