Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
bernvamos 1 сентября 2025, 14:35
Доброго дня. Я ФОП, у мене власний магазин одягу. Але буквально вчора трапилася неприємна ситуація із монобанком. Мені заблокували рахунок, чому це зробили так і не сказали. Лише повторюють «Ми проводимо аналіз». Але так можна чекати і на місяць, і на два. На рахунку залишилися гроші, які за підсумком не можна не зняти, не переказати. Просто жах
monobank
Ответ банка
1 сентября 2025, 15:34
Добрий день
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, наразі триває перевірка, питання знаходиться в роботі у колег. Постараємось якомога швидше завершити перевірку та обов'язково надамо вам зворотний зв'язок
Pavlobogd 29 августа 2025, 12:12
Подзвонив оператору і спитав чому була комісія в одному банкомату, при тому що до цього її не було, він мені все пояснив, і сказав уточнити у оператора банкомату, через хв 5 він мені передзвонив і уточнив дещо, а потім ще раз передзвонив і все пояснив, в яких банкоматах є комісія, в який нема. Я тут сказав в подробицях але мене дуже він порадував. Сам все для мене найшов і допоміг.
Номер оператора 11583 Олексій.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 августа 2025, 15:21
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Лепетюк 28 августа 2025, 19:44
Зверталась в чат, допомогли, навіть не очікувала на таке рішення.Заспокоїли, розповіли за переваги.Все добре
Дуже дякую
monobank
Ответ банка
monobankua 29 августа 2025, 14:38
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Freakkk0 28 августа 2025, 17:18
мене учора взломали по моїй необачності(я зайшла по невідомому посиланню), а сьогодні коли я помітила що моя картка заблокована я написала в підтримку, мені попався класний оператор Марія, яка мені допомогла перевипустити карту. ДЯКУЮ ВЕЛИКЕ МАРІЯ! МОНОБАНК СУПЕР!!!
monobank
Ответ банка
28 августа 2025, 17:46
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема решена
serg201021 28 августа 2025, 14:04
В мене свій магазин на сайті промюа. Кошти на розрахуноквий рахунок надходили по промоплаті на монобанк. Банк запросив документи походження коштів. Я надала документи на закупівлю товару, а також пояснила свою діяльність (скріни з сайту, договора з новапей та ін), після чого банк зробив відмову в обслуговуванні. Ну добре, зробив так зробив, є інші більш лояльні банки, але моно банк навіть відмовився повертати кошти, які прийшли на розрахунковий рахунок з промоплати, корме вже більше місяця в чаті «чекайте, фахівці розбираються», а це 73000 грн. Так що якщо хочете зостатися без коштів, відкривайте там рахунок, вам зроблять відмову і будуть кормити завтраками по повернення коштів. Враження одне: банк шахрай. Якщо робите відмову, то треба повертати кошти, ти більше це кошти які були отримані законним шляхом.
monobank
Ответ банка
28 августа 2025, 14:25
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
AlexsandraSich 25 августа 2025, 12:25
В суботу зранку подзвонили зі служби підтримки сказали що є заборгованість за кредитом в розмірі 76000 з копійками, на що я була в шоці, бо навіть ліміту такого на картці не маю. Перевірили сказали проблема з їх сторони, на наступний день почало писати що протермінований платіж (хоча все сплачувала вчасно) і що треба негайно покласти гроші (є 30 тисяч кредиту котрі оплачувала все вчасно, активно користувалась карткою,), потім прибрали ліміт з розстрочки та заблокували користування карткою. В підтримці завжди відповідають шаблонно, 3-й день підтримка просто пишуть що є технічна помилка і все ніякого рішення немає, хоча є всі підтвердження того що гроші на картку заходили, картка в пільговому періоді, все справки по заборгованості що її немає також є, скріншоти та переписки з банком також є. Підтримка нічого не робить. Не рекомендую нікому зв’язуватись з цим банком якщо не хочете потім витрачати гроші на адвоката, та нерви
monobank
Ответ банка
monobankua 25 августа 2025, 14:32
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою складною ситуацією.
Розуміємо, наскільки неприємно бачити помилкову інформацію про заборгованість, особливо коли всі платежі вносилися вчасно.

Дійсно, з нашого боку виникли технічні труднощі, які можуть вплинути на відображення даних щодо кредитного ліміту чи боргу.

Зараз ми вже підключили всіх відповідальних фахівців, і команда працює над виправленням цієї проблеми. Дуже просимо ще трохи часу — щойно питання буде остаточно вирішене, ми одразу повідомимо вам.
Щиро перепрошуємо за ці труднощі та дякуємо за ваше терпіння і розуміння
Проблема решена
Juliamusna 22 августа 2025, 14:07
Мій тато користується кнопочним телефоном, але є і смартфон яким він користуватися не вміє, але йому потрібен додаток Дія, щоб зайти в кабінет водія, вирішили зробити через моно банк, коли намагалися зареєструвати дію зʼявляється напис помилка відеоварифікації, я вирішила подзвонити на гарячу лінію банку, зі свого номера пояснила ситуацію, опера попросила продиктувати телефон тата, і заблокувала карту, вона що хвора я їй все пояснила, на карті немає і не було коштів, навіщо блокувати, таким чином ви втрачаєте клієнтів і потенційних клієнтів, я розчарована і більше теж користуватися послугами вашого банку не буду!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 22 августа 2025, 17:25
Щиро перепрошуємо за неприємні враження.
monobank — це банк у телефоні, тому для користування його можливостями потрібен смартфон та навички роботи з ним.
Коли банк отримує сигнал, що треті особи можуть мати доступ до пристрою, застосунку чи картки клієнта, з міркувань безпеки може бути проведене тимчасове блокування до з’ясування всіх обставин та звернення самого клієнта. Це робиться виключно заради безпеки.
Ваші звернення до служби підтримки ми вже передали на перевірку якості консультації та вживемо заходів.
Вибачте, будь ласка, за негативні емоції
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Літвін 22 августа 2025, 13:28
звернулась я з питанням щодо зміни фін номеру бо не могла зайти в застосунок відбулись шахрацські дії по відео дзвінку мені відновили доступ я зайшла до застосунку та через кілька хвилин прийшло повідомленя що зі мною розірвали відносини я постраждала від шахрайства та ще й відносини припинили. гидко і не приємно не користуйтесь цим гівно банком…
monobank
Ответ банка
monobankua 22 августа 2025, 17:08
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважені рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи сукупність факторів, параметрів та інформацію з різних перевірених джерел. Ваші дані ми додатково передали колегам, проте, на жаль, рішення банку не змінилося. Якщо воно буде переглянуте — ми обов’язково повідомимо вам.
Хочу оставить положительный отзыв о Monobank. Пользуюсь услугами уже давно, и банк всегда радует удобным приложением, быстрым обслуживанием и современным подходом к клиентам. Все операции проходят без проблем, а поддержка работает на высшем уровне.

Отдельно хочу поблагодарить оператора Татьяну (табельный номер 11805) в Telegram. Очень профессионально и быстро помогла решить вопрос, вежливая и внимательная к деталям. Благодаря таким сотрудникам доверие к банку только растёт.

Рекомендую Monobank всем, кто ценит комфорт, скорость и современный сервис!
monobank
Ответ банка
monobankua 21 августа 2025, 18:58
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук! :)
pravdop 20 августа 2025, 20:17
06.08.2025 подали заявку на відкриття рахунку для ТОВ, українська компанія, яка багато років на ринку, не має забаргованості, легальний і прозорий бізнес.
20.08.2025 — менеджери банки не звʼязуються з клінтом і ніяким чином самостійно не комунікують. Статус заявки — перевірки. Ми майже щодня пишемо, телефонуємо. Кожного разу отримуємо нові питання — не сисематизовано одним списком, а таке враження, що кожного разу починають щось дивитись: а ви це надали, ну тоді почитамо далі, а далі надайте ще ось це. Поки ми не на пишимо ніхто не звʼязується, нічоге не пише і не телефонує.
Рахунок досі не відкрито — ось такий досвід роботи. Дуже розчаровані((
monobank
Ответ банка
monobankua 21 августа 2025, 11:03
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
brulik 19 августа 2025, 12:56
На якій підставі монобанк блокує зарахування чи списання коштів своїм клієнтам? Декілька років тому ми не змогли переконати монобанк документами, та нас внесли у «чорний» список фінмона. Але помітили недавно, що платежі на нашого ФЛ/ФОПа чи з нього на клієнтів монобанку блокуються.
На якої підставі блокує кошти своїх «добропорядних» клієнтів???
monobank
Ответ банка
19 августа 2025, 14:19
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Тетяна Лень 18 августа 2025, 13:53
Довгий час був задоволений Monobank: зручний додаток, швидкі операції, гарна підтримка. Але ситуація, яка сталася сьогодні, 18.08.2025, повністю зруйнувала мою довіру.

Банк без попередження розірвав зі мною договір обслуговування ФОП-рахунку, на якому залишалося 306 500 грн.
Жодного пояснення, офіційного повідомлення чи чіткої причини я не отримав. Доступ до рахунку повністю заблоковано, кошти зависли.

Це не просто помилка, це — ризик для бізнесу, зобов’язань перед контрагентами та податкових платежів.
Я звернувся до підтримки, але ситуація поки не вирішена, і ясності немає.

‼️ Прошу Monobank надати офіційне пояснення та терміни розблокування коштів.
Також іншим підприємцям рекомендую бути вкрай обережними — навіть при великій сумі на рахунку банк може просто заблокувати його без жодного попередження.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 августа 2025, 17:14
Щиро шкода, що вам довелося з цим зіткнутися.
Розуміємо, наскільки неприємною та стресовою може бути така ситуація. Банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування клієнтів на основі комплексного аналізу різних параметрів та інформації. Згідно з внутрішньою політикою ми не можемо повідомляти причини такого рішення.
Ми передали запит додатково на перегляд, однак рішення банку залишилося незмінним.
Стосовно отримання залишку коштів: на третій робочий день у застосунку з’явиться можливість їх вивести.
Проблема решена
Folzik 18 августа 2025, 13:38
Уважаемые сотрудники банка,

Прошу немедленно обратить внимание на ситуацию с блокировкой моих средств. Средства были заблокированы 2 дня назад, при этом все необходимые документы и подтверждения были предоставлены своевременно.

После подачи предыдущей претензии банк уведомил меня, что не сможет решить проблему в указанные сроки, что создаёт значительные неудобства и препятствует выполнению моих финансовых обязательств. В связи с этим требую:
1. Незамедлительной разблокировки моих средств.
2. Письменного разъяснения причин задержки и даты, к которой вопрос будет полностью урегулирован
monobank
Ответ банка
monobankua 18 августа 2025, 16:03
Відповідно до вимог НБУ банки зобов’язані перевіряти всі платежі, що зараховуються на рахунки клієнтів, та у разі необхідності запитувати документи для підтвердження походження коштів.

Надані вами документи та пояснення наразі проходять перевірку. Наші колеги обов’язково зв’яжуться з вами одразу після появи нових деталей.

Ми розуміємо важливість цього питання для вас і щиро зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні ситуації. На жаль, ми не можемо назвати точний термін завершення перевірки, оскільки деякі внутрішні процеси потребують додаткового часу.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити опрацювання.
alla9l 15 августа 2025, 14:10
Попала на мошенников, бронировала квартиру на олх, скинула предоплату и на следующий день объявление сменили на другую квартиру и по другому адресу и номер телефона был не доступен.
Но благодаря поддержки монобанк, помог мне в этой не приятно ситуации …и я была очень приятно удивлена.мне вернули деньги и очень быстро сразу на следующий день)

Вы выполняете свою работу 10/10 вы лучшие)
monobank
Ответ банка
15 августа 2025, 15:34
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Igor Yakovenko 15 августа 2025, 11:27
Дані продавця:

Ім'я: Гуменюк Руслана С.

Номер картки для оплати: 4441 11** **** 1107

Номер телефону: 0988544964

Суть шахрайства:
Нами було замовлено ігрову приставку в подарунок дитині. Оскільки на пошті перевірити такий пристрій немає можливості, тому як підключати пристрій до іншого пристрою заборонено, товар було оглянуто лише візуально та отримано.

Вдома виявилося, що приставка не працює. Після звернення до сервісного центру майстер встановив, що всередині замість деталей пристрій був наповнений сміттям для створення ваги.

На наші запитання продавець Гуменюк Р. С. реагувала по-хамськи, звинувативши нас у тому, що ми не перевірили товар на пошті. Після цього вона перестала виходити на зв’язок, заблокувала нас у месенджерах та телефоном. За спроби додзвонитися з іншого номера нам повідомили, що номер нібито продано іншій людині.

Закликаю всіх бути вкрай обережними та не мати справ із цією особою. Жодних претензій до банку чи сервісу OLX не маємо, попередження стосується виключно дій вказаного продавця.
monobank
Ответ банка
15 августа 2025, 12:55
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Волошин 14 августа 2025, 20:38
Сталяся сьогодні в мене проблема з eSIM Я видалив її зі свого смартфону і не зміг встановити в планшет ні в смартфон знову, а з смартфону вона пропала. Я звернувся в підтримку моно і ніяк не міг подумати що вирішу цю проблему за 5хв) і я навіть не можу підібрати слів щоб висловити свою подяку цьому/цій приємному і професійному співробітнику цього банку у смартфоні. Сам вже користуюсь кільканадцять років і однозначно рекомендую😃😁😉!!!
monobank
Ответ банка
15 августа 2025, 11:04
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Минфин
Ответ администратора
18 августа 2025, 9:20
Відгук не зарахований (на 18.08.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Anna11245 12 августа 2025, 12:21
Користуюся платіжною карткою monobank десять місяців, проте кредитний ліміт мені досі не встановлено (залишається на рівні 0 грн). Неодноразово звертався до служби підтримки, однак відповіді по суті не отримала. Працівники не надали жодних обґрунтованих пояснень, чому кредитний ліміт недоступний, при цьому в мене відсутня будь-яка заборгованість в інших банках. Також не надано пояснень, чому і мої друзі, отримали кредитний ліміт у monobank з першого місяця користування. Прошу надати чітку відповідь та пояснення щодо причин відмови у встановленні кредитного ліміту.
monobank
Ответ банка
12 августа 2025, 14:01
Розуміємо, що ви бажаєте отримати кредитний ліміт
При встановленні/збільшенні ліміту банком аналізується велика кількість інформації про клієнта, на підставі якої й приймається рішення стосовно встановлення ліміту
Бачимо, що після звернення до служби підтримки ліміт було встановлено
YarKyiv2025 12 августа 2025, 10:58
в приложении монобанка обнаружил в истории платежей две отклоненных попытки оплаты о которых не помнил.
Обратился в службу поддержки
Ответили практически сразу (не более пяти секунд ожидания)

мне дали отчет откуда был запрос и помогли настроить безопасность оплат
доволен
monobank
Ответ банка
12 августа 2025, 11:56
Дуже дякуємо за відгук!
antiburokrat 11 августа 2025, 16:36
Раніше я був доволі задоволений Monobank-ом — зручний додаток, швидкі платежі, хороший сервіс. Але останній випадок повністю похитнув мою довіру.

09.08.2025 банк без жодного попередження заблокував мій рахунок. Я залишився без доступу до власних коштів на 2 дні, що спричинило мені фінансові збитки на понад 50 тисяч гривень і величезний стрес.

Після численних звернень банк визнав, що це була їхня помилка. І що ви думаєте? Як «компенсацію» мені запропонували… футболку! Так, звичайну футболку замість реальних грошей і вибачень.

Ще гірше — банк почав рухатись і вирішувати питання тільки після того, як я подав офіційну скаргу в НБУ. При цьому працівники банку просили не виносити цю проблему на загал і не скаржитись.

Це свавілля, яке ставить під загрозу бізнес і життя клієнтів. Якщо для вас важливі гроші і повага — будьте обережні з Monobank.
monobank
Ответ банка
12 августа 2025, 10:47
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Дійсно, на жаль, сталася помилка через що і було відмовлено в обслуговуванні
Ми вже пропрацьовуємо її, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Додатково написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cheluskin 11 августа 2025, 13:28
10 июня мои карты были заблокированы. В тот же день я предоставил банку все, что они просили по транзакции. Также попросили ожидать окончания проверки. Далее цитирую поддержку.

«4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.»

Но прошло 60 дней и банк по прежнему «проводит проверку». За эти 60 дней мой счет был «арестован» в приложении, хотя никакой постановы мне так и не показали. Также банк ввел в заблуждение НБУ ответив им на мою жалобу, что не блокирует остальные средства на счетах, кроме проблемной транзакции. Что, разумеется, является ложью. Все деньги заблокированы, что подтверждает и сама поддержка. В процессе выяснения поддержка отвечала скриптами и шаблонными фразами. За все время никто со мной не связался и не попытался решить проблему или объяснить ситуацию. при том что я не мошенник и никогда в жизни не взял чужого, не нарушал закон или договор. К сожалению, это не страхует ни от чего.
monobank
Ответ банка
11 августа 2025, 16:19
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, наразі триває перевірка
Додатково колегами було зафіксовано запит на надання вам офіційної відповіді
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝