×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Все курсы банка |
Отделение 74 попова 2в
Комментарии (1)
Ужаснейшая техподдержка и работа банка в целом.
Написать комментарий
Колл-центр
Написать комментарий
Ненадійний банк, неграмотні співробітники!
Вже більше року працюю в торгівлі, робоча картка — приват банку, але бували періоди, коли доводилося давати реквізити ощаду (бо, наприклад, з монобанку на приват переказ не зробити). І от одного разу поставник вислав товар клієнту, але пошта десь загубила посилку, клієнт нічого не сказавши поскаржився ощадбанку і той, в свою чергу поставив всі можливі і не можливі ліміти на мої картки.
На гарячій лінії всі «бе і ме» відповідали, відсилаючи мене у відділення.
Без проблем, прочекавши 2 години в черзі я звернулася до спеціаліста… який ще годину чи більше не знала, що робити і що говорити, казала, дзвонити знову на гарячу лінію і з круглими очима дивилася на мене, коли на гарячій лінії мене знову ж таки послали у відділення банку, бо саме там були встановлені ліміти.
Сиділи ми ще довго, поки дівчинка надумала комусь подзвонити і там сказали, що на карту була скарга про невисланий товар і щоб знову її активувати треба принести чек, який буде засвідчувати повернення коштів клієнту.
Не проблема, ми знайшли клієнта, зв‘язалися з поштою, пояснили ситуацію і повернули кошти, все чудово — чек на руках.
Прийшовши знову я прочекала більше години черги і підійшлвши до спеціаліста — знову круглі очі і ніхто не знає, що робити, в мене забрали чек і сказали зачекати декілька днів і ліміти відключать.
Пройшло 3 місяці, я була у відділенні банку 5 раз! Ніхто нічого не знає, всі розволять руками…
Я всім рекомендую не користуватися Ощадбанком. На моїх картках залишилися кошти, нехай вони будуть вашим співробітникам на навчання, більше і ноги моєї не буде на порозі відділення, набридло! Маєте правила — це добре, але якщо клієнт слідує вашим інструкціям, то і ви відповідно, повинні виконувати свої обов‘язки, а не обкрадати клієнтів!
Комментарии (1)
КАк вернуть банковскую каточку из банкомата ?
P.S. на горячей линии, категорично заявляют звоните в Волноваху.
Комментарии (2)
Не выпущена и не доставлена в указанные сроки банковская карта
Комментарии (1)
Кошмар, а не БАНК!
Комментарии (2)
Перевипуск електронного пенсійного посвідчення
Написать комментарий
Хуже банка нет на свете !
Написать комментарий
Банкомат сожрал карту!!!
Мне были выдали кредитку.
Я пользовался ложил/снимал деньги.
А потом карта просто куда то делась ну я забыл сходить в банк, так она и забылась.
Прошло время я нашёл карту и решил проверить её в банкомате и банкомат возял и проглотил.
Пошёл я в отделение банка, а мне говорят, что не дадут и не отдадут карту. Т.к. там задолженность.
Я понимаю что есть задолженность, но перевод могу делать только на карту.
Как мне возвращать долг без карты?
Теперь жду с дня на день должны коллекторы звонить.
Что делать?
Забить и ждать конца света)))?
Зачем вводить людей в долги таким образом?
Я хочу разрешить данную ситуацию, что бы всем было хорошо
Написать комментарий
На найвищому рівні!
Та і по самій роботі системи, все на найвищому рівні. Я задоволений! Дякую!
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Очень медленно работают
Комментарии (1)
Хамство, навязывание услуг
Комментарии (2)
Я в шоке!!!!!! Как можно так работать?????
Комментарии (6)
Незаконно поставили мои карты в овердрафт (минус)
Комментарии (2)
перерахунок коштів на пенсійну картку(монетизація) управління соціального захисту населення
Написать комментарий
Некомпетентність та порушення законів
Комментарии (1)
Відмова заміни заробітної картки
Написать комментарий
Заблокировали карту
Комментарии (1)
Выдают денежные переводы с обязательным оформлением страховки
26.02.2020 зашёл в отделение Ощадбанка 10003/0550, что в Кривом Роге на проспекте Металлургов, чтобы получить денежный перевод Вестерн Юнион. Кассир сообщила, что доллары есть, но перевод мне не выдадут, пока я не оформлю страховку жизни на 30 грн.
После привлечения зама директора отделения, перевод выдал другой кассир, т.к. первый ушел на обед.
Комментарии (1)