Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Андрей Клименко 17 мая 2024, 15:54
Ощадбанком 24.04.24 була заблокована зарплатна картка, яка є єдиним джерелом існування в прифронтовому місті (Запорізький район) по виконавчому провадженні з цієї зарплатної карти на підприємстві робилися відрахування 20 процентів на погашення заборгованості. Картку було заблоковано незважаючи на ці відрахування. 1.05.24 судовим виконавцем до Ощадбанку була направлена постанова на дозвіл користування дозволеною сумою дві мін.зарплати. Станом на 17.05.24 картка банком не розблокована, Запорізьке відділення ніякої інформації не дає. Хто може дати відповідь, коли буде розблоковано картку? І що робити людині без копійки грошей?
Доброго дня в мене склалась така ситуація що в суді помилково вписали мій індефікаційний код в документи колишнього чоловіка і виконавча не перевіривши все це наклала арешт на мій рахунок 30 квітня 2024 року я пішла в суд і виправила помилку в той же день виконавець зняла арешт але банк чомусь вже як другий тиждень не може розблокувати мій рахунок. Вибачте мене але чому так довго. Говорять чекайте два три дні та скільки може бути ті 2−3 дні.
zxcvbnmvova1978 16 мая 2024, 13:16
Три недели Банк не может снять арест зарплатой и кредитной карты хотя все документы для разблокировки у них есть. В стране военное положение оставили полностью без средств существования. Нету возможности купить продукты питания лекарства. Хотя требуют оплатить ихний же кредит. Худшего банка в Україні я не бачив. При первой возможности перехожу в другой Банк.!!! Без совестные! Ощад ни советую ни кому!!!
Liliya1234567 14 мая 2024, 19:27
2 травня постанова від виконавця вже була в програмі Ощад банка, мені показала спеціаліст банку в їх програмі.Сказала, що протягом 3 днів банк розблокує кошти.Вже пройшло майже дві неділі-на всі мої питання одна відповідь-чекайте.
Це картка для соціальних виплат.Я мати одиначка, двоє дітей банк залишає без засобів існування.Банк як приват -розблокував ще 2 травня.Ощад банк ігнорує клієнтів, кормить обіцянками і не відає дитячі кошти.Дуже прикро що в такому скрутному становищі доводиться відмовляти дітям в засобах існування.
Звонила на гарячу лінію НБУ там відповіли, що в ощад банку треба чекати довго бо це такий банк-на моє питання на якій підставі-відповіді не дали.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BIELIKOVA OLENA 14 мая 2024, 17:22
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Гагарина, 115
Згідно з постановою Нац.банка, банк повинен блокувати дебітові рахунки клиєнтів за виконавчим провадженням. Але блокує кредитні нульові рахунки и протизаконно «загоняє» кредитку в мінус.
Леся Стрийська 13 мая 2024, 16:47
Доброго дня. 30.04.2024 банк заблокував рахунки згідно виконавчого провадження. В цей день ситуація із виконавчою службою була вирішена та 03.05.2024р до банку надійшли документи про розблокування рахунку від виконавчої служби. По сьогоднішній день рахунок в ощадбанку не розблокований. Ніхто не може надати конкретних термінів. Відсилаються на чергу. Мені розблоковані усі рахунки в усіх банках крім ощаду. Термінів для Ощадбанку не існує? І це державний банк
zarbazan 13 мая 2024, 12:35
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Гагарина, 115
Співпрацюю зі «ОЩАД БАНКОМ» (м.Дніпро пр. Гагаріна 115) вже кілька років.
Персонал банку: завжди привітний, обов’язковий, якісно пропонує банківський продукт, має високу кваліфікацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natali0909 13 мая 2024, 12:07
Дякую дівчатам відділення, завжди привітні, з радістю допоможуть у вирішенні любих питань стосовно роботи з картою і в особистому кабінеті і біля терміналу!!!
Ви можете дати відповідь на любе питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natta2000 13 мая 2024, 11:26
Зручне, чисте відділення, гарні дівчата завжди допоможуть все пояснять. Касири на своєму місці, уважні, відзивчиві.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Helena111 13 мая 2024, 11:13
Задоволені якістю роботи відділення з клієнтами, якісний сервіс та гарне обслуговування
nadyab84 12 мая 2024, 21:46
Отделение по адресу: Полтава, ул. Б. Хмельницкого, 28
Уже дві неділі не можуть зняти арешт з зарплатного рахунку, виконавець винесла постанову 29.04, звернення на гарячу лінію нічого не дало, стандартні відповіді. А ще я дізналася новий темін вирішення питань, «в порядку черги»)))) як на базарі, в жодному документі не зустрічала такого виду термінів вирішення питань.
25.04 банк здійснив арешт карткового рахунку, 26.04 приватний виконавець надіслав необхідні дані в банк щодо зняття арешту з картки. Банк досі не зняв арешт і продовжує знімати кошти, які туди надходять! Туди надходить пенсія! Це карта інваліда-пенсіонера!!! В відділенні банку нічого окрім «чекайте» сказати не можуть, на гарячій лінії тим паче! Що за знущання над клієнтом??? На що жити і платити комунальні?!!!
tin36 10 мая 2024, 9:55
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 49/51
Відкривала картку для власних потреб. Виявилося, що можна відкрити картку для дитини. Син давно просить власну картку. Менеджер Ірина Непомяща дуже швидко все оформила. Моя картка оформлена миттєво, картку сина чекаємо. Дякую!!! Гарних клієнтів і гарних продажів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Аркадий Шнеерсон 9 мая 2024, 19:44
Банк блокує зарплатні, пенсійні, соціальні виплати, допускаючи до рахунку третіх осіб, крім того, банк не має права роспоряджуватись на свій россуд суммами рахунків клієнтів, тому кожному чий рахунок заблоковано банком, повинен звертатися про порушення своїх майнових прав до поліції. Так як, що зарплата, що пенсія, що соціальні виплати є єдиним джерелом існування.
Ці шахрайські дії банку підтверджуються банком тим, що ні в жодному відділенні, будь-який консультант, не може надати інформації що до строків розблокування карт, гаряча лінія просто не працює, а гроші з рахунків утікають в невизначенному напрямку.
Що до звернення у вайбер, то там якесь бидло безмозгле починає патякати про якусь чергу, що розблокування проходить у порядку черги. Яка черга, хто її вставновлював? І якщо є така черга, то кліент при черзі повинен відразу отримувати номер у черзі, якщо воно офіційне. А так, це лише балачки, аби щось сказати, щоб відчепились.
Отже, самий головний злочинець, який організував цю схему — Наумов Сергій Володомирович, той хто дозволяє бандитські схеми у банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталія Наталія 9 мая 2024, 18:47
Жахлива робота, жахливе обслуговування і відношення!
По суті: у чоловіка по виконавчому впровадженню — закрито, подано на Ощадбанк на розблокування ЗАРПЛАТНОГО!!! рахунка. До сі карта під арештом
Чоловік на фронті!!! БЕЗ КОШТІВ!!!
зі мною звісно ГЛ відмовляється спілкуватись
Я прошу звьязатись зі мною для вирішення питання
2.05.2024 ощадбанк наклав арест на рахунки, 3.05 виконавче провадження було закрито. І направленно на банк. Всі банки зняли все в той же день. А від цього банку взагалі не можна нічого дочекатися, гаряча лінія нічого не може, працівники відділення банку, сказали розблокують впродовж дня, але ніхто нічого не зробив. На наступний день було сказано, «Ой не знаю завжди все за день робилось, потрібно почекати»
Чат менеджери нічим допомогти не можуть чекайте, ми не знаємо. Коли спитала як дізнатися? Кому зателефонувати? Сказали закрита інформація! Писала скарги куди тільки можна все марно!!! Жах, а не банк, не рекомендую!!!
popovi44 9 мая 2024, 11:33
На мій рахунок було накладено арешт 23.04.2024 року, при тому що постанова про закриття виконавчого провадження, за яким ніби-то накладено арешт, датується 20.07.2023 року. Тобто, з моменту закриття мною виконавчого провадження минуло 9 (!!!) місяців. 29.04.2024 року приватний виконавець повторно надіслав постанову в банк, проте на 9.05.2024 АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННИЙ арешт рахунку досі не знято. В контакт-центрі зареєстрували скаргу, яку можуть розглядати протягом 30 днів. На якій підставі блокують рахунки людини, якщо її немає в реєстрі боржників, а постанови давним лавно закриті і це все є у відкритому доступі??? І, судячи з відгуків, це просто масове явище. Комусь вдалося вирішити схожу проблему?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
taurtz 8 мая 2024, 14:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 38
Хочу подякувати Соболєвій Ользі Леонтіївні за уважну, оперативну роботу та привітне відношення до клієнтів, особливо похилого віку. Не в кожному відділенні Ощадбанку зустрінеш таких професійних, ввічливих та чуйних фахівців, які з розумінням та повагою відносяться до людей. Побільше таких професіоналів у банківській сфері.
28 апреля с.г. через 5.5 месяцев после принятия Постановления об аресте счетов, Ощадбанк незаконно заблокировал мой пенсионный счет, хотя В Постановлении было четко указано, что такой счет не блокируется. За время, прошедшее с момента выхода Постановления об аресте, исполнительное производство было закрыто 15 декабря 2023 года и все аресты были сняты. Но сотрудники банка, которые занимаются блокировкой счетов не удосужились это проверить. 29 апреля с.г. Государственный исполнитель повторно направил в банк Постановление о снятии ареста со всех счетов чере АСВП, но до сего времени несмотря на мои обращения в отделение банка и контакт центр счета не разблокированы и я лишен доступа к моей пенсии, единственному источнику дохода.
Володимир Поздняк 7 мая 2024, 23:17
Доброго дня. Хочу повідомити по свою проблему. Користувався карткою та своїм рахунком. У квітня 2024р безпідставно було заблоковано мою картку та особистий кабінет ощад 24/7. Спочатку дізнавався інформацію через контакт-центр банку, неяких конкретних роз’яснень мені не надали. 30.04.2024р АТ «Ощадбанк» запустив функцію для ВПО таку як проходження відеоідентифікації клієнта, що на мою думку дуже розумна та закономірна річ у наших реаліях на сьогоднішній день. Записався через сайт на відеоконференцію на 06.05.2024р на 09:00. В назначений час вийшов на відеодзвінок з співробітником банку. Відповів на усі питання даного працівника, назвав свою ПІБ, номер картки, успішні/неуспішні операції, де я знаходжусь на даний момент, показав паспорт громадянина України та інше. Післе проходження відеоідентифікації працівник банку повідомив мені, що ваша заявка прийнята, очікуйте на повідомлення установи банку про розблокування рахунку. Сьогодні, 07.05.2024р мені прийшло сповіщення, що за результатами мого звернення обмеженння з мого рахунку не знято. Хоча я досі не розумію чому заблокували картку та особистий кабінет, чим банк це аргоментує. Ось в мене питання стосовно цього, навіщо тоді було вводити таку гарну процедуру яка не робе на благо суспільства. Чи то все залежить від професійності ваших співробітників. Що робити в даному випадку? Як можливо зв’язатися з компетентними працівниками даної фінансової установи для вирішення мого питання. Можливо якісь контакти чи то є тут якась їхня адміністрація.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝