Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FACEIT 13 октября 2025, 3:30
Дуже задоволена сервісом Monobank! 💜
Унікальний та надзвичайно швидкий сервіс, з яким будь-яку задачу можна вирішити легко й без зайвих клопотів. Завжди зручно, зрозуміло та сучасно.

Окрема подяка Ганні (табельний номер 10420) за професіоналізм, уважність і миттєву допомогу. Ви робите сервіс ще кращим! 🙌✨
monobank
Ответ банка
monobankua 13 октября 2025, 11:48
Нам дуже приємно читати такі відгуки!
Дякуємо, що поділились своїми враженнями — це найкраща нагорода для нашої команди.
Минфин
Ответ администратора
16 октября 2025, 9:32
Відгук не зарахований (на 16.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Oleshka001 11 октября 2025, 19:45
Monobank заблокував доступ до застосунку, вимагаючи підписання нового договору
У жовтні 2025 року Monobank заблокував мені доступ до онлайн-банкінгу, показавши банер із пропозицією підписати новий договір. Банер неможливо було закрити, через що я повністю втратив можливість користуватись своїм рахунком і грошима.
На моє звернення в підтримку я отримав офіційну відповідь:
«На жаль, ви не можете закрити повідомлення без хрестика, тому просимо підписати новий договір. Ми рекомендуємо оновити договірні відносини, щоб забезпечити максимальну прозорість та актуальність співпраці з банком.»
Я відповів, що це є примус до підписання договору, оскільки я маю законне право не погоджуватись на нові умови, а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
Лише після мого чіткого зауваження банк зняв обмеження.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2025, 12:14
Дуже перепрошуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Мета підписання цього оновлення — лише забезпечити актуальність і прозорість співпраці.
За час роботи банку з’явилося багато нових функцій, сервісів і можливостей, тож оновлення договору потрібно, аби врахувати розширення продуктової лінійки та послуг.
Водночас ви можете користуватися карткою та послугами банку навіть без підписання нового договору.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — ваш зворотний зв’язок допомагає нам робити сервіс ще зручнішим
Проблема решена
Alla333 11 октября 2025, 16:34
Значить, ситуація дуже неприємна для мене. Я кілька років користуюся карткою банка, закидаю тільки свої кошти, оборот кошт великий може і по 50000 грн за місяць ,і так вже декілька років. У мене була жахлива кредитна історія, але я виправила її, заборговане немає, постійно розплачуюсь чорною карткою, звісно тільки чорною майже тому що щоб підвищити кредитний ліміт, треба частіше користуватись чорною карткою! На днях мені обновили ліміт ,3000 грн на чорну, потім оплата частинами до 50000 грн мабуть, я так зраділа цьому, що нарешті я змогла вийти з цього жахливого становища. Але не тут то було, на наступний день в мене все це забрали, і відповіді чат бота, або не знаю кого, були по шаблонам, одне й те саме, ми не знаємо причин. Але в мене був ще кредит до завтра, вони теж в мене його забрали, при тому що я взяла в цьому місяці цей кредит. Може я щось не розумію. Якщо ви дали можливість кредиту, в мене немає заборгованості і я плачу вчасно, яка проблема. І ви даєте кредити тим людям які взагалі не мають операцій на такі великі суми, а мені чомусь вирішили відмовити. Дуже прикро це все.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 октября 2025, 15:16
Розуміємо, наскільки прикро потрапити в таку ситуацію, особливо коли ви вже кілька років користуєтесь карткою.
Справді неприємно, коли рішення про ліміт змінюється без пояснень — перепрошуємо за ці незручності.
Ми вже переглянули інформацію та все виправили.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serbina29 11 октября 2025, 14:31
Хочу подякувати підтримці монобанку, за вирішення проблеми яка була упродовж 2-х років. Особисто оператору за табельним номером 11693. Дуже компетентний та професійний)
monobank
Ответ банка
11 октября 2025, 16:30
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! 😊
Ще до війни у мене з’явилася карта цього банку, про що я дуже шкодую, і був кредитний ліміт 50000, коли почалася війна ліміт знизили до 2000 і тепер вони нараховують подвійну процентну ставку за перевищення кредитного ліміту… Це що за беззаконня, чому національний банк не контролює таких бандитів? Дуже засмучена, зовсім не думають про людей в такий складний час, а навпаки наживаються як тільки можуть. Ганьба Монобанк
monobank
Ответ банка
11 октября 2025, 14:35
Розуміємо, що списання було неочікуваним для вас
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни в нарахуванні відсотків за перевищення кредитного ліміту. Також, надсилали вам повідомлення 08.09, де нагадували про мінімальний платіж, а також повідомляли про перевищення кредитного ліміту
Наразі колеги розглядають запит на збільшення ліміту, також провели часткове повернення %, оскільки розуміємо, що ви могли не звернути увагу на зміни в умовах та правилах
oleksiipichuhin 9 октября 2025, 13:15
Еще 02.10.2025 обратился с вопросом — начисдленные и списанные % в 2 раза превышают фактические. Это было видно на выписке. Тоесть на начало начисления % 01.08.2025 — уже на начало начисления было начисленно 1300 грн. Соответственно 01.10.2025 списались и фактически начисленные и излишние. сегодня уже 09.10.2025 — уже 7 рабочих дней, но заявка на возврат излишне начисленных % так и не обаботана. Кроме того — согласно выписке — в день погашения кредита — в этот же день сумма не учитывается, а уже только на следующий. Кроме того в октябре — само начисление % 02 и 03.10.2025 — осуществлялось на сумму — которая не учитывала погашение 01.10.2025 14000 грн, но эту ситуацию за 2 суток исправили. Но не все такие внимательные, и в масштабах банка — ошибка на десятки миллионов грн, не в пользу клиента!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 октября 2025, 15:39
Нам дуже шкода, що ситуація затягнулась і спричинила вам зайві хвилювання.
Ми працюємо над перевіркою коректності нарахованих і списаних відсотків, щоб точно розібратися у всіх деталях. Вибачте, будь ласка, що це займає більше часу, ніж планувалося, адже важливо перевірити все максимально ретельно.
Ми вже попросили технічний відділ взяти це питання у пріоритет, щоб прискорити. Щойно отримаємо оновлення — одразу повідомимо вам
Hanna27 8 октября 2025, 23:13
Вже доволі довгий час я маю фінансові труднощі через закриття бізнесу у великий мінус і після підвищення відсотку вдвічі на борг в Моно вирішила поспілкуватися стосовно реструктуризації, бо розумію що наразі без просрочень я не зможу гасити мінус.
В чаті і на гарячій лінії мені шлють стандарті відписки і відмовки про «скорингову модель», «вам недоступна реструктуризація» і так далі. Всюди скриптована стандартна відповідь.
Я чесно прийшла в діалог і пояснила ситуацію не ховаючись і це дяка мені від банку, в якому я тримаю рахунок ФОП, маю залізну картку і активно користуюсь дебетовою.
При тому всьому два банки, які я ВЖЕ закрила цього місяця, активно пішли на зустріч.
Щиро не раджу в 2025 році обирати Моно. Котики вже не котики, а люди, які бажають щоб ви виплачували тільки відсотки.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 октября 2025, 15:11
Нам справді шкода, що у вас склалося таке враження.
Ми також зацікавлені, щоб погашення кредиту не створювало зайвих труднощів. Проте, на жаль, не у всіх випадках банк може запропонувати добровільне врегулювання заборгованості — рішення приймається з урахуванням багатьох факторів.
Якщо клієнт своєчасно вносить платежі, не допускає прострочення та не перевищує встановлений ліміт — відсотки залишаються на стандартному рівні.
Ми додатково перевіримо якість комунікації з вами та вживемо необхідних заходів. Також передали запит на перевірку відображення й списання відсотків — зв’яжемось із вами, щойно буде оновлення
Марти Макфлай 8 октября 2025, 14:06
Уже как дня 3 Монобанк не пропускает платежи по IBAN на ФОП счета с других банков. И при этом не делает возврата платежей. Т. е. люди отправили деньги и они где-то зависли в системе. Знал бы, что будет такой геммор, попросил бы рассчитаться за работу наличными. А потом все удивляются, почему люди не доверяют банкам, а зачем людям нужен такой геммор? Банки только мешают людям!
monobank
Ответ банка
monobankua 8 октября 2025, 19:31
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Проблема решена
Максим 0.2/0.2 8 октября 2025, 12:15
Пользувався банком моно зробив декілька типових переказів, дали відмову ну думаю добре, а вот кошти іще із 2 числа по сьогоднішній день неможуть повернути начебто немає термінів повернення коштів, мені здаєця що цей банк бере кошти власників і видає за них кредити одним, підтримка вже 6 днів говоре зачекайте будь-ласка і на тому все, банк не показує себе як надійний партнер для коштів!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 8 октября 2025, 19:27
Вибачаємося, що ситуація затягнулася.
Розуміємо, як неприємно чекати стільки часу. Ваше питання зараз у роботі — команда робить усе, щоб якнайшвидше повернути кошти.
Дуже шкода, що це зайняло довше, ніж очікувалось
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
EchoInform 7 октября 2025, 13:02
06.10.2025. Когда я собирался оформить платежное поручение в приложении Монобанка, заметил, что активировалась иконка в форме календаря. Открыв ее, обнаружил, что автоматически мой платеж будет исполняться еженедельно, что меня не порадовало. Обратившись в службу клиентской поддержки с просьбой подсказать что это такое и почему платеж создается автоматически и без возможности его отключения ко мне в чат был направлен сотрудник, который максимально компетентно задавал наводящие вопросы, чтобы определить с чем у меня возникла трудность, а так же максимально эффективно и быстро выяснил причину и пояснил, что платеж создаваться не будет, если этот календарь при создании платежа не открывать. После создания и исполнения платежа я убедился, что регулярный платеж не был создан. Я очень благодарен сотруднику клиентской поддержки имя которого Надежда, табельный номер 10589.
monobank
Ответ банка
7 октября 2025, 16:48
Раді, що залишили приємне враження!
Дякуємо!
Минфин
Ответ администратора
13 октября 2025, 9:15
Відгук не зарахований (на 13.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
mhalka 6 октября 2025, 19:06
06.10.2025 с моей черной карты была списана сумма, данную покупку я не совершала. Команда службы поддержки Монобанка в Телеграм мгновенно отреагировали, заблокировали карту, пояснилаэи, как мне поступать, пошагово, помогли переоформить карту!
Огромное спасибо за Ваш труд! Релята-вы лучшие!
monobank
Ответ банка
6 октября 2025, 20:29
Нам дуже приємно. Дякуємо за відгук! ☺️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anna Avel 4 октября 2025, 14:01
З 1.10 Монобанк знімає подвійний відсоток 6.2% на борг понад ліміту. Раніше, накладали 3.1% на ВЕСЬ борг. Я сплачую мін.платіж та надбавку від себе (скільки можу) кожного місяця, тобто сплати боргу я не уникала. Тепер, з новим подвійним відсотком, мій борг швидко скотиться до сум, які я не можу платити взагалі. Що робити? На мирне врегулювання питання вони не йдуть, пишуть — доведеться платити. Нових умов я не підписувала, картка відкрита ще в 23 році, в мінус поза ліміт я вийшла також в 23−24 році, через те, що вони самі мені його знизили. Тобто, це старий борг, він не може вважатись новим овердрафтом! Я збираю всі документи, не знаю куди буду звертатись — НБУ, до суду…
Дякую, монобанк, що втягуєте мене в невилазну боргову яму, ще і не по моїй вині!
monobank
Ответ банка
monobankua 4 октября 2025, 16:20
Розуміємо ваші переживання.
Дійсно, при виході за межі кредитного ліміту нараховується ставка 6,2%. Це передбачено в Умовах та Правилах банку (розділ 2, п.5.4), з якими можна ознайомитись у застосунку або за посиланням: monobank.ua/terms.
Досвід показує, що такий підхід допомагає клієнтам уникати надмірної заборгованості та фінансових труднощів. При цьому всі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо погашати заборгованість у межах ліміту вчасно — додаткових витрат не буде.
Щоб детальніше розібратися саме у вашій ситуації, ми вже написали вам у приватні повідомлення.
Минфин
Ответ администратора
7 октября 2025, 10:31
Відгук не зарахований (на 07.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрей Федоренко 3 октября 2025, 22:40
На відсоток 3.1% нараховують 6.2%, за перевищення кредитного ліміту, як вони це пояснюють, договора ніякого з ними немає на ці умову, в односторонньому порядку це все придумано, шахраї, буду звертатися до суду, сподіваюсь вашого Гороховського скоро посадять туди де його місце Шахрай номер 1
monobank
Ответ банка
monobankua 4 октября 2025, 10:07
Розуміємо, що це може виглядати несправедливо, тому пояснимо простіше. Якщо перевищити встановлений кредитний ліміт, то 6,2% нараховуються за правилами банку — це прописано в Умовах та Правилах (розділ 2, п.5.4), ось лінк: https://monobank.ua/terms ( У застосунку: головна сторінка — лівий верхній куток, значок повідомлення — «Умови та правила»).

Такий підхід запроваджено, щоб клієнти не перевищували ліміт і не накопичували ще більші борги. Усі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо вчасно погашати заборгованість — додаткових витрат не буде.
Ми вже написали вам в особисті повідомлення, щоб детально розібратись у вашому випадку.
Минфин
Ответ администратора
7 октября 2025, 10:32
Відгук не зарахований (на 07.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
illiatim 2 октября 2025, 21:29
Я давно користуюсь кредитом, точніше кредитним лімітом на карті монобанку. Завжди вношу мінімальний платіж, банк в мене списував кожного місяця 3.1% від залишку по кредиту. Вже декілька років поступово йде погашення кредиту мінімальними платежами. НІКОЛИ не було простроченої заборгованості і все було ок.

Вчора 1.10 як завжди списались 3.1%. Але сьогодні 02.10 списались ще %.
Як пояснила мені підтримка, кредитний ліміт тепер поділений на 2 частини, там де нараховується 3.1% та там де НАРАХОВУЄТЬСЯ 6.2%!!! Тобто навіть спланувавши мінімальний платіж в мене сума кредиту буде не зменшуватись як раніше, а ЗБІЛЬШУВАТИСЬ!

Як мені пояснила підтримка, це нові правила. Я б ще зрозумів, якби це розповсюджувалось на нові договори! Але як нові правила можуть розповсюджуватись на старі кредитні договори? Так же можна в односторонньому порядку и 62% и 620% зробити.

Це просто обман і шахрайство зі сторони монобанку.
monobank
Ответ банка
3 октября 2025, 10:15
Ці зміни запроваджено для запобігання ситуацій із перевищенням кредитного ліміту та сприяння своєчасному погашенню заборгованості. Важливо зазначити, що стандартні умови користування кредитними коштами, включаючи пільговий період, залишаються незмінними.
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни
Для уточнення, написали вам в особистих повідомленнях
Veronika0077 1 октября 2025, 0:56
Це найжахливіший банк який дурить людей, мені оплатили телефон, вони взяли заблокували їх, я їм все пояснила, я відкладала кошти на навчання які я мала завтра оплатити, але моно банк мені не віддав мої ж кошти і змарнував мені житття тим що це зробив, тепер я залишусь без освіти, не рекомендую користуватися, суцільний абсурд
monobank
Ответ банка
monobankua 1 октября 2025, 11:19
Згідно з чинним законодавством всі банки зобов’язані перевіряти платежі, що надходять на рахунки клієнтів, та запитувати документи щодо походження коштів.

Наразі триває перевірка, і ми очікуємо на надання пояснень та документів за вказаними операціями.

4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.
Підстава: ст. 89 ЗУ «Про платіжні послуги».

За результатом колеги нададуть вам зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Iryna2024 30 сентября 2025, 16:08
Декілька тижнів тому я вже публічно зверталася до Монобанку через безпідставне обнулення мого кредитного ліміту. Тоді банк визнавши помилку відновив ліміт, але, на жаль, частково — досі не відновлено можливість користуватися послугою «Оплата частинами», якою я активно і відповідально користувалася протягом багатьох років.
Наголошую: я є ідеальним клієнтом банку — жодних прострочень, усі кредитні кошти завжди повертаю вчасно, щомісяця через картку проходять значні суми, а «Оплата частинами» для мене була звичною і корисною функцією. Я оплачувала нею покупки фактично щомісяця, в тому числі дороговартісні товари, і жодного разу не порушувала умов.
Чому після відновлення кредитного ліміту банк залишив мене без можливості користуватися цим важливим для мене продуктом? Це виглядає як вибіркове й несправедливе обмеження порядного клієнта.
Я вкотре вимагаю чесної і зрозумілої відповіді: з яких причин заблоковано «Оплату частинами», та прошу негайно відновити цю послугу. В іншому випадку я буду змушена остаточно відмовитися від користування карткою Монобанку й перейти в інший банк, який дійсно цінує своїх клієнтів і не позбавляє їх ключових сервісів без жодних пояснень.
Монобанк завжди позиціонував себе як сучасний і клієнтоорієнтований банк. Але обмеження «Оплати частинами» без жодної причини — це відверте розчарування, яке може коштувати вам ще одного відданого клієнта.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 сентября 2025, 18:47
Розуміємо ваше розчарування.
Ліміти та їх доступність періодично переглядаються автоматичною системою. Вона аналізує цілу низку параметрів: кредитну історію, рівень поточного кредитного навантаження, розмір та регулярність доходів, а також інші показники. Сукупність цих та інших факторів може впливати на рішення.

Ми цінуємо вашу лояльність та відповідальне користування послугами.
Додатково передали запит колегам, аби вашу ситуацію розглянули індивідуально. Проінформуємо вас про результат, щойно отримаємо відповідь
DHn 30 сентября 2025, 10:00
Собирают на фургон для боевых и логистических задач:
https://send.monobank.ua/jar/23tNUVzMAu
https://t.me/rvc_army/1469
Все мы это уже проходили: «Вибачте, виникла непередбачена помилка. Спробуйте повторити операцію пізніше».
Эта «помилка» «передбачена» и «повторити пізніше» — предложение в пустую потратить время пока не надоест.
Называется это: «можливість поповнення банок картками іноземних банків доступна не по всім банкам» о чем вежливо НЕ сообщается.
Пожалуйста разрешите эту проблему.
Если бы не она то сбор наверняка был бы уже завершен.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 сентября 2025, 12:29
Рішення щодо можливості поповнення Банок картками іноземних банків приймається на основі скорингової моделі, яка враховує дуже багато параметрів.
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб допомогти у вирішенні питання
Styx31 28 сентября 2025, 22:50
Термінал City24 замінено, точніше «захопили», (підтримка Монобанку: «за цією адресою наш і City24») на МОНО. Коротше, пограбували на 28 грн (4%). Підтримка Банку: «це не ми, це термінал», «там повинна бути вказана комісія», «Вишліть скріншот». Вислав — кошти НЕ ПОВЕРНУЛИ.
monobank
Ответ банка
29 сентября 2025, 17:41
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Дійсно, при поповненні картки іншого банку через термінал самообслуговування моно є комісія 4%. Ця комісія відображається на екрані внесення коштів.
Додатково колеги надали вам зворотний зв'язок на вашу електронну пошту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IrashkA2888 28 сентября 2025, 13:45
Сьогодні 28/09/25 я зверталася у Вайбер монобанку. Мені відповіла оператор Лариса. Дякую оператору Лариса за добре пояснення мого питання, за розгорнуту відповідь та взагалі приємне спілкування. Приємно, що працюють такі відповідальні люди та можуть реально допомогти.
monobank
Ответ банка
28 сентября 2025, 17:53
Дуже дякуємо за відгук!
Ольга Дудка 26 сентября 2025, 20:19
25.05.25 знімала кошти, банкомат не видав їх, передзвонила на Моно Банк, зробила заявку, на наступний день відповідь чекайте до 07.10, якщо кошти не повернуться, то подамо оскарження. А, як бути людині 2 неделі без грошей, якщо свої банкоматів не має, може заключити договори, щоб банки одразу перевіряли. Моно Банк це дно, не рекомендую ні кому. Оператор пише наче я їй щось винна, а не банк повернути мої кошти. В інших банках вирішується все одразу, навіть якщо карта іншого банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 сентября 2025, 12:23
Розуміємо, що ситуація коли банкомат не видав готівку неприємна.
Хочемо трішки підказати, як це працює.
Коли клієнт робить операцію по картці, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, наскільки може бути важливим якнайшвидше отримати кошти. Колеги докладають максимум зусиль у межах банківських процесів, додатково ми передали запит, щоб прискорити вирішення питання.
Як тільки з’явиться нова інформація — колеги одразу зв’яжуться з вами.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝