Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
alex12500 7 ноября 2025, 12:27
Встановила собі на телефон додаток і в період пробного періоду скасувала підписку. Через місяць з моєї карти все одно пройшло списання. Подала заявку на повернення грошей, скоро буде місяць як я чекаю. Вже третій раз пишуть, що шанси на повернення дуже низькі і в разі відмови знімуть 19 дол коміссії за свої послуги!, бо сервіс написав, що я відмінила підписку пізніше). У мене 100% факт, який підтверджується інформацією про підписки в телефоні, а для них доказом є слова шахрайського сервісу.
monobank
Ответ банка
7 ноября 2025, 18:07
Дуже прикро, що у вас залишилось таке враження
Ми завжди намагаємось допомогти з поверненням коштів. Якщо є ризики програшу (на основі отриманої інформації) — відразу про це попереджаємо, але все одно робимо все можливе для повернення грошей
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та розберемось, що пішло не так
ANDRII1999 5 ноября 2025, 13:24
Я був клієнтом монобанку більше аніж 6 років, в якийсь момент я бачу що хтось користується моєю карткою крім мене.нвкому не передавав дані ніякі зовсім. Телефоную в підтримку, після спілкування з оператором цього не до банку, мені блокують рахунки і пишуть, вибачте ви більше не являється клієнтом нашого банку. Я телефоную знову питаю, кажуть ми бл не можемо розголошувати дані, типу так вважає за потрібне система управління банку. І через те що мене зломали тобто зломали мій банк мене ще й заблокували, просто ПЗ… +380635171541 Андрій Русланович
monobank
Ответ банка
monobankua 5 ноября 2025, 20:06
Розуміємо ваше невдоволення, справді неприємна ситуація.
Передали запит на додатковий розгляд колегам.
На жаль, рішення не змінилось.
Якщо буде можливість перегляду — зв'яжемося з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nazar25 3 ноября 2025, 13:52
Найкрутіша підтримка. Кожна проблема вирішується максимально на користь клієнта — не треба доводити свою правоту годинами, не треба писати заяви чи чекати тижнями. Пишеш у чат — і за 2−5 хвилин отримуєш рішення.
Швидкий та зручний додаток.
Мономаркет це взагалі окрема історія, дозволяє швидко та зручно шукати та обирати товари, а також замовляти їх за найкращими цінами. + розтермінування через моно
monobank
Ответ банка
3 ноября 2025, 19:14
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alex123321 1 ноября 2025, 10:54
Отличный банк, шикарный сервис, любой вопрос или проблему решают в течении 15 минут. Не надо подавать никаких заявок просто в любой соц сети написать у меня что-то сломалось. Отремонтируют быстро. Служба поддержки очень лояльна и быстро отвечают и решают проблему. 10/10
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2025, 13:48
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sadgarlic13 1 ноября 2025, 3:12
Оператор София помогла оперативно разрешить вопрос с добавлением карты в ApplePay. Без вмешательства поддержки это было невозможно. Огромная благодарность за помощь, за компетентность и доверие. Спасибо!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2025, 12:48
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще! :)
jwww 31 октября 2025, 15:02
Активно користуюся картою монобанку 4 роки. Не можу відкрити кредитний ліміт — дорівнює нулю. Кожного разу потрібно подавати заявку через месенджер (через працівників служби підтримки, які не можуть пояснити, чому мій кредитний ліміт дорівнює нулю). Поганої кредитної історії я не маю. Заборгованостей також не маю. Писали, що недостатньо інформації у банку. Якої інформації? Незрозуміло. Незрозуміло також, чому у друзів, які працелаштовані неофіційно, є можливість на підняття ліміту з першого дня відкриття карти.
monobank
Ответ банка
31 октября 2025, 17:18
На встановлення ліміту впливає велика кількість різних факторів. По кожному клієнту розраховується індивідуально.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для перевірки інформації
Na3aR 31 октября 2025, 0:38
Користуюсь 2 мобільними пристроями. Головний телефон на якому була вся інформація, банк та дія попав у ремонт, а другий телефон не підтягував ні моно ні дію. Звернувся у підтримку в чаті, яка вивела мене на дзвінок на гарячу лінію. Там мене зустрів пан Олексій який зі мною був біля години часу і старався розібратись у проблемі мого телефона. Завдяки його допомозі та моральній підтримці, ми змогли все скачати і більше не мати проблем. Найкращий оператор форевер, прошу дати премію за таку хорошу роботу. Я спеціально тут зареєструвався, щоб тут це написати, настільки я задоволений допомогою пана Олексія. Табельний номер працівника 10756. ВСІМ ГАРНОГО ДНЯ!
monobank
Ответ банка
31 октября 2025, 12:14
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
AmmaManakova 30 октября 2025, 18:56
Здравствуйте хочу оставить отзыв о Вашем сотруднике по имени Анжела с табельным номером 11723
Это лучший Ваш оператор! Помогает решить все вопросы не заставляет себя чувствовать идиотом не доводит до нервного срыва что часто происходит в общении с другими операторами, она выполняет свою работу на все 101% прошу выпишите ей премию и похвалите и пусть другие операторы равняются на данного человека,!!! Ваш клиент Анна Манакова🫶
monobank
Ответ банка
30 октября 2025, 19:40
Вітаємо!
Дякуємо за відзнаку колеги!
Перепрошуємо, що в діалогах з іншими співробітниками ви отримали негативний досвід.
Ми обов'язково перевіримо діалоги з колегами та пропрацюємо помилки.
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс!
Діана Таірова 30 октября 2025, 2:15
Занималась криптовалютой, и были переводы с карт на карту. Когда переводили мне на карту, я отпускала человеку монеты, потом этот человек жаловался на мою карту, что карта мошенническая. При этой жалобе хотел вернуть деньги себе. Мне писали и звонили операторы, я предоставляла все доказательства, но в итоге мою карту заблокировали и Монобанк сказал что больше сотрудничать со мной не хочет.

Криптовалютой я больше не занимаюсь из-за людей «доброжелателей», которые с меня хотели еще по иметь средства.
Уважаемые представители моно банка! Разблокируйте пожалуйста возможность сотрудничать с вами. Мой ребенок хочет вашу карту, чтобы делать покупки
Вы же заблокировали даже детскую карту.

Надеюсь на Вашу обратную связь. С уважением Диана.
monobank
Ответ банка
30 октября 2025, 11:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Якщо рішення зміниться — ми обов’язково з вами зв’яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kolya25111993 28 октября 2025, 7:43
Спасибі працівнику Світлана 11746 за оперативну допомогу
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2025, 12:30
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Dracteblyak 25 октября 2025, 12:30
Ситуация следующая:

Пришли в тц снять деньги с банкомата Приватбанка.
Ввели сумму, ждем. Минута прошла, две.
Банкомат закрылся с сообщением по типу в течении получаса должны вернуться деньги, но ничего так и не вернулось)

Естественно обращаемся в поддержку Привата (спросите у моно)
Обращаемся к моно (спросите у Привата)

Путем долгих разговоров с не очень компетентными людьми в чате моно сказали что подают какую то заявку на возврат денег в Приват.
Но возврата денег мы вам не гарантируем это же не их проблема — сказали они.

Короче суть какая — если что-то у вас случилось — им фиолетово.

Настоятельно не рекомендую пользоваться услугами этого скам банка.
Денег мы так и не увидели.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2025, 16:05
Розуміємо, що ситуація, коли банкомат не видав готівку, дуже неприємна.
Як це працює: коли ви знімаєте гроші, сума спочатку лише резервується на картці. Якщо банкомат не видав готівку, а запит на списання від банку-еквайра не надходить або операцію скасовують — кошти автоматично повертаються на рахунок. Це зазвичай займає до 11 днів.
Також за правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції, але після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, як важливо отримати гроші якомога швидше, і вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі
Virus321 23 октября 2025, 14:32
Прохання про рішення по суті або 60-денне випробувальне відновлення обслуговування

Я — клієнт monobank із 2017 року. 07.07.2025 банк повідомив про припинення обслуговування. Подальші листи містили загальні посилання на умови (зокрема, п. 5.12), але без індивідуального письмового рішення по суті: без вихідного №/дати, без конкретних правових підстав саме у моєму випадку та без підпису уповноваженої посадової особи.

Що зроблено офіційно (хронологія):
• Звернення до банку: вх. К-1707 (15.08.2025), відповіді від 26.08 та 11−12.09.
• Додатковий лист банку: посилання на відповідь QEVR-20250910−128158363 (10.09.2025) та рішення від 07.07.2025.
• Регулятор: НБУ К-249467/1/22499 (18.09.2025) → відповідь 16.10.2025.
• Омбудсмен НБУ: К-249467/2/24860 (17.10.2025) → відповідь 16−17.10.2025.
• Окремо звертався на рівень CEO офіційним каналом — отримав коректний, але типовий лист без рішення по суті; додатково писав у приватні повідомлення — відповіді не отримав.

Моя позиція. Визнаю: у минулих комунікаціях міг бути надто емоційним — перепрошую. Я за конструктив, прозорі правила й повагу до клієнта. Не прошу «винятків» — прошу належно оформлене рішення по суті або пропорційне врегулювання.

Публічно прошу банк:

1. Надати формальне рішення по суті щодо припинення обслуговування (вих. №/дата; конкретні правові підстави з посиланням на закон/НПА НБУ та внутрішні політики, застосовані саме у моєму кейсі; уповноважений підписант; порядок оскарження).
АБО

2. Погодити 60-денний випробувальний період: повний функціонал рахунків; e-mail only (чат — лише для екстрених питань); контрольні точки на 30-й і 60-й день із коротким письмовим підсумком.

Я готовий дотримуватися етичної комунікації, оперативно надавати відомості на запит і виконувати обґрунтовані комплаєнс-вимоги. Персональні дані третіх осіб не розкриваю; підтвердження готовий передати банку та регулятору приватно.
Цей пост — не про тиск, а про відкритий, предметний діалог. Дякую за увагу і сподіваюся на професійне вирішення.

— Клієнт monobank із 2017 року
#monobank #НБУ #омбудсмен #захистправспоживачів #фінпослуги
monobank
Ответ банка
23 октября 2025, 18:47
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:

10. Заключні положення
10.4. Сторони, керуючись чинним законодавством України, дійшли згоди щодо закриття поточного рахунку та розірвання Договору здійснюється у наступному порядку, а саме:
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Владислав Рожовський 23 октября 2025, 0:03
Хочу отдельно поблагодарить банк за динамичный СVV-код, который меняется каждые 30 минут. Думаю, это большой плюс к безопасности. Также я доволен оперативностью банка, который доставил мне карты за границу самой быстрой доставкой. Тьфу-тьфу-тьфу, чтобы не сглазить! 😊
monobank
Ответ банка
23 октября 2025, 9:54
Дякуємо, постараємось і надалі радувати вас! 😊
Єдине що хочемо уточнити: динамічний СVV-код змінюється раз на годину. Можливо ця інформація буде корисною для вас
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Archimrpl 22 октября 2025, 19:28
Хочу выразить огромную благодарность сотруднице Юлии с табельным номером 11566 за изысканность и находчивость в общении, наилучшую клиентоориентированность, с которой я сталкивался в банковской сфере, за остроту ума и непревзойдённую фигуру речи, способ и манеру подачи информации, неистовое терпение. Буду крайне признателен, если банк премирует сотрудника, как высококвалифицированного специалиста, глубоко преданного своему делу. Если нет, готов премировать со своих личных средств, свяжитесь со мной
monobank
Ответ банка
22 октября 2025, 20:35
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Satisfiedcust 21 октября 2025, 23:39
Я достаточно удивлён что мне ответили в такое позднее время, меня поприветствовала девушка, по имени Кристина. Она достаточно оперативно и быстро ответила и принялась искать источник проблемы. И в моменте когда я уже хотел завершить диалог, который всё никак не получалось завершить, только потому что я неправильно обрабатывал информацию, Кристина отправляет достаточно полезную и весомую информацию, которая и помогла предотвратить этот эксцесс. Я благодарен за оказанную помощь, рад был пообщаться с таким профессионалом.
monobank
Ответ банка
22 октября 2025, 12:14
Нам дуже приємно! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віктор Кравченко 20 октября 2025, 19:54
Завжди під рукою є кошти. Час від часу збільшують кредитний ліміт. Щодо обслуговування не завжди можна з'єднатися з оператором.
monobank
Ответ банка
monobankua 21 октября 2025, 19:08
Дякуємо за ваш відгук.
Приємно знати, що вам зручно користуватись monobank!
Якщо виникають питання — можна написати нам у чат у будь-який час:
на головному екрані застосунку гортаєте вниз → служба підтримки → обираєте зручний месенджер або телефонуєте на 0 800 205 205.
Іноді через навантаження оператори можуть відповідати трохи повільніше, ніж зазвичай, але ми завжди поруч і готові допомогти
Галина Максименко 20 октября 2025, 17:06
Вже досить довго користуємось даним банком і до цього всім були задоволені доки по вині техпідтримки не потрапили на шахраїв.
При формуванні однієї платіжки зробила помилку ІПН отримувача і звернулась до техпідтримки банку через ФОП кабінет і на моє здивуванням там відповіли, що вони не бачать мене як авторизованого користувача (незважаючи на те, що я надіслала скрін з особистого кабінету і поточною перепискою) і порадили зателефонувати або звернутись в чат.
З цього все почалось, в Телеграмі я потрапила на шахраїв, які зателефонували мені та сказали, що через надмірне навантаження через так звану акцію «лимонів» потрібно провести деякі процедури. Мені в додаток прийшло повідомленні і мені сказали його підтвердити, а потім ще одне повідомлення. Так як навіть не могла уявити, що через повідомлення в додатку можна списати всі кошти ФОП я була спокійною.
Тобто техпідтримка мене з нормального каналу зв’язку в ФОП кабінеті відправила в Телеграм де я потрапила на шахраїв.
Подальші події ще цікавіші, кошти було перераховано в Райфайзен банк аваль (про це мене повідомила підтримка Монобанку) і що вони направили звернення в банк отримувача про те що це шахрайський платіж. Я написала звернення в Райфайзен щоб ці кошти заблокували, на що отримала відповідь, що без рішення суду вони цього робити не будуть. Далі я попросила в техпідтримки Монобанку надати мені копію їхнього звернення до Райфайзену щоб я могла звернутись до суду, але отримала відповідь про те що це внутрішня інформація і вона не може бути мені надана.

У висновку кошти списані шахрайським чином (свою я помилку також визнаю), але зі сторони Монобанку реальної допомоги в заморожуванні даного платежу ніякої немає. Плюс Монобанк зовсім не дбає про безпеку платежів, як так вийшло що шахраї змогли віддалено зробити запити до мого додатку й ФОП рахунку і при тому, що я відразу відреагувала, реальних дій по заморожуванню коштів на шахрайському рахунку зроблено не було.
monobank
Ответ банка
monobankua 21 октября 2025, 18:58
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми перевірили комунікації — оператор надав коректну інформацію щодо способу підв’язки месенджера через застосунок monobank для консультації.

На жаль, останнім часом побільшало випадків шахрайства: зловмисники створюють фейкові акаунти, телефонують або пишуть, видаючи себе за співробітників банку, а також надсилають підроблені листи чи посилання.

Ми в monobank робимо все можливе, щоб максимально захистити наших клієнтів та постійно вдосконалюємо antifraud-системи, додаємо нові попередження та перевірки.
Нагадуємо: співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, паролі зі смс, не просять встановити додаткові програми для віддаленого доступу, підтвердити доступ з іншого пристрою чи переказати кошти на «безпечні рахунки».

Отримавши інформацію про такі випадки, ми завжди реагуємо й діємо згідно з внутрішніми процедурами.
Розслідування шахрайства та пошук зловмисників належать до компетенції правоохоронних органів, і банк зі свого боку готовий співпрацювати та надавати необхідні дані в межах закону.
Минфин
Ответ администратора
1 декабря 2025, 19:13
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/
MilaMityureva88 20 октября 2025, 14:12
Сказать что я в недоумении это ничего не сказать🤬 После закрытии карты монобанк, через некоторое время я купила карту АТБ и когда я захотела зарегистрироваться мне написали что банк не может вам видать карту, но ситуация такова, никаких кредитов и долгов перед банком не было, никаких мошеннических действий и подозрительных операций не было, и банк взял на меня обиделся и больше не хочет мне выдавать карту, так вот когда я позвонила на горячую линию и хотела поинтересоваться по какой причине эта ситуация в ответ мне это политика конфиденциальности банка, кака так? Я интересуюсь по какой причине, а мне не могут дать ответ!!! Разочарование. Хорошо что так вышло и я не буду клиентом этого банка, иначе если они так себя ведут то не понятно каких действий от них можно ждать.
monobank
Ответ банка
monobankua 20 октября 2025, 17:47
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Tatyana1968198 20 октября 2025, 0:04
Хочу щиро подякувати команді техпідтримки МОНОбанку!
Кожен раз, коли звертаюся — отримую швидку, професійну та доброзичливу допомогу.
Оператори завжди ввічливі, уважні до деталей і дійсно прагнуть вирішити питання клієнта, а не просто «відписати».

Дуже приємно відчувати, що сервіс побудований з турботою про людей.
Дякую за людяність, компетентність і позитив!
МОНОбанк — приклад сучасного, зручного та клієнтоорієнтованого банку 💜
monobank
Ответ банка
monobankua 20 октября 2025, 17:44
Дуже дякуємо за такі теплі слова.
Нам неймовірно приємно це читати — саме заради такого досвіду ми й працюємо щодня
druce 19 октября 2025, 23:38
В целом банк неплохой, но устанавливают слишком маленькие лимиты на p2p переводы в размере 56 000 грн в месяц. При этом почему-то кредитный лимит 260 000 грн, странные.

В других банках без доп данных лимиты на p2p переводы у меня 100 000 грн и при этом я не пользуюсь этими банками.
Да и в целом никогда в жизни до лимитов не доходили, вот первый раз столкнулся, когда нужно было, а перевести не могу. В целом не страшно, но банк придется поменять по этой причине
monobank
Ответ банка
monobankua 20 октября 2025, 17:37
Розуміємо, що така ситуація може викликати дискомфорт.
Є ліміт меморандуму який поширюється на перекази фізичних осіб «з картки на картку», перекази за IBAN (фізичним особам), перекази з валютних карток (фізичним особам), а також міжнародні перекази (фізичним особам).
Розмір цього ліміту може бути різним — він залежить від рівня доходу та наданих документів, що його підтверджують, від типу зайнятості, соціального статусу тощо.
Якщо хочете збільшити цю суму, просимо надати документи, що розкажуть про ваш дохід (це можна зробити в застосунку за посиланням https://mbnk.app/more/documents/financial/nbu).

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.86 42.3603
EUR 49.33 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.86 42.3603
EUR 49.33 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝