×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
повне розчарування роботою monobank
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (7)
Заблокували карту.
Ну що робити, мені з голоду ж не помирати. Попросив друзів та підписників підтримки, сказали що будуть підтримувати скільки потрібно. Роботу зараз знайти важко. Монобанк звісно заблокував карту, та розірвав угоду. Слухати пояснення що мені ПРОСТО ДОПОМОГАЮТЬ ВИЖИТИ ніхто не став. Написали ви що комерційною діяльністю займайтесь? Ні. Не займаюсь. Я намагаюсь вижити. А не комерційною діяльністю буду займатись. У мене просто немає слів не відомо від чого тепер можна померти чи з голоду чи від війни. Але думаю що помру з голоду. Дякую вам моно банк. Величезна подяка.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
Комментарии (31)
Дякую
Написать комментарий
Хорошая работа
Написать комментарий
Відмова отримання картки
Якщо банк змінить рішення у майбутньому, ми з вами зв'яжемось
Комментарии (6)
Заблокували кошти (Питання вирішене, 25.11.2023)
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Комментарии (17)
Потрапив на шахраїв та розірвали договір
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (11)
Блокування рахунку та чи можливе його розблокування.
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Комментарии (8)
Банкомат готівку не видав , а кошти з рахунку зписані повністю + комісія
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
Комментарии (4)
Велике дякую за підтримку!
Написать комментарий
Банк обслуживает мошенников
Лучше обращаться к официалам чем к этим шарлатанам. Там и цены дешевле будут, да и доверия больше
в качестве подтверждения тест сообщения от регионального менеджера:
«Доброго дня, це ваш регіональний менеджер.
Загальна вартість ремонту 16 300,00 грн, передоплата — 5000грн.
4441 1144 6369 1707 Візенталь Олександр Борисович
Як внесете кошти, пришліть, будь ласка, квитанцію або скріншот чеку/квитанції.
Номер ремонту R147OD»
В итоге — машину с ТурбоСто заюбрали в разобранном состоянии (в Турбо СТО хотели еще +5000грн за сборку машины!!) эвакуатором (за 700грн отвезли и не надо было платить за сборку и повторную разборку! в другое СТО! Где турбину полностью реставрировали в заводских условиях в два раза дешевле чем в Турбо СТО!
Собираю людей пострадавших от мошенников для написания Коллективоного Иска!
А банку внимательнее присмотреться к своим клиентам — особенно тем, кто ведет предпринимательскую деятельность!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (31)
Я працюю в МОНО БАНК . НЕ йдіть туди працювати якщо не хочете стати бомжами !!!
Монобанк дурить своїх працівників на гроші, забирає 50% зарплати за дурні і тупі штрафи. Графік (брехня) ти працюєш за безкоштовно, навіть на їжу не вистачає, дають стільки щоб люди не змогли накопити та убігти звідти.
Розповідаю таємницю. Все онлайн. Щоб зайти в управу банку. потрібен впн, також ссилки на сайти.
Не ходіть туди працювати (БАНК ***. ВІДНОШЕННЯ ***. ВИ СТАНЕТЕ БОМЖАМИ!!!) Це я кажу за для того щоб люди які шукають мсце праці, не пішли на цю дурню… Там погано!!! Бережіть себе!!! Слава Україні!!!
І мені пофіг на вашу не до тайну. ви самі її не дотримуєтесь продаючи данні клієнтів.
Комментарии (4)
Обмежили рахунок просто так і не хочуть розбиратися
Тобто, розкручений мобільний банк проявив 0 лояльності до свого клієнта та вимагає кошти за зняття обмежень рахунку буквально НІ ЗА ЩО. Ганьба!
Зверніть увагу, що в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства.
06.05 набрав чинності Закон, який скасовує дію постанови КМУ, що знімала арешти виконавчої служби на суму менше 100’000 грн на час дії воєнного стану.
Поточний Закон дозволяє клієнтам з арештами користуватися сумою у розмірі двох мінімальних зарплат (13’400 грн.) за умови, що клієнт звернеться до виконавця і той у свою чергу надішле до нас постанову на зняття арешту на суму 13’400 грн. за одним із рахунків.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (12)
З техпідтримкою щось не те: півтори години марних порад, ігнорування скарги щодо якості допомоги
Попри чітко сформульоване питання, багато скріншотів і пару відео, замість відповіді на моє питання (або відповіді про те, що через монобанк зробити неможливо), а отримав 8 порад щодо введення чогось в іншому форматі наугад, або щодо платежу з іншим призначенням.
Питання щодо скарги на якість підтримки ігнорується.
Наразі призначення дійсно не можливо редагувати.
Це зроблено для надійного та безперешкодного переказу коштів отримувачу. Призначення автоматично розбивається на блоки згідно з вимогами СЕП 4.0. Таким чином податкова отримує дані про платіж у правильному форматі.
Якщо вам необхідно передати якісь дані щоб податкова їх побачила, ви можете скористатись полем Додаткова інформація та заповнити там дані.
Вибачте, будь ласка, що розчарували вас. Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Колеги передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Фахівці зв'яжуться з вами для надання відповіді по запиту.
Комментарии (3)
Крадуть гроші
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (4)
Не дають нормально заплатити податки
Дійсно натискаючи на «повторити платіж» можна відредагувати суму переказу.
Щоб була змога редагувати шаблон достатньо на головному екрані обрати інші платежі, платіж за IBAN та потрібний шаблон, там можна змінити призначення.
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
АРТЕМУ ПРЕМІЮ!!!
Написать комментарий
Депозит
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (6)
Эм спасибо
Дійсно, у нас відсутня оцінка співробітника після діалогу, однак ми оцінюємо якість сервісу внутрішніми інструментами
Комментарии (1)
Не всегда зачисляется кэшбек
В чате поддержки в таких ситуациях говорят, что я не выбирал эту категорию на момент оплаты. А выбрал её только за несколько минут до обращения в чат.
Это не так, ибо все категории выбираются мной в начале месяца. До обращения в чат я мог снять и поставить + на категорию повторно, но перед оплатой они всегда есть.
В каких-то обращениях в чат они признают вину и делают перерасчет, а в каких-то стоят на своем. Нет желания чилить в чате по 30−40 минут ради кб 100−200 грн., поэтому бросаю это дело.
Пофиксите, пожалуйста, эти моменты с кэшбеком. Бесит.
Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку.
Стосовно останнього вашого звернення, ми бачимо що оплата пройшла за МСС, який не входить в перелік обраної категорії
Комментарии (2)