×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Афера 21 века
На жаль, по вказаним вами даним у заявці, ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Не правомірне блокування рахунку та шантаж зі сторони ПриватБанку
Минув місяць, але ніяких дій зі сторони банку не було. Звернувшись в банк я отримав інформацію що мій рахунок було заблоковано через шахрайські дії, виявляється, що людина яка перевела мені кошти за Куна-код — втратила телефон (зі слів представника банку) і операція була проведена від її імені але іншим лицем. Надавши скріншоти з біржі і довівши свою повну невинуватість в цій ситуації це не змінило рішення банку, мені було відмовлено в розблокуванні карти, але запропоновано (вважаю це шантажем) варіант:
— повернути кошти шахраям (скасувати транзакцію по куна-коду) після чого мені розблокують карту. В такому випадку я понесу матеріальні втрати, виграють лише шахраї. Я не розумію чому ПриватБанк став на сторону шахраїв та відмовляється дотримуватись Законів України (поясню нижче), вважаючи що їхні внутрішні правила понад законом та міжнародними договорами.
Згідно з законодавством України банк не має права блокувати рахунок клієнта без рішення суду, якщо клієнт не підозрюється в фінансуванні тероризму або не сплаті податків. Також, відповідно до міжнародної класифікації МПС visa/mastercard, р2р платежі підтверджені кодом 3d secure є безповоротними та не підлягають оскарженню, оскільки підтверджуються з фінансового номера клієнта. У зв’язку з чим я вважаю що ПриватБанк грубо порушив мої законні права.
На жаль, при аналізі операцій було виявлено надходження на картку, яке платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропонований варіант врегулювання питання, який вам раніше сповістив наш фахівець в телефонному режимі.
Якщо ви згодні виконати умови для розблокування картки — просимо вказати це в приватних повідомленнях, та ми з радістю переглянемо рішення стосовно вашої ситуації.
Комментарии (9)
Банк дно
Приватбанк идёт только в худшую сторону.
Советую открыть или менять счёт в другом банке!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимога законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити ваш випадок більш детально.
Комментарии (2)
Повторний комунальний платіж
Згадала про онлайн допомогу. Звернулась, там була пропозиція підключити фахівця. І вже через 5 хвилин спеціаліст Микола мені написав, вивчив та зрозумів мою ситуацію, платіж був скасований, гроші, як повідомив, будуть зараховані протягом доби на картку, але не довелось доби чекати, одразу все прийшло. Дуже вдячна пану Миколі за оперативність, чіткість та надану мені допомогу.
Дякуємо вам за відгук:)
Для підключення оператора телефонної лінії, достатньо обрати відповідний пункт в меню. Раді, що ваше питання було успішно вирішене. Микола, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Написать комментарий
Списали 2500 і не повертають вже 25 календарних днів
Мені смс повідомили що повернення коштів від 1 до 3 днів, але не повернули мої 2500 по сьогоднішній день, пройшло 25 календарних днів або 15 робочих, оскільки були святкові дні.
В банку на гарячій лінії годують завтраками,і 23.12 проінформували, що можлива перевірка 14 робочих днів,14 січня вже був той 14 день, але кошти не повернули, а коли я знову всоте зателефонувала на гарячу лінію, то сказав оператор що із 13 січня проводиться ще якась там додаткова перевірка, яка триватиме також 14 днів.
Це жах!!! НЕВЖЕ ІНКАСАЦІЯ ПРОВОДИТЬСЯ В ДРОГОБИЧІ В БАНКОМАТІ 1 РАЗ НА 28 ДНІВ!!!
І НЕВЖЕ НЕ МОЖНА ОПЕРАТИВНО ГЛЯНУТИ НА КАМЕРИ І ЗРОБИТИ ЦЮ ПЕРЕВІРКУ ШІИДШЕ.
ВЖЕ ЗАЛИШАЛА СКАРГУ, ЩЕ НАПИШУ ЗАЯВУ В ПОЛІЦІЮ ПРО АФЕРИЗМ З БОКУ ПРИВАТБАНКУ!!! Бо сьогодні 17.01.2022 оператор сказала, що є недостача в банкоматі і тому так довго триває перевірка. Ви майже місяць не повертаєте мені мої кошти, це ваші проблеми з вашими недостачами!!!
Перевірте по камерах,і віддайте мені мої гроші, може я теж на щось розраховую в період свят, а так пограбувати серед білого дня ще й державний банк, то ужас.
За кордоном людині б за моральний утиск, банк ще б заплатив, а тут до стресу доводять!!!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Написать комментарий
ПРИЛОЖЕНИЕ ТЕРМИНАЛ!!!
А еще, у Вас отвратительная связь! Вначале звонка я слышу какое-то рипение в трубке, затем вовсе пропадает связь. Я перестаю слышать оператора. Они мне перезванивали. Оба раза при чем!
От Приват банка такого не ожидала! Пока он был не государственным — всё работало как швейцарские часы. А теперь… одни нервы! Не хочу иметь с Вами дело!!! Делаете из клиентов попугаев! По несколько раз одно и то же объяснять и дозваниваться еще несколько дней! Жуть!!!
Приносимо вибачення, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно ситуації, що склалася.
Комментарии (1)
не покупайте авиабилеты через приватбанк!
Нам шкода, що трапилася така ситуація та розуміємо, що очікування — це неприємно. Наразі, ми спільно з авіакомпанією прикладаємо усі зусилля для повернення вам коштів найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Зливають дані про клієнтів
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/компанії.
Комментарии (7)
Міжбанківський переказ у вихідний день
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Дійсно, згідно встановленому регламенту платежі на рахунки в інших банках здійснюються з 06:00 до 24:00 в робочі дні, у вихідні та святкові дні – за регламентом НБУ в перший робочий день після вихідних.
Ознайомитися з детальною інформацією ви можете на сайті: https://otp24.privatbank.ua/v2/#!/news/1458257
У випадку, якщо у вас додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (18)
Ограничение в обслуживании
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Приватбанк не виконує рішення суду, що набуло законної сили.
1. Рішення суду 1ї інстанції — https://reyestr.court.gov.ua/Review/96365642
2. рішення суду 2ї інстанції — https://reyestr.court.gov.ua/Review/100029190
Не зважаючи на вищевказане — банк не виконує рішення суду. Рахунки та картки не разблоковані. Доступу до власних коштів не маю.
На якій підставі банк не виконує рішення суду?
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував наш співробітник. На жаль, ваше обслуговування в банку обмежене. Для врегулювання вашої ситуації радимо звернутися до державної виконавчої служби.
Комментарии (10)
Самые ид***ие условия в Украине
Не прошло и месяца, звонит и спрашивает, что случилось, типа я не пользуюсь. А я ей говорил, что мне карта на всякий случай, я туда мелочевку скидываю и платить ею не собирался. Для этого у меня карты трех других банков есть.
И тут, внимание! Вы должны в начале второго месяца опять сделать покупку от 300 гривень. Логично задаю вопрос «мне каждый месяц надо делать покупку?». Оказывается нет, сейчас, а потом на 6й месяц.
Приват, вы в адеквате? Вы и так берете 20 грн в месяц за обслуживание. Почему я должен платить этой картой, если мне это не нужно, на ней просто лежат деньги. Наверное придется отказаться, такого маразма ни в одном банке нет.
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Для активації картки достатньо змінити пін-код.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (15)
Не банк,а шарашкину контора.
Перепрошуємо за незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування, щоб ви могли проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення. До прикладу, в Приват24 є можливість замовлення готівки для видачі в касі та виплата термінового переказу на картку. У разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Щоб уточнити додаткову інформацію, щодо коректності обслуговування співробітниками відділення ми звернулись в приватному повідомленні.
Написать комментарий
мошенничество
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Комментарии (24)
Некомпетентность и безразличие, это про Приват банк
У разі несправності чи некоректної роботи банкомату, про що свідчить напис про помилку ми не радимо користуватись пристроєм, що дозволить уникнути подібної ситуації. В такому разі ми будемо вдячні, якщо клієнт повідомить в підтримку про непрацюючий банкомат, що дасть нам змогу швидше відреагувати та налагодити його роботу.
В даній ситуації необхідно звернутись до банку, що видав картку для її блокування та перевипуску, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Комментарии (10)
Ліміт
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності та робить все, щоб захистити своїх клієнтів від шахрайства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Що ж до кредитного ліміту, то підвищити його можна в Приват24, доступ до якого має лише власник картки. Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів. Ваш чоловік може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 у разі виникнення питань щодо ліміту.
Комментарии (2)
Неправомірні та вибіркові дії по відношенню до клієнта. Нанесення шкоди діловій репутації. Нанесення фінансових збитків.
Співпрацюємо з Приватбанком 12-й рік. Маємо розрахункові рахунки, зарплатні проекти, користуємося кредитними та лізинговими продуктами, послугами еквайрингу. Лише за 2021 рік Приват отримав від нас понад 350 000 грн. у вигляді різних відсотків та комісій (погодьтеся, для малого бізнесу не так уже й мало!), в тому числі: понад 200 000 грн. за користування послугами еквайрингу, понад 46 000 грн. за фінансовий лізинг, понад 84 000 грн. в якості %% за користування кредитними програмами КУБ тощо.
Звернення пов’язане з тим, що банк, як я вважаю, неправомірно наклав на одного з ФОПів пеню в розмірі 7 500,00 грн. (5% від суми отриманого кредиту) за, начебто, нецільове використання кредиту. Мається на увазі те, що ФОП отримав від цього ж банку ще один кредит. І цими коштами «перекрив» попередній. Хочу надати пояснення по суті питання. По-перше, коли ми подавали заяву на отримання цього кредиту, в ній було зазначено, що гроші потрібні на поповнення обігових коштів. Обігові кошти можуть використатися в тому числі і на погашення кредитних зобов’язань. По-друге, Приватбанк, маючи інформацію, що в ФОПа був один непогашений кредит КУБ, запропонував взяти ще один. В цільовому призначенні кредиту, яке було описане у кредитному договорі зазначалося, що кредит надається «на фінансування поточної діяльності Клієнта». Одним із аспектів поточної діяльності є виконання фінансових зобов’язань перед кредиторами.
Окрім того, тлумачення нецільового використання кредитних коштів в даному випадку вважаю з боку банку абсолютно непрофесійним, як для фінансової установи. Позаяк, якби новий кредит було перераховано Приватбанком на мій кредитний рахунок з від'ємним сальдо, це б могло вважатися погашенням кредиту за рахунок кредитних коштів. В даному ж випадку мають місце наступні операції (згідно з фінансовим та бухгалтерським обліком): 1) перерахування банком кредитних коштів на поточний рахунок підприємства; 2) кредитні кошти, надійшовши на рахунок підприємства, перетворюються на обігові кошти (навіть Приватбанк ставиться до них, як до власних коштів клієнта, оскільки за використання кредитних коштів банком стягується додаткова комісія у розмірі 3%, а у разі використання кредитних коштів, які надійшли на поточний рахунок клієнта, така комісія не застосовується; 3) старий кредит погашається за рахунок обігових коштів клієнта.
Отже, накладення штрафу за «нецільове використання кредитного ресурсу» вважаю неправомірним, а також вибірковим, оскільки мені відомо, що в Приваті один кредит «перекривають» іншим багато клієнтів, в тому числі і моїх знайомих. Це неважко з’ясувати, перевіривши всі видані Приватбанком кредити КУБ та джерела їх погашення.
Прошу провести перевірку Приватбанку з питання правомірності накладення пені за нецільове використання кредитних коштів. Оскільки конкретні дії цієї установи, а саме стягання штрафу та АРЕШТ РАХУНКУ підприємства, призвели до прямих фінансових збитків (неможливість вчасно сплачувати за рахунками, припинення відвантаження товарів від постачальників, внаслідок чого, втрата клієнтів), та зашкодили діловій репутації підприємця.
Банк керується умовами та правилами банківського обслуговування розміщеними на сайті банку згідно з якими здійснюється обслуговування всіх клієнтів і надання банківських послуг.
Виходячи з даних відгуку та інформації в заявці до нього, мова йде про іншого клієнта ФОП по якому виникла дана ситуація. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням самого клієнта. Клієнт може самостійно звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24, щоб отримати інформацію по результату розгляду його питання.
Комментарии (1)
Самый худший банк для открытия счета Фоп
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Ограничение в обслуживании
Питання передано профільним фахівцям, які розглянуть можливість вашого подальшого обслуговування та зв'яжуться за результатом.
Написать комментарий
Плохая Платежная система LiqPay, id одного из моих мерчантов: i76944019949
Всё началось давным давно, мы успешно работали с ЛикПей, проводили много транзакций, вродебы удобно… Но.
Сейчас столкнулись с такой проблеммой, что поддержка платежной системы LiqPay от Приват Банка — ужасно работает, я предоставлял сотни документов, и фото, и видео, и чеки, и ТТН, и договора, и счёт, и всё что только можно достать на этом свете — знаете что они мне отвечают? Правильно — Шаблон! Они только шаблонами разговаривают, не могут даже понять как устроена система интернет-эквайринга, что и за что будет отвечать и вкакой ситуации.
У нас был оборот за 1 день 104000 гривен, мы заплатили платежной системе почти 100 долларов комиссии, не получили ни одной жалобы — но теперь вот вдруг, и ктото сверху как мне говорили — решил вставить палки в колеса, то ли откаты просят то ли хрен его знает (
В общем, в целом ЛикПей нормальна ПС, но жутко трудно с ними общаться, никогда не шли на встречу, такое впечатление будто у них там нет вовсе операторов, а лишь машина напоминающая тех ту*ых автоответчиков как у Новой Почты… Вот так вот.
Шкодуємо що у вас склалось таке враження. Для підключення оплати необхідно надати певний перелік документів, що регламентується діючим законодавством та умовами платіжної системи. Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування та звернулись в приватному повідомленні, щоб надати інформацію щодо вашого мерчанту та способу вирішення питання.
Написать комментарий