×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
особистий банкір
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо вашого персонального банкіра.
Комментарии (1)
мошенник
Помогите разобраться с вашим клиентом-мошенником!
Кравченко Николай Михайлович
Был прописан (и возможно сейчас тоже): Киев, пр. Правды, 92, кв. 104.
Я уже обращался по данному поводу на горячую линию, отправили в полицию.
В полиции сказали, что сам виноват что деньги перевёл и отправили… в общем, домой.
Помогите вернуть деньги!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (3)
Благодарность работникам ПриватБанка
В общем, хочу выразить благодарность всей команде ПриватБанка. И девушкам операторам, и всем тем неизвестным мне людям, которые добросовестно, профессионально и ответственно сделали своё дело.
И да, я не бот.
Ми робимо все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс і були максимально захищені від шахраїв!
Комментарии (9)
Хамство ПриватБанка
Для оформлення віртуальної картки необхідно мати доступ до Приват24. Маючи лише фінансовий номер, що знаходиться у клієнта, здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН-код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
За правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку, дані списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, так як було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Ситуація була детально розглянута профільними фахівцями з наданням інформації за результатом перевірки.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)
Хамське обслуговування
Загальна черга складалася на той момент з 7 чоловік, а вона без попередження пішла на обід.
Не буду там карту продовжувати, є інші банки, які цінують своїх клієнтів.
Наші колеги проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (2)
Защита на каждый день
Почему решил написать, прочитал много плохих отзывов, а хороших мало, ну по сути правильно что если всё норм зачем писать!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Не возвращают денежные средства
Платіж може бути повернений банку відправника у разі, якщо він відправлений по неіснуючим реквізитам та не може бути прийнятий на рахунки ПриватБанку. Якщо ж платіж не повернений автоматично, банк відправника за зверненням клієнта може направити запит на повернення помилкового платежу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити дані платежу та перевірити його наявність на рахунках банку.
Комментарии (4)
С номера Приватбанка +38−073−716−11−31 — звонят мошенники, а банку все равно !!!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Для підключення оператора телефонної лінії, достатньо обрати відповідний пункт в меню та вказати віртуальному помічнику мету звернення.
Ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (8)
Мене жахає саме повернення коштів через ПриватБанк після невдалої покупки.
Нам шкода, що ви відчули певні незручності. Дійсно, є ситуації, коли після повернення коштів торгівельною точкою — вони тимчасово потрапляють в резерв. В таких випадках, сума стає доступною на картці протягом доби.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (1)
E — підтримка
Заблокували картку е-підтримка
Жодної операції з даної картки не проводилося
На якій підставі Приватбанк блокує картку
Е — підтримка?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (2)
Зняття коштів з закритих рахунків та карток
А наприкінці грудня 2021 року, через рік після закриття карток, мені дзвонять співробітники банку та говорять про те, що я їм винна грошей.
На моє питання щодо того, яким чином хтось міг навіть технічно списати гроші з закритих карток та рахунків ніхто до сих пір нічого внятного не відповів.
Наскільки це взагалі законно та як себе в подальшому захистити від такого? Від банку також тиша.
У ході довготривалих розмов зі співробітниками банку з’ясувалось, що банк за місяць до того, як сповістити про «борг» мене, самі відправили запит на повернення коштів до Міжнародної Платіжної Системи як шахрайське зняття коштів, але не дочекавшись відповіді, так розумію, вирішили «збити грошенят» з усіх сторін. Креативно.
Хто ще стикався з таким лохотроном?
Запит на списання коштів було ініційовано сайтом, де раніше були вказані реквізити картки.
Так як транзакція не була раніше завершена, та була підтверджена — утворилась заборгованість.
Ініційована банком заявка на оскарження успішна, за її результатом до кінця місяця буде погашено заборгованість, що виникла в результаті операції.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (3)
Самый идиотский банк мира!
А самое смешное что сотрудники ТУГОДУМЫ, решают вопросы по 3 часа!!! Пишешь хочешь «Подтвердить платеж» они отвечают спустя 20 минут!!! И пишут что вопрос нужно описать более конретно. ГДЕ ЛОГИКА?!
А ЕЩЁ КОМИССИЯ ПРОСТО НА ВСЁМ! ПЕРЕВОД — КОМИССИЯ (ДАЖЕ МЕЖДУ КАРТАМИ ИЛИ НА КАРТУ ДЛЯ ВЫПЛАТ, ХОТЯ ПИШУТ НА САЙТЕ ЧТО БЕЗ КОМИССИИ), СНЯТЬ — КОМИССИЯ, ПОЛОЖИТЬ — КОМИССИЯ. ПОЧЕМУ В ДРУГИХ БАНКАХ ТАКОГО НЕТ?!
Нам шкода, що у вас накопичилося стільки негативу до банку та приносимо вибачення, що наша підтримка у вас залишила неприємні враження. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Тарифи залежать від кон'юнктури ринку. Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як вигідно користуватися нашими картками й уникати переплат: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke. При переказі коштів між рахунками на картку «Універсальну» — комісія відсутня. При платежі на Картку для виплат з картки “Універсальної становить 1%(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат). Якщо ви здійснюєте переказ з Картки для виплат на Картку для виплат — розмір комісії 0.5% (0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (2)
Очередная порция елефонного спама
Приносимо вибачення за можливі незручності. По вказаному вами номеру телефону у заявці ми відключили комунікації. Також, просимо вас звернутися до мобільного оператора і відключити переадресації, які встановлені на даний номер телефону.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (2)
Актуализации данных для Приватбанка, это способ издеватся над клиентами.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості.
Ми звернулися до вас приватним повідомленням, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (7)
Уменьшение кредитного лимита
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо вам відкрити депозит від 10000 гривень, мати обіг по Картці для виплат не менше, ніж 3000 гривень в місяць та накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців. Ці фактори можуть суттєво вплинути на отримання бажаної вами суми кредитних коштів. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Это не банк, а злая шутка на всеми украинцами
— почему банк отказывается признавать операцию с признаками мошенничества таковой; не оказывает поддержки в расследовании факта мошенничества, не предоставляет четкий план / протокол действий владельцу денежных средств (в данном случае, потерпевшей стороне); игнорирует требования о блокирования сомнительной операции до выяснений всех обстояиельств и проведения расследования; не придерживается Международной Платежной Системы о том, что на время проведения рассмотрения обращений, карта и несанкционированные платежи должны быть заблокированы. Мне 5 раз отказали в блокировании суммы, уверяли в том, что это моя ошибка, что со мной свяжется финансовый мониторинг, но, знаете, что ~ этот банк, просто не способен защитить клиентов, у банка прослеживается полное отсутствие протокола действий в случае мошшенических операций, как и несоответствие PCI DSS стандарту. Я являюсь клиентом Райффайзен Банка, УкрСибБанка, и OTP и ни разу, за все 10 лет сотрудничества с этими банками, с моих карт никто не снимал деньги, даже, когда я заходила на подозрительные сайты, а если попытки и были, все вопросы решались оперативно, компетентно и согласованно сотрудниками банка. ПриватБанк был создан мошенником для мошенников. Не работайте с этим банком, сохранность ваших денег будет всегда под вопросом и вы никогда никому ничего не докажите. Просто потому, что в этом банке нет иностранных инвестиций, нет должного мониторинга и системы контроллинга, а жалобы рассматриваются страной Украина.
З метою недопущення подібних випадків банк інформує клієнтів про подібні розповсюджені схеми шахрайства: https://www.facebook.com/114364555250747/posts/4760179404002549/
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими грошима. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Інформація про спосіб отримання державної допомоги та оформлення картки єПідтримка в ПриватБанку розміщена на нашому сайті: https://privatbank.ua/news/2021/12/15/1512
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
«Государственный ПриватБанк предупредил о новой мошеннической схеме „1000 гривен“.
Об этом сообщила пресс-служба банка.
„По информации банка, в настоящее время некоторым клиентам поступают личные сообщения якобы от имени банка, в которых указан текст вроде: „Дарим 1000 UAH своим преданным клиентам“.
В дальнейшем после перехода по ссылке клиенты вводят персональные данные от своего аккаунта Приват24 на мошенническом фишинговом сайте, после чего мошенники получают возможность списывать деньги со счетов“, — заявили в финучреждении.
В банке рекомендуют клиентам „ни в коем случае не реагировать на сомнительные СМС-сообщения подарки, инициированные мошенниками ради кражи логинов и паролей от Приват24“.
„ПриватБанк не распространял таких СМС или сообщений в мессенджерах.
Настоятельно рекомендуем при получении подобных СМС-сообщений не переходить по ссылке, указанной в сообщении, и как можно скорее обращаться в горячую линию ПриватБанка за дополнительными разъяснениями“, — добавили в пресс-службе.»
Комментарии (26)
Мошенники сняли деньги
Итог всей этой истории, как я могу доверять банку свои сбережения, если я со своей стороны соблюдал все правила безопастности и все равно мошенники смогли обойти систему безопастности банка и украсть у меня мои деньги. И что самое неприятное по той обратной связи, которую я получил от оператора, нет ни какой гарантии что деньги вернут мне на карту. Такое отношение банка подталкивает меня сменить банк обслуживания на другой. Несмотря на то что я пользуюсь услугами Приват Банка более 10 лет и в целом доволен.
Ми завжди робимо все, щоб заявка на оскарження була опрацьована якомога швидше та на користь клієнта. Заявка по даній операції вже в роботі та буде опрацьована згідно правил платіжної системи. За результатом ви будете додатково проінформовані.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness/card-safeness
Комментарии (11)
Як я втратив 35€ переказу, Дякую ПриватБанк
А головне в тому році ім'я Serhii було, агов ПриватБанк, і ні щоб запрошувати відкоригувати моє ім'я отримувача на яке є переказ, то ні запронували звернутися до відправника який вже забув про мене))) ще пам’ятають два роки тому мені запронували звернутися в офіс Ria, це так культурно послали нахрін, а так як я позитивно відношуся до ПриватБанк я надрукував гарний відгук, тільки завуальовано сказав що є мінуси але вони не є критичними, а тепер тільки негативне маю відношеня? Чому мені повинен інший банк допомагати і пояснювати проблему, а не ПриватБанк? В якого тільки вистачило розуму сказати що не законний переказ, чому мені інший банк сказав що можна виправити ім'я отримувача в банку, коли інші дані вірні, а не ПриватБанк? Мені зараз ПриватБанк нагадав низько сортний МФО без опису і допомоги і роз’яснення… Дякую за 35€ мною втрачених. Так як відправник офлайн, а вони на протязі 30 днів повернуться йому на карту. Ну що тут можу побажати тільки такі втрати вам і щоденно. Так як для мене це витрачений час і праця.
Змінити ПІБ отримувача може лише відправник, згідно з правилами системи переказів.
ПІБ для термінових грошових переказів визначається по таблиці транслітерації, яку ви можете знайти на нашому сайті — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб покращити якість обслуговування та надавати максимально вичерпну інформацію. Додатково звернулись в приватному повідомленні для надання інформації.
Комментарии (2)
Переказ коштів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Зажрались
Но, это не даёт повод брать процент за каждое действие людей.
Передать, пополнить, снять, взять, отдать и так далее. За все это плати!
Когда у других вообще нет комиссии.
Ты же снимаешь свои собственные или передаёшь свои собственные, пополняешься свой собственный и не только телефон, почему берёте деньги за это?
Вот и слово ЗАЖРАЛИСЬ
Мне нравится, почти современное приложение, все в этом банке есть, топ из топов, но только по количеству людей, а по технологиям и тарифам, к сожалению предпоследние!
Надеемся, вы не будете наглеть и постараетесь не брать деньги за мелочные действия.
Спасибо.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками. Декілька порад з цього приводу ми розмістили на нашому сайті — https://privatbank.ua/kak
Комментарии (7)