×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отвратительное обслуживание и хамское отношение на Ревуцкого,15
15,10,2016 она хотела получить пенсию в отделении Ощадбанка на Ревуцкого,15. Ей в хамской форме отказались выдать пенсию, ссылаясь на то, что принимают только платежи за комуслуги и ПОСЛАЛИ в центральный Ощадбанк. Пенсию она так и не получила.
Сколько можна издеваться над стариками?!!! Возмущению нет предела.
Комментарии (1)
Снятие денег работником банка
Первый банк в течение месяца вернул деньги.
В ощадбанке 2недели прошло после завления — результатов нет.Были сняты 13тыс. и 10тыс. грн. Возможно еще были снятия.
Как совести хватает воровать у старого, больного человека?
Комментарии (7)
отвратительное обслуживание
Написать комментарий
вариант оплаты коммунальных
Комментарии (3)
Ужасный банк
Комментарии (2)
Издевательство над клиентами...продолжение
Комментарии (1)
Хамское отношение+нерабочий терминал!
Очень бы хотелось, чтобы ситуация не осталась не замеченной!
Комментарии (4)
Соціальна картка киянина і шахрайство від ощадбанка - продовження
minfin.com.ua/company/oschadbank/review/104611/
minfin.com.ua/company/oschadbank/review/104650/
На моє зауваження, що я вчора був в УПСЗН і власними очами бачив, що моя пільга ними зареєстрована в Процесинговому центрі, Ви мені відповідаєте:
«Банк не має право відкривати картки безкоштовно, якщо не отримує відповідного підтвердження від УТСЗН».
У мене є не лише документ на пільгу, а і код реєстрації моєї пільги в Процесинговому центрі, який підтверджує, що інформація про неї вам доступна!
Поряд з тим, що «багато клієнтів, які замовили Картки Киянина через сайт або відділення і отримали картки по ТП«Соціальний»» я залишився без неї. Я виконав вашу інструкцію: «зверніться в УПСЗН» і переконався, що підтвердження є. І отримую формальну відповідь, що «Банк не має права» якогось. Але банк має обов’язок при підтвердженні випускати карту з ТП«Соціальний» і цього не робить. Ось саме на це запитання я хотів би отримати відповідь: що робити мені у такій ситаціїї? Можу я отримати карту з ТП«Соціальний», якщо підтвердження від УПСЗН є і я маю код його реєстрації в процесинговому центрі, а мені відкрили карту з ТП«Стандартний».
Написать комментарий
побори при оформленні картки киянина
В призначений час я з’явився з документами до відділення. Майже через дві години стояння в черзі я надав документи співробітнику відділення Чірковій Антоніні Іванівні, яка звірившись зі списком, повідомила мені, що мого прізвища в ньому немає. На моє прохання вона пред’явила список, де в дійсності свого прізвища я не виявив. Повідомивши мені, що оформлення нової картки неможливе в зв’язку з тим, що мене нема в списках попереднього запису, Чіркова А.І. відразу запропонувала мені укласти договір добровільного страхування «Автоцивілка плюс», і, в випадку моєї згоди, вона прийме в мене документи на заміну картки киянина.
Я відмовився від нав’язуваної послуги і Чіркова А.І. відмовилась приймати в мене документи.
Прийшовши додому, я набрав номер телефону кол-центру і оператор Горчак Сергій Васильович підтвердив, що я попередньо записаний для отримання картки киянина на 28 вересня о 15-00 год. І це відображено в записах кол-центру. Розмову з Горчак С.В. мною було записано на диктофон. Таким чином працівниками відділення штучно створюється ситуація, яка дозволяє нав’язувати пенсіонерам «добровільну» купівлю послуг, які їм не потрібні. При оформленні картки киянина попередньому заявнику таким же чином була нав’язана послуга страхування майна на 2 місяці, про що можна зробити висновок про масове порушення прав заявників.
Орієнтовна сума організованих поборів з пенсіонерів складає 25 грн. з кожного, що при масовій заміні карток киянина збанкрутілого банку «Хрещатик» може складати суму в особливо великих розмірах яка надходить до конкретної приватної страхової компанії, тому що жержавних у нас нема. І покірно здають пенсіонери «на хлєбушко» якомусь депутату.
Комментарии (5)
Филиал ада
Вот карта отделений — www.oschadbank.ua/ua/maps/
Комментарии (1)
Обязывают платить 25 грн. за карту Киянина
Комментарии (1)
Ужасное обслуживание!!! г. Угледар. Примете меры!!!
Написать комментарий
Качество обслуживания оставляет желать лучшего!
Комментарии (1)
Кредитование по гос.программе
Комментарии (1)
Правда об упрощенном обмене карточки Киянина
Написать комментарий
Соціальна картка киянина і шахрайство від ощадбанка - продовження
Зранку на цьому сайті мене послали в УПСЗН.
Сьогодні був в УПСЗН.
Вони бачать і мій незакритий рахунок в ощаді і показали мені реєстрацію моєї пільги у Проценговому ценрі зі всіма моїми даними і кодом пільги і кодом реєстрації.
А, наче б то недолугий, ощад її не бачить і все звалює на УПСЗН.
Але я так думаю, що і на цьому сайті продовжують морочити голову.
Написать комментарий
Необслуговування клієнтів
Людина, навчаючись в інституті, обрала зручний для себе час для відвідування відділення банку. Надання адресної допомоги фіксується з дати прийняття документів у банку.
Навіщо існує «гаряча лінія» для реєстрації клієнтів? Чи можуть працівники банку відмовляти у наданні послуги у такому випадку?
Написать комментарий
«Картку киянина» выдают уже 2 (два) месяца. И выдать никак не могут
Пожилой человек приходит на заявленное время. О предварительной записи в отделении не знают, предлагают отсидеть в живой очереди. Ладно, отсидели. Добрались до специалиста. Специалист глазками клип-клип: «какая картка киянина? не видели никакую картку киянина!» Взамен предложили выпустить новую.
Ладно. Выпустили. Но не «картку киянина», а «национальную». Ой, да-да-да, мы напутали, давайте перевыпустим то что надо.
И вот это «то что надо» до сих пор не могут отдать несчастной пожилой женщине. Зато бегом заблокировали старую карту от «хрущатика».
Сопровождается это все бесконечными очередями, абсолютно дубовыми тетками в отделениях, невозможностью дозвониться до горячей линии и нежеланием «спивробитныкив» вообще хоть как-то работать!
У меня только один вопрос: вы издеваетесь?????
Комментарии (1)
Горячая линия!!!!
Комментарии (1)
Контакт центр
На данный момент проходят обучение новые операторы. В скором времени планируем существенно усилить контакт центр.
Написать комментарий