Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Приложение висит 3 сутки, пополнил телефон с киевстар юа оплаты нет, думаю может не туда забросил деньги не на свой номер связываюсь с колл центром — не могут назвать номер какой я пополнил але? вы серьезно? что за шарага средства могут прийти в течение 2 суток? Что Карл? А могут и не прийти. Але может у меня инсульт срочно нужно позвонить. Постоянно все виснет и глючит. В транзакциях не понятно когда платеж по кредиту и когда и сколько. Ощад200024 это нешто придуманное анунаками. Платеж произведенный в транзакции пишет время причем постоянно 00−00−00 Банк напоминает шаражкину контору просто сидят и никто ничего не делает как всегла кроме рядовых сотрудников которые за копейки впахивают за семерых.
maramit 6 сентября 2025, 11:02
Вчора зіткнулася з проблемою в застосунку Ощад 24/7 Просто не змогла увійти до застосунку. Подзвонила на гарячу лінію, там сказали, що треба видалити застосунок та загрузити новий. Зробила, але без результату.
Подзвонила на гарячу лінію знов, запропонували видалити аккаунт и знов зареєструватися. Зайшла на сайт, зареєструвала новий аккаунт, але в застосунок увійти не можу. Намагаюся додзвонитись до гарячої лінії, але відповідає бот, перекидає дзвінок на оператора, але оператор не виходу на зв’язок. Таким чином застосунок не працює, з оператором зв’язку немає, що коїться з застосунком зрозуміти не можу. Надайте, будь ласка, пояснення, що робити?
Ollegio Pavlyk 6 сентября 2025, 8:39
Те, що зі мною відбулося 05.09.2025 у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.

Мета відвідування банку — повернути свій борг готівкою за номером картки не клієнта Ощадбанку, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.

Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки клієнта іншого банку, електронний пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.

Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.

Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт на поповнення готівкою, до п’яти тисяч гривень. Тому, подальші мої дії були неможливі, система просто зупинила обробку будь якої інформації.

Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень, була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.

Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію, дзвонячи на Гарячу лінію Ощадбанку і того банку, клієнтом якого я є.

Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою, коли я залишився у відділенні банку без грошей і будь якої квитанції про неуспішну банківську операцію.

Уявіть, що я відчував у той момент?

А проблема була от у чому!

Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Тож, чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?

Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937 («пілотний проект»).

Ми разом з администратором відділення, ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал в якому залишилися кошти (готівка). На це, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.

Але, вона промовила, що для тоді треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі, як що я не клієнт Ощадбанку.

Отже, рішення, як завжди, лежало на поверхні:
1. Треба стати клієнтом Ощадбанку;
2. Відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.

Я звичайно погодився на це, бо вкрадені Ощадбанком гроші мені не збиралися повертати. І це не виглядає як шахрайство з боку Ощадбанку?

Далі, мій психологічний стан: я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю себе обікраденим, не інакше.

Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Анкета-Заява SC-13340079 про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші які пообіцяли повернути впродовж 30 днів.

А як би хто інший поступив на моєму місті?
Людмила Кадуева 5 сентября 2025, 15:01
Живу на неподконтрольной территории. Кадуева Людмила, мне 80 лет, моя пенсионная карта *3737 была заблокирована в декабре 2024 года без предупреждения и объяснения причин. На карту ощадбанка получаю пенсию, других средств к существованию не имею. Люди помогли подать заявление на идентификацию, я ее прошла, но мне ничего не разблокировали в марте. Попросила помочь повторно подать заявку, 5.09.25 снова по видеосвязи ответила на все вопросы, на что получила ответ от оператора — приезжайте в банк. Это нарушение любых общечеловеческих норм, любых договоров, блокировать единственные деньги пенсионера. Приехать через несколько стран на подконтрольную территорию я не смогу по ряду причин — в которых и возраст и отсутствие денег на поездку и проживание.
Если кто-то может мне помочь в решении моей проблемы с банком, пожалуйста сделайте доброе дело.
Также я писала в чат банку и звонила, оператор пишет мне общие фразы о праве блокировать деньги банком и предлагает приехать в отделение.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vittoria7 2 сентября 2025, 16:47
Мама пенсионерка, брат на вийни.у мами предоплаченная картка, по которой она всегда получала деньги.одеса, Ощадбанк.мало того, что пришлось пенсионеру ехать 5 раз в разные банки, где дают разные удивительные ответы так еще, обещают заказать деньги и потом опять не дают.вы что, издеваетесь? Нет в нас ни долгов, ни оплат электронными деньгами ком услуг, никакого уведомления!!! Як можно було самолично заблокировать карту пенсионеру без предупреждения и издеваться над ним!!(! карта prepariad, европейская) Будем жалуватись!!! Как можно платит вашу пенсию пенсионерам и не видавати допомогу вид детей на лекарства и ваши цени!!! ганьба пс: якшо вы робите систему як у европ -де можливи то забязатись напряму з банком из-за границы? Ни один бот ничего не работает на ваших платформах, все один сплошной обман и издевательство
toxa07 2 сентября 2025, 9:18
Являюсь клиентом данного банка примерно 10 лет. Никогда никаких нареканий не было. Но тут столкнулся с бредовыми нововведениями, о которых нигде не пишут в виду «запобіганню шахрайству». 30.08.2025 при попытке поплнить счёт мобильного вместо проведения платежа получил сообщение, что платёж отклонён ввиду «перевищення ліміту платежів за довільними реквізитами». После этого заблокировало аккаунт, а Ощад24/7 и порекомендовали позвонить на горячую линию. При звонке и общении с автоответчиком удалось восстановить доступ к аккаунту. Но при повторной попытке пополнить мобильный ситуация повторилась. При это к вышеуказанному добавилось, что данные карты скомпрометированы (каким, интересно, образом если использовалось исключительно приложение от Ощада и данные карты нигде больше не фигурировали) и для разблокировки нужно обратиться в любое отделение банка. При обращении на горячую линию сказали, что есть лимит на пополнение мобильного, но он не разглашается ввиду «запобіганню шахрайству». И что интересно, лимит составляет 499 грн, но не более 60% (или 80%, точно не запомнил) от остатка на счету.
Визит в наше отделение результата не принёс, так как нужно, оказывается, обратиться в отделение 1 или 2 уровня, а у нас оно единственное и только 4 уровня. Отделение, в котором якобы могут помочь находится в другом городе и съездить туда нет возможности в данный момент.
Колл-центр ничем помочь не может, отфутболивают, ссылаясь на негласные лимиты и необходимость посетить отделение нужного уровня для решения проблемы.
К девушкам, работающим в нашем отделение претензий нет, чем могут всегда помагают.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Катерина Попадченко 29 августа 2025, 17:25
Доброго дня! Користуюсь відділенням по вул. Полтавський Шлях, 1/3, м. Харків. Все подобаеться. Особливо співробітниця Дар«я. Дуже привітна, добре пояснюе, рекомендую. Дякую)))
Допомогли мені швидко все оплатити
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maryna Dashko 22 августа 2025, 0:06
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 149
14.07.2025 р. я писала про те, як у ТВБВ 10007/0265 ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя замість заяви на розірвання договору мені підсовували на підпис заяву на приєднання до ДКБО, ще й з пунктом: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.» (див.: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/399430/
Ось якою є офіційна реакція державного «Ощадбанку» на скаргу про спробу шахрайства у його відділенні: «АТ „Ощадбанк“ (далі — Банк) було уважно розглянуто Ваше звернення, яке надійшло до Банку 30.07.2024 (це було моє друге звернення), за результатами повідомляємо наступне.
Банк у своїй діяльності керується Конституцією та чинним законодавством України,
в тому числі нормативно-правовими актами Національного банку України та локальними нормативно-правовими актами Банку.
Відповідальними службами Банку було встановлено, що розташування камер систем
відеоспостереження у ТВБВ не дає можливості встановити дії, які відбулися 11.07.2025 на робочому місці провідного економіста відділу роздрібного бізнесу ТВБВ № 10007/0265 філії- Запорізького обласного управління АТ „Ощадбанк“ під час Вашого обслуговування.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Порядком організації та проведення
службових розслідувань в АТ „Ощадбанк“ затвердженим рішенням правління
АТ „Ощадбанк“ від 20.02.2024 (протокол № 15, питання 1176), вважаємо за недоцільне
проведення службового розслідування/перевірки за фактом викладеним у Вашому
зверненні.».
Тобто замість розслідування — відмова через «неправильно розташовані камери». Інші докази (наприклад, фотокопія заяви на приєднання до ДКБО), сам факт виклику поліції банк вирішив проігнорувати.
Висновки робіть самі.
Найголовніше. За моєю заявою та після оскарження мною бездіяльності поліції в суді, було відкрито кримінальне провадження від 29.07.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України (замах на шахрайство). Мене офіційно визнано потерпілою у цій справі.
Наразі триває досудове розслідування.
Буду й далі інформувати про подальший перебіг подій.
Olena285 20 августа 2025, 20:13
Отделение по адресу: Винница, пр-т Юности, 45-А
Сьогодні у відділенні Ощадбанку м.Вінниця Юності 45а працівниця відмовилися прийняти без черги 85-літню жінку інваліда 1 групи, змусили чекати майже годину. Аргументуючи тим, що посвідчення пенсійне інваліда 1 групи і навіть, висновок МСЕК, де зазначено, що це інвалід 1 групи по зору, які були представлені працівникам ощадбанку, було не достатньо. Яка ганьба! Де ваша людяність і порядність?
1508BSV 15 августа 2025, 14:03
Реальний графік роботи відділення в м.Умань, вул. Небесної Сотні ,17/1, не співпадає з заявленим, що створює незручності.
Не вказано, що у працівників відділення обід з 13.00 до 14. 00.На сайті банку немає інформації про обідню перерву. Адміністратор відповіла, що відділення працює без обіду. Але по факту — у відділення з 13.00 до 14.00 неможливо звернутися, бо зачинено через обідню перерву.
Нічого не маю проти законного права працівників на обід, але отримання недостовірної інформації про графік роботи відділення банку створює не дуже гарну репутаційну картинку.
Дякую за увагу
african 14 августа 2025, 10:08
Я є клієнтом Ощадбанку дуже багато років. Вітдоді коли ця контора була совковим монстром, до сьогоднішнього дня…зміни звичайно є, наприклад додаток набагато кращій став…
Але стикнувся з такийм — питання ліміту переведень з карти ощадбанка на свою карту іншого банку.
Напередодні у мене закінчився депозит, який був оформлений в ощадбанку і він повернувся на мою карту.
Новий депозит вирішив не оформлювати у зязку з низкими відсотками та вирішив перевести його до іншого банку.
Послуги переводу доволі коштовні і приносять дохід самому банку…але! В ощадбанку є Меморандум…який забороняє перкази між картками на сумму більше 100 000 грн. і потрібно йти в банк (навіть не можна зробити це віддалено) з документами, які підтверджують походження ціх коштів. Алеж інших коштів не надходило, рух коштів прозорий… невже не можна подивитись рахунок ???
По факту я не може переказати (незважаючи на коштовну комісію) свій депозит.
По суті прикритий рекет у стилі 90х років.
Яка реакція буде людини, який відмовляють керувати своїми коштами…звичайно, повний розрив з таким банком, закриття рахунків.
Добре що раніше перевів пенсію до іншого банку, тепер закрию решту рахунків.

Також додам, що в договорі вказано повернення депозиту на вказану дату, а повертають тільки на насупний день…в інших банках такого немає.

Не раджу іншим відкривати тут депозит.
Відділення 10001/041
У відділенні непрофесійний та некомпетентний у вирішенні службових питань персонал.
Працює тільки один касир, банківський термінал не працює. Організації роботи та контролю з боку керівника відділення немає. У зв’язку з викладеними проблемами величезна черга людей і затримка в обслуговуванні.
Все як в сберкасі за радянських часів (
fordfokus2486 7 августа 2025, 17:34
Маю прострочення по кридитній карті в зв’язку з блокуванням рахунків виконавчою службою рахунки розблокував мав баланс по зарплатній карті 23900 зняли все за що жити сім'я я жінка двоє неповнолітніх дітей і це все під час дії військового стану ощад ви дно…
visha55 7 августа 2025, 9:41
На заправці UPG була оплачена певна сума (списано за карткою).
Однак, там було технічне неспрацювання і сума була повернута. Чеки — в наявності.
До цього часу це повернення не надійшло мені на картку.
У той же день дзвонив на службу підтримки де з’ясувалось, що сума дійсно знаходиться в 'режимі повернення' і буде зарахована за 2 дні.
Пройшло 4 дні…
Hannabrich 5 августа 2025, 14:08
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 21 (пом.1-А)
Ми переселенці з Донецької області, Моєму батькові 86 років (ходить на милицях, т.як зломана шейка бедра) Коли банківську картку батька заблокували, ми приїхали до відділення банку на перезапуск картки. Нам сказали що картки будуть через дві неділі, гроші в кассі з паспортом батько зняти не сміг, йому відмовили ссилаючись на те що він з іншої області. Скажіть це правомірно? Людина — яка є клієнтом ощадбанка не може зняти зі свого рахунку кошти?
98809956 5 августа 2025, 9:49
Встановив мобільний додаток, надав всю необхідну інформацію, пройшов всі етапи. На останньому екрані: «Запит відхилено». І все, немає жодних пояснень, чому саме запит було відхилено та що з цим робити.
lenja 4 августа 2025, 13:46
Я є клієнтом Ощадбанку багато років. Загалом банк непоганий, причому останнім часом змінюється на краще, але іноді бувають проблемні ситуації. Про одну таку й розповім. Я купив новий телефон і налаштовував у ньому додаток Ощадбанку. Випадково натиснув кнопку СМС-інформування і відразу скасував його. Яке ж було моє здивування, коли наприкінці місяця у мене списали 25 грн. за СМС-інформування! Телефоную на Гарячу лінію, пояснюю ситуацію. Так, кажуть, о 10:44 така послуга була підключена, о 10:45 — відключена, автоматично були списані гроші. Намагаюся пояснити оператору, що послуга менше хвилини була підключена, ніхто нею не користувався, автоматично списалося, але ж ви — жива людина! І розібравшись у ситуації — можете її виправити. Так і не зміг переконати оператора. Зрозуміло, 25 грн. сьогодні не такі великі гроші, але тут питання принципу. Якщо так відбувається, чому не можна ввести функцію «підтвердити вибір»? На всі дії у банкінгу. Просто та дешево! Але тоді не буде грошей з повітря!
Лариса Сухорукова 1 августа 2025, 11:42
Ощадбанк — монополіст по випуску Карт Киянина. Я пенсіонерка маю таку карту яка дає мені право безкоштовно користуватися транспортом. Іноді Київська адміністраціє робить виплати, це може бути 100 — 400 грн на рік, але я про це не знаю, бо ощад же не висилає СМС, за це треба платити. Так от якщо пенсіонер не знає про ці кошти і не користується ними, то ощад починає знімати по 100 грн в місяць за обслуговування пенсійної картки!!! При чому закрити банківську картку, щоб працювала тільки карта киянине неможливо. Фактично Ощадбанк бере 100 грн на місяць за обслуговування Картки Киянина і це при пенсії 3000 грн!!! Ощадбанк користується своїм монопольним положенням і грабує пенсіонерів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mprusi 28 июля 2025, 9:23
Отделение по адресу: Чернигов, ул. Шевченко, 37
Банкомати Ощадбанку не видають готівку. При спробі зняти готівку на екрані банкомату прописано що можна знімати 25 000 кожні 3 години, по факту ж при спробі зняття суми 25000 або 20000, 15 000 … видає помилку: з технічних причин ваш запит тимчасово не може бути виконаний. Пробувала в трьох банкоматах міста Чернігів та в одному банкоматі смт. Куликівка. Перша спроба зняття 22.07, остання 27.07. Спитала співробітника відділення (Чернігів, Шевченка, 37) чому банкомат не працює — вона відповіла що не знає, спробуйте знімати в інших банкоматах. На гарячій лінії відповіли що це питання не до них це треба шукати інкасаторів. Отака допомога…

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11 11.85
USD 41.85 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 11 11.85
USD 41.85 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝