Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olga Piano 10 декабря 2024, 5:28
Останні майже пів року не користувалась картками, не заходила в додаток
При спробі зайти — повідомлення, що монобанк вирішив закрити мої рахунки. Я очікую на надходження коштів на картку, тепер не зрозуміло як ними скористатися та і взагалі немає ніяких пояснень і причин, в мене немає ніяких інших проблем у інших банках, ніяких розстрочок і кредитів у інших банках. Тобто коли монобанк каже що вивчив якісь данні — фактично не зрозуміло що саме вони аналізували. Не зрозуміло чому закриття рахунків без причин стало такою тенденцією в моно банку
На мої питання весь час відповідають різні люди в чаті, кожен відповідає різне. Ніби це жарт і я веду діалог з роботом
monobank
Ответ банка
10 декабря 2024, 15:30
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема решена
AnnaDmitrivna24 10 декабря 2024, 3:58
6 грудня в мене появився мінус на карті, через те що я поповнила карту на 2500 вони показалися на балансі картки але приват банк повернув назад їх але на болансі карти моно вони були видно і я їх перекинула назад на приват потім заходжу знову в моно і в мене чомусь мінус 2500, поясніть що це таке?
monobank
Ответ банка
10 декабря 2024, 9:45
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
06 грудня у нас були технічні складнощі, через які переказ було повернуто в банк-відправник
Кошти вже повинні були зарахуватися вам на рахунок в банку, з якого проводили переказ
Зробимо все, щоб в майбутньому подібних ситуацій не повторювалось
6 грудня 2024 року приблизно о 20.00 монобанк списав кошти з моєї картки і до цього часу тільки обіцянки розібратись, а на самом ділі вони їх напевно взяли на святкування нового року. Будьте пильні монобанк це не банк
monobank
Ответ банка
10 декабря 2024, 9:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
adkud 9 декабря 2024, 19:19
ситуація наступна: отримую я собі в п’ятницю 6 грудня о 19−20 невеличкий переказ на картку (на картці немає кредитного ліміту! до того на картці були копійки), ну все добре, через годину переказую цю суму, а свою картку іншого банку, тут лишаються ті самі копійки що були раніше (ото правильне було рішення ніколи не тримати в цій шаразі великі суми) і бац, проходить година і… по операції зарахування приходить охарана отмєна… картка іде в мінус на всю суму переказу, нормальний такий маркетинговий хід, я оцінив; вельмишановна (ні) підтримка через 4 години, Карл! народила геніальну відповідь — най вам ще раз перерахують гроші… ну ладно, в мене там нормальні люди, адекватні, побачили що сума таки повернулась (хоча зтикаються із таким вперше, бо як треба відмінити переказ, то банк нічого сам робити не може, зв’язуйся із отримувачем сам, а тут овва, гроші самі повернулися…) та переказали ще раз, мінус закрився.
мораль сєй басні — обходьте це чудо десятою дорогою, бо зпочатку вони вас насильно переведуть на ішну платіжну систему, потім рефанднуть входящі п2п переводи, а потім все в межах фантазії (не)здорового глузду
monobank
Ответ банка
10 декабря 2024, 9:26
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, на жаль, 6 грудня у нас була масова технічна складність, через яку зарахування коштів було скасоване та суттєво збільшилась кількість звернень до підтримки
Зробимо все, щоб в майбутньому таких ситуацій не виникало та ми надавали лише якісний сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
юлія буй 9 декабря 2024, 15:53
Помилково було здійснено переказ на карту моно (сплутано останні цифри) і досить велика сума пішла на карту невідомій людині. Через банк залишили звернення. Банк зв’язався з неналежним отримувачем і той кошти відмовився повертати. Далі — єдиний варіант — це суд. Проте, яка саме процедура повернення? Якщо отримувач виявиться неплатоспроможним (до чого найбільше схиляюсь, так як адекватна людина повернула б кошти, котрій їй не належать) — ми просто витратимось на судові збори/процедури, втратимо ще кошти, але назад свої не отримаємо, вірно? Навіть якщо суд буде на нашій стороні? Чи банк після рішення суду може зняти кошти з карти неналежного отримувача, навіть якщо там мінус?
monobank
Ответ банка
monobankua 9 декабря 2024, 18:07
Відповідно до ст. 1 212 Цивільного кодексу України, ви маєте право вимагати повернення безпідставно отриманих коштів від неналежного одержувача. У разі ухвалення судом рішення на вашу користь, виконавча служба може надіслати банкам постанови про арешт коштів та вимоги на їх списання для виконання судового рішення.
SERNITROS 9 декабря 2024, 7:33
Прочитал о том, что банки не дают кредиты военным. Решил проверить на себе. Обратился в моно, в котором я клиент более 7 лет. До войны пользовался только этим банком, посмотрел (ради интереса) что за 21 год было около 1 млн гривен прихода на счета. ну думаю не откажут. в итоге — не дали. Естественно без объяснения причины.
В итоге — закрыл все счета. Больше я не являюсь клиентом этого банка.
На очереди ТАСС и пумб
monobank
Ответ банка
monobankua 9 декабря 2024, 14:21
Дякуємо за те, що стоїте на захисті країни. Ми пишаємося вами й безмежно вдячні!
Хочемо розповісти, що встановлення та розмір кредитного ліміту визначається системою на основі аналізу багатьох параметрів. Враховується не тільки активність користування карткою і соціальний статус, а й кредитна історія, рівень доходів, поточні фінансові зобов’язання тощо.
Нам шкода, що ви прийняли рішення закрити картку.
Будемо раді бачити вас серед клієнтів у майбутньому
phoenix88 9 декабря 2024, 4:18
Ужасный банк я хотел обсуждаться монобанк как новый клент мне отказали обслуживание без причины монобанк не ценить своих клентов я рекомендую монобанк не кому
monobank
Ответ банка
monobankua 9 декабря 2024, 13:42
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Vladyslav95 8 декабря 2024, 16:30
Користувався кредитним лімітом 2 роки, ліміт був 100к багато транзакцій за карткою.
В грудні зменшили ліміт на 0 без жодних пояснень, такий банк не раджу нікому.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 декабря 2024, 18:12
На встановлення та розмір кредитного ліміту впливають різні параметри, які аналізує система по кожному клієнту індивідуально.
Ми зв’язалися з вами в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі та провести необхідну перевірку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
uliaevdo2016 8 декабря 2024, 13:35
Замовили в інтернет магазині куртку, нам надали дані куди відправити передоплату (Кондратюк М.О карта 4035200041122208), та після цього ні замовлення ні коштів… і на телефонний дзвінок не відповідають.
Звернувшись до підтримки моно мене красиво послали…до поліції, та покривають шахраїв. В таких ситуаціях МОНО не допоможе!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 8 декабря 2024, 16:32
Ми щиро шкодуємо, що виникла така ситуація.
Отримавши сигнал про шахрайство, банк вживає заходів відповідно до внутрішніх інструкцій.
Водночас розслідування таких випадків, а також розшук і затримання зловмисників — це завдання правоохоронних органів. Ми завжди готові надати їм усю необхідну інформацію та сприяння для ефективного розгляду ситуації.
Для уточнення деталей ми напишемо вам в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tatuana2811 8 декабря 2024, 11:59
Дуже вдячна за обслуговування і консультацію за картками і продуктами монобанку. Дякую консультанту Цимбрило Оксані за терпіння і емпатичність.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 декабря 2024, 15:49
Щиро вдячні за вашу високу оцінку та теплий відгук!
Доброе утро, хочу рассказать о ситуации с моно банком
06.12.2024 с карточки, а банк я перевела себе на моно банк 5000 т грн
Деньги с карты ушли, А банка, но на баланс моно банка так и не упали, хотя прийшло уведомление что счёт пополнился на 5000 т грн и в приложение пришло уведомление о получении срецтв с а-банка, но на балансе так они не появились в поддержке уверяли что в скором времени решат проблему.
На следующий день 07.12.2024 денег на карте не оказалось и я снова пишу в поддержку моно банка отвечают они конечно очень долго, и на ответ когда будут деньги они пишут что ситуация будет решаться до понедельника
Кто хочет остаться без денег ласкаво просимо до моно банку!
08.12.2024 на карту деньги не пришли скинула со своей карты 5000 т грн на свою же карту моно банка.
08.12.2024 оператор ответил что по данному вопросу специалисты смогут вам ответить в понедельник.
Максимально не рекомендую этот банк так как можно остаться без денег.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 декабря 2024, 17:45
Нам дуже прикро що виникла така ситуація з переказом.
Ми передали запит фахівцям, щоб детально розібрати ситуацію.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації стосовно поповнень картки.
Додатково ми також передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів для покращення нашої роботи.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NeoOne 7 декабря 2024, 20:40
Банк наверное не раскрывает банковскую тайну при открытии карты «национальный кешбек». Со слов Гороховского, ведь реально это проверить невозможно.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 декабря 2024, 15:18
Банк передає у «Дію» лише ті транзакції, які відповідають умовам програми «Національний кешбек». Після цього магазини додають свої дані, і Мінекономіки разом із «Дією» здійснюють перевірку.
Усі процеси відповідають вимогам безпеки та захисту персональних даних.
Михайло Вітушинський 7 декабря 2024, 11:13
Монобанк пробив дно. Вчора ввечері я замітив мінусовий рахунок на своєму рахунку. Дозвонитись до оператора неможливо, а коли дозвонився сказали що бібито було помилкове заразуваня на мій рахунок і його відмінили, без мого відома і тепер я повинен закрити борг. Я вже більше 5 років неберу у тому банку кридит, я недозволяв кредитний рахунок відкривати, що вони чудять? Що з тим робити?
monobank
Ответ банка
7 декабря 2024, 12:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
Вікторія Дорошенко 6 декабря 2024, 18:30
У мене 03.12.24 виникла така ситуація з Monobank. На протязі 2хв. відбулося 17 платежів по 2141,33 на загальну суму 36 тис. З них було 6тис. власних коштів і 30тис.кредитних (без надходження мені смс про підтвердження платежів) за послуги на рахунок Facebook. Я ніколи там нічого не сплачувала і ніколи не було привʼязки моєї банківської картки. Картку я одразу заблокувала і звернулась в банк і в поліцію. Допоможіть мені повернути мої кошти. Бо банк вже мені телефонував з приводу реконструктизаціі боргу.
monobank
Ответ банка
6 декабря 2024, 20:48
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Наразі оскарження операцій знаходиться в роботі у колег
Зробимо все, щоб якомога швидше повернути кошти, котрі були списані шахраями
Стосовно реструктуризації — це була лише пропозиція
Щойно у нас буде нова інформація — обов'язково з вами зв'яжемось
Проблема решена
Neoduck1 6 декабря 2024, 15:13
Вторник 3 декабря. Мне перевели деньги из Раййфайзен банка, которыми я тут же собирался погасить кредитный лимит на карте супруги (банально замотались и забыли пополнить). Времени оставалось еще 2 дня. Поэтому спокойно жду.
2 декабря подошло к концу, денег нет.
3 декабря — пишу в поддержку в Вайбере. Высылаю квитанцию о переводе, поддержка не может открыть pdf файл, говорит что файл поврежден, хотя у меня все открывается. Не проблема, открываю у себя файл, делаю скриншот- ура, поддержка увидела …просят подождать жду … и получаю такой ответ: «Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і зараховуємо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Дані терміни зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-відправник є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-відправник не є учасником нової версії, в такому випадку терміни відправки таких платежів до 3-х робочих днів.
Наразі радимо очікувати зарахування»
4 декабря — денег нет. Я жду.
5 декабря — денег нет, мы упустили из виду сроки и у супруги списывают 1800 грн за использование кредитного лимита!!!
6 декабря — поднимаю на уши поддержку, опять высылаю фото платежки, мне пишут тирады о том как банк заботиться и ценит меня как клиента, что обязательно в течении суток дадут ответ !))) 6 декабря — пятница, впереди два выходных. Я пишу о том что хочу закрыть свою карту и счет в банке, потому что сервис отвратительный, опять пишет уже другой менеджер что не нужно этого делать, что они очень хороший банк, что у них нет комиссий и кеш беки и т.д…
Я говорю о том, что из-за их халатности я потерял 1800 грн. Опять- никаких попыток менеджеров решить ситуацию компромиссно…
Итог, такой ответ банка:
«Вітаю, Олександре! Мене звати Владислав, служба турботи monobank.
Детально перевірили інформацію, банком відмовлено у проведенні фінансової операції на суму 39900.00 грн, платіж був повернутий банку-відправнику 05.12, підстави щодо відмови в проведенні фінансової операції надані банку-відправнику та платнику. Будь ласка, не намагайтесь отримати від цього відправника кошти — ми не зможемо їх зарахувати»
К сведению, конец дня 6 декабря — деньги отправителю так и не вернулись)).
Мое мнение по этому поводу? Я считаю что это МОШЕННИЧЕСТВО. Банк, который на каждом углу кричит об отсутствии комиссий, наличии кеш бека и массе других плюшек, может вот так запросто держать у себя 40000 грн на протяжении 3х суток. А потом просто так вернуть их обратно отправителю. В чем мошенничество? — Вы представляете сколько можно заработать за 3 дня имея команду сильных аналитиков, трейдеров на любой крипто или фондовой бирже. А теперь представьте сколько таких клиентов как я…
Я уверен много задавались вопросом, а в чем прикол отсутствия комиссий …вот вам ответ — банк с одной стороны не берет с вас комиссию, а с другой стороны, в любой момент будет использовать ваши деньги и зарабатывать на этом …
Я ни к чему не призываю. Каждый сделает свои выводы из моего опыта. Но я карту и счет закрыл, супруга тоже закроет.
Больше клиентами этого банка мы не будем …
А Вы — будьте осторожны.
P.S Рассказал эту историю приятелю, оказалось что у него была аналогичная ситуация, только сумма 221 250 грн и заняло это неделю…
monobank
Ответ банка
monobankua 9 декабря 2024, 14:46
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, при отриманні нашим банком переказу, його було відправлено на додаткову перевірку, за результатами якої вам надали інформацію, що, на жаль, зарахувати переказ відсутня можливість і ми цей переказ повернули в банк-відправник.
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів.
Приносимо вибачення за незручності
Sasha111111 6 декабря 2024, 15:02
Про службу Скороботи Монобанк. 1 грудня не спрацював кешбек від партнера ОККО. сьогодні 6.12 Питання не можуть вирішити оператори Марина, Дар’я, Тетяна і долучившийся до них Володимир. Готують сніданками, що питання є пріоритетне, максимально швидко вирішується, але з останньої відповіді дали зрозуміти, що ніколи. Питання перше навіщо в службі скорботи стільки операторів, якщо відписки формальні?.. А так дякують за терпіння.Терпіння Карле. Проте вони вміють ставити такий смайл 💪 і такий 🐾.
monobank
Ответ банка
6 декабря 2024, 15:36
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
mvm1mvm 6 декабря 2024, 13:26
Совершил покупку на сайте с указанным адресом в США. В полученной квитанции в качестве получателя указан какой-то набор букв и телефон в Великобритании. Такого номера, вообще, не существует (проверил). Обратился в онлайн поддержку банка с просьбой предоставить информацию, кому именно отправили мои деньги. В ответ — отказ: «у нас нет больше информации». Получается банк отправил деньги неизвестно куда, не понятно кому и не хочет отвечать на законный запрос клиента. Это очень похоже на покрывательство мошенников.

Одержувач
Назва BUZOURBANW* CFYXKWBVTI
Адреса терміналу +447488221356
monobank
Ответ банка
6 декабря 2024, 16:59
Розуміємо, що ситуація неприємна
У нас відображається виключно та інформацію, котру передає банк, який обслуговує термінал по якому пройшла оплата. Ми цю інформацію відображаємо в квитанції, також, колеги підказували вам країну реєстрації терміналу. На жаль, детальніша інформація у нас відсутня
Також, колеги зв'язались з вами стосовно оскарження операції
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadia444 5 декабря 2024, 13:36
Дякую, Вікторія, точка видачі Глобус, прихожу сюди вже як додому, дуже їй вдячна за консультацію, дуже позитивно і ввічливо, терпіння вам!
monobank
Ответ банка
monobankua 5 декабря 2024, 15:05
Щиро вдячні за вашу високу оцінку та теплий відгук!
OrangMint 5 декабря 2024, 3:34
Надали чітку та вичерпну відповідь. Навіть подумали наперед за мене. Спілкування з менеджером у чаті відбувалося 5 грудня 2024 в період з 3:00 до 3:30
monobank
Ответ банка
monobankua 5 декабря 2024, 10:33
Дуже дякуємо, що оцінили нашу роботу.
Ваша підтримка надихає нас ставати кращими!
RobinG 4 декабря 2024, 20:35
Вчора закрив усі рахунки у monobank. Хочу подякувати службі турботи, а особливо співробітнику Кирилу, за оперативну допомогу через Telegram. Загалом користувався послугами банку 7 років, з яких перші три роки все було чудово. Однак останні чотири роки досвід залишав бажати кращого. Радий, що питання вирішено, і бажаю банку покращувати сервіс у майбутньому.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 декабря 2024, 15:40
Вдячні за відгук, він мотивує нас продовжувати працювати над покращенням нашого сервісу.
Сподіваємось на відновлення співпраці з вами у майбутньому

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝