×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.86 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Подяка на оператора Володимира
Дякуємо за відгук!)
Написать комментарий
За межею розуміння і здорового глузду
Для доступу для застосунку вимагають надати…доступ до геолокації!
Прифігів від такого повідомлення при намаганні зайти в застосунок (шкода скрін не можна додати), звернувся телефоном в саппорт. Там сказали: ОК, зараз надішлем лінк для для відеодзвінка підтвердити свою особу. Отримав лінк, скористався, підтвердив особу і …знову при намаганні увійти в застосунок теж саме! Надайте доступ до геолокації! На мої заперечення: якого х!!! Мені відповідають: згідно чинного законодавства…Попросив надати письмову відповідь на мейл с посиланням на Законодавство… Може якийсь баг застосунка, але рівень служби підтримки!!! Мабуть доведеться писати скаргу на Національний банк бо не розумію чого МОНО хоче слідкувати за мною, шантажуючи доступом до грошей!
При відкритті картки та підписанні договору з банком ви погодились з Умовами та Правилами, ознайомитись можна за посиланням https://monobank.ua/terms
4.3.15. З метою моніторингу шахрайських / ризикових банківських операцій і / або проведення заходів з
погашення заборгованості клієнта Банк має право протягом терміну дії Договору встановити
геопозиціонування телефону клієнта / уповноваженої особи клієнта, номер якого вказаний у Договорі, а
також використовувати інформацію про місцезнаходження клієнта / уповноваженої особи клієнта,
отриманої Банком на підставі геопозиціонування телефону
Ваші звернення в службу підтримки передали на перевірку.
Дякуємо за сигнал, обов'язково пропрацюємо в рамках внутрішніх інструкцій.
Також готуємо офіційну відповідь за вашим запитом✅
Комментарии (46)
«Дуже допомогли»
Я написала на підтримку щоб з’ясувати, чи Можно повернути гроші. Як тільки я написала данні мами, то її рахунок заблокували!
Дуже дякую за допомогу, що лишили літню жінку, як вміє тільки телефонувати з телефону, без грошей!
Залишили вам особисте повідомлення для уточнення інформації.
Комментарии (4)
Вдячність оператору Артему за відмінну підтримку
Написать комментарий
Оператору Ивану
Дякуємо за відгук!)
Написать комментарий
Банк блокирует получение помощи от государства
Дійсно, на жаль, у нас відсутня можливість надсилати повідомлення саме у застосунок
Залишили вам особисте повідомлення, для уточнення інформації
Комментарии (11)
Синхрон з, А банком. І подальша співпраця під питанням
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути встановлено.
Написать комментарий
Відгук про роботу (повернення коштів)
Написать комментарий
Не рекомендую Мономаркет
Зарядну станцію прислали неробочу, в цей же день звернулась до Монобанку для повернення. На наступний день товар відправила назад до магазину.
Станом на сьогодні 15 листопада, моє питання не вирішено, банк на всі мої звернення відповідає лише одне — чекати.
Не рекомендую замовляти товари в Мономаркеті.
Ми зв'язались з партнером і попросили пришвидшити діагностику.
Очікуємо на результати орієнтовно у понеділок.
Тримаємо руку на пульсі і відразу повідомимо вам.
Комментарии (7)
Подяка працівнику Монобанку Владіславу
Владіслав проявив себе як дуже ввічливий, уважний, цілеспрямований і компетентний спеціаліст, який справді зацікавлений у тому, щоб клієнт залишився задоволеним.
Дякую за якісну роботу та підтримку! Рекомендую як приклад справжнього сервісу.
Написать комментарий
Дякую за підтримку, Тафта Євгенії)
Ми стараємось! ❤️
Написать комментарий
чудова робота банку та додатку
Дякуємо!🫶
Написать комментарий
Клас
Написать комментарий
начисляет штрафные санкции и двойные проценты по просроченным платежам.
Дійсно, згідно із законом від 15.03.2022 № 2120-IX, банкам забороняли нараховувати штрафи та пені за прострочення.
Однак з 24.01.2024 до Закону «Про споживче кредитування» внесли зміни — тепер неустойку можуть нараховувати за договорами, укладеними після цієї дати.
Залишили вам особисте повідомлення, для перевірки ситуації.
Комментарии (7)
Подяка Христині - 11812
Сервіс 10/10, все супер❤️
Ми стараємось! ❤️
Написать комментарий
Ліміти на перекази з картки на картку
Ліміт меморандуму — це спільне рішення всіх великих банків, включно з нами. Так боремось із тіньовими схемами і «дропами». Але завжди можемо збільшити ліміт, на основі документів про доходи. Перші фото документів були нечіткі, тому і просили нові. Коли отримали скан-копії — все перевірили та підняли ліміт. Про успішну перевірку та збільшення ліміту — надсилали повідомлення у застосунок.
Вже перевіряємо, чому в застосунку не оновилась інформація. Зв'яжемось з вами, щойно все перевіримо.
Комментарии (17)
Консулбтація
Дякуємо!
Написать комментарий
Хочу подякувати
Дякуємо, що поділилися!❤️
Комментарии (2)
Ігнорування клієнта
З чат додатку Монобанк проігнорувала моє запитання про збій в оплаті, дебетовою карткою Монобанку.
Прийняла своє особисте рішення і заблокувала мої рахунки. Через Чат я намагався втихомирити Марію не блокувати, але все марно. Мої пояснення, заперечення, не погодження з блокуванням не принімалися до уваги. Отримавши повідомлення, в цілях безпеки моїх рахунків принято рішення заблокувати.
Мої заперечення пуста трата часу. Набір загальних фраз; «Ми не змогли отримати необхідну інформацію для детального аналізу вимушені заблокувати карти».
Ніби я не причім. Прикрившись заботою про клієнта Марія видала таке пояснення, що на жаль, наразі карти вже заблоковані в цілях безпеки.
Моє обурення не має меж. Яка забота про клієнта без згоди на таку турботу самого клієнта. Висновок.
В Чат додатку монобанк не компетентні (фахівці).
Ми блокували картку виключно для захисту ваших коштів — наш оператор зреагував на підозрілі дані і діяв за інструкцією. Розуміємо, що це викликало дискомфорт, але так ми захищаємо ваші кошти. Згодом все перевірили, переконались що все добре, і рахунки розблокували.
Комментарии (4)
Не можуть рішити питання із 21 вересня
Це звичайна процедура, яка допомагає банку виконувати вимоги законодавства, і ми завжди поруч, щоб допомогти та швидко владнати питання
Наразі колеги надали вам зворотний зв'язок стосовно перевірки
Комментарии (3)