×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.8 | 44.4306 |
Все курсы банка |
Не визнання помилок, перекладання проблем на кліента,крадіжка грошей.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Комментарии (19)
Дякую!
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
Комментарии (2)
Блокування додатку монобанк
P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Комментарии (12)
сняли денюжку=(((
в мастеркард уже подал возврат
Комментарии (2)
Не можна замовити валюту в м. Одеса
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь
Комментарии (10)
Закрили рахунки і відмовили в обслуговуванні без будь-яких на те причин
Пропав доступ до мобільної аплікації, при спробі з’ясування що трапилось, отримав відповідь від «служба турботи monobank».:
«ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про відмову в подальшому обслуговуванні.»
На всі мої спроби прояснити ситуацію або розібратись даній в причині даного рішення оператор повторював непробивні тези, зразка:
— «банк може відмовити в обслуговуванні без пояснення причини», «Я не можу надати вам більше інформації…»
і особливо фраза яка мене просто поставила в ступор:
-«Я розумію, що ваші очікування не збігаються з реальністю, але допомогти ніічим не можу…»
Даним вчинком Монобанк знівелював всі роки позитивного досвіду співпраці.
Також оператором було доведено до мого відома, що Монобанк ніколи не обслуговуватиме мене ні як фізичну ні як юридичну особу (без жодного пояснення даної позиції)
Від себе скажу що дана карта використовувалась виключно при повсякденних розрахунках (продукти, пальне, будматеріали, донати на ЗСУ…), завжди виключно власні кошти. В місяць поповнялась на суму 10−70 тис грн на місяць (в середньому 25тис.грн/міс)
Жодних незаконних дій чи бодай намірів з моєї сторони як клієнта ніколи не було.
Вважаю дану ситуацію ненормальною, а вчинок банку неадекватним.
Даною дією імплементованою в даний спосіб, банк змусив мене відчути себе абсолютно безправною нікчемою.
Це не є нормальною лінією комунікації з клієнтом, типу, ви йдете нахрін тому, що 1. Ми так вирішили
2. Ми не будемо Вам пояснювати причину нашого рішення
3. Ми так вчиняємо бо це прописано в наших «Умови і правила обслуговування» і відповідно ми можемо так вчинити…
П.С.
Нікому не бажаю пережити описаний досвід.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (10)
Банк не повертає кошти
Ми передали запит колегам, намагатимемося прискорити цей процес.
Також готуємо офіційну відповідь на ваш запит і надамо в обумовлені терміни
Написать комментарий
Відгук про моно
1) Замовляв зняття готівки (1000$) 5 вересня. Сказали, що зможуть видати 9 вересня. Все пройшло чудово)
2) Замовляв зняття 1000$ 5 жовтня. Сказали, що зможуть видати 26 жовтня, але попередили, що може бути відміна і в разі чого прийде сповіщення. Вчора якраз прийшло сповіщення, що на 26 не вийде і можуть перенести на 7 листопада. У теперішній ситуації я вважаю, що це нормально і вдячний банку, що попередив мене не за день, а за 2 тижні.
Буду слідкувати за ситуацією далі, і скоріше всього спробую розмістити депозит у $. Як пройде 3 місяці — відпишу ще 1 відгук чи вдасться зняти готівку
Написать комментарий
Моно шантажує
Написать комментарий
Воры
Написать комментарий
топ
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
УКРАЛИ ДЕНЬГИ С КАРТЫ ВПО
В данном случае, мы были вынуждены списать средства с вашей карты в счёт погашения пропущенного платежа, так как этот платёж является обязательным.
Согласно п. 5.27 УиП. для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору.
Так как мы являемся представителями банковской сферы в Украине и несём ответственность за поддержание экономики нашей страны, для нас также необходимо внесение минимальных платежей нашими клиентам. Это даёт нам возможность оставаться «на плаву» и продолжать предоставлять полный спектр услуг.
Комментарии (16)
Задержка зачисления средств на карту monobank
Действительно, к сожалению, средства поступили нам лишь этой ночью, после чего сразу были вам зачислены на счет
Проверьте, пожалуйста, в мобильном приложении выписку
Комментарии (5)
Відмовляються в обслуговуванні
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank»
Ось з цього почався мій день)Словом, причини немає, на карті переводів майже не було, сімку не міняв, нікуда не переїжав.Просто відмовили.Но це ще не все, дали можливість вивести кошти з карти (Вже обрадувало)но, потім я вирішив розібратися, пройшло близько 3години.Висновок ось такий
Взяли ІПН, закордонник, паспорт, (кожний саппорт брав різне) і словом всі в кінці писали звернктися на гарячу лінію, де відразу ж говорили після привітання, вам відмовленно.Банк був чудовим до цієї ситуації, надіюсь тут поможуть рішити проблему.
Комментарии (1)
Несправедливо
І я з цим звернутися в підтримку моно і ось що мені відповіли:
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.
Я запитав яка причина закриття рахунку, мені сказали що не можуть сказати!
За місяць до цього я зробив депозит в долларах по курсу ~37.5 а зараз вони примусово хочуть його розірвати й порахувати по курсу ~36.5.
Й хочуть всі акції продати в моноінвест (як раз в той момент коли весь фондовий ринок падає)
До цього інциденту я вважав цей банк найкращій і навіть рекомендував друзям його.
А тепер все навпаки, коли в мене запитують як мені моно Я їм розповідаю цю історію.
Необгрунтована несправедливість
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Щодо виведення коштів, колеги підготують вам відповідь на ваш запит і відправлять в обумовлені терміни.
Комментарии (11)
Страшенні проблеми з видачею валютних депозитів
Ми працюємо над тим, щоб ви могли зняти валюту у якомога найкоротший термін
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (5)
Зникли гроші з карти вночі
Звернулася також у підтримку терміналу, в якому проводила оплату City24, отримала відповідь, що ніяких коштів з їхнього боку списано не було, причина у збої з боку монобанку.
Вперше стикаюсь з такою ситуацією, можливо, у когось були подібні історії, чим закінчилося? Буду вдячна за відповідь.
У вашій ситуації сума повернулася з реверсу, а банк-екваєр надіслав запит на списання пізніше.
Також хочемо звернути увагу, якщо послуга не була надана або було оформлено повернення, то за правилами міжнародної платіжної системи строки зарахування суми на картку можуть бути до 30 днів календарних днів.
І якщо повернення не надійде до банку, тоді банк захищатиме інтереси клієнта за участю платіжної системи.
Комісія за оскарження списується лише у разі програшу
Оскільки послуга не була надана, суму вже повернуто вам на картку банком-еквайєром.
Перевірте, будь ласка, виписку
Комментарии (11)
про готівкову валюту
В мене як раз закінчився депозит в євро, на суму що дорівнює кавоварці Данілича. Вирішив перевірити чи справді складно зняти ці гроші у вигляді готівки.
Підійшов у відділення А-банка. У касі не було готівки для продажу, але це зовсім не завадило банку виплатити мені євро готівкою з депозиту в Монобанку.
Пруф https://0×0.st/oy4Q.png
Комментарии (24)
Не выдает наличную валюту в кассе вообще
Заказала средства в валюте 3 недели назад на получение 04.10. Сотрудники кал-центра до последнего врали, что проблем с выдачей не будет, все будет в срок, подходите. Деньги нужны срочно на определенные расходы. 03.10 звонок, что выдать ничего не смогут и нужно заказывать заново. Прослушла бубнеж и невнятный лепет об «ажиотаже», «ограничениях», «проблемы с поставкой». Такое впечатление, будто кассиры за день собираются и считают, по факту сколько есть налички и уже решают выдавать, или нет. Следующая дата заказа доступна через 3 недели, и то не факт, что ситуация не повторится.НБУ уже написал, что подкрепил все желающие банки наличной валютой, только куда она делась в Универсале???
Сто раз подумайте, прежде чем связываться с Монобанком. Не исключено, что он испытывает серьезные проблемы с ликвидностью. Прошу представителя банка ответить когда я получу заказанные средства в валюте. Забрать в гривнах по 37 не предлагать!
Мы делаем все возможное, чтобы клиенты смогли заказать и получить сумму как можно скорее.
Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
Комментарии (15)
РЕШЕНИЕ ВОПРОСА ПО ОТКАЗУ В ОБСЛУЖИВАНИИ !!!
Написал я ребятам, мол так и так, помогите решить проблему. Собственно, моя проблема была в моей неблагополучной прописке, и видимо банк решил сгрести всех под одну гребенку вместе со мной (хочу заметить, что в моем случае — это было по ошибке). По сути разговора я объяснил свою ситуацию, предоставил доказательства, что я ооооочень давно уже не живу по месту своей прописки. Банк многого не требовал, но я думаю тут ситуация индивидуальная у каждого.
И что же вы думаете — после предоставления запрошенных документов — банк возобновил со мной обслуживание в течении 10 минут после получения документов!!!
===
Подвожу итог, ребят, если Моно прекратил сотрудничество — это может быть далеко не ваша вина, не надо стесняться, пишите им — сотрудники максимально адекватные и компетентные. Просто опишите свою конкретную ситуацию — и вам помогут.
P. S. Просьба донести до руководства Монобанка адекватно объяснять причину блокировки, я всю голову сломал, пока понял чего от меня хотят, прежде чем написать им в личку на Форум. Не учите отвечать своих сотрудников заскриптованными фразами, прошу Вас))) это очень усложняет жизнь.
Всем добра!
И благодарим, что нашли время и оценили нашу работу! Ваша поддержка очень важна для нас и мотивирует нас работать еще лучше.
Написать комментарий