Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Val23
Val23
19 января 2024, 15:37
Валерія, Харків
1 лютого з картки списали тричі кошти попереднім числом, а саме 15 жовтня 2022 року о 00.00
3239.70 тричі
Вже виявлено, що це шахраї, але у мене питання до банку. На картці не було грошей, нема чого красти. Викрали в мінус. В мінус 9719 грн. Чому я маю погашати цей мінус, якщо у мене був нуль. Як сталося що викрали неіснуючі кошти. Заявка на шахрайство закрита вами через добу UU_6a27a31edfb247b08cfdeaf180e6f698
Ніяких доказів та пояснень де гроші. І чому я повинна платити, якщо, ще раз, у мене їх і не було.
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2024, 16:57
Добрий день!На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
user5
user5
19 января 2024, 5:08
Здравствуйте,

Мне необходимо расплатиться за ремонт вещи, которая мной была послана в США, — $154.87

В Украине не получилось найти ремонтников, все куда-то исчезли или не было нужных деталей для ремонта.

Оплата у них по карточке через сервис: http://checkout.square.site/ Однако этот сайт блокирует Украину или же Украина блокирует этот сервис.
Второй вариант был оплата через Swift. Но мой платеж от 9 января не прошёл. Служба поддержки Привата сказала, что это из-за ограничений.

Без оплаты мастерская не вышлет вещь обратно.
Неужели из-за ограничений у меня нет права на ремонт и я не могу вернуть свою вещь обратно? Каким образом мне перевести деньги для мастерской в США?

Кроме того, хотелось бы узнать в принципе, сколько цифр должно быть в номере счета получателя?
Помимо правильного Swift code, мне дали Routing number, состоящий из 9 цифр, и Account number, состоящий тоже из 9 цифр.
Я набирала в поле Привата для Swift переводов Account number, т.е. 9 цифр, и только в одном случае не было сообщения, что номер неверный, и то этот перевод заблокировали. Но, вообще, похоже, что 9 цифр счета получателя недостаточно.

Так вот, как перевести оплату $154.87 через заблокированный http://checkout.square.site/ или же через Swift, и сколько цифр или, может, и букв и цифр должно быть в номере счета получателя при Swift платежах заграницу?

В общем, помогите, пожалуйста, с этими вопросами!
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2024, 8:21
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
semuray
semuray
18 января 2024, 14:25
Сергей, Харьков
Добрый день! При оформлении пенсии мне предлагается выбор отделений из 50046/6328 и 50046/6333.
Нигде не могу узнать их адреса — прошу помощи
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 14:41
Вітаємо. Можна обрати будь-який варіант.
YasiaLy
YasiaLy
17 января 2024, 21:24
Добрий день! Я за кордоном, поміняла номер телефону, але забула змінити свій фінансовий номер у вашому банку, тому зараз не можу увійти в Прива24. Старої SIM-карти вже немає, іншого способу входу в Приват24 не бачу ані в додатку, ані на сайті, в чаті є тільки бот, який ніяк не допомагає з моїм питанням, що робити? Як відновити доступ до Приват24?
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 9:04
Вітаємо. Змінити фінансовий номер, ви можете через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Val23
Val23
17 января 2024, 19:13
Валерія, Харків
1 лютого з картки списали тричі кошти попереднім числом, а саме 15 жовтня 2022 року о 00.00
Після звернення в банк вони сказали що це списав магазин, котрий був куплений по факту на годину пізніше. Списання з магазину має назву цього магазину. Три фантастичних списання мають назву «покупка, універмаги». Я написала в магазин, звісно, що я їм покажу, що за годину до моєї покупки вони списали у мене кошти під іншою назвою??? Магазин відповів, що немає до цього відношення, переписку я переслала приват банку.
Подано було три заявки по кожній сумі. Картка загнана в -12 тис. Й кожного місяця з іншої картки тягне по 500 грн. Сьогодні в заявках відмовлено, типу магазин відмовив. Звичайно. Я ж один раз у них купила. В той період часу у багатьох клієнтів банку зникали гроші по незрозумілим операціям. Я вимагаю повернути мені гроші, які ви зняли раніше покупки, та відсотки за кредит
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2024, 20:00
Вітаємо. Нам дуже шкода, що за заявками отримана відмова. Наші фахівці готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
nataliia1950
nataliia1950
16 января 2024, 9:52
Доброго дня. Не можу сплатити в євро з картки в онлайн магазині. Картка має євро в достотній кілкості, ліміт також дозволяє зробити оплату, на додаток приходить запит для підтвердження, підтверждую, але на сайті магазину отримую «помилка платежу -німецькою мовою звичайно»
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2024, 11:07
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Qwertya1230
Qwertya1230
14 января 2024, 16:35
Здравствуйте. Я за границей, украинский номер утерян, как мне посмотреть остаток средств на карте…
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2024, 17:26
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання, ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat.При наявності закордонного номера, ви можете змінити фінансовий номер телефону. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
wasaneher2712
wasaneher2712
13 января 2024, 15:34
Не можу зайти в додаток приват 24, вибиває повідомлення: Запит відхилено. Задля безпеки фінансових
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.» Чи можна якось вирішити питання вдома?
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2024, 15:45
Вітаємо. Підтвердити фінансовий номер, ви можете через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Anpilogova
Anpilogova
12 января 2024, 18:55
Я змінила карту юніора на нову, але тепер не можу оплатити покупки нею в магазині. Що мені для цього потрібно зробити?
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 19:34
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Veroniks
Veroniks
12 января 2024, 3:38
Вероника, Одеса
Моя мама пенсіонер, 78 років, перебуває в США. Приват банк списав усі гроші з її рахунку в Україні під приводом, що вони не можуть підтвердити, що вона жива. Мама багато разів намагалася зробити це через чат підтримки, надсилала фото та усі документи. Але так і не змогла зв'язатися із живою людиною. Наразі фінансовий номер телефону вже деактивовано, але є всі входи до привату 24 та карта з пін тощо. Це просто злодійство.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 10:36
Вітаємо.Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24. Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chatДля цього потрібна наявність:- веб-камери;- українського або закордонного паспорта.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
Beautiful
Beautiful
11 января 2024, 23:52
Вітаю! Скажіть, будь ласка як мені вирішити таку ситуацію: 10 січня 2024 року, о 15:35, в м. Олевськ, Житомирська область, вул. Богдана Хмельницького 1, терміналом самообслуговування не було зараховано гроші на карту Монобанк у сумі 1700 грн. Після того, як я набрала номер гарячої лінії, мені повідомили, що є певні складнощі із зарахуванням коштів на рахунки інших банків, тому я можу повернути гроші на карту Приватбанку. Я не є клієнтом Приватбанку, оформлювати безкоштовну картку не планую, так як я не отримую жодних виплат. Чи можу я отримати свої кошти у відділенні банку, за паспортом громадянина України? Повторю, що я не планую оформлювати картку Приватбанку.

Дякую за відповідь!
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 8:54
Вітаємо.Для повернення коштів необхідно відкрити картку. Після повернення зможете закрити.
Evgeny0606
Evgeny0606
11 января 2024, 21:25
Добрий вечір, скажіть будь ласка, чому нам відмовили погасити достроково кредит(готівкою), який брали менше місяця тому, сказали у відділенні чекати поки не прийде перший платіж, тобто через місяць від дати надання кредиту? Дуже здивовані таким поясненням.Які наші подальші дії?
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 8:53
Вітаємо.Дострокове погашення відбувається автоматично, якщо на рахунку IBAN, джерело погашення за кредитом, достатньо коштів для повного дострокового погашення договору. В Приват24, меню «Кредити» — «Кредит готівкою» — «Погасити достроково».
romraza
romraza
10 января 2024, 10:35
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, могу ли я перевести со своей долларовой карты Приват банка на долларовую карту жены тоже Приват банка доллары? Если да, то какие ограничения суммы и какой процент при переводе будет снят? Спасибо заранее.
Приватбанк
Ответ банка
10 января 2024, 11:47
Вітаємо. Для здійснення валютного переказу між клієнтами ПриватБанку, необхідно підтвердити родинний зв'язок, надавши відповідні документи у відділенні банку, при зверненні на гарячу лінію 3700 або в чат Допомога онлайн pb.ua/chat.Обмежень по сумі немає.Комісія зі сторони відправника відсутня, а по картці одержувача діятиме комісія на зарахування за тарифами картки.У разі якщо у отримувача картка для Виплат — 0,5% (max 50 грн), якщо картка Універсальна — без комісії.
Avat
Avat
9 января 2024, 14:09
Андрій
Знаходжусь закордоном
Колись дуже давно був клієнтом банку
зараз не можу зареєструватись в приват 24 чи відновити аккаунт
Онлайн чат де пише автоматичний бот надати допомоги не може, як звязатись з саппортом??
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2024, 14:30
Вітаємо. Для підключення співробітника у діалог pb.ua/chat не обов'язково авторизовуватись ( у формі «Авторизація у чаті» натисніть кнопку Скасувати), — далі опишіть в чаті Ваше питання вручну короткими фразами, слідуйте підказкам та очікуйте з'єднання з фахівцем профільного відділу.
des888kore
des888kore
9 января 2024, 9:26
Здраствуйте.
Я когда то была клиентов вашего банка. На данный момент не являюсь им. Из за военных действий договор с банком не расторгнут. Где можно получить выписку что у меня счет аннулирован и ни каких поступлений на карточку не было?
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2024, 9:55
Вітаємо. Для замовлення довідки в Приват24 Вам достатньо:1. Зайти в меню: '⠶Сервіси — Послуги — Довідки';2. Вибрати тип довідки і параметри для формування.Після чого ви зможете завантажити довідку або ж відправити на e-mail.Якщо при вході до Приват24 у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.
Matts
Matts
7 января 2024, 8:06
Matts, Рохан
Здравствуйте.
Такой вопрос, если использовать деньги с кредитного лимита, например 10000 гривен, и вернуть их до истечения льготного периода в 55 дней.
Можно ли затем снова использовать лимит на таких же льготных условиях, или это единоразовая возможность?
Приватбанк
Ответ банка
7 января 2024, 8:38
Вітаємо.Так, можна використовувати повторно.
mirna9091
mirna9091
5 января 2024, 15:17
Надежда, Днепр
день добрий! поясніть, будь ласка, що то за 18% з кожного перерахування на картку фізичної особи, яке буду діяти з січня 2024 року? дякую
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2024, 15:39
Вітаємо. ПриватБанк працює в стандартному режимі, жодних змін в обслуговуванні не відбулось.
Alona1234
Alona1234
5 января 2024, 14:16
Альона
Напишіть реквізити для погашення боргів з додатку іншого банку так як банк розірвав відносини
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2024, 14:40
Вітаємо. Для отримання довідки з реквізитами, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
A1leks
Aleksandr 56
5 января 2024, 10:04
Aleksandr
Доброго дня, а де це поле знайти? Бо там його нема.
«Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022. При цьому у полі: «Строк дії» необхідно вказувати 31.10.2024.»
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2024, 11:15
Вітаємо. Обравши ідентифікуючий документ для актуалізації з'явиться сторінка для заповнення даних документа в тому числі поле Строк дії/Дата видачі.
sonvik
sonvik
3 января 2024, 18:45
SoNata, Запорожье
Рішенням суду від 04 березня 2020 року справа № 331/2046/19 відмовили в задоволенні позовних вимог Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк» до мене про стягнення заборгованості за кредитним договором № б\н від 17.09.2014 року. У разі оформлення мною зарплатної карти в Приват Банк чи будуть з мене утримувати борг?
Приватбанк
Ответ банка
3 января 2024, 19:27
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка