×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Не розглядають заяви клієнта
Я давно обслуговуюсь у вашому банку і з самого початку розміщую депозити. До сьогоднішнього дня(11.12.2018р.)-всі виникаючі питання ми вирішуали з працівниками відділення вдало. Проте сьогодні чогось не пішло.
У вересня 2018року я оформлювала депозит через ощад24(закінчуватись він мав06.12.2018). Перед цим я телефонувала на гарячу лінію і попросила подивитись чи відключена в мене авто пролонгація-проте такої інформації мені не надали-в них не видно, але сказали що почекайте добу і вам прийдуть кошти на карту. В мене не було можливості самостійно переглянути через веббанкінг. І згодом я звернулась до відділення в якому обслуговуюсь, а саме -10026/080 по вулиці Миколи Закревського 75/2.
Працівники мені не відразу хотіли надати заяву на дострокове розірвання депозиту-проте роздрукували. Я попросила надати мені номер зареєстрованої заяви-але економіст сказала, що вони відправляють їх так-не реєструючи.
Через декілька годин мені зателефонував працівник відділення і сказала, що в бек офісі сказали, що такі заявки не розглядаються Взагалі. Тобто, все що ви пишете в полі(через Ощад24) – на можливість зняття коштів з депозиту повна ЛАПША???
Я, прошу вас, Розглянути мою Заяву і НАДАТИ можливість зняти кошти з депозиту, який автоматично переоформився.
Прийміть це за увагу!!!
Інформація щодо депозиту є в Ощад 24/7. В будь який момент Ви можете зайти, дізнатись відсотктву ставку, дату закінчення депозиту і відмовитись від його лонгації. Просимо надати Ваше ПІБ та контактний телефон в особисті повідомлення, перевіримо інформацію.
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Шахраї
Подзвонили з київського номера 0443555593 представилась представниками служби безпеки Ощадбанку. Відразу скажу, що шахраї однозначно працювали або працюють в банку, бо добре володіють всіма нюансами і інформацією і дуже коректно спілкуються по телефону.
Сказали, що з допомогою функції естра гроші, намагались без картки з банкомату зняти гроші.Про дану функці. знаю, що таке є в Приватбанку. Отож побачили, що не вірно вводився пінкод, що я даною функцією раншіне не користувалась. Я звісно сказала шо не є. Сказали шо прийде смс для відміни даної операції і тре продиктувати їм. Таким чином в 2х словах було зняті всі кошти. Також сказали іти в банк і обовязково перевипустити карту, а також надали № службової записки, де буцімто записані з камери банкомату де злочинці намагались зняти гроші. Також шахраї знали всі номери моїх карток. Смс, що хтось зайшов в ощад24 не було.
Працівники банку звісно звинувачують мене, оскільки я диктувала коди. А смс приходили від ощадбанку і саме ці шахраї надсилали смс від імені банку.
А у віддленні гордо представляють відкриті справи про шахраїв, зісловами Ви не одна така та до нас ще ніхто не приходив сказати, що гроші повернули.
Натамість, в соціальній мережі facebook над дописом ощадбанку на його сторінці люди залишають негативні відгуки про роботу банку, зокрема ощад24. А працівники говорять про збій оперативної системи, саме 8 грудня, коли до мене телефонували шахраї.
ДОПОМОЖІТЬ, можливо хтось потрапляв в такі ситуації. Дякую
Комментарии (4)
На вас немає часу!
Виникла потреба обміняти монети, номінал 50 та 25 копійок, на загальну суму 200 гривень. Прийшов до відділення ощадбанку, (дорога від мого дому займає 40хв. в одну сторону), відстояв у черзі, на прохання поміняти гроші відповіли «У нас много клиентов, никто вашу мелочь считать не будет», за мною стояло 2 людини, одну бабусю я пропустив, у черзі залишилась одна людина. Час звернення 15:50-14:00. До закриття банку ще година, перерахувати таку суму грошей займає не більше 10 хвилин. Виходячи з банку відчував злість і сум. Отак обслуговують у банку моєї держави.
Написать комментарий
Гіршого банку не бачила
Комментарии (2)
Не отвечают на звонки.
Основная задача сотрудников отделения обслуживать клиентов которые пришли в банк, если нет клиентопотока, отвечают на звонки.
Проанализируем ситуацию.
Комментарии (3)
Что делать, если ощад не отдает депо
Хочу поделиться своим опытом с депо в ощаде. В 2016 открыли депо гнучкий в долларах. Депо разрешает разрыв договора в любое время без штрафных санкций. Когда появилась необходимость… киевское отделение отказало, прикрываясь постановлением нацбанка про запрет досрочной выдачи валютных депо.
Пара интересных фактов:
1) постановление нацбанка имеет рекомендательный, а не запрещающий характер
2) договор с банком имеет приоритет над рекомендательным указом нбу.
Не устраивает скандалов. Операционист действует по внутренним постановлениям банка. От него мало, что зависит. Макс — правильно проинформировать вас во время открытия депо
1) оформите вашу скаргу письменно. Ссылайтесь на отсутствие запрета от наценка
2) при отказе, напишите письмо в нбу. Мне ответили, что они не запрещают выдачу депозита. Этот вопрос можно решать в суде.
3) пишите повторно скаргу в ощад с копией ответа нбу. Добавьте, что с последующим отказом будете подавать в суд.
4) я начал активно комментировать пышногои ощад на Фейсбуке
После шагов 1-4 мне выдали депо в валюте.
Удачи.
Написать комментарий
Ощадбанк. Непрофессиональное обслуживание.
У меня закончился срок действия карточки, пришла переоформить. Заявку приняли.
НО!!! Операционист не предупредила, что это платно и стоит 120грн!!! Для меня это важно! С тарифами я ознакомлена не была! Операционист, которая принимала заявку, в последствии заявила, что я, как клиент должна была знать тарифы банка, а не ее обязанность мне об этом сообщать.
По истечении нескольких дней у меня была необходимость снять деньги. В кассе возникли проблемы. Карточка не готова, по горячей линии, узнав номер карточки, снять деньги тоже не получилось — информация отсутствует. В итоге, плюс ко всему от 600 грн., которые были на счету осталось 480, и их я тоже снять не смогла. Счет закрыть не смогла — операционист, которая меня обслуживала, и которая до этого принимала заявку на переоформление карточки помогать отказалась.
Руководителя на месте не было. Вопрос не решен.
Комментарии (1)
нет слов, одни эмоции
Контакт — центр отвечает клиентам в порядке очереди. Так же отметим, что в банке действует телеграм-бот, который мгновенно предоставляет ответы на нужные Вам вопросы.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Обслуживание на ноле!!!
Комментарии (3)
Делают карточку более 4 месяцев.
Еще 3 недели назад девочка оператор сказала что она уже готовая и где то в отделении на артема. На предложение сьездить туда и забрать — ответили не надо, в итоге вот уже больше 3 недель карточка «идет» между отделениями.
Если у вас есть выбор — никогда не связывайтесь с этим банком.
Комментарии (2)
Непрофесійно і невиховано
Приносимо вибачення стосовно поведінки працівника. Вкажіть Ваш контактний телефон в особисті повідомлення. Розмову буде прослухано та з працівником буде проведена робота.
Замовити валюту Ви можете в відділенні банку, де бажаєте отримати.
Написать комментарий
Ми підключили вам смс-банкинг по картці...
29.11 Вашу катку доставлено до Вашого відділення
10.12 Знову Ми підключили Вам СМС-банкінг по картці «ІНШИЙ номер картки» і мій номер телефону
Я НЕ заключав договору з ощадбанком, про який СМС банкінг мова?
Комментарии (8)
Мошенничество
Комментарии (2)
Ємільчинське відділення Ощадбанку
Приносимо вибачення за ситуацію.
Просимо вказати адресу відділення в особисті повідомлення.
З співробітниками відділення буде проведено роботу щодо роботи та обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо Вам скористатися альтернативними каналами обслуговування, Ощад 24/7, ІПТ. Де Ви зможете проводити більшість операцій без відвідування банку.
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
За погану роботу програмного забезпечення розплачується кілєнт
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний телефон.
Проаналізуємо в чому виникла проблема.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
пополнение мобильного телефона
За СМС-информирование Вы платите раз в месяц, одну сумму, не зависимости от количества смс-уведомлений.
С этой проблемой рекомендуем обратится к Вашему оператору.
Написать комментарий
О продаже монет, заказанных по он лайн, в отделении Ощадбанка в г.Херсон
Приняли во внимание Ваше предложение. Проанализируем ситуацию.
Передадим Ваше обращение в ответственный отдел.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Повернення депозиту
Комментарии (12)
Проблема с получением долларов по Western Union
Комментарии (1)
термінал.
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо надати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, приблизний час та дату проведення операції через термінал. Будемо раді допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий