×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Банке Пивденный
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.5 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банк списал комиссию за операцию без предупреждения
Сразу же после этого я позвонил в контакт-центр, попросил отменить эту операцию, на что оператор мне сказал, что он не владеет всей информацией по этому вопросу, а отдел, который занимается текущими счетами для покупки-продажи ОВГЗ, будет работать завтра с 9 утра. Позвонил сегодня утром, описал ситуацию — девушка спустя некоторое время (вероятно, после консультации с этим отделом) перезвонила и сказала, что операция проведена, комиссия за пополнение текущего счета списана согласно тарифам для него и отменить эту операцию уже нельзя.
Клиентом банка являюсь с февраля этого года, сотрудничеством в целом доволен, но… Приличные банки всегда информируют клиентов о комиссиях при обмене валют онлайн.
Комісія за безготівкове зарахування коштів згідно Тарифів Банку за Вашим тарифним планом складає 500 грн.
Комісія Банка за конвертацію валюти не тарифікується.
Для здійснення операції конвертація валюти рекомендуємо відкрити поточний рахунок за тарифним планом «Для виплат» в національній валюті подати заяву в особистому кабінеті або звернутися у будь-якому виділенні Акціонерного Банку «Південний».
Зарахування коштів, які надійшли на поточний рахунок за тарифним планом «Для виплат» після конвертації – не тарифікується.
Дякуємо за звернення!
Комментарии (6)
Не удалось открыть карту
Приносимо вибачення за тимчасові незручності при обслуговуванні.
Акціонерним Банком «Південний» ситуація прийнята до уваги та здійснені заходи реагування
Комментарии (2)
Отказали в замене карты. Требуют бумажные ИНН и паспорт. Каменный век. Унылый банк.
Приносимо вибачення за незручності при обслуговуванні.
Для здійснення операції по перевипуску карти у відділеннях Акціонерного Банку «Південний» тільки з оригіналом паспорту та ідентифікаційного коду.
Зазначимо, що фахівці Акціонерного Банку «Південний» активно працюють над впровадженням додатку «Дія» для обслуговування клієнтів у відділеннях Банку.
Дякуємо за звернення!
Написать комментарий
Обман покупателя
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що згідно діючого законодавства, Акціонерний Банк «Південний», як фінансова установа має право змінювати значення курсу купівлі та продажу валют протягом робочого дня відповідним наказом, в якому вказується час зміни курсів.
Відділення Банку у м. Кропивницький не встановлює курси валютообмінних операцій самостійно. У всіх відділеннях Банку встановлюються однакові курси купівлі та продажу валют. Описана Вами ситуація можлива у випадку звернення до відділення в момент заміни курсів.
Приносимо вибачення за незручності.
Написать комментарий
Банк ужасный
Написать комментарий
Банк систематически задерживает поступление денежных средств на счёт
Повідомляємо, що зарахування коштів Банком здійснюється своєчасно у разі вірно вказаних реквізитів рахунків.
Для індивідуального розгліду Вашого питання будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
Комментарии (1)
прошлый век, безразличие к жизни и здоровью клиента
Дякуємо за звернення!
Для врегулювання питання та отримання консультації щодо ситувції рекомендуємо безпосередньо клієнтові Банку звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) або надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Комментарии (12)
Отзыв о Банк Пивденный
Введення нових тарифів відбувалось в рамках умов Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, а саме, відповідно до п. 8.1, зміни до Договору комплексного банківського обслуговування вносяться Банком шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Банку (www.bank.com.ua) та/або на інформаційних стендах в Банку із зазначенням дати набрання чинності такими змінами, при цьому Клієнт надає повну та безумовну згоду на таку форму внесення змін до Договору. Розміщення інформації про зміни до Договору на сайті Банку (www.bank.com.ua) та/або на інформаційних стендах в Банку, а також інформування Клієнтів шляхом здійснення відповідної розсилки через Систему «ПІВДЕННИЙ MYBANK», відправлення SMS-повідомлень, повідомлень електронною поштою та/або в інший спосіб, на вибір Банку, у відповідності до умов Договору комплексного банківського обслуговування, здійснюється Банком, за винятком випадків зміни розміру наданого кредиту (кредитного ліміту), не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до запровадження в дію таких змін. У разі незгоди зі змінами до ДКБОФО в тому числі з Тарифами Банку, Клієнт має право до дати набрання чинності такими змінами звернутися до Банку для розірвання ДКБОФО, попередньо погасивши всю заборгованість за Договором, що виникла перед Банком, у тому числі й заборгованість, що виникла протягом 30 днів з моменту повернення ПК, виданих Клієнту і його довіреним особам. При укладенні ДКБОФО Клієнт розуміє і погоджується, що якщо до дати набрання чинності змінами до Договору Банк не одержав звернення від Клієнта про розірвання ДКБОФО, то вважається, що Клієнт приймає нові умови Договору та зобов’язується їх дотримуватися з дати набрання чинності відповідними змінами до Договору.
Зазначимо, що на виконання вищезазначеної норми ДКБОФО, Банком було здійснено інформування Клієнтів про зміни у тарифах через офіційний сайт Банку, відділення та систему дистанційного обслуговування «Південний MyBank» за 30 днів до введення в дію нових тарифів Банку.
Також зазначимо, що відповідно до п. 3.1.2. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Клієнт зобов’язаний самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами до ДКБОФО комплексного банківського обслуговування, в тому числі до Тарифів. Для чого, Клієнт приймає на себе зобов’язання не рідше одного разу на місяць відвідувати офіційний сайт Банку, перевіряти поштову та/або електронну кореспонденцію, переглядати інформацію, отриману в SMS-повідомленні та в системі «ПІВДЕННИЙ MYBANK». У випадку недотримання Клієнтом цього обов’язку, Клієнт не може посилатися на свою необізнаність із змінами до ДКБОФО, в тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком, як підставу для звільнення від грошових та не грошових зобов’язань перед Банком.
У разі відсутності необхідності користуватись карткою або рахунком, пропонуємо оформити дистанційну заявку в інтернет-банкінгу «Південний MyBank» або звернутись у відділення Банку для закриття рахунку або анулювання картки.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (11)
Найгірший банк у світі
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Для отримання детальної інформації стосовно нарахувань комісій та подальших дій з рахунком рекомендуємо звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) або надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Комментарии (1)
Банк пиведенный перешёл в банки оферитстов!
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Для отримання детальної інформації стосовно нарахувань комісій та подальших дій з рахунком рекомендуємо звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) абонадіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Написать комментарий
Осторожно мошенники.
Нажаль, смс-інформування, як канал комунікації, не є достатньо надійним для інформування Клієнтів через можливі проблеми у зв'язку, недоставлення повідомлень, відключення номеру, тощо. Інформація щодо змін в Тарифах, публікується не тільки у розділі тарифів https://bank.com.ua/tarifi та новин https://bank.com.ua/news/ на сайті Банку, але й для збільшення загального рівня інформованості клієнтів додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу. Повідомлення щодо зміни Тарифів також надсилається у пуш-повідомленні (при наявності відповідної підписки), а також на електронну адресу, зазначену в інтернет-банкінгу Клієнта «Південний MYBANK».
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Комментарии (2)
банк Пивденный самостоятельно снимает деньги с социальной карты
Інформація щодо тарифів, за якими здійснюється обслуговування Вашого рахунку у Банку надається у відділенні в день відкриття рахунку.
Додатково з тарифами Банку Ви маєте можливість ознайомитись на сайті Банку Банку (www.bank.com.ua) та на інформаційних стендах в Банку.
Написать комментарий
Кидалово
Представляются как Лузіна Алла Степанівна.
Номер телефона +380679073508
Суть — кидалово с арендой квартиры на OLX
Отправили залог, позже просили еще скинуть денег.
Хоть квартира была за нами, человек с радостью просил предоплату с других.
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
Комментарии (3)
Мошенничество
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
Комментарии (3)
Самый лучший банк
Написать комментарий
Проходите мимо этого банка
Будемо дуже вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію стосовно ситуації або Ваші контакті дані на idea@pivdenny.ua і наш фахівець обов'язково зв'яжеться з Вами
Комментарии (1)
Никогда не пользуйтесь услугами
Приносимо вибачення за будь-які незручності обслуговування в Банку.
Втім, деякі банківські операції, згідно діючого законодавства, здійснюються виключно у відділеннях Банку за особистої присутності клієнта.
Для отримання разгоруної консультації стосовно обслуговування у відділенні просимо направити інформацію на адресу idea@pivdenny.ua
Комментарии (1)
В целом довольна как сотрудник
Написать комментарий
Банк Пивденый — банкрот?!
Платёжная карта банка Пивденого была навязана мне по месту прежней работы в результате зарплатного проекта предприятия и данного банка. Указанная карта ничем не интересна для меня, кроме как получить зарплату и снять её в банкомате. Сначала, этот банк, лишал возможности своих клиентов снимать заработанные деньги тем, что тарифами установил ограничение до 5 бесплатных снятий через банкомат. Теперь, с 01.01.21, данный, не очень умный банк, установил новые поборы с клиентов, которые по принуждение получили их карту: 25 грн ежемесячного штрафа за то, что клиент не смог рассчитаться картой на сумму 2000 грн. Я уже не работаю 3 месяца на предприятии и банковскую карту закрыть не могу так как в нашем городе нет отделения Пивденого банка, а дистанционно данный банк карты не закрывает и предлагает мне ехать, чтобы закрыть карту, за сотни километров. Уже третий месяц банк загоняет меня, пенсионера, и таких как я, в минуса, создавая искусственно долг по карточному счету. Многие люди, которые работают на предприятии, не имеют возможность тратить по 2000 грн с карты злополучного банка Пивденого, так как живут в селе, где в магазине нет банковского терминала. Некоторые из работников работают на четверть ставки и получают по 1500 грн. Откуда у них будет возможность тратить указанную в тарифах данного банка сумму, чтобы не «влетать «на ежемесячный штраф? Исходя из вышеизложенного информации, с учётом того, что банк ввёл такие драконовские тарифы со штрафами для своих клиентов, которые вынужденно привязаны к зарплатному проекту, напрашивается вывод: банк ПИВДЕНЫЙ НАХОДИТСЯ НА ГРАНИ БАНКРОТСТВА и решил поправить свое финансовое положение за счёт нас, простых работяг.
Для вирішення питань, у разі відсутності можливості завітати у відділення, пропонуємо використовувати дистанційні канали Банку:
— листування в інтернет-банкінгу «Південний MyBank»,
— на офіційному сайті Банку https://bank.com.ua/,
— спілкування в чат-боті у каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на Сайті Банку
— звертатись до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні),
— надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Для вирішення питань Клієнтів щодо дистанційного закриття рахунків в інтернет-банкінгу Банком ведуться відповідні технологічні роботи, що потребує певного часу для реалізації.
До введення доробки в дію пропонуємо Вам звернутись до організації-роботодавця, якою в рамках Договору про обслуговування зарплатного проекту було ініційовано надання зарплатної картки, для подальшого ініціювання нею листа щодо зміни Вам Тарифу «Для отримання доходів» з «Зарплатної картки» на «Картку для виплат» – ТП Стартовий, оскільки Ви вже не отримуєте заробітну платню на означену карту.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Все хорошо
Мои родители решили взять машину, не хватало некоторой суммы, решили взять потребительский кредит. Выбирали хороший тариф, нашли привлекательный с низкой ставкой в этом банке. Подали заявку, одобрили, подписали договор. Обслуживание в отделении понравилось, персонал вежливый, консультант рассказал условия в подробностях, не оставил вопросов без ответов. В целом только положительные впечатления от обращения в этот банк.
Написать комментарий