Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Від великої родини ЗДО № 4 «Вишенька» Жмеринської міської ОТГ (вихованці, колектив, батьки) висловлюємо щиру подяку за професіоналізм, неймовірну наполегливівсть і людяність великій родині Приват Банку:) В першу чергу: керівнику відділення Приват Банк м.Жмеринка Михайлу Шпаку та менеджеру по обслуговуванню корпоративних клієнтів Жмериського відділення Тетяні Кисельчук!!! І великій кількості менеджерів, які консультували онлайн або в телефонному режимі (я не знаю особисто вас, але відчувала завжди щиру підтримку і бажання допомогти завершити наш грантовий проєкт). Я рада, що наш заклад працює саме з ПриватБанк, колектив якого уміє поєднати професіоналізм, людяність, наполегливість і уміння зароджувати у клієнта оптимізм:)
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2024, 16:05
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
KseniiaKseniia 7 июля 2024, 22:31
Щиро дякую співробітникам Приватбанку за онлайн підтримку в вихідний день ввечері) Напередодні здійснила платіж, але через технічні причини не змогла здійснити завантаження квитанції, яку треба надіслати, а в історії транзакцій призначення було зовсім інше, а гроші списалися.Я звернулась за допомогою в онлайн підтримку, де помічник Вікторія все перевірила, надіслала код квитанції але мій телефон не відкривав її повністю, так пані Вікторія надіслала її мені в тому вигляді, в якому вона має бути, за що я їй безмежно вдячна! До речі, гроші пішли за призначенням за послугу, за яку була здійснена оплата. Дякую! Вже друге десятиріччя з Приватбанком і завжди питання вирішуються швидко, ввічливо і спокійно) Дякую за Вашу працю!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 8 июля 2024, 10:05
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Вікторія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Cherenikka 6 июля 2024, 20:35
Добрый вечер. Хочу поблагодарить всех сотрудников приватбанка за то, что они воспрепятствовали проведению платежа мошенникам. Люди, с которыми я общалась, оказались не теми, за кого выдавали. Платеж был в Абанк. В этот банк я передала номер счета мошенников. Так же я хочу, чтобы и у сотрудников приватбанка был номер счета мошенников, чтобы они могли предупредить своих клиентов. 5169155121931057 Еще раз благодарю за Вашу осторожность и помощь!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 7 июля 2024, 8:53
Добрий день. Вдячні вам за ці слова і дякуємо, що ви з нами!
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Валентина Соловйова 5 июля 2024, 17:08
Взломали аккаунт, сняли 5к. Пытались снять и больше, но там уже нужно было подтверждение платежа через звонок. Отделения закрыты уже. что делать — непонятно.
Теперь ходи по отделениям полиции и пытайся вернуть деньги…А по факту возвращать то нам, а не тем кто снял.
Сейчас всех этих мошеннических схем развелось, что банку пока создавать более комплексную защиту от таких ситуаций.
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2024, 18:32
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку, можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Проблема решена
farrtt 5 июля 2024, 14:42
Якісь сюр, відбувається з тим банком… Як відкрити рахунок та підключити еквайрінг — надзвонювали по три рази на день… Тепер треба переналаштування терміналу — дозвонитись на гарячу лінію еквайрингу не можливо, менеджер в телеграм — тими питаннями не володія, радить звернутись на 3700 або 800… — а там, тільки обіцянки що перетелефонують через 3 хв — і так вже більше місяця… Вже задумуюсь на перехід в інший банк, щось мені це відношення до клієнтів дуже напрягає…
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2024, 16:07
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
OksanaP 5 июля 2024, 11:54
14.06.2024 (пятниця) знімала гроші (13700 сума не маленька) через банкомат Приватбанку із зарплатної карти Укргазбанку, термінал суму відрахував, списав та не видав. У відділенні сказали почекати дні так 3, проведуть інкасацію та автоматично повернуть. Але такого не сталось, дочекавшись понеділка, пішла написати заяву на розслідування спірної транзакції, пройшло 3 тижні і грошима так і не пахне. В Укргазбанку заявка подана, в Приватбанку не суєзволять відповідь надати навіть через 3 тижні.
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2024, 12:12
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
AnnaUKRN 4 июля 2024, 23:10
Ну от все влаштовує в банку, обслуговуюсь вже не перший рік і як фіз.особа, і як ФОП. Але те що банк за півтора роки так і не зробив банкомати які працюють при вимкненні світла — це фіаско.
Частково генератори є на чергових відділеннях, але ж чергові відділення працюють в п’ятиденному графіку як і стандартно більша частина населення. Виходить, при вимкненнях світла неможливо зняти гроші бо банкомати в будинках, де світла немає. По графіку перевіряти чи є в будинку з банкоматом світло — ну, вибачаюсь, а в чому тоді сервіс і підтримка клієнтів? Виходить, в критичній ситуації якщо немає світла то сидиш без власних грошей.
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2024, 10:08
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Як альтернативний варіант зняття готівки при відсутності освітлення, рекомендуємо користуватися нашою крутою послугою «Готівка на касі». Це можливість зняти готівку на касі (за терміналом) торгової точки, попередньо здійснивши купівлю товару чи послуги. Послуга працює у торгових мережах, які додатково обладнанні альтернативними способами живлення до електроенергії. Детальніше за посиланням - https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi.
Минфин
Ответ администратора
24 августа 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Не можу оновити особисті дані. Тимчасове посвідчення громадянина України прострочено. Документи про вихід з громадянства Росії мною були подані та прийняті Консульством Росії в 21 лютого 2022 року. Але консульства більше нема. Є петиція на сайті президента від 2023 року про продовження таких посвідчин. https://petition.president.gov.ua/petition/191304
У На даний момент я громадянин України, але вже 8 липня державний банк Приватбанк загрожує мені в обмеженні коритуватися рахунком. Що заважає Мінфіну, ДМС та Приватбанку вирішити це питання? І таких як я 170 000.
І що робити?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 июля 2024, 13:53
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
OksankaPl 3 июля 2024, 22:04
Звернулась через online чат з проханням розібратись в ситуації оскільки під час сплати за електроенергію через сервіс Pormone одночасно спилась невелика сума, я вирішала перевірити чи випадково це не комісія.
Консультант оперативно перевірив і повідомив що сума стягнулась за підпискою Google, однак я на жодні послуги не підписувалась, попросила заблокувати наступні стягнення.
Кошти були повернуті в межах декількох хвилин, дуже оперативно спрацьовано, приємно здивована такою якістю послуг, дякую банку та чудовим фахівцям!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 июля 2024, 9:06
Доброго дня!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Проблема решена
mariana4567 3 июля 2024, 21:02
Отделение по адресу: Львов, пл. Адама Мицкевича, 6/7
Вітаю
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 4 июля 2024, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Wik13 2 июля 2024, 11:37
Проблема вирішилась швидко, і об'єктивно, тобто без відвідування відділення приват банку, не затративши часу, все зробив з дому, по відеозв' язку, дуже вдячний керівництву банку за організацію роботи і хороших кваліфікованих консультантів.
Приватбанк
Ответ банка
2 июля 2024, 13:19
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
Ірина Петрова 2 июля 2024, 11:01
Доброго дня. Зі мною було розірвано договір без ніяких на те причин. Я надала документи про наявність офіційного доходу більш ніж 6 млн. грн за два роки. Також в мого чоловіка дохід ще більше, чим в мене, про що я надала також докази. У Вас виникали питання щодо транзакції в долларі/євро, але цю валюту поклала я сама через термінал, кошти, які були в мене відкладенні. Я якраз перейшла на Ваш банк, як зарплатний. Надала всі докази, де розписала всі транзакції, була лише одна транзакція, від людини непов’язаної зі мною в сумі близько 25 тис грн. І то це було повернення коштів. Тобто навіщо взагалі дозволяти в банку вхідні транзакції, якщо одна транзакція за 6 місяців, може заблокувати рахунок. Це був мій улюблений банк… Тепер безліч проблем з роботою, а саме зарплатною картою та вибором нового банку. Я навіть не можу глянути, де скільки коштів залишилось на картках. В мене були валютні карти, не тільки гривневі.
Приватбанк
Ответ банка
2 июля 2024, 11:23
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lfrdws 1 июля 2024, 19:23
У старенької заблокували картку для виплати пенсіі.Срок дії закінчився.Але ж пояснювали, якщо людина знаходиться не в Україні, або на окупованих територіях, картки автоматично продляють до 24 місяців
.Старенька маломобільна, має важке захворювання.Приїхати, з'єднатися з банком не має можливості.Додатку не має, телефон зломався, для отримання смс не має з’вязку.
Але мабуть банк вирішив самостійно розібратися таким чином, щоб старенька не отримувала свою відпрацьовану 40 річну на доярні пенсію.
Або вони вирішили списати її з списків живих-це ж війна…Кому війна, а кому і …
Я (помічниця) зверталась в чат бот Приватбанку, де її ні як не могли веріфікувати.бот писав постійно одне й те ж саме разів 100…Я фотографувала її лежачу з паспортом у руці, де все було дуже видно (усі данні).Вони її так і не признали…Пишуть звернутися в відділення банку.Бот знову дав нам пінка …З оператором так і не з'єднали.Я чекаю відповідь від представника банку, а не від фантома в онлайні…
Це ганьба! Це шахрайство!
Люди не залишайте готівку на картах, знімайте все…
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2024, 20:28
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Kateryna1968 1 июля 2024, 17:35
Как и многие жители Украины давно являюсь клиентом Привата. Я, конечно, понимаю, что раз банк государственный, то и сервис плохой. У меня был лимит еще в начале войны 30000 грн. Потом стали происходить чудеса, банк стал неожиданно отщипывать от этого лимита по нескольку раз в месяц и в настоящее время кредитный лимит уже около 3000 грн. Просрочек у меня не было, лимит гасился каждый месяц полностью кроме пару раз, когда гасила только минимальный платеж. При этом у меня даже есть небольшой депозит в этом банке. Деньги банка и он вправе решать, давать деньги или нет, но рассчитывать на этот лимит совсем нельзя, тк в любую секунду его могут забрать. А недавно мне позвонила сотрудница банка и поинтересовалась буду ли я пользоваться счетом ФОПа в Привате. Конечно же нет, тк банк не доверяет мне, а я банку, поэтому открыла счет ФОП в другом банке и деньги по ФОПу получаю там. Кстати, так будет и со следующими депозитами, буду их открывать только в адекватных банках.
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2024, 18:36
Вітаємо.
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить. При аналізі враховується дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Світлана Черненко 1 июля 2024, 13:20
Доброго дня, шановне керівництво Приватбанку!
Хочу висловити слова великої вдячності службі безпеки банку, а саме — працівникам, які дуже швидко і компетентно оформили черджбек і зреагували на моє звернення. Також мої слова безмежної вдячності адресовані Анні, так вона представлялася з центрального офісу м. Дніпро, коли телефонувала мені щодо моєї ситуації з шахрайськими діями. Також моя безмежна вдячність менеджеру Софії Світус, яка оперативно провела всі необхідні операції та менеджеру Олійник Альоні Станіславівні, які доклали свої зусилля і професійність у оформленні повернення коштів. Дорогі працівники Приватбанку! Мої щирі, сердечні слова вдячності вам за все, що ви робите для нас! Від усієї душі бажаю вам та вашим рідним достатку, гарних людей в оточенні, Божого захисту у всіх ваших справах та мирного неба!!! Ви — НЕЙМОВІРНІ!!! З повагою, безмежною вдячністю за ваші добрі та щирі серця, Світлана Миколаївна Черненко.) 0675552779
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2024, 14:30
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Проблема решена
Назарій Гасюк 1 июля 2024, 12:20
Під час ремонту у мене з’явилася потреба у покупці кухонної техніки. Після того, як я ознайомився з пропозиціями товарів, також оглянув пропозиції від банків щоб оформити «Оплата частинами». За інструкцією в застосунку мені показали, що мій ліміт на оплату частинами становить 60,000 гривень.

Я вирішив скористатися цим лімітом, поповнив свою картку для першого внеску, оформив замовлення і мав підписати договір з Приватбанком. Однак при оформленні мені повідомили, що функція оплати частинами зараз недоступна через рішення банку. Це суперечить інформації на їхньому сайті, де чітко зазначено мій ліміт. Це викликає розчарування через втрату часу і невідповідність що зазначено у застосунку.

Я вважаю, що така ситуація потребує уточнень і виправлень з боку банку, оскільки вона порушує мої очікування, які були зазначені у застосунку банка.
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2024, 13:05
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Lesia50 1 июля 2024, 11:38
1. Потеряла карту, они мне ее заблокировали с оставшейся суммой, небольшой, но, когда я поговорила, с трудом, с оператором, они мне сказали закрыть самостоятельно карту и на какую карту перевести деньги, что я и сделала, но ничего не произошло, год как.
2. Дали мне кредит на другую карту хотя я и гасила обязательный платеж, списывали непонятный процент с другой карты и с этой, вообще был мой шок, когда я закрыла всю сумму, в следующем месяце карта ушла в минус с непонятным процентом!
3. Оператору дозвониться нельзя, никакого сервисного обслуживания, пишут отмазки!
Итог: обдиралово и мошенничество!
Приватбанк
Ответ банка
1 июля 2024, 12:55
Вітаємо.
У разі закриття картки кошти буде автоматично переведено протягом 48 годин на вашу іншу активну картку, яку було обрано для зарахування залишку. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний для ознайомлення у виписці в Приват24 https://next.privat24.ua/. При натисканні на операцію списання % потрібно натиснути 'Показати розрахунки ', % нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна. Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списано % навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість. У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat. 
Inform1 30 июня 2024, 10:57
В июе 2024 года оформила зелёную карту через приватбанк, думала всё хорошо деньги списали. Потом когда мне понадобилась распечатать свой полюс, оказалось его нет, они его не оформили. Итог я заграницей без страховки. На что они меня 2е суток обманывали что не могут вернуть деньги. Специалисты разберутся и ответят в чём проблема. Однозначно не делайте через них страхование, лучше на прямую с компанией тогда будете уверены в том что не откажитесь среди Европы без страховки и вам придётся понести 1000 евро убытки.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 30 июня 2024, 14:54
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
oleglg 29 июня 2024, 14:30
Здійснив платіж по застарілим помилковим реквізитам. Звернувся до служби підтримки через онлайн чат. Попросив скасувати платіж. Розраховував що буде довга історія на декілька днів, але все вирішилось дуже швидко. Платіж був скасований і гроші повернулись на мою картку за декілька хвилин.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 июня 2024, 14:59
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Проблема решена
Олекса Сальникова 29 июня 2024, 7:26
Вчора банкомат зʼїв мої кошти, банкомат у відділенні. З картки кошти пішли, а в руки так і не потрапили.
Чия вина? Банку звісно. Але ніхто не спішить вирішувати ситуацію, а статус заявки говорить що чекає на якусь перевірку.
Таке враження, що мене назвали злодієм і мовчки звинувачують що я ці кошти забрала.
На будь які мої прохання — відмова. Прискорити інкасацію (інкасатори в тому ж відділенні і знаходяться) — ні, перевірити камери і впевнитись що кошти в банкоматі — ні, точний термін повернення коштів — ні, пройти крізь менеджерів до керівника щоб пояснити ситуацію — ні, гарантувати мені, шо банк точно поверне кошти — ні.
Банк захищає лише себе, в свого клієнта — абсолютно ніяк в таких ситуаціях і таке враження що намагається вивернути ситуацію на свою користь.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 29 июня 2024, 9:59
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝