Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nathaniel1997 8 мая 2023, 12:40
Користуюся продуктами Mono вже понад рік. Усім задоволений. Однозначно найкращий банк. Техпідтримка відповідає максимально якісно. За гумор окреме спасибі. Піднімаєте настрій.

З того що мені не подобається:
Тільки те, що вхід у застосунок захищений тільки OTP і PIN. Замість PIN хотілося б для авторизації в застосунку (мається на увазі вхід на новому пристрої) запитувати саме пароль або додатково просити код з Email.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 мая 2023, 16:24
Дуже дякуємо за високу оцінку
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
030308 5 мая 2023, 2:31
Проводила оплату за опалення 7.03.2023 р. Сьогодні 5.05. 2023, компанія з теплопостачання надсилає мені квитанції з боргом. Минуло майже 2 місяці, ні повернення грошей, ні зарахування на рахунок теплопостачальної компанії. Оператор Монобанку відповідає, що у всьому винен Айбокс! Але ж я сплачувала не Айбоксу!!! Чому за прорахунки банку я повинна відповідати своїми грошима і своєю репутацією? Оператор Моно навіть не може назвати строки, коли щось вирішиться з цією оплатою, лише порекомендував показати скрін платежу про сплату теплопостачальнику (тільки що йому до тієї квитанції, якщо кошти на рахунку все одно не з’являться і борг у мене не зникне). Дуже погано, що банк не моніторить платежі від клієнтів, знаючи свої «прогалини» в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 17:55
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов'язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.
https://iboxbank.online/ua/news/rozpochato_zadovolennya_vimog_kreditoriv_at.html
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jackjones69 5 мая 2023, 0:35
Найгірший «банк» якщо його взагалі можна назвати банком, скоріш за все бандитська контора, я би написав тут все що думаю але тоді комент не опублікують. Я брав кредит до того як почалася війна, коли це сталось самі знаєте що було, пізніше я виплачував борг щомісячно у суммі 1200 грн щомісячно, чітко та без прострочок, але коли я постраждав і мені довелось лягти в лікарню на декілька місяців, я не міг навіть говорити нормально, банк дзвонив мені і вимагав платежів, я через знайомих просив щоб вони поповняли частково покривали щомісячні платежі це 400 грн, але коли прострочка досягла 2700 гривень, цей скотобанк почав мені двзонити і погрожувати! При чому прямим текстом з дедлайнами і якщо я не сплачу то я побачу що буде!!!
ЦЕ за ТАКУ КРАЇНУ МИ ВОЮЄМ??? Та зараз купа інвалідів, купа сиріт, купа хворих ви будете їх з ліжка гроші забирати? чи нирки вирізувати? Якщо у хворих неходячих ви вимагаєте гроші, я пояснив цим *** що я відлікуюсь півтора місяці і виплачу, так ні їні погрози не зупинились і мені довелось зичити. Я нікому не раджу з ними звязуватись, нехай їм все вернеться що вони роблять
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:23
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
zig4free 4 мая 2023, 23:46
Раньше я вроде знал где настройки безопасности карты. Но вот когда про них начали говорить мол моно классный, а не смог найти настройки безопасности, думал мол прикалываются. Чудо дизайнеры перенесли настройки безопасности в место приложения, на которое я обращал только когда я платил за кредитную задолженность по карте, т. е. раз в месяц

Дизайнера нужно уволить за такую услугу, тупо спрятать опцию от пользователей.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2023, 18:20
Шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку.
Налаштування безпеки знаходяться на тій самій сторінці, що й раніше. Головний екран – свайп вліво.
Тепер вони одразу під картою (де раніше був інтернет ліміт), туди ж додані налаштування для оплат в інтернеті
Дякуємо вам за зворотній зв'язок.
Проблема решена
Kristina999 3 мая 2023, 19:12
Не рекомендую отправлять переводы в евро через этот банк. Сегодня мне отправили 350 евро, на счёт пришло 319. Банк-отправитель взял 8 евро. То есть, 23 евро — комиссия Монобанка. Оператор Монобанка в чате поддержки написал, что Монобанк комиссию за пересылку не берет, но у них есть дополнительные комиссии, которую и сняли. В общем, если решите отправлять в Монобанке евровый перевод, уточняйте у них сумму комиссии перед отправкой, а лучше пользуйтесь другими способами перевода. 23 евро от такой маленькой суммы — это перебор. Несколько лет уже пользуюсь услугами этого банка, всегда всем была довольна и сегодня впервые такая ситуация. Неприятно.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 мая 2023, 15:10
За зарахування SWIFT-платежу з боку Монобанк комісія відсутня.
При цьому, в залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.

За стандартами SWIFT існує 3 типи комісії OUR, SHA і BEN:
OUR — всі витрати, якщо вони виникають, сплачує відправник
SHA — витрати відправника лягають на банк-відправника, а витрати одержувача — на одержувача переказу.
BEN — всі можливі витрати лягають на одержувача.

Це пов'язано з рядом особливостей міжнародних розрахунків (особливо, що використовують функціонал системи SWIFT):
кожен банк-відправник має свою мережу банків-кореспондентів, і вибір «маршруту» платежу (банки, через кореспондентські рахунки яких, буде «проходити» обробку SWIFT-платіж) залишається за банком відправника;
всі банки мають унікальні комерційні умови з банками-партнерами, які представляють комерційну таємницю і не доступні іншим банкам для ознайомлення;
крім того, умови співпраці між банками можуть в будь-який момент змінитися (як і вибір маршруту відправлення платежу), що унеможливлює дати точний прогноз щодо можливого виникнення додаткових комісій банків-посередників.
Ми розуміємо, що вам би хотілося отримати повну суму переказу, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»).

Також хочемо звернути увагу, що для євро можна використовувати SEPA. Переказ коштів через SEPA набагато дешевше, ніж через SWIFT.
Поповнення вашої карти — безкоштовно. Відправлення платежів буде проходити за тарифами банку-відправника.
Проблема решена
Ned369 2 мая 2023, 19:46
История началась с начала войны.Я являюсь фельдшером скорой и отцом ребенка инвалида.Когда началась война потерял доход.Зарплата уменьшилась в 3 раза и по логике я стал хуже платить ежемесячные платежи.Последние 5 месяцев мой доход составляет 13тысяч гривен и к сожаления я работаю в семье один.Банк в угрожающей форме стал требовать оплаты всех просроченных платежей.Объяснив ситуацию, а также попросив реструктурировать долг, банк мне отказал.Сегодня поступила смс что банк требует полного погашения долга, а это 38 тысяч гривен.У меня их нет и что делать я не знаю.Очень надеюсь что не придется подавать иск в суд и банк пойдет навстречу.
monobank
Ответ банка
3 мая 2023, 11:05
Ми передали інформацію колегам на перевірки
З вами зв'яжуться колеги в месенджері протягом дня
Natalia11111 2 мая 2023, 12:35
Не відкривайте в Монобанку рахунок ФОП, якщо не хочете втрачати клієнтів. Рік тому все працювало, на сьогоднішній день перекази від клієнтів зараховуються через раз. Приходить відмова і «зверніться у службу підтримки». Звертаюся, їх відповідь: це не наша вина, нехай відправник сам розбирається, чому його банк не хоче перераховувати нам гроші. Можливо проблема в ключ карті і потрібно надсилати клієнтам повні реквізити. Заради цікавості відкрила рахунок в іншому банку з такою ж ключ-картою і о диво кожен платіж проходить. Знову звоню в Монобанк і повідомляю, що така проблема існує тільки в них і якщо вони не хочуть втратити ФОПів, то їм варто було б розібратися, чому саме з їх рахунками такі проблеми, на що отримала відповідь: я не я і коняка не моя, в них лапки і вони нічого не можуть з цім зробити, а точніше не хочуть. Тому все просто, хочете отримувати платежі, не відкривайте тут рахунок ФОП, бо ніхто з клієнтів не буде робити роботу за Монобанк та розбиратися, чому саме в їх банк не зараховуються кошти, вони просто підуть в інший магазин з працюючим рахунком.
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 15:09
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ksenia Viktorovna 2 мая 2023, 11:08
15 березня мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася до банку-відправника, який стверджує, що гроші були відправлені та рекомендує звертатися до банку-отримувача. тобто Монобанку. Звертаюся до Монобанку- чую «звертайтеся до банку-відправника, у нас грошей немає». Складається дуже «цікава» ситуація, в якій банки мене просто футболять один до одного. Розбиратись ніхто не хоче у ситуації. Підтримка Монобанку вкрай некомпетентна — єдина їх робота — скопіювати та вставити шаблонні фрази, у більшості випадків навіть не читаючи питання. Тобто, служба підтримки існує тільки на словах, ніхто не хоче нічого робити. Наразі пройшло півтора місяці — переказу немає, де він — банки не знають. Повне розчарування.
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 15:08
Докладно перевірили ситуацію, проте на наші рахунки цей платіж по свіфт-каналу ще не надходив
Оскільки у системі SWIFT немає процедури щодо включення банку одержувача у вирішення питання в такій ситуації, то, на жаль, уточнити докладніше статус переказу з нашого боку можливості немає. Вся комунікація по свіфт-каналу може відбуватися лише між банком-відправником та банком, на рівні якого зупинився платіж
Можливо, переказ випав на міжнародний фінансовий моніторинг, проте деталі можна уточнити лише через банк-відправник. Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося з вами для уточнення інформації
Проблема решена
slavik563476 2 мая 2023, 10:35
Доброго дня 27.04.2023 Подав заявку на вивід з депозиту Монобанк, сьогодні вже 2.05.2024, мої кошти так і не поступили мені на рахунок, підтримка Монобанк кожного дня мені кажуть тільки вибачте що так довго все буде завтра, і нічого так і не міняється, навіщо потрібні такі банки якщо воно не відають клієнту його власні кошти
monobank
Ответ банка
2 мая 2023, 10:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Vadym2021 1 мая 2023, 12:50
До 24 лютого 2022 року, я справно сплачував всі відсотки по кредиту, без прострочення монобанку. Після цієї дати обставини дещо змінилися. Монобанк не йде на зустріч, щодо реструктуризації боргу, але шановний монобанк автоматично почав списувати надані державою кошти з карти єПідтримка, як допомога постраждалим жителям, які втратили свої домівки. При цьому не забуває прорекламуватися, щодо кіл-ті коштів переданих на ЗСУ. Тільки виходить, що ці гроші не від монобанку, а від вимушених переселенців.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 мая 2023, 15:46
Нам дуже шкода, що це списання викликало негативні емоції. Не зважаючи на складну ситуацію в країні, ми намагаємося йти на зустріч клієнтам. Саме тому ми не списуємо штрафи та подвійні відсотки, якщо клієнти не вносять щомісячних платежів.

Якщо з боку клієнта не були виконані зобов'язання перед банком щодо погашення боргу за кредитним лімітом, ми змушені списувати кошти з картки в рахунок внесення простроченого мінімального платежу, оскільки цей платіж є обов'язковим.
Тому щоб не погіршувати кредитну історію, з картки єПідтримка може бути списано власні кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості

Також оскільки ми є представниками банківської сфери в Україні та несемо відповідальність за підтримку економіки нашої країни, для нас також потрібне внесення мінімальних платежів нашими клієнтам.
Це дає нам можливість залишатися на плаву і продовжувати надавати повний спектр послуг.

На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі.
Бачимо колеги розглянули ваші звернення та допомогли вам за декількома списаннями.
Проблема решена
Maximus7887 26 апреля 2023, 20:00
Моно Банк заблокував рахунки, та відмовив в обслуговуванні! На рахунках є гроші, не малі. Не повертають кошти! Підтримка вже написала що протягом дня будуть повернуті кошти на інший мій рахунок, але вже пройшов день, нічого не повернули. Підтримка вже котрий раз пише: «Поки ще колеги займаються вашим питанням, вам нададуть зворотній зв’язок за розглядом питання» хоча писали що протягом дня буде переказ!
monobank
Ответ банка
27 апреля 2023, 16:30
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково перевіримо діалоги та проведемо роботу зі співробітниками
Сьогодні з вами зв'язувалися колеги та повідомили коректні терміни переказу коштів на рахунок в інший банк
Cardif 26 апреля 2023, 9:22
Після переходу монобанку на термінали ізіпей, почалося розповсюдження персональних даних клієнтів, а саме:
1.Повністю відображається номер картки клієнта, а не як раніше тільки перші та останні цифри;
2.Повністю відображається ПІБ, а не як раніше тільки ім'я та перша літера прізвища;
3.Повністю відображається фінансовий номер телефону клієнта, чого раніше не було.
Після поповнення на такому терміналі, мені почали дзвонити шахраї, називаючи всі вище перелічені дані.
На скаргу яку я залишив в службу підтримки клієнтів монобанку, я отримав оригінальну відповідь «КОРИСТУЙТЕСЯ БЕЗПЕЧНИМИ СПОСОБАМИ ПОПОВНЕННЯ КАРТОК, А САМЕ НЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛИ, А ВИКЛЮЧНО У ВІДДІЛЕННЯХ БАНКУ».
І подальші скарги служба підтримки ігнорує!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 26 апреля 2023, 11:53
Для нас дуже важливо зберегти конфіденційність ваших персональних даних.
З власником даного терміналу банк уклав договір, щоб виключити можливі помилки при поповненні карт моно, ви завжди можете звірити ім'я і прізвище перед тим як вносити кошти.
При цьому, ваші дані не вносяться в загальну базу компаній для здійснення рекламних дзвінків і вся конфіденційність і банківська таємниця за вашими даними зберігається.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lolik1837 25 апреля 2023, 10:00
Дорогой Монобанк. В связи с тем, что в последнее время ваш банк стал уж откровенно жадным, я сократил до минимума сотрудничество с вами. Одно из того немногого, что я оставил по работе с вами — это оплата услуг ЖКХ.

Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992

Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
monobank
Ответ банка
25 апреля 2023, 11:01
Ми працюємо з різними консолідаторами для розширення договірної бази, щоб якомога більше платежів наших клієнтів проходили без комісії
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії
Проблема решена
Grzegorz 25 апреля 2023, 0:13
Встановив кешбек на місяць, за місяць зібралося десь 600 х копійками гривень. І от потім монобанк раптово перестав нараховувати кешбек. Той самий маркет біля дому, кешбек нараховувався,і от вуаля розплатився в сільпо, а кешбеку дзуськи! В кафе теж саме. Хоча й кешбек встановлено по цим категоріям. Що взагалі з кешбеком?
monobank
Ответ банка
25 апреля 2023, 10:46
Розумію ваше бажання накопичувати більше бонусів
При цьому, за умовами програми, максимальна сума накопичених бонусів в одному календарному місяці за банківськими категоріями може становити 500 грн
Звертаємо вашу увагу, що ви можете накопичувати кешбек також за партнерськими категоріями, кожна категорія має свій власний ліміт
Rozs 24 апреля 2023, 19:54
Картой пользуюсь давно и активно. -Затерлась, расслоилась, перестала считываться в банкомате. — Мой «косяк» — перевыпустила карту за 100 грн. — Нормально. -Плачу кредит и чтобы пополнять карту без комиссии таки нужна рабочая карта. Здесь вдруг свежая новая карта размагнитилась. Нашла поддержку. — Перевыпустила карту ещё раз за еще 100 грн. Проверила, все идеально. Сегодня вторые 100 грн.за вторую некачественную карту мне вернули на счет. Нормально все, Люди! Чтобы Вас услышали — нужно говорить. Респект Банку! Мне все понравилось!
monobank
Ответ банка
25 апреля 2023, 10:41
Дякуємо за відгук!
Проблема решена
kostianMendes 24 апреля 2023, 17:44
7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ і т д) Через тиждень звернув увагу що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся до підтримки банку вони сказали що всьому виною Айбокс що їм ліцензію аналювали. Але я платив з картки в додатку монобанку то. Сказали мені що Айбокс переведе кошти на рахунки але вони не знають термінів. Але питання яким боком цей банк це зробить якщо без ліцензії банку не можна проводити фінансові операції. Вже йде другий місяць і ні коштів і ні відповіді. Лише заїджена фраза що айбоксу ліцензію аналювали і гроші він зарахує колись.

Але сьогодні оператор чату мене просто добив, сказав що у них нова ліцензія і Айбокс — проводить платежі по троху. А це на хвилинку банк без ліцензії… Навіть не знаю що тепер і робити. Я вже і листа до айбоксу навіть надіслав на особу гарантування вкладів (айбоксу). І в підтримку пишу і пишу. І результату нуль. Кошти десь але не там де треба. Ще крім цього вони перейшли на новий тип переказів по новому закону, і тепер платежі по ІБАН робляться у зазначений час. Я собі переводив кошти з іншого банку і вони теж пропали, я почав писати де кошти і як виявилося у них якась там проблема виникла і кошти надійшли аж на наступний день.
monobank
Ответ банка
24 апреля 2023, 18:44
Приносимо вибачення за незручності
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж було раніше
Вже є інформація, що реєстр виплат був погоджений і ми чекаємо, що виплати будуть зроблені найближчим часом
Ми постійно на зв'язку із партнерами та всі учасники цього процесу дуже зацікавлені провести платежі якомога швидше

Дійсно, після переходу на нове покоління СЕП, у нас деякий час були труднощі з зарахуванням платежів і кошти зараховувалися не так швидко, як очікувалося
На поточний момент ці складнощі виправлені та все працює коректно
Постараємося в майбутньому не допускати подібних складнощів
Майже 3 роки користуюсь додатком та карткою Монобанку.
За весь рік не було жодної критичної проблеми. Ну хіба що кілька разів із додатком були трабли, напевно технічні роботи велися.
Відсотки на залишок нараховуються, кешбек, дуже швидка робота програми. Все дуже зручно! Рекомендую для повсякденних невеликих витрат.
Переваги:
Швидка та зручна робота програми. Кешбек та відсоток на залишок. Мінімальні комісії на все.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2023, 19:19
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Монобанк займається підробкою документів, та не повертає кошти не виданні по банкомату. Не реагую на звернення, кажучі що все є банківською таємницею. По суті нічого не робе, а потім відсилає документи з явними ознаками підробки!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 22 апреля 2023, 13:43
Колеги детально перевірили усі комунікації.
Дії фахівців при оскарженні були коректними, порушень у діях співробітників не виявлено.
На жаль, Банк-еквайєр, який обслуговує банкомат, відхилив претензії.
Звертаємо вашу увагу, що Банк у якому ви знімали кошти, після інкасації банкомата, не знайшов залишків та відхилив наш диспут і надав банкоматні логи, за якими кошти успішно видано (документи що підтверджують видачу коштів в банкоматі). За правилами Міжнародної Платіжної Системи у нас немає прав на продовження оскарження. Диспут програно.
За вашим запитом банком буди надані офіційні відповіді, щодо цієї ситуації.
Стосовно запиту надати документи, які передаються до платіжної системи, вони є банківською таємницею та надаються лише за рішенням суду. Ви можете звернутися до правоохоронних органів, у разі якщо ми отримаємо офіційний запит від них, то надамо всю необхідну інформацію та всебічну допомогу в рамках чинного законодавства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bn4 21 апреля 2023, 23:23
У меня стоял интернет-лимит 3000 грн в месяц, и это было очень удобно, чтобы контролировать автоматические списания за подписки, все из которых происходят раз в месяц. Зайдя в очередной раз в приложение, я с удивлением обнаружил, что этой настройки больше нет. Вместо этого теперь есть только дневной лимит, который запрятали так глубоко, что найти его проблематично. И, самое главное, новый дневной лимит теперь равен старому месячному, т. е. вместо 3000 грн в месяц теперь онлайн-сервисы могут списать 90000 грн!

Монобанк не присылал никакого уведомления об этом изменении, а это изменение напрямую поставило под угрозу безопасность моих средств, ведь если раньше онлайн-сервисы не могли списать больше 3000 грн в месяц, теперь они могут списать аж 90000 грн.

Самое интересное дальше — минимальный дневной лимит, который можно настроить, равен 1000 грн. Получается, «месячный» лимит будет минимум 30000 грн, вдумайтесь в это!

Я вообще не понимаю смысла и пользы дневного лимита (я крайне редко больше одной покупки в интернете в день, в большинство дней я их просто не делаю), а вот месячный лимит был очень удобен, ведь все подписки онлайн снимают деньги один раз в месяц, и это происходило в пределах суммы месячного лимита.

Я считаю это изменение совершенно бессмысленным и вредным. В любом банке есть настройка месячного лимита, и только монобанк решил его убрать, при этом ослабить безопасность и никак об этом не предупредить. В супорте это назвали изменением дизайна приложения — но изменение дизайна UI не предполагает ущерб функциональности и безопасности. Верните, пожалуйста, всё как было, как минимум, восстановите возможность задать месячный лимит без абсурдного ограничения в минимум 30000 грн.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 апреля 2023, 17:19
Шкода що у вас склалась така думка, адже безпека коштів наших клієнтів – один із головних пріоритетів.
Всі наші карти підтримують протокол захисту 3дс.
Це система додаткової безпеки оплати онлайн-покупок, що реалізується за допомогою одноразових кодів.
Секретний код, який приходить власнику картки на мобільний телефон за СМС або ПУШ, дійсний лише для однієї покупки.
Таким чином такі покупки клієнт сам підтверджує у застосунку.
При цьому не всі сайти використовують 3дс, при цьому ризики за такими операціями вони беруть на себе, а це значить, що успіх оскарження дуже високий.
Тепер у нашому додатку можна обмежити такі типи операцій (без підтвердження) в інтернеті.
Головний екран — свайп вліво — налаштування безпеки — оплата в інтернеті — дозволити/заборонити оплату в інтернеті без підтвердження.
Або дозволити та встановити денний ліміт на такі операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 21 апреля 2023, 17:24
Очередной раз столкнулся очередным трешем при обслуживании в Монобаке — решили перенести выдачу с отделения А-Банка в отделение УркоГазБанка, обычно по городу я перемещаюсь на личном электросамокате, в отделения банков меня обычно пускают и есть где его примостить в помещении отделения банка.
1. И вот для начала, в отделение УркоГазБанка меня с самокатом не пустили, пришлось его оставлять не в очень безопасном месте, места где можно приковать самокат нет возле отделения этого банка.
2. В место выдачи депозита по номеру в приложении в свободной кассе, нужно подниматься на 2ой этаж (отделение УркоГазБанка в Одесса на Пушкинсокй), и стоять в непонятной очереди — народа куча! Так я свой депозит не получил сегодня, так как нет времени стоять в непонятной очереди!

Прошу больше не предлагать и не переносить выплату депозитов УркоГазБанк, и других банках работающие по принципу УркоБанков — где в место выдачи депозита по коду в кассе, нужно стоять в непонятной очереди!

Я не желаю стоять в непонятных очередях, в место просто выплаты депозита по коду в приложении!

Решайте проблемы не за счет клиентов. Я Сегодня просрал время зря на посещение УркоГазБанка…
monobank
Ответ банка
21 апреля 2023, 18:02
Нам дуже прикро, що ви зіштовхнулись з негативним досвідом, при зверненні до відділення Укргазбанку
На жаль, не завжди є можливість видати кошти в одного з партнерів, тому ми пропонуємо варіант отримання коштів у іншого партнера
Постараємося зробити все можливе, щоб в майбутньому ви отримали кошти у тому відділенні банку, куди замовляли готівку
Приносимо вибачення за незручності

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.5 39.8295
EUR 42.07 42.7004
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.5 39.8295
EUR 42.07 42.7004
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝