×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Я обожнюю моно банк❣️
Унікальний та надзвичайно швидкий сервіс, з яким будь-яку задачу можна вирішити легко й без зайвих клопотів. Завжди зручно, зрозуміло та сучасно.
Окрема подяка Ганні (табельний номер 10420) за професіоналізм, уважність і миттєву допомогу. Ви робите сервіс ще кращим! 🙌✨
Дякуємо, що поділились своїми враженнями — це найкраща нагорода для нашої команди.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Monobank заблокував доступ до застосунку, вимагаючи підписання нового договору
У жовтні 2025 року Monobank заблокував мені доступ до онлайн-банкінгу, показавши банер із пропозицією підписати новий договір. Банер неможливо було закрити, через що я повністю втратив можливість користуватись своїм рахунком і грошима.
На моє звернення в підтримку я отримав офіційну відповідь:
«На жаль, ви не можете закрити повідомлення без хрестика, тому просимо підписати новий договір. Ми рекомендуємо оновити договірні відносини, щоб забезпечити максимальну прозорість та актуальність співпраці з банком.»
Я відповів, що це є примус до підписання договору, оскільки я маю законне право не погоджуватись на нові умови, а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
Лише після мого чіткого зауваження банк зняв обмеження.
Мета підписання цього оновлення — лише забезпечити актуальність і прозорість співпраці.
За час роботи банку з’явилося багато нових функцій, сервісів і можливостей, тож оновлення договору потрібно, аби врахувати розширення продуктової лінійки та послуг.
Водночас ви можете користуватися карткою та послугами банку навіть без підписання нового договору.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — ваш зворотний зв’язок допомагає нам робити сервіс ще зручнішим
Комментарии (3)
Mono кредитний ліміт
Справді неприємно, коли рішення про ліміт змінюється без пояснень — перепрошуємо за ці незручності.
Ми вже переглянули інформацію та все виправили.
Комментарии (5)
Підтримка
Написать комментарий
Свавілля Монобанку, підвищення процентної ставки
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни в нарахуванні відсотків за перевищення кредитного ліміту. Також, надсилали вам повідомлення 08.09, де нагадували про мінімальний платіж, а також повідомляли про перевищення кредитного ліміту
Наразі колеги розглядають запит на збільшення ліміту, також провели часткове повернення %, оскільки розуміємо, що ви могли не звернути увагу на зміни в умовах та правилах
Комментарии (3)
Не обработана заявка на излишне списанные % по кредиту.
Ми працюємо над перевіркою коректності нарахованих і списаних відсотків, щоб точно розібратися у всіх деталях. Вибачте, будь ласка, що це займає більше часу, ніж планувалося, адже важливо перевірити все максимально ретельно.
Ми вже попросили технічний відділ взяти це питання у пріоритет, щоб прискорити. Щойно отримаємо оновлення — одразу повідомимо вам
Комментарии (4)
Жахливий досвід комунікації і підтримки активних користувачів
В чаті і на гарячій лінії мені шлють стандарті відписки і відмовки про «скорингову модель», «вам недоступна реструктуризація» і так далі. Всюди скриптована стандартна відповідь.
Я чесно прийшла в діалог і пояснила ситуацію не ховаючись і це дяка мені від банку, в якому я тримаю рахунок ФОП, маю залізну картку і активно користуюсь дебетовою.
При тому всьому два банки, які я ВЖЕ закрила цього місяця, активно пішли на зустріч.
Щиро не раджу в 2025 році обирати Моно. Котики вже не котики, а люди, які бажають щоб ви виплачували тільки відсотки.
Ми також зацікавлені, щоб погашення кредиту не створювало зайвих труднощів. Проте, на жаль, не у всіх випадках банк може запропонувати добровільне врегулювання заборгованості — рішення приймається з урахуванням багатьох факторів.
Якщо клієнт своєчасно вносить платежі, не допускає прострочення та не перевищує встановлений ліміт — відсотки залишаються на стандартному рівні.
Ми додатково перевіримо якість комунікації з вами та вживемо необхідних заходів. Також передали запит на перевірку відображення й списання відсотків — зв’яжемось із вами, щойно буде оновлення
Комментарии (17)
На заходят платежи на ФОП
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Комментарии (4)
#МоноСкамБанк
Розуміємо, як неприємно чекати стільки часу. Ваше питання зараз у роботі — команда робить усе, щоб якнайшвидше повернути кошти.
Дуже шкода, що це зайняло довше, ніж очікувалось
Комментарии (21)
Регулярные платежи при обычной оплате счета
Дякуємо!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Огромное спасибо команде Монобанк за оперативное решение моего вопроса, поддержку и сопровождение
Огромное спасибо за Ваш труд! Релята-вы лучшие!
Написать комментарий
Монобанк підняв відсоток в 2 рази, без моєї згоди, на старий борг
Дякую, монобанк, що втягуєте мене в невилазну боргову яму, ще і не по моїй вині!
Дійсно, при виході за межі кредитного ліміту нараховується ставка 6,2%. Це передбачено в Умовах та Правилах банку (розділ 2, п.5.4), з якими можна ознайомитись у застосунку або за посиланням: monobank.ua/terms.
Досвід показує, що такий підхід допомагає клієнтам уникати надмірної заборгованості та фінансових труднощів. При цьому всі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо погашати заборгованість у межах ліміту вчасно — додаткових витрат не буде.
Щоб детальніше розібратися саме у вашій ситуації, ми вже написали вам у приватні повідомлення.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (23)
Монобанк шахраї
Такий підхід запроваджено, щоб клієнти не перевищували ліміт і не накопичували ще більші борги. Усі стандартні умови залишаються незмінними: діє пільговий період, і якщо вчасно погашати заборгованість — додаткових витрат не буде.
Ми вже написали вам в особисті повідомлення, щоб детально розібратись у вашому випадку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (47)
Банк збільшив % за користування кредитним лімітом в односторонньому порядку!
Вчора 1.10 як завжди списались 3.1%. Але сьогодні 02.10 списались ще %.
Як пояснила мені підтримка, кредитний ліміт тепер поділений на 2 частини, там де нараховується 3.1% та там де НАРАХОВУЄТЬСЯ 6.2%!!! Тобто навіть спланувавши мінімальний платіж в мене сума кредиту буде не зменшуватись як раніше, а ЗБІЛЬШУВАТИСЬ!
Як мені пояснила підтримка, це нові правила. Я б ще зрозумів, якби це розповсюджувалось на нові договори! Але як нові правила можуть розповсюджуватись на старі кредитні договори? Так же можна в односторонньому порядку и 62% и 620% зробити.
Це просто обман і шахрайство зі сторони монобанку.
Про зміни в умовах та правилах ми заздалегідь повідомляємо в застосунку: головна сторінка — лівий верхній кут, значок повідомлення — «Умови та правила». Там же можна обрати редакцію змін з 31.07.25, де вказувалось про зміни
Для уточнення, написали вам в особистих повідомленнях
Комментарии (19)
Крадуть гроші
Наразі триває перевірка, і ми очікуємо на надання пояснень та документів за вказаними операціями.
4.3.23. Для встановлення правомірності переказу Банк, за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу, держателем, платником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право зупинити завершення переказу до дня завершення перевірки правомірності переказу, але не більше ніж на 60 календарних днів.
Підстава: ст. 89 ЗУ «Про платіжні послуги».
За результатом колеги нададуть вам зворотний зв'язок.
Комментарии (6)
Обнулили ліміт оплати частинами
Наголошую: я є ідеальним клієнтом банку — жодних прострочень, усі кредитні кошти завжди повертаю вчасно, щомісяця через картку проходять значні суми, а «Оплата частинами» для мене була звичною і корисною функцією. Я оплачувала нею покупки фактично щомісяця, в тому числі дороговартісні товари, і жодного разу не порушувала умов.
Чому після відновлення кредитного ліміту банк залишив мене без можливості користуватися цим важливим для мене продуктом? Це виглядає як вибіркове й несправедливе обмеження порядного клієнта.
Я вкотре вимагаю чесної і зрозумілої відповіді: з яких причин заблоковано «Оплату частинами», та прошу негайно відновити цю послугу. В іншому випадку я буду змушена остаточно відмовитися від користування карткою Монобанку й перейти в інший банк, який дійсно цінує своїх клієнтів і не позбавляє їх ключових сервісів без жодних пояснень.
Монобанк завжди позиціонував себе як сучасний і клієнтоорієнтований банк. Але обмеження «Оплати частинами» без жодної причини — це відверте розчарування, яке може коштувати вам ще одного відданого клієнта.
Ліміти та їх доступність періодично переглядаються автоматичною системою. Вона аналізує цілу низку параметрів: кредитну історію, рівень поточного кредитного навантаження, розмір та регулярність доходів, а також інші показники. Сукупність цих та інших факторів може впливати на рішення.
Ми цінуємо вашу лояльність та відповідальне користування послугами.
Додатково передали запит колегам, аби вашу ситуацію розглянули індивідуально. Проінформуємо вас про результат, щойно отримаємо відповідь
Комментарии (5)
Опять блокируется банка РДК для зарубежных карт
https://send.monobank.ua/jar/23tNUVzMAu
https://t.me/rvc_army/1469
Все мы это уже проходили: «Вибачте, виникла непередбачена помилка. Спробуйте повторити операцію пізніше».
Эта «помилка» «передбачена» и «повторити пізніше» — предложение в пустую потратить время пока не надоест.
Называется это: «можливість поповнення банок картками іноземних банків доступна не по всім банкам» о чем вежливо НЕ сообщается.
Пожалуйста разрешите эту проблему.
Если бы не она то сбор наверняка был бы уже завершен.
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб допомогти у вирішенні питання
Комментарии (3)
Захоплення терміналів City24 в магазинах міста, заміна їх на термінали «МОНО»
Дійсно, при поповненні картки іншого банку через термінал самообслуговування моно є комісія 4%. Ця комісія відображається на екрані внесення коштів.
Додатково колеги надали вам зворотний зв'язок на вашу електронну пошту.
Комментарии (2)
Відгук за оператора Лариса
Написать комментарий
Не видав банкомат коштів
Хочемо трішки підказати, як це працює.
Коли клієнт робить операцію по картці, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, наскільки може бути важливим якнайшвидше отримати кошти. Колеги докладають максимум зусиль у межах банківських процесів, додатково ми передали запит, щоб прискорити вирішення питання.
Як тільки з’явиться нова інформація — колеги одразу зв’яжуться з вами.
Комментарии (29)