×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Іпотечний кредит
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Не дают закрыть счёт
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (2)
Заблокировали карты за перевод 3000 гривен
Переводил 3200 гривен на карту человеку.
Итог карты заблокированы.
Позвонила девушка оператор назвал все мои данные на итог не повлияло.
Вход в Приват24 заблокирован
Восстановить доступ возможно только посетив отделение.
Друзья у меня нет на данный момент такой возможности.
Мой долг по кредитному лимиту порядка 10000 гр как я вам оплачу?
В период когда в стране итак непонятно что творится.
Вы занимаетесь явно не тем.
3200 гривен это жесть…
Являясь клиентом более 7 лет не ожидал такой подножки от Привата.
Надо искать альтернативу иначе в самый неподходящий момент останешься без денег.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Наші оператори поруч 24/7 і завжди будуть раді допомогти.
Комментарии (2)
Проблеми з переказом зарплати на карту приватбанку
Для створення платежу в Приват24 https://next.privat24.ua/ по сервісу «Списання цільових виплат з
карток інших банків на картку для виплат регулярним платежем» необхідно:
Крок 1. Перехід в меню «Усі послуги — - Платежі — Регулярні платежі».
Крок 2. Натиснути на дату платежу.
Крок 3. Створення платежу.
Натиснути кнопку — Додати регулярний платіж і обрати послугу з переліку.
Крок 4. Додавання картки.
Крок 5. Заповнення інформації щодо платежу
5.1. Вибір типу платежу.
5.2. Вибір дати (при необхідності її можна змінити).
5.3. Вибір картки для зарахувань.
5.4. Збереження платежу.
Для збереження платежу необхідно натиснути кнопку «Додати в календар
платежів».
Протягом 3 днів необхідно активувати регулярний платіж в банкоматі, після його створення в Приват24.
Щодо вашого візиту до відділення та дзвінка на лінію 3700, дозвольте нам проаналізувати дії співробітників під час вашого звернення та провести роботу з операторами.
Комментарии (3)
ДУРЯТЬ ТА ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧА
Текст діалогу:
17:03:31 «Клієнт»: Доброго ранку
17:03:59 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:04:29 «Клієнт»: Доброго дня
17:05:07 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:05:18 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:14:45 «Клієнт»: Інше
17:14:56 «Клієнт»: Інше
17:15:11 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:26 «Клієнт»: Оператор
17:15:45 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:56 «Клієнт»: Оператор
17:16:11 «Клієнт»: Оператор
17:16:33 «Клієнт»: Банк не надає куплені квитки
17:16:57 «Клієнт»: Оператор
17:17:06 «Клієнт»: Ви знущаєтесь
17:17:20 «Клієнт»: Звʼяжіть з оператором який відповідає за аваквитки
17:17:33 «Клієнт»: Авіаквитки
17:17:48 «Клієнт»: Чекаю
17:18:03 «Оператор»: Вітаю у чаті. Мене звати Руслана, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
17:18:09 «Клієнт»: Доброго дня
17:18:54 «Клієнт»: Я купила авіаквитки в приват24 і оплатила їх. Чомусь замість квитків я отримала повернення коштів. Це неподобство. Мені потрібні мої квитки які я бронювала, та оплатила.
17:19:52 «Оператор»: Рекомендую придбати квитки у іншому місці.
17:20:26 «Оператор»: Не за місцями що Ви вибирали при першій спробі.
17:21:18 «Клієнт»: Як ви це уявляєте? Я вчора забронювала по цій ціні, яка була конкурента на той час. Сьогодні вони вже будуть дорожче. Ви мені різницю компенсуєте? Я придбала квитки, будьте ласкаві мені їх надати
17:22:51 «Клієнт»: Ви тут? Як ви плануєте надати мені квитки?
17:25:25 «Клієнт»: Ви ігнорите своїх користувачів?
17:26:57 «Оператор»: Я Вас розумію як людина, але квитки скасовані, лише купівля нова. Банк не впливає на рішення провайдера. Бажаєте залишити скаргу на банк, уточніть, будь ласка?
17:27:59 «Клієнт»: По якій причині вони скасовані?
17:30:12 «Клієнт»: Назвіть причину скасування… тим паче в статусу квитка було написано «запрос на скасування», я такий запрос не залишала
17:32:53 «Клієнт»: Я чекаю на відповідь, бо планую писати до авіаперевізника. Мені потрібно знати причину скасування
17:34:14 «Оператор»: Зачекайте, будь ласка, у чаті.
17:34:18 «Оператор»: Розумію, що Ви бажаєте якомога швидше отримати інформацію. Запевняю Вас, я роблю все можливе, щоб скоротити паузи в спілкуванні.
17:34:57 «Клієнт»: Дякую. Ви просто хоч пиши «перевіряю», чи щось, щоб я розуміла що ви на звьязку
17:36:03 «Оператор»: Ми на зв’язку, відповіді надаються в порядку живої черги.
17:37:04 «Клієнт»: Якої живої черзі, якщо я вже на консультації? Це як? Лікар приймає трьох, і вислуховує по одному реченню за раз. Ладно, не відволікаємось від основного питання
17:38:32 «Оператор»: Так, на жаль, оператор консультує не одну особу, а кількох, тому що це не лікарня. Очікую відповіді від провайдера.
17:39:13 «Оператор»: Відповідь від провайдера надана.
17:39:25 «Оператор»: Авіакомпанія не підтвердила можливість виписки, оскільки надто був великий ріст по вартості
17:39:36 «Оператор»: Відмова з боку авіакомпанії.
17:40:33 «Клієнт»: Ні, це проблеми банку. Купівля будь-якої послуги, то є публічний договір оферти. Я купила по зазначеній вартості, і якщо банк не встиг її змінити, то проблеми банку
17:42:49 «Оператор»: З боку банку відповідь надана, кошти повернуті в повному обсягу.
17:43:09 «Клієнт»: Так мені потрібна послуга, а не повернення коштів…
17:43:16 «Клієнт»: Послуга за яку я сплатила
17:43:57 «Оператор»: Я Вас розумію, але відповідь надана, вона остаточна.
17:44:04 «Клієнт»: Для цього і є бронювання. Я забронювала квитки ще вчора, по вказаній ціні. Оплатила їх сьогодні за вказану ціну
17:44:29 «Клієнт»: Шикарне відношення до клієнтів. Як би вам так кредити віддавали? То норм було?
17:45:02 «Клієнт»: Банк порушує закон про захист прав сподивача
17:46:19 «Оператор»: Якщо Ви вважаєте що дії банку неправомірні, маєте повне право звернутись до відповідного органу.
17:47:32 «Клієнт»: Звичайно я звернусь. Надайте мені нашу консультацію у відповідному форматі на електронну пошту. На офіційному електронному бланку. Це дозволить мені звернутися до відповідних органів
17:48:05 «Клієнт»: Також будь ласка надайте свій номер, щоб потім у мене не питали по 100 раз уточню саме мене консультував
17:51:32 «Оператор»: Мій табельний номер — 296438.
Строк дії бронювання отриманий від постачальника до 15:24.
На жаль, строк дії не завжди є гарантованим.
Після оплати, провайдер намагався виписати оригінальне бронювання, але у перевізника всі місця по цьому тарифу вже були недоступні. Можливості виписати квиток по оригінальній вартості не було, оскільки з моменту бронювання квитка до сплати пройшло близько 10 годин.
Через відсутність змоги виписати квитки, було ініційовано повернення коштів.
Провайдер не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких бронювань.
Бронювання може бути автоматично скасовано в Системі Бронювання в разі, якщо за час, поки Ви проходили всі кроки Пошуку — Бронювання — Оплата, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником.
Написать комментарий
При перевипуску основної картки анулювали додаткову платіжну картку
Якщо у вас є потреба в додатковій картці, ви можете замовити ще одну картку через Приват24 і в Керуваннях карткою — Підключити додаткову картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітника під час вашого звернення та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Відмовлено в обслуговуванні і не виконують переказ коштів на рахунки іншого банку
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Комментарии (7)
Банк заблокував рахунки та не повернув гроші
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Без попередження змінили умови кредиту «оплата частинами», і тепер вимагають купу комісії
В грудні прострочив оплату на 1 день — замість 22 грдня закинув гроші на кредитку 23 грудня.
Банк їх не списав. Я цього не знав, доки банк не забрав забрав платіж з особистої карти аж 30 грудня. Ну то таке.
Зараз січень. Я ЗАВЧАСНО вніс необхідну суму. А саме 18-го січня, при плановій даті 22 січня.
Зараз 23 січня, а платіж не списали. Кредит винесли на просрочку, хоча гроші я вніс завчасно. Забрати гроші з карти прямим текстом відмовляються!
Про зміну умов кредиту мене ніхто не повідомляв, ні в грудні, ні в січні! Відповідно, я закинув гроші на кредитку, як це передбачалось договором, де вони і лежать, а забрати їх звідти буде кошувати купу комісій! Та ще й знімають додаткові відсотки за «прострочку», хоча я вніс платіж завчасно.
Кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати такого платежу, вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити.
Комментарии (11)
Мошенники украли деньги
Украли номер телефона с Life Cell, зашли каким-то образом в приложение, вполне вероятно что подобрали пароль какой-то программой возможно, не знаю. У меня номер подвязан к документам, поэтому я не переживал что его могут украсть, но как оказалось, получая доступ к приложению Вы можете подвязать свой номер к Esim (номер восстановил, у оператора спросил про возможность отключить данную функцию… нельзя, делайте выводы). Пока я был в душе, воры зашли в приложение, докинули денег, чтобы было 50грн. на счёте и с помощью услуги переноса Esim завладели номером телефона. Далее в приват банке зашли по номеру телефона, т. е. прошли индентификацию по телефону и успели сделать одну транзакцию через новую почту, видимо через новапей перевод денег, это то что успел просмотреть, пока не заблокировал карту. Иду в банк, буду переделывать все карты. Карта была кредитная и снялось с кредитной 6 300. Видимо у меня было ограничение, не помню. На карте линия с 90 000 грн… Даже не представляю, если бы не успел заблокировать. По факту выйти на цепочку мошенников легко, надо посмотреть куда и на какое имя пошел перевод в новапей, потому что не пропустят транзакцию без этих данных, далее выследить этого человека (который 100% подставной) и уже через него на других людей, но ведь этого никто делать не будет. П.с. заявление в кибер полицию буду писать. Интересно как поведет себя банк, так как я позвонил с номера жены, сообщил свои данные и попросил все заблокировать и отвязать финансовый номер в течение короткого промежутка времени. Прошло около часа с момента транзакции, когда я смог дозвониться оператору приват, смогут ли отменить транзакцию или нет, узнаю сегодня в банке, так как я сказал что последний перевод связан с мошенниками. А карточки и сим-карту я успел заблокировать сам, когда вышел из душа и заметил что пропала связь, быстро отреагировал и был доступ к вайфаю, смог зайти во все приложения по отпечатку пальцев. Так что в этой истории слабое место был доступ к приложению телефона, возможность привязаться к Esim, и пройти аунтификация в приложении приват 24… Были смс от оператора сотового на изменение номера телефона и пополнения счета, но я не успел отреагировать, был в душе…так же буду рассматривать возможность другой индентификации. Допустим в моем приложении укрсибба, там уникальный номер, а не номер телефона, который в лёгкой доступности… А иметь куча номер для финансов не удобно, проще пойти в другой банк тогда, если не будет возможности большей защиты данных.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (7)
Рекомендую
Написать комментарий
Обслуживание клиентов ПриватБанк,ЮЗР,Черкассы
Написать комментарий
Не можу отримати виписку по рахунку
Комментарии (3)
Банкомат не видав готівку
Створив заявку на повернення 2дні тому
В підтримці кажуть чекати до 14 днів
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Банк не хоче допомогти мешканцям окупованих територій.
Система бажає не допустити через бота, а оператор нічого не хоче зробити, щоб допомогти.
В мене залишилася в Приват-24 пуста валютна карта віртуальна та ким то випущена Універсальна на яких я не знаю паролі.
Карта Для виплат, яка закінчилася у 2023р, закрита.
Оператор вимагає відеочат, але рівень інтернету від українських операторів настільки низької якості, що він не тягне.
З оператора, та 2 дні потрібно було мені, щоб зрозуміти, це реальне технологічне ДНО.
Хочу одного -закрити рахунки та забути назавжди.
Той банк, що був про Коломойськом, та цей-два різних банка.
Закрити картки можна в будь-яку мить через Приват24.
Для зміни способу підтвердження входу вам запропонували в чаті зробити фото, та якщо не вмикається камера, необхідно дозволити до неї доступ вашому браузеру.
На смартфонах Android:
1. Відкрийте додаток Chrome на пристрої Android.
2. Праворуч від адресного рядка оберіть меню Налаштування, далі Налаштування сайтів.
3. Натисніть опцію Мікрофон або Камера — Запитувати дозвіл на доступ до камери.
Безпека рахунків наших клієнтів є основним пріоритетом банку. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (1)
Порушують Конституційні права
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (11)
Дякуємо за швидке вирішення проблем
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Відмовили в обслуговування, закрили всі рахунки, але як тепер мені відкрити рахунок Пакунок малюка,якщо ця фін.послуга тільки через Приватбанк?
Як мені поступити, щоб отримати державну компенсацію за Пакунок малюка?
Комментарии (2)
Отличный банк! Рекомендую однозначно!
Комментарии (5)
банковскте карты
Заказал именную карту, ее прислали на адрес Килийского банка по улице Мира.
И вот теперь проблемма ее забрать т.к. мой гафик работы такой-же как и у банка,
а в мой обеденны перерыв я то-же не могу потому, что очередь в банке выходит далеко за пределы территории и говорит это о том, что работники банка настолько медлительны, что очередь в 50 человек обслуживают три дня, это я к тому, что прихожу третий день подряд, а лица одни и те-же в очереди.
дайте совет-буду очень благодарен.
На жаль, пересилка не здійснюється. Отримати картку можна в обраному відділенні в робочий час.
Комментарии (4)