×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Проблема при внесенні грошей через банкомат самообслуговування
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.
Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.
Комментарии (14)
Шахрайські дії, зписання з карти
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.
Комментарии (2)
ПриватБанк не відповідає на запит нотаріуса
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Доступ людини з вадами зору до банківських послуг.
Комментарии (28)
Банкомат взял деньги, а на счет не поклав
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (5)
Самый *** банк,нет уважения к Украицам
Дозвониться и решить проблему нереально только музыка в ответ, чат отмороженный.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
Написать комментарий
Банк неможе розблокувати картку, яку я ж заблокував.
До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Комментарии (3)
Неоднакове застосування банком ідентичних офіційних правил акцій щодо нарахування кешбеку, погана підтримка, яка не дає відповідей на запитання
https://newpromos.privatbank.ua/kupuyte_onlayn_za_kordonom
Акція з комуналкою згідно офіційних правил акції п. 1.3. з 11:00 18 листопада до 23:59 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 10% від суми комунального платежу, але не більше за п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
По іншій акції щодо покупок онлайн за кордоном
1.3. Строки проведення Акції — з 18 листопада до 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 20% вартості товару, але не більше за одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
Мною були обидві акції активовані 18.11. у розділі Привіт і на самому початку першої писало ліміт кешбеку 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я активно розраховувалась і досягла була практично максимальних лімітів по обидвох акціях. Проте 1 грудня після опівночі по обидвох акціях відображення лімітів обновилося і становило так само як і на початку акції 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я подумала, що це чудово, і, оскільки ліміти оновилися, то до кінця доби 1 грудня (до закінчення строку проведення) є можливість ще зробити покупки і отримати кешбек. Я оплатила ще комуналку по першій акції і мені нарахували кешбек, а після спроби скористатися лімітом по іншій акції після оплати мені кешбеку практично не нарахували, просто вибило повідомлення замість 0 із 1000, що досягнуто ліміту кешбеку. З приводу цього було зафіксоване звернення до служби підтримки 15914326 щодо донарахування 933,80 грн. кешбеку по акції щодо шопінгу, на що була дана відповідь що я не читаю умов акції, обновлення ліміту то формальність і лише візуальне відображення, а я неуважний клієнт, який мав би ознайомитись з умовами акції, перед тим, як оплачувати покупки, мол за всю акцію передбачено тільки 1000 грн. максимально і ніяких оновлень не було і бути не може. А по іншій акції з оплати комунальних ліміти дійсно були оновлені 1 грудня і я отримала більше, ніж 500 грн. за весь період акції (десь 570 грн.) Тобто, маємо дві однакові акції практично з однаковими строками і однаковими пунктими щодо максимального кешбеку, а підхід банку до нарахування різний, неоднозначний і не на користь клієнта. Я тоді звернулася із іншим зверненням 202651017 по акції щодо комуналки, на що мені дали відповідь, що ліміт накопиченого кешбеку не 500 грн. за весь період акції, а 500 грн. на місяць, остання витрата була зроблена першого грудня і ввійшла в новий місяць. Я тоді поцікавилася, що це ж суперечить офіційним правилам акції і чи немає помилки в умовах акції, на що підтримка не відповідає, пояснити чому при ідентичних умовах щодо максимального кешбеку відбувається різне застосування офіційних правил акції з боку банку не може. Мої питання залишилися без відповідей, написали щоби письмово зверталася до головного офісу раз мені не подобаються відповіді.
Окремо мушу відмітити погану роботу чату підтримки, адже щоби сформувати звернення мені довелося потратити багато часу і нервів — кожного разу підключався новий оператор, не читав, що до цього було написано і неодноразово повторно задавав одні і ті ж питання. Це кілометрові переписки без толку і результату з однаковими шаблонними відповідями і без жодної зацікавленості вислухати клієнта, вникнути в суть запитання чи дати відповідь на те питання, яке ти задаєш. За потреби всю переписку надам адміністрації, а також інформацію щодо транзакцій по акціях. Банк зможе з легкістю ідентифікувати мене за номерами звернень. Абсолютна неклієнтоорієнтованість, некомпетентність і зневажливе ставлення до клієнтів. Там ще в чаті оператори за комуналку щось писали типу, а в чому проблема, що бажаєте повернути кешбек, який ми переплатили по комуналці. Ні, я бажаю отримати кешбек, який недорахували по іншій акції за ідентичних умов офіційних правил цих акцій.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Зимова Єпідтримка банк не віддає
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Комментарии (5)
Підтриммка
Написать комментарий
ПриватБанк саботує виконання програми «Зимова єПідтримка»
Це свідомий саботаж банку чи некомпетентність та безвідповідальність осіб, яких понабирали по об’явах?
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Комментарии (8)
Найкращий сервіс з усіх банків
Єдине, по телефону поспілкуватися з реальною людиною важко)) весь час робот, який мене не розумів. А от онлайн супер! І у відділенні теж завжди ввічливо допоможуть. Є один відомий банк, не буду називати, то в мене досі стрес, як згадую досвід спілкування спеціалістів у відділенні((Тож, є з чим порівняти.
Написать комментарий
Швидка підтримка
Написать комментарий
Безвідповідальність
Комментарии (3)
Почему списывают деньги не выдавая их с банкомата
Комментарии (1)
Ганьба! Волонтеру банк відмовив в обслуговуванні!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (3)
***
Комментарии (1)
Кідалово
Написать комментарий
Банк займається лохотроном замість кешбеку
Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я тільки з жахом уявляю які реальні масштаби цього лохотрону.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (3)
Приват банк — отстой
И это учитывая то, что я являюсь клиентом этого банка уже более 10 лет.
Что хочу сказать — клиентоориентированность никакая, после того как банка забрали у Коломойского — сервис ужасный.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
Комментарии (18)