Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
kabanesko 14 июня 2024, 22:04
Обратился в поддержку по поводу неактивной кнопки кредитного лимита. Попросили какая сумма интересует. Сказал 10к. Начал оператор рассказывать, что пользуйтесь чаще картой и проблем не будет. Я сказал что зарплату получаю на карту моно (70к) и только ей и пользуюсь, куда еще больше. Начал оператор рассказывать про преимущества банка моно. В итоге денег не дали, проблема не решена. Обратился в другой банк.
monobank
Ответ банка
15 июня 2024, 12:30
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bablik94 14 июня 2024, 19:26
Хочу дуже віддячити всьому колективу Моно і окремо Станіславу під табельним номером 10632 за швидку і компетентну допомогу по питанню!
Ви як завжди задаєте стандарти робити щось так, щоб надихати цим інших людей, дякую за це!
monobank
Ответ банка
14 июня 2024, 21:28
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Andrew2801 14 июня 2024, 15:16
Не знаю навіщо вони взагалі потрібні. З двох телефонних спроб відповіді не отримав ні на жодне з запитань та ще й брешуть табельний номер співробітника 5975, прізвище не говорять. Питання не вирішено.
monobank
Ответ банка
14 июня 2024, 18:36
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо діалоги з колегою та проведемо роботу над помилками
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс
WiseBat 13 июня 2024, 22:32
Я первый раз в 1 июня зарегистрирован верификации и провожу торговлю на P2P-рынке через Telegram-бота @wallet, как 2 раза сделку и остановлюсь. В 5−7 июня с вечера торговлю долго, в итоге мой счет был заблокирован банком, и меня попросили подписать подпись в Дие, что бы подтвердить что я владелец карты, успешно подтвердил, и на следующий день проверили и сказали откуда 56 тыс грн, не считали где я переводил, я был в шоке, потом в 9 июня попросили дать документы о доходах, но вопрос какие мне нужно дать документы ответ получил — Официальные документы, но увы у меня их нету, я дал поддержке Скрины (Сделок п2п, скрины квитанций) и обещали что идёт проверка до 11 июня. Но сейчас до сих пор нет ответа, уже прошло 4 дня. Сегодня сказали ждать до 60 дней. Что будет дальше никто не знает! Деньги не возвращают уже 6 день!
monobank
Ответ банка
14 июня 2024, 9:38
Розуміємо, що перевірка це завжди неочікувана ситуація
Але на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію, що ви надали
Обов'язково зв'яжемось з вами за результатами перевірки
Roman19900 13 июня 2024, 20:42
Ситуація слідуюча, банк використовує шахрайські методи, обмежив користування кредитними коштами, я вношу мінімальні платежі згідно договору, почав навіть закидати більше вказаної суми, монобанк придумав списувати всі поступлені кошти в рахунок ліміту знижуючи його, Наприклад: Кредитний ліміт 65000грн, закинув 2800грн платіж, банк понизив баланс до 0, закинув знову по 300грн протягом 4 днів, банк знову міняє кожен день ліміт в — 200грн, я звертався в підтримку і пояснюю, що відсотки мені ніхто не відміняв ці кошти я закинув щоб було списання в кінці місяця, на що мені відповіли продовжуйте сплачувати в тому ж дусі і банк перегляне унікальну пропозицію. Тобто якщо я заплатив мінімальний платіж банк списав їх в рахунок ліміту це в наступному місяці карта вийде в мінус -2800грн, це в яких правилах таке написано, наголошу банк заблокував кошти бо були прострочки по платежах, як почалась війна, про що я наголошував банку і просив про реструктуризацію, але з ними домовлятись це битись об бетонний стовп, тепер коли вивів карту в плюс то банк навмисно заганяє знову в мінус, Буду звертатись в Нац банк.

Від себе хочу зауважити користуюсь Монобанком приблизно з 2015 року, за останній рік банк став просто жахливим, перш ніж взяти тут кредит чи відкрити рахунок подумайте, відділень в них немає, потім через чати і гарячі лінії нічого не докажете.
monobank
Ответ банка
14 июня 2024, 9:23
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Звертаємо вашу увагу, що банк діє відповідно до умов та правил, з якими ви ознайомлювалися та погоджувалися під час відкриття картки

Розділ 2, п. 5.3 та п. 6.3.2. вказано:
Клієнт погоджується з тим, що кредитний ліміт встановлюється за рішенням банку, і клієнт дає право банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити чи анулювати) кредитний ліміт

Якщо буде можливість переглянути ваш кредитний ліміт — ви отримаєте пуш-повідомлення у застосунку моно
Ten1 13 июня 2024, 18:25
При попытке открыть счет в Монобанке мне отказали аргументируя, что мой загранпаспорт Украины, у которого продлен срок действия в израильском консульстве, не действителен в Украине. Аргументируют это постановлением 1202 КМ от 21.10.22. Правда в этом постановлении ни слова и загранпаспортах. А вот вопрос продления действий загранпаспортов регулируется постановлением 170 КМ от 28.02.22 с последними изменениями от 01.11.22. Мне сначала начали рассказывать, что постановление 1202 отменяет постановление 170, когда я попросил показать где это написано, мне не смогли это показать. Но продолжали твердить свое! Это прямое нарушение постановление 170 КМ от 28.02.22. В банке фантастическая юридическая безграмотность работников. Кроме того, хочу обратит внимание, что я как гражданин Украины проживающий 9 лет в Израиле благодаря системе электронных подписей в Украине лишен возможности обращаться в консульство Украины в Изриале. Потому что для этого надо взять Электронную очередь, а взять ее можно только имею электронную подпись в Дие, или украинский ID Bank. Без это я не могу заказать новый загранпаспорт, да и вообще получить консульские услуги. Единственное, что я могу сделать по живой очереди — это пролить срок действия своего старого загранпаспорта, что я и сделал. Т. е. круг замкнулся. Без нового загранпаспорта я не могу открыть счет в украинском банке, а без него у меня нет ID Bank, чтобы записаться в электронной очереди в консульство! Это же кто такое придумал? Моему возмущению нет предела! Я обязуюсь распространить эту информацию во всех доступных мне местах в интернете. У меня есть все доказательства, потому как все мои разговоры с банком записаны!
monobank
Ответ банка
14 июня 2024, 9:13
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрій Іванчук 12 июня 2024, 15:55
Видає себе за рішалу по ТЦК. Бере предоплату 50% і зникає. Є скріни переписки.
monobank
Ответ банка
12 июня 2024, 18:27
Дякуємо вам за сигнал, передали його відповідальним співробітникам для подальшої обробки.
Проблема решена
Demph 12 июня 2024, 15:53
Спочатку зняли приховану комісію, чим ввели в оману про вартість послуг, якщо би я знав то скористався іншим банком, блокують платежи. Вчора був цікавий випадок, коли відхилили платіж, та попросили включити подвійну конвертацію. Відповідно і сума помінялась на послугах обміну грн-дол та далі. Хоча платіж був у гривні. Я почав підозрювати що походу помінявся менеджмент та банк починає видурювати гроші. Тож без усяких проблем та подвійних конвертацій, без збільшення ціни оплатив з іншого банку. Так само як і омана з прихованою комісією при переводі на новапей, а в іншому банку все чесно та без комісій. Доречі оператори ці питання перестали вирішувати.
monobank
Ответ банка
12 июня 2024, 18:03
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка.

Дана операція була відхилена оскільки у вас був відключений у застосунку тумблер подвійної конвертації.

Якщо вам при оплаті за кордоном виставили рахунок в гривні, ви можете зіткнутися з подвійною конвертацією, тоді сума оплати пройде шлях з гривні в долар і з долара в гривню, через що підсумкова сума оплати може змінитися. Щоб уникнути подвійної конвертації — в момент оплати ми рекомендуємо вибрати валюту країни, в якій ви робите оплату, тоді ви можете уникнути плутанини з сумами.

Щодо операції через novapay, оскільки ця установа приймає оплати не у класичному вигляду, як оплати у POS терміналах у супермаркеті чи магазині, але на картку яка була випущена не банківською установою, то, на жаль, такі транзакції з 01.04.2024р. тарифікуються:
0.9% за власні кошти
4% за кредитні
Viktoriia1601 11 июня 2024, 14:50
Я зверталась про допомогу до Ксенії, про те що кошти переслала не на ті реквізити.
На що мені дівчина відповідає, зачекайте я вирішую ваше питання,і ви знаєте для мене це було якось несподівано, і потім через хвилин 3 мені всю інформацію от, а до я. Я телефоную в «Пумб» і мені така відповідь: «вы самі винні що відправили кошти не на ті реквізити» … ну, а думка я мабуть здогадуюсь яка може у вас скластися про цей банк, так що я рекомендую)))
Ксенія і Артем дуже дружно впоралися)
monobank
Ответ банка
11 июня 2024, 16:25
Дякуємо за ваш відгук!
Mykhailo Stepanov 11 июня 2024, 14:26
Багато років я насолоджувався співпрацею з МОНО, але ось одного дня зателефонували з невідомого (!) номеру і попросили в застосунку МОНО підтвердити свої особисті дані! Звісно я аргументовано відповів що не сприймаю це прохання від невідомої особи і попросив скористатись офіційним каналом зв’язку, наприклад в VIBER. Через деякий час там з’явилось це звернення. Я продовжив займатись своїми справа, а через декілька (!) годин, того ж дня, несподівано для себе, я виявив що моя картка не працює і с застосунку мене викинуло і потрібно заново реєструватись. Звернувшись в колл центр я з’ясував що блокування зумовлено тим що мене треба… ідентифікувати! БО є підозра що моїм застосунком заволоділи шахраї. Ця підозра виникла на підставі того що я, після звернення працівника через VIBER, заперечив достовірність невідомо як внесеної майже три роки тому (!) в застосунку інформації що я… АДВОКАТ! а мій місячний дохід становить…4000 грн!!! Це при тому що місячний обіг коштів десятки тисяч грні до юриспруденції я не маю ніякого відношення! Окрім того я вимагав пояснень хто і на якій підставі вказав цю маячню. Тож замість пояснень я отримав блокування і вимогу ідентифікації. Ну, гаразд! Мені надіслали лінк, я їм скористався, пройшов ідентифікацію і…мене знов заблокували! За те що я не оновив данні! Два тижні(!) я «бодався» зі службою підтримки, намагаючись вийти на більш високий рівень ніж рядовий оператор. Намагався дізнатись який час дається на оновлення данних? Чи нормально без попередження (!) блокувати всі(!) в тому числі валютні картки? Чи нормально на зверненя з цього приводу, отримувати шаблонні відповіді в яких перепрошують… за довге очікування на ліній! Тож в суть моїх скарг навіт не вникали, просто відмахуючись шаблоном! Два тижні!!! Нарешті я почув НЕ рядового співробітника який повідомив мені що, згідно договору (!), я повинен оновити данні ТЕРМІНОВО!!!
Добре що цей продукт від «Універсалбанку», не єдиний в моєму гаманці. Але з цієї ситуації, як банк може підставити і знущатись, я зробив свої висновки і своїм відгуком, хочу застерігти інших.
monobank
Ответ банка
11 июня 2024, 16:21
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
cosinus 11 июня 2024, 13:48
2 года назад возникли недопонимая с клиентом моим, который отправлял оплату мне на моно, он оказался мошенником, я это позже выяснил, но банк решил отказать в обслуживании мне, а не ему
Уже 2 года не могу пользоваться банком, говорят ждать пока разрешат снова пройти регистрацию, цирк
monobank
Ответ банка
11 июня 2024, 16:47
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Diana7343 10 июня 2024, 22:42
Мне заблокировали карту и сказали что нужно ждать 60 дней для проверки документов (я никакие документы не давала так как нету официального подтверждения и деньги были получены в результате азартных игр) то есть я вела азартные игры на их карте (что уже нарушает политику банка) и они не хотят закрывать счёт, а говорят ждите 60 дней и кидают сообщение что их банк хороший не закрывайте карту, а пользуйтесь ей.Потом у их в банке не дописаны пункты того что когда клиент сам говорит и может доказать что нарушил по всем параметрам политику банка и может закрыть счет, а они на это говорят надо ждать 60 дней чтобы проверит документы которые я даже не подавала и даже если пройдут эти 60 дней они все равно же должны закрыть карту потому что официальных подтверждений дохода нету и нарушены правила банка и я в открытую все объясняю, а операторы просто говорят «рекомендую ждать 60 дней» и отключаются, а если пункты у их же не дописаны или не прописаны то они нарушают мои права,+ они написали 60 дней и просто ничего не делают потому что знают что у их есть 60 дней, а прошло уже 2−2,5 недели и я до сих пор не дала никаких документов и не собираюсь потому что я хочу отказаться в обслуживание, а мне не дают этого сделать, а наоборот уговаривают же остаться их клиентом.Попрошу обратить внимание на эту ситуацию потому что я буду её разглашать во всех социальных сетях, пусть знают как работает Монобанк
monobank
Ответ банка
11 июня 2024, 10:02
Розуміємо, що перевірка це завжди неочікувана ситуація
Але на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію
Обов'язково зв'яжемось з вами за результатами перевірки
Проблема решена
Marynagal 9 июня 2024, 20:55
8.06.24 у мене з карти була невдала спроба списання у сумі 50 грн, через відсутність коштів на карті.
9.06.24 я звернулась на гарячу лінію з метою отримання інформації про транзакцію, щоб дізнатися, можливо у мене є якась підписка або авто погашення заборгованості.
Оператор у ході розмови, не запитуючи у мене згоди, не обговоривши зі мною наслідки самочинно заблокував мені карту і повідомив, що тепер я маю її іхати у обл центр поновлювати та платити 100 грн!!!
Я знаходжусь у відпустці за межами міста ще 12 днів у селі. Тут нема банкоматів, у мене телефон не підтримує NCF, змоги користуватися іншими картами нема. Мені довелося позичати 600 грн на квиток (незвпдановийн збиток у результаті дій банку), щоб поїхати в обл центр (найближче і найдоступніше за транспортом місто)щоб отримати фізичну карту, оскільки 12 днів без фізичного платіжного засобу прожити не можливо, тим більше я очікую грошове надходження.
При поновлені карти, у мене автоматично на рахунку уже було «-100 грн», не запланованих трат.
У результаті подальшої вирішення ситуації, виявилося що блокування карти було передчасне, оскільки списання 50 грн це законне автопагашення процентів за кредитом кредитною структурою на яке я давала згоду!!! Оператор самочинно мене як клієнта зобов’язува сплати банку за пластик 100 грн, хоча необхідності у блокуванні не було.
Як я зазначала, на день поновлення карти, була фінансова скрута+ з вини банку я повинна була взяти позику у сусідів, для поїздки.
У вечері мені пише служба підтримки банку з повідомленням, що я тепер маю у них кредит 100 грн, і знаходжусь у пільговому періоді+умови кредитування!!!
На кого це розраховано???
100 грн сума не велика, були б на сьогодні кошти я б погасила і забула про цей інцидент.
Але це розраховано на Лоха, ніби: оператор блокує карту на власний розсуд, клієнт її Платно повинен відновити, якщо не опатиш пластик -отримуєш кредит у Монобанку,! За 100 грн кредиту ти можеш забути, а тут якраз і щоденне нарахування 3.1% від суми, про яку вони попередили як умови кредитування
Чому у таких випадках поновлення пластику відбувається не БЕЗКОШТОВНО???, якщо це не шахрайська схема?
Під час звернення до банку-отримала відповідь «нам жаль, але ми діємо у межах законодавства»

Користусь послугами цього банку з року його функціонування. Була ДУЖЕ!!! задоволена! Вважала що це реально Банк для Людей, оскільки «схематозів «за ним не помічала.+багато платежів без комісії або стягується найменша комісія серед банків. Зарахування миттєві!
А тут така «гнильця»…
Враження безповоротно зіпсоване
monobank
Ответ банка
10 июня 2024, 9:36
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
У випадку, якщо до нас звертається клієнт з повідомленням, що не підтверджує списання/спробу списання ми можемо заблокувати картку
Це робиться виключно, щоб уберегти ваші кошти від непідтверджених списань в майбутньому
Дійсно, раніше перевипуск картки був безкоштовним, однак ми були вимушені ввести плату за перевипуск картки. Обумовлено це подорожчанням виготовлення цих карток (пластик, чіп тощо). Наразі вартість виробництва пластику зросла і, на жаль, ми не можемо перевипускати безкоштовно
Детально все розглянули та повернули вам кошти за перевипуск картки
Приносимо вибачення за незручності
YainrehcVlad 9 июня 2024, 16:39
Не надійний монобанк!
Закинув кошти з пубму на карту моно
Зробив перекази та мені заблокували рахунок на перевірку 60діб с першого дня користування! В першу ж годину я написав у підтримку, де мені сказала що провірка бла бла, надайте документі доходу, я надав офіціально виписку ок5 та ок7 надав всі реквізити переказу і вже 33 день чекаю на свої кошти, 16 тис грн.моно банк за цей час не може надати статус перевірки! Етап перевірки на підставу перевірки! Заблокувавши ВАШІ гроші, звʼязуючись з цим банком, забудьте про сповіщення о статусі та етапі перевірки! Ваші документи будуть розглядатися на 59 день! А половина фахівців на горячій лінії на офіційну довідку з пенсійного фонду про заробітну плату ок5 та ок7 каже що це не є офіційним документом, на питання які є офіційні документі, вони прохають побути на лінії пару хвилин, і потім вибачаються и далі розмовляють по скрипту!
monobank
Ответ банка
9 июня 2024, 17:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Alinkaseksi 9 июня 2024, 4:11
Крайне не рекомендую данныйьбанк для открытия счета нес того не сего взбрело в голову отказать в обслуживание.Так мало того что по их вине (потому как банковом практически не пользовалась)осталась без копейки денег так еще и ждать должна три банковских дня это деньги мне прийдут аж в районе 12го числа.
monobank
Ответ банка
9 июня 2024, 10:40
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Дійсно, виведення залишку коштів відбувається протягом 3 днів, постараємося якомога швидше надіслати кошти згідно з вашою заявою
Анна Добровольская 9 июня 2024, 2:36
Отделение по адресу: Киев, ул. Автозаводская, 54/19
❌ Небезпечний банк в Україні і закордоном

Вчора 7 червня з 5:06 по 6:05 ранку з моєї картки НЕЗАКОННО списали 180 ОДНАКОВИХ транзакцій на загальну суму 90 000 грн мого кредитного ліміту монобанк з 2 точок закордонних магазинів, в яких я ні разу не робила покупки та навіть не знала про їх існування

🤮При цьому Монобанк Н Е ЗУПИНИВ жодної транзакції зі 180, не вжив ніяких заходів безпеки та не захистив мене як клієнта від шахрайства.

Я не втрачала свою картку, не передавала нікому дані, не переходила за сумнівними посиланнями. Монобанк не зупинив ЖОДНУ з транзакцій, хоча за правилами мастеркард можна пропустити лише 35 транзакцій.

Зараз вони натякають мені на погашення «мого боргу» у розмірі 90 000 грн та попереджають, що з кожним днем відсотки будуть зростати!!!

За правилами мастеркард можна повернути лише 35 транзакцій ВСЬОГО і монобанк не хоче оскаржувати інші 145 транзакцій, бо це ніби не за правилами

А чи за правилами безпеки пропустити 180 ОДНАКОВИХ ТРАНЗАКЦІЙ та змусити клієнта платити за безвідповідальність банку?

Я була клієнтом моно понад 5 років і не користувалась послугами жодних інших банків. Ніколи не протерміновувала платежі та ніколи не мала заборгованостей перед ними.

Прошу вас не користуватися цим банком, бо у випадку незаконних дій вони нічого не зроблять!
monobank
Ответ банка
10 июня 2024, 15:05
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Ми завжди працюємо над покращенням системи безпеки. Колеги детально розберуть ситуацію та вживуть заходів, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
Наразі уточнили інформацію стосовно оскарження платежів: будемо працювати над оскарженням всіх операцій, щоб повернути кошти, що були списані шахраями
Колеги будуть інформувати вас, щойно буде з'являтися нова інформація по оскарженню
Проблема решена
Алекс Савин 8 июня 2024, 15:33
Користуюсь цим банком більше 5 років. Все було чудово, допоки не заблокували рахунок без яких-небудь пояснень — «за карткою виявлені нетипові операції» Заяву, що це мої картки підписав одразу через «Дію», сказали чекайте до 48 годин. Ну добре. Зачекав, звернувся знову — чекайте ще невідомо скільки. Картка використовується в магазинах-аптеках-кавярнях. Пару раз поповнювалась з привязаної моєї карти іншого банку та кілька разів з пейпал. Тепер питання — розблокують картку, чи ні? Сума там невелика застрягла, але все одно, карткою активно користувався, буде шкода.
Тож будьте напоготові, що вас також можуть заблокувать в будь-який час без будь-яких пояснень на невідомий строк та не залишайте значні суми на рахунку.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 июня 2024, 16:46
Вибачте, будь ласка, що вирішення питання зайняло більше часу ніж планувалось.
Передали запит колегам на прискорення.
На поточний момент обмеження зняті
Thomas Shelby 8 июня 2024, 11:47
Нікому не раджу використовувати монобанк для більш меньш середніх або великих коштів. Максимум що можна довірити гороховському та монобанку це поповнення мобільного телефону. Фінмоніторінг і постанови НБУ діють відносно всіх банків України, але так нахабно та безглуздо блокують особисті кошти клієнта тільки монобанк. Про фаховий рівень працівників служби підтримки і фінмоніторінгу я взагалі мовчу, це ДНО. Блокують кошти на 60 діб прикриваючись договором який ніхто не читає і без рішення суду, без жодної законної підстави на це ти як клієнт не можешь розпоряджатися СВОЇМИ коштами. Ще раз, це не кредитні кошти, а саме твої власні кошти. Загрузив довідки їм, вони вже 8 днів не надають відповіді, а пишуть що треба очікувати результати перевірки. Це жах!!! Якщо вас не влаштовують мої документи, то давайте розривати договір і поверніть мої кошти. Говорять, ні, треба очікувати 60 діб, це прописано у договорі. Тобто я дарую свої кошти на 60 діб БЕЗКОШТОВНО пану гороховському. Він мені чомусь гроші безкоштовно не надає ніколи. Походження цього пана дає собі знати у роботі банку, це факт. Друзі, не майте справ з цими шахраями, будете дуже розчаровані. Максимум поповнення мобільного та покупка у АТБ на суму не більше 400 грн. Більшу суму довіряти цим шахраям не варто. Дуже наглий банк. Без честі і гідності. Мене нудить від вас, монобанк, всі працівники монобанку та особисто від гороховського 🤮
monobank
Ответ банка
monobankua 8 июня 2024, 16:23
Розуміємо, що перевірка це завжди неочікувана ситуація. Але на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Наразі питання в роботі, колеги аналізують інформацію, надані документи та пояснення. Фахівці зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді або для запиту додаткової інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlgaPrytyk 8 июня 2024, 9:29
Недієздатний батько не отримує підтримки від держави та не може отримати кошти, які розмістив його син в Монобанку. Син посмертно нагороджений орденом за Мужність 3 ступеня.
Сестра батька, яка є його опікуном, звернулася в банк ще 13.02.2024р., подавши всі необхідні документи для отримання коштів. але банк з дня подачі пакету документів постійно запрошує додаткові документи, за кожним доданим документом, строк розгляду заяви продовжується на додаткові 5, а то і більше днів, після яких банк робить запит надати йому і ще якийсь один документ. Дії банку явно направленні в затриманні видачі коштів, процес затягування очевидний, адже банк мав би надати повний перелік документів, за яким згідно внутрішньобанківських нормативних документів має здійснити видачу коштів опікуну, не порушуючи законодавство.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 июня 2024, 11:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та розібратися в ситуації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Роман Кондратенко 6 июня 2024, 22:22
Мав виконавче провадження. За ним було заблоковано рахунок.
Сплатив борг і провадження завершено. Але моно банк не баче, чи не хоче бачити в постанові про завершення провадження текст «зняти арешт з майна та рахунків».
Вимагають постанову про зняття арешту.
Але виконавче провадження все ЗАВЕРШЕНЕ і жодна постанова не може бути винесена після завершення виконавчого провадження.
Гарний і зручний банк. Але який з нього толк, якщо я не можу ним користуватися бо самі ж без підстав не хочуть знімати арешт.
monobank
Ответ банка
monobankua 7 июня 2024, 11:34
Розуміємо, що ви хочете якомога швидше знову почати користуватися послугами і продуктами банку.
Встановлення обмежень на рахунки, як і зняття обмежень відбувається лише за запитом від виконавчої служби.
Якщо в банк надійшло декілька постанов про арешт, то для зняття арештів нам потрібна така ж сама кількість постанов про зняття.
Для вирішення питання просимо вас звернутися до виконавчої служби, виконавець має надіслати постанову про зняття, він може зробити це одним із 3-х каналів (АСВП, e-mail, паперова постанова). Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято максимум на наступний робочий день.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝