Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Вчора я була на прийомі у відділенні банку, яке розташовано за адресою: м. Ізмаїл, вул. Грушевського, 4. Прийом був на 16 годину. Я приїхала трохи раніше, в залі спеціалістів не було відвідувачів, але адміністратор не пустила мене до спеціаліста до рівно 16 години. Мені були потрібні виписки з мого пенсійного рахунку за довільний термін, тобто за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки. Ці виписки мені потрібні для перерахунку пенсії за рішенням суду. Спеціаліст сказала, що виписки платні, 100грн за кожен рік. Тобто мені треба було заплатити 500грн. У мене не було таких коштів, тому я попросила хоча б виписку за 2023 рік. На мій номер телефону прийшов код підтвердження оформлення страховки. Я відмовилася від страховки, але не відмовилась сплатити за виписку через касу, якщо існує така комісія. Мені відмовили в оплаті через касу, дівчина — спеціаліст розгубилася, що їй доведеться сплатити ці 100грн своїм коштом. Я не розумію, навіщо це робиться? Чому мене намагаються ввести в оману. Якщо мені не потрібна страховка, яку я не замовляла, не підписувала, навіть не читала, чому я повинна її сплачувати. Мені потрібні виписки за 5 років, то мені потрібно оплатити страховку 5 разів? Мені відмовили у виписках за потрібні роки
. Я витратила час, кошти на таксі, оскільки у мене хворі ноги, та ще мене намагалися надурити у державному банку. Згідно ст. 5, ст. 11 Закону України «Про інформацію» я маю право отримати ці виписки, але мене цього права лишили. Навіть на гарячій лінії не змогли пояснити цю ситуацію і тільки в чат боті в Телеграм підтвердили моє право на отримання цієї інформації. Навіть не знаю, як це назвати. А якщо прийде старенька бабуся ось так за випискою, якщо бабуся не знає законів, то з неї останні кошти здеруть, не зрозуміло за що? Яка страховка? Від чого? Яка компанія страхує? Я навіть на бачила її, тільки код підтвердження на телефон «Ваша страховка». Маячня якась. І це державний банк, а ні контора «Рога і копита». Соромно за вас!
Александр Яковлевич 2 ноября 2024, 16:57
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Александра Поля, 98
Доброго дня!
С 29.11.2024 невозможно оформить онлайн КЕП: проходит оптимизация сервера.
Сроки окончания оптимизации никем не называются.
Когда она закончится?
Кто компенсирует ущерб?
Valyazhinzher 1 ноября 2024, 8:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 36-А
В липні місяці Ощадбанк заблокував мій рахунок. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував. В мене була оформлена також кредитна карта на 2500 гривень. Кожен тиждень мені приходили повідомлення про заборгованість. Я її гасила з іншого свого рахунку, через тиждень таке повідомлення приходило знову. Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та 3 попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила в відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, АЛЕ я не можу зняти з рахунку жодної гривні. Ні через касу, ні в банкоматі. Кредитна карта повністю погашена, але мені щодня приходять повідомлення про заборгованість, у відділенні менеджери не знають, що робити, на гарячій лінії мені відповідають, що рахунок заблокований або що він під арештом, кожен дзвінок, різні відповіді. Я хотіла вже закрити цей рахунок, написала заяву, але й закрити його у відділенні не змогли. Все це продовжиться вже на протязі 5 місяців і кінця не видно. Я всім знайомим буду радити не зв’язуватися з цим жахливим банком.
Oleh737 30 октября 2024, 19:38
В суботу 26.10.2024 я знімав кошти з першого разу вибила помилка, а з другої спроби банкомат написав що недостатньо коштів на карті але з карти списало 6000 і банкомат не видав кошти як мені тепер повернути свої кошти?
Маючи кредиту картку від банку я скористалася кредитними коштами. Згідно умов договору з банком я мала була б сплатити цю заборгованість до 26.10 включно. 25.10 близько 11ї ранку шляхом р2р переказу я повністю погасила заборгованість. Кошти відразу відобразилися на рахунку і в історії операцій. Я зі спокійною душею. Проте, 27.10 я отримую смс про прострочену заборгованість, як виявилося банк кошти на картці показав, але чомусь вирішив не проводити платіж! Шановні, це як так? Це повністю намахалово! Якби кошти на карту не зайшли то я б якось вирішувала це питання ще 25го, але ж вони є на балансі картки! Звернувшись до банку мені повідомили що банк має право проводити платежі до 2х діб, але! Це був р2р переказ! Не через касу, не по реквізитам, а р2р! І сума відразу відобразилася на картці, то ж я вважаю що повністю виконала умови договору з банком, але цей банк вирішив злупити з мене відсотки та щей попсувати мені кредитну історію і нерви! Ніколи, нікому не рекомендую зв’язуватися з цією шарагою.
Ще додам: купа незрозумілих платежів то за обслуговування картки, якою я не користуюся, то за смс інформування і ТД. Не банк, а збірка шахраїв!
Oksanka1992 26 октября 2024, 14:46
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Минайськая, 34 В-Г
Сьогодні вранці мені прийшло сповіщення в додатку Ощад банку що 5 тис з моєї карти було переказано. Ніяких операцій я не робив, кошти не перераховував. В відділенні банку і на гарячій лінії мені не допомогли, порадили лише звернутися до поліції. Чому мені не приходили смс чи дзвінки для підтвердження операції? Чому банк не допомагає у вирішенні ситуації??
Gost6 26 октября 2024, 0:07
З картки Укргазбанку Ощад банкомат гроші не видав. Банкомат Ощад банку відключівся на технічну перерву і з рахунку зникло 10000 гривен. На моє зверненн не відповів жоден банк.
Робітники і керівник Олевського відділення не роблять свою роботу з обслуговування своїх Клієнтів, а і обкрадають їх, заробляючи на махінаціях. Роблю такі висновки, тому що відділення НІЯК не реагує на заяви, скарги від своїх Клієнтів. Не надають договір, які клієнт підписував з Ощадбанком на протязі місяців. Якщо крадії знімають гроші з кредитки, ДЕ повідомлення про зняття? Де підтвердження, що саме Клієнт знімає такі суми? Чи працівники банку і є крадіями? Непрофесійність і байдужість! Має бути соромно Олевському відділенню і також Ощадбанку, як організації!
Дмитро Панченко 24 октября 2024, 17:10
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Московский, 252-Б
Подзвонила жінка, почала мені погрожувати, щоб я зменшив свій ліміт власного рахунку! Мої доводи, що можу отримати в спадщину кошти-вона не прийняла, обозвала «сказочником» та сказала що мені заблокують пенсіонну картку, хоча я Учасник Бойових Дій та військовий пенсіонер, лежачий не можу прийти у відділення-запропонував їй прийти до мене. Вона відмовилась! Повна зневага до Захисника України!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlexaHDR 23 октября 2024, 10:37
Понравилась оперативность сотрудников, быстро помогли решить проблему, в кратчайшие сроки. Спасибо всем))
NadiyaKu 22 октября 2024, 16:54
Отделение по адресу: Львов, ул. Угорская, 12
8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку. Я негайно повідомила працівників банку про цю проблему, написала заяву на повернення коштів, проте, незважаючи на численні звернення, гроші до сьогодні не були повернуті. Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена. Це моє останнє звернення до вашого банку для вирішення цієї ситуації. Наступним моїм кроком буде ескалація питання до Національного банку України та інших відповідних контролюючих органів. Даю вам 1 календарний тиждень від сьогодні, 22 жовтня 2024 року, для відповіді та вирішення цього питання. Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів привласнюються банком і не повертаються протягом такого тривалого періоду. Сподіваюся на ваше швидке втручання та вирішення цього питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Milanka21 21 октября 2024, 20:39
Хочу пожаловаться на сотрудника Ощадбанка (точно не запомніла ім'я)самая маладая с колектива. Моя мама не перший раз обслуговується в цьому банку, всегда било всьо хорошо.в етот раз молодая девушка (вроде 3 стол)била замечена в випівшам состояніє (не перший раз вже), не могла грамотно обьяснить, когда нет на мести начальника (очень хороший мужчина)веде себе похабно і нєкарєктно! грубіт і сідіт в телефоні.Куда смотріт начальство? как сотрудник может обслуживать людей в випівшом состояніє ??? Чи ви думаєтє к пожилим людям можна относіться как угодно ???
Андрій Терещенко 21 октября 2024, 15:54
Отделение по адресу: Киев, ул. Тулузы, 3-А
На вказані тел. номера і на телефон відділення який надали в контактному центрі не відповідають зовсім. Телефонував на протязі години результат нульовий.
Хоча інформація стосовно чи отримано виконавче впровадження про зняття арешту з рахунку дуже необхідна.
Знаходжусь в іншому місті, де доречі на дзвінок у відділенні відповіли і пояснили, що цією інформацією володіє відділення де рахунок відкривався, а відкривався він саме в цьому відділенні.
IraNina 20 октября 2024, 16:22
Добрий день, подскажите, будь ласка, що мені робити?! Мені 93 роки, я територіально знаходжусь на тимчасово окупованій території, пенсія, яка приходить мені на картку Ощадбанку, це единственная гроші, за які я живу, більше доходів в мене немає. І вот Ощадбанк закрив мені доступ до кабінету і я нічого не можу зробити, вже 2 місяці я живу практично без грошей. Звернулась на горячу лінію, а вони мені кажуть, що картка скомпрометувана і мені потрібно тільки особисто звернутися до відділення банку. Но я туди не доїду, окрім бойових дій мені їхати 4 суток, я просто не переживу дорогу, в мене болять ноги, я практично не хожу. Я пройшла відео верифікації в пенсійному фонді, готова пройти і в Ощадбанку, но приїхати не можу. Допоможіть мені будь-ласка, підскажить що робити? Як мені раз блокувати особистий кабінет, щоб я могла користуватися своїми грошима, там моя пенсія., я все життя працювала, а у 93 роки залишилася без грошей, тому що Ощадбаку щось не сподобалось і вони хочуть, щоб я приїхала.
Анна Шиманска 17 октября 2024, 4:47
В мене списав кошти шахрай на карту його картку в Ощадбанку,
Банк ніяк не реагує,
Надає відповідь ми не блокуємо картки клієнта, і банка не звилює що він сприяє шахрайству, довгий час не маю сприяння від банку. Дуже прикро що система на боці творів та крадії, захищають саме мородьорів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Linaov77 16 октября 2024, 21:26
Кожен раз, коли звертаюся, будь-яке питання вирішується оперативно, професійно і з любов’ю! Доводиться звертатися і в інші банки — відчувається різниця саме в відношенні персоналу до нас, клієнтам. Радує також, що Ощадбанк завжди на висоті! Хочу висловити вдячність за таку класну роботу спеціалісту Ларисі Марюхненко та її колегам. Успіху і процвітання відділенню. Буду рекомендувати вас друзям!
Delehach 16 октября 2024, 17:04
Отделение по адресу: Харьков, ул. Деревянко, 38
Дуже сподобалось обслуговування в цьому відділенні. Все швидко, зручно і точно. Дуже оперативний та зручний зв’язок зі співробітниками задля замовлень та вирішення інших питань. Ніколи ніяких проблем с обслуговуванням в касі. Так тримати!
YuliaNahorniak 14 октября 2024, 15:18
Отделение по адресу: Одесса, ул. Канатная, 77
Я клієнт Ощадбанку. На протязі довгого часу в мене завжди виникають проблеми з банком щодо зняття коштів. Згідно постанови НБУ 18, я маю право отримати на день 100 000 грн, але навіть і цього я зробити просто не взмозі. Банк поставив ліміт на 3 години зняття 25 000 грн. 13.10.2024 я намагалася зняти через банкомат кошти, на що була відмова «технічна». Звʼязавшись з чат-ботом, карту перевірили, робоча, банкомат просто не видав. А чому не видав, знову не зрозуміло. Сьогодні, 14.10.2024 року, я ЗНОВУ йду до банкомату (але вже іншого, бо переймаюся, що вчорашній кошти мені знову не видасть) і він видає мені лише 10 000 грн. Йду до відділення банку, прошу касира видати кошти, на що чую відповідь «в нас немає коштів, є лише 10 000 грн. Три купюри дамо по 1000 грн, а решту по 20 грн). Це просто знущання над людьми. В мене загинув чоловік, виплати надходять, на жаль, на ваш банк. А я просто їх фізично зняти не можу. Замовлення коштів у відділені теж не приймається (хоча в інших банках це є).Яким законом регулюється банк, що зробили такі ліміти, і чому не приймаються замовлення на видачу. Як мені, працюючій людині зняти 120 000 грн?! В касі коштів немає, бігати по всьому місту, шукати банкомати?! Просто жах! Мені дуже прикро, що кошти по загибелі надходять до цього банку, а не до іншого (де спокійно я знімаю 100 000 грн через касу/через банкомат). Просто ця проблема вже зʼїла всі мої нерви. Це не піклування про клієнта, це просто нехтування інтересів клієнта
MariaSh 9 октября 2024, 18:45
Найгірший банк з найгіршим обслуговуванням. Крадуть гроші за якесь нібито смс інформування. Я цього не підключала! Рік не користувалася картою, не було жодних операцій. В налаштуваннях у мене підключено інформування на платежі більше 1000 грн і все. І ось сьогодні заходжу і бачу що банк весь цей рік знімав собі по 10 грн щомісяця… За що??? Я нічого не отримувала, картою не користувалася, чому ви крадете кошти? Такого нема в жодну іншому банку! Сором вам🤬🤬🤬
У мене по картці відбулися шахрайські дії. Тож я заблокував картку, а потім прийшов у відділення щоб по перше отримати свою пенсію, а по друге відкрити картку. На моє прохання видати мені кошти працівниця банку різко відповіла, що більше 5 тисяч вона мені не видасть. Коли я звернувся, щоб мені пояснили підставу для такого рішення то вона не змогла мені це ніяки аргументувати. Тоді я звернувся на гарячу лінію і мені там відповіли, що можна отримати не 5 10 тисяч за один день. Наступного дня можна ще зняти 10 тисяч. За підсумком спілкування з працівником банку я від працівниці почув, що вона мені в цьому відділенні не дасть ні копійки, щоб я їхав куди завгодно тільки не в Теплодар. Так в мене птання — це її особистий банк чи це державна фінансова установа? Наприкінці розмови в неї відкрилося істинне лице і вона сміливо перейша на мову окупанта, на мову тих нелюдів які вбивають мирних мешканців, рушать інфраструктуру та катують моїх побратимів. Ганьба таким працівникам банку. Хочу розповісти щоб більше людей про це знало і буду переводити свою пенсію в інший банк. Тому що ця працівниця не розуміє що в неї є робота кли я туди кладу свої кошти. Соромно за таких працівників які мало того що не фіхові вони ще й не вміють себе поводити гідно.
За підсумком пенсіонер пішов за банку без жодної копійки, а мені потрібно купувати ліки, платити за лікування, я вже не кажу про комуналку та хліб з картоплею.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝