×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Заблокували через P2P переказ без пояснення причин.
Це був звичайний день. Я згадав, що на моєму рахунку в Binance давно лежать кошти, про які я майже забув. Ці гроші були відкладені ще з початку війни як своєрідна «фінансова подушка», адже зберігати всі кошти виключно в банку було ризиковано.
Я вирішив вивести гроші через P2P Binance на карту Monobank, щоб скористатися ними. Це були кошти, на які я розраховував прожити найближчий час. Однак через кілька днів після переказу, відкривши застосунок, побачив повідомлення про необхідність повторного підтвердження через ДІЯ.Підпис.
Я виконав усі вимоги та спробував знову увійти в обліковий запис, але доступ залишився заблокованим. Звернувшись до служби підтримки Monobank, отримав лише коротку відповідь: «Ваш рахунок заблоковано». Жодних пояснень чи попереджень.
Я намагався дізнатися, чи пов’язане це блокування з переказом з Binance, але служба підтримки вперто ігнорувала мої запитання. Жодної конкретики, лише повна відмова від діалогу.
На мою думку, банку варто було б діяти обґрунтовано: проводити ретельну перевірку транзакцій, запитувати додаткові документи чи підтвердження, а не блокувати рахунок без пояснень. Відчуваю, що мене несправедливо внесли до «чорного списку», що викликає неабияке обурення. Я жодним чином не причетний до шахрайських дій і, більше того, сам неодноразово ставав жертвою обману.
Я намагався оскаржити рішення банку, але всі мої спроби були марними. Служба підтримки чітко дала зрозуміти, що розглядати мій випадок вони не збираються.
Це дуже розчарувало мене, адже я завжди цінував Monobank за зручність і якість послуг. Проте така байдужість до клієнтів змушує замислитися над тим, чи варто продовжувати співпрацю з цим банком.
Я щиро сподіваюся, що Monobank змінить підхід до розв’язання подібних ситуацій і припинить необґрунтоване блокування рахунків. Хочу, щоб усе було справедливо і прозоро, адже довіра клієнтів — це найцінніше для будь-якого банку.
Водночас інформація, наведена у вашому відгуку, не повною мірою відображає всі дії та обставини, які мали місце. Ми не можемо надати деталі, щоб пояснити ситуацію в повному обсязі, адже це порушило б банківську таємницю, що є неприпустимим.
Банк приймає рішення щодо обслуговування клієнтів, спираючись на ретельний аналіз даних.
У даному випадку позиція банку щодо обслуговування залишається незмінною.
Комментарии (15)
Виникли питання щодо витрат у застосунку моно банк.
Комментарии (1)
Відмова в обслуговуванні без пояснень
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Комментарии (8)
Лучший Банк.
Комментарии (2)
Отлично!
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (2)
не открывают карту национального кешбека, пи заблокированной черной карты
Банк без отделений это не банк, это шарашкина контора, решить какой-то вопрос по претензиям не возможно, т.к. отделений нет, квитанций с мокрой печатью не получишь, для получения денег необходимо заказывать за неделю, а если в банке партнере нет денег, необходимо ждать еще, в банке партнере клиенты МОНО банка, отходят на второй уровень, т.к. у банка партнера в приоритет свои клиенты, а потом все остальные.
— плюсы Моно банка нет
— МИНУСЫ
1. нет отделений банка и касс для получения и внесения наличности, а также решить вопросы (получить квитанцию с мокрой печатью, разблокировать карту, получить новую по утере или сроку действия).
2. нет своих банкоматов для получения наличности
3. нет своих терминалов для внесения наличности
4. платное получение карток
5. Не полной функционал приложения, не возможно связаться со службой поддержки
через приложение (только через мессенжер).
6. Банк не отстаивает своих клиентов, если возникают спорные ситуации по обслуживанию в отделениях банков партнеров и терминалов пополнения счета
7. комиссия за снятие личных средств с карты.
8. нет карт для выплат, белая карта — я не считаю это карту для выплат, это для
получение зарплаты, если есть зарплатный проект
Розуміємо, що відсутність фізичних відділень може для когось викликати певний дискомфорт, але ми робимо все, щоб забезпечити максимальну зручність, простоту та привабливість тарифів для наших клієнтів.
Усі питання можна легко вирішити дистанційно — через підтримку в месенджерах або телефоном. Якщо вам потрібні квитанції чи інші документи, ми безкоштовно надішлемо їх через Нову Пошту.
Щодо фінансових операцій, хочемо уточнити: ви можете знімати кошти у будь-якому банкоматі на території України. Цільові виплати, такі як зарплата, виплати СПД, пенсія, соціальні виплати та субсидії, можна знімати без комісії (до 50 000 грн на місяць). Біла дебетова картка дає можливість відокремити особисті кошти від кредитних та на неї ви можете отримувати ці виплати. Для особистих коштів комісія становить лише 0,9%, а для кредитних коштів — 4%.
Поповнювати картку готівкою чи переказом також дуже зручно — монобанк не бере комісії за такі операції.
Також немає комісії при поповненні через термінали та каси наших партнерів.
Ми дуже цінуємо кожного клієнта і завжди готові розглянути кожне звернення індивідуально. Також у випадку складнощів із партнерами, ми робимо все можливе, щоб допомогти вирішити ситуацію.
Додатково ми передали ваші звернення стосовно розблокування картки та відкриття картки Національний кешбек на перевірку якості комунікації, та вживемо необхідних заходів.
Комментарии (18)
порушення прав споживачів
Я оформила скаргу, і після цього Монобанк перевипустив всі мої Валютні картки!!!
Без повідомлення та без узгодження зі мною. Відповідно до законодавства України, будь-які дії з вашими фінансовими рахунками повинні бути узгоджені з вами.
Монобанк офіційно анонсував перехід з карток Mastercard на Visa. Ця зміна не стосується дитячих, преміальних та валютних карток. Клієнти, які користуються цими картками, можуть продовжувати використовувати їх без необхідності заміни
Це самоуправство і беззаконня.
Для вашої зручності ми вже створили нову картку Visa.
MasterCard наразі продовжує працювати для оплат картою та через токени, але зверніть увагу:
— З 25 листопада кешбек по MasterCard більше не нараховуватиметься.
— Протягом поточного року картка MasterCard припинить свою роботу.
Якщо ви додасте нову Visa до Apple або Google Pay, токен від MasterCard автоматично видалиться з Гаманця, але підписки, прив’язані до неї, залишаться без змін.
Тобто ваша картка MasterCard продовжує працювати, щоб у вас було достатньо часу для замовлення пластикової Visa та оновлення платіжних даних на потрібних ресурсах.
Комментарии (10)
Забрали себе деньги, под предлогом недостачи документов
Банк зобов'язаний проводити перевірку операцій клієнта, згідно з законодавством
Колеги детально перевірили надану вами інформацію та надали вам зворотний зв'язок
Комментарии (15)
Списання через додаток Болт
Я дуже задоволена вашим банком, і задоволена людьми які там працюють! Ви ТОП❤️
Комментарии (1)
Обслуговування супер пупер!
Комментарии (1)
IBAN платежі
"
Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому якщо на карту платіж відправлений в цей час, то він має бути зарахований орієнтовно протягом години. Якщо платіж відправлений після 22:30, то зарахування слід очікувати після 1:30. Якщо він не зарахований у цей термін — рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування до 22:30. Якщо після 22:30 дати валютування не буде зарахування, потрібно повідомити нас повторно для перевірки.
Це стандартні терміни зарахування по IBAN, ми не затримуємо зарахування коштів і завжди раді допомогти в перевірці при зверненні
"
Бла бла бла короче, а не відповідь бо це все не правда за годину платіж не зараховувався, я сам провіряв і відправляв кошти на моно у будь який час дня ночі чи вечора він всерівно приходив у монобанк приблизно о 23:20—23:30, а з 13.01 взагалі досих пір не дійшов, але у монобанку все добре вони так зізнались що вони найкращий банк до тепер не визнають своїх косяків хочуть виправити тишком нишком або потім казати клієнтам що то збій був чи то тільки в них, але люди які зараз змушені відправляти по ібан бо по номеру картки не можна то чому банк не попереджає що це буде через 3−4 дня платіж вдруг терміно переказати потрібно, не думаю що колись так розчаруюсь у цьому банку я вважав його чимось ідеальним, а він лицемірний
У нас немає складнощів з 13.01.25 стосовно платежів по IBAN. Все працює в штатному режимі
Дозвольте, будь ласка, детально перевірити переказ та допомогти з зарахуванням
Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні
Комментарии (30)
Найкращий банк
Комментарии (1)
Подяка
Комментарии (1)
Помощь в возврате оплаты заказа на сайте мошенников
Комментарии (1)
Три місяці неповептають гроші
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Передали запит колегам, вони зв'яжуться з вами для уточнення інформації
Комментарии (5)
От отлично банка до полного дна
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів. Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.
Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.
Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.
Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс. Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :) На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.
Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку: «Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».
Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.
У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.
Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.
Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (17)
Найкращий банк в Україні
За довгий час користування одні тільки плюси і ніякого негативу.
Чудово працює підтримка менеджерів.
Виникла тимчасова проблема, пан Ярослав (фахівець з аналізу фінансових операцій), за декілька хвилин вирішив питання. Оперативно. Дуже дякую.
Написать комментарий
Монобанк ідеальний завдяки таким працівникам, як Анна (10328)
Анна грамотно і чітко пояснила, у чому полягає проблема, і розписала покрокове рішення. Всього через п’ять хвилин мою проблему було вирішено! Я був дуже вдячний і хотів залишити відгук у Telegram або в додатку Монобанку. На жаль, такої функції поки що немає, тому пишу тут.
Дякую працівнику Анні з табельним номером 10328 за професійну допомогу! Вважаю, що такі співробітники, як вона, заслуговують на премію — це найменше, що банк може запропонувати таким цінним працівникам. Бажаю Монобанку вдосконалити систему залишення відгуків про співробітників, а Анні — всього найкращого!
Написать комментарий
Допомога дійсно виявилась допомогою.
Написать комментарий
Найкраща підтримка в моєму досвіді
Написать комментарий