×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КАТЕГОРИЧЕСКИ
При открытии карты для зачисления заработной платы свои деньги так и не получила, банк не может предоставить данные работодателю, причин назвать не могут, ответить на вопрос по срокам не могут. Впечатление, как будто обратилась в лавку с овощами, требуя финансовых услуг. Персонал не опытный, толком ответить на задаваемые вопросы не могут.
Комментарии (1)
Neobank не повертає гроші після невдалої покупки в Інтернет крамниці
Комментарии (2)
Необанк заблокував картку з моїми коштами і не повідомляє причин блокування
Я звернувся в службу підтримки банку. Там мені відмовили у розблокуванні картки і дали наступну відповідь: «Звертаємо увагу, що не Банк був ініціатором блокування картки, тому для отримання додаткової інформації вам слід звернутися до правоохоронних органів (на ваш розсуд)»
На всі мої уточнюючі запитання (причина блокування картки, документ на підставі якого була заблокована картка) і вимоги повернути мої кошти, Необанк не дає відповідей і каже щоб я звертався до Національної поліції України.
На даний момент подав заяву до Національної поліції України, чекаю на відповідь…
Вважаю дії зі сторони банку по відношенню до мене незаконними!
Комментарии (5)
Від Необанку лише назва
Необанк це банк без відділень, де всі питання вирішуються дистанційно (через чати, відео дзвінок)
Потрібна довідка -в відділення.
Потрібно перевипустити картку-в відділення.
Інші питання- в відділення.
То який ви Необанк, якщо будь які питання через відділення.
На даний час від Необанку в вас тільки назва.
Комментарии (1)
Заблокував власні кошти,жахливий банк,до всього ж шахраї)
Написать комментарий
Списали більше 2000 безпідставно
Написать комментарий
Обман с кэшбеком
Потратил порядка 5 тысяч гривен, и только потом узнал у оператора что функция кэшбэка отключена на период военного положения.
С одной стороны понимаю бизнес, с другой — чувствую себя полностью обманутым, так как нигде кроме договоров не сказано что кэшбека нет. Раздел с кэшбеком спокойно присутствует в приложении, и покупки отображаются с иконкой кэшбэка, пуш-нотификатора о приостановке начисления кэшбека тоже нет. Вообщем клиентов разводят в прямом смысле слова.
Механика начисления кэшбэка тоже странная, он не моментальный. А через 2−7 дней.
Выводы делайте сами…
Написать комментарий
Дарма відкрив тут картку
Картку відкрив дистанційно.
Мінуси: всі ліміти потрібно змінювати лише через дзвінок оператору та лише на день. Перспектива щоденного спілкування з їх операторами мене не задовольнила і вирішив закрити картку.
І виявляється, що дистанційно її закрити не дозволяють, лише у відділення. При цьому говорять, що відділення закриті. Ну дуже «мобільний» банк.
Комментарии (3)
Кредитные средства потратились сами собой
Це не стосувалось жодним чином власних коштів клієнтів, отже, окремі випадки некоректного відображення балансу були пов’язані виключно з особливостями технічної реалізації деактивації кредитних коштів.
За декілька днів кредитні ліміти було активовано в повному обсязі. Інформування клієнтів щодо всіх змін відбувається в додатку шляхом надсилання пуш-повідомлень. Наразі банк і додаток працюють у штатному режимі.
Комментарии (1)
О NEObanke, вкратце и не очень.
Комментарии (1)
Очень долго рассматривают закрытие заявки!
сказали завтра, пожалуйста решите данный вопрос, ведь тридцать дней прошло, разговор с представителем банка, который обещал закрыть в указанное время у меня имеется. Сколько мне ещё ждать осталось?
Написать комментарий
Карту жду 20 дней.
Монобанк, Изи, Тодобанк, Пумб и др. так не работают.
Написать комментарий
Не выплата кешбека
Теперь по сути. Исходя из правил реферальной программы, зачисление награды происходит в течение 3‑х рабочих дней, но к моему огорчению бонус в размере 99 грн мне начислен не был. Обратившись в поддержку сначала меня заверили, что нужно подождать и бонус будет зачислен, а после повторного обращения меня заверили, что мой вопрос передан в соответствующую службу для скорейшего урегулирования. Уже прошло семь дней с момента активации, а бонуса так и нет, как нет гарантии, что он вообще будет начислен. Еще один недостаток приложения, исходя из личного опыта сотрудничества с другими банками, это отсутствие информации о том, сколько человек воспользовалось твоим приглашением и сколько активировало карту. В этом конечно у банка нет заинтересованности в связи с невыплатой этих вознаграждений.
Исходя из всего вышеперечисленного считаю, что 2 звезды потолок для данного банка.
Написать комментарий
Самый ужасный банк
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
Розгляд заявки триває вже 4 дні
Необанк — чому настільки повільно обробляєте заявки?
Комментарии (1)
Я в шоке!
Т.е. это мог сделать только тот, кто знает код доступа в приложение и владеет финансовым номером телефона, т.к. на него приходят коды подтверждения.
Мы также видим, что ранее были попытки регистрации в приложении под разными номерами.
Рекомендуем обратиться в ближайшее Отделение ConcordBank для прохождения идентификации и изменения финансового номера.
Написать комментарий
Худший банк Украины
Не рекомендую
Комментарии (1)
Не могу получить доступ к приложению
Комментарии (3)
Ошибка, а не банк
Цифровой недоНеобанк
Комментарии (1)
Кешбек та відбраження оперцій по карті
В першу чергу зацікавила карта VISA Platinum та прівелеї. Користуюсь послугами декількох банків в Україні тому є з чим порівнювати. Поки що неможу дати детальний відгук, але напишу про досвід отримання карти та невелокої проблеми — яка до сих пір (22/01/2022) не вирішана.
Отже, карту отримав на другий день на Новій Пошті — проблем з реєстрацію не було. Хоча тривалий час активувалася сама карта — як пояснили у службі підтримки — через велике навантаження.
Доречі звернув увагу що операції по карті у виписці і історії — відповідно теж відображаються трохи з затримкою. Пам’ятаю що схожа ситуація були і під час моєї співпраці з ними у Конкорд-банку, і веб версії ICON25 здається. Це особливості процесінгового центру і його потужностей обробки — сподіваюсь вони вирішать це питання. Тому що отримати інформацію про списання, або зарахування протягом півгодини — це неприйнятно зовсім до повної відмови від користування.
Отже, про проблему. Виконав всі умови для отримання кешбеку по реферальному запрошенню (встановив сам, та запросив друга). Але кешбек не отримав. Звернувся у підтримку 21/01/2022 (вечір п’ятниці), в мене прийняли звернення і сказали найближчим часом дадуть відповідь. Але зв’язавшись з банком 22/01 (13:00) — дізнався що у відповідальних людей сьогодні вихідний день. Отже чекатиму на початок робочого тиждня.
Окремо хотів би написати про роботу кол-центру. З дозвоном проблем немає, відразу беруть слухавку, ідентифікують. Але чомусь під час розмови переходять постійно між українською та російскькою мовою. Кілтка речень на українській, потім кілька речень на російській. Намагаются тобі допомогти, але іноді складається враження про недостатню компетенцію у вирішенні питання.
В цілому проект цікавий — побачимо як він буде далі реалізовуватись. Побажаю успіхів і поки що три зірки.
Написать комментарий