Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
yarvasyl 10 августа 2025, 18:11
Я був клієнтом монобанку з березня 2023 року.
Мій закордонний паспорт був дійсний до червня 2023, але його строк дії був продовжений в консульстві до червня 2028 року.
Тиждень тому почало зʼявлятися повідомлення про необхідність оновити дані, це повідомлення можна було пропустити що я і робив. Але в один
прекрасний день його пропустити стало неможливо.
Після звернення в підтримку єдине що зникло так це мої нервові клітини, я розмовляв з підтримкою і показав сторінку в паспорті заповнену консулом, але менеджеру було «по барабану», і вона мені продовжила повторювати що мені треба зробити новий паспорт на що я їй декілька раз відповів що в мене немає можливості зробити новий паспорт із за деяких обставин, на що вона мені любʼязно ще раз запропонувала зробити новий паспорт і написати їм знову))))
Вирішив подзвонити і повторити менеджеру на телефоні свою проблему, на що він мені теж любʼязно відповів що я можу спокійно знімати гроші в банкоматі)))
Так в мене питання, чому це документ котрий дійсний і котрий був підписаний консулом для банку це нічого? Що потоібно робити українцям за кордоном у котрих теж є певні обставини та немає можливості зробити новий документ замість продовженого старого?
monobank
Ответ банка
11 августа 2025, 10:49
Розуміємо, що ситуація неприємна
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №1202 від 21.10.2022 встановлює спеціальні правила під час воєнного стану тільки для внутрішніх паспортів громадянина України (паспорт книжечка або ID-картка). Закордонні паспорти, на жаль, не входять в перелік документів, за якими є затверджені умови дійсності в період воєнного стану на території України. Штамп про продовження терміну дії документа, на жаль, не підтверджують дійсність документа на території України і орієнтовані на громадян, які вимушено залишили Україну у зв’язку із військовими діями.
Минфин
Ответ администратора
1 октября 2025, 14:50
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/09/30/159507238/
Проблема решена
maksim70 8 августа 2025, 19:20
Третя картка поспіль розмагнічується чип оплати. Зберігання тільки в одязі, подалі від
магнітних променів. Ця пропрацювала місяць, попередні довше. Магнітна стрічка працюе.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 августа 2025, 21:20
Нам шкода, що склалася така ситуація. Ми постійно працюємо над покращенням якості карток, які випускає завод. Якщо чип не спрацьовує, рекомендуємо двічі перевірити баланс у банкоматі, а потім спробувати оплату карткою в торговій точці. Якщо проблема залишиться — можна оформити перевипуск картки. Додатково написали вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
maksim70 8 августа 2025, 22:12
Дякую,перевірив двічі баланс,чип почав працювати.
Проблема решена
Sk123456789 7 августа 2025, 21:58
Відгук щодо досвіду обслуговування в АТ «Універсал Банк» (Monobank)
Хочу поділитися своїм досвідом співпраці з АТ «Універсал Банк» (бренд Monobank), який, на жаль, виявився вкрай неприємним і викликав у мене глибоке розчарування.
📆 З 19 червня 2025 року по 7 серпня 2025 року банк безпідставно утримував мої кошти. Протягом цього часу я надала всі запитувані документи та пояснення, однак банк у відповідь неодноразово повідомляв, що наданої інформації «недостатньо». Останні мої звернення взагалі були проігноровані, і відповідь була отримана лише після повторного нагадування з мого боку.
🔄 Після цього банк прийняв рішення припинити зі мною співпрацю. Я подала запит на повернення власних коштів. Представники банку повідомили, що протягом трьох днів в додатку з’явиться вікно для введення реквізитів іншого банку. Вікно з’явилося лише в останній день. Я вчасно ввела реквізити, і, згідно з інформацією від банку, кошти мали надійти протягом одного банківського дня.
🔔 Особливо важливим було те, що повинні були бути повернені всі кошти та не залишатися жодних зобов’язань.
❗️Однак мені було повернуто лише 110 714 грн замість 160 000 грн, тобто майже 50 000 грн залишились на рахунку або були утримані банком без пояснення причин.
📩 У подальших зверненнях я неодноразово просила банк пояснити:
• Чому повернута не вся сума?
• Коли очікувати залишок?
• Які підстави для часткового утримання?
У відповідь — лише фраза, що «інформація уточнюється», без жодних конкретних строків або документальних пояснень. По сьогоднішній день залишок моїх коштів не повернуто, а офіційної аргументованої відповіді я не отримала, як і протягом усіх попередніх двох місяців.

Я звертаюся з цим відгуком не для того, щоб дискредитувати банк, а з надією на відкритість, відповідальність та дотримання норм чинного законодавства України, зокрема:
• Закону України «Про банки і банківську діяльність» (ст. 55),
• Закону України «Про захист прав споживачів»,
• Закону України «Про фінансовий моніторинг».
📝 Сподіваюся, що банк надасть належне пояснення, поверне залишок моїх коштів та зробить усе можливе для відновлення довіри.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 августа 2025, 13:38
Розуміємо ваше розчарування.
Відповідно до вимог законодавства банки зобов’язані перевіряти всі операції клієнтів та, за потреби, запитувати додаткові документи й пояснення щодо походження коштів.
Щодо обслуговування, банк приймає зважене рішення на основі аналізу багатьох параметрів та даних із різних перевірених джерел.
Перепрошуємо за складнощі, з якими ви зіткнулися під час виведення коштів. Колеги наразі працюють над вашим питанням, і найближчим часом у застосунку з’явиться можливість вивести залишок коштів. Ми обов’язково проінформуємо вас, щойно ця функція стане доступною.
Додатково перевіримо комунікації з підтримкою та вживемо відповідних заходів
toliashal 7 августа 2025, 18:27
Маю відкритий ФОП у монобанку, являюсь їх клієнтом більше 5 років. На робочі номери телефонують вже близько трьох років кожного дня по 5 разів на день і шукають якось Валентина Пірогово. До сьогоднішнього дня думав, що це якісь шахраї чи колектори, але як виявилося номера дійсно моно банка і написали мені в телеграм від імені служби підтримки. Я передав інформацію, що номера закріплені на моєму сайті і ніякого відношення до Валентина Пірогова не мають, на що мені оператор сказала, що гарантії, що вам далі телефонувати не будуть. До сьогоднішнього дня думав, що ви нормальний продвинутий банк, який дає зручний сервіс, а тепер моє враження про вас, що ви дешеве колекторська контора. Припиніть телефонувати з айпі номерів по 5 разів на день!!! Шукайте вашого Валентина десь в іншому місті, ми не знаємо цієї людини, вона ніколи у нас не працювала
monobank
Ответ банка
11 августа 2025, 13:41
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Yulia Chayka 7 августа 2025, 9:53
Величезна подяка працівнику банку Артему, який онлайн допоміг мені повернути кошти на рахунок, висилав інструкції і покроково розписав, що потрібно робити.
Такої підтримки навіть не очікувала.
Подяка банку за таких працівників і за підтримку своїх клієнтів❤️
monobank
Ответ банка
7 августа 2025, 10:45
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема решена
Uliakuch 6 августа 2025, 13:15
Завжди дуже подобався Monobank — зручний застосунок, швидка підтримка, сучасний підхід. Саме тому дуже прикро, що досі не можу повернутись як клієнт.

Колись, через одну ситуацію, мій акаунт було заблоковано. Я розумію, що банк має свої правила та політику безпеки, і тоді рішення виглядало обґрунтованим. Але час пройшов — зараз усе по-іншому.

Я офіційно працюю як ФОП, маю стабільний дохід, відповідну довідку, рахунок в іншому банку, але з великим бажанням перейшла б на Monobank.
Це було б зручно і комфортно як для мене, так і для моїх клієнтів.

Щиро прошу розглянути моє звернення ще раз. Готова надати всі документи, пройти перевірку й користуватись продуктом відповідально і прозоро.
Було б дуже приємно знову стати клієнткою банку, який так довго вважала найкращим.
monobank
Ответ банка
monobankua 6 августа 2025, 16:48
Дякуємо за ваші теплі слова — нам справді приємно, що ви вважаєте monobank зручним і сучасним сервісом.

Рішення про можливість обслуговування приймається на основі аналізу багатьох параметрів.
Ми передали ваш запит колегам — і маємо гарну новину: наразі є можливість спробувати пройти нову реєстрацію в застосунку. Якщо виникнуть труднощі або запитання — обов’язково звертайтесь у підтримку, будемо раді допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
eleonora6 5 августа 2025, 22:19
Данило з табельним 10903 дуже хороший оператор, добре вирішив питання, в чаті виконав прохання щодо комунікації❤️
10/10, ще повернусь, дякую йому:))
monobank
Ответ банка
monobankua 6 августа 2025, 13:40
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Leo04 5 августа 2025, 21:27
Користувався SEPa на Європу рахунку, отримував гроші в євро. Через деякий час гроші від клієнтів не приходили на рахунок, де банк сказав що питань нема з моїм рахунком, але коли даю квитанцію пишуть таке: Отримали інформацію від банку-посередника про те, що на даний момент у їхній системі ваш SEPA-айбан заблокований на підставі зовнішнього запиту. На жаль, SEPA-платежі вам не доступні. Рекомендуємо використовувати альтернативні канали міжнародних платежів (наприклад SWIFT). Що таке зовнішній запит🤷🏻‍♂️? Не пояснюють, но це мабуть аргумент
monobank
Ответ банка
monobankua 6 августа 2025, 15:06
Шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Колеги раніше перевірили інформацію та отримали відповідь що за даними банку-посередника ваш SEPA-рахунок наразі дійсно заблоковано через зовнішній запит, тому перекази в євро через SEPA тимчасово недоступні.
Проте є можливість користуватись SWIFT або іншими міжнародними каналами.
Зовнішній запит, вірогідно, це запит якій отримав банк-посередник з іншої установи/органіці/регулятора тощо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hanna66505 5 августа 2025, 21:08
Дякую пану Андрію за допомогу з вирішенням питань по проблемах з підключенням картки моно банк до гаманця
Табельний номер 10372
monobank
Ответ банка
monobankua 6 августа 2025, 12:36
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Хотите получить ответ на вопрос от моно?
Можете написать 3 Тома объяснений что их вариант решения проблемы не является реальным. Когда вы поймете что вы в пустую тратите время чтобы им донести суть ситуации, вы подумаете что вам лучше поставить вопросы и ответы на них вам помогут, да это хорошо звучит, но не тогда когда поддержка отвечает шаблонным текстом который они отправляли 3 раза и это уже 4 раз может с немного измененным текстом, но вы не получите ни помощи в вашей ситуации и также вы не получите ответы на вопросы которые вам нужны как минимум чтобы понимать что и к чему сейчас происходит.
Сколько хотите им можно рассказывать о ситуации, вам ответят только шаблонным текстом или также шаблонным текстом где говорится что решение проблемы только по их правилам, а именно что нужно прислать документы которых не существует, и финансовую цель переводов, даже если кто-то завладел вашим кабинетом приложения и случилась блокировка по фин мониторингу, то сколько с ними не говори они тебе скажут, мы тебе не поможем, делай что хочешь нам все равно как эта ситуация произошла давай документы которых у тебя быть не может, А еще объясни смысл действий к которым ты не имеешь дела, если вы им предоставите все аргументы того что их условия невозможны, вы получите шаблонное сообщение где вам говорят что эту ситуацию решать никто не будет, можешь еще вопросы задавать, но счет вам никто не разблокирует, потому что нам нужно то чего у тебя нету. Ведь нам лучше не давать тебе ответов и отвечать шаблонами 95% диалога, чем реально помочь решить проблему отталкиваясь от ситуации. Немного о ситуации я работаю с 12 лет и всегда неофициально, сейчас 17 и работаю со ставкой 25.000 и бонусами, платят наличкой ведь мы работаем напрямую с заказчиком, ищем персонал который подходит под его условия, после устройства нам платят деньги, никаких денег с бюджета страны никто не берет, так зачем налоги платить если власть ничего не дала чтобы им платить. И у меня запрашивают информацию о официальном трудоустройстве, напоминаю мне только 17 и его собственно нету, да некоторые находят работу официальную в такие года, но это сложно работой назвать, а вот зарплату можно смело называть шуткой. Ну на жизнь с родителями которые одевают кормят хватит, но только на мелкие расходы в обед, или вне рабочее время, это зря потраченное время. Я все объяснил привел факты что я не могу официально работать, они мне говорят о переводах на карту, которую я передал 3-му лицу с целью заработать на аренде карты через знакомого который был в роли гаранта.
Вообще причиной обращения было узнать информацию о карте, и мне поставили вопрос о 3х лицах и не предавал я кому-то карту, я все рассказал как есть, с той же карты был перевод на мою карту во втором банке, что было оплатой за пользование карты в личных целях. После этого мне говорят показать официальное трудоустройство, переписку где есть речь о выплате зп на карту, а я в начале диалоги сказал что картой пользуется 3е лицо, и только на днях восстановил доступ. И дальше мне говорят одно и тоже, я им выписал вопросы которые меня волнуют, и на которые хочу конкретные ответы, мне сказали подождать, через 5 минут ответили шаблонным текстом где нету ни одного ответа на мои вопросы…
В общем я ужасно удивлен от методов работы и ее выполнения тех.поддержкой, даже бот Киевстара больше пользы предоставляет в случае проблемы чем один из самых популярных банков Украины…
если учесть тот факт что я даже не думал о разблокировке счетов, но когда мне сказали что можно решить это, я сразу все рассказал до последней мелочи. В итоге потратил 3 с половиной часов в никуда, не получив ни одного нормального объяснения на мои вопросы…
Теперь понял почему каждый второй школьник говорит что моно банк топ, ведь все что им нужно это приколы, мемы, игры и кот в приложении банка, все будет супер пока они не узнают или не испытают что этот банк при первой же возможности заблокирует все что есть на счетах. А тех поддержка будет делать иллюзию якобы вам помогают все решить, но никто ничего не принимает, лень даже печатать текст от руки, заранее подготовленным текстом уходят от вопросов, ответов, вас не будет никто слушать вообще. Как попугаи будут говорить одно и тоже понимая всю ситуацию, донести что-либо не возможно, не думайте о регистрации вообще, а если думаете хранить деньги у них подумайте трижды нужно ли вам оправдываться за свои деньги и получать холодное обращение от тех кто должен быть больше всего заинтересован в помощи вам.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 августа 2025, 15:24
На вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам та можуть запитати надати документи, що підтверджують походження коштів.
Наразі дані та пояснення, що ви надали, проходять перевірку — наші колеги обов’язково зв’яжуться з вами щойно з’являться нові деталі.
Нам дуже шкода що у вас склалось таке враження щодо спілкування з підтримкою, та що вирішення питання триває довше ніж ви очікували.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості консультацій та вживемо відповідних заходів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Wert1976 4 августа 2025, 6:47
Хочу подякувати співробітнику банку 11464, за допомогу, якісно, професіонально, швидко, дякую за якісну працю !)
monobank
Ответ банка
monobankua 4 августа 2025, 16:41
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Жахливий банк не дає відкрити рахунок і не пояснює чому не дає вікрити рахунок блокує доступ до фінпослуг без належного пояснення.
Я хотів відкрити там фоп і чесно працювати
monobank
Ответ банка
monobankua 4 августа 2025, 14:11
Щиро шкодуємо, що ваш досвід виявився таким та розуміємо ваше прагнення відкрити рахунок.
Усі питання щодо обслуговування зважено оцінюються на основі ретельного аналізу багатьох параметрів та даних.
На жаль, через внутрішню політику банку ми не можемо розкривати деталі відмови.
Наразі поточна позиція банку залишається без змін.
Якщо рішення буде переглянуте — ми одразу повідомимо вас
jija04 3 августа 2025, 15:24
Сегодня монобанк решил просто заблокировать доступ к приложению (а также к счету, но их словам — все в порядке и счетом можно пользоваться как и раньше) из-за обновления документов у 20-летнего (!!!)
Просто вылезло окно с требованием обновить и никак закрыть его нельзя, а соответственно — нет возможности получить доступ к деньгам
Никогда не было такого, на что они пишут лишь «нам жаль, нам жаль, обновите документы», на то, что документы сгорели и сейчас на восстановлении — им все равно, одни и те же шаблонные ответы, мне мама вчера отправила деньги на оплату квартиры, теперь я не могу получить доступ к этим деньгам даже… А им все «жаль и жаль, что так получилось», самый конченый банк, который я когда-либо встречал
На вопрос зачем вообще обновлять документы 20-летнему — они отвечают каким-то постановлением НБУ, что каждые 180 дней нужно обновлять документы, хотя у брата, которому 27 лет никогда такого не было, он даже не обновлял документы после 25-тилетия и все работает
monobank
Ответ банка
monobankua 3 августа 2025, 19:27
Ситуація, що виникла, справді неприємна. Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає обставини.
Через банківську таємницю ми не можемо розкривати всі деталі, а також немає можливості надати докладну інформацію за зверненням третьої особи.
Проте дійсно може бути блокування застосунку до оновлення документів, якщо документ який надавався банку визначено недійсним та пройшло понад 180 днів (наприклад було втрачено або замінено, перевірити актуальність документа можна на сайті https://dmsu.gov.ua/ )
Банк діє відповідно до постанови НБУ №65 (додаток №1 п.15), згідно з якою у разі втрати чинності або обміну ідентифікаційного документа Клієнта банк має вжити заходів щодо отримання нових даних Клієнта не пізніше трьох місяців із дня виявлення відповідного факту.
Для актуалізації даних можна сфотографувати новий документ (паспорт/ ID карту, закордонний паспорт) або оновити дані через Дію.
Для детальної консультації радимо клієнтові написати до нас у підтримку через підв'язаний месенджер: https://monobank.ua/contacts, або зателефонувати з фінансового номера телефона на 0 800 205 205
Татьяна Линевская 3 августа 2025, 11:54
Подяка за підтримку українських пенсіонерів за кордоном у тяжкі часи
Таб Номер 11678
monobank
Ответ банка
monobankua 3 августа 2025, 14:53
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Alexander09 3 августа 2025, 2:20
Ну, чому ж тоді не 5? Це вам мінус за меморандум.

Інтерфейс насправді унікальний (я думаю що навіть один на світі). Ідея з котиком, мушу визнати, спрацювала, та я все ж таки вирішив спробувати.

Новий інтерфейс особисто мені меньш зручний ніж попередній. Плюс «вага» застосунку завелика. Там що, річний запас корму для кота? XD Кредитами не користуюсь принципово, написав в підтримку, вимкнули (як я зрозумів вони просто 0.0 на ліміт встановили). За це плюс. Хоча і писали що жодних ризиків і що це як «резерв». Ще один плюс, що ліміт вимкнули, а розстрочка працює.

З безпеки… Нарешті додали верифікацію пошти, а не тільки СМС на ПІН. За це плюс.
Але серйозно? СМС? На YouTube є ДЕТАЛЬНИЙ (!) гайд як за допомогою SDR (≈50−150$) перахопити будь який смс. Шукайте самі, я не дам посилання. Навіть Viber вже веріфікує дзвінками. Ала до біса, дякую що пошту теж перевіряєте.

Ще в мене був казус з техпідтримкою (у гарному сенсі). Я не туди скопіював повідомлення і… Надіслав в чат Моно. Добре, що там просто розбір фільму був. Так мені на це навіть співробітник підтримки свою думку написав (до речі гарна рецензія, такий талант!). Не знав що ваша підтримка так вміє XD Як для зарплатні — ідеально. І номер поповнити і комуналку без відсотків. Але Н Е ПОПОВНЮЙТЕ САМОСТІЙНО. Є ризик фіншмону (і так не тільки в Моно). І не купляйте та не продавайте крипту. Це майже 100% бан.

І ще, якщо ви думаєте що ваша інформація потрапила до зловмисників, ТЕРМІНОВО пишіть у підтримку (кнопка «блокувати картку» не допоможе). Пояснюю, є списання з КАРТКИ, а є з РАХУНКУ. І якщо зловмисник зміг якості маніпулювати токеном, є ризик, що спишуть саме з РАХУНКУ. маловірогідно, але краще написати. (Не по темі: це не про банк, просто рекомендація. Хоча, знаю людину яка в усіх безконтактних картках дірки робить щоб вимкнути антенну, тому… не будьте як він, зберігайте здоровий глузд)
monobank
Ответ банка
monobankua 3 августа 2025, 14:04
Дякуємо за фідбек – ваші зауваження допомагають нам ставати кращими. Меморандум — ініціатива провідних банків проти тіньової економіки та «дропів», і ми завжди готові підвищити ліміт на перекази за умови підтвердження джерел доходів документами.
Kuro Zetsu 2 августа 2025, 7:38
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 17 (Алло)
Сьогодні співробітниця Монобанку Марина (номер праці вника 11429) допомогла мені вирішити питання щодо зняття коштів з мого рахунку без мого відома. Також допомогла «натиснути» на скам-компанію, щоб вони повернули мої гроші. Найбільш чуйний банк та дуже ввічлива й уважна співробітниця Марина. 100/10
monobank
Ответ банка
monobankua 2 августа 2025, 13:07
Вдячні за ваш відгук!
Діана Юрова 1 августа 2025, 13:01
Мала досвід спілкування з Вікторією 11582 в онлайн підтримці монобанку
Питання було щодо умов кредитування, досить вагоме та об'ємне. Вікторія максимально оперативно відповіла на всі мої питання, а деякі я навіть не встигла задати, бо вже отримувала відповіді з конкретними прикладами для кращого розуміння. Це на мою думку найвищий рівень в спілкуванні з клієнтами, залишилась задоволена і приємно вражена. Дякую за підтримку!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 августа 2025, 14:47
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
peters0207 31 июля 2025, 15:32
Хотілося б отримати роз’яснення стосовно поняття Ліміт до використання, мені не можуть на підтримці його назвати.
monobank
Ответ банка
31 июля 2025, 18:25
Вибачте, будь ласка, що в підтримці вам не підказали
«Ліміт до використання» — це доступний кредитний ліміт призначений банком по картці
Зі співробітником обов'язково проведемо роботу
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували якісний сервіс
IvanIvanoff 31 июля 2025, 15:28
На наступний день після закриття ФОП на рахунку залишалося 3200 доларів. Я хотів вивести ці кошти на картку фізичної особи, але отримав повідомлення від Монобанку, що мій доступ обмежено, і я не можу користуватись цими грошима.
Підтримка каже, що кошти переведуть, але на запитання «коли» відповідають: не знаємо, колись переведемо, триває перевірка (чого саме не зрозуміло)

При цьому в мене є заборгованість по кредитній картці, яку я хотів погасити цими ж коштами.

Підкажіть, як діяти в такій ситуації?
Вони просто заморозили мої гроші після закриття ФОП, не вказуючи причин і строків. Усі податки завжди були сплачені вчасно. Я був з Моно 8 років, як тільки вони зрозуміли, що ФОП закрито, то відразу ж почалось.
monobank
Ответ банка
31 июля 2025, 15:45
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Koshka86 31 июля 2025, 9:03
18 липня, я знімала кошти в банкоматі Приватбанку з картки Монобанку. Це була сума 4500 грн. Банкомат рахував довго, але поітм написав: «Помилка, гроші повернуться на Ваш рахунок, протягом 30 хвилин». Я одразу зателефонувала в Монобанк. там зафіксували звернення. Подзвонила в Приват, але це окремий відгук. Єдине що добре в Монобанку там одразу відповідають люди, не боти. відповідають швидко, хоча по шаблону але хоч люди. Сказали чекати спочатку 12 днів, потім 60. 12 днів учора пройшло. Приватбанк каже, що проблема з монобанком, вони не подають позов, це з їхнього боку проблема, монобанк каже що вже подав, за 12 днві не вирішено теперь будемо чекати кращого життя ще 60 днів. Про алгоритми дій і як відбувається повернееня коштів, мені писати тут в коментарі не потрібно, я вже в вайбері прочитала сотні разів. Але все одно не розумію, якщо банкомат видав помилку, невже не видно в системі зайві кошти, помилку банкомата. Це все елементарно робиться за декілка хвилин чи годин. А не 60 днів! При тому що я питаю в оперторів монобанку чи є якісь шанси, на що відповідь ми робимо все можливе. Я ці гроші не крала, нікуди не переводила, а просто пілійшла до банкомату і зняла їх. Точніше просто хотіла зняти, але того дня доля розпорядилась інашкею. І я в свої 39 років що в 2025 році в Україні банкоматами користуватись заборонено і шо ви ніколи не повернети свої кошти, якщо банкомат глюкане. Я не знаю, хто це мутить чи Приватбанк чи Монобанк, я не можу нічого довести. Писала в поліцію, щоб надали відео с камер приватбанка, але порібно писати заяву до суду, за що звісно треба платити гроші і не малі, яких в мене немає вже два тижні. Але монобанк завірив мене, що не треба відео, вони бачать що банкомат не видав кошти, але чомусь так вони і не повертаються. поставила 2 зірки, а не одну, за те що відповідають на повідомлення швидко оператори, але за те що не повертають мої гроші…Я не знаю, що сказати ще.
monobank
Ответ банка
31 июля 2025, 12:12
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, термін очікування першої відповіді до 60 днів, але як правило ми отримуємо її раніше Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Наразі питання в роботі у колег. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб воно було вирішено якомога швидше

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝