×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Не видав банкомат коштів
Хочемо трішки підказати, як це працює.
Коли клієнт робить операцію по картці, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, наскільки може бути важливим якнайшвидше отримати кошти. Колеги докладають максимум зусиль у межах банківських процесів, додатково ми передали запит, щоб прискорити вирішення питання.
Як тільки з’явиться нова інформація — колеги одразу зв’яжуться з вами.
Комментарии (29)
Оцінка служби підтримки клієнтів.
Написать комментарий
Найкращий банк в Україні
Написать комментарий
Величезна подяка Дар'ї з табельним номером 10685
Окремо хочу подякувати котику з онлайн підтримки Дар'ї з табельним номером 10685 — за уважність, ввічливість і готовність швидко знайти рішення. Це справжній приклад якісного сервісу, який викликає довіру та бажання користуватися послугами Monobank і надалі.
Написать комментарий
Ще швидше та простіше
Комментарии (1)
Моно Банк
бачимо що ви отримали скасування, списання відбулось за запитом банку що обслуговує даний сервіс банку-еквайєра, монобанк не міг ініціювати таку оплату. Здесь нужно осторожно быть, потому что можно лечь спать, а утром такая картина. Второй вопрос прошу увеличить лимит на перевод средств, так как мой лимит официальный составляет выше указанного в рамках, есть подтверждение и есть все доказательства. Но Банк снова даёт свои условия и идёт в отказ. Те кто работают официально и показывают доход хуже отношение, чем к клиентам которые скрывают свой доход. Да Банк в целом хороший, много лет пользуюсь и многим своим родственникам, коллегам, друзьям человек 40 точно перешли на Моно банк, по моей рекомендации, но с такими последними событиями, придется мне расстаться с этим банком, не смотря на то что пользуюсь много лет Банком всеми услугами, учитывая плюсы и минусы придется с вами расстаться. Будем переходить на Приват Банк как в старые добрые времена.
Ми самостійно не ініціюємо подібні списання. Якщо до нас надходить запит з банку, котрий обслуговує торгову точку, то ми зобов'язані на цей запит відповісти. При цьому ми завжди готові допомогти та у випадку, якщо кошти не повертаються, ініціювати оскарження через платіжну систему, щоб повернути кошти
Ми ретельно переглянули документи, але, на жаль, на цей час ми не можемо підвищити ваш ліміт. Якщо у вас будуть додаткові документи, що підтверджують доходи, ми завжди раді повторно розглянути ваш запит
Комментарии (5)
Гарне обслуговування
Допомогли вирішити питання з кредитним лімітом
Вирішила використовувати ваш банк як основний
Дякую за можливість, якість та швидкість!
Відмічу працівника: з номером 10884
Ви супер 💗💗💗
Написать комментарий
***
З боку монобанк дане зняття цільових виплат до 50 000 грн в місяць буде проходити за пільговим тарифом — безкоштовно в рахунок особистих коштів. Даний тариф діє при знятті ФОП виплат в касі банків-партнерів або в банкоматі будь-якого українського банку.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (7)
Відгук про підтримку
Окремо хочу подякувати співробітнику техпідтримки з табельним номером 11483 — за уважність, ввічливість і готовність швидко знайти рішення. Це справжній приклад якісного сервісу, який викликає довіру та бажання користуватися послугами Monobank і надалі.
Написать комментарий
Дякую Елізаветі 9533🙏🏻🙏🏻🙏🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤❤❤❤
Написать комментарий
Якби можна поставити 0 -поставив би
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (16)
Кращий банк
Написать комментарий
Топ
Дякуємо.
Написать комментарий
Не рекомендую
Коли клієнт здійснює покупку на сайті, сума спочатку резервується на картці. Далі банк, який обслуговує торгову організацію, надсилає запит на списання, після чого відбувається взаєморозрахунок між банками.
Якщо замовлення неуспішне або скасоване та банк торгової точки не надсилає запит на списання, зарезервована сума автоматично повертається на картку клієнта протягом до 11 днів.
На жаль, ми зі свого боку можемо скасувати не кожен платіж, тож у таких випадках потрібно чекати автоматичного повернення.
Для уточнення деталей ми напишемо вам у приватні повідомлення.
Комментарии (5)
Самий найкращий банк в Україні
Написать комментарий
Огидне ставлення до клієнтів
Наразі детально все перевірили та надали вашому сину зворотний зв'язок
Обов'язково пропрацюємо цю ситуацію та перевіримо діалоги з колегами
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
Комментарии (4)
Кредит «до завтра»
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
Некомпетентність працівників МОНОБАНКУ. Упереджене ставлення до клієнтів, якщо вони військові.
Почалась війна і витрати зросли зрозуміло по яким причинам, але свої зобов’язання перед банком завжди виконувались, і робилось то вчасно. Користувався і користуюсь постійно монобанком, щоб умови за моїм рахунком змінювались в кращу сторону, наприклад як той самий ліміт на ОЧ.
Цього року планував одну вагому покупку зі своєю дівчиною, розраховував на можливість зробити то через ОЧ, але розумів що мені трішки не вистачає ліміту на повну суму товару. Звернувся до тех.підтримки спочатку через чат бот. Там написали щоб я оновив особисті дані. Виконав, зроби ще один запит, сказали що поки не можуть зробити нічого (не пояснили чому) і порекомендували звернутись через місяць. Через місяць вже подзвонив на гарячу лінію, зробив запит, відповіді адекватної не дали сказали звернутись знов в чат бот. Написав в чат бот і виникла проблема — працівник банку без мого відома по незрозумілим причинам надав «кредитні канікули» (скріни з чату є збережені). На моє запитання «навіщо ви це зробили?» мені сказали що «Ви є військовослужбовець і так буде мені краще»
В подальшому зрозуміло що усі плюшки у вигляді лімітів у мене анолювались і по зрозумілим причинам (стан в країні, закон і все інше) я самостійно не можу повернути те що напрацьовано роками. Я з таким самим успіхом міг користуватись іншим банком, але як описав вище монобанк мене влаштовував і я гадав що до мене буде відповідне відношення від працівників банку.
Вирішити нововиниклу проблему працівники банку не можуть (не хочуть). Завжди говорять одні і ті ж самі вивчені фрази, спираючись на закон та стан в країні. Я все розумію, але питання — якщо я віцськовий це ярлик? І не важливо яка у мене історія та характеристика?
По логіці працівників — є більш вагомі клієнти, а ти військовий, і не важливо що у мене з кредитною все добре, ніяких заборгованостей немає, всеодно ми тобі перекриємо усе, бо наш працівник виконав дію яку його не просили.
Гадаю ви розумієте, що окрім звичайних особистих покупок, я ще робив і покупки на користь армії, підрозділу, те що було необхідно в певний момент. Але з відсутністю функції ОЧ тепер я в певний час робити того не можу.
Прошу надати мені адекватну відповідь своїм діям, вирішити цю ситуацію та бути ЧЕСНИМИ З КЛІЄНТАМИ, а не рівняти усіх під один ярлик, тому що маю бажання лишитись клієнтом банку. Якщо відповіді не буде, змушений буде відмовитись від послуг банку із за неповаги як до клієнта, і як до військового та зробити певні висновки та нікому не рекомендувати цей банк.
Детально все перевірили
Надали вам інформацію стосовно ситуації в особисті повідомлення
Комментарии (22)
Технічна підтримка на вищому рівні
Написать комментарий
Відмова в обслуговуванні за генеральною довіреністю від чоловіка
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Комментарии (18)