×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Приховування інформації та нульова клієнторієнтованість
Залишив скаргу з вимогою розглянути на протязі тижня і проінформувати про результат розгляду за номером телефону. Пішов третій тиждень… Так, є закон, а є клієнторієнтованість.
Комментарии (1)
Подяка
Бажаю керівництву Ощадбанку мати побільше таких професійних кадрів.
З поваго
О. П. Цупренко
Написать комментарий
Спілкування з оператором Ощадбанку
Комментарии (1)
Найгірше відділення в місті Харків, з яким приходилось мати справу
Написать комментарий
Візит у відділення № 10013/0330 по вул.Патона
Написать комментарий
не уважні працівники банку
Не розумію, для чого за касою сидить дві особи, обговорюють плітки, в той час коли одна з працівниць «працює», і працює так, шо не вміє правильно провести оплату, яка вже була подана на папері, треба було лише внести правильно написану на папері суму
Ну звісно, куди ж там, треба і плітки обговорити з колегою,і типу працювати
і взагалі цікаво, якщо працівники Ощадбанку не працюють на кількість (про шо впевнено можна сказати) то може вони працюють на якість? але ні, немає ніякої якості, якщо ваші працівники навіть не можуть правильно набрати написану на папері суму
Сором!
Написать комментарий
Заблокували кошти без поясненнь вже 3 місяця
В результаті кошти заблоковані, коли розблокують не відомо… Не банк, а Радянський Союз, відсталий від життя та реалій сьогодення
Комментарии (1)
Жахливий ЖАХ
намагався сплатити за себе, то гроші працівники банку взяли незабули, а от підпис головного бугалтера поставили вже на виході, а замість печатки як то має бути згідно:
Положення про порядок відкриття приватизаційних депозитних рахунків за житловими чеками та здійснення з них платежів | від 27.04.2000 № 179 — https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0378−00#Text
поставили голімий штамп і то якого на папері майже не видно!!!
ОКРІМ ТОГО, згіно п. 1.3.
У паспорті або документі, який його замінює, робиться відмітка про відкриття депозитного рахунку.
але ніяких відміток «У паспорті» незроблено!
Написать комментарий
…
Менеджер ЛАВРИК Аліна — швидко та оперативно відкрила картку. Дуже привітна та мила. Аби ж усі працівники були такі — хочеться прийти знову.
Написать комментарий
Найгірші умови по зарплатних картках
Написать комментарий
Блокування коштів на рахунку
Будь-яких законних підстав для обмеження користування власними коштами банк не надав.
Крім того, банк не забезпечує належну онлайн-підтримку.
Згідно із статтею 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Відповідно до ч.1, 2 ст. 59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом. Зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця або за рішенням суду.
Зупинення власних видаткових операцій банку за його рахунками, а також видаткових операцій за рахунками юридичних або фізичних осіб здійснюється лише в разі накладення арешту відповідно до частини першої цієї статті, крім випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму». Зупинення видаткових операцій здійснюється в межах суми, на яку накладено арешт, крім випадків, коли арешт накладено без встановлення такої суми.
Відповідно до розділу VIII ПП НБУ від 26.06.2015 № 417 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу»,
Відповідно до статті 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.
Відповідно до ст. 1074 ЦК України Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.
Згідно із статтею 526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до статті 525 ЦК України одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 1066 ЦК України за договором рахунка банк зобов’язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження і видачу відповідних сум та проведення інших операцій за рахунком, також банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.
Відповідно ст. 1073 ЦК України у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Комментарии (1)
Ощадбанк, це совок і дно в банківському обслуговуванні.
Так задовбали, що більше немає бажання будь коли звертатись до цього недобанку!
Ще й до всього цього добавилась активна розсилка спаму на мій телефон і дзвінки з інших банків з пропозицією кредитування. При цьому представники інших банків сказали, що мої данні їм надав ощаднедобанк.
Це не банк, це совкова ощадкаса!
Написать комментарий
Не повертають кошти
Комментарии (2)
ЗНЯТТЯ ГОТІВКИ ПО ДОВІРЕНОСТІ
Я маю рахунок в ощад банку, та зробила довіреність в нотаріуса для зняття готівки та керування моїм рахунком (відкриття закриття рахунку саме цього рахунку зняття готівки і т.д, це прописано в довіреності) щоб готівку могла отримувати моя мати
Але Ваш працівник в м. Харків, Грицевця 29, Подгайна Юлія Михайлівна, каже що так не можна. А з якого це дива, вони не знають, а просто так їх банк Вирішив.Хоча гаряча лінія каже що можна, а працівникам банку на це начхати.
Я ФОП в, А банк, приват банк моно банк, і маю рахунки за якими по довіності певна людина знімає кошти, без усяких питань навіть без довіреності нотаріальної, в просто через додаток зробивши довірену особу.Але в Ощадбанку чхали на Вас.
Це вже вважається порушенням прав людини.
Тому при відкритті рахунку в цьому банку будь ласка,1000 разів подумайте бо пошкодуєте в разі якщо Ви особисто не зможете зняти свої кошти.
Комментарии (1)
Про безпорадну пенсіонерку…
Все ніби то і добре, пенсія на картку надходить вчасно, проблем немає.
Але життя у такому віці досить непередбачуване: стається інсульт після якого мама прикута до ліжка. Деякий час я, займаючись доглядом за нею, отримую пенсію для неї з її картки (знаю що це не правильно, але таке життя, всі так роблять).
Настає момент, коли термін дії картки скінчується…і рівно з того моменту наступає абсолютно непереборна проблема: замінити картку треба лише особисто у банку, прийти у банк мама не може (вона взагалі не встає), консультація з «особистим менеджером» (чи як там у них це називається) ні до чого не приводить («ми не можемо вам нічим допомогти»).
Зато банк присилає опитувальник, «чи задоволені Ви обслуговуванням?»
Моя відповідь: «слабка клієнтоорієнтовуваність»
Через тиждень передзвонює приємна пані і запитує чому такий відгук. Відповідаю, пояснюю, питаю…«нічим допомогти не можемо"
Вже і так дуже багато написав…
А Приватбанк тещі привіз картку додому безкоштовно.
Може Ви подумали, що моя мама живе десь у далекому селищі зі слабкою комунікацією? Ні. Обласний центр…і відділення Ощаду видно з її вікна…але вона його не бачить, бо не встає з ліжка.
Комментарии (2)
Заблокований зарплатний рахунок
Написать комментарий
Не приходить грошовий переказ
Комментарии (2)
Дно, коли ще стукають знизу
Комментарии (4)
Відділення Науки 4: повний жах і зневага до клієнта
На жаль, я обрав відділення на проспекті Науки, 4 у Києві. Від самого початку ставлення там було абсурдним і зневажливим: мене зустріли як небажаного клієнта. Перші слова були типу: «Ой, ну що, заблокували, і що?».
Я привіз усі документи про походження коштів, оскільки по телефону мені не сказали, які саме документи потрібні — лише «у банку вам скажуть». Я заповнив стандартну заяву: хто я, що я, громадянство, відсутність судимостей і так далі. Мене ще сфотографували, хоча не пояснили, для чого. Я коротко написав заяву про походження коштів, потім хотів надати документи, але мені сказали: «Чекайте, фінмоніторинг нам скаже, які документи».
Минув місяць. Я дзвоню в банк — мені кажуть, що вирішує відділення. Дзвоню у відділення — ніхто не бере трубку, телефони зняті. Наступного дня та ще через день — без результату. Я приїжджаю особисто — консультант відповідає: «Вам треба чекати». Я питаю: «Місяць вже чекаю, дайте хоча б перелік документів, які треба надати». У відповідь: «Почекаєте».
Ще місяць — дзвоню на гарячу лінію, кажу: «Два місяці минули, що відбувається?» — відповідь: «Вирішує відділення, а не ми».
Ще місяць — знов дзвоню: «Я вже буду скаржитися, це мої гроші, з яких сплачено податки, на них є всі документи». У відповідь: «До побачення, ми такі питання не вирішуємо».
Я їду до відділення — «Вам відповіді немає». Їду в сусіднє відділення — «Нічого не можемо зробити, так як цим питанням зараз займається Науки 4».
Я вирішую піти безпосередньо до керівника на Науки 4. Чекаю під кабінетом хвилин 40. Заходжу, мені з порога кажуть: «Що ви хочете? Відповіді немає». Я кажу: «Пройшло 5,5 місяців, давайте заблокуємо рахунок і поверніть кошти». Відповідь: «Так не можна». Я питаю: «Хто вирішує?» — «Ніхто». «Можна звернутися в центральне відділення?» — «Йдіть куди хочете».
Після цього я залишаюсь без варіантів, але наполягаю. Керівник обіцяє надіслати лист у фінмоніторинг. Проходить день-два — ніхто не дзвонить. Потім приходить відповідь: «Надішліть документи, які у вас є». Я відправляю повний пакет: ОК7, ОК5, виписки з податкової та банку, підтвердження походження всіх коштів.
Трохи згодом — рахунок арештований. Дзвоню на гарячу лінію — «Вибачте, це помилка, рахунок заблокований». Я кажу: «Добре, поверніть мої гроші». Відповідь: «Йдіть у ваше відділення».
Коли запитав начальника відділення, він фактично змушував мене їхати в відділення, де карта була відкрита п’ять років тому (а саме в Херсон), щоб забрати свої гроші. Я пояснив, що по дорозі до цього відділення можна не вижити через обстріли та небезпечну обстановку. У відповідь він сказав: «Це не наші повноваження».
Після цього я вирушив у відділення на проспекті Голосіївському, 68. Там я зустрів консультанта Аріну — і відразу відчув різницю: людяність, професіоналізм і справжнє бажання допомогти. Навіть начальниця відділення особисто контролювала ситуацію та активно допомагала. Всього за кілька годин ми детально розібралися з усіма документами. Уже протягом двох днів мої кошти були перенесені з Херсона і повернуті мені повністю. Це показало, як має працювати банк, коли люди на своєму місці і реально піклуються про клієнта.
Хочу висловити величезну подяку відділенню на Голосіївському, 68, консультанту Аріні та керівниці відділення. Ви показали, як повинен працювати банк: людяно, професійно і ефективно.
Водночас відділення на проспекті Науки, 4 — це повний кошмар і знущання над клієнтами. Ігнор, відмовки, безвідповідальність і цинізм персоналу роблять це відділення абсолютно непридатним для роботи. Такі люди ганьблять репутацію банку, підставляють клієнтів і не заслуговують навіть називатися працівниками фінансової установи.
Комментарии (1)
Ощад ворует деньги клиентов
Ощадбанк краде гроші!
Прийшла отримувати спадщину. Коли нотаріус робила запит, гроші на рахунку були. Але коли прийшла до банку, виявилось, що коштів уже немає. На запитання «Куди поділися гроші?» менеджер спокійно відповіла: Банк списав на свої потреби.
Ви знаєте? Вони навіть не приховують, що просто забрали собі гроші.
На мій обурений відгук банк написав ще цинічнішу відповідь: нібито гроші пішли «на обслуговування рахунку». Але згідно із законом рахунки померлих заморожуються, і списувати з них щось категорично заборонено. Тобто тут є і злодійство, і «повна юридична» безграмотність.
Це справа кримінальна і тепер мені залишається витрачати час та гроші на адвокатів та відкривати кримінальну справу.
⚠️ Люди, попереджаю: тримати гроші у цьому банку — небезпечно. Сьогодні вони «спишуть на обслуговування всі ваші кошти», завтра — «на свої потреби», післязавтра скажуть вам, що ви не їхній клієнт… Бігайте по судах, а поки що вони користуватимуть ваші гроші, що теж чогось варте.
Не довіряйте Ощадбанку! — потім будете бігати судами і доводити очевидне.
Комментарии (2)