Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mar1zu 19 ноября 2023, 21:32
Артем — номер 6208 — вирішив важке питання навіть коли я незрозуміло пояснювала!!! Дуже добрий спеціаліст, дайте йому якийсь бонус! Ввічливий і зрозумілий, спокійний, ідеальний співробітник!
monobank
Ответ банка
monobankua 20 ноября 2023, 10:49
Дякуємо за теплі слова на адресу нашого колеги!
Ірина Т. 18 ноября 2023, 21:31
Сервіс погіршується, замість покращення: не раджу користуватися послугами депозиту від монобанк, так як є проблеми із зняттям коштів, після закінчення терміну.У м.Житомир немає можливості замовити кошти і прийти отримати. Необхідно їхати в інше місто або шукати кошти самостійно по відділеннях А-банку, або зняття з відсотками. Про такі незручності необхідно одразу попереджувати, при відкритті депозиту. При зверненні до чату, оператор на запитання відповідає через 30−40 хв.
monobank
Ответ банка
19 ноября 2023, 12:57
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Полезный комментарий
Ірина Т. 21 ноября 2023, 12:24
Я не вперше користувалася послугою депозит у монобанк. Банк замовляв кошти і я отримувала у їх партнерів. Можливо, співробітник чату не знав інформацію чи не був клієнтоорієнтованим. На даний час питання вирішено.
Я из окупированной территории, там были проблемы зарегистрироваться, но благодаря поддержке я смог таки спустя неделю зайти, спасибо им в отличие от дермового Ощадбанка у вас хоть возможно с поддержкой общаться через телеграмм.Кстати, а почему у вас нельзя как в ПриватБанке ставить отзыв в приложении ну поддержки 5 звезд например, сразу после общения? Я ближе к Запорожью поэтому выбрал этот город.
monobank
Ответ банка
18 ноября 2023, 18:50
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, у нас відсутня оцінка співробітника після діалогу, однак ми оцінюємо якість сервісу внутрішніми інструментами
Проблема решена
druce 17 ноября 2023, 17:04
Добрый вечер! Несколько раз было, что кэшбек не зачислялся. Выбирал нужную категорию, МСС совпадал, но КБ не возвращался.

В чате поддержки в таких ситуациях говорят, что я не выбирал эту категорию на момент оплаты. А выбрал её только за несколько минут до обращения в чат.

Это не так, ибо все категории выбираются мной в начале месяца. До обращения в чат я мог снять и поставить + на категорию повторно, но перед оплатой они всегда есть.

В каких-то обращениях в чат они признают вину и делают перерасчет, а в каких-то стоят на своем. Нет желания чилить в чате по 30−40 минут ради кб 100−200 грн., поэтому бросаю это дело.

Пофиксите, пожалуйста, эти моменты с кэшбеком. Бесит.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 ноября 2023, 18:18
Шкода, що у вас виникла така думка.
Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку.
Стосовно останнього вашого звернення, ми бачимо що оплата пройшла за МСС, який не входить в перелік обраної категорії
rnkalinovska 17 ноября 2023, 15:03
Звернулась до підтримки моноблоку через телеграм пів на 10 вечора. Швидко відповіли та вирішили мою ситуацію. В базі, при реєстрації в додатку та відкриття картки, не було вказано мого населеного пункту з коректною вулицею. Дані швидко виправили. Дякую за якісне обслуговування оператору Дмитру.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 ноября 2023, 16:44
Вдячні за ваш відгук!
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Serzhik88 17 ноября 2023, 13:46
Жму руку пану Гороховського та дякую всім його співробітникам за те їх індивідуальний підхід до клієнтів, а не шаблонний. Знаю, що деякі люди стикаються з проблемами в цьому банку, але вірю, що банк може все вирішити та піднятися на 1 місце в народному рейтингу.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 ноября 2023, 14:13
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Меліса Карпа 16 ноября 2023, 16:40
пані Юлія дуже швидко допомогла мені розібратись в проблемі, яка була пов’язана виключно з моїм затупом, тому моя оцінка 10/10
всім рекомендую
monobank
Ответ банка
monobankua 16 ноября 2023, 16:53
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук.
Додатково написали вам в особисті повідомлення
BrandonX 16 ноября 2023, 12:41
1. Нема підтримки в Signal. Так вийшло, що більшості держслужбовців заборонено використовувати Telegram (я вважаю що це тупість, але не мені писати правила). Viber та Facebook — розсадники спаму. Тому було б непогано мати підтримку у Signal. У будь-якому разі все сходиться в одне місце в підтримці, тому, я сподіваюся, це не стане проблемою.
2. Відсутність кнопки «повернути гроші». Це мінус. Так, я можу це зробити вручну, але це буде вважатися окремою транзакцією, не відмовлю від коштів. Дуже часто іншим людям переводять якісь копійки шахраї, щоб потом влаштовувати проблеми через «шахрайство» та погрожувати заявами в поліцію. А зараз кудись ходити не хочеться (я думаю усі розуміють чому).
3. Чому неможливо поставити окремий PIN на застосунок? Це незручно. Я маю на увазі локальний, не той що транзакції авторизує.

Підтримка на висоті. Пити в якусь дурню про те як захистити свою картку, й мені надали розширену інформацію з покроковою інструкцією. За це ВЕЛИЧЕЗНЕ дякую.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 ноября 2023, 15:36
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Додатково відповіли вам у особистих повідомленнях
Андрій Мороз 16 ноября 2023, 10:39
Монобанк для мене — це справжній магазин інновацій у світі фінансів. Відсутність комісій за перекази — це просто фантастично! Вирішення питань через технічну підтримку, яка приймає виписки з P2P торгівлі з бірж та довідки ОК-5 та ОК-7 — це справжня виручка. Вони не просто надають інформацію, а й використовують її для вирішення будь-яких питань та проблем.

Мобільний додаток — це як особистий фінансовий асистент. Контроль над фінансами, проведення платежів, перекази коштів — все це легко та зручно доступно в одному місці. А головне — швидкість та надійність операцій. Технічна підтримка, яка так швидко реагує на потреби клієнтів, допомагає вирішувати будь-які складнощі миттєво.

Такий сервіс, де підтримка використовує виписки та документи для оперативного вирішення питань — це дійсно нове слово у світі фінансових послуг. Монобанк — це не лише банк, це довіра, зручність та надійність у кожній фінансовій операції.
monobank
Ответ банка
monobankua 16 ноября 2023, 12:51
Дякуємо за відгук, намагатимемось і надалі радувати вас!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Іван .. 16 ноября 2023, 5:10
відмова у обслуговуванні банку
monobank
Ответ банка
monobankua 16 ноября 2023, 12:38
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Ta Ra 13 ноября 2023, 20:06
Доброго здоров’я.
Банком та додатком задоволений — що стосується оплат, переказів тощо. Хочу вказати за дрібну неприємність що є настільки нелогічною і безглуздою. Ситуація з внутрішнім паспортом громадянина України. Річ в тому що в 45 років потрібно в паспорт вклеїти нову фото. Я це зробив. В витягу на останній сторінці паспорта чітко (юридично) написано що потрібно вклеїти лише фото — інакше паспорт буде недійсний. Більше ніяких пунктів та підпунктів про те, що на фото має стояти печатка чи додаткові відмітки. Як написано так і зробив. (Не мав і не маю жодної можливості попасти в паспортний стіл) Для того щоб я через додаток монобанк купив автоцивілку я маю завантажити свій внутрішній паспорт-який в мене не прийняли із-за того що немає додаткових відміток. Це здалось такою маячнею. Автоцивілка яка має відношення тільки до автомобіля (немає значення хто власник) в додатку моно вимагає обов’язкової відмітки на моєму фото в 45 років? В мене є закордоний паспорт, ДІЯ, водійське…але то все не підходить. На сьогодення-багато людей взагалі наразі втратили свої внутрішні паспорти то чому немає альтернативи в тій ситуації? (Автоцивілку я оформлю через партнера Моно. На диво там все гаразд. Але не в тому контекст, а в нелогічності певних дій -які я думаю просто потрібно усунути- щось застаріле з часів радянщини напевно)
Самому банку вітання -дякую що ви є.
З повагою Тарас.
monobank
Ответ банка
14 ноября 2023, 10:18
Дійсно, для оформлення страхування необхідний актуальний внутрішній документ громадянина України
Ми передали колегам інформацію, для розгляду і можливих змін в майбутньому
Дякуємо
Михаил Ушкалов 13 ноября 2023, 17:55
Вчера заблокировали карту, по просили дать документы подтверждающие доход, занимаюсь p2p переводами на бинансе, сначала сказали что скриншоты и выписки с бинанса не подходят для них, скинул им справку ок-7, ок-5, после чего попросили прислать скриншоты с бинанса. Когда написал, что хочу закрыть счет и вывести свои средства — сказали, что нужно ждать конца проверки, которая длиться 60 дней. Что можно проверять 60 дней — я не знаю. По факту они не законно удерживают у себя 38434 грн моих личных средств. Не рекомендую держать на счетах монобанка какие либо средства. Это мошенники!
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 18:14
Згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта.
Відповідно до п. 4.3.6. Умов та правил Банк здійснює документальну перевірку джерел походження.
Відповідно до п.4.3.23. Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій).
Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 60 календарних днів.
На поточний момент, документи розглядаються спеціалістами.
Ми надамо відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vbn 13 ноября 2023, 16:59
У меня недавно взломали мою карту и я сразу обратилась в банк.Так мне очень быстро ее заблокировали, внимательно меня выслушали, очень быстро занялись решением этого вопроса.Сейчас мне частями возвращают деньги.Мне очень приятно, что отнеслись с пониманием.Я желаю удачи и процветания этому банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 17:13
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Книш 13 ноября 2023, 14:25
4441 1111 6188 7272, Шахрайство, шляхом пропозиції роботи через активацію робочого облікового запису.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 14:45
Дякуємо за сигнал.
Залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
UA2121 13 ноября 2023, 11:48
4441114400267207 займається продажами на маркетплейсах, податки не платить, фоп не відкритий.
monobank
Ответ банка
monobankua 13 ноября 2023, 12:58
Дякуємо за сигнал
Проблема решена
Ірина Ничипоренко 10 ноября 2023, 12:46
Я ще не була клієнтом моно-банку, і вже наврядче стану! Шукала для себе банк для оформлення валютного депозиту і оформлення дебетових карт в валюті і в гривні. Почала з того, що загрузила додаток, почала процес реєстраціі. Початал з реєстраціі через ДІЮ, виконала всі мови, чекаю, поки моі дані загрузяться, вказано було час очікування максимум 2 хвилини. Пройшло пів години — нічого, думаю ок, просто зроблю це ще раз — ситуація повторюється. Це вже напрягає, але ок, вибираю інший варіант реєстраціі — вручну подати всі документи, дійшла до вводу адреси — додаток не знаходить моєі вулиці, а вказати вручну неможливо. Тут вже градуси терпіння підвищуються, пишу оператору, в чому справа, разповідаю ситуацію, оператор мені пояснив, що коли вводиш місто Чернігів, там є три випадаючих списка з містом Чернігів і обрати треба третій (я обирала перший, але як саме потенційні клієнти мають здогадатися питання ???), ок ідемо далі, вношу всі дані, додаток просить зачекати, вказав час очікування 10 секунд — зайняло усе 10 хвилин в результаті. І хотілось би мені сказати що це все, та ні. Треба відеодзвінок з оператором, що б підвердити особу, вказано, що треба підготувати паспорт. Підготувала пасторт, натискаю кнопку виклику — виклик скинуто, другий раз натискаю кнопку виклику — очікування, вже назначено мені оператора Вадима, я очікую — виклик знову скинуто. В результаті — особа не підтверджена, ви не пройшли реєстрацію ??? окрім поганих слів в голову вже нічого не лізе!!! Пишу оператору в чому справа, що це за додаток такий?! На що мені відповідають «Дуже шкода, що у вас не вийшло» і все. Не запропонували допомогу, не запропонували розібратися в чому причина, просто «шкода» … Виксновок один, нови клієнтів банк не потребує, обслуговування жахливе, back-end відділ напевно весь у відпустці, бо додаток взагалі не працездатний! Нікому не раджу!
monobank
Ответ банка
10 ноября 2023, 17:44
Приносимо вибачення за негативний досвід при реєстрації
Дійсно, на жаль, може вказуватися декілька міст, ми працюємо над тим, щоб виправити це і вказувалось лише одне місто
Стосовно відеодзвінку, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Вова Саблук 10 ноября 2023, 2:02
працівники банку прийняли скаргу від лівої особи, заблокували картку, погрожували заявою в поліцію, вказали номер картки шахрая. В кінці коли надав докази що гроші повернуті були шахраю і без всяких підстав, банк обвинувачував що реквізити зазначив я, а не вони. Як будто вони співпрацюють з шахраями. Зворотню скаргу на повернення коштів не приймають, маючи при собі всі докази, що грошима заволодів шахрай. Але банк не хоче розбиратись в цьому. Тобто без доказів скарги приймає, а з доказами каже — ми нічого не можем зробити.
monobank
Ответ банка
10 ноября 2023, 18:25
Розуміємо, що ситуація неприємна
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
На зараз колеги детально перевіряють всю ситуацію та нададуть вам зворотний зв'язок стосовно дій співробітників
Проблема решена
merihor750 9 ноября 2023, 13:03
банк поступово перетворюється в ***. Відфільтровує клієнтів, які не тримають кошти або не дають заробити на відсотках з кредитних карток. На даний момент банк обнулив ліміт на оплату частинами, а також обмежив користування кредитними коштами. Це означає, що я за 20 днів повинен повернути банку 60000 грн, якщо не хочу платити відсотків за прострочення. Видається, що банк спеціально поставив мене «раком» — або повертай кошти або плати відсотки. Але так не порядно — можна було зменшувати ліміт поступово. І головне не називають причину, посилаються на «магічну» програму)
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2023, 14:13
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Скорингова система аналізує дуже багато факторів та параметрів.
Ймовірно система отримала додаткову інформацію, що може вплинути на рішення про доступ до кредитного ліміту.
Бачимо, що сьогодні зранку банк вже переглянув рішення.
Проблема решена
Parkhomenko2000 9 ноября 2023, 11:23
У понеділок 6.11.2023 мені компанія з ЄС (де я наприкінці 2021 року працював) за договором надіслала гроші у валюті. Через 2 дні мені надійшло у додатку монобанку повідомлення що для зарахування платежу треба надати документи та опис за що я отримав гроші. Я безпосередньо надіслав 3 різні документи, все, як у мене співробітник банку просив і дав пояснення.
Через пару хвилин мені той самий співробітник відповідає що ці документи нібито «не підтверджують факт виплати коштів» хоча я консультувався с юристом і навпаки він мені каже що 1 документ (фактура) є прямим підтвердженням, з печатками та підписами.

Далі мені співробітник банку пише, що у мене в push-up повідомленнях заява та попросив підписати через телефон. Відкриваю, а там бачу заяву що я, Валерій Пархоменко відмовляюсь від зарахування так як воно є помилковим.
Виходить з якоїсь причини, банк/співробітник відмовляється прийняти документи (фактура, контракт з компанією) і просить щоб я підписав хибну заяву де написано що я підтверджую що зарахування помилкове і відмовляюся від грошей.

Повне листування і фото я зберіг, звертатимуся до НБУ
monobank
Ответ банка
monobankua 9 ноября 2023, 17:28
Нам щиро шкода, що сталась така ситуація.
Ми розглянули в індивідуальному порядку документи, що ви надали.
На поточний момент, питання з отриманням переказу вже вирішено
Vitaliy113 7 ноября 2023, 22:13
МоноБанк хороший банк, але коли я вирішив перевипустити свою чорну карту, то в мене списалося 100 грн, хоча під час перевипуску карти нічого про плату за перевипуск не писалося. Написав в техпідтримку банка і попросив відкатити перевипуск, так як ще транзакції не проводив після перевипуску, але мені відповіли, що повернути 100 грн не вдасться.
monobank
Ответ банка
monobankua 8 ноября 2023, 12:42
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝