×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Дуже гарне обслуговування
Написать комментарий
Подяка співробітнику точки видачі
Написать комментарий
Монобанк — найкращий банк в Україні
Дякую, мій найкращий банк, МОНОБАНК, за вирішення мого питання та повернення мого помилкового платежу. Напевно, багато хто здався б на першому етапі звернення та сказав би, що банк не може нічого вдіяти та не захищає свого клієнта. Тепер я можу впевнено сказати, що захист банківських прав, хвилювання за кожного клієнта (адже я одна із мільйонів) та вирішення питань (правомірних) це і є турбота про клієнта, а отже це може бути тільки у найкращих з найкращих. Дякую Вашим клієнтам, які теж пішли на зустріч та є чесними клієнтами вашого банку і не збагачуються на помилках інших.
Окремо та щиро хочу подякувати операторам Олександру, а особливо Богдану, які зі мною спілкувалися за їх професіоналізм, правильне розʼяснення роботи та механізмів банківських послуг, їх людяність, щире хвилювання та велике бажання допомагати. Це справжні професіонали своєї справи, дякую, особливо Богдану, дякую, дякую, дякую.
Написать комментарий
Якісна робота
Написать комментарий
Відмова в обслуговуванні картки в MONOBANK та не повернення коштів
Стосовно виводу коштів, цілий день мені говорять, що очікуйте порядок подальших дій, але яких дій — невідомо. Фінанси вивести я не можу, в застосунок зайти не можу, щось дізнатись у підтримці не можу, бо вони вже не відповідають на мої повідомлення.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Передали запит колегам розглянути цю ситуацію, на жаль, рішення банку не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Кнопка для виведення залишку коштів з'явиться завтра у застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (36)
Допомога з додаванням карти до Apple Pay
Навіть в 21:00
Дуже швидко вирішили моє питання, без зайвих питань
Написать комментарий
Выпускают новые карты без моего разрешения и даже без уведомления
Аргументировать правомерность такого действия не могут, ссылаются на пункт договора:
4.3. Банк має право:
4.3.2. Вносити зміни до Договору, а також в інші умови обслуговування рахунків у порядку та способом, визначеним цим Договором.
…но какие именно изменения, разрешающие банку без спроса выпускать карты, были внесены в договор, ответить не могут. Видимо, потому что никаких таких изменений и не было.
Отдельного внимания заслуживает цинизм поддержки: упорно зацикливать разговор, возвращаясь к пункту 4.3.2 вместо описания внесённого изменения в договор, а затем обвинить в зацикливании клиента — это сильно. Впрочем, ничего нового.
Ми відкриваємо картки Visa, щоб зберегти поточні умови обслуговування для клієнтів.
Картки Mastercard будуть працювати до 31.12.2024.
Можна розраховуватись пластиком Mastercard, проводити оплати в інтернеті зі збереженими даними або по токенах.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написать комментарий
Робота моно)
Написать комментарий
Крысы
Ми залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Комментарии (1)
Владислав — легенда
Написать комментарий
Дякую на наклейки
Написать комментарий
Гарний банк, але є нюанси
Я про інше хотіла розповісти. Порадила мамі відкрити Моно, бо все-таки мені ця «кредитка» була завжди зручнішою ніж Приват наприклад.
Мама пройшла всі перевірки, а в результаті- приїдьте за картою до відділення. Дрібниця? Але чому раніше все можна було зробити дистанційно без проблем?
Відкрили для мами карту ІзіБанку.
Чомусь мені здається, що Монобанк з таким підходом просто втрачає клієнтів
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та перевірити ситуацію
Комментарии (8)
Незаконное списание с кредитного лимита
Второй момент, сказали ждать 60 дней, я надеюсь, что комисия за использование кредита на меня за это время не ляжет?
Писать ли в полицию, открывать разбирательство ?? или ждать от вас вестей? Почему так произошло?
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Наразі вже відбулося часткове скасування операцій від торгової точки, кошти були повернуті на ваш рахунок. По іншим операціям наразі очікуємо і, якщо не буде повернення, то ми будемо їх оскаржувати через платіжну систему
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків, якщо вони будуть. Наразі рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Зробимо все, щоб якомога швидше повернути ваші кошти
Комментарии (18)
Чому я люблю моно банк
Написать комментарий
Чудове обслуговування
Написать комментарий
Самый кидала банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Жахливий банк
Детально перевірили інформацію та зняли всі обмеження
Наразі можна продовжити реєстрацію
Комментарии (3)
Люблю Монобанк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Подяка за оперативну роботу
Дякую!
Написать комментарий
Шахрайство, Крадіжка, Злиття даних карток Монобанк
https://youtu.be/PbVDueg109w
Моя думка стосовно ситуації така, що я думаю що замішані співробітники банку, бо інакшого чогось навіть уявити неможливо, звідки в шахарїв може взятись повна комбінація даних корток.
Підтримка, ходила по колу, звинувачуючи мене що це я у всьому винний.
Врешті решт, кошти мені повернули, але те, як це було зроблено, заслуговує окремого обговорення. тому я записав ще одне відео, про те, як мені нарахували відсотки на вкрадені кошти.
https://youtu.be/ZOspBRkYTwg
Весь цей час, мені нараховували відсотки за користування кредитним лімітом, на всю суму (біля 16 тис грн) вкрадених коштів.
Монобанк, це не про сервіс. Це контора типу «швидко гроші», або тупо ломбард.
Безпека коштів пріоритет у банку.
Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.
Кошти за цими операціями було вже оскаржено.
Через те, що це оскарження зайняло час, за цей період системою було нараховано відсотки на кредитний ліміт.
Але наші колеги вже склали запит на перерахунок цієї суми, та питання вже в роботі.
Вибачте, будь ласка, що перерахунок відсотків займає більше часу ніж планувалось, фахівці зв'яжуться з вами відразу як буде нова інформація
Комментарии (15)