×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.4 | 41.8305 |
EUR | 43.6 | 44.24 |
Все курсы банка |
Монобанк это когда тебя обманывают в течении двух месяцев нарушаю закон, а потом тебя блокируют как надоевшего
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (7)
Дякую співробітнику моно!
Написать комментарий
Незрозумілий запит документів
Хочемо звернути вашу увагу на те, що згідно Законодавства України, а саме ст. № 640 від 03.11.2020 торговець за результатами виконання доручень клієнтів надає їм звіти після кожної здійсненої інвестиційної послуги не пізніше наступного робочого дня з моменту надання послуги способом, який узгоджений у відповідному договорі між сторонами. Саме тому ми запитали у вас додатково цю інформацію
Якщо у вас його немає або є інші причини не надавати звіт — будь ласка, повідомте нас про це
Комментарии (5)
Відмоів від МС
На жаль, за останні декілька років були суттєво змінені умови роботи, для банківських карток: зниження інтерчейнджа та збільшення податку на прибуток банків. Проте, ми прагнемо зберегти для вас комфортні умови користування, тому домовилися з VISA про партнерство, яке дозволить нам зберегти поточний рівень обслуговування клієнтів
Написать комментарий
як Монобанк облажався по максимуму
https://www.youtube.com/shorts/8EvjR89Hc3k
Гадаю що ви зрозуміли фразу «а платіж аж через два тижні і ви боїтесь витратие їх на щось неважливе то тепер ви можете … хоч на два місяці вперед» як те що заплативши на два місяці вперед ви вже не будете повинні платити черед два тижні. Чи не так?
Ось так само і я зрозумів опис цієї нової можливості коли вона вчора була анонсована повідомленням у застосунку. Заплатив за місяць сподіваючись що це зарахуєтся як мій черговий платіж у листопаді. Принаймі саме так це працює в інших банках де вже є завчасне внесення грошей на оплату частинами: ПУМБ та абанк.
Але ж ні!
Ці гроші зарахувались як мій останній платіж в грудні, а в листопаді мені все одно доведеться платити чергову суму. Тобто Монобанк мабуть вперше в житті примудрився зробити максимально незручну для клієнта послугу та ще і обманути клієнтів у своєму анонсі розповівши про можливість зробити платежі наперед. Ні, це не платежі наперед. це завчасне погашення суми боргу при тому що сам графік платежів зберігаєтся.
Я спершу не повірив що Монобанк зробив таку дивну послугу і записав у підтримки чи дійсно це буде так. І підтримка мені підвердила, цитую:
"
Мені щиро шкода, що виникла дана ситуація. На жаль часткове погашення по іншому працює. Сума боргу змінюється з останнього платежу. Якщо останній платіж погашено, то погашається наступний з кінця щомісячний платіж.
"
Тому я вперше ставлю Монобанку «погано» за «приховані умови кредитування» бо це виглядає саме так.
Ця послуга може бути корисна лише як часткова заміна повного погашення боргу по оплаті частинами чи розстрочці: якщо у вас немає грошей на повне погашення наприклад за шість місяців, але ви все одно хочете скоротити борг наприклад на три місяці — тоді ви платити за три місяці, потім платити наступну частину за старим графіком і вам залишаєтся заплатити ще пару раз, а не п’ять як було раніше. Але це такий екзотичний випадок, що навіть не знаю чи скористався би я ним колись. А от платити черговий платіж не строго за графіком, а трохи з випередженням — це як раз я б дуже хотів. І думав що Монобанк мене нарешті цим порадував. Як з’ясувалось — ні.
Дійсно, тип дострокового погашення, який вказано у відео Михайла Рогальського, наразі ще знаходиться в розробці. Постараємося якомога швидше реалізувати
Звертаємо вашу увагу, що у застосунку ми вказуємо, що часткова оплата зменшує суму кредиту саме наприкінці терміну його дії і наступний платіж буде списано згідно з графіком
Комментарии (2)
Повністю не захищений банк
Потім з того Apple Pay можна фактично без обмежень робити оплати!
Банк заблокував тільки 3 з 9 підозрілих операцій які йшли одна за одною кожну годину на приблизно однакові суми по всьому світу. Потенційно могли вкрасти ±900$ вдалось тільки ±500$
Ні даних аккаунту куди підключили карту, ні логів підтвердження операцій банк не надає. Просто пишуть шо ви самі додали. Фактично ніяк не пояснють як картка була додана до іншого аккаунту, і як пропустили небезпечні операції на великі суми
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Останнім часом почастішали випадки виманювання даних різними способами.
Наприклад, сценарій може бути такий: власник картки отримує фейкове посилання на сайт або ресурс для покупки товару, та вводить там дані картки. Таким чином зловмисники одержують повні реквізити карти. Це дає їм можливість надіслати запит на додавання цієї картки до Apple Pay.
При додаванні картки в Apple Pay приходить запит у застосунок монобанк.
Шахраї зазвичай розраховують на те, що за неуважністю власник картки підтвердить додавання картки в Apple Pay під виглядом підтвердження покупки.
При цьому шахраї діють розмірено, навіть якщо вони змогли додати картку до свого Apple Pay, то списання в основному відбуваються пізніше, щоб власник картки не зреагував.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не будуть запитувати особистих даних або просити будь-що натиснути у застосунку або на пошті.
Отримавши сигнал про такі ситуації, ми аналізуємо виписку за карткою та готуємо шаблон заяви до поліції зі списком шахрайських операцій, та надсилаємо клієнтові.
Саме ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Комментарии (13)
Сподіваюсь Олег отримає премію
Комментарии (1)
Спасатели галактики
Комментарии (6)
Недотримання термін вказаних Банком та байдужість
Підтримка відповідала майже ідентичними повідомленнями, що їм «Щиро шкода» і на мою думку байдуже поставилася до ситуації, відповідаючи шаблонами, які не вирішували ситуацію.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (3)
Прекрасний банк
Все дуже подобається, але є одне але, чомусь кнопка «Підвищення кредитного ліміту» не активна (я такого жодного раз ні в кого не бачив), служба підтримки каже що колись розблокуєтся. Все дуже добре, банк подобається, але, хочеться бути як усі, з можливістю самому контролювати даний процес)
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Рекомендую
Написать комментарий
Рекомендую
Написать комментарий
Проривний продукт на українському ринку з найкращим сервісом
продукт завжди покращується, дуже зручний і надійний
додаток для бізнесу для оплати в закладах також революційний і супер-зручний
я дуже лояльний клієнт банку, дякую що ви є
Написать комментарий
Відключення ApplePay без пояснення причин
З одного боку, бачимо зневажливе ставлення до клієнта. З іншого — зворотній бік інформатизації, коли компʼютер за хибним алгоритмом може Вас «скасувати».
Ми передали запит колегам, щоб детально проаналізувати цю ситуацію.
Зв'яжемось з вами коли буде нова інформація.
Комментарии (8)
Шахрайські дії
29.10.2024 я потрапила в складну ситуацію з інтернет шахрайством. На мою
карту шахраї підняли кредитний ліміт
70 000грн., відкрили розстрочку та вивели всі гроші. Згідно умов договору я змушена повернути гроші з процентами незалежно від того, коли їх буде повернуто. Наступного дня я зранку звернулась до банку. Мені порадили звернутись в кіберполіцію і в поліцію.
В той же день 30.10.2024 року відкрили кримінальне провадження в ЄРДР за номером 12024121070000776.
Я є ВПО з Красногорівки Донецької обл.
З війною я втратила все: і житло, і роботу.
Вже два роки я працюю в Кременчуці в пологовому відділенні акушеркою.
Я звернулась до знайомих за допомогою,
щоб віддати гроші одразу.Але там великі відсоткі (16000). Я звернулась на гарячу лінію монобанку з проханням оплатити кредит одразу всю суму без відсотків. Мені відмовили. Я звертаюсь керівництва з надією про допомогу.
Тому ми готові переглянути нараховані проценти, якщо заборгованість буде погашено протягом трьох місяців.
Якщо немає можливості погасити за 3 місяці надайте нам, будь ласка, фото заяви до поліції про внесення справи до ЄРДР.
Після цього банк розгляне можливість реструктуризації заборгованості до 12 місяців.
Надати документи або повідомити про погашення боргу можна через зручний для вас месенджер (у застосунку — Служба підтримки).
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (5)
Дякую Mono
Комментарии (3)
Розрочка на карту
Зараз розстрочку можна оформити на термін від 3-х до 24-х місяців.
З довшим терміном розстрочки сума платежу стає меншою та зручнішою для клієнтів.
Також можна користуватись пільговим періодом по карті: ви зможете користуватися коштами банку безкоштовно майже 2 місяці. Пільговий період діє до 62-х днів, достатньо внести суму заборгованості одного місяця до останнього дня наступного місяця.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки стосовно розстрочки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Комментарии (5)
Подяка
Написать комментарий
Відмовили в обслуговуванні без явних причин
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи різні параметри та інформацію.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Передали запит колегам на розгляд, на жаль, на сьогодні, рішення банку не змінилось.
Написать комментарий
Відмова в обслуговуванні
Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank
Я не міг користуватися заблокованими коштами на рахунку, до того ж думаю, що блокування було незаконним. Тепер через розголос ситуації з рішенням Петриківського районного суду щодо клієнтки Приватбанку, у якої теж було заблоковано рахунок, планую аналогічно звернутися до суду і надати усю інформацію ситуації, що виникла у мене.
Банк може у зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел ухвали рішення про відмову у подальшому обслуговані.
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими клієнт ознайомлюється та погоджується під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
На поточний момент, рішення банку не змінилось.
Комментарии (4)