Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Мій короткий та сумний досвід клієнта Ощадбанку.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vikavik198 18 октября 2023, 13:56
Ніколи не було проблем з банками, але зіткнулась з Ощадбанком. Прочитала відгуки та зрозуміла, що це система, на яку Ощадбанк ніяк не реагує. Хочу розповісти і про свій досвід співпраці з цим «банком».
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
18 октября 2023, 21:45
#
Vikavik198,Ви пишете-
«Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо."Запам'ятайте -служба пезпеки Ощадбанк НІКОЛИ не дзвонить,та не надсилає ніяких повідомлень по рахунках (крім СМС з кодами.для входу і проведеня платежів).Якщо банк щось у вас запідозрить,то він просто блокує Ваш рахунок,і Ви вже самі зв’язуєтесь з банком ,щоб питати що зкоїлось з Вашим рахунком?Такі дзвінки роблять тільки шахраї.І ще в Ощадбанку немає номерів телефонів мобільних операторів,є тільки такі на всю країну- 0 800 210−800,або +38 044 363-01-33.Але шахраї дзвонять зі схожого номеру 044.Перевіряйте телефони в інтернеті. minfin.com.ua/company/oschadbank/review/340082 У мене було таке-Зателефонували з номеру +380443508529, робот промовив,-«Вам надійшов грошовий переказ, натисніть один», нічого не натискала, скинула здвінок, перевірила у мережі, дійсно це шахраї.Не ведіться на шахрайство, не дамо шансів шахраям.Блокуйте ці номери.
+
+15
Валерка Котовский
Валерка Котовский
20 октября 2023, 15:42
#
Способы обезопасить себя:
1. Не тыкать левых ссылок, сайтов, допомог от всяких организаций, внимательно проверять сайты банков (именно ссылку) соответствует ли она оригиналу прежде чем вводить данные.
2. Привязать свой финансовый банк номер к документам, к сожелению пока что нормально это можно сделать только у водафон, у киевстар криво…Или никому никогда не сообщать фин номер банковский\не делать на него мессенжеры\страницы соц сетей и т. д.
3. Банк не будет звонить вам и уточнять какую либо информацию по вашему счёту, номеру телефона и к какому банку он принадлежит.

Вы можете проконсультироваться с юристом и выяснить по закону ли банк стягивает с вас кредит, когда ведётся дело, к сожалению банки пользуются тем что люди у нас никогда не судятся с банками и как говорится делают что хотят…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Мій короткий та сумний досвід клієнта Ощадбанку.