×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Один негатив
Безумовно, на жаль, трапляються ситуації, коли ми не виправдовуємо очікувань Клієнта, при цьому ми дуже трепетно ставимося до подібних відгуками і коментарям, обов'язково зв'язуємося з Клієнтом, щоб отримати повну картину і, на підставі цих відгуків, аналізуємо як можемо поліпшити той чи інший процес.
Ми пропонуємо вам особисто познайомитися і оцінити всі фішки нашого додатка і банківських продуктів. Впевнені, що ви будете приємно здивовані і ми отримаємо від вас позитивний відгук.
Комментарии (6)
Повторне списання коштів (вопрос решен 05.03.2020)
Повторна операція відбулася 03.03.2020 в 05:48. Проводилась оплата залізничних квитків Online. До цього моменту роботою monobank був задоволений. Про подібну ситуацію написав сьогодні ще один клієнт банку. Збігаються навіть дата та час операції 03.03. 2020 05:48.
Ви можете не хвилюватися, скасування операцій пройдуть завтра, в першій половині дня. Зі свого боку ми також приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
Комментарии (6)
Повторне списання коштів, не працюють налаштування лімітів
Запит пін коду в налаштуваннях безпеки діє для оплати чіпом картки. На оплати за допомогою PayPass дані налаштування не поширюються, оскільки запит пін коду відбувається за правилами платіжної системи.
Комментарии (1)
monobank повторно списал 1114грн. , спустя 2 дня.
Комментарии (9)
Хорошо...но можно было бы и лутше...
Например, с недавнего времени, для карт Platinum и Iron кешбэк/мили начисляются независимо от того с какой карты клиента прошла оплата, с гривневой или валютной.
Комментарии (5)
Безпека чи кешбек ?
Так, дійсно. БАчу кошти вже переведені безповоротно — втішує мене. На питання які наступні дії, обіцяє скаргу в платіжну систему та розгляд 60 днів. Питаю навіщо ускладнювати так ситуацію, якщо аваль готовий був повернути кошти. Не дозволяє регламент. ОК. Прошу надати мені номер вхідної заяви, або скарги або щось інше, для впевнення в фіксації моєї проблеми — номерація не ведеться, такої інформації надати мені не можуть. Прошу адресу для написання письмової заяви або рекомендованого листа для тої ж фіксації скарги… на жаль регламент…
П.С. НІчого поганого про послуги чи їх якість в банку Монобанк сказати не можу, оскільки крім цієї ситації нюансів не було. Але в майбутньому обираючи між кешбеком та безпекою власних коштів — оберу друге. Дякую за увагу.
Комментарии (1)
Нарахували відсотки за пільговий період
Дозвольте детальніше розповісти вам.
Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом. Банк надає вам можливість користуватися пільговим періодом, тоді буде необхідно витрачену суму цього місяця внести до кінця наступного.
Таким чином пільговий період діє до останнього числа наступного місяця. Він може бути до 62 днів, тобто до останнього числа наступного місяця незалежно від того, якого числа попереднього місяця взяли суму
Або можете користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж (5% від суми боргу але не менше 100 грн) На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.2% в місяць.
Якщо не внести мінімальний платіж, то нараховується штраф 50 грн за перший інцидент та 100 грн за кожен наступний і та відсотки за ставкою 6,4% на місяць
У додатку, на головній сторінці під балансом, якщо натиснути то буде доп. інформація по кредиту. Там буде інформація про те, скільки і коли внести.
Комментарии (9)
заблокировали счет и незаконно удерживают деньги
На мои вопросы когда будет окончена проверка в ответ лишь только «ожидайте мы вас уведомим», хотя счет был заблокирован финмониторингом и максимальный срок блокировки 30 дней, но монобанк в отзыве ( https://minfin.com.ua/company/monobank/review/135559/ ) утверждал что они вправе приостановить завершение перевода на время не более чем 90 дней. Но вот 90 дней прошло, а мой счёт всё так же заблокирован, почему не выполняются и нарушаются сроки? Максимум 90 дней, но они уже прошли. На письма финмониторинг отвечает только «Проверка не окончена. По её результаты мы вас уведомим в ответном письме».
Написать комментарий
Отличный функционал, удобное приложение но всегда есть куда расти
Если вкратце — у меня сложилось впечатление, что негативные отзывы оставляют только те, кто сам неправильно понял условия той или иной услуги и попал в просак. У меня всегда есть чёткое понимание, что у меня есть 60 дней, чтобы выйти из овердрафта и так всегда и выходит. Хоть на одну гривну уйти в плюс и можно снова 60 дней пользоваться кредитными средствами. Приложение само напоминает, если у меня заканчивается срок. Я очень рад, что в монобанке я могу так просто выйти в овердрафт и купить то, что мне хочется.
+ Оплата рассрочки с кредитных средств без комиссии
+ Оплата вообще чего угодно без комиссии
+ Просто получить кредит
+ Кэшбек
+ Быстрый ответ саппорта в мессенджерах
+ Могу оплачивать на newegg и через paypal (приват почему-то не давал)
Теперь об улучшениях — возможно это часть какого-то маркетинга но всё же не всегда понятны некоторые условия исходя из интерфейса приложения моно. Взять тот же перевод траты в рассрочку, вопрос, который уже поднимался, было бы неплохо написать условия по тратам не старше 7 дней прямо в приложении и ограничить выбор траты этим временным диапазоном.
Еще один пункт который не всем понятен — выход из льготного периода, только на сторонних сайтах я узнал, что проценты по овердрафту будут капать каждые сутки после 60ти дней. Я могу понять это, надо ж как-то зарабатывать) Но всё равно, кто поинтересуется — тот найдёт.
Льготный период действует до 62-двух дней. То есть с момента первого пользования кредитными средствами и до конца следующего месяца.
Благодарим вас за предложение по усовершенствованию описания услуг. Обязательно передадим нашим коллегам на рассмотрение.
Совершенно верно, в случае, если вы не погашаете до последнего дня текущего месяца полностью сумму задолженности за предыдущий месяц, льготный период на следующий месяц не продлится, и на всю сумму задолженности от даты начала использования кредитными средствами начислятся проценты.
На новые траты льготный период в таком случае распространяться не будет до момента полного погашения всей задолженности. Чтобы потом вернуться в льготный период, необходимо погасить всю сумму задолженности по карте, после этого новый льготный период начнет действовать с момента, когда вы снова начнете пользоваться кредитными средствами.
Комментарии (1)
Ужасный банк
Комментарии (3)
Обережно: ШАХРАЙСТВО!!!
Комментарии (17)
мошенничество в монобанк киев
сегодня 29.02.2020 года!!!
ПЛАТИНУМ попрошу заметить, карта, 250 грн в мес.обслуживание, ну это ладно
НО когда списываются деньги просто так, куда-то неизвестно куда, ни уведомления, ни подтверждения… ничего!
Я зная что деньги на карте. ты на них планируешь какой-то бюджет, свои траты. а когда приходит время оплаты — то там видишь картину не очень., списания за какие-то « операции квази-наличные» или «start sochi» о которых по сегодняшний день я незнала эти названия,, карту не передавала никому, не подписана ни на приложения, ни подписки.
чисто пополняю карту и через нее происходит иногда расчет за кв, или пополнения счета, или сходить в кафе или продукты купить все!!!
позвонив оператору сразу, мне сказали звонить в 102. Ок, написала заявление в полицию. в банке вопрос не решается! как это без ведома вообще происходят транзакции мне не понять! и банк не видит на что потрачены, куда и кем… просто видят сумму. очень крайне разочарована оставив без денег клиента. ПЛатинум только название, а толку ноль… отношение ужасное. я говорю оператору о проблеме с помощью ее решить — а мне рассказывают за привилегии карты… вы серьезно??? и говорят что у меня должен быть постоянно включен мобильный интернет!!! (т.к это онлайн банкинг, и уведомления приходят в приложении монобанк!) ок… это хорошо, НО если нет возможности зайти в ИНТЕРНЕТ!!! забыла пополнить счет мобильный, в конце концов или не хочу его пополнять..!!! это вообще как? желание пропало обслуживаться в этом банке. мне заблокировали карты. и предлагают еще перевыпустить за 150 грн. издевательство!!!
что делать дальше.....??? НЕИЗВЕСТНО!!!
Позвольте нам всё детально проверить и предоставить вам информацию, написали вам в личных сообщениях.
Комментарии (12)
Кредитный лимит.
Комментарии (1)
Цьому не навчить Техпідтримка! Поможи собі сам.
Вирішив і я поділитися своїм гірким досвідом «співпраці» із Монобанк. Насправді він не настільки «гіркий», можливо, як більшість «стандартних» проблем, про які щоденно розповідають тут невдоволені і деколи«ошукані» клієнти. Проте я сподіваюсь, що багатьом людям стане в пригоді прочитане. Тому і намагатимусь бути об'єктивним.
Отож…
Користувався послугами Монобанк до лютого всього близько 4-х місяців і був приємно здивований деякими «смачними фішками» продукту та в цілому був задоволений практично на 100% і навіть почав подумувати про перехід на Монобанк повністю і використання його в якості єдиного і основного, відмовившись від Приват. «Юзаючи» в середньому по своїй чорній карті 5-7 тис. грн./місяць отримав навіть перший кредитних ліміт і ліміт на розстрочку, що навіть здивувало і «примусило» ознайомитись і з цим видом послуг. І тут починається мій «хоррор»…
Чесно кажучи ніякої реальної необхідності в розстрочці в мене і не було, виключно цікавість і бажання максимально більше дізнатись про Монобанк. В першу чергу прошу звернути увагу представників Банку на опис послуги а саме на «1-й спосіб отримати розстрочку» і його пункти 1,2. Хтось може почати мене тролити, сказавши, що там все грамотно описано) Проте із опису складається враження, що замовивши переведення наступної витрати у розстрочку встановивши там значення 1000 грн. будь-яка наступна витрата понад 1000 грн. і в межах доступного ліміт буде повністю переведена у розстрочку (принаймні саме так там і написано) Тобто вказуючи сумму наприклад більше 1000 грн. ми лише встановлюємо нижній поріг (витрати починаючи з якого мінімального значення будуть переведені у розстрочку) Насправді це працює не так( Жодного слова про те, що різниця фактичної витрати і замовленної сумму буде знята з вашого основного рахунку і навіть за відсутності особистих коштів сервіс «ОВЕРДРАФТОМ» (в моїй історії мабуть ключове слово) спише кредитні кошти. Для розуміння — основні і найбільші мої фінансові операції пов'язані із сервісом eBay та PayPal. Все інше — комуналка, переводи, розрахунки в магазинах — мізерна доля і практично не важлива для мене складова. І ось, коли з'явилась необхідність здійснити чергову свою покупку на eBay, я вирішив протестувати розстрочку у всій ії красі (знав-би прикуп — жив-би в Сочі). Оплату треба було робити терміново (останній лот) тому наперед замовляю сумму розстрочки 1000 грн. і оформаляю покупку за реквізитами картки (прив'язувати напряму до PayPal на той момент не став через поспіх). Результат: при вартості товару у 1200+ грн. розстрочку було оформлено рівно на 1000 грн., а 200+ грн. тим самим овердрафтом і з рошифруванням «PayPal*Visa*eBay переказ на картку» списано з кредитного ліміту. Все б нічого — та після цієї покупки PayPal заблокував використання моєї картки (як потім вияснилось «з міркувань безпеки»). Що такого підозрілого у цій операції побачив eBay на пару з PayPal я можу лише припускати. Скоріше всього винуватцями стали відсутність на той момент особистих коштів і той самий злощасний овердрафт. Проте надалі, навіть уже особисті кошти я більше використовувати через PayPal не міг (ні добавити картку до PayPal аккаунта напряму ні оплатити за реквізитами картки не вдавалось) Щоб було зрозуміло: я користуюся PayPal і eBay з 2013-го року і маю 170+ позитивних фідбеків, жив за цей час в різних країнах і користувався різними банками (в тому числі і українськими) і жодного натяку на подібну проблему не було. Можливо повезло або просто так склалося. Тому, коли звернувшись до Техпідтримки і отримавши від них стандартне «з нашого боку все добре, шуруйте туди, де вам помилки видає», я сильно обурився. Як виявилося пізніше дівчата з Техпідтримки і справді не могли знати в чому корінь цієї проблеми( Виносив їм мозок майже весь день, і тролив і (прошу вибачення за це) десь навіть хамив — все стерпіли і були максимально ввічливі, але і допомогти не змогли абсолютно нічим, ніяких порад окрім «їдьте собі в Америку» (трішки знущаюсь зарас з них ;)))) не було. А коли я задав питання, що робити клієнту, коли трапляються нестандартні проблеми, і в тих випадках коли звичайний коло-центр безсилий, куди дзвонити чи звертатись — то виявилось, що більше нікуди. І на телефонні дзвінки і на всі мессенджери відповідає один і той самий відділ(((. Тобто, якщо питання не описано у стандартному «faq» коло-центру чи на якихось загально-доступних інтернет-сервісах (форумах), звідки ті ж самі оператори черпають свої відповіді — то таке питання ви можете вирішити лише самотужки!!! Враховуючи, що за день змінилося у переписці з десяток операторів і жодний не зміг навіть припустити про можливі причини блокування моєї картки PayPal'ом, наважуюсь припустити, що я або унікальний клієнт (і це десь може навіть радує), або просто у Монобанку наглухо відсутня систематизація нестандартних проблем і тим паче жодного індивідуального підходу. Я не вірю в свою унікальність, тому впевнений, що такі проблеми не одиночні і тим паче не унікальні. Просто мабуть, лише такий впертий і противний юзер як я вирішив розібратись самотужки, та ще й написати тут ціле оповідання для інших. На перший погляд мені можна легко заперечити, сказавши, що маєш проблему з іноземним сервісом — звертайся туди, а не мороч голову нашій Техпідтримці, і вони абсолютно коректно посилали мене в Америку)))
А тепер, хто має досвід вирішення проблем за допомогою переписки із Підтримкою eBay чи PayPal (наскільки це може бути довготривало і тяжко), мене зрозуміють і погодяться, що легше буде забити на Монобанк і їх картку і використати інший Банк. Але для мене це питання стало принциповим! Я впевнений, що сотні і тисячі клієнтів, просто забили і змінили Банк в такому випадку, коли Кол-центр не надходить відповіді у «довіднику». А тепер максимально коротко про вирішення проблеми…
Після звернення до eBay стало чітко зрозуміло, що всі питання виключно до PayPal (триває друга доба розслідування) :)Пишу туди, через добу відповідь, що з метою безпеки запити щодо блокування карток чи рахунків ітд не проводяться за допомогою листування, будь-ласка дзвоніть до нас (Ірландія) в робочі години))) А тепер достатньо для того, щоб 9 з 10 на моєму місті просто б заблокували свою картку і забули про Монобанк назавжди? Думаю так. Мало хто захоче дзвонити в Ірландію і щось там з кимось вияснити. А тепер лайф-хак для учасників: подзвонити можно недорого через Скайп, а якщо ти вперше користуєшся дзвінками на мобільні і стаціонарні закордон, то перший місяць шляхом не складних маніпуляцій можна отримати на халяву, головне потім не забути «відписатись», щоб не знімало гроші з картки. Як результат — подзвонив у Підтримку PayPal (повезло, що в школі улюбленим предметом колись була англійська), пояснив ситуацію, в режимі онлайн за допомогою оператора добавив горе-картку в свій аккаунт. Одразу перевірив і здійснив наступну покупку. Пройшло успішно. Після зайшов у додадоток і навіть зміг перевести цю покупку у розстрочку. Рекомендував би людям намагатися перевести оплату в розстрочку як в цьому випадку вже по факту купівлі. Проте декілька днів тому вияснилось, що наприклад покупку на OLX-доставка в 1000 грн. я не можу перевести в розстрочку, ба більше того у додатку і доставка і покупка проходять як оплата через сервіс «UAPAY» (аналогічно PayPal, лише український), але відправити собі квитанцію за доставку я можу, а за покупку в 1000 грн. — ні!!! Ну і апогеєм цього всього стало те, що підтримка знову не змогла пояснити в чому різниця між оплатою на картку за допомогою PayPal і UAPAY і чому таку витрату на іноземному ресурсі перевести в розстрочку я зміг, а аналогічну операцію на укр. ринку ні ((( Цитую відповідь: «Розумію ваше бажання користуватися послугою розстрочка максимально вигідно для себе. При цьому, банк може деяким Клієнтам пропонувати користуватися послугою розстрочка по інших типам витрат. Ви можете переводити в „Розстрочку“ ті витрати під якими є кнопка „Перевести в розстрочку“. Тобто лише Монобанк мені вирішує де і які „кнопки“ і при яких обставинах я зможу „натискати“
А тепер мораль: жодних претензій до Підтримки Монобанку я не маю, бо розумію, що „риба гниє з голови“. Це проблема вищої ланки керівництва, а саме повна відсутність систематизації нестандартних питань та бажання хоч трішки та іноді підходити до клієнта індивідуально.
Мені дуже подобається Монобанк, і я навіть надалі рекомендую його знайомим. Проте тепер я вже сумніваюсь, чи стану я використовувати його, як основний банківський продукт. Об'єктивно можна б було поставити 4 зірки, але лише 2… Можливо вдасться хоч якось привернути увагу на такі, для декого надзвичайно критичні, питання. Сподіваюсь був корисним і хоч хтось тепер знатиме як „розблокувати свою картку“. Ваш бізнес у Ваших руках, шановні;)
Дякую за увагу.
Наші співробітники при консультації відштовхуються від інформації по картці клієнта. Також, ми можемо проконсультувати клієнта більш детально, спираючись на особистий досвід, і запропонувати те чи інше розв'язання питання, якщо воно не відноситься до внутрішніх процесів банку.
Ми ні в якому разі не виправдовуємося, можливо треба було більше уточнити інформації саме по даному випадку.
Дуже дякуємо вам, що ви вказали нам на це, будемо розвиватися і далі.
З приводу оформлення розстрочки. Щоб оформити розстрочку, потрібно лише подати заявку в додатку — просто вводите суму, яка вам необхідна, від 1 000 грн. І обираєте зручний термін погашення від 3-х до 24-х місяців.
Тобто мінімальна сума оформлення розстрочки 1 000грн, максимальна сума залежить від вашого ліміту на розстрочку.
В розстрочку не оформляються грошові перекази і зняття готівки, оплата страховки, покупка цінних паперів, покупка і продаж іноземної валюти, квазі-кеш; покупка дорожніх чеків. Також в розстрочку не оформляються оплати на АЗС і СТО, в готелях і мотелях, транзакції по азартних ігор.
Комментарии (4)
Заблокировали счёт без ведомых оснований.
Написать комментарий
Банк зручний . Єдиний мінус немає ваших терміналів.
Написать комментарий
Коли закінчуть перевіряти документи?
На поточний момент оформити нашу карту можна з 16 років.
Але зовсім скоро ми запустимо новий продукт, для клієнтів яким ще немає 16 років
Написать комментарий
Блокируют средства (вопрос решен 29.02.2020)
Согласно действующему законодательству Украины (в том числе ст. 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности»), банк обязан проводить проверку транзакций клиента. Позвольте проверить информацию по вашему вопросу. Написали вам в личные сообщения для уточнения данных
Комментарии (12)
Как меня развели на 200 грн
Комментарии (12)
Зловживання законом
Комментарии (6)