Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shepelskyiy 4 декабря 2024, 19:15
Дякую Глушко Ользі, за щире серце, що допомогла розблокувати карту і відновитися процесам з банком та за допомогу в оновленні документів.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 20:56
Від щирого серця дякуємо за ваші 5 зірок!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ella69 4 декабря 2024, 12:21
Для меня как для человека, который ничего в технологиях не понимает, менеджер Виктория в Т Ц Глобус, очень помогла выйти из неприятной ситуации, нашла пути, очень вежливая, приятная, терпеливая, всех с наступающими праздниками, люблю монобанк, есть монобанк- нет проблем
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 15:43
Велика подяка за ваш чудовий відгук!
Ми раді, що вам сподобалося наше обслуговування
Проблема решена
ViktoriiaValer 4 декабря 2024, 11:53
Хочу поділитися прикрою ситуацією, що зі мною сталася 03.12.2024р. Маю кредитну картку Monobank для побутових розрахунків. Маю достатній рівень фінансової безпекової грамотності, дані картки ніде не залишала, не реєструвала, реквізити не передавала. 1 грудня поповнила готівкою в терміналі City24 в магазині Новус. А от 03.12.2024 несподівано отримала шквал повідомлень про транзакції.
З моєї картки monobank пройшли списання, які я не підтверджувала, хтось вкрав дані картки та здійснив платежі ймовірно за послуги Meta —
Facebook, 2 транзакції по 1 300 000 в'єтнамських донг пройшли, а ще дві не відбулися, бо закінчилися кошти на рахунку.
Я майже одразу звернулася в чат підтримки, заблокувала картку, почала переписку з підтримкою банку, де вказала, що це не мої транзакції, а крадіж.
Нащо спочатку отримала відповідь інцидент зафіксовано чекайте відповідь протягом доби, а також подавайте заяву в поліцію. Через пару год служба підтримки повідомила: «Заявка на оскарження від 03.12.2024, знаходиться в роботі. На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 15.12.2024. У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню. У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для оскарження транзакції»
Але жодних гарантій щодо повернення коштів нема!
Заяву в Кіберполіція та службу підтримки Facebook написала.
Якщо навіть трохи погуглити, то повно в мережі інформації по ситуаціях схожою з моєю, отже є прогалина в системі безпеки банку в платежах, що система пропускає з інтервалом в 11 сек платежі схожого змісту в нетиповій валюті однакової суми і потім це стає проблемою клієнта. Наприклад в ПриватБанку, якщо проводити операції на одні й ті самі реквізити протягом короткого періоду, чи однакову суму йде перепитування та додаткове підтвердження операції. А також маю впевненість, що виток даних карти стався через термінал поповнення мережі з якою працює ваш банк.

Буду рада доповнити свій відгук, коли питання буде вирішено.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 13:52
Ми щиро вибачаємося за цю неприємну ситуацію і розуміємо ваші переживання.

Безпека ваших коштів є для нас пріоритетом. Наші картки підтримують сучасний протокол захисту 3DS, але, на жаль, не всі сайти використовують цей рівень захисту. Іноді деякі ресурси проводять операції без додаткового підтвердження, навіть без введення CVV/CVC коду.

У нашому застосунку ви можете активувати заборону на проведення таких платежів або встановити денний ліміт для додаткового контролю. Це дозволить уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

При цьому сайти, які не використовують підтвердження, беруть на себе ризики таких операцій. Це означає, що шанси успішного оскарження списання коштів є дуже високими.

Наші колеги вже створили заявку на оскарження і працюють над цим питанням, щоб допомогти вам повернути кошти якнайшвидше.

Ми обов’язково зв’яжемося з вами, щойно буде нова інформація.
Flowv 4 декабря 2024, 10:55
Заява подана через їхнього онлайн представника в банка першого грудня, другого грудня продубльована через оператора на гарячій лінії (де повторяється чекайте) там заяву приймають, так як інф. про першу подачу немає сказали, обіцяють закрити на протязі слідуючого робочого дня тоїсть 3 грудня. Станом на 4 грудня рахунок не закритий і в додотку висвічується, що можливо я передумаю,. От і все обслуговування клієнта, а при фінансовій проблемі взагалі чи відсотках ви будете втрачати свої кошти кожен день.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 13:15
Вибачте, будь ласка, що вирішення питання займає більше часу, ніж планувалося.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Smoke9781 3 декабря 2024, 23:05
Звернувся до банку з приводу закриття Рахунку, зі мною спілкувалась Оператор під номером 9822. Дуже вічливий оператор, відповів на усі поставлені запитання максимально швидко та чітко. Якщо вам попадеться саме цей оператор, знайте усі ваші запитання будуть вирішені
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 13:07
Вдячні за ваш відгук!
Проблема решена
Антон Павлович Лысенко 3 декабря 2024, 19:25
Уважаемый, Олег Гороховский, скажите пожалуйста, почему ваш инновационный банк не может уже месяц перевыпустить карту с мастера на визу, перевыпуск которой сам же и инициировал. После пуша в приложении о необходимости перевыпуска я подал заявку и через 10 дней мне действительно пришла карта. Но… Без имени, без фото, просто чёрный кусок пластика с номером. Я обратился 16.10 в службу поддержки, где поохали и приняли заявку на перевыпуск уже на нормальную, полноценную карту. И тут, через 10 дней в приложение мне приходит вот такой оптимистичный пуш…
Я, мягко сказать, расстроился, но принял ситуацию. И вот сегодня (03.12) мне звонит прекрасная девушка из монобанка, которая грустным голосом сообщает мне, что мою карту мне нужно ждать ЕЩЁ 10 дней.
Это как вообще называется?
monobank
Ответ банка
monobankua 4 декабря 2024, 14:49
Ми щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з тривалим очікуванням вашої картки. Ми розуміємо, наскільки важливим є це питання, і глибоко шкодуємо, що виникла така ситуація.
Хочемо вас запевнити, що ми взяли цю ситуацію під контроль і обов’язково перевіримо всі комунікації, щоб з'ясувати причини затримки та вжити необхідних заходів.
Ми зробимо все можливе, щоб якнайшвидше вирішити це питання. Щойно буде нова інформація, ми одразу зв’яжемося з вами.
Дякуємо за ваше терпіння і довіру!
Здравствуйте, пользовался моно банком на протяжении 6 лет, 2 недели назад вылезло оповещение о том чтобы я подтвердил джерела походження коштів. На мою карту выводил деньги лишь с букмекерской конторы (откуда оплачивался налог на выигрыш) и выводил свои сбережения из телеграмм кошелька через п2п маркет. Объясняю операторам это в чате телеграмм — они как запрограммированые боты требуют документы, которые не актуальны в моем случае. Написал в поддержку букмекерской конторы — предоставил им справку (хотя они все равно видят выплаты с их стороны). Они говорят этого документа недостаточно и что мол неизвестно как долго эта проверка будет продолжаться. Заблокировали мне карту с личными средствами и не спешат решать вопрос. Попросил их разорвать со мной договор (потому как такого отношения к постоянным клиентам я не ожидал) — они продолжают копировать пункты из правил что не могут разорвать договор до решения со стороны банка. Прошло 2 недели — никто не ударил палец о палец чтобы помочь решить мой вопрос. Не понимаю почему сотрудники банка никак не помогают в решении вопроса и мы ждём какого-то решения на протяжении 2 недель.
monobank
Ответ банка
2 декабря 2024, 13:18
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі колеги працюють над вашим питанням та постараємося якомога швидше надати інформацію
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Myram1003 1 декабря 2024, 5:46
Я мала ситуацію з незрозумілим списанням коштів з мого рахунку. Служба підтримки монобанку була дуже ефективною і швидкою! Представник служби підтримки на імʼя Альона допомогла мені розібратись з питанням, дуже ввічливо і професійно! Рівень сервісу монобанку просто бездоганний! Дякую
monobank
Ответ банка
monobankua 1 декабря 2024, 13:33
Ми раді, що вам сподобалося наше обслуговування. Ваші слова підтримки мотивують нас і надалі працювати над покращенням нашого сервісу
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergey183 30 ноября 2024, 19:35
Хочу подякувати вашому працівнику Вікторії тц Глобус за допомогу, дуже уважна і професійна, рекомендую звертатись
monobank
Ответ банка
monobankua 30 ноября 2024, 20:27
Дякуємо за ваш чудовий відгук! Ми дуже раді, що змогли виправдати ваші очікування і надати якісне обслуговування
motoh4i 29 ноября 2024, 21:32
28.11.2024 р. проти мене були вчинено шахрайські дії, про що я одразу повідомила Монобанк, надала скани листування з шахраями в телеграмі, номер карти, куди були перераховані кошти, квитанцію про перерахунок коштів на карту клієнта Монобанку, просила повернути кошти на карту з якої вони були списані або хоча б заблокувати кошти до з’ясування усіх обставин. Оператор Монобанку порадив в телеграмканалі звернутися до поліції, що я і одразу зробила, написала звернення онлайн на сайті кіберполіції і надала номер цього звернення Монобанку. На наступний день Монобанк мене повідомив, що кошти повернути не має можливості, тому що їх було знято з шахрайської карти, таким чином, Монобанк своєю бездіяльністю і зволіканням сприяє тому, що шахраї вільно почувають себе, їх нечесно зароблені гроші під надійним захистом Монобанку.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 ноября 2024, 15:26
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Монобанк, отримавши сигнал про шахрайство фіксує інформацію та діє згідно з внутрішніми процесами банку.
Саме ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
У разі внесення справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), просимо надіслати нам фото документа від поліції (витяг ЄРДР). Це допоможе нам надати правоохоронним органам необхідну інформацію та співпрацювати після отримання офіційного рішення від суду.
Кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними за рішенням суду.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
ModernM 29 ноября 2024, 20:29
Здравствуйте. Пишу вот текст о работе банка.
Брал кредит у них (Mono в ban). Как они решились дать кредит, больше чем 15 000грн я х.з. Купил я себе инструмент на кредит, тыс кажись на 60 000грн и ещё дали в рассрочку. Дают, я воспользовался. Мысли о том, чтоб не платить не было. Как говорится ко мне лицом, чего ж мне противится. До этого момента отношения были нормальные, можно сказать.
Основная покупка это инструмент, взял для быта немного скороварка кажись и телефон обновил. Повторюсь, не платить я и не думал!
На момент как я полностью взял кредит т. е. и деньгами и частями, Mb, вычудил такую штуку. У них можно было самому снижать кредитный лимит и соответсвенно от этого снижались %, которые начислялись на остаток. Я это видел, понимал и рассчитывал на это!
Банк не сообщая мне убрал эту возможность, сразу же после того, как я воспользовался кредитом. Получилось, что теперь снизить % можно только, внеся всю сумму, например за оплату частями. Если ты можешь внести всю сумму, то и в кредите нет смысла! И начал я платить за себя и за того парня)). Платил ибо не хотел нарушать. Прошло месяца то ли 3, то ли 5 и сумма только росла.
В какой — то момент меня стали переполнять эмоции и я взбунтовал! Перестал вообще вносить деньги!
Звонят, пытался я с ним обсудить что так мол и так. Убрали возможность, не перед и не сообщив. А по подлому, после. Они в отказ, мы белые и пушистые, ничего не делали и Вам это привиделось. Мне же не привиделось. Начал блокировать их. Написал в нац. банк, для уточнения. Мне пришёл ответ…коротко, Вы мол никто и звать вас никак. Банк имеет право ставить Вас раком в любое время и в люой позе, писульку я для суда сохранил! Когда — то я уже сталкивался с бюрократией подобного рода, не я, довелось наблюдать. И сейчас думаю, что ответ мне дал какой — то там клерк, которому забашляли на лапу! Потом они конечно скажут, ошиблись мол…ничего)
Звонят… то просят, то ноют, но рассказывают про оплату суда. Я их особо и не слушаю, сам согласен на суд. О чём каждый раз им говорю!
Платить отказываюсь до суда. Предложил им реструктуризацию, отказались и звонят… я блокирую. Память в телефоне позволяет!
Неуважаемый моно в бан! Я не буду Вам платить, пока дело не рассмотрит суд. Или рассрочка на выгодных для меня условиях, а не драконовских ваших! Все Ваши звонки, я буду блокировать и будете работать на Киевстар (например).
Письмо от нац банка, я сохранил. К суду готов, адвоката предупредил. Неуважаемый банк, я отправлю на все интернет ресурсы письмо от нац. банка приглашу их в суд, или после суда и попрошу эту историю сделать извесной!
Пыс, пыс: я понимаю, что при решении суда взыскать с меня кредит, это будет в кредитной истории. И мне не будут давать уже кредиты…зато я покажу как с помощью манипуляций, работает «самый чесный банк Украины»
monobank
Ответ банка
monobankua 30 ноября 2024, 14:59
Хочемо розповісти вам про кредитний ліміт.
Після того, як клієнт починає користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді необхідно суму витрачену в одному місяці внести до кінця наступного.
Або можна користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба вносити мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.

Розрахунок процентів проводиться за кожен календарний день періоду, протягом якого клієнт користувався кредитними коштами, на максимальну суму заборгованості на день за формулою:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1% * 12/365/100%
де: 365 — постійна величина (кількість днів на рік, якщо рік високосний — 366);
3,1% — постійна величина (щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами);
12 – постійна величина (кількість місяців на рік).

Таким чином, чим більша сума боргу, тим більша сума відсотків списується за користування лімітом, чим менше сума богу, тим менше сума відсотків що списується 1-го числа. При цьому ставка залишається незмінною 3,1%.

Якщо є розстрочка, то платіж за розстрочкою списується з кредитної картки. Якщо на картці немає власних коштів — списується з кредитних.
Якщо не вносити платіж по розстрочці, то списання з картки збільшує суму боргу по кредитці.
Якщо на картці недостатньо коштів, платіж списується в мінус.

Детально проаналізували вашу ситуацію, на жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Зараз у вас по карті числиться прострочена заборгованість, тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість, а в подальшому вносити мінімальні платежі для поступового погашення боргу.
Проблема решена
Богдан Поліщук 29 ноября 2024, 20:11
Більше року користуюсь розстрочками та кредитним лімітом, ліміт на карті був 45000 грн
Розстрочка 50000 грн. За весь період користування кредитним лімітом не було жодної простроченої заборгованості.
Але 22.11.2024 банк прислав повідомлення На карту встановлене обмеження на користування кредитними коштами. У разі погашення банк зможе переглянути своє рішення.Хоча ліміт по карті залишився але користуватися я ним не можу. Потім прислали повідомлення Ваш новий ліміт на розстрочку 0 грн. Чому банк прийняв таке рішення не розумію.
Писав в службу підтримки: Казав що зараз немає змоги оплатити весь борг не користуючись цими коштами і те що я дуже не хочу виходити на прострочення але заплатити всю суму і потім нею не користуватися не можу.
Але відповідь служби підтримки:

Розділ 2, п. 5.3 и п. 6.3.2. вказано:

Клієнт погоджується з тим, що Кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити чи анулювати) Кредитний ліміт.

Якщо буде можливість переглянути ваш кредитний ліміт — ви отримаєте пуш-повідомлення у вашому застосунку.

Я все розумію що згідно правил ніяких претензій до банку бути не може…

Але дуже прикро що у такого банку таке відношення до клієнтів при тому що немає жодної простроченої заборгованості (
monobank
Ответ банка
monobankua 30 ноября 2024, 14:20
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення та розмір кредитного ліміту.
На жаль, зараз немає можливості використовувати кредитний ліміт. Картка працює на погашення.
Рекомендуємо і надалі своєчасно вносити платежі для погашення боргу, та рішення банку може бути переглянуто в майбутньому.
Також для повсякденних витрат можна використовувати дебетову картку:
покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплат ФОП. Подібні активності підвищують шанси на відновлення ліміту надалі.
biochemgamma 29 ноября 2024, 19:11
Користувався послугами банку виключно із зручності застосування. Без будь-яких підстав зменшили ліміт на p2p-операції з 150000 до 56000. Запросили докази доходів, працевлаштування і щось ще. Тобто. користуватися карткою для потреб уже не можна, хіба що розплачуватися в касі. Попросив підвищити ліміт до 150 000, як у всіх громадян (обмеження НБУ), але вони запросили довести походження грошей. Коли я надав договір про купівлю-продаж квартири, вони запропонували перевести всі виручені гроші на рахунок Монобанку одним, мати його, платежем! Після цього від послуг банку відвернуло повністю. Не рекомендую працювати з цим банком, т.к. рано чи пізно будь-хто може зіткнутися з каверзою від цих пройдисвітів.
monobank
Ответ банка
monobankua 30 ноября 2024, 9:19
Розуміємо, що ви розраховували на інший результат. Підхід в ухваленні рішення про встановлення ліміту на п2п перекази приймається як на основі вказаних вами даних, так і на основі розрахунку скорингової моделі.
Можна проводити платежі в рамках встановленого ліміту, або використати альтернативний метод, наприклад переказ за реквізитами (перекази за IBAN) там немає обмежень.
Соціальний статус та дохід можна актуалізувати у застосунку. Натисніть на «Фото профілю» у верхньому лівому куті, далі виберіть «Особисті дані», після цього перейдіть до розділу «Персональні дані» і оберіть «Змінити дані», також можна подати документи про дохід і ми їх розглянемо.
Додатково ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити дані.
Vitriks 28 ноября 2024, 2:24
До цього все працювало. З іншими банками, проблем з Paypal не має.

Розберітся там будь ласка.
monobank
Ответ банка
28 ноября 2024, 11:44
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Я не могла розплачуватися і знімати кошти зі своєї картки, але консультант Валерія мені допомогла і тепер все добре, дякую їй☺️
monobank
Ответ банка
monobankua 27 ноября 2024, 18:32
Ваші слова мотивують нас надавати ще кращі послуги. Ми завжди готові зробити все можливе, щоб ваша співпраця з нами була максимально комфортною.
Проблема решена
valentin123 26 ноября 2024, 21:26
Недавно мой телефон попал в руки мошенников, но все же просто я его вернул, потом я выяснил, что я не могу зайти в свой банк в приложение потомучто написано что привязан он на другой номер и почту, я понял что это дела рук мошенника, я сразу обратился в банк, мне помогли конечно же, сменили номер на мой все было хорошо, и через пару минут при приходит сообщение что они собрали информацию, и закрыли мой счёт и отказали в обслуживании, и не могут сказать причину, я не знаю что делать, ведь по моему мнению это самый нормальный банк, и я только им и пользуюсь, Прошу рассмотреть и принять решение какое то, я в это ситуации не был виноват, но мне закрыли счёт и отказали в обслуживании.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 ноября 2024, 11:59
Розуміємо, що ви не очікували на такий перебіг подій.
Перед прийняттям рішення банк аналізує багато різних показників та параметрів по кожному клієнту індивідуально.
На жаль, на сьогодні банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні карткою.
Якщо рішення зміниться у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Grandelin 26 ноября 2024, 11:10
Хотіла би подякувати за допомогу оператору Владиславу, табельний номер 10592. Владислав допоміг мені отримати бажані скіни на картку :)
monobank
Ответ банка
monobankua 26 ноября 2024, 15:42
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Проблема решена
Діана Таірова 25 ноября 2024, 20:46
В 2019 году мне дали кредит, увеличивали лимит, в 2022 году попросила реструктуризацию чтобы сделали по карте. В итоге подали на меня в суд, и реструктуризацию никто не сделал. Просят всю сумму чтобы оплатила на какой-то номер.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 ноября 2024, 15:33
Нам дуже шкода, що виникли проблеми з погашенням боргу.
Бачимо, що раніше не були виконані умови оплати для надання реструктуризації.
На жаль, на поточний момент ми не можемо запропонувати вам нову реструктуризацію.
Зараз очікуємо на повне погашення суми боргу для урегулювання питання з виконавчою службою щодо рішення суду
BKRN 25 ноября 2024, 15:26
1. Швидкість відповіді -10/10
2. Розуміння питання 10/10
3. Обробка інформації 10/10
4. Якість відповідей 10/10
Якщо все буде працювати таким чином як сервіс монобанку, ми точно переможемо)
monobank
Ответ банка
25 ноября 2024, 16:17
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лазненко Єгор 25 ноября 2024, 11:32
Благодарю службу поддержки Монобанка, у них просто супер служба поддержки, особенно хочу поблагодарить Ірину, она очень помогла с проблемой
monobank
Ответ банка
25 ноября 2024, 12:11
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝