×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.5 | 39.8295 |
EUR | 42.07 | 42.7004 |
Все курсы банка |
Все чудово! Найкращій банк!
З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Комментарии (8)
Банк зняв кошти з рахунку та не сплатив за комунальні платежі.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
Комментарии (6)
Банда
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
Комментарии (7)
Спрятали Настройки Безопасности
Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Комментарии (9)
Высокие комиссии переводов в евро
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.
Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).
Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Комментарии (4)
Реструктуризация
З вами зв'яжуться колеги в месенджері протягом дня
Комментарии (10)
Не відкривайте в Монобанку рахунок ФОП
Комментарии (16)
Не прийшов SWIFT-переказ
Оскільки у системі SWIFT немає процедури щодо включення банку одержувача у вирішення питання в такій ситуації, то, на жаль, уточнити докладніше статус переказу з нашого боку можливості немає. Вся комунікація по свіфт-каналу може відбуватися лише між банком-відправником та банком, на рівні якого зупинився платіж
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник. Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося з вами для уточнення інформації
Комментарии (16)
Не виводять депозит
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написать комментарий
Монобанк списує карти з карти є підтримка, які надаються постраждалим переселенцям
Якщо з боку клієнта не були виконані зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, ми змушені списувати кошти з картки в рахунок внесення простроченого мінімального платежу, оскільки цей платіж є обов'язковим.
Тому щоб не погіршувати кредитну історію, з картки єПідтримка може бути списано власні кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості
Також оскільки ми є представниками банківської сфери в Україні та несемо відповідальність за підтримку економіки нашої країни, для нас також потрібне внесення мінімальних платежів нашими клієнтам.
Це дає нам можливість залишатися на плаву і продовжувати надавати повний спектр послуг.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Бачимо колеги розглянули ваші звернення та допомогли вам за декількома списаннями.
Комментарии (7)
Моно Банк не повертає кошти!
Обов'язково перевіримо діалоги та проведемо роботу зі співробітниками
Сьогодні з вами зв'язувалися колеги та повідомили коректні терміни переказу коштів на рахунок в інший банк
Комментарии (1)
монобанк розповсюджує персональні дані клієнтів
1.Повністю відображається номер картки клієнта, а не як раніше тільки перші та останні цифри;
2.Повністю відображається ПІБ, а не як раніше тільки ім'я та перша літера прізвища;
3.Повністю відображається фінансовий номер телефону клієнта, чого раніше не було.
Після поповнення на такому терміналі, мені почали дзвонити шахраї, називаючи всі вище перелічені дані.
На скаргу яку я залишив в службу підтримки клієнтів монобанку, я отримав оригінальну відповідь «КОРИСТУЙТЕСЯ БЕЗПЕЧНИМИ СПОСОБАМИ ПОПОВНЕННЯ КАРТОК, А САМЕ НЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ, А ВИКЛЮЧНО У ВІДДІЛЕННЯХ БАНКУ».
І подальші скарги служба підтримки ігнорує!!!
З власником даного терміналу банк уклав договір, щоб виключити можливі помилки при поповненні карт моно, ви завжди можете звірити ім'я і прізвище перед тим як вносити кошти.
При цьому, ваші дані не вносяться в загальну базу компаній для здійснення рекламних дзвінків і вся конфіденційність і банківська таємниця за вашими даними зберігається.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (20)
Случаи когда Монобанк массово мошенничает со средствами на оплату ЖКХ растут
Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992
Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії
Комментарии (28)
Кешбек
При цьому, за умовами програми, максимальна сума накопичених бонусів в одному календарному місяці за банківськими категоріями може становити 500 грн
Звертаємо вашу увагу, що ви можете накопичувати кешбек також за партнерськими категоріями, кожна категорія має свій власний ліміт
Комментарии (4)
Респект, Банк!
Комментарии (1)
Монобанк не перевів кошти за комунальні платежі!
Але сьогодні оператор чату мене просто добив, сказав що у них нова ліцензія і Айбокс — проводить платежі по троху. А це на хвилинку банк без ліцензії… Навіть не знаю що тепер і робити. Я вже і листа до айбоксу навіть надіслав на особу гарантування вкладів (айбоксу). І в підтримку пишу і пишу. І результату нуль. Кошти десь але не там де треба. Ще крім цього вони перейшли на новий тип переказів по новому закону, і тепер платежі по ІБАН робляться у зазначений час. Я собі переводив кошти з іншого банку і вони теж пропали, я почав писати де кошти і як виявилося у них якась там проблема виникла і кошти надійшли аж на наступний день.
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж було раніше
Вже є інформація, що реєстр виплат був погоджений і ми чекаємо, що виплати будуть зроблені найближчим часом
Ми постійно на зв'язку із партнерами та всі учасники цього процесу дуже зацікавлені провести платежі якомога швидше
Дійсно, після переходу на нове покоління СЕП, у нас деякий час були труднощі з зарахуванням платежів і кошти зараховувалися не так швидко, як очікувалося
На поточний момент ці складнощі виправлені та все працює коректно
Постараємося в майбутньому не допускати подібних складнощів
Комментарии (14)
Зручний Monobank зі своїми особливостями
За весь рік не було жодної критичної проблеми. Ну хіба що кілька разів із додатком були трабли, напевно технічні роботи велися.
Відсотки на залишок нараховуються, кешбек, дуже швидка робота програми. Все дуже зручно! Рекомендую для повсякденних невеликих витрат.
Переваги:
Швидка та зручна робота програми. Кешбек та відсоток на залишок. Мінімальні комісії на все.
Комментарии (7)
Скарга
Дії фахівців при оскарженні були коректними, порушень у діях співробітників не виявлено.
На жаль, Банк-еквайєр, який обслуговує банкомат, відхилив претензії.
Звертаємо вашу увагу, що Банк у якому ви знімали кошти, після інкасації банкомата, не знайшов залишків та відхилив наш диспут і надав банкоматні логи, за якими кошти успішно видано (документи що підтверджують видачу коштів в банкоматі). За правилами Міжнародної Платіжної Системи у нас немає прав на продовження оскарження. Диспут програно.
За вашим запитом банком буди надані офіційні відповіді, щодо цієї ситуації.
Стосовно запиту надати документи, які передаються до платіжної системи, вони є банківською таємницею та надаються лише за рішенням суду. Ви можете звернутися до правоохоронних органів, у разі якщо ми отримаємо офіційний запит від них, то надамо всю необхідну інформацію та всебічну допомогу в рамках чинного законодавства.
Комментарии (9)
Без предупреждения убрали месячный интернет-лимит по картам
Монобанк не присылал никакого уведомления об этом изменении, а это изменение напрямую поставило под угрозу безопасность моих средств, ведь если раньше онлайн-сервисы не могли списать больше 3000 грн в месяц, теперь они могут списать аж 90000 грн.
Самое интересное дальше — минимальный дневной лимит, который можно настроить, равен 1000 грн. Получается, «месячный» лимит будет минимум 30000 грн, вдумайтесь в это!
Я вообще не понимаю смысла и пользы дневного лимита (я крайне редко больше одной покупки в интернете в день, в большинство дней я их просто не делаю), а вот месячный лимит был очень удобен, ведь все подписки онлайн снимают деньги один раз в месяц, и это происходило в пределах суммы месячного лимита.
Я считаю это изменение совершенно бессмысленным и вредным. В любом банке есть настройка месячного лимита, и только монобанк решил его убрать, при этом ослабить безопасность и никак об этом не предупредить. В супорте это назвали изменением дизайна приложения — но изменение дизайна UI не предполагает ущерб функциональности и безопасности. Верните, пожалуйста, всё как было, как минимум, восстановите возможность задать месячный лимит без абсурдного ограничения в минимум 30000 грн.
Всі наші карти підтримують протокол захисту 3дс.
Це система додаткової безпеки оплати онлайн-покупок, що реалізується за допомогою одноразових кодів.
Секретний код, який приходить власнику картки на мобільний телефон за СМС або ПУШ, дійсний лише для однієї покупки.
Таким чином такі покупки клієнт сам підтверджує у застосунку.
При цьому не всі сайти використовують 3дс, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а це значить, що успіх оскарження дуже високий.
Тепер у нашому додатку можна обмежити такі типи операцій (без підтвердження) в інтернеті.
Головний екран — свайп вліво — налаштування безпеки — оплата в інтернеті — дозволити/заборонити оплату в інтернеті без підтвердження.
Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.
Комментарии (6)
УкрГазБанк партнер по выдачи депозитов? Нафига???
1. И вот для начала, в отделение УркоГазБанка меня с самокатом не пустили, пришлось его оставлять не в очень безопасном месте, места где можно приковать самокат нет возле отделения этого банка.
2. В место выдачи депозита по номеру в приложении в свободной кассе, нужно подниматься на 2ой этаж (отделение УркоГазБанка в Одесса на Пушкинсокй), и стоять в непонятной очереди — народа куча! Так я свой депозит не получил сегодня, так как нет времени стоять в непонятной очереди!
Прошу больше не предлагать и не переносить выплату депозитов УркоГазБанк, и других банках работающие по принципу УркоБанков — где в место выдачи депозита по коду в кассе, нужно стоять в непонятной очереди!
Я не желаю стоять в непонятных очередях, в место просто выплаты депозита по коду в приложении!
Решайте проблемы не за счет клиентов. Я Сегодня просрал время зря на посещение УркоГазБанка…
На жаль, не завжди є можливість видати кошти в одного з партнерів, тому ми пропонуємо варіант отримання коштів у іншого партнера
Постараємося зробити все можливе, щоб в майбутньому ви отримали кошти у тому відділенні банку, куди замовляли готівку
Приносимо вибачення за незручності
Комментарии (3)