Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Elizabeth768 8 марта 2022, 10:54
В связи с военном положении должны были снять арест с карты.Мало того, что заблокировали незаконного детские выплаты, так и им законы не писаны.Почему монобанк давно уже снял арест с моих карт?! А у вас постоянно какие-то проблемы? Самый ужасный банк с которым я сталкивалась и это только одна из причин составленного мнения …
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2022, 13:39
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна hd 7 марта 2022, 22:43
При попытке актуализировать персональные данные разделе «Временное разрешение на жительство» не выбирается страна выдачи кроме Украины. Неужели кроме Украины никто не выдаёт ВНЖ? Вопрос как актуализировать персональный данные корректно?
Приватбанк
Ответ банка
9 марта 2022, 14:54
Добрий день!
Перевіряємо інформацію щодо ситуації та наданих вами документів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rebel 7 марта 2022, 17:02
Прохання додати до рубрики «благодійність» фонд Благодійна Організація «Міжнародний благодійний фонд «Повернись живим» з можливістю переказу грошей з рахунку Бонус+.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 18:19
Вітаємо!
Ви можете підтримати українську армію, зробивши благодійний внесок в Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню: ´Сервіси — Благодійність — Допомога ЗСУ´ або у мобільному додатку в меню: ´ ∷ — Добро ´.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
grinchuk2312 7 марта 2022, 16:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Теодора Драйзера, 4
банкомат списал 50000грн, но денег не выдал
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 18:19
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації щодо повернення, ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Минфин
Ответ администратора
10 марта 2022, 19:00
Отзыв не засчитан (на 10.03.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tanya7812 7 марта 2022, 14:45
Сьогодні чоловік намагався відкрити зарплатну картку так для виплати заробітної плати в ЗСУ, йому відмовили, в зв’язку з тим, що двома роками раніше цей банк вкрав з картки чоловіка 5600 грн.так і не повернувши їх до цих пір.Служба безпеки телефонувала і погрожувала.Чоловік закрив рахунок,і відмовився далі співпрацювати ц цією неадекватною конторою.5600 до цих пір не повернуто.А сьогодні відмовилися картку відкрити, ось така, повага, цього банку до наших воїнів-захисників.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 17:36
Вітаємо.
Для уточнення інформації щодо відмови у відкритті рахунку та вирішення питання ваш чоловік може звернутись в наш чат на офіційному сайту банку. Наша служба підтримки працює для вас безперервно та цілодобово. Що стосується викрадення коштів, вони не списуються самостійно в рахунок банку. Проведення розрахункових операцій можливе за наявності картки або її платіжних даних, що відомі лише власнику картки. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vladows 7 марта 2022, 11:55
Отделение по адресу: Киев, бул. Ромена Роллана, 7
Отвечают качественно и быстро
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:31
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема решена
tslab 7 марта 2022, 10:22
Приватбанк відхиляє платіжки на виплату дивідендів співзасновникам з формулюванням «Пiдтвердiть цiль використання коштiв». Ціль — хочу виїхати з Ірпіня вас влаштує? Приведіть будь-ласка перелік — на основі яких законів я повинен пояснювати мету використання дивідендів? Якщо підприємство вже звітувало за рік, всі звіти здані та податки сплачені. Так само як й податки з виплати дивідендів.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 13:31
Вітаємо!
Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Проблема решена
77741 6 марта 2022, 17:23
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 150
Добрый день! Уже 11 дней не работают функции продажи ОВГЗ в приват 24
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2022, 18:54
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук. Вам зателефонує наш профільний фахівець та надасть інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Анна hd 6 марта 2022, 16:12
Ответ 32561065 —
Документы для определения резиденства предоставлены ВНЖ, прописка в той стране и они отвечают дословно: «НаданiВамидокументи не є пiдтвердженням резиденства ішної країни. Внутрішні документи інших країн не є документами для ідентификацїї в Україні». После этого закрыли тикет. Как это понимать? Что это значит? Вы приостановили операции по гражданству, а не по резиденству.
Приватбанк
Ответ банка
7 марта 2022, 10:08
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно Постанови НБУ від 24.02.2022 №18 (зі змінами) банк запроваджує масштабні обмеження, що передбачають також зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь).
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.
Проблема решена
Андрей Б 6 марта 2022, 14:56
За вопрос о том кто такой резидент упоминаемый в постанові НБУ від 24.02.2022 № 18 меня гражданина Украины, а так же клиента голд клуба в который платил 20 гривен ежемесячно — отключили от техподдержки:
Проаналізувавши історію ваших звернень до нас в Чат-Online, ми бачимо, що ваші питання не стосуються послуг, що надаються банком. Ми намагаємося надавати найкращий сервіс для допомоги теперішнім та майбутнім клієнтам ПриватБанку. Тому не можемо дозволити фахівцям марнувати цей час на жарти, системні образи тощо.

Видимо мне нужно развестись с женой гражданкой РФ которая не живёт там вместе со мной. Вы сумасшедшие люди как мне видится.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2022, 15:33
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Минфин
Ответ администратора
7 марта 2022, 12:52
Отзыв засчитан (на 07.03.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
IBorysenko 6 марта 2022, 9:44
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 61/17
Обслуживаюсь как юр. лицо в Киевском отделении Приватбанка. Оформлен КПД — кредит под залог депозита. Банк закрыл возможность получать транши по данному кредиту с момента начала военных действий и обнулил овердрафт на расчетном счету. Я всё понимаю — беззалоговый овердрафт убрать с р/с вопросов нет. Согласен. Он беззалоговый. Но зачем отменять транши по КПД? Этот кредит полностью обеспечен депозитными средствами, которые находятся в вашем банке. Вы поставили меня в ситуацию, что я и депозит забрать не могу, потому что он в залоге под этот кредит, и не даете воспользоваться кредитными средствами. У меня сотрудники обслуживают стратегические предприятия, которые продолжают работать в военное время, а я не могу выплатить им зарплату и закупить расходные материалы для работы, потому что ПриватБанк отключил меня от денежных средств.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2022, 13:19
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наразі, нові транші в межах відновлювальних і невідновлювальних кредитних ліній не надаються. Нові кредитні запити не приймаються до розгляду до відповідного рішення банку.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Галина Галина 6 марта 2022, 9:07
В городе Желтые Воды Днепропетровская область в такой тяжёлый период Банк оставил нас без единого банкомата, на протяжении недели банкоматы не заправляют наличными средствами, терминала в магазинах не работают. Банк абсолютно не заботится о своих клиентах. Просьба посодействовать и своевременно заправлять банкоматы наличными средствами! Дайте людям снимать деньги!!!
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2022, 10:11
Добрий день!
Банкомати працюють в стандартному режимі, проте є імовірність закінчення коштів у зв´язку з підвищеним попитом.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Намагаємось зробити все, щоб ви могли отримати власні кошти та залишатись у безпеці.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
GrugoriyHoland 5 марта 2022, 20:51
Продолжение истории с игнорированием «Приватбанком» решения Суда https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/266868/
Ну с вашей позицией по выполнению решения Суда мне все ясно. Но остался один вопрос!
Когда я обратился в «Приватбанк» что бы понять вашу позицию по выполнению решения Суда от 13.01.2022. вами была создана заявка № 32225324. на которую я получил ответ. В правомерности вэтого ответа будет разбираться Суд и давать правовую оценку я давать не собираюсь. Ну вот, уже 15.01 2022 года в суботу в период от 5.01 до 5.15 мне былосевершено два звонка с тф +380504213945 и тф +380952339921 (данные номера указаны на вашем сайте как номера отдела по работе с задолжностью)и мне порекомендовали в форме «психологичного давления» заплатить «задолжность» по этому недопустимому факту я в тот же день обратился в «Приватбанк» и опять была сформирована заявка № 15622219 от 15.01.2022 НА КОТОРУЮ Я ОТВЕТА НЕ ПОЛУЧИЛ, А получил «дублирующуий» ответ на ранее отправленную заявку № 32225324 от 13.01.2022!
Добавлю что по этому факту 17.01.2022 я обратился в районное отделение полиции с …повідомленням про скоєння злочину … и получил ответ. Сейчас жалоба на действия «Приватбанка» рассматривается в НБУ. Очень хочется получить ответ по поводу заявки № 15622219 по факту звонков в выходной день и в пять утра с угрозами…? Очень прошу дайте пожалуйста ответ с вашим видением этой ситуации со звонками и угрозами от ваших сотрудников.
Я уже писал, что намерен дальше продолжать судебные разбирательства по поводу законности ваших действий и поэтому прошу отнестись с пониманием к моему вопросу.
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2022, 9:58
Добрий ранок!
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
mrAnton 5 марта 2022, 17:53
3.03.2022 была проведена операция по карте которую я не совершал (несмотря на то что была ошибка в cvv-коде и об ошибке пришло уведомление на почту), но не смотря на это операция прошла (без подтверждения через приват24). После общения с работником приватбанка было решено закрыть карту и открыть новую. Я погасил все задолжности по старой карте, но при попытке открыть новую кредитный лимит 0 грн. Как так? Что могло поменяться за 10 мин?.. И это при том, что за столько лет у меня не было ни одного просроченного платежа и задолжности? Причину отказа не объясняют? И как могла пройти оплата без подтверждения через приват24? Ужасное отношение к своим клиентам
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2022, 18:29
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію, щодо оплати.
Що ж до підвищення кредитного ліміту, то на даний час воно недоступне, але клієнти банку можуть користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Проблема решена
MimicComediant 4 марта 2022, 22:33
Відбулася така ситуація, я живу в місті Дружківка Донецька область, офіційно працюю в чп, але у зв’язку з військовим становищем ми закрилися зарплати немає. Розповів друзям по онлайн грі(я їх в очі не бачив все у різних країнах та містах) вони вирішили допомогти зробити грошовий переказ. Переклад не проходить отримую від приват24 повідомлення «відмову перевищено ліміт суми операції». Поясніть, що робити? Немає грошей, у місті нестача готівки ні хто не займе, як жити, чому так?
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2022, 10:12
Добрий день!
У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Проблема решена
irinairina19 4 марта 2022, 16:13
Добрый день. Сегодня примерно в 15:36 была в отделении в г. Кривой Рог ул. Мусоргского, д. 7. В отделение обратилась по вопросу оформления доверенности по вкладу, а так же для снятия наличных. У доверенного лица не получалось снять средства на свою карту, мы обратились повторно в отделение для того, чтоб уточнить, по какой причине этого сделать нельзя, так как ранее такие операции были доступны. Сотрудница (Евгения) отказала в помощи и сказала, что для получения ответа мы должны позвонить на 3700. Я понимаю, что ситуация сейчас в связи с войной обостренная, но это не позволяет сотруднику вести себя по-хамски и отказывать в помощи. Мы попросили написать в службу поддержки, так как сотрудник это мог сделать, она отказала повторно. После этого вступился с криками руководитель отделения, мол мы накаляем ситуацию, чтоб мы вели себя прилично, хотя мы спокойно сидели. Считаю такое поведение руководителя непозволительным. Она просто начала кричать на нас, что она работает за «спасибо» и что мы должны закрыть рот и стоять молча. Разве может себя так вести руководитель отделения. К специалистам по работе с клиентами не имею претензий. Хочу оставить жалобу за хамакое обращение руководителя и за крики на меня и мою дочь. Это неадекватное поведение.
Приватбанк
Ответ банка
4 марта 2022, 17:41
Добрий день!
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Інформація передана профільним фахівцям для проведення перевірки відносно дій співробітника. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
vitaliy56 3 марта 2022, 18:43
Я вже 10 років є користувачем Приват Банку як фізособа і в тому числі 5 років — як юрособа. І мені дуже приємно було сьогодні, 03.03.2022 р. о 17:15 отримати досить ретельну, і головне, зрозумілу консультацію від фахівця лінії консультацій 3700 ІРИНИ.
В цей важкий час дуже важливо отримати вірну інформацію стосовно і заборгованості, і сплати обов’язкових платежів, і нарахування банком відстків.
Окрема подяка керівництву Приват Банку за введення з 01.03.2022 р. пільгового періоду.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 19:49
Ірина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема решена
Lennyssik 3 марта 2022, 16:01
Отделение по адресу: Ровно, ул. Грушевского, 42А
Чому як заблокувати карту, то банк це робить за один день, як розблокувати, то два тижні треба.
Виконавча служба заблокувати карту в Приватбанку. На цю картку приходять соціальні виплати і ПриватБанк не мав права цього робити по закону, але так як вказано «хітро» карта для соціальних виплат і ТД, то це нарахується карта для соц.виплат, тому заблокували.Виплатила весь борг, виконавець зняла виконавче впровадження, щоб допомогти, бо війна, щоб швидше і щоб не відсилати укрпочтою лист, тому що незрозуміло коли воно прийде і чи взагалі прийде.Виконавець занесла лист на відділення Приватбанку, щоб швидше лист дошов і розблокували.Два дні картка не розблокована, звоню на гарячу лінію 3700, дозвонитись нереально до оператора, бо всі зайняті, тільки автомат посилає нажміть туди нажміть туди.На відділення куди занесли лист недозвонитися, тому що ні в одному відділенні немає телефонів і дозвонитись до них не можна 3700 на всю Україну, це що за брєд.Нарешті після 10 дзвінка мені в додатку написали, що вони листа немають, щоб я зверталися у виконавчу.І сказали відсилайте лист з виконавчої поштою на м Дніпро, це в той час коли війна і нічого не робить, а-ля великі менеджери пишуть таку ахінєю, ми живемо в сучасному світі, де любий документ можна відправити електронною поштою.Коли я сказали, ви що не можете набрати колег спитати де лист, сказали листа немає на відділенні.Я сказала куди я можу звернутися щоб вирішити це питання, мені знову сказали написали укрпочтою на м. Дніпро на офіс головний, не дали жодного телефону, чи електронну щоб це вияснити.
Обхотьде цей банк 10 дорогою і некомпетентних менеджерів.Дуже шкода, що ви не ціните своїх клієнтів, недопомагаєте в такий важкий час.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 17:48
Вітаємо.
Реєстрація листів проходить за адресою для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmitry3 3 марта 2022, 12:08
1.03 під час воєнного стану Приват банк. Нарахував і списав %. Це на Вашій совісті.
Але що я бачу зараз Приват банк нарахував обов’язковий платіж і знову таки%. Ви нормальні?

І стосовно відсотків, які ви списали. В додатку пишуть що 3.4 відсотки на суму боргу.
По факту рахують за якоюсь формулою, яку в додатку не пишуть. І сума на 1200 грн більше. Від тої якщо помножити суму заборгованості на 3. 4%.
Це що за обман споживачів.??
Я завжди клав вчасно і був в пільговому періоді. Почалася війна 24. Не встиг. І тут шок. Мало того що списали % бо вони працювали в лютому. Те що війна то Приват банку все рівно. Так щей в додатку одна інформація, а по факту якась невідома формула. Ну так пишіть її. А не 3. 4% що за обман?

Далі Приват банк розповідає що не буде з 1.03 по 1.06 нараховувати % і обов’язковий платіж. Що робе Приват банк. Обов’язковий платіж нарахував, відсотки також. Своє не упускаєте.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 14:36
Вітаємо.
Протягом усього лютого ПриватБанк працював у штатному режимі та надавав безперервно всі послуги для наших клієнтів, тому % за користування кредитними коштами були нараховані відповідно умов та правил банку.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.

Наразі ПриватБанк активно бере участь у підтримці економіки України та ЗСУ, а також ставиться з турботою до кожного нашого клієнта. Тому в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Проблема решена
TemaW12 3 марта 2022, 10:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 7-Д
ПриватБанк отказал в выдаче перерода маниграм, ссылаясь на актуализацию данных, отсутствие какого-то штампика И так далее. Не пользуйтесь этим банком ни при каких условиях. По условиям маниграм я должен придти в отделение банка, предоставить номер перевода и действующее удостоверение личности. От себя же банк начинает собирать данные-актуализация данных (я поменял паспорт). Я не хочу обслуживаться и давать свои данные в банк! Я хочу по условиям MoneyGram предоставить паспорт (загранпаспорт) и получить перевод.
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2022, 11:56
Вітаємо.
Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку.
Після проходження ідентифікації, за наявності необхідної суми в касі, ви можете отримати суму переказу.
У разі, якщо б ви мали картку нашого банку, отримання переказу не зайняло б більше хвилини. Це можна зробити без відвідування відділення — у системі Приват24, у терміналі самообслуговування, у банкоматі ПриватБанку, у мобільному застосунку, зателефонувавши на номер 3700.
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/money-gram

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝