×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4 | 41.8305 |
EUR | 43.6 | 44.24 |
Все курсы банка |
Подяка за обслуговування
Написать комментарий
Не зміг продати облігації
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу, вживемо відповідних заходів та надамо вам зворотний зв'язок стосовно термінів з продажу облігацій.
Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Відмовили в обслуговуванні без ясних причин
Комментарии (8)
моно — лучший банк и лучшие сотрудники
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Максимально клієнтоорієнтована підтримка
У вересні 2024 р. у мене закінчувався термін дії моєї чорної картки MasterCard. В кінці місяця я звернувся до підтримки банку з проханням перевипустити картку зі збереженням номеру (в монобанку є така послуга, яка коштує 100 грн). Картку мені замовили, я її отримав та активував. До речі, я замовив іменну. І от, на початку жовтня виходить новина, що невдовзі картки від платіжної системи MasterCard не будуть підтримуватись монобанком. Я давно підписаний на групу в Facebook «monobank community». Звернувшись особисто в соц. мережі до спеціаліста Владислав Іванов я отримав чітку відповідь та послідовну інструкцію як перезамовити іменну картку на Visa абсолютно безкоштовно. Відповідь була миттєвою та зрозумілою. Я сам працюю в банківській сфері, тому мене дійсно здивував такий підхід до клієнта та оперативне вирішення питання. З впевненістю заявляю, що в монобанку одна за найкращих та клієнтоорієнтованих підтримок на українському ринку.
Написать комментарий
Подяка
Але можливо я незначний маленький клієнт та було б неймовірно ще для повного щастя поновлення моєї кредитної лінії. Кожен місяць звертаюсь до підтримки та отримую відмову. Розумію що це обумовлено тим, що коли була зовсім молода-зелена, то витворила те про що пожаліла вже 1000 разів. Та я всім своїм серденьком вірю що можливо зробити виключення, щоб мати впевненість в тому, щоб не сталося в житті монобанк мене підтримає.
Дійсно, на жаль, наразі відсутня можливість встановити кредитний ліміт
Це не остаточне рішення і в майбутньому воно може змінитися
Написать комментарий
Банком это назвать сложно. Банальные ростовщики
Ми пропонуємо одні з найвигідніших умов по кредитному ліміту на ринку і стараємося за допомогою сповіщень зробити так, щоб ви не переплачували відсотки за вихід з пільгового періоду
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (15)
Не перестають дивувати (в позитивному сенсі)
Дякую вам. Дякую за банки і сбори, за відповідальну позицію, за те що задаєте рівень на який тепер мають орієнтуватися інші банки
Написать комментарий
Надійний банк, який не підведе
Єдина вада: навіщо свого часу «прибили» картки у польських злотих?! все одно ось довелося їх знову вводити в обіг, але на нових принципах, а моя давно деактивована й лежить в гаманці німим укором банку… ;)
Комментарии (2)
Виписка
Звертався в банк приблизно 20−25 разів протягом року, результат нульовий до сьогоднішнього дня.
Зате вони запустили мономаркет. а те, що є фінансові втрати через базову проблему, їм схоже начхати.
І це, при преміальному обслуговуванні!
Вибачте, будь ласка, що вирішення питання займає тривалий час.
Зараз задача з відображення операцій в виписці знаходиться в роботі у розробників.
Ми передали запит по можливості прискорити цей процес.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Вдячні вам за терпіння та розуміння.
Комментарии (18)
Рекомендую
Написать комментарий
Консультация в телеграме
Очень доступно и легко было понять.
Очень доволен.
Комментарии (1)
Вельми вдячна
Написать комментарий
ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ САМЕ ВАМ, ДЕНИС!!! 🙏🥳❤️🎉😍
Дуже дякую за такі теплі слова, навзаєм)
Денис!
мені з вами дуже пощастило!!! — дуже приємна ваша — доброта і
турбота, гарне відношення і становлення, тепло і наполегливість
незалежно від результату вирішення питання!!!
Написать комментарий
Відгук про менеджера
Гарного вам дня 🐾
Написать комментарий
Дуже гарна підтримка сайту
Я був вражений рівнем обслуговування, який я отримав від цих операторів. Вони не лише виконали свою роботу, але й проявили справжнє бажання допомогти.
Я б хотів висловити свою подяку обом операторам за їхню професійність і чудове обслуговування.
Написать комментарий
Подтверждение оплаты в Apple Pay после перевыпуска карты
1. Использую карту на двух телефонах в apple pay. На одном стоит приложение, второй телефон чисто для оплат.
После перевыпуска карты, на том телефоне, где не стоит приложение моно, теперь на любую оплату через Apple Pay, например пополнение лайф или интернета, вылазит окно транзакции от Виза и требуется подтверждение транзакции. А подтверждение приходит на основной телефон (там где установлено приложение моно). Таким образом, надо всё равно таскать с собой два телефона. До перевыпуска карты, на мастеркарде, такого по-моему не было. Может это связано с тем, что пока физическая карта не пришла, и добавлена только виртуальная, либо это что-то с Визой, не понятно. По NFC так платить ещё не пробовал, может это только для платежей непосредственно через всякие сторонние сервисы. Просто помню что раньше мне не нужно было дополнительно что-то разрешать на основном телефоне (где стоит приложение).
2. Выслать физическую карту обещали в течении 6 дней, уже прошло 7. Карта реально нужна. Можно было изначально предупредить, что процедура может затянуться и дать более реальные сроки, пусть и более длинные. А так, это не корректно и не серьёзно со стороны банка.
Головна відмінність між картами — різні програми лояльності. У Visa програма «Світ Привілеїв Visa».
Також всі наші картки підтримують 3DS. 3-D Secure – це протокол, який використовується для додаткової безпеки онлайн операцій як для Visa (Verified by Visa) так і для Mastercard (Mastercard SecureCode).
При оплаті в інтернет-ресурсі через введення даних або Google Pay/ Apple Pay, якщо ресурс використовує 3DS — прийде запит в застосунок монобанк.
При оплаті телефоном/ годинником (NFS) цей протокол не використовується.
Також приносимо вибачення за затримку в виготовленні та надсиланні пластику картки, через ажіотаж термін отримання картки може трохи збільшитись.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі щодо перевипуску
Комментарии (7)
Моно та фін моніторнг
Тому банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам, та можуть запитати надати документи, що підтверджують походження коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (16)
Проблеми по рахунку
1) Еквайринг — після відкриття рахунку ФОП були проблеми з формуванням заявки на інтернет еквайринг у веб кабінеті, в звʼязку з чим звернувся до служби підтримки, через те що ФОП новостворений спеціально надав банку лист з детальним поясненням діяльності, доказами, чеками, фотографіями обладнання з паспортом і візитівками, відео з конференцій, сайтами, та відповідною інформацією, але отримав відмову з, як мені здається, дурною порадою, використовувати замість еквайрингу карту ФОП для отримання платежів за послуги (наскільки мені відомо, це заборонено законодавством). До речі, у банку немає відповідного функціоналу для підприємця, він абсолютно нульовий, немає можливості формування планових платежів, також банк не виконує постанову НБУ щодо оновлених вимог до створення платіжних інструкцій, а саме можливості заповнення полей (податки).
2) Кредитний ліміт/розстрочка — вирішив підняти кредитний ліміт, банком був встановлений кредитний ліміт 10000 грн, і ліміт розстрочки 5000 грн, через місяць ліміт розстрочки став 0, і за два місяці користування абсолютно нічого не змінилося, при тому, що кредитний ліміт і ліміт розстрочки я підняти не можу, весь час є кошти на картці, користуюся карткою протягом 2х років активно, щомісячні трати по рахунку 200000 грн кожного місяця, при чому 50−80к за кордоном, кредитний рейтинг 411, немає активних кредитів у інших банках/просрочок, єдині причини які я бачу — недостатній вік для нормального кл, заявки до інших банків, або знаходження за кордоном, але навіть незважаючи на це кредитний ліміт в 10к здається жартом
3) Непрозорі тарифи за карткою — я користуюся карткою platinum протягом двух років, жодного разу я не бачив тарифів за карткою, банк списує щомісячну оплату коли заманеться, іноді не списує, іноді списує, підтримка не може нічого сказати з цього приводу.
Взагалі, мені здається що сервіс дуже сильно опустився на дно за останній рік, на даний момент я віддаю перевагу іншим банкам, але моно люблю за дійсно класний додаток, аналоги якого відсутні у жодного з банків України, та і Європи в принципі. Але про універсал банк, їх сервіс і відділення, їх чат бот в тг і доступ до інтернет банкінгу за 1000 грн, і сервіс таке відчуття що з 90х, хоча я в ті роки ще не жив краще промовчу))) мені здається відгук максимально конструктивний, сподіваюся сервіс хоч якось поліпшиться, але віри в це вже мало.
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів
Комментарии (3)
Виплата валютного депозиту == блокування аккаунту
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
Навiть тут в вiдгуках це не единична схема монобанку по не виплатi депозитiв. Аккаунт блокуется зайти подивитися точнi даннi та розрахунки не дають, а виплату почнуть оформлювати лише за 3 днi i то не кажуть на якi сумми. Чисте шахрайство.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Передали запит колегам, щодо виведення коштів та депозиту, фахівці зв'яжуться з вами по цьому питанню.
Комментарии (12)