Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BruZga 6 октября 2023, 11:41
Так і не став клієнтом монобанку — не вистачило світла для селфі під час реєстрації(((
monobank
Ответ банка
6 октября 2023, 12:29
Якщо фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Оскільки селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.

Якщо все одно не виходить, спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі.
Проблема решена
ViktoriaH 5 октября 2023, 23:13
У меня был утерян доступ к моему фин номеру моно банк! Я обратилась в службу поддержки что бы изменить номер, на что они мне ответили что аккаунт заблокирован и я уже не клиент банка… Но на счёте у меня 100000 грн, я связалась с ними по чат боту (не с фин номера) прошла видео верификацию, ну и по итогу они мне предложили написать заяву что бы вернуть мне деньги мои на другую карту. Я всё написала верификацию прошла и вот весь день они отвечали на все мои вопросы которые я задавала. На вопрос когда деньги поступят мне на счёт они ответили что в течении трёх дней, но идёт уже вот третий день, денег нет!!! Горячая линия на которую советует обращаться чат бот нечего не говорит от слова совсем только то что три дня, в это же время пишу в чат бот на что теперь мне отвечают что так как я не со своего фин номера им пишу на мои вопросы они отвечать не будут (хотя до этого сутки мы общались по поводу этих денег и на все мои вопросы отвечали) теперь вопрос… Почему моей сестре вы вернули деньги в течении 7 часов (250 грн) и при том что заяву она подавала ночью в воскресенье, а в понедельник деньги были уже у неё. И вы давали ответы на все её вопросы даже на каком этапе находится вывод средств!!! Сколько же ещё ждать ??? Возвращайте пожалуйста мои деньги, сумма не маленькая!!! А служба поддержки бесполезная!!!
monobank
Ответ банка
6 октября 2023, 10:22
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Кошти, які залишилися на ваших рахунках, буде переказано сьогодні (3 день), згідно з заявою
Проблема решена
Iryna1528090694 5 октября 2023, 13:04
При реєстрації відразу ж надали кредитний ліміт 2000, на даний момент його знизили до 0.
Такого я ще не зустрічала, мало того що в чат підтримці(вайбер) працівники компанії наче знущались. Та ще й забрали ліміт, коли я намагалася добитись чому таке сталось, я ж якщо користувалась відразу все закривала, та й сума то смішна якщо чесно я думала його мені підвищать, а вони взагалі його зняли, я там ще додумалась відкрити депозит на рік, ок якщо б я мала геть погану фінансову ситуацію, чи стала б я відкривати той депозит де за рік з нього зароблю (зараз увага) $1 з $1000 це смішно да, але думаю закину нехай може кредитний ліміт піднімуть, повірте мені той моно не дуже і потрібен, але ж я думала український банк теж потрібно, може що терміново потрібно буде, я знаю що завжди маю можливість погасити якщо беру ті кошти, думала що це дуже гарний банк, тепер бажання дочекатись того депозиту щоб зняти його і більше не користуватися Monobank взагалі. Навіщо мені цей банк якщо його працівники щоб вдовольнити своє его вставляють палки в колеса, а звернулась у месенджер на взагалі кредитку закриєм.
monobank
Ответ банка
5 октября 2023, 17:17
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо всі діалоги та вживемо заходів
Стосовно кредитного ліміту, детально все перевірили та повернули вам ліміт
Перевірити його наявність можна в мобільному застосунку
Vikimindv 4 октября 2023, 9:09
Доброго дня, мені продовж 13−19.09.23 було відправлено 3 swift перекази і монобанк не зарахував жодного. Я звернулася у підтримку і отримала відповідь, що гроші не надійшли у банк. Але в мене є протокол мт103, що підтверджує що операція успішна і гроші були перераховані в мій банк. Я звернулася до відправника і він також відправив підтвердження, що гроші відправлені в мій банк. Але в моно повідомляють, що не знають де гроші.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 октября 2023, 11:46
Протокол МТ103 показує вихідний переказ, але це не підтвердження того що сума у одержувача.
При Свіфт переказі зазвичай використовується ланка банків посередників.
Деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони.
Також бачимо що колеги склали запит з цього питання, та зв'яжуться з вами, якщо буде нова інформація
Заказывал видеокарту, недорогую, за 840 грн. Тип, у которого я заказывал, отменил заказ так как наверное уже продал. Деньги вернули, заказывал кстати на izi. Позже, пришла такая же сумма, я не придал этому значение, подумал что это что-то от меня, так как занимаю деньги и продаю что-то, мало ли. После 2 месяцев спокойной жизни и потраченных лишних 840 грн у меня их списали. Просто списали и у меня повис долг на карте. Наверное, очень сложно прислать хотя бы какое то уведомление или списывать НЕ ЧЕРЕЗ 2 МЕСЯЦА. В поддержке кидали ссылку на FAQ — и это максимум. Писал с разных аккаунтов и пытался добится справедливости, все четно. Забил. Сейчас пишу отзыв. Зато русский язык убрали в приложении, улучшаемся
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 19:34
Є таке поняття, як оффлайн списання.
Проведення операцій «оффлайном» це фактичний взаєморозрахунок Монобанку з банком, в якому зареєстрована торгова точка, в якій проводиться оплата.

Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Іноді запит на списання приходить окремою операцією (якщо сума відрізняється або через налаштування терміналу) — оффлайн списання
А сума, що була спочатку зарезервована, повертається на рахунок на 12 день.

Іноді монобанк компенсує оффлайн суму клієнтові, та забирає з рахунку після повернення суми.

Скоріш за все після невдалої спроби покупки, банк-еквайр все ж таки надіслав запит на списання, а монобанк компенсував цю суму.
А після того, як банк-еквайр повернув списання, монобанк списав суму компенсації вже в жовтні

Всі ці операції повинні бути в виписці у застосунку.
Для перевірки інформації стосовно операцій по вашій карті та розбору саме вашої ситуації ми написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
voleksandr86 3 октября 2023, 18:23
Відправив гроші зі свого рахунку ФОП в Приваті на рахунок в Моно. Гроші довелося чекати 5 годин. Підозрюю, що чекав би ще довше, якби не написав в підтриму і мало не нагнув там матюків. Вишенька на торті — відповіді в стилі «дане питання передано на максимально високий рівень» і «наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити». Повідомлення про платежі в додатку приходять із запізненням. І ці підори ще позиціонують себе як «один із найкомфортніших продуктів на ринку».
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 19:20
Вибачте, будь ласка, сьогодні виникли тимчасові складнощі з проведенням платежів за реквізитами.
Наші фахівці усунули несправності, та зараз зарахування відбуваються згідно з регламентами.
Нам щиро шкода, що ви отримали негативний досвід.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб такого більше не повторювалося!
Проблема решена
Zloy007 3 октября 2023, 13:19
Зранку здійснив переказ суми в 159 тис грн, з власного рахунку (з іншого банку) на МОНОБАНК. Списались гроші миттєво, на рахунок в МОНО так і не зайшли.

Через декілька годин звернувся в чат-бот, де зі швидкістю відповіді раз в 30 хв повідомили що «моє звернення дуже важливе для них і будуть якнайшвидше вирішувати проблему».
Це «якнайшвидше» мене не влаштувало, звернувся до коллцентру і тільки після цього почались якісь рухи, попросили надіслати платіжку, сказали що провідні спеціалісти вже займаються моїм питанням.
Що цікаво, часто користуюсь МОНО для дрібних оплат і переводів — все працює швидко. Тільки велика сума — одразу якісь проблеми (не перший раз вже в мене).

Пройшло пів дня, на разі і досі не відомо куди поділися гроші, надіслані по IBAN, провідні спеціалісти ще шукають.

Хотів трохи зекономити на коміссії, як результат:
— зіпсований настрій та час на пошуки своїх же грошей
— не встиг провести вчасно зранку платіж, який планував.

Робота підтримки в чатботі — взагалі треш!
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 15:53
Вибачте, будь ласка, були тимчасові складнощі з проведенням платежів.
Питання було передано на максимально високий рівень та вже вирішене.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо за розуміння.
Сподіваємось надалі тільки радувати вас
Артур Михайлюк 3 октября 2023, 1:47
Я звичайний айтішник, який до війни жив звичайним життям айтішника і мав звичайні мрії, які притаманні не лише айтішнику. Та одного зимового ранку… Все змінилось…
Я завжди намагався жити таким чином, щоб приносити якнайменшу шкоду іншим людям та навколишньому світу. Тому прагнув не стати заручником ані речей, ані людей. Не можу сказати, що я був аскетом або соціофобом, чи навіть наближався до них, але намагався не купувати зайві речі та знайомитись із зайвими людьми. І коли ти ведеш такий спосіб життя, то тобі, в принципі, вистачає заробітньої плати для того, щоб пізнавати світ та себе, і мені не потрібні були кредити для всього решта. Звичайно, мене не оминув цей «гріх» і я брав кредити, але це ставалося рідко і, як правило, стосувалося речей, за які не міг собі дозволити сплатити одним платежем. До сьогодні…
Так як моє життя вимушено поставилось на таку собі «паузу», то всі середньо- та довгострокові цілі та плани довелось переглянути та відкласти на невизначений час. Спираючись на власний досвід та досвід інших розумних людей я прийшов до висновку, що зараз найкраще використати цю паузу для самовдосконалення та підтримки рідних й близьких. Я зрозумів, що настав момент коли потрібно інвестувати у себе та своє майбутнє. Днями, я натрапив на чудовий курс одного із українських навчальних закладів (я керуюсь принципом — якщо я можу витратити гроші з користю для України, то маючи вибір, завжди витрачу їх з користю для моєї країни, бо це податки, робочі місця та прибуток для бізнесу). Але так як вартість навчання трошки підняла мені тиску і заплатити одразу всю суму немаю можливості, я вирішив звернутись до Монобанку. Так як я є їх клієнтом, вже довший час, прямо з додатку, звернувся до служби підтримки. Розповів консультанту про потребу в суттєвому збільшені суми розстрочки на навчання і турботливий жіночий голос запропонував мені зачекати. Хоча мені не було повідомленно приблизний час очікування, вродовж дня, консультант ще двіччі мене повідомляв, що рішення ще не прийняте. Та за третім разом відповідь була позитивною.

Мене переповнюють різні емоції та основна з них — це щира подяка простої людини простим людям, які не дивлячись на жах, біль, невизначенність і розчарування продовжують сумлінно і людяно робити свою справу. Завдяки таким простим працівникам як ви і сотням тисяч інших працівникам і функціонує наша держава. Завдяки всім вам, ми маємо на полицях хліб, на бензоколонках бензин, в розетках струм, а на картках і в гаманцях гроші.
Звичайно, що основна подяка належить тим звичайним хлопцям і дівчатам, які щосекудно боронять нашу країну. Це воїни, які готові віддати життя за кожного з нас. Завдяки їм, ми живемо і будемо жити, а от чи вони зможуть — я не знаю і ніхто не знає. Але кожен з нас може бути тим простим гідним українцем, який завжди залишається людиною. Маєте можливість допомогти — не проходьте повз того, хто потребує. Тільки у єдності і з людяністю в серці нам вдасться здолати ворога.

Щира подяка!

Хочу наголосити! Моя подяка не скеровується до керівництва банку чи керівництва державою
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 14:42
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема решена
Blackforest 3 октября 2023, 0:20
З штовхнувся з ситуацією де в додатку монобанка вирішив зробити повторний платіж, при цьому просто змінив суму коштів на меньше, з 5000 на 1000 грн. Помилитися там навіть не можливо, з вигляду усе доступно і зручно, але зробивши повторний платіж, гроші потрапили на іншого користувача моно банку. Звернувшись в службу підтримки нічого не вирішили, так як ніби їм треба зв’язатися з тим власником карти, але вони не можуть з ним зв’язатися. Гроші не великі 1000 грн, але… проблема чомусь перекладався на мене, хоч збій був їх системі, а може це їхні айтішники вигадали схему підзаробити. Мені було запропоновано звернутися у суд, але така сума що мало хто захоче подібну волокіту. Писав листа на їх імейл, така сама відповідь як і служби підтримки в телеграмі. Цікаво чи є у когось ще подібні історії?
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 14:26
Повернення помилкового платежу дійсно можливо лише зі згоди отримувача.
Якщо отримувач не виходить на зв'язок, або клієнт не знає отримувача, ми зазвичай радимо звернутись до цивільного суду.
Стосовно вашої ситуації написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
Ілля Момотюк 2 октября 2023, 20:41
30 вересня заблокували рахунки, за не типові операції. Попросили пітвердити дією, все зробив. Обіяцялт протягом доби вирішити питання. Вже 2 жовтня. Нічого немає, в підтримці морозяться. Кошти заблоковані, немаю змоги користуватися ні банком ні своїми коштами!
monobank
Ответ банка
monobankua 3 октября 2023, 15:25
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
На поточний момент бачимо перевірка операцій завершена, та банк повідомив вам про своє рішення в пуш — повідомленні. Також колеги у чаті надали інформацію стосовно подальших дій
Проблема решена
Анна Вакулович 2 октября 2023, 18:29
Досить довго користуюся послугами моно банку, не завжди активно, але 1−2 перекази в місяць роблю. Виникла проблема: не можу поповнити свою карту моно — картою іноземного банку — а ні через apple pay, а ні через дані з карти, хоча до цього все було ок і на будь-яку суму поповнення проходило без проблем. Часом вдається поповнити на менші суми до 1000 грн, але то як повезе. Вже другий місяць я пишу в техпідтримку. За кожним разом інший консультант щось там перевіряє і повертається з рішенням, що з їхнього боку все ок (хоча явно не ок). За весь час лише один консультант обмовився, що є якийсь ліміт в системі і ніби він це поправив і якщо надалі залишиться проблема, то знову звертатись в техпідтримку. На жаль, ті зміни нічого не поправили і я знову звернулась в техпідтримку. І мені знову сказали, що проблеми нема. Я вже сама їм сказала, що їх колега знайшов проблему з якихось лімітах, на що вони мені знов, що вони проблеми не бачать. :))) Просто цирк.:))Проблема далі є і не вирішена. Ніхто допомогти не може, у працівників жодного бажання вирішити проблему клієнта і допомогти. А в до цього ще на міжнародний номер техпідтримки не можливо додзвонитись. Уточню, що не можу поповнити усіма своїми іноземними картами (маю їх 3) тому проблема однозначно в моно, чомусь не перестав приймати платежі з інших країн.
monobank
Ответ банка
monobankua 4 октября 2023, 13:26
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Eugenecom 2 октября 2023, 17:21
Нарешті дійшли руки написати відгук. Багато років був активним користувачем монобанку, майже з самого початку існування банку. Швидка робота додатку, непогана відповідь техпідтримки і вирішення різноманітних питань, але 27 вересня прийшло блокування рахунку. Типу система безпеки і треба підтвердити особу власника через дію або відеозв'язов. Без питань, обрав відеозв'язов, так 101% можна перевірити власника карти. Зателефонував по відео майже відразу, на що відповіли чекати 24 години. Наступного дня зв’язався зі мною оператор і запитав документи походження коштів. Надав всі відповіді і виписку ОК-7 (офіційний податковий документ). Системі банку не сподобалось і в результаті відмовили в користуванні. Хотілось би зрозуміти чому так і чи є можливість вирішити питання з відновленням доступу для подальшого користування.
monobank
Ответ банка
2 октября 2023, 17:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
maxstar 2 октября 2023, 12:25
30 вересня блоконули рахунки за нетипові операції. Пройшов підтвердження через відеодзвінок. Обробка 24 години. Сьогодні 2 жовтня…а підтримка…чекайте… скільки чекати?
Чого чекати.
Перехвалили Монобанк
monobank
Ответ банка
2 октября 2023, 13:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Банк якій просто так блокує всі рахункі, як йому захочеться. Відмовляє потім в користуванні в послугах, та розриває договір.
Якщо там були ваші кошти. То і банк може їх не повернути!!! А забрати собі. Або попросити 10000 довідок про ці кошти. Не кому не рекомендую цей банк.
monobank
Ответ банка
2 октября 2023, 13:55
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Голубович 29 сентября 2023, 15:59
Сам банк дуже хороший, раніше ним користувався але вирішив закрити картку, тому що довго не користувався нею, через деякий час, я вирішив оформити картку, відправив документи та пройшов відео дзвінок, після відео дзвінка мені написали «вибачте, ми не зможемо відкрити картку для вас :(«, хотів би дізнатись причину
monobank
Ответ банка
monobankua 29 сентября 2023, 19:21
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
kolyaklap 28 сентября 2023, 17:28
Поставили на вывод все мои средства. Прислали сообщение о блокировке 21 000 гривен от какого-то частного нотариуса и говорят в службе поддержки что обращайтесь по всем вопросам к нему, класс! Тупо опустились на уровень ***, раньше нормальная компания была, а сейчас обычный МММ, не храните большие деньги у этого банка, в один момент он всё отберёт.
monobank
Ответ банка
28 сентября 2023, 19:39
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 28 сентября 2023, 3:11
Сенс банк уже сделал все выплаты, в 19−00 — благо облигации были куплены не через неДИЮ…
А Моно что-то тормозит.
monobank
Ответ банка
28 сентября 2023, 10:08
Бачимо, що сьогодні вранці було зарахування
Перевірте, будь ласка
Два роки тому монобанк звернувся з позовом до суду, де вимагав стягнути з мене тіло кредиту плюс відсотки, штрафи, пені. Суд, в свою чергу, задовольнив позов банку частково присудивши мені виплатити тільки тіло кредиту, визнавши, що про відсотки, штрафи, пені — банк та клієнт не домовилися. Рішення суду набрало законної сили, я сумлінно виконала рішення суду і заплатила повну суму тіла, яку присудив суд. Монобанк зухвало ігнорує рішення суду, в додатку у мене продовжує світитися -43 тисячі грн (це саме ті відсотки, штрафи, пені, які планує отримати монобанк, а суд їм відмовив). Мені продовжують надходити дзвінки від хамовитих операторів з вимогою заплатити неіснуючий борг і продовжують нараховувати якісь незрозумілі відсотки.
monobank
Ответ банка
28 сентября 2023, 16:12
В рішенні суду не зазначено, що саме необхідно зробити з залишком боргу, тому він залишається
Якщо ви бажаєте отримати від нас офіційну відповідь стосовно цієї ситуації, просимо написати або в особисті повідомлення, або у підтримку і ми надамо вам її згідно з чинним законодавством
Проблема решена
TarasPav 27 сентября 2023, 19:56
Всім привіт,
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
monobank
Ответ банка
28 сентября 2023, 18:26
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством
Полезный комментарий
TarasPav 28 сентября 2023, 18:14
Наразі питання вирішилось. В нашому діалозі з банком виникло певне непопрозуміння і це питання сьогодні вже закрилось. Вдячний Моно за конструктивну позицицію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kostianMendes 26 сентября 2023, 18:17
7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ і т д) Через тиждень звернув увагу що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся до підтримки банку вони сказали що всьому виною Айбокс що їм ліцензію аналювали. Але я платив з картки в додатку монобанку то. Сказали мені що Айбокс переведе кошти на рахунки але вони не знають термінів.
Сьогодні вересень місяць. Обіцянки про переведення коштів досі йдуть. Але я дізнався неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що і думати. Коротше вони мені надавали не одноразово інформацію що отримувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і навіт ьмені вказали що вже всі компанії написали їх. Ну І от схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і в кінці абзац в якому сказано що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора. Тобто мене не внесли в списки кредиторів і мотивували що компанії мають право подати відповідну заяву. Я в свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразку і додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я надіслав запит в компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали дану заяву — ще, увага, — 04.04.2023 (зареєстрована). Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви і саме головне «КОМПАНІЯМ БУЛО ВІДМОВЛЕНО». А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді ж де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі? Виходить моно відповідає шаблоном, що гроші переведуть підприємствам коли фонд дасть дозвіл айбоксу і що всі компанії подали заяви. Сам айбокс надає відповідь що підприємства мають право подати заяви (хоча на момент цієї відповіді вони знали що підприємства подали вже заяви і їм відмовили), і я як відправник грошей подав заяву і мені відмовили тоді як це взагалі? ЩЕ і цікаве що банк закрив мою попердню заявку і вказав що ситуація вирішена — https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/. (#66298) ВОНА НЕ ВИРІШЕНА! ЩО відбувається? Що за схема з крадіжкою грошей і хто в цій схемі гроші краде? ПРОШУ РОЗГОЛОСУ!
monobank
Ответ банка
monobankua 26 сентября 2023, 19:50
Платежі було виконано через Нова-Ком. В Нова-Ком входить група компаній і перерахування відбудеться після того, як кожна з компаній надасть заяву на перерахування коштів до Айбокс Банку.
На поточний момент, на жаль, не всі компанії ще це зробили, однак Айбокс тримає дане питання на контролі. Кошти перерахують після отримання заяв. В даному випадку просимо вас очікувати на зарахування, ви зможете побачити його в особистому кабінеті компанії.

Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ситуація також контролюється Фондом Гарантування Вкладів

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝