Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ivengo 3 марта 2020, 21:59
Один негатив до монобанку. Подав документи на реестрацію. Нажаль пізно прочитав відгуки. Після перегляду документів зразуж анулюю карту
monobank
Ответ банка
monobankua 4 марта 2020, 8:22
Ми постійно працюємо над поліпшенням послуг, які надає наш банк. Випилюємо кожен процес до ідеалу, починаючи з реєстрації клієнта в додатку і проводимо колосальний обсяг роботи перед запуском нового продукту для нашого Клієнта.

Безумовно, на жаль, трапляються ситуації, коли ми не виправдовуємо очікувань Клієнта, при цьому ми дуже трепетно ​​ставимося до подібних відгуками і коментарям, обов'язково зв'язуємося з Клієнтом, щоб отримати повну картину і, на підставі цих відгуків, аналізуємо як можемо поліпшити той чи інший процес.

Ми пропонуємо вам особисто познайомитися і оцінити всі фішки нашого додатка і банківських продуктів. Впевнені, що ви будете приємно здивовані і ми отримаємо від вас позитивний відгук.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olehukr 3 марта 2020, 17:10
ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД MONOBANK. Сьогодні вночі Альфа Банк повторно провів раніше здійснені операції за карткою від 27.02 та їх28.02 з використанням їх наземних або інтернет терміналів.

Повторна операція відбулася 03.03.2020 в 05:48. Проводилась оплата залізничних квитків Online. До цього моменту роботою monobank був задоволений. Про подібну ситуацію написав сьогодні ще один клієнт банку. Збігаються навіть дата та час операції 03.03. 2020 05:48.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 17:51
Так, все вірно. Сьогодні за операціями які ви робили 27.02 та / або 28.02 в мережі, яку обслуговує Альфа Банк (це можуть бути наземні термінали в магазинах, банкомати, інтернет платежі) надійшов запит на повторне списання / зарахування.
Ви можете не хвилюватися, скасування операцій пройдуть завтра, в першій половині дня. Зі свого боку ми також приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
D1m0n4uk 3 марта 2020, 15:32
Уже в друге за мою історію платижів монобанк списувв з мого карткового рахунку кошти повторно по транзакціям які уже відбулися. Ця ситуація заставляє мене задумати чи варто користуватися послугами Monobank надалі. Розраховувався картою у ресторані Євразія на Нивках, через 5 днів було повторне списання коштів. Термінал ресторану обслуговює Альфа банк. У мене на рахунку був позитивний баланс, зараз він у «мінусах». Це при тому що я не користуюся кредитом. Кредитний ліміт 0. Я не знаю хто винен тут Monobank чи Альфа банк, але дана ситуація дуже не приємна. Сам Monobank для мене є дуже зручним, але от безпека захищеності рахунків\карток бажає ліпшого. Налаштування при списанні PayPass не завжди працюють. Для прикладу стоїть налаштування запитувати пароль, якщо сума операці перевищує 1000 грн. Так от це не спрацьовує, транзакція відбуваєтсья без підтвердження.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 17:50
Сьогодні за операціями які ви робили 27.02 та / або 28.02 в мережі, яку обслуговує Альфа Банк (це можуть бути наземні термінали в магазинах, банкомати, інтернет платежі) надійшов запит на повторне списання / зарахування. Ви можете не хвилюватися, скасування операцій пройдуть завтра, в першій половині дня. Зі свого боку приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
Запит пін коду в налаштуваннях безпеки діє для оплати чіпом картки. На оплати за допомогою PayPass дані налаштування не поширюються, оскільки запит пін коду відбувається за правилами платіжної системи.
Alden White 3 марта 2020, 12:24
Заправился в сети автозаправок Glusko, 27февраля и спустя пару дней, в 5:48 утра monobank повторно провёл эту же операцию, на ту же сумму. Пока банк обещает все исправить через время, но согласитесь, сам факт ситуации, когда у тебя списываются собственные средства — мало приятен.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 17:42
Понимаем, что сложилась неприятная ситуация. Позвольте нам всё детально проверить, наш сотрудник написал вам в личных сообщениях.
Garbuz21 3 марта 2020, 4:02
Достаточно давно пользуюсь услугами Монобанк… не плохо, но так как я любитель поломать голову и извлечь выгоду от покупок, пользуюсь картой только исходя из выбранных категорий кешбэк, Не однократно было и 500 грн в месяц выводил, но опять же пользуясь картой Отпбанк/bleak edishion можно и поболее насобирать кэшбек а платинум карта, Монобанк это вообще бред как по мне, за покупку Повседневных трат от 1000 ты получишь Мили? За хлебом сходить и молока купить? 1000 грн? Это единицы… потребителей могут так ходить и делать повседневные траты… Так, то выгодно что без ограничения лаунджи сделали, но не каждый летает каждый месяц… я вот для привлечения более большего количества желающих иметь карту платинум, пересмотрел бы мильное начисление, так как замануха повседневные траты для большинства это Не подходит! Богатые может и потянут и им, то этот кешбэк и мили особо не нужны… но из почти 1.5-2 миллиона клиентов… народ скромнее и большая часть от 16 до 40 лет… цена по карте приемлема но бонусная программа с милями это туфта… из примера у меня карта Сбербанк Сигнатуре с Милями… Так там за каждый Потраченный 1$ / эквивалент начисляют Одну милю… тот же Тинькоф от всех покупок 1% и повышенные кэшбек по выбранным категориям… Ну а так, сказать что ещё… читал другие отзывы и не знаю… пока у меня обычная чорная карта и лимит дали 70000 и рассрочкой пользовался не один раз и за эти 2 года что я пользуюсь… не могу сказать что то плохое… не туда оплатил? Деньги вернули по запросу… рассрочка, лично я понял все что написали, льготный период? Понятно все и легко и Напоминания приходят… даже как то завис Айбокс и 100 грн не зашло на карту и то вернули и зачислили… Переводы? Сам с карты другой страны, зачисляю деньги на Моно и проблем нет и блокировок нет… В принципе все норм как банк и как работает! Жалоб нет! Но вот бонусная программа с милями меня насмешила… кешбэк тоже как то скудно и мало… не думали что то сменить? Я к примеру больше денег трачу по карте КонкордБанк, там от всего но стабильно 1% или Отп… есть категории где до 25% начисляют +1% от всего… из трёх банков что я пользуюсь моно для меня это 3 место!!! Советую как то изменить кешбэк и мильное начисление! Тогда и клиентов прибавится… кто хочет ТРАТИТЬ с ВЫГОДОЙ и рейтинг подымится!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 17:40
Благодарим за отзыв, направили ваше предложение коллегам! Мы всегда стараемся совершенствоваться и понимаем, что хочется пользоваться услугами с максимальной выгодой!
Например, с недавнего времени, для карт Platinum и Iron кешбэк/мили начисляются независимо от того с какой карты клиента прошла оплата, с гривневой или валютной.
Проблема решена
Андрій Тарасович 3 марта 2020, 1:23
Інцидент, який примусив замислитись. 22.01 при знятті готівки з картки монобанку через банкомат Аваль, трапилась поширена останнім часом проблема. Кошти з балансу були зняті, а банкомат кошти не видав. З'явилось повідомлення про поломку. Одраху зв'язався з банком Аваль, котрі порадили повідомити монобанк про проблему для відміни оплати та очікувати інкасації банкомату для виявлення не виданих коштів. Служба підтримки мене вислухала, проблему ніби зафіксували. Далі ми чекаємо повернення коштів від Авалю та відміни платежа на протязі 13 днів. Біля 10 днів очікування, на мої питання про стан вирішення проблеми — отримував копіпасти одного й того ж тексту з очікування та гадання мені інформації в разі її появи. Оскільки я клієнт банку Аваль, де отримую з/п, то так чи інакше буваю в відділенні досить часто. Вирішив (оскільки був певен в їх непорядності) вияснити ситуацію в них, де отримав відповідь, що монобанку не подавав абсолютно ніяких заяв чи заперечень чи будь-чого на рахунок оплати і тому (що логічно в принципі) вони не можуть відмінити оплату про помилковість якої навіть не знають. Телефонуємо на гарячу лінію монобанку. Оператор гаряче розповідає мені про очікування відміни оплати від райффайзен. На мій аргумент про відсутність скарги, та неповідомляння банку аваль просить хвилинку для уточнення інформації.
Так, дійсно. БАчу кошти вже переведені безповоротно — втішує мене. На питання які наступні дії, обіцяє скаргу в платіжну систему та розгляд 60 днів. Питаю навіщо ускладнювати так ситуацію, якщо аваль готовий був повернути кошти. Не дозволяє регламент. ОК. Прошу надати мені номер вхідної заяви, або скарги або щось інше, для впевнення в фіксації моєї проблеми — номерація не ведеться, такої інформації надати мені не можуть. Прошу адресу для написання письмової заяви або рекомендованого листа для тої ж фіксації скарги… на жаль регламент…
П.С. НІчого поганого про послуги чи їх якість в банку Монобанк сказати не можу, оскільки крім цієї ситації нюансів не було. Але в майбутньому обираючи між кешбеком та безпекою власних коштів — оберу друге. Дякую за увагу.
monobank
Ответ банка
monobankua 3 марта 2020, 19:04
Ми розуміємо, що склалася неприємна ситуація, з якою не хотілося б зіткнутися. Ми діємо згідно з всіма правилами, на жаль, це не так швидко, як хотілося б. Необхідні певні процедури для проведення претензійної роботи в платіжній системі. На зараз ми сформували всі необхідні документи та передали в платіжну систему, чекаємо відповідь. Як тільки отримаємо відповідь, відразу її надамо.
agkuzmenko 2 марта 2020, 11:05
Користуюся кредитною карткою. Яке ж було моє здивування, коли мені нарахували відсотки за користування кредитом у лютому! Написала в чат, мені клянуться, що у мене пільгового періоду за користування кредитними коштами у лютому немає! Останнім часом боремося за фінансову грамотність споживачів. А тут все так завуальовано і непрозоро. Простий споживач розуміє, чому з початку лютого закінчилися 62 дні пільгового періоду? У конверті, в якому приносять картку, намальована чітка схема нарахування пільгового періоду, і так працює у всіх банках.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 марта 2020, 15:31
Нам шкода, що у вас склалась така думка, про непрозорість умов.
Дозвольте детальніше розповісти вам.

Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом. Банк надає вам можливість користуватися пільговим періодом, тоді буде необхідно витрачену суму цього місяця внести до кінця наступного.

Таким чином пільговий період діє до останнього числа наступного місяця. Він може бути до 62 днів, тобто до останнього числа наступного місяця незалежно від того, якого числа попереднього місяця взяли суму

Або можете користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж (5% від суми боргу але не менше 100 грн) На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.2% в місяць.

Якщо не внести мінімальний платіж, то нараховується штраф 50 грн за перший інцидент та 100 грн за кожен наступний і та відсотки за ставкою 6,4% на місяць

У додатку, на головній сторінці під балансом, якщо натиснути то буде доп. інформація по кредиту. Там буде інформація про те, скільки і коли внести.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jerzy 2 марта 2020, 0:51
2 Декабря был заблокирован счет и получил письмо от финмониторинга монобанка с просьбой предоставить документы о происхождении средств, предоставил около трёх десятка документов, в ответ получил сообщения о том что документы будут проверены и оповестят меня.
На мои вопросы когда будет окончена проверка в ответ лишь только «ожидайте мы вас уведомим», хотя счет был заблокирован финмониторингом и максимальный срок блокировки 30 дней, но монобанк в отзыве ( https://minfin.com.ua/company/monobank/review/135559/ ) утверждал что они вправе приостановить завершение перевода на время не более чем 90 дней. Но вот 90 дней прошло, а мой счёт всё так же заблокирован, почему не выполняются и нарушаются сроки? Максимум 90 дней, но они уже прошли. На письма финмониторинг отвечает только «Проверка не окончена. По её результаты мы вас уведомим в ответном письме».
monobank
Ответ банка
monobankua 2 марта 2020, 8:30
Понимаем, что возникла достаточно неприятная ситуация. Позвольте нам детально все проверить, написали вам в личные сообщения.
Никита Поддубный 1 марта 2020, 17:55
Еще когда мне не было 18 лет и я не мог получить банковскую карточку, я начитался гневных отзывов о разных самых популярных банках Украины и достаточно долго боялся уходить в овердрафт, оплачивать частями, брать «кредитные средства». Боялся, что могут быть какие-то скрытые платежи итд. В какой-то момент, когда я начал зарабатывать стабильную сумму — решил попробовать поднять кредит до уровня «почти зарплата». Мол, на крайняк, будут деньги и закину, погашу овердрафт.
Если вкратце — у меня сложилось впечатление, что негативные отзывы оставляют только те, кто сам неправильно понял условия той или иной услуги и попал в просак. У меня всегда есть чёткое понимание, что у меня есть 60 дней, чтобы выйти из овердрафта и так всегда и выходит. Хоть на одну гривну уйти в плюс и можно снова 60 дней пользоваться кредитными средствами. Приложение само напоминает, если у меня заканчивается срок. Я очень рад, что в монобанке я могу так просто выйти в овердрафт и купить то, что мне хочется.

+ Оплата рассрочки с кредитных средств без комиссии
+ Оплата вообще чего угодно без комиссии
+ Просто получить кредит
+ Кэшбек
+ Быстрый ответ саппорта в мессенджерах
+ Могу оплачивать на newegg и через paypal (приват почему-то не давал)

Теперь об улучшениях — возможно это часть какого-то маркетинга но всё же не всегда понятны некоторые условия исходя из интерфейса приложения моно. Взять тот же перевод траты в рассрочку, вопрос, который уже поднимался, было бы неплохо написать условия по тратам не старше 7 дней прямо в приложении и ограничить выбор траты этим временным диапазоном.

Еще один пункт который не всем понятен — выход из льготного периода, только на сторонних сайтах я узнал, что проценты по овердрафту будут капать каждые сутки после 60ти дней. Я могу понять это, надо ж как-то зарабатывать) Но всё равно, кто поинтересуется — тот найдёт.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 марта 2020, 20:16
Большое спасибо за отзыв! Мы очень рады, что вам нравится с нами работать.

Льготный период действует до 62-двух дней. То есть с момента первого пользования кредитными средствами и до конца следующего месяца.

Благодарим вас за предложение по усовершенствованию описания услуг. Обязательно передадим нашим коллегам на рассмотрение.

Совершенно верно, в случае, если вы не погашаете до последнего дня текущего месяца полностью сумму задолженности за предыдущий месяц, льготный период на следующий месяц не продлится, и на всю сумму задолженности от даты начала использования кредитными средствами начислятся проценты.

На новые траты льготный период в таком случае распространяться не будет до момента полного погашения всей задолженности. Чтобы потом вернуться в льготный период, необходимо погасить всю сумму задолженности по карте, после этого новый льготный период начнет действовать с момента, когда вы снова начнете пользоваться кредитными средствами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleks78 1 марта 2020, 15:27
Банк раздает инфу о счетах направо и налево третьим лицам. Не рекомендую сотрудничать.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 марта 2020, 16:27
Позвольте нам разобраться в данной ситуации. Написали вам в личных сообщениях, чтобы уточнить контактную информацию.
IvanK122 1 марта 2020, 13:50
Відкрита інформація про користування картки, якщо маєте неоплачений будь-який штраф, чи маєте мізерну заборгованість картка та доступ до вашиш особистих коштів буде заблоковано без вашого відома чи (згоди) варіанти для рішення проблеми не надаються, вас ніхто небуде про це інформувати, банк зливає інформацію картки постороннім установам, не ведеться на то що предлагає банк, *** повне!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 марта 2020, 16:27
Ми розуміємо, що склалася неприємна ситуація. Однак, це обмеження було на підставі отриманого листа від виконавчої служби. Рекомендуємо врегулювати дане питання саме з виконавчою службою.
vikape4ersk 29 февраля 2020, 22:58
обращаюсь с ЖАЛОБОЙ, МОНОБАНК! КИЕВА!
сегодня 29.02.2020 года!!!
ПЛАТИНУМ попрошу заметить, карта, 250 грн в мес.обслуживание, ну это ладно
НО когда списываются деньги просто так, куда-то неизвестно куда, ни уведомления, ни подтверждения… ничего!
Я зная что деньги на карте. ты на них планируешь какой-то бюджет, свои траты. а когда приходит время оплаты — то там видишь картину не очень., списания за какие-то « операции квази-наличные» или «start sochi» о которых по сегодняшний день я незнала эти названия,, карту не передавала никому, не подписана ни на приложения, ни подписки.
чисто пополняю карту и через нее происходит иногда расчет за кв, или пополнения счета, или сходить в кафе или продукты купить все!!!
позвонив оператору сразу, мне сказали звонить в 102. Ок, написала заявление в полицию. в банке вопрос не решается! как это без ведома вообще происходят транзакции мне не понять! и банк не видит на что потрачены, куда и кем… просто видят сумму. очень крайне разочарована оставив без денег клиента. ПЛатинум только название, а толку ноль… отношение ужасное. я говорю оператору о проблеме с помощью ее решить — а мне рассказывают за привилегии карты… вы серьезно??? и говорят что у меня должен быть постоянно включен мобильный интернет!!! (т.к это онлайн банкинг, и уведомления приходят в приложении монобанк!) ок… это хорошо, НО если нет возможности зайти в ИНТЕРНЕТ!!! забыла пополнить счет мобильный, в конце концов или не хочу его пополнять..!!! это вообще как? желание пропало обслуживаться в этом банке. мне заблокировали карты. и предлагают еще перевыпустить за 150 грн. издевательство!!!
что делать дальше.....??? НЕИЗВЕСТНО!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 марта 2020, 10:17
Нам действительно жаль, что произошла такая ситуация.
Позвольте нам всё детально проверить и предоставить вам информацию, написали вам в личных сообщениях.
38504962 29 февраля 2020, 18:41
Всё хорошо, но к сожалению кредитный лимит маловат.В Привате лимит куда выше, но там свои минусы… Хочу оставить одну карту, думаю…
monobank
Ответ банка
monobankua 29 февраля 2020, 20:31
Для проверки информации по лимиту, написали вам в личные сообщения
Проблема решена
cutsak 29 февраля 2020, 12:09
Доброго дня усім клієнтам!
Вирішив і я поділитися своїм гірким досвідом «співпраці» із Монобанк. Насправді він не настільки «гіркий», можливо, як більшість «стандартних» проблем, про які щоденно розповідають тут невдоволені і деколи«ошукані» клієнти. Проте я сподіваюсь, що багатьом людям стане в пригоді прочитане. Тому і намагатимусь бути об'єктивним.
Отож…
Користувався послугами Монобанк до лютого всього близько 4-х місяців і був приємно здивований деякими «смачними фішками» продукту та в цілому був задоволений практично на 100% і навіть почав подумувати про перехід на Монобанк повністю і використання його в якості єдиного і основного, відмовившись від Приват. «Юзаючи» в середньому по своїй чорній карті 5-7 тис. грн./місяць отримав навіть перший кредитних ліміт і ліміт на розстрочку, що навіть здивувало і «примусило» ознайомитись і з цим видом послуг. І тут починається мій «хоррор»…
Чесно кажучи ніякої реальної необхідності в розстрочці в мене і не було, виключно цікавість і бажання максимально більше дізнатись про Монобанк. В першу чергу прошу звернути увагу представників Банку на опис послуги а саме на «1-й спосіб отримати розстрочку» і його пункти 1,2. Хтось може почати мене тролити, сказавши, що там все грамотно описано) Проте із опису складається враження, що замовивши переведення наступної витрати у розстрочку встановивши там значення 1000 грн. будь-яка наступна витрата понад 1000 грн. і в межах доступного ліміт буде повністю переведена у розстрочку (принаймні саме так там і написано) Тобто вказуючи сумму наприклад більше 1000 грн. ми лише встановлюємо нижній поріг (витрати починаючи з якого мінімального значення будуть переведені у розстрочку) Насправді це працює не так( Жодного слова про те, що різниця фактичної витрати і замовленної сумму буде знята з вашого основного рахунку і навіть за відсутності особистих коштів сервіс «ОВЕРДРАФТОМ» (в моїй історії мабуть ключове слово) спише кредитні кошти. Для розуміння — основні і найбільші мої фінансові операції пов'язані із сервісом eBay та PayPal. Все інше — комуналка, переводи, розрахунки в магазинах — мізерна доля і практично не важлива для мене складова. І ось, коли з'явилась необхідність здійснити чергову свою покупку на eBay, я вирішив протестувати розстрочку у всій ії красі (знав-би прикуп — жив-би в Сочі). Оплату треба було робити терміново (останній лот) тому наперед замовляю сумму розстрочки 1000 грн. і оформаляю покупку за реквізитами картки (прив'язувати напряму до PayPal на той момент не став через поспіх). Результат: при вартості товару у 1200+ грн. розстрочку було оформлено рівно на 1000 грн., а 200+ грн. тим самим овердрафтом і з рошифруванням «PayPal*Visa*eBay переказ на картку» списано з кредитного ліміту. Все б нічого — та після цієї покупки PayPal заблокував використання моєї картки (як потім вияснилось «з міркувань безпеки»). Що такого підозрілого у цій операції побачив eBay на пару з PayPal я можу лише припускати. Скоріше всього винуватцями стали відсутність на той момент особистих коштів і той самий злощасний овердрафт. Проте надалі, навіть уже особисті кошти я більше використовувати через PayPal не міг (ні добавити картку до PayPal аккаунта напряму ні оплатити за реквізитами картки не вдавалось) Щоб було зрозуміло: я користуюся PayPal і eBay з 2013-го року і маю 170+ позитивних фідбеків, жив за цей час в різних країнах і користувався різними банками (в тому числі і українськими) і жодного натяку на подібну проблему не було. Можливо повезло або просто так склалося. Тому, коли звернувшись до Техпідтримки і отримавши від них стандартне «з нашого боку все добре, шуруйте туди, де вам помилки видає», я сильно обурився. Як виявилося пізніше дівчата з Техпідтримки і справді не могли знати в чому корінь цієї проблеми( Виносив їм мозок майже весь день, і тролив і (прошу вибачення за це) десь навіть хамив — все стерпіли і були максимально ввічливі, але і допомогти не змогли абсолютно нічим, ніяких порад окрім «їдьте собі в Америку» (трішки знущаюсь зарас з них ;)))) не було. А коли я задав питання, що робити клієнту, коли трапляються нестандартні проблеми, і в тих випадках коли звичайний коло-центр безсилий, куди дзвонити чи звертатись — то виявилось, що більше нікуди. І на телефонні дзвінки і на всі мессенджери відповідає один і той самий відділ(((. Тобто, якщо питання не описано у стандартному «faq» коло-центру чи на якихось загально-доступних інтернет-сервісах (форумах), звідки ті ж самі оператори черпають свої відповіді — то таке питання ви можете вирішити лише самотужки!!! Враховуючи, що за день змінилося у переписці з десяток операторів і жодний не зміг навіть припустити про можливі причини блокування моєї картки PayPal'ом, наважуюсь припустити, що я або унікальний клієнт (і це десь може навіть радує), або просто у Монобанку наглухо відсутня систематизація нестандартних проблем і тим паче жодного індивідуального підходу. Я не вірю в свою унікальність, тому впевнений, що такі проблеми не одиночні і тим паче не унікальні. Просто мабуть, лише такий впертий і противний юзер як я вирішив розібратись самотужки, та ще й написати тут ціле оповідання для інших. На перший погляд мені можна легко заперечити, сказавши, що маєш проблему з іноземним сервісом — звертайся туди, а не мороч голову нашій Техпідтримці, і вони абсолютно коректно посилали мене в Америку)))
А тепер, хто має досвід вирішення проблем за допомогою переписки із Підтримкою eBay чи PayPal (наскільки це може бути довготривало і тяжко), мене зрозуміють і погодяться, що легше буде забити на Монобанк і їх картку і використати інший Банк. Але для мене це питання стало принциповим! Я впевнений, що сотні і тисячі клієнтів, просто забили і змінили Банк в такому випадку, коли Кол-центр не надходить відповіді у «довіднику». А тепер максимально коротко про вирішення проблеми…
Після звернення до eBay стало чітко зрозуміло, що всі питання виключно до PayPal (триває друга доба розслідування) :)Пишу туди, через добу відповідь, що з метою безпеки запити щодо блокування карток чи рахунків ітд не проводяться за допомогою листування, будь-ласка дзвоніть до нас (Ірландія) в робочі години))) А тепер достатньо для того, щоб 9 з 10 на моєму місті просто б заблокували свою картку і забули про Монобанк назавжди? Думаю так. Мало хто захоче дзвонити в Ірландію і щось там з кимось вияснити. А тепер лайф-хак для учасників: подзвонити можно недорого через Скайп, а якщо ти вперше користуєшся дзвінками на мобільні і стаціонарні закордон, то перший місяць шляхом не складних маніпуляцій можна отримати на халяву, головне потім не забути «відписатись», щоб не знімало гроші з картки. Як результат — подзвонив у Підтримку PayPal (повезло, що в школі улюбленим предметом колись була англійська), пояснив ситуацію, в режимі онлайн за допомогою оператора добавив горе-картку в свій аккаунт. Одразу перевірив і здійснив наступну покупку. Пройшло успішно. Після зайшов у додадоток і навіть зміг перевести цю покупку у розстрочку. Рекомендував би людям намагатися перевести оплату в розстрочку як в цьому випадку вже по факту купівлі. Проте декілька днів тому вияснилось, що наприклад покупку на OLX-доставка в 1000 грн. я не можу перевести в розстрочку, ба більше того у додатку і доставка і покупка проходять як оплата через сервіс «UAPAY» (аналогічно PayPal, лише український), але відправити собі квитанцію за доставку я можу, а за покупку в 1000 грн. — ні!!! Ну і апогеєм цього всього стало те, що підтримка знову не змогла пояснити в чому різниця між оплатою на картку за допомогою PayPal і UAPAY і чому таку витрату на іноземному ресурсі перевести в розстрочку я зміг, а аналогічну операцію на укр. ринку ні ((( Цитую відповідь: «Розумію ваше бажання користуватися послугою розстрочка максимально вигідно для себе. При цьому, банк може деяким Клієнтам пропонувати користуватися послугою розстрочка по інших типам витрат. Ви можете переводити в „Розстрочку“ ті витрати під якими є кнопка „Перевести в розстрочку“. Тобто лише Монобанк мені вирішує де і які „кнопки“ і при яких обставинах я зможу „натискати“
А тепер мораль: жодних претензій до Підтримки Монобанку я не маю, бо розумію, що „риба гниє з голови“. Це проблема вищої ланки керівництва, а саме повна відсутність систематизації нестандартних питань та бажання хоч трішки та іноді підходити до клієнта індивідуально.
Мені дуже подобається Монобанк, і я навіть надалі рекомендую його знайомим. Проте тепер я вже сумніваюсь, чи стану я використовувати його, як основний банківський продукт. Об'єктивно можна б було поставити 4 зірки, але лише 2… Можливо вдасться хоч якось привернути увагу на такі, для декого надзвичайно критичні, питання. Сподіваюсь був корисним і хоч хтось тепер знатиме як „розблокувати свою картку“. Ваш бізнес у Ваших руках, шановні;)
Дякую за увагу.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 февраля 2020, 18:16
Нам дійсно шкода, що сталася подібного роду ситуація.
Наші співробітники при консультації відштовхуються від інформації по картці клієнта. Також, ми можемо проконсультувати клієнта більш детально, спираючись на особистий досвід, і запропонувати те чи інше розв'язання питання, якщо воно не відноситься до внутрішніх процесів банку.
Ми ні в якому разі не виправдовуємося, можливо треба було більше уточнити інформації саме по даному випадку.
Дуже дякуємо вам, що ви вказали нам на це, будемо розвиватися і далі.

З приводу оформлення розстрочки. Щоб оформити розстрочку, потрібно лише подати заявку в додатку — просто вводите суму, яка вам необхідна, від 1 000 грн. І обираєте зручний термін погашення від 3-х до 24-х місяців.
Тобто мінімальна сума оформлення розстрочки 1 000грн, максимальна сума залежить від вашого ліміту на розстрочку.

В розстрочку не оформляються грошові перекази і зняття готівки, оплата страховки, покупка цінних паперів, покупка і продаж іноземної валюти, квазі-кеш; покупка дорожніх чеків. Також в розстрочку не оформляються оплати на АЗС і СТО, в готелях і мотелях, транзакції по азартних ігор.
Проблема решена
18Aleksandr18 28 февраля 2020, 13:29
Заблокировали счёт без оснований, с требованиям предоставить информацию по зачисления средств. Информация предоставлена, но нет никакой реакции. Деньги прокручивают в этом мошенническом банке и специально затягивают время. Не советую связываться с monobankom
monobank
Ответ банка
monobankua 28 февраля 2020, 19:10
Банки проверяют абсолютно все платежи, которые зачисляются на счета Клиентам. Вам на электронную почту сейчас поступит ответ от наших коллег.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olegsssss 28 февраля 2020, 13:26
Дякую
monobank
Ответ банка
monobankua 28 февраля 2020, 17:09
Дякуємо) Ми дуже стараємося!
Проблема решена
Myroska 27 февраля 2020, 18:45
Я вчора подала документи, і ще досі не підтвердили їх
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2020, 20:32
Добрий вечір.
На поточний момент оформити нашу карту можна з 16 років.
Але зовсім скоро ми запустимо новий продукт, для клієнтів яким ще немає 16 років
Tata453 27 февраля 2020, 11:55
Ужасным стал банк, после пополнения карты заблокировали деньги и потребовали справку от куда взята такая сумма. Справку сразу предоставили на ту сумму которую заблокировали на что получили ответ- предоставьте все справки в течение двух месяцев пользувания картой. Вы что дейтвительно издеваетесь? Горячая линия не даёт номер с кем можно связаться и узнать как идёт проверка. Просто банк в ето время пользуется деньгами. НЕ КОМУ НЕ СОВЕТУЮ ЭТОТ БАНК ИСПОРТИЛСЯ ПОЛНОСТЬЮ!!! Раньше таких проблем не было. По отзывам можно посмотреть что эта проблема возникла у многих за последние время. Банк что у вас там происходит? Много вашых клиентов в ближайшее время покинут ваш банк. Когда брали карту вы говорили что вы привествуете активных клиентов, а сейчас я вижу что вы блокируете срецтва и не предупреждает какой лимит денег можно ложить на карту в течение месяца.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2020, 12:42
Нам жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией.
Согласно действующему законодательству Украины (в том числе ст. 64 Закона Украины «О банках и банковской деятельности»), банк обязан проводить проверку транзакций клиента. Позвольте проверить информацию по вашему вопросу. Написали вам в личные сообщения для уточнения данных
Полезный комментарий
Tata453 29 февраля 2020, 20:29
Проблема решена деньги вернулись, после того как предоставила ВСЕ справки о доходах за последние время.
Проблема решена
Евгений Лисовой 27 февраля 2020, 0:19
Кривой рог, корнейчука 21в терминал IBOX 24.02 в 17:00 производил очередное внесение средств на карту монобанк в размере 14000 которые успешно в руку получил в пяти метрах в банкомате. При внесении купюры в номинале 200 грн терминал обесточился и купюра осталась внутри. Внесено было 11600грн я пересчитал остаток на руках 2400грн. Позвонил в техподдержку IBOX на номер 0800300102 в 17:10 и сообщил о проблеме — мне сказали, что платеж видно и деньги вернут. В 18:34 на карту поступила сумма на 200 грн меньше 11400грн. Обратился в техподдержку повторно 24.02 в 19:17 мне сообщили что приняли заявку на возврат средств и взяли данные карты для их возврата. 25.02 не вернули 26.02 не вернули и сказали денег лишних при инкасации не обнаружено. МРАК
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2020, 8:22
Нам жаль что возникла такая ситуации при пополнении. Позвольте детальнее проверить информацию. Написали вам в личные сообщения
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jingobongo 26 февраля 2020, 23:54
Ситуація типова- банк заблокував рахунок.Раніше вже писав відгук.В 2019 мною була продана криптовалюта, а кошти отримані на карту.І вже більше трьох місяців кошти є заблоковані.На мої звернення шаблонна відповідь-очікуйте)))Шановні моніторінги, якщо ви не в силах за 3 місяця закінчити перевірку, то може і не варто її починати.Беручи до уваги, що таких випадків не меншає, задаєшся питанням — а можливо монобанк навмисно блокує карти? Ті відсотки які нараховують це далеко не те про, що я мріяв.А так можна під приводом крутити чужими коштами до бескінечності.Але по закону банк має право блокувати на термін не більше 1 місяця, а в недавніх відповідях представник банку наголосив про дату не більше трьох(навіть так).На це зауваження моніторінг відказав, що терміни не обумовлені і можна продовжувати при опротестуванні емітентів, платіжної системи бла бла… Але таких моментів немає.Щодо моєї діяльності- я торгую на декількох криптобіржах.Дана галузь в Україні в стані узаконення.Не відмовляюсь заповнити декларацію і сплатити податок, як інвестиційний дохід.Щодо банку, то вважаю дії не правомірними.І тому буду скаржитися до регулятора НБУ, а також шукати адвокатської підтримки.Банк просто зловживає прикриваючись законом.Зважаючи на власний досвід співпраці з монобанком(більше 2 років)можу сказати, що монобанк з дуже перспективного проекту перетворився на скам контору, коли в тебе появляються кошти, які не підпадають під 95% користувачів — чекай перевірки.Тому не раджу тримати, отримувати тут більше 10 000 грн.Також можна сміло заявити, що в самому банку повний бардак- ніхто нічого не знає, не може вирішити, як в басні про лебедя… На підтвердження моїх слів.Десь місяць назад на пошту прийшов лист від мінфіну — 'банк повідомив що ваше питання вирішене'.Я звісно зрадів, спробував зробити переказ… а вивляється вони так шутють))))
monobank
Ответ банка
monobankua 27 февраля 2020, 8:20
Дозвольте нам розібратися в цій ситуації. Написали вам в особисті повідомлення, для запиту даних

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝