Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ольга Дудка 26 сентября 2025, 20:19
25.05.25 знімала кошти, банкомат не видав їх, передзвонила на Моно Банк, зробила заявку, на наступний день відповідь чекайте до 07.10, якщо кошти не повернуться, то подамо оскарження. А, як бути людині 2 неделі без грошей, якщо свої банкоматів не має, може заключити договори, щоб банки одразу перевіряли. Моно Банк це дно, не рекомендую ні кому. Оператор пише наче я їй щось винна, а не банк повернути мої кошти. В інших банках вирішується все одразу, навіть якщо карта іншого банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 сентября 2025, 12:23
Розуміємо, що ситуація коли банкомат не видав готівку неприємна.
Хочемо трішки підказати, як це працює.
Коли клієнт робить операцію по картці, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, наскільки може бути важливим якнайшвидше отримати кошти. Колеги докладають максимум зусиль у межах банківських процесів, додатково ми передали запит, щоб прискорити вирішення питання.
Як тільки з’явиться нова інформація — колеги одразу зв’яжуться з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TheWolfMaster 26 сентября 2025, 11:51
Дякую за найадекватнішу підтримку зі всіх банків якими мені доводилось користуватись.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 сентября 2025, 13:09
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Vurtunetop 25 сентября 2025, 20:54
Було багато фінансових питань протягом дня, банк кожне вирішував, все робив, було більше 15 різних питань, які вимагали дій, повністю все вирішили, а умови і правила банку максимально комфортні і чудові для клієнтів
monobank
Ответ банка
monobankua 26 сентября 2025, 10:09
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Олексій Піщенюк 25 сентября 2025, 18:56
Вітаю хочу висловити щиру подяку команді котиків з онлайн підтримки Monobank за їхню професійність та швидку допомогу.
Окремо хочу подякувати котику з онлайн підтримки Дар'ї з табельним номером 10685 — за уважність, ввічливість і готовність швидко знайти рішення. Це справжній приклад якісного сервісу, який викликає довіру та бажання користуватися послугами Monobank і надалі.
monobank
Ответ банка
25 сентября 2025, 19:33
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Polich 25 сентября 2025, 16:20
Завдяки оператору з небезпечним номером 11467 розібралися з моєю потребою до переказу коштів легшим та швидшим шляхом, аніж я намагалася зпочатку. Зекономила і час, і нерви, і кошти.
monobank
Ответ банка
25 сентября 2025, 18:55
Дуже дякуємо за відгук!
NickBondarchyk 24 сентября 2025, 16:21
С многолетним сотрудничеством Банка, выявились проблемы в последнее время. Такие как снятие средств со счета без ведомых причини и уведомление клиента, а на вопрос, что это? ответ: Списання відбулось, оскільки до нас надійшов запит від банку-еквайєра, який обслуговує торгову точку, і відбувся взаєморозрахунок в минус 156€, когда я позвонил изипей банк -еквайер, они предоставили информацию письменное подтверждение, что последние снятие было 14 сентября, а моно банк повторно снял эту сумму 16 сентября, И ввел мой счёт в минус 156€, спустя нервом моих, Нац.Банка, изипей, деньги вернулись на счёт слава Богу, потом дали ответ Скасування. EasyPay 2025−09−17 02:16:22 156.08 EUR
бачимо що ви отримали скасування, списання відбулось за запитом банку що обслуговує даний сервіс банку-еквайєра, монобанк не міг ініціювати таку оплату. Здесь нужно осторожно быть, потому что можно лечь спать, а утром такая картина. Второй вопрос прошу увеличить лимит на перевод средств, так как мой лимит официальный составляет выше указанного в рамках, есть подтверждение и есть все доказательства. Но Банк снова даёт свои условия и идёт в отказ. Те кто работают официально и показывают доход хуже отношение, чем к клиентам которые скрывают свой доход. Да Банк в целом хороший, много лет пользуюсь и многим своим родственникам, коллегам, друзьям человек 40 точно перешли на Моно банк, по моей рекомендации, но с такими последними событиями, придется мне расстаться с этим банком, не смотря на то что пользуюсь много лет Банком всеми услугами, учитывая плюсы и минусы придется с вами расстаться. Будем переходить на Приват Банк как в старые добрые времена.
monobank
Ответ банка
24 сентября 2025, 18:43
Приносимо вибачення за негативний досвід при роботі з нами
Ми самостійно не ініціюємо подібні списання. Якщо до нас надходить запит з банку, котрий обслуговує торгову точку, то ми зобов'язані на цей запит відповісти. При цьому ми завжди готові допомогти та у випадку, якщо кошти не повертаються, ініціювати оскарження через платіжну систему, щоб повернути кошти
Ми ретельно переглянули документи, але, на жаль, на цей час ми не можемо підвищити ваш ліміт. Якщо у вас будуть додаткові документи, що підтверджують доходи, ми завжди раді повторно розглянути ваш запит
Alexandra222 24 сентября 2025, 15:16
Мені дуже швидко надали потрібну інформацію
Допомогли вирішити питання з кредитним лімітом
Вирішила використовувати ваш банк як основний
Дякую за можливість, якість та швидкість!

Відмічу працівника: з номером 10884
Ви супер 💗💗💗
monobank
Ответ банка
24 сентября 2025, 16:38
Дуже дякуємо за відгук!

***

natali1710 22 сентября 2025, 18:13
Ситуация следующая. Открыт счет в Моно банке на ФОП. Так как у этого банка, нет отделений, обратились в их тех поддержку чтоб они дали отделения других банков где можно снять деньги наличные с ФОПа без комиссии. Они сказали идите в Аккорд банк и снимите без комиссии. ФОП в Аккорде уточнил нужно ли переводить деньги на личную карту — сказали нет не надо! В итоге сняли комиссию!!! На жалобу сказали, что так нам и надо (это если утрировано) и деньги конечно никто не вернул. Так что бесплатное обслуживание счета — это иллюзия, я заплатила в итоге за все время работы через комиссию больше, чем если б я платила за облуживание в другом цивилизованном банке. Крайне не рекомендую начинать работать с этим приложением, это даже не банк, это не понятно что.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 сентября 2025, 19:30
Можна отримувати виплати з ФОП на карту monobank та потім знімати готівкою.
З боку монобанк дане зняття цільових виплат до 50 000 грн в місяць буде проходити за пільговим тарифом — безкоштовно в рахунок особистих коштів. Даний тариф діє при знятті ФОП виплат в касі банків-партнерів або в банкоматі будь-якого українського банку.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
OrangeP 21 сентября 2025, 23:26
Хочу висловити щиру подяку команді підтримки Monobank за їхню професійність та швидку допомогу. Завдяки вам моє життя стало значно простішим, адже отримання виписок і вирішення банківських питань тепер не займає багато часу та проходить максимально зручно.

Окремо хочу подякувати співробітнику техпідтримки з табельним номером 11483 — за уважність, ввічливість і готовність швидко знайти рішення. Це справжній приклад якісного сервісу, який викликає довіру та бажання користуватися послугами Monobank і надалі.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 сентября 2025, 10:43
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
Марія Ярличенко 20 сентября 2025, 19:30
Отделение по адресу: Киев, пр-т Бажана, 3-В
Щиро дякую дівчині Елизаветі з табельним номером # 9533!🙏🏻🙏🏻🙏🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤❤❤ Сьогодні ми разом дуже уважно розбираися з примудростями гаманця GooglePay і підтвердженням особи! Елизавета дуже тактично, уважно і по-доброму, щиро і ніжно мені допомагала, як рідну дитинку за руку вела! І разом зі мною раділа коли все вийшло! Так було приємно! Дякую Вам, шановна Елизавето! Ви — Чудова!🙏🏻🙏🏻
monobank
Ответ банка
21 сентября 2025, 10:38
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
До війни користувався додатком і карткою монобанк з 2020 чи 21, від початку здивувала простота регістрації та отримання картки, замовив у додатку на наступний день отримав у найближчому віділенні нової пошти, в кінці 22 року залишив країну та втратив український номер, більше в додаток не заходив хоча через 2 роки пробував провести транзакції закордоном щоб перевірити чи вона буде працювати, на момент 20/09/2025 вирішив зайнятись питанням щоб відновити доступ до аккаунту і картки, чпокався ранок з тим щоб підвязати новий номер і як тільки зайшов в додаток побачив 20−30 транзакцій на одну копійку де якісь хлопці які випадково надіслали 3,5к гривень писали щоб я повернув гроші і погрозами що підуть в поліцію писати на мене заяву🤭😂, найсмішніше те що гроші вони повернули але картку мені всеодно заблокували і доступ до неї обмежили, а тепер щоб зробити фізичну картку я маю власноруч отримувати її і показувати свій паспорт в країні в яку навіть не планував їхати, абсурд, сміх та й годі, нікому не рекомендую
monobank
Ответ банка
20 сентября 2025, 12:01
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
yemelin 19 сентября 2025, 17:22
Я — нещодавній клієнт банку. Маю рахунки в банках Європи, Туреччини, Канади та США, але настільки зручного й продуманого інтерфейсу ще не зустрічав. Найбільше вразила реальна підтримка: у звичайному iPhone-месенджері миттєво відповіла жива людина й швидко вирішила моє питання. Окремо відзначаю асистента Нiгiну #12038 — ввічливо, чітко, з бажанням допомогти. Сервіс — на найвищому рівні.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 сентября 2025, 22:09
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rusla7792 19 сентября 2025, 13:11
Оператори топ програма Мінфін також дуже виручає🤛
monobank
Ответ банка
monobankua 19 сентября 2025, 14:53
Раді, що вам подобається.
Дякуємо.
Olga111111111 18 сентября 2025, 23:58
Якщо замовлення на іноземних сайтах раптом не сформуються через збій, то цей банк вам кошти не поверне, чекайте 11 днів, поки він їх прокрутить. Хоч і всі докази надані та дана згода раптом торгова точка захоче списати кошти, ви не проти. Хочете заморозити трохи грошенят і дати банку нагрітись — це до моно. Ще й спочатку пишуть, ваша заявка схвалена, очікуйте на повернення, а потім, ой, щось пішло не так
monobank
Ответ банка
monobankua 19 сентября 2025, 12:03
Розуміємо, що очікування повернення коштів може викликати роздратування, тому пояснимо, як працює цей процес.

Коли клієнт здійснює покупку на сайті, сума спочатку резервується на картці. Далі банк, який обслуговує торгову організацію, надсилає запит на списання, після чого відбувається взаєморозрахунок між банками.

Якщо замовлення неуспішне або скасоване та банк торгової точки не надсилає запит на списання, зарезервована сума автоматично повертається на картку клієнта протягом до 11 днів.

На жаль, ми зі свого боку можемо скасувати не кожен платіж, тож у таких випадках потрібно чекати автоматичного повернення.

Для уточнення деталей ми напишемо вам у приватні повідомлення.
Iriha6 17 сентября 2025, 20:29
Банк який вирішує всі питання клієнтів, банк який має саму високу довіру серед клієнтів. Постійні кешбеки, найкраща підтримка, захист від в злому та крадіїв, найкращий депозит, страховка та інше. Це банк якому довіряють навіть діти
monobank
Ответ банка
monobankua 18 сентября 2025, 12:07
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Проблема решена
VladL2025 17 сентября 2025, 15:24
Мого сина без попередження заблокували карту. Вона була дитячою, але йому вже 15 років, і рік це нікого не цікавило. Ніхто не вибачився, нічого не оголосили, всі проблеми клієнта Почалися багатогодинні переговори з кол-центром, що робити. Одні кажуть одне, інші інше. Карта прив’язана до мами, якої не стало. Потрібно відкрити дорослу, але це неможливо зробити, оскільки банк не закриває дитячу, хоча вона вже заблокована. Щоб закрити посилаються на те, що це може зробити лише мати, якої немає. Повний глухий кут. На питання, чому не можна прив’язати дорослу карту сина до старого телефону посилаються на внутрішній інструкції та все. На запитання, чому телефонний номер став власністю банку відповіді не отримав. Запитав, як мені переказати гроші на карту синові в Монобанку, якщо ви не даєте відкрити йому картку, відповідь — це ваші проблеми, у нас інструкції. Результат — можна було піти на зустріч клієнтові в такій позаштатній ситуації, а можна його ввічливо надіслати.
monobank
Ответ банка
17 сентября 2025, 18:21
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Наразі детально все перевірили та надали вашому сину зворотний зв'язок
Обов'язково пропрацюємо цю ситуацію та перевіримо діалоги з колегами
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
Mariia0704 16 сентября 2025, 15:48
Добрий день. Корисистуюся картою декілька років, в березні дали кредит до завтра, користувалась, закрила без прострочень. Дуже зручно було, але банк забрав цю послугу. Написала в підтримку, відповіли стандартно що встановлює система. Не розумію чому прибрали, якщо за цей час нічого не змінювалося, карткою користуюся активно.
monobank
Ответ банка
16 сентября 2025, 18:24
Добрий день
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Герман Керекеша 15 сентября 2025, 21:27
Я є діючий військовослужбовець та поки що клієнтом МоноБанку. Користуюсь банком ще з 2020 року, завжди був задоволений та приводив як приклад, тому що як обслуговування так і сам додаток був на високому рівні. Особливо хочу відмітити умови які були. У мене ідеальна кредитна історія бо фактично я і не користувався «кредитом» за прямим призначенням. Колись відкрив для себе функцію «оплата частинами» та відтоді нею користувався, бо дуже зручно планувати свої фінансові витрати. Завжди усі оплати закривав вчасно, та й взагалом моя виписка по кредитній історії «зелена», яку банк отримав та знвє про це.
Почалась війна і витрати зросли зрозуміло по яким причинам, але свої зобов’язання перед банком завжди виконувались, і робилось то вчасно. Користувався і користуюсь постійно монобанком, щоб умови за моїм рахунком змінювались в кращу сторону, наприклад як той самий ліміт на ОЧ.
Цього року планував одну вагому покупку зі своєю дівчиною, розраховував на можливість зробити то через ОЧ, але розумів що мені трішки не вистачає ліміту на повну суму товару. Звернувся до тех.підтримки спочатку через чат бот. Там написали щоб я оновив особисті дані. Виконав, зроби ще один запит, сказали що поки не можуть зробити нічого (не пояснили чому) і порекомендували звернутись через місяць. Через місяць вже подзвонив на гарячу лінію, зробив запит, відповіді адекватної не дали сказали звернутись знов в чат бот. Написав в чат бот і виникла проблема — працівник банку без мого відома по незрозумілим причинам надав «кредитні канікули» (скріни з чату є збережені). На моє запитання «навіщо ви це зробили?» мені сказали що «Ви є військовослужбовець і так буде мені краще»
В подальшому зрозуміло що усі плюшки у вигляді лімітів у мене анолювались і по зрозумілим причинам (стан в країні, закон і все інше) я самостійно не можу повернути те що напрацьовано роками. Я з таким самим успіхом міг користуватись іншим банком, але як описав вище монобанк мене влаштовував і я гадав що до мене буде відповідне відношення від працівників банку.
Вирішити нововиниклу проблему працівники банку не можуть (не хочуть). Завжди говорять одні і ті ж самі вивчені фрази, спираючись на закон та стан в країні. Я все розумію, але питання — якщо я віцськовий це ярлик? І не важливо яка у мене історія та характеристика?
По логіці працівників — є більш вагомі клієнти, а ти військовий, і не важливо що у мене з кредитною все добре, ніяких заборгованостей немає, всеодно ми тобі перекриємо усе, бо наш працівник виконав дію яку його не просили.
Гадаю ви розумієте, що окрім звичайних особистих покупок, я ще робив і покупки на користь армії, підрозділу, те що було необхідно в певний момент. Але з відсутністю функції ОЧ тепер я в певний час робити того не можу.
Прошу надати мені адекватну відповідь своїм діям, вирішити цю ситуацію та бути ЧЕСНИМИ З КЛІЄНТАМИ, а не рівняти усіх під один ярлик, тому що маю бажання лишитись клієнтом банку. Якщо відповіді не буде, змушений буде відмовитись від послуг банку із за неповаги як до клієнта, і як до військового та зробити певні висновки та нікому не рекомендувати цей банк.
monobank
Ответ банка
24 сентября 2025, 16:15
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Детально все перевірили
Надали вам інформацію стосовно ситуації в особисті повідомлення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EvgenyBaynak 15 сентября 2025, 20:47
Дуже дякую команді технічної підтримки за консультацій, роз’яснення та допомогу в багатьох питаннях. Швидко відповідають, вирішують питання та одразу все зрозуміло стає, з чим раніше не стикався. Окрема подяка менеджеру Анастасії.
monobank
Ответ банка
16 сентября 2025, 9:38
Дуже дякуємо за відгук!
annalive2025 13 сентября 2025, 21:29
Маю генеральну довіреність нотаріально засвічену згідно чинного законодавства від свого чоловіка який є діючим військовослужбовцем. В якій прописано що маю право відкривати, закривати банківські рахунки, отримувати інформацію по ним, знімати кошти. Монобанк заблокував картку чоловіка через те що він переслав її мені поштою для зберігання і користування. Посилаючись на внутрішній розпорядок і норми закону, що вразі передачі картки третім особам — вона блокується. Я є довіреною особою чоловіка з правом підпису. Звернулась до монобанку з проханням розблокувати картку, надала довіреність, документи, які підтверджують мою особу, документи які підтверджують його особу його статус військово службовця. Просила їх зв.язатися з ним бо вони просили тільки щоб Він особисто їм подзвонив або написав, він писав там де був звязок вони просять відео дзвінок який не пропускає бо він на Покровському напрямку. В прийнятті від мене довіреності монобанк відмовився.
monobank
Ответ банка
monobankua 14 сентября 2025, 13:09
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Полезный комментарий
annalive2025 14 сентября 2025, 16:17
Питання вирішене частково. Претензій не маю
Минфин
Ответ администратора
27 октября 2025, 18:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝