×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 41 | 41.5 |
Все курсы банка |
Списывают деньги с кредитки.
Лимит меняют без предупреждения, как только я написал в поддержку, о списании у меня денег, так мне сразу кредитный лимит в 2 раза уменьшили, было 10 000 гривен, стало 5000 гривен.
Всем кому интересно могу скриншоты как с телефона, так и ноутбука скинуть.
Так как я щас на другой уже работе работаю, то в этом месяце либо закрою карту ОТП банка либо по думаю как с этого можно хорошо денег выбить, ибо по сути дела это уголовное дело им за это светит.
Написать комментарий
Дурять при розрахунку відсотків(%) по депозиту.
1.Річний відсоток 10000/100*14,15=1415
2.На строк 7 місяців(210 днів, зазначено у договорі) 1415/365*210=814,1
3.Віднімаємо податки на дохід 814,1-18%-1,5%=655,35 (співробітник на відділенні нарахував таку саму цифру)
За перший місяць надішло 633,19 і надалі приходів(окрім 5 копіїок на місяць) непланується, з трьох спроб співробітник банку мені незміг надати пояснення цій ситуації. Основне пояснення що перший місяць порахували як 29днів бо перший день вкладу невраховується, але я нерозумію чому тоді неможливо здвинути виплату відсотків на день пізніше і розрахувати на 20 днів особливо в тому випадку коли такий вклад і перший місяць особливо важливий(99%).
Висновок: Відсотки в банку майже найменьші з більшості так щей дурять на розрахунку. Не рекомендую користуватись послугами данного банку.
Написать комментарий
Кредитний договір
P.S. договір на побутову техніку оформляла в Комфі ( супермаркет ВАМ біля Південного, Львів). Банківський представник Таня від OTP банку. Бреше та замовчує інформацію по договору, нав'язує послуги по кредитній карті.
Країна має знати своїх героїв.
Написать комментарий
Жахливий банк
Плюс до цього, мобільний додаток банку — взагалі пуста трата часу. Ні перевести гроші з рахунку на рахунок іншого банку, ні сплатити комунальні послуги, взагалі не реально. Для чого створювався і постійно оновлюється цей додаток? Та звичайно гаряча лінія. Без слова паролю ти не клієнт, потрібно звертатись тільки на відділення. Але уточнювати яке відділення немає сенсу, я запитала в оператора чи будь яке мені підійде — відповідь «так». Звичайно, на відділенні мені сказали що нічим допомогти не можуть і потрібно їхати саме в те, де оформлювалась карта.
На відділеннях безлад не меньший. При тому, що одна людина в приміщенні і черги немає, всеодно прийдеться чекати на свою «чергу».
Та останнє — кредити, або як каже реклама ОТП — розстрочки. За невелику суму вам підключають смс-інформування, яке має давати інформацію про платежі та справку після погашення, але смс як такі приходять один раз в 2 місяці або взагалі не приходять декілька місяців. Після оформлення вам обов’язково пропонують карту, або навіть не пропонують а примушують її взяти та нею користуватись.
Обслуговування що на відділеннях, що гаряча лінія, що мобільний додаток — все нульове.
Комментарии (2)
Банк та керівництво мають цілком формальний підхід до вирішення спірних питань.
До того ж в ОТПсмарт дуже явно мене позиціонував поповнити рахунок картки на 100грн. до 10-го Липня, це буцімто буде проявом лояльності до банку і мені за те знизять відсоткову ставку по картці (не знизили — друга брехня).
Зате ця чудо система ніде ( навіть дрібним шрифтом) не попереджала мене про потребу зробити певну кількість дебитових операцій, щоб я не влетів на комісію за неактивність. Однобоке налаштування системи, це явно неповага до власного клієнта!..
Така предісторія.
Далі було два оскарження даної комісії. Перше майже було успішне. Погодили що потрібно сторнувати дану комісію, але виконавець що вам це зробити зіслався на якийсь пункт і не зробив сторно.
Друге оскарження закінчилось офіційним листом, у якому мені розписали, що я невмію читати договори. Але найфееричніше це ствердження що не важливо коли я отримав картку головне коли відкрився рахунок. І от за неактивність рахунку з мене буцімто коректно списана комісія.
Маю заперечення цій тезі. Важливо дуже важливо!( шановне керівництво ОТПбанк) коли отримано і активовано картку, оскільки це единий інструмент користування рахунком. Покажіть но як без активованої картки провести навіть онлайн розрахунок ( чезер CV2) не можливо ж правда?! Система не пропустить операцію по рахунку, якщо картка мертва.
Тож виходячи з вище викладеного. По факту потенційну можливість проводити операції покупки я отримав лише 28-го Червня. 6-го Липня вніс 100грн. про які мене попереджали, як працівники так і система ОТПсмарт.
Отже виконував озвучені і описані вимоги банку.
А покупки не робив бо не мав потреби і НЕ знав що маю зробити певний оборот у торгових точках, щоб зайве не переплачувати.
А вже в Липні я дізнаюсь що в мене списали 30грн. комісії ( причому як завжди тихо списаної, бо СМС сповіщення на списання комісій відсутні). Тобто за два дні простою картки після активації. Чи не чудово!? 15грн. за день!
Тож після отримання листа в якому просліджувався чисто формальний підхід до розгляду ситуації. Без аналізу хрології подій дат і всього іншого, що є в клієнторієнтованому підході.
Просто є пункт, ви тупак не зрозуміли його, ідіть платіть далі.
Мною принято рішення закрити все від гріха подалі. І піти з банку.
Нікому не раджу туди навіть і заходити.
Бо дадуть вам картку 30 чи 31 -го числа і якщо ви скоро її не активуєте і не побіжете скуплятись нею зломивши голову. То першого числа вам вкатають комісію за неактивність.
Так би мовити: привіт! клієнте, ти вже нас порадував першими доходами продовжуй! А чи ми тебе порадуємо то ми ще подивимось.
Мій тел.093 490 09 85 на всяк вибадок. Можливо не всі в банку не поважають клієнтів.
Написать комментарий
Найгірший банк, що мені колись зустірчався
Написать комментарий
онлайн банкінг з минулого тисячоліття
Довбаний печерний сервіс. Ей там ІТ керівники, ви хоч моніторите конкурентів, моно чи приват24?
21ше століття на дворі…
Написать комментарий
Длительное ожидание и безразличность сотрудников
Сьогодні, 29.10 я вирішила забрати карту. На цей раз я не чекала і хвилини, але як виявилось, в отп краще чекати довго і отримати якісну консультацію, аніж швидко і так, як було у мене.
Дівчина, що мене викликала, спитала тільки що мені треба, навіть, не привітавшись!!! Коли я привіталась із акцентом до неї, я почула… тишу:)).
Це у Вас така корпоративна етика? Чи я якийсь не такий клієнт?!
Видавши карту, вона запитала чи є додаток Ваш ( він у мене був), потім сказала, що активувати я можу через банкомат.
Питання треба озвучувати, чи воно вже і так зрозуміле?? Для чого мені банкомат, якщо я сиджу перед Вами з вашим же додатком і можу там активувати карту? І в буклеті прописано те ж.
Ні пояснити по умовах повторно, ні на мої питання про поповнення карти дівчина не відповіла розгорнуто. Все витягувала, ніби я щось їй винна. В результаті відчуття лишилось, що хотіли поскоріше здихатись мене.
Мені не зрозуміле зовсім подібне обслуговування.
Надіюсь, в подальшому отп на Шота буде більш лояльним до клієнтів. Тому що те, що є на сьогодні — це не рівень банку, який позиціонує себе висококваліфікованим.
Написать комментарий
Самый ужасный банк, который только может существовать.
Написать комментарий
Банку не хватает острых ощущений?..
Но сегодня при попытке рассчитаться в интернете операция была отклонена, а в пришедшей смс указано, что «рахунок обмежено». Звоню в кол-центр на 044 (тут стоит отметить, что банк очень бедный, раз не может себе позволить линию 0800). Думаю, ладно: сейчас быстро мен верифицируют и решат проблему… Но не тут то было…
Сначала оператор минуты три думал (напомню, звонил я по межгороду не бесплатно), потом сказал, что нужно ещё поуточнять, мол, перезвонит. Ок.
Оператор сдержал слово и через несколько минут перезвонил. Оказалось, сработала какая-то «безопасность» и для решения проблемы мне нужно… с паспортом явиться в отделение банка!.. Вот только Банк и подумать не мог, что я физически нахожусь и работаю в городе, где нет отделений ОТП банка. Более того, на всю Полтавскую обл. отделений лишь 3… И это я молчу, что операцию провести мне нужно именно сегодня, а не завтра-послезавтра, иначе попаду на проценты.
Итак:
1) по ОТП карте я провожу несколько интернет-операций в месяц (одни и те же на протяжении последних 5-ти (!) лет);
2) банк, блокируя карт.счёт, меня об этом не уведомил, чем спровоцировал сегодняшнюю ситуацию невыполнения платежа по сроку;
3) я, как владелец карт.счета, не давал банку право без моего ведома проводить какие-бы-то-не-было «обмеження».
ОТП, в чем прикол? Не хватает острых ощущений и захотелось поподставлять постоянных лояльных до этого момента Клиентов?..
ТРЕБУЮ:
1) не позже понедельника 28.10. разблокировать мой карт счет и снять все ограничения с него;
2) принести публичные извинения (сюда в комментарии, не в личку) и заверения, что подобного произвола банк больше себе не позволит.
Комментарии (6)
Так потрібно працювати
Написать комментарий
Отсутствие договора с ОТП Банком — не дает гарантий спокойной жизни
Возникают риторические вопросы и пожелания.
1. Неужели при выдаче кредита сотрудникам банка сложно сделать пару звонков по оставленным в договоре телефонам (контактных лиц), чтобы в будующем уменьшить риск появления проблемного кредита. Как по мне — это дешевле, чем содержать хамовитого «коллектора».
2. Если появился просрочник, может нужно общаться с ним в спокойном тоне, предлагать решения выгодные для обоих сторон, все мы люди, у всех бывают сложные моменты. Здесь же наблюдаю обратное — главное запугать.
3. Исходя из предыдущего — неужели репутация банка стоит дешевле тех недополученых процентов. Согласен, нужно возвращать проблемные кредиты, но делать это нужно согласно букве закона и не пытаться запугивать и хамить ни в чем не повинным людям, это ж потенциальные клиенты, которые сами не станут связываться с банком да и своему кругу общения посоветуют обходить его стороной.
4. Как говорится, встречают по одежке, а это в случае с ОТП Банком — «удобство» связи с банком в виде платных телефонов 044…., а также «огромным» количеством ответов на отзывы на этом сайте.
И в заключение, кроме изучения этических норм поведения и прав человека, я бы посоветовал ознакомиться с понятием телефонный DdoS — это атака, направленная на то, чтобы телефонная линия определенного абонента была максимально занята, что привело б к определенным неудобствам. За это тоже предусмотрена криминальная ответственность описанная в разделе 16 Уголовного кодекса Украины.
Комментарии (5)
Без мого відома і згоди списали кошти з рахунку і відкрили депозит
Відкрив депозит в квітні 2019 року, 19 жовтня 2019 року прийшла смс про те, що гроші повернулися на рахунок з відсотками, все ніби нормально (перевірив в додатку – дійсно, депозит закінчився). Після цього 21 жовтня мені зателефонували і запропонували продовжити цей депозит, я відповів що подумаю і сам вирішу що робити зі своїми коштами.
Сьогодні я побачив смс про те, що з рахунку списано та сама сума, яка була при відкритті цього депозиту. Перевірив в додатку – дійсно депозит відкрився заново. Тобто без мого відома і згоди банк взяв і з мого рахунку списав кошти щоб заново відкрити депозит, хоча я не бажав його продовжувати на даний момент і при відкритті я вказував що не хочу автоматичної пролонгації.
Ви там взагалі страх втратили що жонглюєте грошима клієнтів як вам вигідно і хочеться??
Комментарии (1)
)))
Написать комментарий
ОТП банк, самый худший из всех банков, угрожают коллекторами, хотя кредитов я у них никогда не брала, просто была зарплатная карта
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Положительные тенденции
И если неделю назад при аналогичной ситуации кассир сказал, что у них ещё нет никаких разъяснений их юридической службы по этому вопросу, но всё же обслужил, как клиента, которого знает в лицо и по имени уже не один год, то сейчас в другом отделении, кассир которого видит меня первый раз в жизни, не возникло ни единого вопроса в связи с предъявлением загранпаспорта для идентификации…
Всё достаточно оперативно, профессионально и качественно.
Как и положено европейскому банку.
Комментарии (1)
Карточка Mastercard для поездок
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Профессионализм сотрудников
Написать комментарий
Самый отвратительный банк в Украине - нарушает права человека и все Законы
Комментарии (1)
У Рівненському відділенні немає долларів
Підкиньте хтось валюти до банку.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Написать комментарий