×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Безвідповідальність та некомпетентність
Повернувшись додому, перевірив залишок по картці в додатку Ощад24 і виявилось що, кошти списано з рахунку двічі.
Я одразу, ще не пройшло й години з моменту здійснення операції, зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, мені заспокоїли, сказали, що кошти з картки ще не списані, операції на розгляді та протягом доби (максимум три дні) кошти будуть поновлені. Через добу коштів немає, я знову звернувся на гарячу лінію Ощадбанку. Оператор Ліна мені повідомила, що обидві операції банком проведені, що це мною знято кошти обидва рази, а якщо я з чимось незгоден «пишіть заяву у відділення, яку буде розглянуто впродовж 30 днів» ї що я сам винен, оскільки користувався банкоматом іншого банку.
13.12 я звернувся до ТВБВ № 10026/020, але менеджер поставив мені вимогу, що прийме від мене заяву, тільки після того, як я підпишу згоду на списання з моєї картки 500 грн. комісії, тоді вони займуться моїм питанням. Якщо я не згоден заплатити 500 грн. «чекайте 30 днів, на 31 приходьте, приймемо заяву і якщо Приватбанк сам повідомить про те, що кошти за операцією не видано, тоді ми вам їх повернемо».
Розуміючи з яким банком я маю справу, я відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» все ж направив відповідні претензії до центрального офісу та відділення, але реакції нуль.
Я не буду зараз виносити на загал прізвища та посади осіб з якими мені довелось спілкуватися, але загальне враження — некомпетентність, байдужість, фрази на кшталт «не треба мені зайвої роботи», це просто жах.
Через помилки банку (сподіваюсь, що це збій в роботі, а не щось інше) я втратив значну частину своєї пенсії, а відповідальності з боку банку ніякої.
Якщо Ощадбак не може забезпечити надійної, відповідальної роботи навіть з такою вразливою категорією людей, як пенсіонери — інваліди, навіщо такий банк береться за таке обслуговування.
Комментарии (7)
Відділення з душею.
Комментарии (4)
Клієнт має мерзнути в черзі по 5 годин!!!
Комментарии (1)
совковый отсталый
Написать комментарий
Ощадбанк наживається на вкладниках пенсіонерах
Скажіть, шановні, вам не соромно знущатися над пенсіонером 1951 року народження?
Я віддала вам свої 12000 грн з надією зберегти кошти і отримувати дохід з якого купуватиму ліки. Скажіть мені, отримуючи 27,79 грн доходу, що за такі гроші, що можна придбати?
В чергове прошу вас змініть відсоткову ставку до 14%, або поверніть мені кошти.
В разі нульової реакції на моє звернення, телефонуватиму зі скаргою в Нацбанк.
Світлана Б.
«Якщо в останній день строку розміщення Депозиту, з врахуванням кожного автоматичного продовження строку розміщення Депозиту, Банк має технічну можливість надавати цю послугу і в Банку діють умови залучення обраного Вкладником Депозиту. Вкладник самостійно відслідковує на Сайті Банку інформацію щодо наявності/відсутності в Банку умов залучення обраного ним Депозиту».
Інформацію по відсотковим ставкам можна переглянути на сайті за посиланням https://www.oschadbank.ua/deposit/my-deposit. Внизу сторінки знаходиться інформація з документами. В даному випадку Ви можете відключити автопролонгацію депозиту в додатку Ощад 24/7 або написавши заяву у відділенні банку, та на наступний робочий день після закінчення терміну депозиту, він автоматично зарахується на картковий рахунок.
Комментарии (3)
Чи реалістичне отримання елекронного цифрового підпису (ЕЦП) в цьому банку?
28 жовтня я надіслав офіційного електронного листа щодо цього з проханням відповіді.
08.11.ц.р. мною отримано чергового листа — тепер вже від п. М.І.Шульги, заступника начальника Житомирського управління банку, який дослівно написав: «Ваше питання вирішено».
Порте мої нові спроби згенерувати ЕЦП знов призвели до повторення помилок техніки, які я вже надсилав банку.
Тож чи реально отримати електронний цифровий підпис?
З повагою і побажанням рясних Божих благословень!
Комментарии (3)
перевод western union в приложении
Комментарии (8)
Банкомати, які крадуть ваші гроші.
Два роки тому, моя мама підійшла найближчого банкомату Ощадбанку зняти кошти, після вибору суми із списку, а через те що карта Приватбанку, вибір був лише 50,100,200 грн, обравши 200 грн, банкомат видав помилку, про відсутність грошей. Забрала карту та й пішла собі. Повернувшись додому виявила, що у неї було знято 500 гривень готівки в тому банкоматі, саме в той момент, коли вона хотіла зняти 200, але банкомат не видав.
Вона звернулася до підтримки Ощадбанку, але ті сказали, що це не їх проблема, нехай звернеться до Приват Банку, у підтримці якого сказали, що направлять якийсь запит на повернення. Через кілька тижнів отримала повдіомлення, що Ощадбанк не виявив ніяких проблем, з їх сторони все добре. Тоді ПриватБанк подав заявку до платіжної системи на оскарження транзакції, і сказав чекати, до 90 днів, здається.
Через певний час отримав відповідь, що платіжна система відхилила оскарження, оскільки транзакція була успішною.
Підтримка Приватбанку порадила звернутися в поліцію.
Звичайно, заради 500 грн ніхто не буде стільки клопоту собі робити, але я написав ще раз в Ощад, а ті сказали, що відео з камер банкомату так довго не зберігаються, тому вони не можуть перевірити чи дійсно моя мама забрала ті гроші.
Чому ж не можна було зробити це одразу?
Ну ладно, буває.
Але ось, 28 листопада це трапилося уже зі мною.
Через вимкнення світла, банкомат Ощадбанку був єдиний який працював довкола. Ну, мені необхідно було зняти 10000 грн, і я пішов до банкомату, ввів суму, але її не можна було зняти, тоді спробував меншу, думав можливо це ліміт Черкаси, і ввів 8000, і …банкомат видав гроші, я видихнув, але виявляється через те, що 8000 по 200 грн це 40 банкнот, вони всі не пролізли у отвір для видачі готівки. Я звичайно спробував просунути туди палець, але дістати не зміг. Весь цей час на екрані висів напис «Отримайте готівку». Після кількох невдалих спроб банкомат закрив цей отвір, і було чути як гроші забрав назад. І у підсумку на руках у мене було лише 6400 грн.
Я відразу написав у підтримку Ощадбанку, а там знову не в курсі, що їх банкомат це їх банкомат, і в не дуже хорошому тоді порадили звернутися до свого банку, який видав карту, у моєму випадку це Монобанк, де мені сказали, що відправили необхідні запити в Ощадбанк.
І ось сьогодні, Монобанк повідомив, що не отримали повернення від Ощадбанку, і передадуть скаргу в платіжку систему.
Власне думаю на цьому можна забути про ці 1600 грн.
Тому раджу оминати будь які сервіси Ощадбанку десятою дорогою.
Комментарии (7)
Получение перевода в Ощад24/7
Комментарии (5)
Знущання Ощадбанку, ніколи не оформляйте депозит в Ощаді, минуть роки, а вам будуть рахувати борг
Отделение по адресу: Киев, пр-т Науки, 4
Оформила депозит в 2−016 году.По окончанию срока переоформяла, и так несколько раз.В 2017 году, сентябрь, забрала свои деньги, не без проблем, пришлось побегать раз пять.И тут, в ноябре 2017 года, Ощад стал названивать с просьбой вернуть ДОЛГ! Пошла в отделение разобраться.Выяснилось, что при очередном переоформлении, еще в 2016 году, что-то пошло не так, и «программа насчитала пеню и штраф», со слов сотрудников отделенияюСказали, спишут мнимый долг.Прошел месяц.Звонки поступали по прежнему.Пришла в отделение, написала заявление на имя начальницы отделения Вареник О. А. Сказали, спишут «долг».Но прошел месяц.Звонки не прекращались.Снова иду в отделение, как всегда, простаиваю очередь в 2−3 часа, отпрашиваюсь с работы, сесть особо негде.Пишу заявление на имя начальника отделения Вареник О. А., пытаюсь с ней лично обсудить вопрос, но это оказываеться не ее компетенция, отправляет к операционисту.Оставляю заявление.Проходит месяц.Уже февраль.Звонки поступают,«во избежание проблем, просьба срочно оплатить долг".О, Карл, у меня нет задолженности перед Ощадом!!! Сегодня готовлю новое заявление, копия в Нацбанк, Общество защиты прав потребителя и Антимонопольный комитет.Если не хотите повторить мои хождения, не несите свои кровные в Ощад!
Ощадбанк
Ответ банка
6 февраля 2018, 12:42
Добрый день. Приносим извинения за неудобства!
Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения детали по ситуации — мы оперативно проанализируем и свяжемся с Вами.
Так, написала, так, проблему вирішили. Принаймні, мене заварили в цьому. До сьогоднішнього дня. Раптом дзвінок колекторської організації, що я таки винна ощаду ті помилково по їх вині нараховані гроші. Тепер мене знову чекають поїздки до відділення, стояння в чергах, плюс відімкнення електроенергії, спілкування із працівниками банку, щоб доказати їхню ж помилку. У мене відчай…я тримала депозит в банку, банк користувався моїми грошима, а я ще й винна залишилась…і це після владнання помилки, як мене тоді завірили…не робіть моїх помилок, не оформляйте НІКОЛИ депозит у Ощаді!!! А я розумію, що мене попереду чекають місяці доказів, що я не верблюд, тобто, що нічого не винна Ощадбанку
Написать комментарий
Невозможно востановить карту
Комментарии (4)
Банкомат і видача готівку по карті іншого банка.
Банкомат в м.Калини.
Закарпатська обл.
Карта не обслуговується у нашому банку.
Це співпраці, у банків такій сфері.
Це з картами банка-компаньйона.
Фу.
Комментарии (1)
Проблема с возвратом денег
Комментарии (13)
Жах
Написать комментарий
Працює КРАДІЙ СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ в Ощадбанку в Києві
Комментарии (1)
Надурка пенсіонерів
Комментарии (1)
Видача додатком карти
Написать комментарий
Непорозуміння з кредитом
З’ясувалось, що кредит передано колекторам, бо сплатити і один, і другий потрібно було у 2022р.
Комментарии (9)
Недобанк
2. При оплаті цифровою карткою (фізична ж не працює) платіж не проходить, гроші знялися та очікують обробки вже добу. Гаряча лінія відхрестилася, пообіцявши прийняти звернення через 3 робочих дні. Клас. Порада — не зв’язуватися з сирими недопродуктами недобанку.
Комментарии (6)
Знал, что ощадбанк дно, но не думал, что настолько
Комментарии (1)