Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
PRI21 14 декабря 2024, 23:17
Проблема виникла при погашенні заборгованості по кредитній картці .4729 ПриватБанку. 25 листопада2024р я вніс у термінал самообслуговування о 17.14 гроші в сумі 26800грн. При внесенні грошей на екрані після цифри 17800 перестали змінюватися цифри, але оскільки за мною створилася черга я продовжив подавати гривні у монетоприймач поки не вніс всю заготовану суму боргу, а саме 26800грн. Після натискання на зелену кнопку прилад написав, що я вніс тільки 17800грн.
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.

Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 декабря 2024, 11:15
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
NataLYat 14 декабря 2024, 21:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Белорусская, 10/18
У моєї мами, пишу від її імені, так як вона не знає як це робити.
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 декабря 2024, 11:27
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Tetianakhar 14 декабря 2024, 4:06
В вересні 2024р я отримала право на спадщину мого дідуся, який мав вклад в ПриватБанку. Нотаріус відправила запит в банк в вересні і через місяць відповідь від банку так і не надійшла. Нотаріус повторно подала запит в Приват, але знову не має ніякої відповіді. Як можна забрати грошові кошти, чому банк ігнорує запити нотаріуса?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 10:28
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
irinashelexan 13 декабря 2024, 20:43
Майже рік намагаюся відкрити рахунок у банку доньці з вадами зору. id карту донька отримала без підпису, так як фізично цього зробити не може. Прийшли у відділення і почалося. Співробітники кажуть одне, служба підтримки інше. Виявляється паспорт виданий ДМСУ без підпису, для банка не дійсний. Зійшлися на тому, що потрібно доручення. Я заплатила тисячу гривень за доручення, і сьогодні черговий раз прийшла у відділення. Але, виявилося, що рахунок вони їй відкрити не можуть. Видали карту, яку я могла замовити через пошту безкоштовно і не платити нотаріусу. Но справа в іншому. Якщо мене не стане, донька не зможе отримувати ті копійки, які платить держава людям з інвалідністю. У неї не буде доступна до Дії, до електронного підпису. Кажуть треба опікун. Де їй брати того опікуна, якщо мене не стане? Це якийсь жах. Виходить id карта з відбитком пальця — туалетний папірець.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 9:34
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2025, 18:41
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/02/21/145717725/.
Проблема решена
Тетяна Минзу 13 декабря 2024, 19:54
Сьогодні вранці пополняла карту, внесла в терміна ПриватБанку долари, потім екран вимкнувся і коли включився вже був на головній.Гроші взяв, а на рахунок не прийшли, сума не маленька дуже переживаю, зробила заявку, очищує інкасації. Той термінал досі працює, чи можливо якось прискорити бо я вже не знаю що думати, на таблетках
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 14 декабря 2024, 10:05
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Shevebo 12 декабря 2024, 21:31
Хамское отношение к клиентам,
Дозвониться и решить проблему нереально только музыка в ответ, чат отмороженный.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 декабря 2024, 9:53
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
Shurik Linnik 12 декабря 2024, 20:26
На цій неділі я заблокував картку, банк не може її розблокувати! Уявіть собі, як ця установа відносится до людей у такий складний час!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 13 декабря 2024, 9:49
Вітаємо.
До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
astr456 11 декабря 2024, 20:25
Приватбанк порадував своїх клієнтів гарними пропозиціями кешбеку до чорної п’ятниці, проте у банку є серйозні проблеми щодо формулювання умов цих акцій, відображенні їх у розділі Привіт та на сторінках з умовами цих акцій для того, щоби клієнти змогли однозначно їх трактувати і не виникало непорозумінь. Спробую пояснити в чому суть на прикладі двох таких акцій, у яких я приймала участь з 18.11.2024 по 01.12.2024 року. Ось посилання на ці акції, а внизу сторінок з загальним описом є офіційні правила цих акцій https://newpromos.privatbank.ua/minusuyemo_komunalku_v_Zelenu_pyatnytsyu10
https://newpromos.privatbank.ua/kupuyte_onlayn_za_kordonom
Акція з комуналкою згідно офіційних правил акції п. 1.3. з 11:00 18 листопада до 23:59 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 10% від суми комунального платежу, але не більше за п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить п’ятсот гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
По іншій акції щодо покупок онлайн за кордоном
1.3. Строки проведення Акції — з 18 листопада до 1 грудня 2024 року включно з можливістю продовження.
А от пункти щодо максимального кешбеку
1.5. Умови акційної пропозиції:
1.5.1. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції за весь Строк проведення Акції становить 20% вартості товару, але не більше за одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
1.5.2. Максимальний розмір кешбеку (максимальний розмір заохочення), який може отримати один Учасник Акції на місяць протягом Строку проведення Акції становить одну тисячу гривень (з урахуванням податку на доходи фізичних осіб та військового збору).
Мною були обидві акції активовані 18.11. у розділі Привіт і на самому початку першої писало ліміт кешбеку 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я активно розраховувалась і досягла була практично максимальних лімітів по обидвох акціях. Проте 1 грудня після опівночі по обидвох акціях відображення лімітів обновилося і становило так само як і на початку акції 0 із 500, по іншій 0 із 1000. Я подумала, що це чудово, і, оскільки ліміти оновилися, то до кінця доби 1 грудня (до закінчення строку проведення) є можливість ще зробити покупки і отримати кешбек. Я оплатила ще комуналку по першій акції і мені нарахували кешбек, а після спроби скористатися лімітом по іншій акції після оплати мені кешбеку практично не нарахували, просто вибило повідомлення замість 0 із 1000, що досягнуто ліміту кешбеку. З приводу цього було зафіксоване звернення до служби підтримки 15914326 щодо донарахування 933,80 грн. кешбеку по акції щодо шопінгу, на що була дана відповідь що я не читаю умов акції, обновлення ліміту то формальність і лише візуальне відображення, а я неуважний клієнт, який мав би ознайомитись з умовами акції, перед тим, як оплачувати покупки, мол за всю акцію передбачено тільки 1000 грн. максимально і ніяких оновлень не було і бути не може. А по іншій акції з оплати комунальних ліміти дійсно були оновлені 1 грудня і я отримала більше, ніж 500 грн. за весь період акції (десь 570 грн.) Тобто, маємо дві однакові акції практично з однаковими строками і однаковими пунктими щодо максимального кешбеку, а підхід банку до нарахування різний, неоднозначний і не на користь клієнта. Я тоді звернулася із іншим зверненням 202651017 по акції щодо комуналки, на що мені дали відповідь, що ліміт накопиченого кешбеку не 500 грн. за весь період акції, а 500 грн. на місяць, остання витрата була зроблена першого грудня і ввійшла в новий місяць. Я тоді поцікавилася, що це ж суперечить офіційним правилам акції і чи немає помилки в умовах акції, на що підтримка не відповідає, пояснити чому при ідентичних умовах щодо максимального кешбеку відбувається різне застосування офіційних правил акції з боку банку не може. Мої питання залишилися без відповідей, написали щоби письмово зверталася до головного офісу раз мені не подобаються відповіді.
Окремо мушу відмітити погану роботу чату підтримки, адже щоби сформувати звернення мені довелося потратити багато часу і нервів — кожного разу підключався новий оператор, не читав, що до цього було написано і неодноразово повторно задавав одні і ті ж питання. Це кілометрові переписки без толку і результату з однаковими шаблонними відповідями і без жодної зацікавленості вислухати клієнта, вникнути в суть запитання чи дати відповідь на те питання, яке ти задаєш. За потреби всю переписку надам адміністрації, а також інформацію щодо транзакцій по акціях. Банк зможе з легкістю ідентифікувати мене за номерами звернень. Абсолютна неклієнтоорієнтованість, некомпетентність і зневажливе ставлення до клієнтів. Там ще в чаті оператори за комуналку щось писали типу, а в чому проблема, що бажаєте повернути кешбек, який ми переплатили по комуналці. Ні, я бажаю отримати кешбек, який недорахували по іншій акції за ідентичних умов офіційних правил цих акцій.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 10:18
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy34 11 декабря 2024, 20:06
Приватбанк відмовляється віддавати кошти зимова єпідтримка які нараховано на карту Нац.кешбек.на прохання тимчасово розблокувати відмовляють.хоча кошти державні
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 9:33
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Надія Жовнер 11 декабря 2024, 16:27
Дуже вічлеві і добрі оператори, ве розяснюють і допомагають
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 декабря 2024, 17:03
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Дякуємо.
korbutivka 11 декабря 2024, 16:15
Отделение по адресу: Житомир, пр-т Мира, 21
11.12.2024 працівниками відділення Приватбанку було відмовлено в прийнятті заявки на отримання допомоги за програмою «Зимова єПідтримка» громадянці 65+ з кнопковим телефоном. Причина відмови — відсутність в громадянки «Дії». За словами працівників відділення їх робота зводиться лише до консультативної допомоги по подачі заявки в «Дії».
Це свідомий саботаж банку чи некомпетентність та безвідповідальність осіб, яких понабирали по об’явах?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 декабря 2024, 13:03
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
PJO 11 декабря 2024, 14:52
Оператор онлайн довго, ввічливо і терпляче відповідала на всі мої питання, на які я ніде не знайшла відповіді. Завжди сервіс на висоті! Дуже зручний додаток! Все можна сплатити онлайн, купити, відкрити, закрити депозит.
Єдине, по телефону поспілкуватися з реальною людиною важко)) весь час робот, який мене не розумів. А от онлайн супер! І у відділенні теж завжди ввічливо допоможуть. Є один відомий банк, не буду називати, то в мене досі стрес, як згадую досвід спілкування спеціалістів у відділенні((Тож, є з чим порівняти.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 декабря 2024, 15:34
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bunker2 11 декабря 2024, 10:43
Нарешті я оновив онлайн свої дані.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 декабря 2024, 11:36
Вітаємо. Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ZRW 10 декабря 2024, 19:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 8
18 жовтня 2024 р. платник, співвласник ОСББ вніс кошти за утримання та управління житлового комлексу в сумі 755,2 грн. Надавач платіжних послуг — АТ КБ «ПРИВАТБАНК» зарахував вказану суму на свій рахунок.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 декабря 2024, 20:24
Вітаємо. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
IrinaKh1956 10 декабря 2024, 17:22
Снимали деньги с банкомата по адресу проспект Голосеевский 130, только ввела сумму 5900 и продолжить тут же сразу выключили свет и потухли банкоматы, деньги списало со счета, а банкомат их выдать не успел, набрала на горячую линию сказали ждать от одного дня до 2 недель, верю в то, что Приват отнесется к этому серьезно
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 декабря 2024, 18:24
Вітаємо. Прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Андрій Дубров 10 декабря 2024, 16:54
Я являюсь волонтером і маю картку в Приватбанку 5457 0825 2546 2219. Я вікрив збір донатів для військових. Збирав гроші через соц.мережі та купував дрони для ЗСУ. Приватбанк побачив що на мою картку приват йдуть гроші і запитав мене що це за гроші? Я пояснив банку що я почав займатися волонтерством. Надав банку усі документи на волонтерство. Пояснив звідки надходять гроші. Показав куди я іх потім витрачаю. Надав банку чеки, що я купував дрони для ЗСУ. Попросив Приватбанк надати мені статус волонтера та дозволити приймати донати на карту Приватбанка. Банк довго розглядав мою заявку на волонтерство № 1593317. Банк попросив ще додатково надати документи які підтверджують мою волонтерську діяльність. Я все надав. Два тижні банк приймав рішення про те чи надати мені статус волонтера в Приватбанку чи не надати. Я подзвонив на гарячу лінію і запитав чи можу я приймати донати на картку? Приватбанк сказав що так! Мені банк встановив ліміт на зарахування коштів 1 млн грн на місяць. Тобто Приватбанк вже дав добро на збір донатів на картку піднявши мені ліміт. Але рішення про надання мені статуса волонтера у Приватбанку ще не було прийнято, тому що профільний спеціаліст ще працював з моїми документами. Через 5 днів моя картка блокується Приватбанком. Я бачу повідомлення в Приват24 про те що мої опреації по картці приватбанк вважає ризикованими і тому моя картка заблокована і банк розриває зі мною відносини. Я більше не зможу користуватися жодним продуктом Приватбанка. У мене шок! Клієнт банка вирішив зайнятися доброю справою. Люди збирала донати для ЗСУ. Допомагала армії. Просто робила добру справу.Надала банку усі документи про волонтерство. І після цього банк без пояснення причини просто прийняв рішення розірвати зі мною договір. Що протиправного я зробив? Хіба волонтерство заборонено законом в Україні? Всі документи маю. Все надав банку. Все пояснив в письмовій формі. Навіть просто карточку Приватбанку я мати тепер не можу. Мені дійсно страшно. Куди котиться ця країна? Якщо людина просто не може робити добрі справи. Це страшно! У нашої країни нема майбутнього. З моральної точки зору, те що зробив Приватбанк — це огидно! Немає жодних виправдовувань такому ганебному вчинку банку! Виходить що людина не може просто робити добру справу і допомагати ЗСУ наближати перемогу України. Бо виходить що збір грошей на потреби армії — це злочин. І саме за цей злочин я більше не маю право користуватися жодним продуктом Приватбанку. У мене просто немає слів!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 декабря 2024, 17:21
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

***

slvgr 10 декабря 2024, 14:18
Ніколи не працюйте з цим банком. За 250 грн за обслуговування рахунків, вам тиелефонує хамовитий коллектор, при тому, що ніде і ніяк не сповіщували про те що є цей борг.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 декабря 2024, 15:52
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Проблема решена
ValeraGnat4615 9 декабря 2024, 23:32
8 грудня в Жмеренці пішов поповняти кредитну карту.Всунув 8 тисяч і термінал тупо потух.Ітог ні грошей ні поповнення.От таке у нас обслуговування приват банка.Я інвалід і для мене це великі кошти.Випив гору пігулок від серця.Що мені робити? Змушений буду звернутися в соцмережі може люди щось порадять.Невже приват банк обогатитця за 8 тисяч.Люди допоможіть хоч би порадою що мені робити?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 10 декабря 2024, 8:50
Вітаємо. Приносимо вибачення за роботу терміналу. За результатом перевірки заявок на повернення коштів, заявки оброблені успішно та кошти вже повернені на вашу картку. Вибачте за створені незручності.
ukrainegov 9 декабря 2024, 13:31
Приватбанк не так давно запустив свій кешбек під назвою Привіт, де є кешбек на комуналку за рахунок кредитних коштів. Якби ви не старались виконати умови банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку.
Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я тільки з жахом уявляю які реальні масштаби цього лохотрону.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 9 декабря 2024, 14:07
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
SERNITROS 9 декабря 2024, 7:41
Прочитал что банки отказывают военным в выдаче кредитов. Был уверен что это не правда. Решил проверить на себе. Была у меня карта «универсальная» которую умоляли открыть сотрудницы данного банка. Подал заявку на увеличение кредитного лимита. в ответ — 0 грн.
И это учитывая то, что я являюсь клиентом этого банка уже более 10 лет.
Что хочу сказать — клиентоориентированность никакая, после того как банка забрали у Коломойского — сервис ужасный.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 9 декабря 2024, 9:28
Вітаємо.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝