Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ptanko 4 сентября 2024, 20:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Алексеевская, 13-Б
Висловлюю щиру вдячність головному економісту відділу Роздрібного бізнесу ШИЛО Юлії Григорівні за компетентне обслуговування клієнта 02.09.2024 року. Привітна, чемна, уважна та професійна спеціалістка. Швидко надала необхідні послуги та поради стосовно подальшого користування банківськими продуктами ОщадБанку. Бажаю подальших успіхів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Раїса Головаш 4 сентября 2024, 12:15
Пенсіонерка Раїса Іванівна м. Донецьк, не була забрана карта з м. Маріуполь. Їхати на підконтрольну територію відкривати нову карту, неможливо за станом здоров’я. Чи можна пройти відео індифікацію дистанційно для відновлення банківського рахунку, представивши всі документи, доступ до програми не маю, номер телефону вже інший. У ПФУ індифікацію пройшла, сказали на інший банк не можна перевести пенсію, оскільки статус ВПО і потрібен лише Ощад Банк. Дія підпис не маю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Stavskiy77 4 сентября 2024, 6:53
Доброго ранку. При відкритті онлайн депозиту, мій переклад між своїми картами було заблоковано. Що робити?
QAZWSX123123 3 сентября 2024, 12:53
Банк, який займається шахрайськими діями.При закритій кредитній історії в УБКІ, без дозволу клієнта збільшує в рази ліміт на кредитній картці з якої потім шахраї списують кошти.Схоронність коштів клієнта банк не забеспечує.
Ліміти при переказі коштів з картки на картку для шахраїв не існують.
Всі вкрадені кошти шахраями банк вішає як заборгованість на клієнта, а також нараховує відсотки.
Моя порада: закривайте рахунки і тікайте з такого банку.
Ілля Володимирович 30 августа 2024, 18:49
Банк лайно. Прикро що держава має такі активи, які обирають своїх сліпих королів не вказуючи приховані комісії за конвертацію валюти та комісію за проведення комісії за проведення платежу з купівлі валюти за оплату товару за кордоном. Комісію потрібно вираховувати на колінці у розпіареному додатку. Змінилась вивіска та ремонти відділень сутність старої школи залишилась. Банк смердить тьфу
Innaperevertana 28 августа 2024, 16:08
Отделение по адресу: Сумы, ул. Ильинская, 49
4 місяця працівники банка не пересилають інформацію за платіжним дорученням Національної гвардії України, згідно якого повинні перерахувати кошти до м. Києва
Mmarinina 22 августа 2024, 16:39
07.07.2024 снимала деньги в банкомате приватбанк, банкомат деньги не выдал,08.07.2024 обратилась в отделение Ощадбанка, написала заявление, изначально говорили ждать около 30 дней, пока будет проводиться расследование, так сказали и в отделении и на горячей линии.Спустя 30 дней, сказали ждать ещё, пока не пройдет 45 дней.По сей день (22.08.2024) никаких результатов!!! Сколько ещё ждать мне мой деньги???
Latinosruslan 21 августа 2024, 10:20
Отделение по адресу: Полтава, ул. Ивана Мазепы, 13
Это вообще нормально когда, вопервых ощадбанк выдает «Карту для социальных выплат» в которых из социальности одно название, так как она вообще никак не защищена. Потом второй вопрос это нормально, когда ощадбанк по запросу исполнительной службы уводит эту карту в минус, потом списывает ВСЮ (100%) соцвыплату карта все еще в минусе, а то что они списали не светится нигде от слова совсем, по крайней мере месяца 2 до сих пор в дие не видно, что им поступили списанные средства. И как можно блокировать несуществующие суммы по исполнительному и загонять в искуственный долг???
АТ «Ощадбанк» порушує мої права і затримує перерахування коштів.
Я. ПанченкоЛ.Г. ()отримую заробітну плату поштовим переказом на Укрпошті.
13.08.2024 УДКСУ у Яготинському районі оплачено по системі Клієнт- Казначейство Яготинському ліцею № 1 кошти в розмірі 5000 грн для перехування на Укрпошту моєї заробітної плати за 1 половину серпня 2024 року.. Отримувач Укрпошта. Надавач платіжних послух отримувача АТ «Ощадбанк».
Згідно Законодавства України я повинна отримати кошти до 20 числа поточного місяця. Кошти банком на Укрпошту не перераховані і мною не отримані. Хто буде сплачувати штрафні санкції?
В квітні поточного року АТ «Ощадбанком» було затримано перерахування моєї заробітної плати на Укрпошту на 30 днів.
Зверталася неодноразово листом до контакт центру АТ «Ощадбанк» але некомпетентні «спеціалісти» відсилають мене до прокуратури.
Прошу притягнути до відповідальності некомпетентних осіб з АТ «Ощадбанку» і найти мої кошти для виплати заробітної плати.
Мій номер тел 063423 73 19
TechnoSmith 20 августа 2024, 21:01
Не розумію, як тут додати скріншоти з діалогу з банком. Звернувся до підтримки, щодо непрацюючих переказів між картками. Результат — 0.
Марія По 20 августа 2024, 17:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Академика Янгеля, 4
Замовляла послугу отримання великої суми в касі банку на тиждень. Наступного дня мені зателефонували з банку та повідомили, що я можу забрати готівку, думала, що будуть проблеми, бо суми великі, але все пройшло швидко та просто. Касир Людмила швидко та професійно мене обслужила, була дуже віічливою і посміхалася, загалом дуже приємне враження залишилося після спілкування.
Також була присутня ввічлива дівчинка менеджер, привіталася коли я зайшла в банк. Про банк загалом враження теж хороше: чисто, світло приємна атмосфера, ремонт хороший, є зручний диван для очікування клієнтів, є вода в кулері і стаканчики. Ще раз вдячна працівникам за професіоналізм.
valutafinance 19 августа 2024, 17:47
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 7/11
Я Вінокуров І.С зіткнувся із ситуацією, коли мій банківський рахунок було заблоковано після того, як на нього протягом 19 днів надійшло 15 410 грн у вигляді п’яти окремих переказів. Один із цих переказів був використаний для покупки товарів у супермаркеті. Водночас мої офіційні доходи підтверджуються сумою у 4 млн грн. Усі ці кошти використовувалися виключно для особистих потреб, зокрема на оплату житла, покупку ліків, товарів повсякденного вжитку тощо.

Вважаю дії банку необґрунтованими, оскільки сума в 15 410 грн не є такою, що потребує застосування заходів блокування рахунку. Відповідно до статті 1060 Цивільного кодексу України, банк зобов’язаний виконувати платіжні доручення клієнта, якщо вони не суперечать вимогам законодавства.банк має право відмовити у виконанні операції лише у випадках, передбачених законом, зокрема, якщо є підозра на відмивання коштів або фінансування тероризму.

Я не займаюся жодною діяльністю, що могла б кваліфікуватися як незаконна, і не здійснюю фінансових операцій, які б мали ознаки відмивання коштів. Тому Крім того, відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк має право відмовити у виконанні операції лише у випадках, передбачених законом, зокрема, якщо є підозра на відмивання коштів або фінансування тероризму.

Закликаю банк до негайного розблокування мого рахунку та надання письмового пояснення щодо причин цих дій. В разі відмови залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду з метою захисту своїх прав відповідно до статті 55 Конституції України та статей 16, 17 Цивільного кодексу України. б мали ознаки відмивання коштів.
tbezn63 17 августа 2024, 9:48
Відкрила собі валютну картку віртуальну, періодично купляю долари. Вчора підійшла до відділення, хотіла зняти готівку. В банку в цьому відмовили без наявності фізичної картки. Тобто банк відмовив у знятті власних коштів з рахунку! Все більше впевнююся, що Ощадбанк застряг в минулому столітті.
ShevOl ShevOl 15 августа 2024, 15:39
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 97
13 червня 2024 року звернулися до відділення 10026/0126 м. Києва на оформлення грошового вкладу, який належить померлому клієнту Ощад. У відділення були надані всі документи в оригіналі, в тому числі Свідоцтво про право на спадщину, на підставі документів була видана пластикова карта на яку мали зарахувати гроші. До сьогодні зарахування не було. Сьогодні, 15.08. звернулись у відділення і почули, що треба заново подавати всі документи, оскільки працівник який їх приймав 2 місяці назад наразі у відпустці, а до цього часу вона не змогла чи не хотіла оформити вклад. Чи може вкрала?
Така політика ощад до родин загиблих Захисників?
Kulyk2804 14 августа 2024, 13:54
Зателефонувала на гарячу лінію з приводу питання по депозиту. Представник контакт-центру взагалі не зміг нічим допомогти. Був грубим. Депозит повернули на карту, яка давно вже не дійсна. Постає питання яким чином відбувалась пролонгація депозиту по картковому рахунку, який давно вже закритий. Найбільше мене вразив той факт, що працівник наголосив на тому, що я як минулий працівник банку маю знати все за депозити. На той момент я не працювала в Ощаді вже як 2 роки, не займалась дапозитами і взагалі телефоную як користувач. Хто буде відповідати за розголошення такої інформації? Чому взагалі незнайома мені людина вказує мені де я працюю і що маю знати? Шокована!
Олена Якубенко 13 августа 2024, 19:34
Мені заарештували в Ощадбанку Пенсійний рахунок, на який я отримую пенсію на дітей по втраті годувальника. Виконавець сказала, що бак не повинен був блокувати даний рахунок і що це питання я зможу легко вирішити в Головному відділенні банку м.Київ, вул.Госпітальна 12 г. Я туди поїхала. Співробітниця банку навіть не глянула ні документів, ні мої рахунки. Просто сказала, що якщо заблокували, то все правильно і шаблонно що їм потрібне розпорядження від Виконавця. На мої аргументи, що їх дії незаконні вона почала мені доказувати що таких рахунків як Пенсійний чи Для соціальних виплат взагалі не існує. Коли ж я показала довідку, видану відділенням Ощадбанку, де я відкривала данний рахунок де написано що він Пенсійний співробітниця мене грубо послала в моє відділення. «То йдіть туди, де вам цю довідку видали!!!» Вибачте, це компетентна відповідь працівника??? Повне небажання вислухати і розібратися в питанні. В онлайн чаті лише шаблонні відповіді. Я пішла повторно у своє відділення, де мені спокійно все роз’яснили. АЛЕ я вважаю, що Ощадбанк порушив закон, заблокувавши кошти на дітей.
57660678 13 августа 2024, 13:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Раніше не мав суттєвих претензій до банку. Стикнувся з абсолютно некомпетентним персоналом. Треба було обміняти $100 серії 1996 року. По-перше, касир десь вешталася протягом 10 хвилин. Інша каса не працювала з якихось технічних причин (касир рахувала дріб'язок). Коли повернулася «працююча» касир — відмовилася прийняти купюру, бо десь щось там у неї засвітилося. Підстав і заяв щодо несправжньості не було. Захотіла її забрати під комісію, при чому з терміном очікування 6 місяців, а плати зараз (!). Тобто віддай гроші, ще й сплати за це. Не дивлячись на те, що на купюрі не було жодних видимих недоліків, згідно з державним сайтом сполучених штатів, що надає детальний опис відповідності. Також, згідно з постановою НБУ про валютний ринок, згідно з завіреннями дирекції ощадбанку, що проблем не виникне з будь-якими долларами сша, будь-якого року, і про те, що банк не має права відмовити клієнту в прийнятті купюри, справжність якої можна перевірити (що і було зроблено) навіть керівник відділення пояала вигадувати причини, які не співпадали зі словами касира, користувалася суб'єктивними думками, які неможливо довести і відверто не знається на правилах (шукала 15 хвилин на сайті ощадбанку, як би відмовити, не знає постанови нбу і ощадбанку). При всьому не було надано жодних підтверджень своїх слів. Було використано в спілкуванні: ваша купюра неплатоспроможна, потім можливо неплатоспроможна, потім ми ж не знаємо, треба звертатися до нбу. Виходячи з вищезазначеного — я бачу некомпетентність і відверту відсутність орієнтації на клієнта. Як добре, що закрив рахунки в цій організації рік тому.
І наостанок, саме в цьому відділенні постійні перебої в роботі банкомату.
Якщоья вказав адресу неправильно — уточнення, на розі вулиць Архітекторська та Ільфа і Петрова.
NRNadinni1 10 августа 2024, 10:43
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Минайськая, 34 В-Г
Зверталася з приводу отримання спадщини.Поиїхала з-за кордону, подала всі документи та сформувала в відділенні заяву.Менеджер Марина повідомила, що у будь-якому разі зателефонує через 7 днів, щоб повідомити результати подання заяви.Вона так і не зателефонувала, натомість я намагаюсь другий тиждень кожного дня додзвонитися і вони не беруть слухавку.Це якийсь жарт, мені треба їхати з-за кордону, щоб по факту також не отримати ніякої інформації.
SvitlanaKelly 9 августа 2024, 16:05
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
На рахунку банку заблоковано кошти у сумі 28000 гривень з 1.08.2024. Картка активна. Банк не попереджав про блокування. Кошти мало того, що власні то ще й кредитні з мфо взяла. Скористатись ними не можу. Банк не компетентний навіть у фінансовому законодавстві. Згідно нього, він може або відмовити у обслуговуванні або ж обслуговувати як слід. Згідно зі слів банку блокування відбулось на суму 10 400 гривень, бо клієнт монобанку подав скаргу щодо переказу на вказану суму. Однак клієнт моно подавав скаргу на 1400 які вже повернено і даний переказ був навіть не на карту ощаду, а на мою картку іншого банку. А сума 10400 гривень переказана з мого банку на мій же рахунок Ощадбанку. Контакт центр відправляє на відділення. У відділенні керуюча не компетентна у питаннях взагалі. Каже, що мають право забрати мої кошти і не повертати. Геніально! Також підвищує тон, дозволяє собі поводитись не професійно та засуджувати клієнтів, навіть не маючи інформації чіткої. І не в змозі вирішити питання. Прошу банк прийняти міри стосовно даної особи та поставити її на місце. І навчити етичному та професійному спілкуванню з клієнтами. Також прошу звернути увагу, що банк незаконно утримує мої кошти. Банк або відмовляє в обслуговуванні або ж розблоковує доступ до коштів. Також передаю дану скаргу до НБУ. Будьте обережні. Прізвище керуючої Мудрик
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ira2001 8 августа 2024, 15:52
Я клієнт ПриватБанку, я запитала кошти в банку Ощадбанку. Банкомат не видав готівку, але кошти були списані з рахунку, заявка передана в опрацювання ще в день здійснення операції. Вже пройшов термін опрацювання, але банк не реагує на заявку і не врегульовує питання. Кажуть ще чекати. Кошти не повернули, вважати це шахрайством і звертатись в поліцію?

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝