Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
20ev 9 мая 2023, 21:03
Сьогодні зранку побачив повідомлення, що на мій рахунок накладений арешт виконавчою службою.
І тут виникає «цікава ситуація», мені моно банк блокує кошти, по двом старим виконавчим провадженням, срок дії яких вже закінчився. Друге, там написано, що заблокували суму 12416 грн, всі інші кошти, що вище, я можу ними користуватися у звичайному режимі. Але не все так просто, вони просто взяли, сумували два старі одинакові виконавчі провадження, і тепер я зовсім не можу користуватися рахунком.
І це просто дика ситуація, як для банка, який не має доступу до баз боржників, і який може просто заблокувати кошти, за виконавчим провадженням, срок якого закінчився в 2017 році.
Тобто якщо у вас було якесь закрите провадження допустимо десь навіть у 2013 році, то все рівно ваші кошти в небезпеці, так як банк не має доступу до реального стану виконавчих справ, їм хватає тільки того, що у вас просто було виконавче провадження.
Я в шоці, так як 3 роки підряд користувався тільки цим банком, і був впевнений в його надійності.
monobank
Ответ банка
10 мая 2023, 10:54
Розуміємо, що ця ситуація вас засмутила. Рух коштів на вашій картці було обмежено на підставі отриманого листа від виконавчої служби про встановлення арешту. Раніше КМУ дозволив фіз. особам робити видаткові операції з арештованих рахунків, якщо сума арешту з виконавчого провадження не перевищувала 100 000 грн, а також не встановлювався арешт на нові рахунки. Проте 06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта незалежно від суми арешту та дати відкриття рахунку, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.

При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Також ви можете звернутися до Виконавчої Служби із запитом дозволити проводити розхідні операції з рахунку в сумі 13 400 грн на місяць (дві мінімальні зарплатні). Після отримання банком відповідного документу у вас буде змога користуватися цими коштами на своєму рахунку.
Проблема решена
Максим 234 9 мая 2023, 18:02
Не прошел перевод SEPA, банк отправителя — говорит прична в Моно, в Моно отказываются давать комментарии.
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 20:14
Дуже шкода що склалась така ситуація.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням для уточнення ситуації щодо SEPA переказу та передали фахівцям.
Ми надамо вам відповідь, як отримаємо інформацію за вашим питанням
Проблема решена
I1234567 9 мая 2023, 17:05
Сьогодні вранці отримала лист, що заблоковано картку. Коли написала в підтримку, то почали кидати постанову КМУ та те що було впровадження от вони і заблокували. Коли почала доводити що впровадження закрите, надала фото з ДІЇ де вказано.Перевірила в виконавчій службі все закрито. Але монобанк аргументує що вони базу не оновлюють і я маю особисто звязуватись з виконавчою службою щоб саме лист дійшов до їхнього банку. Цікавий факт що сума яка в проваджені і яка заблокована в банкінгу вказана різна.Напевно 1000грн зникла за 3 роки закриття. В чому проблема вони сказать не можуть вже цілий день. Після з консультації з юристом та працівником виконавчої служби отримала відповідь.що дії не законні та мають порушення прав, бо те нащо вони посилаються закрито. Цілий день чую що пару хвилин на консультацію, або те що постанова від 06.05 КМУ. А чому заблокували та що робити нуль. Коли надаєш всю інформацію то мовчать. За 5 років з банком такого ще не було, навіть в Приватбанкі могли якось аргументувати чи допомогти в вирішенні. Тут просто тиша та порада читати КМУ
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 18:59
Нам дуже шкода, що ви зазнали таких негативних емоцій. Банк зобов'язаний дотримуватись законодавчих норм і реагувати на них.
У зв'язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень та рішень інших органів під час дії воєнного стану», банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.
Якщо ми не отримували від виконавчої служби запиту про зняття обмеження, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця.
Бачимо колеги склали запит за вашим зверненням, та надамо вам відповідь, як отримаємо нову інформацію
Проблема решена
Sergiy1983 9 мая 2023, 15:17
Хотів купити ОВДП. Оплату відхилили.
Написав в підтримку, отримав відписку що є якийсь арешт від виконавчої служби, тому транзакцію здійснити не можуть. Попросив надати номер та дату постанови.
Не відписують.
Телефонні дзвінки неможливі. Після стандарного програвання робота зєднання з оператором не відбувається, просто вибиває. І так 8 разів.
Пишу на Вайбер, не відповідають протягом 2год.
Початок нових діалогів у Вайбер також не допомагає.
Звязався з виконавчою, там повідомили що арешту немає. Це якась помилка і що нехай банк надасть номер та дату постанови.
А з банком ЗВ«ЯЗОК ВІДСУТНІЙ!!!

І чим ви кращі за ПриватБанк??? До них хоч дозвонитись можна.
Питання вирішують за 30хв.

З сервісного банку МОНОБАНК перетворився у СОВКОВУ КОНТОРУ!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 16:41
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Хочемо вибачитись за те, що можемо відповідати вам повільніше, ніж зазвичай…
Зараз у нас ажіотаж у зв'язку з відновленням накладання арештів виконавчої служби на рахунки.
Бачимо ваше питання вже вирішене.
Але додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Зробимо все можливе, щоб більше вас не засмучувати.
Полезный комментарий
Sergiy1983 9 мая 2023, 16:21
Після мого відгуку на Мінфін, звязались протягом 20хв.
Питання вирішили за 30хв
Проблема решена
Artur1984 9 мая 2023, 9:22
Вже четверу добу перевіряють кошти відправлені від організації в якій я офіційно працевлаштований 8 років і отримував ЗП якраз від неї в цей банк. Всі необхідні документи було надано! Слава Богу, що кошти необхідні не на операцію!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 15:14
Ми шкодуємо, що ситуація, що склалася, викликала у вас негативні емоції.

Хотіли б звернути вашу увагу, що банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим клієнтам.
Ця процедура пов'язана з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.

Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Валерия Очеретна 8 мая 2023, 23:53
Отделение по адресу: Ровно, ул. Чорновола, 17-А (КТС)
Чому мені постійно приходять ці «непотрібні» сповіщення в монобанку про те, що «надійшов лист із запитом від виконавчої служби», а сьогодні(коли дійсно треба було мене сповістити!!! — ніякого сповіщення, як на зло, не було.ні вчора, ні позавчора …звоню в підтримку, то той хлопчик мені сказав, що вони «просто не встигли зробити так щоб я отримала сповіщення.не встигли сформувати сповіщення чи шось таке …👍просто, все .! сідайте. Вам — «2»!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 мая 2023, 16:09
Ми розуміємо, що ситуація з обмеженням по рахунках для вас неприємна та доставляє незручності.
Повірте, подібні обмеження не в наших інтересах, нам набагато вигідніше, щоб клієнти не мали жодних обмежень у користуванні карткою.
У зв'язку з набуттям чинності нового закону, банк вимушений встановити арешти на рахунки клієнтів, відповідно до рішення виконавчої служби.​
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до виконавчої служби.
З нашої сторони раніше, на жаль, була затримка з відправленням повідомлень, від усієї команди монобанк приносимо вибачення за цю ситуацію.
Ми надішлемо вам пуш-повідомлення, як тільки Виконавча служба зніме арешт з ваших рахунків.
Михаил Клубенко 8 мая 2023, 18:46
Не могу написать что все прям хорошо, но и не ужасно.

Из плюсов:
— Ачивочки
— Милый кот (куда же в интернете без них ;))
— Отсутствие ботов в техподдержке
— Очень удобное приложение

Из минусов:
— Нет возможности дополнитель защитить аккаунт. Вход идет по СМС вместо голосового звонка (СМС легко перехватить оборудованием с алика, в случае со звонком все посложнее будет)
— Крайне посредственное отношение к платежам. Коммуналка которую обещают провести второй месяц просто опустила доверие почти до нуля. Надеюсь
таких казусов больше не будет.
— Нет возможности создать виртуальную карту, которая будет работать ТОЛЬКО для оплат в интернете (у Привата такая фишка есть).
— Просто ужаснейшее качество видеоверификации. Ждать 20 минут не сворачивая приложение это перебор. Представьте себе, людям иногда могут позвонить. Ну и плюс для матрицы статическая картинка не слишком полезна.

Еще к плюсам отнесу вежливых сотрудников, которые почему-то не пишут свое имя в чате (мелочь, но неприятно, я же не с мебелью разговариваю).

Если говорить по 5 шкале — 4 с натяжкой. Приложение очень удобное и классное, но после казусов с платежами по комунальным услугам доверие немного пропало.

Положил немного на депозит. Посмотрим что из этого выйдет.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 мая 2023, 19:56
Хочемо подякувати вам за детальний відгук.
Ми уважно розбираємо всю критику та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію з відеоверифікації, та ім'ям оператора, написали вам в особисті повідомлення
Nathaniel1997 8 мая 2023, 12:40
Користуюся продуктами Mono вже понад рік. Усім задоволений. Однозначно найкращий банк. Техпідтримка відповідає максимально якісно. За гумор окреме спасибі. Піднімаєте настрій.

З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 мая 2023, 16:24
Дуже дякуємо за високу оцінку
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
030308 5 мая 2023, 2:31
Проводила оплату за опалення 7.03.2023 р. Сьогодні 5.05. 2023, компанія з теплопостачання надсилає мені квитанції з боргом. Минуло майже 2 місяці, ні повернення грошей, ні зарахування на рахунок теплопостачальної компанії. Оператор Монобанку відповідає, що у всьому винен Айбокс! Але ж я сплачувала не Айбоксу!!! Чому за прорахунки банку я повинна відповідати своїми грошима і своєю репутацією? Оператор Моно навіть не може назвати строки, коли щось вирішиться з цією оплатою, лише порекомендував показати скрін платежу про сплату теплопостачальнику (тільки що йому до тієї квитанції, якщо кошти на рахунку все одно не з’являться і борг у мене не зникне). Дуже погано, що банк не моніторить платежі від клієнтів, знаючи свої «прогалини» в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 17:55
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jackjones69 5 мая 2023, 0:35
Найгірший «банк» якщо його взагалі можна назвати банком, скоріш за все бандитська контора, я би написав тут все що думаю але тоді комент не опублікують. Я брав кредит до того як почалася війна, коли це сталось самі знаєте що було, пізніше я виплачував борг щомісячно у суммі 1200 грн щомісячно, чітко та без прострочок, але коли я постраждав і мені довелось лягти в лікарню на декілька місяців, я не міг навіть говорити нормально, банк дзвонив мені і вимагав платежів, я через знайомих просив щоб вони поповняли частково покривали щомісячні платежі це 400 грн, але коли прострочка досягла 2700 гривень, цей скотобанк почав мені двзонити і погрожувати! При чому прямим текстом з дедлайнами і якщо я не сплачу то я побачу що буде!!!
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
zig4free 4 мая 2023, 23:46
Раньше я вроде знал где настройки безопасности карты. Но вот когда про них начали говорить мол моно классный, а не смог найти настройки безопасности, думал мол прикалываются. Чудо дизайнеры перенесли настройки безопасности в место приложения, на которое я обращал только когда я платил за кредитную задолженность по карте, т. е. раз в месяц

Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:20
Шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Проблема решена
Kristina999 3 мая 2023, 19:12
Не рекомендую отправлять переводы в евро через этот банк. Сегодня мне отправили 350 евро, на счёт пришло 319. Банк-отправитель взял 8 евро. То есть, 23 евро — комиссия Монобанка. Оператор Монобанка в чате поддержки написал, что Монобанк комиссию за пересылку не берет, но у них есть дополнительные комиссии, которую и сняли. В общем, если решите отправлять в Монобанке евровый перевод, уточняйте у них сумму комиссии перед отправкой, а лучше пользуйтесь другими способами перевода. 23 евро от такой маленькой суммы — это перебор. Несколько лет уже пользуюсь услугами этого банка, всегда всем была довольна и сегодня впервые такая ситуация. Неприятно.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 мая 2023, 15:10
За зарахування SWIFT-платежу з боку Монобанк комісія відсутня.
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.

За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.

Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).

Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Проблема решена
Ned369 2 мая 2023, 19:46
История началась с начала войны.Я являюсь фельдшером скорой и отцом ребенка инвалида.Когда началась война потерял доход.Зарплата уменьшилась в 3 раза и по логике я стал хуже платить ежемесячные платежи.Последние 5 месяцев мой доход составляет 13тысяч гривен и к сожаления я работаю в семье один.Банк в угрожающей форме стал требовать оплаты всех просроченных платежей.Объяснив ситуацию, а также попросив реструктурировать долг, банк мне отказал.Сегодня поступила смс что банк требует полного погашения долга, а это 38 тысяч гривен.У меня их нет и что делать я не знаю.Очень надеюсь что не придется подавать иск в суд и банк пойдет навстречу.
monobank
Ответ банка
3 мая 2023, 11:05
Ми передали інформацію колегам на перевірки
З вами зв'яжуться колеги в месенджері протягом дня
Natalia11111 2 мая 2023, 12:35
Не відкривайте в Монобанку рахунок ФОП, якщо не хочете втрачати клієнтів. Рік тому все працювало, на сьогоднішній день перекази від клієнтів зараховуються через раз. Приходить відмова і «зверніться у службу підтримки». Звертаюся, їх відповідь: це не наша вина, нехай відправник сам розбирається, чому його банк не хоче перераховувати нам гроші. Можливо проблема в ключ карті і потрібно надсилати клієнтам повні реквізити. Заради цікавості відкрила рахунок в іншому банку з такою ж ключ-картою і о диво кожен платіж проходить. Знову звоню в Монобанк і повідомляю, що така проблема існує тільки в них і якщо вони не хочуть втратити ФОПів, то їм варто було б розібратися, чому саме з їх рахунками такі проблеми, на що отримала відповідь: я не я і коняка не моя, в них лапки і вони нічого не можуть з цім зробити, а точніше не хочуть. Тому все просто, хочете отримувати платежі, не відкривайте тут рахунок ФОП, бо ніхто з клієнтів не буде робити роботу за Монобанк та розбиратися, чому саме в їх банк не зараховуються кошти, вони просто підуть в інший магазин з працюючим рахунком.
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 15:09
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ksenia Viktorovna 2 мая 2023, 11:08
15 березня мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася до банку-відправника, який стверджує, що гроші були відправлені та рекомендує звертатися до банку-отримувача. тобто Монобанку. Звертаюся до Монобанку- чую «звертайтеся до банку-відправника, у нас грошей немає». Складається дуже «цікава» ситуація, в якій банки мене просто футболять один до одного. Розбиратись ніхто не хоче у ситуації. Підтримка Монобанку вкрай некомпетентна — єдина їх робота — скопіювати та вставити шаблонні фрази, у більшості випадків навіть не читаючи питання. Тобто, служба підтримки існує тільки на словах, ніхто не хоче нічого робити. Наразі пройшло півтора місяці — переказу немає, де він — банки не знають. Повне розчарування.
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 15:08
Докладно перевірили ситуацію, проте на наші рахунки цей платіж по свіфт-каналу ще не надходив
Оскільки у системі SWIFT немає процедури щодо включення банку одержувача у вирішення питання в такій ситуації, то, на жаль, уточнити докладніше статус переказу з нашого боку можливості немає. Вся комунікація по свіфт-каналу може відбуватися лише між банком-відправником та банком, на рівні якого зупинився платіж
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник. Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося з вами для уточнення інформації
Проблема решена
slavik563476 2 мая 2023, 10:35
Доброго дня 27.04.2023 Подав заявку на вивід з депозиту Монобанк, сьогодні вже 2.05.2024, мої кошти так і не поступили мені на рахунок, підтримка Монобанк кожного дня мені кажуть тільки вибачте що так довго все буде завтра, і нічого так і не міняється, навіщо потрібні такі банки якщо воно не відають клієнту його власні кошти
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 10:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Vadym2021 1 мая 2023, 12:50
До 24 лютого 2022 року, я справно сплачував всі відсотки по кредиту, без прострочення монобанку. Після цієї дати обставини дещо змінилися. Монобанк не йде на зустріч, щодо реструктуризації боргу, але шановний монобанк автоматично почав списувати надані державою кошти з карти єПідтримка, як допомога постраждалим жителям, які втратили свої домівки. При цьому не забуває прорекламуватися, щодо кіл-ті коштів переданих на ЗСУ. Тільки виходить, що ці гроші не від монобанку, а від вимушених переселенців.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 мая 2023, 15:46
Нам дуже шкода, що це списання викликало негативні емоції. Не зважаючи на складну ситуацію в країні, ми намагаємося йти на зустріч клієнтам. Саме тому ми не списуємо штрафи та подвійні відсотки, якщо клієнти не вносять щомісячних платежів.

Якщо з боку клієнта не були виконані зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, ми змушені списувати кошти з картки в рахунок внесення простроченого мінімального платежу, оскільки цей платіж є обов'язковим.
Тому щоб не погіршувати кредитну історію, з картки єПідтримка може бути списано власні кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості

Також оскільки ми є представниками банківської сфери в Україні та несемо відповідальність за підтримку економіки нашої країни, для нас також потрібне внесення мінімальних платежів нашими клієнтам.
Це дає нам можливість залишатися на плаву і продовжувати надавати повний спектр послуг.

На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Бачимо колеги розглянули ваші звернення та допомогли вам за декількома списаннями.
Проблема решена
Maximus7887 26 апреля 2023, 20:00
Моно Банк заблокував рахунки, та відмовив в обслуговуванні! На рахунках є гроші, не малі. Не повертають кошти! Підтримка вже написала що протягом дня будуть повернуті кошти на інший мій рахунок, але вже пройшов день, нічого не повернули. Підтримка вже котрий раз пише: «Поки ще колеги займаються вашим питанням, вам нададуть зворотній зв’язок за розглядом питання» хоча писали що протягом дня буде переказ!
monobank
Ответ банка
27 апреля 2023, 16:30
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалоги та проведемо роботу зі співробітниками
Сьогодні з вами зв'язувалися колеги та повідомили коректні терміни переказу коштів на рахунок в інший банк
Cardif 26 апреля 2023, 9:22
Після переходу монобанку на термінали ізіпей, почалося розповсюдження персональних даних клієнтів, а саме:
1.Повністю відображається номер картки клієнта, а не як раніше тільки перші та останні цифри;
2.Повністю відображається ПІБ, а не як раніше тільки ім'я та перша літера прізвища;
3.Повністю відображається фінансовий номер телефону клієнта, чого раніше не було.
Після поповнення на такому терміналі, мені почали дзвонити шахраї, називаючи всі вище перелічені дані.
На скаргу яку я залишив в службу підтримки клієнтів монобанку, я отримав оригінальну відповідь «КОРИСТУЙТЕСЯ БЕЗПЕЧНИМИ СПОСОБАМИ ПОПОВНЕННЯ КАРТОК, А САМЕ НЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ, А ВИКЛЮЧНО У ВІДДІЛЕННЯХ БАНКУ».
І подальші скарги служба підтримки ігнорує!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 26 апреля 2023, 11:53
Для нас дуже важливо зберегти конфіденційність ваших персональних даних.
З власником даного терміналу банк уклав договір, щоб виключити можливі помилки при поповненні карт моно, ви завжди можете звірити ім'я і прізвище перед тим як вносити кошти.
При цьому, ваші дані не вносяться в загальну базу компаній для здійснення рекламних дзвінків і вся конфіденційність і банківська таємниця за вашими даними зберігається.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 25 апреля 2023, 10:00
Дорогой Монобанк. В связи с тем, что в последнее время ваш банк стал уж откровенно жадным, я сократил до минимума сотрудничество с вами. Одно из того немногого, что я оставил по работе с вами — это оплата услуг ЖКХ.

Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992

Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
monobank
Ответ банка
25 апреля 2023, 11:01
Ми працюємо з різними консолідаторами для розширення договірної бази, щоб якомога більше платежів наших клієнтів проходили без комісії
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.33 39.8295
EUR 42.63 43.2507
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝