Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
СЕРГЕЙ харьков 27 мая 2022, 9:31
вопрос не хоч решать прошу его… а он наяривать и всне знает про меня такую информацию больше чем я!!! откуда люди у него вся инфа …он что содрудничает с базами данными всех органов!!!

люди прошу бегите с банков тк они все про нас знают и потом у нас проблемы откуда??? и видят сколько денег у нас и потом…
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2022, 10:58
Добрий день!
За вашим зверненням профільними фахівцями була проведена перевірка відносно комунікації, яку з вами проводив співробітник. Порушень чи грубого спілкування зі сторони співробітника не було виявлено. Контакт був з метою нагадування про наявність заборгованості та уточнення можливості її погашення. Шкодуємо, що замість діалогу ми отримуємо безпідставні звинувачення. Оператор порекомендувала вносити платежі, якщо ви маєте таку можливість.
Проблема решена
Smirya11 27 мая 2022, 1:54
История с этим чудобанком вызывает только негативные эмоции.Началось все с того что начали блокировать частые переводы на Украинские карты с подозрением на мошенничество что в принципе считаю нормальным, думаю позвоню скажу что это я перевожу и все будет ок! Но не тут то было дело)) Оператор говорит у вас все хорошо, мы ничего не блокируем, повторяю перевод опять блок, пишу в чат, они как обычно сидят в своих виртуальных подвалах прячутся от бомбежек, дождался спустя час ± вылезли с подавала и говорят у вас все хорошо мы ничего не блокируем))).Меня это начало напрягать, в этот момент жена в Словакии снимает с моей карты деньги и после этого карта блокируется, думаю ну ладно сейчас позвоню сниму блок.И что вы думаете ??? Этот *** банк отвязует мой номер телефона от системы, на горячей линии говорят мы вас не знаем, вы не клиент, обратитесь в банк.Время около 18.00 банк не работает, карты нет что бы подвязать номер в терминале ((.Пишу чат, единственный доступ для людей которые оказывается не зарегистрированы в привате, есть такая функция пройти видео верификацию в чем и тут мне отказывают, с тем учётом что я имею в привате счёт фоп.
Делаю вывод, банку глубоко начхать на своих клиентов, ему глубоко пох на тех кто выехал (если бы я не был в Украине доступ к привату я бы не восстановил и остался бы без денег).Поддержка вечно рассказует что-то невнятное, ответов на вопросы так толком и не дают.По сравнению с западными банками приват далеко позади.
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2022, 10:44
Добрий день!
Для нас важливо, щоб у цей непростий час співробітники, як і клієнти, знаходились в безпеці, тому оператори прямують в укриття, якщо в їх місті було оголошено повітряну тривогу. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу.
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук і ми робимо все, щоб вберегти ваші кошти. Банк застосував міри безпеки, щоб зберегти ваші кошти, так як мав підстави вважати, що картка використовується третіми особами, а не її власником, що ви не заперечуєте. З вашої сторони мала місце передача картки до рук третіх осіб, що не дає нам змоги бути певними в захищеності коштів, а також є порушенням умов договору (п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам).
На жаль, при зверненні в підтримку вами не була пройдена ідентифікація, тому підтвердження номеру фінансовим можливе у відділенні або через віддалені канали (банкомат і термінал самообслуговування).
IrynaIryna100 26 мая 2022, 16:10
Отделение по адресу: Полтава, ул. Ивана Мазепы, 45/4
8.04.2022 року з моїх 3х карток шахраями була списана сума 70 800 грн з кредитної та соціальної карток без моєї участі, без мого відома. Дані карток нікому не передавала, жодного разу не здійснювала інтернет покупки. На картках був ліміт на переказ, але під час переказу ліміт був скасований шахраями. Я направила приватбанку декілька запитів на повернення моїх грошей. Банку відомо, що підтвердження платежів було здійснено з іншого пристрою в Україні. А я в цей час була в Німеччині. При перетині кордону усі заощадження я поклала на картки, також 6.04.22 р на картку я отримала субсидію, пенсію моєї мами інв. 1 групи, яка є недієздатною за рішенням суду з 1982р, я є її опікуном. Через 2 дні усі кошти зникли з карток. Мама залишились без життєво необхідного підтримуючого лікування. Банк відмовив у поверненні незаконно списаних коштів через шахрайські дії. Система безпеки приватбанку абсолютно не захищена. Для мене це велика сума коштів. Я з дітьми і мамою інвалідом залишилась без засобів існування. Ще й залишилась в боргах перед приватбанком, адже вкрали кредитні кошти та кредит, оплата частинами', який я поповнювала під час кредитних канікул.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 18:21
Добрий вечір!
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити ці операції немає можливості, так як при оплатах були введені паролі для їх підтвердження (3DS). Для цього необхідно мати доступ в Приват24, який може бути лише у власника рахунку.
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
Додатково, ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував на співробітник, щоб надати інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
rostexsan321 26 мая 2022, 16:10
Я являюсь клиентом приват банка. 24.02.2022 снимала средства в банкомате — банка «Пивденный», совершив 2 успешных снятия средств по 1000 грн, я решила снять еще 1000грн. После того как я ввела пин код и выбрала снятие средств, средства были не выданы банкоматом и банкомат просто «выплюнул» карту, а со счета приват банка они были списаны. Я подавала заявку на оспаривание операции в этот же день, после чего банк «Пивденный» дал ответ приват банку, а он в свою очередь предоставил ответ мне, что излишков на остатках счета банкомата не было обнаружено, и средства якобы были «выданы», после чего я повторно обратилась в приват банк для формирования запроса на получение всех возможных доказательств того, что средства были выданы (речь про 3ю неудачную операцию так же на сумму 1000 грн). Сотрудник службы поддержки предложил написать письмо на почту приват банка, и уточнил, что ответ будет в течении 3ех рабочих дней.

Мало того что регламент был нарушен, так еще и обратившись в службу поддержки повторно мне на протяжении 4-х часов предоставляли ответ по моей заявке, которую я составила 24 февраля, не по письму, как я просила.И вот, спустя 4 часа ожидания, сотрудник отправляет на мою почту ответ, который мне должен был прислать банк в течении 3-х рабочих дней (хочу уточнить, что данное письмо я писала 14.05.2022, сегодня 26.05.2022). Мне прислали непонятную «бумажку» без подписей, печатей и каких-либо заверений, где написано что средства якобы выданы, хотя в теле письма я просила предоставить так же видео доказательства (приват банк должен был их потребовать у «Пивденного» и просмотреть, чтобы убедиться, что клиент (я) получил/не получил деньги, а не присылать файл с непонятной и неправдивой информацией) того, что я «сняла успешно» средства 3 раза по 1000 грн (так мне посоветовал сделать банк «Пивденный»), чего я соответственно и не получила. Подскажите пожалуйста, каким образом я могу опираться на данную «бумажку», и подскажите как она доказывает не только мне, как клиенту, а и Вам, как банку что средства были успешно получены, а Вы со своей стороны успешно списали их с моего счета.

Судя по Вашему письму\отношению\работе сотрудников — банк наплевательски относится к клиентам, некачественно проверяя информацию, не вникая в проблему клиента и позволяет списывать средства с их счета сторонним банкоматам (не проверяя и пытаясь добиться правды, как честный банк), которые из-за неизвестных причин не выдают средства, а на запрос честного возврата придумывают сказки о том, что после инкасации излишков не обнаружено и просто закрывают на это глаза.

Так же хочу отметить работу оператора, который не предложил сформировать повторный запрос на получение видеоматериала, который я просила ранее, и на мой вопрос «Каким образом я могу полагаться на данный документ и как этот документ доказывает то, что средства были выданы» оператор, после 15ти минут молчания в диалоге, ответил что это окончательное решение. Исходя из всего вышеперечисленного, любой клиент, в том числе и я с таким же успехом могу взять кредит в приват банке и не возвращать его, а по вопросу коллекторов, и самого банка — По какой причине я не погашаю кредит\ свою задолженность — я предоставлю им такую же «бумажку» и на ней напишу от руки что я банкрот и это мой окончательный ответ!
Скриншоты прилагаю:
1.Мое письмо на почту приват банка: https://imgur.com/a/6BjBP1G (моя почта gavrilenkodarina99@gmail.com, а номер заявки указан в письме)
2. Тот самый «документ»: https://imgur.com/a/mIstOAv
3. Ответ поддержки на мой вопрос «как этот документ доказывает то, что средства я не получила?»: https://imgur.com/a/vyxZIZb
И теперь табельные номера сотрудников, от которых я 4 часа ждала ответ и получила -« окончательное решение» — 288115, 49275.
(Обращалась в чат онлайн в 10:09 утра 26.05.2022, ответ по поводу «окончательного решения» я получила ааааж в в 14:30, при том, что операторы молчали по 40 минут, это без объявления о воздушной тревоге)
Получается банки не могут между собой разобраться, а я должна вам за это подарить 1000 грн? За какие такие заслуги?
Я требую вернуть мои 1000 грн на счет!
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 18:44
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, по результату перевірки ви будете сповіщені.
Проблема решена
Lanka10 26 мая 2022, 14:49
В настоящее время нахожусь в Мариуполе Донецкой области. По причине отсутствия света и мобильной связи для уточнения и погашения кредитной задолженности обратилась через e-mail с описанием проблем
В ответ получила советы 1.воспользоваться приложением приват 24, которое у меня выдает ошибку
2. Позвонить по телефону, который не отвечает
3. Воспользоваться чатом на сайте, который у меня выдает ошибку
Вопрос — банк не заинтересован в погашении задолженности???
И не в курсе, что в стране война?
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 16:22
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. В цілях вашої фінансової безпеки інформація персонального характеру може бути надана лише на захищених каналах підтримки. Ви можете отримати консультацію, звернувшись в наш чат на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці вас ідентифікують та з радістю підкажуть.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Королев 26 мая 2022, 14:07
Прошло уже 15 дней, а все никак не могу забрать свои 4000 гривен зарплаты с карточек и забыть об этом неадекватном банке, который не отдает мне мою зарплату. При этом банк даже сам не знает, сколько ещё будет решать этот вопрос. Когда отдадите мою зарплату?
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 14:46
Добрий день!
Ваше питання наразі розглядають наші профільні фахівці. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
20101965 26 мая 2022, 12:07
Банк списал заработную плату военнослужащего.Имеет ли он это делать, когда в стране объявлено военное положение и на все просроченные платежи и задолженности наложен мараторий. На моё обращение на онлайн чат и на горячую линию банк проигнорировал, а потом и заблокировал аккаунт мой, обращение было ещё 21.04.22 г.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 15:10
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернень в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проаналізуємо ваші діалоги з нашими операторами для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, за результатами якого ви будете сповіщені.
Rollo88 26 мая 2022, 0:57
Нахожусь в стране, где не работает роуминг мобильного оператора, к которому принадлежит мой финансовый номер. Попробовал через чат со специалистами изменить номер на другого оператора. Не получилось с нескольких попыток пройти фото верификацию — то браузер не тот, то камера плохая и т. п. Затем либо я где-то ошибся, либо спецы начудили, но после введения старого номера стало вылазить:
«на жаль, дистанційне обслуговування неможливе. Під час минулого звернення ви надали особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку. Будь ласка, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку та разом зі співробітником відділення оновіть дані — це забере 5 хвилин. Закон України зобов’язує нас оновлювати інформацію. Вибачте за незручності!»
Ближайшее отделение находится в 5000 км, у меня на руках есть необходимые документы, карта банка и хорошая камера.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2022, 14:12
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Для успішного проходження процедури фотоідентифікації важливо, щоб фотографія була чіткої якості, текст на документі повинен бути читабельним, руки повністю повинні бути на фото, не обрізані, щоб точно було зрозуміло, що документ тримаєте саме ви. На жаль, надане вами фото не відповідало цим вимогам.
У випадку, якщо клієнт при зверненні в підтримку надає особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку — дійсно, в цілях безпеки, дистанційне обслуговування неможливе.
Ми передали ваше питання колегам, які його розглянуть та по результату вам зателефонують.
Проблема решена
Антон Кулагин 25 мая 2022, 18:01
При попытке перевести жене на польскую карту деньги оказалось, что приват придумал собственные ограничения, а именно ограничения по счету ПОЛУЧАТЕЛЯ. То есть я не могу перевести на ее карту больше 30 тысяч гривен. Поддержка говорит, что это внутреннее решение банка. Во время войны банк решил что он умнее НБУ и ему законы не писаны?
По ссылке скриншот ответа сотрудника в чате поддержки — https://ibb.co/9ggR4vd
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 19:02
Добрий вечір!
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Наші колеги проаналізують детальніше ваш випадок та по результату вам зателефонують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Королев 25 мая 2022, 17:28
11.05. 2022 заблокировали счета. (Зарплатный счёт и долларовый депозитный.) Сказали, что проводится некая никому ранее не известная в природе проверка, которая длится до 15 дней. Если до, значит 14 дней. Значит сегодня должны были позвонить и сообщить о результатах проверки. Однако тишина, никто не звонит, никто ничего не проверяет. Таким образом, банк нарушает законы Украины, незаконно блокирует счета и не сообщает о причинах, и потом не проводит никакой проверки. Может вы, наконец, скажете, провели ли вы проверку, какие результаты, когда планируете разблокировать счета, позвонить мне? Может вы тогда сами будете платить с моего счета за мои коммунальные услуги, будете привозить мне за мои деньги еду? Есть у вас такие услуги?
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 18:54
Вітаємо!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
roler1 25 мая 2022, 16:27
Кто сейчас за рубежом и кто за последние 30 дней снимал меньше 50 000, кто-то может снять деньги? :) Расскажите. Потому что я после введения лимита не могу уже который день, хотя за 50 000 не переходил, приват морозится и рассказывает что вот вот вот сейчас, очередной срок когда все заработает сегодня 18.00

Я так понимаю зеленых даже ядерный удар не исправит и они будут продолжать врать до последнего? :) У нас же ликвидная система, самая ликвидная во вселенной, зачем же вам скрытые запреты на снятие? :))
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 17:44
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Проблема решена
NormanKook 25 мая 2022, 14:48
Замовляв іменну карту в січні, відслідковував як вона прийшла до відділення, а у відділені відповіли, що її немає. Сказали звертатися до підтримки. Підтримка 24/7 в укриттях, а як і відповідає, то ніхто нічого не знає і ні за що не відповідає. Задають безмежну кількість запитань з надією, що клієнт втомиться і вийде з чату.

Це вже не перша ситуація, коли Приват веде себе як маленька контора з декількома співробітниками.
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 18:40
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наші фахівці підтримки повинні уточнювати інформацію для якнайшвидшого вирішення питань. На жаль, ви не надали даних для перевірки при ваших зверненнях.
Вашу ситуацію детально розглянуть наші колеги та по результату вам зателефонують.
Банк очень не надёжный, служба безопасности не работает должным образом, одним из примеров — у жены с карты когда она находилась в Молдове было украдено 15 000 гривень, при обращении в банк о возврате денежных средств был получен ответ от сотрудника банка, что деньги вернуть не могут…Вопрос, как можно держать свои деньги на карте ПРИВАТ банка если в любую минуту их могут украсть мошенники? Банку глубоко пофиг…

Занавес!
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 12:56
Добрий день!
Нам шкода, що ваша дружина зіткнулася з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, необхідно вказати реквізити картки, які можуть бути відомі лише її власнику.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sonor 25 мая 2022, 11:21
Ситуація з видачею готівки не змінилася. Приват блокує видачу в Любліні навіть 100 злотих в банкоматі
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 11:36
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Resent965 25 мая 2022, 1:13
В этом «лучшем» банке окопались МОШЕННИКИ И ВОРЫ из претензионного отдела. УКРАЛИ (присвоили) больше 6 тысяч $.
Руководство их прикрывает (либо не в курсе, что эти работники вытворяют? вопрос.)
По моим документам по оспариванию операций по правилам Междунарожных платежных систем Мастеркард эти горе-«специалисты» (спецы по обману и присваиванию чужого) провели пре-арбитраж Мастеркард, получили на транз.счет возврат моих оспариваемых средств, и присвоили себе!
Эти граждане не гнушаются при этом прикрыться лживыми поводами как бы отказать клиенту. Используют несуществующие «изменения правил», «невозможность оспаривания» и какой-то мифический «Факт збою не підверджено». Какого збою? Непонятно. Да и зачем им объяснять мне-клиенту, когда на кону такие денежки. Клиент по их мнению — недоумок. А тут карман набить хочется.
В-общем, эмоции эмоциями. А факт- есть факт. СОТРУДНИКИ ПРИВАТБАНКА В ПРЕТЕНЗИОННОМ ОТДЕЛЕ — совершили ХИЩЕНИЕ ВОРОВСТВО денежных средств, надлежащие переводу клиенту (мне) по заявкам на возврат средств
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 11:31
Вітаємо!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, про що вас неодноразово сповіщали наші фахівці в телефонному режимі.
Додатково, банком було сформовано та відправлено офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Dimter 25 мая 2022, 1:10
Проживаю в Польше и весь апрель оплачивал картой покупки.Всегда считало по курсу мастеркард и он был равен курсу НБУ.Все было отлично
22.05 получаю перевод на карту польского банка с карты приватбанк по курсу 6.68.Как всегда соответствует почти курсу НБУ
Вечером совершаю покупку и оплачиваю картой ПриватБанка и мне считают по курсу 7.33. Просто был в шоке.Товар не подошел и делаю возврат.Деньги были отправлены обратно в тот же день.
В итоге на карту они поступили 23.05.22 в 23.59 по курсу 6.62, при том что покупка была в злотых и курс в банке не опускался ниже 7.25(((
Обратившись в службу поддержки через приложение, оператор мне заявляет что такой курс был на момент возврата.Каким образом он стал таким, если он только рос каждый день.
Покупку мне считают почему-то рыночному курсу, а возврат делают по официальному курсу мастеркард.Очень хороший банк (((
При этом на сайте указано: если конвертируемая валюта отличная от евро и долар, то конвертация происходит в начале в эвро и потом уже эвро в злотый.
Поэтому вывожу остатки денег и буду закрывать счет с таким кидаловом.
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 14:24
Вітаємо!
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором для покращення якості обслуговування.
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном — конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Так як ваш платіж здійснювався в валюті польський злотий, сума покупки конвертувалася в долар за курсом платіжної системи Visa та кошти списалися з картки по курсу ПриватБанку. Так як курс продажу валюти відрізняється від курсу купівлі — сума повернення після конвертації відповідає саме актуальному курсу купівлі валюти.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
View 24 мая 2022, 20:44
При покупці товарів на Іherb, на кожну тисячу знято по 100грн.оплата товару 3000…300грн додатково ПриватБанк забирає куди? не засильно забагато
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 10:15
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Минфин
Ответ администратора
27 мая 2022, 12:42
Відгук не зарахований (на 27.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
СЕРГЕЙ харьков 24 мая 2022, 20:39
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Победы, 62
звонок был в 20−40 24,02,2022 угрожают с банка какая то девица звонила и высокомерием говорила и делайте что хотите хоть вешайтесь мне все равно!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 10:09
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
qscqaz 24 мая 2022, 20:19
Мав дуже неприємний досвід з Приватбанком.
«Що таке послуга „Гарантоване повернення“? Це додаткова послуга до авіаквитка. У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.»
«Що робити в разі настання страхового випадку?
Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.
Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.» — Саме це обіцяє Приватбанк
Почитавши про цей «чудовий» сервіс я доплатив за цю послугу 10% від вартості квитка.
За тиждень до вильоту захворів covid та стало зрозуміло що подорож скасовується.
Хоча банк і переконує що нічого робити не потрібно, я вирішив зробити все можливе щоб отримати компенсацію. Взяв довідку у лікаря. Оформив заявку на повернення через приват24 з детальнім описом причини, вказанням що оформлював «гарантоване повернення» і сканом довідки. Через годину прийшло повідомлення що повернення не можливо. Після цього подзвонив в банк. Оператори взагалі не могли сказати що треба робити в моєму випадку та прекидували наступного «спеціаліста з вашого питання». Третій чи четвертий спеціаліст також не знав як працює «гарантованне повернення», але сказав ща створено завку за моїм зверненням і зі мною зв’яжется спеціаліст. Після цього написав листа на електронну пошту банку, щоб допомогли з моїм питанням та зробили роз’яснення для операторів. Відповіді немає.
Пройшло 6 днів, ніхто мені так і не подзвонив. Рейс вже відбувся, ніякої автоматичної виплати я також не отримав. Знову дзвоню в банк. Нічого не змінилось, оператори так само перекидають один на одного, не розуміючи що робити. Знаходиться оператор який знає що потрідно оформити заявку на повернення! Хотя я її вже оформлював через приват24. Ну добре, давайте ще раз. Офомили, чекайте 2−3 місяці. Дивно, сайт приватбанку обіцяє автоматично після отримання інформації від авіакомпаніі, договір страхування — 5 днів, оператор 2−3 місяці. Добре, почекаю.
Пройшло 3 місяці — замість виплати прийшло повідомлення ще виплати не буде, бо заявка подана після вильоту. Хоча заявку до вильоту банк просто скасував. А повторно подати заявку оператору було неможливо, бо оператори не знають ще таке.
Такий «чудовий» сервіс. Не здивуюсь якщо ситуація з іншими страховими продуктами банку — така сама. Гроші беруть, а при настанні страхового випадку роблять все щоб клієнт не отримав інформацію що саме треба робити. А потім — сам винен, бо терміни пройшли.
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2022, 11:05
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Додатково, ми проаналізуємо ваші звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Diossrs 24 мая 2022, 19:11
В связи с происходящим в стране, вынужденно нахожусь заграницей. При попытке авторизоваться в приложении, дабы оплатить коммунальные платежи в своем родном городе, сталкиваюсь с проблемой. Не приходит смс с кодом для авторизации. С другими банками такой проблемы нет, в Монобанке и Ощаде я успешно авторизовался, СМС доставляются. Но беда в том, что деньги у меня есть только на карте Привата. При попытке сообщить о своей проблеме в чате, с меня вновь требуют смс код подтверждения, для регистрации непосредственно в чате. Что за издевательство? При попытке позвонить на номера поддержки для звонков заграницей, слушаю тишину. Время звонка идет, но ничего не озвучивается.
Приватбанк
Ответ банка
24 мая 2022, 20:02
Добрий вечір!
Банком було відправлено смс повідомлення на ваш номер. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Фахівці в онлайн підтримці на нашому сайті можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝